Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4'ün Sistem Gereksinimleri

 
     Battlefield 4'ün Alpha sürümünü ilk deneyecek ekip bugün işbaşı yapıyor. Dün yollanmaya başlanan davetiyelerin ardından oyunun sistem gereksinimleri de göründü.
 
     Yayınlanan sistem gereksinimleri oyunun final sürümünde değişebileceğini unutmayın. Şimdilik Battlefield 4'ün Alpha Trial sürümü için yayınlanan önerilen sistem gereksinimleri şu şekilde:
 
 - İşletim sistemi: Windows Vista SP2, Windows 7 (Windows 8 Desteklenmiyor) (32-bit işletim sistemleri desteklenmiyor)
 - Ekran Kartı: DirectX 10 veya 11 (1 GB üzeri bellek) (DirectX 11 öneriliyor)
 - 25 GB HDD alanı
 - Origin'in son sürümü
 
     Verilen bilgilere bakılırsa DICE'ın da belirtiği gibi bu gereksinimler Battlefield 4'ün final sürümünde değişecektir. Yine de sonraki Alpha testlere hazır olmak istiyorsanız bu gereksinimlerle hazırlıklı olmanız öneriliyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS Sistem Gereksinimleri
The Legend of Zelda 3DS İsim ve Tarihi Netleşti Watch Dogs'da Hack'lemeli Multiplayer Modu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

23.6.2013 11:58:25

0
Beyler, bir kaç ay öncesinde şunu okumuştum. Yapımcılara bad company 3 çalışması var mı? diye sorulmuştu. Yapımcı da cevap olarak böyle bir çalışmamız yok demişti, battlefield 4 duyurulduğu sıralardı. Yani battlefield 4 bad companyden ziyade, battlefield in özü olan büyük haritalarda geçecek. Bu pre alpha daki harita ise, battlefield 3 teki grand bazaarın, seien crossing in karşılığıdır, oyunun beta veya tam sürümlerinde asıl büyük haritalara kavuşacağız inşallah. Çünkü Battlefield, bad company değildir. Büyük haritalarda jet sürmektir, dağa çıkıp sıkmaktır. Bad company beni çok üzmüştü, benim için serinin aslına ihanet sayılıyordu.

any77

20.6.2013 15:47:01

+1
quote:

Orijinalden alıntı: tayguncifci Alpha Trial'i oynadım ve talha 'nın Battlefield 3.5 yorumuna katılıyorum. Tank seslerinde ufak değişiklikler var. Roket sesleri değişmiş. Kaplamalar yoktu oyunda bembeyaz bir haritada oynadık. Tam çevrenin nasıl gözüktü muamma. Yeni olanlar ise su altına dalabiliyoruz artık. Yüzme animasyonu daha gerçekçi. Sizi öldüren her neyse ölür ölmez direk gösteriyor. Silah seçimleri ve ek aparatlar menüsü hiç hoşuma gitmedi benim. Silahlar sınırlı oldugundan tam olarak ne yeni göremedik. Ama harita tam sniperlar için. Tüm binaların üzerlerine çıkılıyo ve muazzam bir görüş açısı sunuyor. O Yüzden mutlu oldum. Ve bide bişe dikkatimi çekti. Sniper silahlarında mermi sayısı baya bi artmış. Hemde baya bi artmış yani bu güzel. Yeni eklenen tekneler baya etkililer. 4-5 kişi alıyo ve hepsi silahlı. Dedigim gibi tank sesleri daha gerçekçi olmuş bana göre. Ama çevre ile ilgili bişe söyleyemem kaplamalar yoktu henüz.
Daha alpha trial'ı bile bf3.5 yapabildilerse full sürümde neler olur merak ediyorum. Sesler ancak bu kadar gerçekçi olabilir. Yani bildiğin gerçek olmuş sesler. Grafikelrin ilerisi yok zaten. Alpha trial olduğundan fazla zevk vermez insana. Her taraf bembeyaz. Patlama efektleri 10 numara. Alev efektleri filan geliştirilmiş. Sadece Commander modunun gelmesi bile yeter. Takımlar 5 kişi olmuş. Sniper ve support'a güç artırımı yapılmış. Yani bf4'ü gerçek bf serisine yaklaştırmışlar. Bf3 güzeldi ama tam böyle eline alıp taramalıyı, m16'yı alıp etrafı tarayan cod'cu gençliğe hitap ediyordu. Eline bazukayı alıp adamlara atıp aa patladı deyip sevinen gençlere hitap ediyordu bf3. Support gibi takım oyununa dayalı destekçi oyuncuları dışlamıştı biraz bf3. Recon gibi ustalık isteyen ve asıl battlefield serisindeki büyük haritalara hitap eden bir clas bf3'te hasar azaltmaları yapılarak yine dışlanmıştı. Ama bf4'te asıl battlefield'a geri dönüyorlar. Recon ve support daha ilerletilip eşitlenmiş. Recon;'a 20x zoom gelmiş. Bu da haritaların ne derece büyük olduğunu gösteriyorlar... Söyle şimdi bf3.5 ise bu oyun, bf4 olsaydı daha ne koyacaklardı üzerine. Zaten o dev gökdelenin yıkılmasını katmıyorum işin içine. Oyundaki sağlam atmosferi geçiyorum. Yıkım effektlerinin ne derece geliştirildiğini geçiyorum... Sadece alpha trial'a bakarak anlaşılmaz bir şey. Her taraf bembeyaz. Zevksiz. Beta'yı bekleyin derim...

any77

20.6.2013 15:31:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ekran Kartım: 2,5 GB Ram: 4GB İşlemcim: Windows 7 Ultimate Kaldırır mı
O işlemciler yeni mi çıktı ?

Bowser Zeki

20.6.2013 13:00:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: encuni Şuraya bilgisayar özelliklerini yazanların %90 ı kaldıracagını geçtim yuksek ayarlarda oynuyacagını biliyor fakat hava olsun dıye yazmaya devam ediyorlar :D
Tamda ben yazacaktım. :D Ama hiç battlefield oynamadım. O yüzden yazmak istiyorum. i7 2.2 16gb ram gtx570m 1.5gddr5 Heralde rahat oynanır. ?

*Meteora*

20.6.2013 08:28:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: encuni Şuraya bilgisayar özelliklerini yazanların %90 ı kaldıracagını geçtim yuksek ayarlarda oynuyacagını biliyor fakat hava olsun dıye yazmaya devam ediyorlar :D
+1 Aynen öyle.

alcatraZFKeskin

20.6.2013 01:29:07

0
Haydaa tüm işletim sistemleri 64 bit zorunlu mu şimdi?

BSC Misafiri

19.6.2013 17:41:53

+1
Encuni Ne kadar bir boş yorum yapmışsın kardeşim ne havası ? Millet doğal olarak sormak için yazıyor sistemim kaldırcakmı diye hey allahım

encuni

19.6.2013 16:17:57

+2
Şuraya bilgisayar özelliklerini yazanların %90 ı kaldıracagını geçtim yuksek ayarlarda oynuyacagını biliyor fakat hava olsun dıye yazmaya devam ediyorlar :D

iamburak

19.6.2013 10:19:11

0
Beklediğim düzeyde olmuş. Ben yine lowlarda oynayacağım ama olsun napalım

tayguncifci

19.6.2013 10:17:08

0
Alpha Trial'i oynadım ve talha 'nın Battlefield 3.5 yorumuna katılıyorum. Tank seslerinde ufak değişiklikler var. Roket sesleri değişmiş. Kaplamalar yoktu oyunda bembeyaz bir haritada oynadık. Tam çevrenin nasıl gözüktü muamma. Yeni olanlar ise su altına dalabiliyoruz artık. Yüzme animasyonu daha gerçekçi. Sizi öldüren her neyse ölür ölmez direk gösteriyor. Silah seçimleri ve ek aparatlar menüsü hiç hoşuma gitmedi benim. Silahlar sınırlı oldugundan tam olarak ne yeni göremedik. Ama harita tam sniperlar için. Tüm binaların üzerlerine çıkılıyo ve muazzam bir görüş açısı sunuyor. O Yüzden mutlu oldum. Ve bide bişe dikkatimi çekti. Sniper silahlarında mermi sayısı baya bi artmış. Hemde baya bi artmış yani bu güzel. Yeni eklenen tekneler baya etkililer. 4-5 kişi alıyo ve hepsi silahlı. Dedigim gibi tank sesleri daha gerçekçi olmuş bana göre. Ama çevre ile ilgili bişe söyleyemem kaplamalar yoktu henüz.

veniversum

19.6.2013 00:13:04

0
yine very low da akacaz gibi.

BSC Misafiri

19.6.2013 00:04:49

-1
Ekran Kartım: 2,5 GB Ram: 4GB İşlemcim: Windows 7 Ultimate Kaldırır mı

BSC Misafiri

18.6.2013 18:05:55

0
ati 4850 hd 256bit ekran kartı intel core i7 3.40 ghz 8gb ram pc kaldırırmı acaba ?

wolfrace57

18.6.2013 15:56:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: utkubartu61

ne rami İşlemcisiz bile çalışır :D
8gb ram hd6850 fx4100 yeterlı gelır heralde

utkubartu61

18.6.2013 13:57:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri RAM lazım değil heralde ? :)
ne rami İşlemcisiz bile çalışır :D

carter

18.6.2013 10:54:48

0
Bunları sistem gereksinimi olarak değerlendirmemiz biraz zor olur. Önerilerin ucu açık bir şekilde bırakılmış.

BSC Misafiri

18.6.2013 10:00:02

+2
RAM lazım değil heralde ? :)

BSC Misafiri

18.6.2013 08:55:59

0
sistem gereksinimleri daha çok açıklanamamış gibi olmuş :) işlemci yok, ekran kartı modeli yok? önerilen sistem gereksinimleri demişler ama detay vermemişler :)

Cihathalitt

18.6.2013 02:12:22

-1
quote:

Orijinalden alıntı: 2K Windows 8 desteklemediği sırf Alpa sürüm içindir umarım.
+1 umarım öyle bir hata yapmazsın EA.

cahitdikici

18.6.2013 00:57:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: MeTeCiK ati 6970 (2gb) 256bit ekran kartı Amd x6 işlemci 8GB ram ile BF3 de 1920 x 1080 akıcı olarak oynuyordum acaba BF4 de oynayabilirmiyim?
herturlu oynarsin rahat ol

mert_gunes

18.6.2013 00:24:28

-1
Bu sadece alpha deneme sürümü için final için değil dikkatli okuyun ama saçma olmuş win8 + 32 bit olmaması

oxlayer

18.6.2013 00:20:38

0
windows 8 sorunlu.windows 8 ve 32 bitten uzak durun.size tavsiyem çatır çatır windows 7 ve 64 bit.ve dx 11.METECİK sisteminin gücü çok açık. evet bf4 te de akıcı bir şekilde oynayabilirsin.problem yok.full detay bile kasmaz.FERFEROS gtx 570 güçlü kart.her oyunu full detay düşük çözünürlükte açar.1 sene daha götürsün.1 tane gtx 700 serisi alırsın.

Narowal

18.6.2013 00:08:53

0
Windows 8'de çalışmayacak olması şaşırtıcı!

The_Rahip

17.6.2013 23:38:42

+1
25 GB alanı ve W8 desteklenmiyor ne içiyor lem bunlaRRRR

Recharged

17.6.2013 22:21:04

0
Windows 8 nasıl desteklenmiyor onu anlayamadım ?

BSC Misafiri

17.6.2013 22:11:57

+4
oh be allahım windows 8 desteklenmiyor çok güzel bir haber microsoft windows 8 rezaletini herkese empoze edemezsin !!!! ! ! !!!!

2K

17.6.2013 21:38:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: DeVaST@ToR

heralde sırf alpha için başka ne olabilir, dice'da ve ya başka bir yapımcıda win8 i desteklemeyecek yürek var mı? adamı çizerler..
Adamlar 32 bit bile desteklemiyor hiç belli olmaz ne iş yapacakları.

Evivva

17.6.2013 21:28:21

+1
şimdi sistemim BF4 oynatabilir mi konuları başlar

3d_enjoy

17.6.2013 21:12:00

0
şuan alpha trial indiriyorum boyutu 4.4 gb,sistem gereksinimlerindeki 25 gb hdd ibaresi normal oyun için gerekli alan

FERFEROS

17.6.2013 20:19:32

+1
Benim GTX570 kabul edilebilir bir seviyede oynatır diye düşünüyorum ama seneye yenilemek gerekecek artık.

cenkk34

17.6.2013 20:09:38

0
Windows 8 desteklemiyor yazıyor benim bildiğim kadarıyla bu sebepten geliştiriciye dava bile açılabiliyor. BO2 de desteklemiyordu bi güncelleme ile çalışmıştı bf4'te de aynısı olur büyük ihtimal. edit: win8 desteklemiyor diye birşey yok arkadaşlar sadece alpha süreci olduğu için böyledir. Oyunun tam sürümünde çalışıcaktır win8 kullanıcıları varsa boşuna dert etmesin.

MeTeCiK

17.6.2013 20:03:12

0
ati 6970 (2gb) 256bit ekran kartı Amd x6 işlemci 8GB ram ile BF3 de 1920 x 1080 akıcı olarak oynuyordum acaba BF4 de oynayabilirmiyim?

BSC Misafiri

17.6.2013 18:27:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: botoks misafir kardeş.şimdi kartları en ince ayrıntısına kadar bakman lazım.transistör sayısı.rop birimi.bellekleri.biti.hızları.birde oyun testlerine bakın .google a benchmark yazın istediğiniz kartın oyun performanslarını karşılaştırın.YALNIZ şu önemli kart isterse 3 gb olsun kart zayıfsa işe yaramaz.7750 çok zayıf kart.128 bit.300 liralık yüksek ayarlarda oynayabileceğin fazla alternatif yok.7770 var.bide 6850 var.ama senin yerinde olsam üstüne az daha koyarım 150 falan 7850 alırım.almışken iyi alıcan.her oyunu kasmadan full detay oynarsın.suan için tabi.düşük çözünürlükte.7850 al.vatan computerda indirim oluyor.
Sağol normalde tam bütçe 400 TL ama 180 TL'si yeni Hard Disk'e gidiyor 1 TB'lık alacam ondan . Artık 7850'yi almaya çalışacağım o da kışı bulur fakat ben 7770'e baktım performansları iyi kötüye benzemiyor . Kafama çok takıldı bazıları var DDR5 1 GB bazıları DDR3 2 GB . Fakat 7850 DDR5 1 GB ve BF 4'ü falan açar mı diye düşünmüyor değilim .

K.Dot

17.6.2013 18:24:49

0
Ya,videolardan yüksek grafik sunacaklar ya da optimize edemediler.25 gb nedir lan !

DeVaST@ToR

17.6.2013 18:19:34

-1
quote:

Orijinalden alıntı: 2K Windows 8 desteklemediği sırf Alpa sürüm içindir umarım.
heralde sırf alpha için başka ne olabilir, dice'da ve ya başka bir yapımcıda win8 i desteklemeyecek yürek var mı? adamı çizerler..

oxlayer

17.6.2013 18:10:43

0
gesso kardeş kartın 2 gb 4 gb olması önemli değil.önemli olan gücü hızları doku üniteleri transistörleri.

oxlayer

17.6.2013 18:09:08

0
biraz daha para biriktir 7850 al.iyi kart.öbürü daha zayıf.bf4 te 1 gb sorun teşkil etmez.sorun olmaz.ama çok yüksek çözünürlükte oynarsan sorun teşkil eder.yüksek çözünürlük seviyorsan 2 gb al.çünkü yeni oyunlar daha zorlayıcı olacak.7850 ile iyi sonuç alırsın.

gesso

17.6.2013 18:07:11

+1
Teşekkürler Alpins951 ve cahitdikici Yeğenimin ekran kartı bozulunca bende acilen kart alamaya çıktım ve 7750 2 gb olanını satın aldım. Doğrusu, kartı seçerken 1 gb modelin ddr5 olduğunu bilmiyordum. Verdiğiniz bilgiler için yeniden teşekkürler.

oxlayer

17.6.2013 18:04:39

0
misafir kardeş.şimdi kartları en ince ayrıntısına kadar bakman lazım.transistör sayısı.rop birimi.bellekleri.biti.hızları.birde oyun testlerine bakın .google a benchmark yazın istediğiniz kartın oyun performanslarını karşılaştırın.YALNIZ şu önemli kart isterse 3 gb olsun kart zayıfsa işe yaramaz.7750 çok zayıf kart.128 bit.300 liralık yüksek ayarlarda oynayabileceğin fazla alternatif yok.7770 var.bide 6850 var.ama senin yerinde olsam üstüne az daha koyarım 150 falan 7850 alırım.almışken iyi alıcan.her oyunu kasmadan full detay oynarsın.suan için tabi.düşük çözünürlükte.7850 al.vatan computerda indirim oluyor.

BSC Misafiri

17.6.2013 17:59:39

0
Sağolun arkadaşlar geçen sene 5570 aldım keşke almasaydım bu Eylül gibi yine alacağım ve BF 4'ü de almayı düşünüyorum . HD7850'ye baktım ancak bütçeme ters düşüyor fakat HD7700 1GB DDR5 oluyor .İlk sorum bu durumda biraz daha para biriktirip HD7850 mi yoksa HD7770'de onun kadar iyi mi ? İkinci sorum BF 4 her ne kadar Alpha olsa da 1 GB üzeri Ram istiyor bu sorun teşkil etmez mi ?

BSC Misafiri

17.6.2013 17:59:34

+1
Arkadaşlar biraz yanlış yazdım 7850 1 GB bütçeme uymuyor . Ancak 7770 iyi . Youtube'dan videolarına baktım gayet iyi Ultra'da güzel sonuç alıyor . HD7770 1 GB DDR5 alsam yeni nesil ve tahminen BF 4'de iyi sonuç alır mıyım ? Çünkü fiyatı falan bana uygun .

fake_nesil_?

17.6.2013 17:42:57

0
w9 128 ve kati bitle cikacak sanirim ukala konsol destekleyileri bu konularda kulak tikiyolar arti o isletim sistemiyle bf 5 dusenemiyorum sanirim konsolarin kabusu tek bu oyun opun aganizin elini her daim bide

The_Rahip

17.6.2013 17:37:07

0
W8 desteklememesi saka gibi olmus. Tutupta tam surumde boyle birsey ile karsimiza çıkmasınlar

2K

17.6.2013 17:26:42

0
Windows 8 desteklemediği sırf Alpa sürüm içindir umarım.

cahitdikici

17.6.2013 17:10:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: gesso

7750 demişken bu kartların 2 GB olanı DDR3 bellek, 1 GB olanı DDR5 bellek kullanıyor. Şunu merak ediyorum; bu durumda bellek hızı mı yoksa bellek kapasitesi mi önemli oluyor?
bellek hızı çok daha önemli oluyor 4gblik gddr3 olan bir kart(örneğin gt430) alacağına 1gb gddr5lik hd 7850 alırsın çok daha iyi çalışır

Alpins951

17.6.2013 17:09:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: gesso

7750 demişken bu kartların 2 GB olanı DDR3 bellek, 1 GB olanı DDR5 bellek kullanıyor. Şunu merak ediyorum; bu durumda bellek hızı mı yoksa bellek kapasitesi mi önemli oluyor?
Bellek hızı daha önemlidir. Biri gddr3 2 gb diğeri gddr5 1 gb ise gddr5 versiyonunu alın. Yada hd 7770'de alabilirsiniz. Tabii çözünürlüğe bağlı 1080p de oynamak istersen misafir,zor iş.Ama 720p'de high'ta oynarsın ehr oyunu 7770 ile.

cahitdikici

17.6.2013 17:07:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Arkadaşlar yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum burada hem bilgili arkadaşlar varken . Böyle en fazla 300 liralık yeni nesil oyunları yüksek ayarlarda oynatabilecek ekran kartı lazım . Ram falan iyi olduğu için yazmıyorum . Sadece ekran kartı lazım . HD7750 2 GB olabilir mi ? Yoksa daha iyi bildiğiniz veya çıkacak dediğiniz ekran kartları var mı ? Bu aralar ikilemdeyim de .
300liraya vatandan indirimdeyken 1gblik 7850 alırsın. ayrıca şunu belirteyim 7750 2gb ddr3 olan model ihtiyacını karşılamayacak bir kart onun yerine 220liraya 1gb 7770 al daha iyi

gesso

17.6.2013 16:59:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Arkadaşlar yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum burada hem bilgili arkadaşlar varken . Böyle en fazla 300 liralık yeni nesil oyunları yüksek ayarlarda oynatabilecek ekran kartı lazım . Ram falan iyi olduğu için yazmıyorum . Sadece ekran kartı lazım . HD7750 2 GB olabilir mi ? Yoksa daha iyi bildiğiniz veya çıkacak dediğiniz ekran kartları var mı ? Bu aralar ikilemdeyim de .
7750 demişken bu kartların 2 GB olanı DDR3 bellek, 1 GB olanı DDR5 bellek kullanıyor. Şunu merak ediyorum; bu durumda bellek hızı mı yoksa bellek kapasitesi mi önemli oluyor?

BSC Misafiri

17.6.2013 16:53:22

0
Arkadaşlar yeni bir ekran kartı almayı düşünüyorum burada hem bilgili arkadaşlar varken . Böyle en fazla 300 liralık yeni nesil oyunları yüksek ayarlarda oynatabilecek ekran kartı lazım . Ram falan iyi olduğu için yazmıyorum . Sadece ekran kartı lazım . HD7750 2 GB olabilir mi ? Yoksa daha iyi bildiğiniz veya çıkacak dediğiniz ekran kartları var mı ? Bu aralar ikilemdeyim de .

aykut291

17.6.2013 16:21:52

+3
İşte şimdi pc yenileme vakti geldi. ps4 ve xbox one sistemleri baz alınan oyunlar pc daha yüksek sistem istiycek.

oxlayer

17.6.2013 15:43:20

0
yeni kart alacaklara gtx 770 öneririm.biraz beklemek lazım tabi.ucuz ve güçlü kart isteyenler 8000 serisini beklesin amdnin.sonra kaydırın bir tane 7970 fiyatları iner.aşası kesmez.çünkü çok kastırıcı oyunlar geliyor.

oxlayer

17.6.2013 15:41:06

-5
XA XA XA UZMANLIK ALANIM GELDİ.bir kere dx 11 olmayan kartlar çöpe.daha sonra bu oyunun grafik motoru o kadar zorlayıcı değil.windows 8 yaramaz.32 bitten kurtulun.ki yağ gibi aksın yeni oyunlar 8 gb lazımm.hdd alanı önemli değil.eski dandik oyunları atıyoruz zaten.7970 imi geçtim.eski 5850 im bile ultra da rahat oynatır.yeni kartlara abanın en önemlisi.işlemci önemli bana core i5 750 yetiyor.dx 11 şart.32 bite geçmek kolay iş.ramler ucuz.

capoeira_GS

17.6.2013 15:40:14

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Alpins951 Ekran kartı olarak Dice Amd ile anlaştı. Fakat ben 8xxx serisini beklemekte kararlıyım. Tam anlamıyla yeni nesil kartlar göreceğiz neden mi çünkü konsoldada AMD var. Bence artık 32 bit kullanmamakta haklılar ramler zaten pahalı değil ki. Windows 8 desteklememsi nasıl bir olay onu anlayamadım ama zaten W7 kullanıyorum sorun olmaz :D :D Bu arada ekran kartında Dx11 ve Gddr5 olması gerek rahat oynayabilmek için gddr3 kartlar dx 11 olsa bile eski teknoloji olduğu için veri yolu genişliği düşük oluyor. Yani oyun kasar :D :D :D
evet dediğin gibi büyük ihtimalle amd 8000 serisi ile anlaştı belki 8970 ile bundle bile yapabilir bu yüzden ekran kartı ismi vermediler amd ile anlaştığı için nvida'nın 700 serisinde vermek istemdiler heralde

capoeira_GS

17.6.2013 15:37:33

0
Alpha sürümü olduğu şçin 32 bit ve Win8 desteklenmiyor olabilir ama oyun çıkışıyla beraber bunlarıda destekler

Alpins951

17.6.2013 15:36:13

0
Ekran kartı olarak Dice Amd ile anlaştı. Fakat ben 8xxx serisini beklemekte kararlıyım. Tam anlamıyla yeni nesil kartlar göreceğiz neden mi çünkü konsoldada AMD var. Bence artık 32 bit kullanmamakta haklılar ramler zaten pahalı değil ki. Windows 8 desteklememsi nasıl bir olay onu anlayamadım ama zaten W7 kullanıyorum sorun olmaz :D :D Bu arada ekran kartında Dx11 ve Gddr5 olması gerek rahat oynayabilmek için gddr3 kartlar dx 11 olsa bile eski teknoloji olduğu için veri yolu genişliği düşük oluyor. Yani oyun kasar :D :D :D

BSC Misafiri

17.6.2013 15:31:08

0
windows 8 desteklemiyor mu? saçmalık.

capoeira_GS

17.6.2013 15:30:32

0
ekran kartı bilgisi çok açıklayıcı olmuş :)

BSC Misafiri

17.6.2013 15:22:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 32 bit nasıl desteklemiyor saçmalık insanların yarısı oynayamaz ve birde tek harita 25 gb ne la bu :D
Hayır muhtemelen sadece alpha sürümünde 64 bit zorunluluğu vardır. Zaten sistem gereksinimleri değişebilir yazmışlar. Öte yandan tam sürümün windows 8 de çalışmaması gibi bir şey olabilir mi sence?

BSC Misafiri

17.6.2013 15:22:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock69 32 bit nasıl desteklemiyor saçmalık insanların yarısı oynayamaz ve birde tek harita 25 gb ne la bu :D
Aynen :D 9 harita olacaktır ve bir harita 25 gb ise 25x9 :D

BSC Misafiri

17.6.2013 15:21:57

0
hadi 32 biti anlarımda Windows 8 nasıl desteklenmiyor? şakamı bu?

RealArek

17.6.2013 15:14:12

0
32-bit desteği yok mu saçmalık oyuncuların yarısı 32 bit oynuyo zaten.

breaxman

17.6.2013 15:12:27

+1
Sayfayı korkarak açtım.

Utku53

17.6.2013 15:04:12

0
acaba bu alpha testlerine katilan kisiler ne kadar sureligine oyniyabilecek oyunu

ultralisan

17.6.2013 14:59:55

0
Çok açıklayıcı değil dx10 dx11 tonlarca ekran kartı var

cahitdikici

17.6.2013 14:37:41

0
hd6950 hd7870gibi kartlar bu oyunu rahat rahat oynatır

Sherlock69

17.6.2013 14:36:16

-2
32 bit nasıl desteklemiyor saçmalık insanların yarısı oynayamaz ve birde tek harita 25 gb ne la bu :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız