Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 4 Yeni Nesilde 60 Kare Çalışacak

 
     Dev patlamaları, yıkımları ve dinamik harita değişiklikleriyle Battlefield 4 her ne kadar oyuncuları etkilemeyi başarmış olsa da akıllarda soru işaretlerinin oluşmasına neden olmuştu. Bu kadar çok şey bizim performansımızı etkilemeyecek mi?
 
     Gelen açıklamaya göre Battlefield 4'ün yeni nesil konsollardaki performansı sabit 60 kare/saniye olacak. Yani dev bir gemi karaya oturduğunda veya gökdelen yıkılıp da her yeri tozla kapladığında bu 60 karelik performanstan hiçbir şey kaybetmeyeceksiniz.
 
     Elbette bu söz sadece PlayStation 4 ve Xbox One için geçerli; oyunun PlayStation 3 ve Xbox 360 sürümlerinde hem grafik kalitesi hem de performans açısından büyük kayıplar vermeniz gerekecektir. PC'de ise işler sizin kasanızın içine ne kadar harcama yaptığınızla doğru orantılı olarak değişecektir.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
DICE EA games battlefield 4 PC PS3 PS4 Xbox one Xbox 360 FPS
The Order: 1886'nın Londra'sında Ayrıntılar Dead Rising 3'ten Aksiyon Dolu Sahneler
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

23.8.2013 15:17:09

0
http://battlefieldlog.com/2013/07/05/ea-confirms-battlefield-4-to-run-in-1080p-on-consoles/ Bu sitede 1080p olacağı yazıyor arkadaşlar.

TheBladeRunner

23.8.2013 09:07:31

-1
@Sherlock69 Ne icin yav he he??? Hakli ciktigimda ki cikicam,o zamanda cekersin

Sherlock69

23.8.2013 04:59:46

+2
@TheBladeRunner sana da bi yav he he :D (Oyalıyorum siz kaçın)

F355 Challenge

23.8.2013 03:59:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Belki de Ps4'te rahat bir şekilde 1080p'de çalışabilecekken, sırf xboxone ile aynı olsun diye 720p yapabilirler.İnşallah böyle saçma bir karar almazlar.
Yav he he

BSC Misafiri

22.8.2013 23:14:27

+1
Yorumları okudukça gülüyorum. 1080p/60fps yazıyor diye sanıyorlarki ultra ayarlarda gelecek bu değerler. Konsol için optimize lafı ordan burdan kesicez, yavaşlayan sahnelerden detayları kaldıracağız, çok hızlı sahnelerede basacaz detayı, reklamlardada o detay bastığımız küçük sahneleri gösteririz. Tamamdır beyler alın size 1080p/60fps. Sonrada performansa etki etmeyen ıvır zıvır parçalarla dolu 5000$ eden ama bizim çok rahat 1000$a aynı performansı alabileceğimiz bir pc toplayacağız ve tüm ayarları ölümüne açıp Konsol vs PC yapıp konsol akıcı ve hızlı diyeceğiz işlem tamam. Konsol fanları birbirini soğutsun.

Virtual Reality

22.8.2013 20:28:04

-2
Bu saat den sonra ne yeni bir PC ne yeni bir PC donanımı falan alınmaz. Aklın yolu bir, stabilite arıyorsan konsolda oyun oynayacaksın. Hem oyunlar stabil çalışıyor , hemde herkes eşit donanımla eşit şartlar da ve hilesiz sunucularda tertemiz oyununu oynuyor. Sadece iyi oynayan gerçekten hak edenler kazanıyor

TheBladeRunner

22.8.2013 20:19:43

-3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri TheBladeRunner Sana sormak lazım 1080 P'yi nerde gördün birrr 64 kişi diyorsun online oyunda internet bağlantısı önemlidir Türkiye'de 1080 p online oyun çalıştıracak internet bağlantısını nerede bulacan bize de göster he belki very very very low oynarsın
ne diyo la bu?? mumkunse yuksek bi yere cik gerisini sen tamamla!!!!

BSC Misafiri

22.8.2013 19:56:16

-1
TheBladeRunner Sana sormak lazım 1080 P'yi nerde gördün birrr 64 kişi diyorsun online oyunda internet bağlantısı önemlidir Türkiye'de 1080 p online oyun çalıştıracak internet bağlantısını nerede bulacan bize de göster he belki very very very low oynarsın...

BlackBeasT

22.8.2013 18:27:18

+1
o Samet Beye söylede haberi yeniden girsin PS4 ve X1'de BF4 1080p/60fps olarak düzeltsin, 60 kare/saniye yazıyor sadece, Samet Bey madem onaylamış 1080p ibaresi yok

Master_Evil

22.8.2013 18:24:22

0
yeni nesil bu kadar güçlüyse çok iyi diyorum, daha ilk oyundan böyle geliyorsa bu nesil düşündüğümden daha sağlam olacak

TheBladeRunner

22.8.2013 18:03:11

-4
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT Yeni konsollarda BF4 için 60fps için kaliteyi 720p çektik demiyormuydu EA? hatta BSC'de haberi yapıldı. 1080p/60fps kesin bilgimi? Konsolda 60fps akıcılığı görmeyenler için iyi gelişme Yeni konsolları işin başında PC altında ezecek değiller heral avans veriyorlardır. Davşan kaç Dazı tut.. misali
EA hic bi zaman 720p de olacak diye bisey soylemedi bu bir.O sadece NeoGaf da cikan bi soylentiydi etti iki.Fuar da her iki konsol da da 1080p 60fps calisacagi onaylandi etti uc.Altta da Samet Bey beni onayladi inanmazdiniz belki etti dort.Su Kamil giflerini bi daha koy da hep beraber gorelim etti bes.

BlackBeasT

22.8.2013 17:57:16

+1
Yeni konsollarda BF4 için 60fps için kaliteyi 720p çektik demiyormuydu EA? hatta BSC'de haberi yapıldı. 1080p/60fps kesin bilgimi? Konsolda 60fps akıcılığı görmeyenler için iyi gelişme Yeni konsolları işin başında PC altında ezecek değiller heral avans veriyorlardır. Davşan kaç Dazı tut.. misali

AutumnRain

22.8.2013 17:09:41

0
Fakir apaçiler konsolda oynamaya devam edebilir.

BSC Misafiri

22.8.2013 16:51:12

-1
Zaten eskiden bütün oyunlar konsollarda daha satıyordu, şimdi neslin gücüyle birleşince konsollar asrın darbesini vuracak haberiz yok. PS4 bf4 ü başlagıç çıkış oyunu, çerez niyetine oynatır. Yeni nesil ilerledikçe çok daha iyi oyunlar yapar.

BSC Misafiri

22.8.2013 16:51:06

-2
Konsolda daha iyi temiz serverler ve yeni nesil grafikler ile oynayacağım. Ve bf4'ün konsollarda daha çok satacağına %100 eminim. 5 sene sonra yeni teknolijiler icat edilene kadar pc gereksiz

TheBladeRunner

22.8.2013 16:08:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Golden Brain Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Bir ara bazi arkadaslar hatta buna bazi editorler de dahil oyunun yeni nesil de hem 64 kisi hem 1080p 60fps olmaz diyorlardi.Ey guzel Rabbim sen nelere kadirsin. Bf4 çıkınca o ps4'ündeki grafiklerle pc'yi karşılaştıracağım. Kendim video çekeceğim. Fena ....ecek sana ama neyse... Her konuda bi konsol fanboyluğu yapmasan olmaz zaten. Mesut abiyede laf söylettirmem ona göre...
cek cek nasil rusva oldugunu burda gule gule hep beraber izleriz.Niye avukatimisin? Ayrica MGS V in garfikleri BF4 u soyle guzelce bir oper.Kapishh???

michael01

22.8.2013 16:04:48

0
Oyun bana kasmadan med ayarlarda oynatsın tamam.Ben zaten oynayıştan yeteri kadar zevk alıyorum

any77

22.8.2013 16:03:07

-1
quote:

Orijinalden alıntı: skullomania 1080p de çalışır ama...gölgeler ve AA den kısarlar...dikkatli bakmadıkça gözün farkedemediği minimum kesintiler yapabilirler pc ye kıyasla...çünkü pc nin kapasitesinin sınırı yok ama konsolların bi kapasitesi var...
Aynen aynen. Çok fazla bi fark olmaz ama mutlaka bir fark olmalıdır. Bu arada arkadaş mgs'yi oynatıyor bf4'ü çerezlik diye oynatır demiş az gülmedim

any77

22.8.2013 16:01:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Bir ara bazi arkadaslar hatta buna bazi editorler de dahil oyunun yeni nesil de hem 64 kisi hem 1080p 60fps olmaz diyorlardi.Ey guzel Rabbim sen nelere kadirsin.
Bf4 çıkınca o ps4'ündeki grafiklerle pc'yi karşılaştıracağım. Kendim video çekeceğim. Fena ....ecek sana ama neyse... Her konuda bi konsol fanboyluğu yapmasan olmaz zaten. Mesut abiyede laf söylettirmem ona göre...

BSC Misafiri

22.8.2013 15:53:43

-1
xbox 360da kaç kare saniye modern warfare bu nesilde 6 0 kare saniye değilmi

TheBladeRunner

22.8.2013 15:46:28

-2
quote:

Orijinalden alıntı: skullomania 1080p de çalışır ama...gölgeler ve AA den kısarlar...dikkatli bakmadıkça gözün farkedemediği minimum kesintiler yapabilirler pc ye kıyasla...çünkü pc nin kapasitesinin sınırı yok ama konsolların bi kapasitesi var...
yahu nereden biliyosun hocam? ya pc den daha iyi yapmislarsa? Bunlar daha bu konsollarin ilk oyunlari bu performanslari cok normal ha 3-4 sene sonra cok daha gelismis yazilimlar cikar o zaman bu saniye/kare oranini yaklamayabilir bak kesin konusmuyorum olabilirlik konusuyorum.Drive Club i kendi gozlerimle gormus biri olarak soyluyorum ha belki bir yaris oyunu ama arkadaslar ps4 fena hem de cok fena keza Ryse in grafikleri de dibimi dusurdu.

BSC Misafiri

22.8.2013 15:38:45

-1
valla inşallah, bakalım çıksın 1080p 60 fps akıcılığı nasıl bir görsün konsolcu arkadaşlar, pc oyuncularına laf atmasın ondan sonra 30 fps-90 fps fark yok göz ayırt edemiyor demesinler. yalnız oyunda hiçte öle BF3 dekine göre görsel fark yok, ben bu seviyenin yeni nesil konsollar 60 fps yakalamak için sınırlandırıldığını düşünüyorum. Yoksa bu adamlar çok daha fazlasını yapabilecek kapasitede, oyun ana platformunun PC olduğunu düşünürsek, pc ye daha iyi görsel ile çıkış yapma olasılığı yüksek. sonuçta PC de opsiyon var ister açarsın ister kaparsın. son olarak bu oyun PC de oynanır arkadaş kimse kendini kandırmasın gamepad ile fps mi oynanır. (kendim denedim ve bizzat oynadın OLMUYOR).

BSC Misafiri

22.8.2013 15:37:54

0
O halde BF3 ü ultra da oynatan bir pc BF4 ü de ultra da oynatır.

skullomania

22.8.2013 15:23:02

0
1080p de çalışır ama...gölgeler ve AA den kısarlar...dikkatli bakmadıkça gözün farkedemediği minimum kesintiler yapabilirler pc ye kıyasla...çünkü pc nin kapasitesinin sınırı yok ama konsolların bi kapasitesi var...

Quirah

22.8.2013 15:22:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PS4 icin Dice calisani 1080p 60fps onayladi Xbox One icin bisey demedi simdilik. Birde TheBladeRunner editor dedigin kisi bsc'nin en teknik seviyesi yuksek calisani hatta kurucularindan Mesut Ceviktir. Her insan yanilir hata yapar oda boyle bir aciklama yapti zamaninda ama bos bir adam degildir. Mantik yuruttu yanildi herkese olabilir o yuzden onyargili olmamak lazim boyle bilgili bir insana. Kaldiki kimse 1080p demedi sadece 60 kare dediler. Ben hala 1080P calisacagini dusunmuyorum
EA'in Gamescom konferansında her iki nesil konsol için de onaylandı bu durum. Bilginize..

iamburak

22.8.2013 15:21:22

0
Bak bu haberi sevdim

GT_55

22.8.2013 14:49:26

0
Belki de Ps4'te rahat bir şekilde 1080p'de çalışabilecekken, sırf xboxone ile aynı olsun diye 720p yapabilirler.İnşallah böyle saçma bir karar almazlar.

bkaakco

22.8.2013 14:27:17

0
Bir zahmet...

BSC Misafiri

22.8.2013 14:17:37

0
BF4de 1080p ve 60FPS wuhuuu :)). Yeni nesil muthis olacak.

Sherlock69

22.8.2013 14:04:13

0
Zaten 1080p 60 frame çalışmazsa ileriki oyunlarında ne yapacak büyük ihtimal 1080p dir yoksa çok geçmeden tıkanır kalır cihaz

musAKka

22.8.2013 13:59:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Bir ara bazi arkadaslar hatta buna bazi editorler de dahil oyunun yeni nesil de hem 64 kisi hem 1080p 60fps olmaz diyorlardi.Ey guzel Rabbim sen nelere kadirsin.
Her insan hata yapar (ki daha hata yaptıkları belli değil, hiçbir şey görmedik) Aynı şekilde ben sana Microsoft'un konferansında Xbox One oyunlarının (özellikle Battlefield 4'ün) PC üzerinden oynandığını söylediğimde bana inanmamıştın, hatta "yürü git" tarzında laflar etmiştin. Ama sonradan benim dediğimin doğru olduğu ortaya çıktı. Yani hatadır, olur. Ben BF4'ün yeni nesil konsollarda 60FPS 1080p çalışacağına inanıyorum -ki öyle de olmalıdır.

TheBladeRunner

22.8.2013 13:43:49

0
@Opricnik yav he he aynen oyle.

Opricnik

22.8.2013 13:39:06

-2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Bir ara bazi arkadaslar hatta buna bazi editorler de dahil oyunun yeni nesil de hem 64 kisi hem 1080p 60fps olmaz diyorlardi.Ey guzel Rabbim sen nelere kadirsin.
Oyun 1080p değil 720p 60 fps

TheBladeRunner

22.8.2013 13:38:50

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri PS4 icin Dice calisani 1080p 60fps onayladi Xbox One icin bisey demedi simdilik. Birde TheBladeRunner editor dedigin kisi bsc'nin en teknik seviyesi yuksek calisani hatta kurucularindan Mesut Ceviktir. Her insan yanilir hata yapar oda boyle bir aciklama yapti zamaninda ama bos bir adam degildir. Mantik yuruttu yanildi herkese olabilir o yuzden onyargili olmamak lazim boyle bilgili bir insana. Kaldiki kimse 1080p demedi sadece 60 kare dediler. Ben hala 1080P calisacagini dusunmuyorum
Sen bu konsollarda 720p oyun cikacagini dusunuyorsan ben de sana git kum da oyna derim.Hem kendisi Dice calisani onayladi diyor hem de 1080p olacagini dusunmuyorum diyor.Dusun kardesim dusun bu oyun 1080p 60fps de calisacak nokta.Eger bu konsollar MGS V gibi open world bi oyunu o gosterilen grafiklerden cok daha ustun gorsellerde 1080p 60fps aciyorsa BF4 u de cerez niyetine oynatir.Iki gundur fuardayim bi cok yetkili ile gorustum alanda hic birinin agzindan cozunurluk adina laf dahi gecmiyor cunku artik oyunlar yeni nesilde standart 1080p olacak.

BSC Misafiri

22.8.2013 13:32:46

0
PS4 icin Dice calisani 1080p 60fps onayladi Xbox One icin bisey demedi simdilik. Birde TheBladeRunner editor dedigin kisi bsc'nin en teknik seviyesi yuksek calisani hatta kurucularindan Mesut Ceviktir. Her insan yanilir hata yapar oda boyle bir aciklama yapti zamaninda ama bos bir adam degildir. Mantik yuruttu yanildi herkese olabilir o yuzden onyargili olmamak lazim boyle bilgili bir insana. Kaldiki kimse 1080p demedi sadece 60 kare dediler. Ben hala 1080P calisacagini dusunmuyorum

BSC Misafiri

22.8.2013 13:32:38

-3
PC'de 10 kare : S

whisper242

22.8.2013 13:31:52

0
1080p yazısını nerde gördünüz ? haberini tam okumadan yorum yapmayın

arkham92

22.8.2013 13:19:45

0
Evet yeni nesil konsol ve oyunlar 1080p destekliyor artık. 1080p de 60 fps süper bence. bu çözünürlük ve fps de pc toplamak 2.000 tl ve üstü bütçe ister.

TheBladeRunner

22.8.2013 13:10:35

-5
Bir ara bazi arkadaslar hatta buna bazi editorler de dahil oyunun yeni nesil de hem 64 kisi hem 1080p 60fps olmaz diyorlardi.Ey guzel Rabbim sen nelere kadirsin.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 4 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
191 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız