Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 5 ve Titanfall 2 Bu Yıl Çıkacak

1. Dünya Savaşı atmosferi FPS severlerin ilgisini fazlasıyla çekecek gibi

     Battlefield serisinin yeni oyunu ve Titanfall 2 için sonunda net bir çıkış takvimi ortaya çıktı. Electronic Arts yetkilisi Blake Jorgensen bu iki önemli FPS oyununun yıl sonunda raflardaki yerini alacağını açıkladı.
 
     Titanfall 2 ve Battlefield 5'in (kesin adı bu olmayabilir) Electronic Arts'ın 3. finansal çeyreğinde yani 30 Eylül ila 31 Aralık arasında piyasaya çıkacağı açıklandı. Titanfall 2'nin reklamı zaten perakendecilerde dönmeye başlamıştı.
 
     Battlefield serisinin yeni oyununun ise bizi 1. Dünya savaşı dönemine götürebileceği belirtiliyor. Electronic Arts iki FPS oyununu aynı dönemde piyasaya sürüyor, ama bir tanesi fütüristik öğelere sahipken diğer bizi geçmişe götürecek gibi. O nedenle bu iki oyun birbirine rakip olmayacaklardır.
 
    Ayrıca Titanfall 2'nin ilk oyunun aksine senaryo moduna sahip olacağını belirtelim. İlk oyunun multiplayer modlarında senaryoya yönelik göndermeler olsa da bu pek yeterli görülmemişti.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
Mass Effect: Andromeda 2017 Yılına Ertelendi Homefront: The Revolution's Goliath Edition Paketi Gerçek Drone ile Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

KARTALLAR YANLIZ UCA

8.3.2016 18:37:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: cato16 1. Dünya Savaşı fikri çekici gelmiyor. Tercihimi Titanfall 2'den yana kullanacağım.
Acaba nasil olacak ikinci oyunu cok merak ediyorum seneryosuda olacakmış

cato16

6.3.2016 20:28:16

0
1. Dünya Savaşı fikri çekici gelmiyor. Tercihimi Titanfall 2'den yana kullanacağım.

Schi20phrene

4.3.2016 00:47:41

0
Bf5 in hikaye modu olmasına bile gerek yok bence, zaten multiplayer tabanlı bir oyun BATTLEFIELD 4 ün gereksiz hikayesini bile sırf online modda p90 açılsın diye oynadım ardından bir daha hikaye modu nu asla açmamak kaydı ile kapattım, umarım oyun eskiye dönmez, genelde ikinci ve birinci dünya savaşı silahları DMR tarzında silahlar ve konsolda oynayan oyuncu çıldırır bence sürekli bas çek bas çek zırt pırt aim kaybet, umarım star wars un online 60 fps akıcılığı ile aynı yeni next gen engine kullanıp modern savaş temalı hikayesiz online tabanlı bir oyun yaparlar, ( arkadaşlar bir de şu şekilde bakmak lazım senin benim gibi bir kişi bile oyun şu şekilde daha iyi olur diyebiliyor iken kimin ne istediğini çok iyi biliyor iken bu oyun yapımcıları bilmiyor mu sanıyoruz tabiki biliyorlar onlarda istese en iyi en akıcı en sorunsuz oyun deneyimini sunabilir ancak en iyisini yapsrsalar başka bir numaraları kalmaz ve aç kalırlar. Örnek verecek olursak 2015 need for speed isteseler çok iyi muhteşem bir underground olurdu ama ozman numaraları biterdi ilerde bizim önümüze ne ısıtıp koyacaklar, herkes işin farkında zaten

Mutlak.Sıfır

3.3.2016 23:12:24

0
Battlefield 5 ilaç gibi gelecek.

Schi20phrene

3.3.2016 21:44:13

0
Yorumlara bakıyorum da bazı arkadaşlar hikaye modu diyip duruyorlar ne call of Duty serilerinde nede Battlefield serilerinde gercekten de yapay olan zekasızlık kullanılıyor, hikaye modu nda benim tarafımdan olan 2 tane ve Gereksiz eleman koymuşlar düşman ile yanyana durmuşlar benim askerim ateş etmiyor öylesine salak salak siper alıyor boş boş eğilip kalkıyor, karşıda bir bölük asker var yanımda 2 asker var onlar boş boş geziyor düşmanın bir bölük askeri bana ateş ediyor, hikaye modu nun başından sonuna benim takımdaki askerlerin öldürdüğü düşman sayısı 3 tür onuda yanlışlıkla vurmuştur, daha da durmadan bazı arkadaşlar hikaye modu diyip duruyor. Birinci Dünya Savaşı bence çok kötü olacak bari ikinci dünya savaşı olsaydı tank top tüfek uçak falan daha çeşitli olurdu

kaplan3461

3.3.2016 16:11:42

0
Bu sene battfled 5 senesi olur call of ghost 2 hiç bi beklentim yok tiranfal 2 de çok iyi cikcak.

RaiTrQ

3.3.2016 15:24:40

0
Arkadaşım hardline çıktı ya işte ara oyun , bu çıkacak oyun ana oyun neyini anlamadın

KaleyDeskop

3.3.2016 15:13:34

0
birinci dünya savaşı kötü oluru çak bile yok bana kalırsa tarih atlamalı hem şimdiki zaman,hemde 1-2 dünya savaşları olabilir multiye'de böyle yansıtılır merakla bekliyorum

MottoRehagel

3.3.2016 13:06:16

0
Yeni battlefield oyununun 1. Dünya Savaşını değil de 2.Dünya Savaşını konu alacağını düşünüyorum. 2. Dünya Savaşı bu oyunun ruhuna daha uygun.

BSC Misafiri

3.3.2016 07:04:31

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Bu sene BF serisini es geçip Titanfall 2 alacağım. Zaten BF4 varken bu ara oyuna gerek yok. Muhtemelen sonra 2018'de devrim niteliğinde olan asıl BF5 çıkacak.
Ahaha mal mısın olum bu sene bf5 çıkıyo işte ne demek asıl bf5 2018 de çıkıcak farklı boyutlarda mı yaşıyon ?!?
Bu çıkacak oyunun ara oyun olduğunun farkında mısın? Hani BF Vietnam, BF2142, BFBC gibi. Adı BF5'te olsa bu böyle. Asıl devrim niteliğinde olan oyun bir sonraki olacak. Bu arada üslubun seviyeni belli ediyor.

Mar00N

3.3.2016 00:07:28

0
Bf5 geçmiş temalı olursa efsane olucak

Punisher_1907

2.3.2016 22:36:21

0
Özledik be artık geçmişi.

BSC Misafiri

2.3.2016 21:40:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Bu sene BF serisini es geçip Titanfall 2 alacağım. Zaten BF4 varken bu ara oyuna gerek yok. Muhtemelen sonra 2018'de devrim niteliğinde olan asıl BF5 çıkacak.
Ahaha mal mısın olum bu sene bf5 çıkıyo işte ne demek asıl bf5 2018 de çıkıcak farklı boyutlarda mı yaşıyon ?!?

Sercan Ç.

2.3.2016 19:16:46

0
Eski tema olacaksa BF5 değil de ismi BF Vietnam gibi ayrı olsaydı. Bir de ayrı aylarda çıksaymıştı 2 oyun keşke.

Master_Evil

2.3.2016 19:01:31

0
bf5'i umarım aceleye getirmezler

TAK3N

2.3.2016 18:15:51

0
1.Dünya Savaşı oyunu oynama fırsatım hiç olmadı. 2.Dünya Savaş oyunlarını beğeniyorum. Battlefield genelde sadece görsel ve MP dan ibaretti bence. 5.oyunun hikayesi de Online gibi güzel olursa tadından yenmez.

BSC Misafiri

2.3.2016 16:09:21

0
Bu sene BF serisini es geçip Titanfall 2 alacağım. Zaten BF4 varken bu ara oyuna gerek yok. Muhtemelen sonra 2018'de devrim niteliğinde olan asıl BF5 çıkacak.

BSC Misafiri

2.3.2016 16:09:06

0
Burnuma kötü kokular geliyor, türk oyuncuları ayaklandıracak bir oyun olacak gibi. Hadi hayırlısı

BSC Misafiri

2.3.2016 16:09:03

+1
gelecek temali battlefront var. modern savasli titanfall 2 var. battlefield 3 ve 4 zaten sikti bu gunumuz savaslari. gecmise donmeyip naapacaklar. bad company 2 de vietnam super zevkliydi. 1. dunya savasi da dice in ellerinde hayat bulacaktir.

BSC Misafiri

2.3.2016 15:56:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: Serinyer Bad company 2 gibi yıkılabilirlik olsun yeter. Günümüze ait bir sürü fps oyun var zaten gelecek desen öyle. Bf4 den millet sıkıldı zaten, şöyle yeni bir tema ile geçmişe gitmek düşman koylarına denizden gemilerle çıktığımız bir dünya savaşını konu alan oyun muhteşem olur bence.
1. Dünya Savaşı'nda yıkılabilirik olsa ne olacak. Zaten çevrede çok fazla bina yok. 2 karakol 3-5 sıra da kum torbası o kadar.

Akman6715

2.3.2016 14:44:17

0
Oyun gelecek temalı olmasında hangi zamanda geçecekse geçsin. İsterlerse taş devrinde geçsin daha zevkli olur. Birbirimize taş ve sopalarla saldırmak , gelişmiş silahlarla ordan oraya zıplamaktan daha zevkli olur . Düşününce ortaya pek çok şey çıkar . Yenilikçi fikirler geliştirilmeli. Oyunlara kaç senedir hep aynı amaçda. Sonra neden bfbc2 ve bf3 ü insanlar hala oynuyor derler.

porsux

2.3.2016 14:42:37

0
Alternatif bir 1. dünya savaşı hikayesine sahip, benim için klasik olan Iron Storm geldi aklıma. Bana göre savaş atmosferinin gerilim yanını en iyi aktaran oyundur. Bf den de beklentim bu yönde, savaşın korku ve gerilim yönünü vermesini istiyorum. Ama son yıllardaki fps oyunlarının dandikliğini görünce biraz hevesim azalıyor tabi

KoRnTuNeS

2.3.2016 14:15:35

0
umarım siilah ve eklenti içeriği bol oyun gelir, öbür türlü sıkıyor bir süre sonra. mesela starwars battlefront un içeriği çok kısır bana göre. bu sebepten hiç açasım gelmiyo ama hala bf4 oynarım.

TheCapedCrusader

2.3.2016 13:44:32

+1
Yahu bu nasıl habercilik ortada ww1 için kesin olan bir şey yokken siz hangi akla ziyan kesin olarak konuşuyorsunuz?

Final Getsuga Tenshou

2.3.2016 13:44:08

0
Geçen sene RPG yılıydı bu sene ise FPS!!! Doom 4 - Battlefield 5 der geçerim. Multiplayer kaç saat kafa dağıtılır bunlarla [simage=2]http://store.donanimhaber.com/33/94/e6/3394e60a7cde129a48918adfec52b25d.jpg[/simage]

aytugsasal

2.3.2016 13:39:25

+1
star war battlefront oyununda meydan savaşı temasını iyi yansıttılar bunu 1. dünya savaşına uyarlamaları iş görür. Açıkçası benim gönlümün efendisi Titanfall 2. İlk oyunu eksiklerine rağmen hala oynuyorum. 2. oyunda hem senaryo var, hemde içerikler artarsa ki artacaktır bence. Benim direk alacağım oyun olacak . BF5'i de ucuzlayınca alırım artık :)

VulonViing

2.3.2016 13:23:30

+1
Battlefield'ın harika grafikleri ile geçmişe gitmek efsane olacak . Aklımdaki tek soru nasıl bir multiplayer sistemi oluşturacaklar acaba, modern savaşa çok alışmıştık.

herocem

2.3.2016 13:11:52

+1
Bf rush kulturune ve araclara dayanan bir seri. WW1 temali bir oyunun bunlari devam ettirmesi imkansiz. Insanlar sadece bolt action silahlarla oynamak istese gider Verdun oynar.

mahmut sami

2.3.2016 12:56:57

0
AL3ATROS +1 Kardeşim

ürüng ayıg toyon

2.3.2016 12:19:16

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son WW1 temasını sevmeyen bir tek ben varım sanırım. Hiç heyecan vermiyor.
Yalnız değilsin,herkesin elinde
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
şöyle tüfükler,habire mevzi savaşı oluyor zaten, Ama taktik ve stratejik hareket etme tarzında bir oyun olursa tutar belkide,ama eadan böyle bir şey beklemiyorum Anlamıyorum bu adamlar bf2'nin project reality modunu incelememişlermi hiç,çok sağlam taktik ve gerçekçililk vardı oyunda ordaki gibi bir sistemi bf5'e entegre etseler sağlam bir oyun olur...

KaleyDeskop

2.3.2016 12:06:05

+2
battlefield açık söyleyeyim 300 tl olsa bile alınıcak bir oyun yaklaşık 3 ıyldır oynuyorum verdiğim parayı karşıladı,tabi bazılarına göre oyun düzeldi denilsede adamın ynaına tank mermisi düşüyor ölmüyor gibi tuhaflıklar var

rambocuk

2.3.2016 12:04:25

0
Geçmiş temesı tüm oyunculuğun beklentisi ea bu işin ekmeğini iyi yiyeceltir helali hoş olsun dice olmasa kim bu efsaneyi bize sunardı diceyi doyuranda ea

alike03

2.3.2016 11:50:33

+1
quote:

Orjinalden alıntı: SgtLittleNoob geçmiş teması doğru çıkar inş
Saglam ingilizcesi olupda bu seriyi bilmeyen herkese tavsiye ederim

Serinyer

2.3.2016 11:46:13

0
Bad company 2 gibi yıkılabilirlik olsun yeter. Günümüze ait bir sürü fps oyun var zaten gelecek desen öyle. Bf4 den millet sıkıldı zaten, şöyle yeni bir tema ile geçmişe gitmek düşman koylarına denizden gemilerle çıktığımız bir dünya savaşını konu alan oyun muhteşem olur bence.

Wayward Son

2.3.2016 11:41:27

+2
WW1 temasını sevmeyen bir tek ben varım sanırım. Hiç heyecan vermiyor.

bbnnoglukml

2.3.2016 11:39:36

+2
gelecek temalı olmasında her türlü alıp oynarım bf5 i

s_demirci_53

2.3.2016 11:38:09

0
Tarihi yanlış yazacak değiller. Çok saçma olur. Bence osmanlıdan bahsetmezler.diğer devletler arasındaki savaşlar konu alınır

Guest-05F99D7C6

2.3.2016 11:24:54

+3
geçmiş teması doğru çıkar inş

EXios

2.3.2016 11:23:21

0
Bakıp görücez E3'te kesinleşir.

AL3ATROS

2.3.2016 11:21:44

+1
Geçmiş temalı olmasın(1.Dünya savaşı) bence BF, bizide katarlarsa bize her platformda geçirmeye çalışıyorlar,normal savaş da yedi düvel toplandık baş eğdiremedik ,masa başında kaybettirdik ,şimdi oyunda ecdadımızı barbar ve işgalci gösterirler,öyle olursa bu sefer BF boş geçerim.Titanfall ile devam derim,iyi oyunlar.

MottoRehagel

2.3.2016 10:54:37

+2
Frosbite ile 1.Dünya Savaşı oyunu. Cod 2'deki o tadı alırız umarım.

Huertas10

2.3.2016 10:27:43

+6
Bernhard, sendeki bu züttürü züttürü konular açma hastalığı ne abisi? Terk et bu alemi ya.

kdrcnrbyrm

2.3.2016 10:25:34

+2
Bf5 gerçekten geçmiş temalı olursa alınır
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız