Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Call of Duty: Modern Warfare Artık 250GB SSD'ye Sığmıyor

 
Call of Duty: Modern Warfare altıncı sezonu büyük bir güncelleme daha getirdi ve 250GB SSD artık bunu kaldırabilecek gibi değil.

Twitter kullanıcısı BattleNonSense'in belirtmiş olduğu üzere oyun artık 250GB SSD'ye sığmıyor ve son güncelleme yapılamıyor.
 
Tek oyunculu, çok oyunculu, co-op ve Warzone modlarını aynı anda içermesi ve sürekli büyük güncellemeler alması devasa bir dosya boyutu ortaya çıkardı. Bu hafta başında yayınlanan versiyon 1.27 güncellemesi PC'de tek başına 57GB.

Konsol tarafından da dosya boyutu çok yüksek fakat PlayStation 4 ve Xbox One'da oyunun belirli modlarını ve paketlerini silerek depolama alanında yer açmak mümkün. Call of Duty oyunları eskiden Steam'deyken buna benzer seçenekler vardı fakat Battle.net üzerinde ne yazık ki yok.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak PC Gamer Call of Duty: Modern Warfare Activision Infinity Ward
Monster Hunter Filminden Teaser Paylaşıldı, Yayın Tarihi Erkene Alındı Payday 3 Unreal Engine ile Geliştiriliyor, Şu anda Tasarım Aşamasında
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

nakoicve

5.10.2020 12:35:46

0
Oyun hdd ye sığmıyor artık diye hdd ye taşıdım allah kahretsin taşıdığım zamana fps sorunları texture geç yüklenmesi gibi sorunlarla karşılaşıyorum 40-50-60 fps zor görüyorum ssd de 60 min 70-80-90 fps lerdeydi bu kadar mı fark olurmuş acilen singleplayer ve coop’u silebilme özelliği gelmeli.

Locaste Siarnaq

5.10.2020 09:28:46

+1
Çöp oyunun teki. Zaten Pubg de millet ne buluyor anlamam alayi boş oyunlar dağ taşa ateş ediyorsun. Hikayeli oyun varsa tamam aga

kataaay

5.10.2020 09:17:55

0
15 ping aldığınıza göre Avrupa içinden bir yerde yaşıyorsunuz, pinginiz bu nedenle düşüktür. Siz de sizinle aynı ülkede yaşayan yüksek hızlı internete sahip kişilere oranla daha fazla pinge sahipsinizdir (misal onlar 9 ping alır, siz 15) quote]Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: kataaay Hocam benim de oyunu ilk aldığım dönemde internetim 10 Mbit'idi. O dönemde oyun çekilmez durumdaydı (120-130 ping civarı oynuyordum). Şimdi altyapı geldi 100 Mbit bağlantı bağlattım pingim 70-80 civarında. Tamamen hızınız ile alakalı bir durum ama bu oyunda da internet hızı düşük olanlar için extra ping sorunu da mevcut. <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Babblebabble Yer sorun değil de gecikme/ping sorun. Bir tek bende mi var? İndirme hızı maksimum (12 mbit ile 1.5/6 mb-sn görüyorum) ama oyunda 120-130 ping var çok fena. Diğer farklı oyunlarda 75-90 arası. Sizde de böyle mi?</blockquote></blockquote> hocam alakası yok benim internetim 10 megabit ancak ben 15 ping alıyorum internet hızıyla pek bi alakası yok yani

BSC Misafiri

4.10.2020 20:34:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: Metal-Gear Asıl sebep asset paketleri hocam, MW multiplayer'ı için ve Warzone için ayrı olarak sınıflandırılmamışlar karakter ve techizat kategorisindeki assetler. Bütün assetler lokal çalışıyor. Güncellemelerle eklenen yeni assetler boyutu çok yükseltiyor.Zaman geçtikçe oyunlarda asset ve shader paketleri üstüne koyarak gidiyor, nesil atlarkenki farklılık bunlara dayalı olarak geliyor zaten ama kodlama açısından bir değişiklik olmuyor. Sadece yeni scriptleme yöntemleri geliştiriliyor, visual scripting ya da diğer adıyla node tabanlı programlama kullanılıyor yeni nesil trend bu şu an. Yöntem farklı yani ama fonksiyonlar, komutlar, ifadeler hep aynı temelden gidiyor.En güzel örneklerden biri Crysis 1, bu oyun 7 gb civarında bir oyundu. Crysis Remastered ise tamamen aynı oyunun görselleri güncellenmiş hali olmasına rağmen 20 gb boyutunda. Halbuki tamamen aynı oyun, ilk oyun da açık dünyaydı ve grafikleri de döneminin belki en iyisiydi ama 7 gb ile kurtarırken remastered hali kurtaramıyor üzerine 2 katından fazla koymuş. Değişen tek şey PBR render ve ışık sistemi, RTX eklenmesi, Asset ve texture paketlerinin güncellenmesi.
Hocam bu böylemi gidecek hep, Yeni nesil oyunlarda yandık diyebilir miyiz

BSC Misafiri

4.10.2020 17:43:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: kataaay Hocam benim de oyunu ilk aldığım dönemde internetim 10 Mbit'idi. O dönemde oyun çekilmez durumdaydı (120-130 ping civarı oynuyordum). Şimdi altyapı geldi 100 Mbit bağlantı bağlattım pingim 70-80 civarında. Tamamen hızınız ile alakalı bir durum ama bu oyunda da internet hızı düşük olanlar için extra ping sorunu da mevcut.
quote:

Orjinalden alıntı: Babblebabble Yer sorun değil de gecikme/ping sorun. Bir tek bende mi var? İndirme hızı maksimum (12 mbit ile 1.5/6 mb-sn görüyorum) ama oyunda 120-130 ping var çok fena. Diğer farklı oyunlarda 75-90 arası. Sizde de böyle mi?
hocam alakası yok benim internetim 10 megabit ancak ben 15 ping alıyorum internet hızıyla pek bi alakası yok yani

kataaay

4.10.2020 17:28:57

0
Hocam benim de oyunu ilk aldığım dönemde internetim 10 Mbit'idi. O dönemde oyun çekilmez durumdaydı (120-130 ping civarı oynuyordum). Şimdi altyapı geldi 100 Mbit bağlantı bağlattım pingim 70-80 civarında. Tamamen hızınız ile alakalı bir durum ama bu oyunda da internet hızı düşük olanlar için extra ping sorunu da mevcut.
quote:

Orjinalden alıntı: Babblebabble Yer sorun değil de gecikme/ping sorun. Bir tek bende mi var? İndirme hızı maksimum (12 mbit ile 1.5/6 mb-sn görüyorum) ama oyunda 120-130 ping var çok fena. Diğer farklı oyunlarda 75-90 arası. Sizde de böyle mi?

rambocuk

4.10.2020 17:25:01

0
Hesabım hacklendi hesabı geri aldığımda oyun banlıydı hiç bir şekilde girilmiyor ve banlı hesaplar için bize geri dönmeyin diyor adamlar hile felan kullanmadım, bu güncellemeler yüzünden silmeyi düşünüyordum neyseki

Babblebabble

4.10.2020 17:08:12

0
Yer sorun değil de gecikme/ping sorun. Bir tek bende mi var? İndirme hızı maksimum (12 mbit ile 1.5/6 mb-sn görüyorum) ama oyunda 120-130 ping var çok fena. Diğer farklı oyunlarda 75-90 arası. Sizde de böyle mi?

by_bozkurt

4.10.2020 16:54:08

0
Oynatacak PC olmadığı için sorun yok :(

Metal-Gear

4.10.2020 16:37:02

+3
Asıl sebep asset paketleri hocam, MW multiplayer'ı için ve Warzone için ayrı olarak sınıflandırılmamışlar karakter ve techizat kategorisindeki assetler. Bütün assetler lokal çalışıyor. Güncellemelerle eklenen yeni assetler boyutu çok yükseltiyor.Zaman geçtikçe oyunlarda asset ve shader paketleri üstüne koyarak gidiyor, nesil atlarkenki farklılık bunlara dayalı olarak geliyor zaten ama kodlama açısından bir değişiklik olmuyor. Sadece yeni scriptleme yöntemleri geliştiriliyor, visual scripting ya da diğer adıyla node tabanlı programlama kullanılıyor yeni nesil trend bu şu an. Yöntem farklı yani ama fonksiyonlar, komutlar, ifadeler hep aynı temelden gidiyor.En güzel örneklerden biri Crysis 1, bu oyun 7 gb civarında bir oyundu. Crysis Remastered ise tamamen aynı oyunun görselleri güncellenmiş hali olmasına rağmen 20 gb boyutunda. Halbuki tamamen aynı oyun, ilk oyun da açık dünyaydı ve grafikleri de döneminin belki en iyisiydi ama 7 gb ile kurtarırken remastered hali kurtaramıyor üzerine 2 katından fazla koymuş. Değişen tek şey PBR render ve ışık sistemi, RTX eklenmesi, Asset ve texture paketlerinin güncellenmesi.

BSC Misafiri

4.10.2020 16:18:23

+1
Sistemi zayıf olanlar hemen kötülemiş :-D İlk çıktığından beri oynuyorum 1 TB HDD 150-200 TL Zaten alamıyorsanız oynamayın arkadaşlar.

BSC Misafiri

4.10.2020 16:17:36

0
Pulender modu oyuncu sayısını sürekli değiştirmesinden bıktı 1 üçlü 1 dörtlü nedir bu yahu dalga geçiyor gibi

BSC Misafiri

4.10.2020 16:17:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: TheNewAtilla Kod yığını. 15 yıllık motorla oyun yaparsan olacağı bu. Aynı eziyet bethesdanin elder scrolls online oyununda da var.
IW engine 8.nesil tamamen sıfırdan yeniden yapılmış bir rebuilt bir motor, bence kötüleyeceksen daha iyi araştırma yap.

Bugra4129

4.10.2020 15:19:30

0
Bende arada bir kafa dağıtmak için Warzone oynuyordum silmek zorunda kaldım moku çıktı artık.

Sean john

4.10.2020 15:00:15

0
Single playerını ve coopunu silebilsek sıkıntı olmayacak öyle bir özellik gelmeli .

BSC Misafiri

4.10.2020 12:18:33

0
Valla Warzone vardı Dedim ben uğraşamam bu oyunla direk sildim..

BSC Misafiri

4.10.2020 12:18:24

+2
3 ay önce bıraktım 80 gb olarak baslayıp her hafta 5 -10 gb geliyor 130 gb olunca sildim

TheNewAtilla

4.10.2020 11:13:25

+1
Kod yığını. 15 yıllık motorla oyun yaparsan olacağı bu. Aynı eziyet bethesdanin elder scrolls online oyununda da var.

BSC Misafiri

4.10.2020 10:57:06

+4
bu oyunu silin arkadaşlar her seferinde 50 gb nedir ya 6 ay 1 yıl sonra olsa neysede

BSC Misafiri

4.10.2020 10:39:48

+1
Gereksiz
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Modern Warfare
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız