Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield 1'de Osmanlı Devleti Olacak

 
   Duyurusu daha taze yapılan Battlefield 1 bildiğiniz üzere 1. Dünya Savaşında geçecek. Oyunun 1. Dünya Savaşında geçmesi de akıllara hemen Osmanlı Devletinin oyunda bulunacak mı sorusunu getiriyor. 
 
 
 
   Yayınlanan görsele ve yayındaki bilgilere göre oyunda Osmanlı devletini hem hikaye modunda hem de -muhtemelen- çoklu oyuncu modunda göreceğiz.  Büyük ihtimal oyunda İngiliz ajanı Arabistanlı Lawrence ile Osmanlı Devletine karşı mücadele de vereceğiz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Battlefield 5 FPS DICE Electronic Arts PC PS4 Xbox One
Battlefield 1 Etkileyici Bir Video ile Duyuruldu + Türkçe Geliyor NVIDIA En Güçlü Ekran Kartı GTX1080'i Duyurdu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

R-10

7.5.2016 19:46:23

0
İlginç bir oyun bizleri bekliyor.

BSC Misafiri

7.5.2016 19:33:04

+21
quote:

Orjinalden alıntı: Bloodborne Benim ecdadım Atatürk tür. Halkını köle olarak görenler, kundaktaki bebekleri katledenler, rus-slav kızlarını hareme tıkip her gece başkasıyla zina edenler benim ecdadım olamaz.
Türk olduğunun farkına varan bir Türk görmek çok enterasan! Zira, cahil halkımız Atatürk'ün sıfırdan, yeni bayrak, yeni dil, yeni yönetim şekli vs. ile kurduğu TÜRKİYE'de yaşadığını unutup hala kendini Türklere zulüm eden Osmanlı çocuğu zannetmektedir. Kendini Osmanlı zannedenler kendinize sadece şunu sorun: madem biz Osmanlı ecdadıyız neden şu an Türkiye adında bambaşka bir devlette rahatça(ampüller elverdiğince yani) yaşayabiliyoruz? Neden Osmanlı Cumhuriyeti değil de Türkiye Cumhuriyeti? Osmanlı son 200 yıl boyunca sadece kendini ve halkını satmıştır. Biz Osmanlı değiliz biz TÜRK'üz.

BSC Misafiri

7.5.2016 19:32:19

0
AntiClon akıl hocan Kadir Mısıroğlu mu?Çok benziyorsunuz da.

BSC Misafiri

7.5.2016 19:32:14

0
yahu oyun bu sonuçta 1d.savaşında geçiyor.birisi öldürülcek tabii ki.biz kazandık.1 dünya savaşını onlar başka birşey kurgularsa hayal ürünü olur.

BSC Misafiri

7.5.2016 19:32:07

+7
quote:

Orjinalden alıntı: gokuba İşte 600 sene Osmanlıda okutulan ilim :D şaka değil güldüğüme bakmayın, bu adamlar osmanlıda ilim eğitimi verirdi ve aynen bu şekilde verirdi. Şu an bile bu adama inanan milyonlar var? İşte Osmanlıyı silen neden yalan bir din ve yalan bir bilim. https://www.facebook.co...1647117553/?pnref=story
Osmanlı son dönemlerinde geride kalmış olabilir ama bu demek değildir ki Osmanlı tüm dönemlerinde geri kalmıştı.Tarih bilginiz 0 birde İslama dil uzatıyor dinsiz.

TAK3N

7.5.2016 18:58:34

+2
Türkiye Cumhuriyetini kuran Gazi Mustafa Kemal Atatürk'tür. Biz Atatürk'ü severiz, sayarız ve minnet ile anarız.

AntiClon

7.5.2016 18:51:31

0
oyunda türk öldürecekler t.c vatandaşıyım demesin gitsin amerikaya oranın vatandaşı olsun...

gokuba

7.5.2016 18:10:06

+2
İşte 600 sene Osmanlıda okutulan ilim :D şaka değil güldüğüme bakmayın, bu adamlar osmanlıda ilim eğitimi verirdi ve aynen bu şekilde verirdi. Şu an bile bu adama inanan milyonlar var? İşte Osmanlıyı silen neden yalan bir din ve yalan bir bilim. https://www.facebook.com/856583687751017/videos/996251647117553/?pnref=story

FoxyDogy

7.5.2016 17:54:17

0
Daha senaryo belli degil ama bilfigim kadariyla bf 3 te irana karsi savasirken biz amerikandik ve askerler onlar birsey yapmado biz onlara saldirdik tarzi birsey diyordu. Dice oyle bir firma degil. Ayrica oyun turkce olduguna gore bizi biraz arastirmislardir ve bizdeki milliyetciligi falan bilirer. Yerden yere vuracaklarini sanmiyorum. Kazandigimiz cepheler i oynatacaklardir. Kaybettigimiz cepheler de de oynayabiliriz. Hele ciksin bir oyun belki sp bile olmaz.

4yıldızlışampiyon

7.5.2016 17:41:17

+3
oyun olduğunun farkında değil misin? Sanki zaman makinesı yaptı adamlar geçmişe dönüp türklere karşı savaşıp geri geleceğiz.

4yıldızlışampiyon

7.5.2016 17:39:25

+4
Oyun lan bu oyun Türkü öldürenin Türklüğünden şüphelenirim falan diyen olmuş ne içip geldiniz hayırdır. Total war serilerinde de Türkler var ama kimse çıkıpta tepkisini koymadı ortaya. Allah akıl fikir versin azcık.

AntiClon

7.5.2016 17:36:56

0
kendi milletini seve seve vuran ülke düşmanları çokmuş ülkede anladık.. Bu ülkeye herşey mübah.. yunan asıllı arkadaşlar sahneye alkışlayın.... şimdi türkleri sırtındanda vurursunuz ş.sizler..

ddsmurat

7.5.2016 17:21:58

0
Bu oyun tam bir turnusol kağıdı görevi görecek. Şurada bile paçalarından dezenformasyon ve ötekileşme akanları gördükten sonra dışarısını hiç tezahür bile edemiyorum.

Persona_Non_Grata

7.5.2016 16:54:33

+10
Benim ecdadım Atatürk tür. Halkını köle olarak görenler, kundaktaki bebekleri katledenler, rus-slav kızlarını hareme tıkip her gece başkasıyla zina edenler benim ecdadım olamaz.

AntiClon

7.5.2016 16:45:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: Bloodborne akp liler Atatürk e kurşun sıkmak için bile alır bu oyunu.
modern savaşlar olsa atatürkcüler de akp lilere kurşunmu sıkardı...

BSC Misafiri

7.5.2016 16:40:26

0
quote:

Orjinalden alıntı: Bloodborne akp liler Atatürk e kurşun sıkmak için bile alır bu oyunu.
Öyle birşey olamaz. Fallout 4 ün çıkış tarihi 10 Kasım olduğu için yanlışım yoksa, Atamızı anmışlardı. Bizi alakadar eden Osmanlıyı konu alıyor. Atatürk Dünyaca sevilen bir lider olduğu için onu hikaye modunda sinematik sahnelere koyabilirler bence.

erco35coast

7.5.2016 16:33:10

+3
Bunlar şimdi kesin "hayali ermeni soykırımı" da koyarlar oyuna. yazdım çıkınca bakarız.

TAK3N

7.5.2016 16:17:46

+2
quote:

Orjinalden alıntı: AntiClon arkadaşlar bu oyunda müslümanlara yani osmanlıya karşı savaş açamayız hem günah hem yanlış. o yüzden hem grafik hem içerik hemde kalite açısından daha önde olan cod u oynayacağızçç
Çocukmusun nesin, hep aynı yorum. Kendi adına konuş sen. Oynamazsan da oynama hatta sen hiç konuşma millete emir veriyorsun bizde sana emir verelim bakalım dinleyecen mi, kapa çeneni

dtsaykopat

7.5.2016 16:17:15

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Bismarckk

Yav he he geçmişinden nefret eden adamlar da anca bizde olur. Atatürk ve Kurtuluş Savaşında savaşan paşalar Osmanlı paşasıydı önce bunu bil
Paşalara dinsiz diyorsunuz zaten onu geç. Ben sarıklı sakallılardan bahsediyorum. Hani istiklal mahkemelerinde öttürülen, pardon öldürülen

onur89tr

7.5.2016 16:12:22

+2
Şuraya bakın, bizim yapamadığımız Osmanlı savaş oyununu elin ABD'lisi yapıyor. Bir de Vehici Hürkuş'u koyuyorlar. Acayip gerideyiz çok ş.sizim...

AntiClon

7.5.2016 16:08:17

0
arkadaşlar bu oyunda müslümanlara yani osmanlıya karşı savaş açamayız hem günah hem yanlış. o yüzden hem grafik hem içerik hemde kalite açısından daha önde olan cod u oynayacağızçç

CodeMachine

7.5.2016 16:06:31

+5
DH ve BSC takipçilerinin çoğuna gün doğdu. Artık nefret ettikleri, dedelerini anadoludan şutlayan yada kılıçtan geçiren Osmanlı Devletine karşı dedelerinin geliştirdiği oyunla öclerini alacaklar. Hadi ezikler sanal dünyada kininizi kusun.

Bismarckk

7.5.2016 15:58:30

+2
quote:

Orijinalden alıntı: dtsaykopat Cumhuriyete kadar olan dönemi "KÖTÜ GÖSTERMEZLERSE" REZİLLİK olur. Gerçekçi olmaz. Yalnız benim anlamadığım İngilizlerle araposmanlılar zaten ortak hareket ederek Atatürk'e karşı savaştılar. Bunu mu anlatacak konu olarak?
Yav he he geçmişinden nefret eden adamlar da anca bizde olur. Atatürk ve Kurtuluş Savaşında savaşan paşalar Osmanlı paşasıydı önce bunu bil

# Ace #

7.5.2016 15:52:03

+5
Açık net ecdadım dediğiniz Osmanlıyı ben benimsemiyorum ben türküm ama Atatürk'ün kurduğu ülkenin evladı olan; sizin Harem kafalı, yobaz Osmanlı düşüncelerinizin değil. Bu zamana kadar Osmanlı İmparatorluğu ile bir alıp veremediğim yoktu ama bu ülkenin başında ki; hem dinden, hem bu ecdadım dediklerinizden soğuttu beni. Zaten bu konuda yazılanları görünce daha da iyi anlıyorum ülkenin ne hale geldiğini. O Osmanlı dediğiniz ecdadınız hala başımızda olsaydı ülkenin adı vs. bırak çoğumuz başka bir ülkenin çocuğu olarak doğar, sömürgenin hüküm sürdüğü bölünmüş bir saçmalıktan ibaret toprak parçasında büyüyecektik. Ama yok Osmanlıda Osmanlı çok fazla hürrem ile alakalı dizi izleyip bir yerleriniz kalmış anlaşılan.

dtsaykopat

7.5.2016 15:18:01

+4
Cumhuriyete kadar olan dönemi "KÖTÜ GÖSTERMEZLERSE" REZİLLİK olur. Gerçekçi olmaz. Yalnız benim anlamadığım İngilizlerle araposmanlılar zaten ortak hareket ederek Atatürk'e karşı savaştılar. Bunu mu anlatacak konu olarak?

BSC Misafiri

7.5.2016 15:06:24

0
Yasaklatılması taraftarıyım ne demek lan? Almanlar ve Ruslar sizin 100 katınız daha milliyetçi, ama adamlar kalkıp ölmüş imparatorluklarını padişahım çok yaşa diye savunmuyor, alt tarafı oyun, öldürdüğün karakterler modellemeden ibaret, ruh yok, başka bir şey yok ve ancak sizin gibi gerici insanlar bunu sorun olarak algılarlar, yazık ya utanıyorum milletimin sahip olduğu düşüncelerden, adama bak yasaklatılması taraftarıymış...

Guest-BB2CECC18

7.5.2016 14:54:53

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Trabzonspor Ben Rus değilim. Ben Alman da değilim. Ben Türk'üm ! Oyunu bırak kağıt parçasında bile Adı Osmanlı ya da Türk adı geçen bir şeye karşı savaşmam ! 2 gram beyni olup burada insanların milliyetçiğiyle dalga geçmeye çalışan insanları görünce üzülüyorum. Daha yazılacak çok şey var ama daha oyunu görmedik görelim ona göre yorum yaparız. "Milli benliğini bulamayan milletler başka milletlerin avı olacaklardır."
Oyunda belki türk öldürmeyeceğiz bile ama şu yorumlara bakınca bende sinir oldum. Çevresi olmayan toplum içinde hangi değerlerin nasıl savunulduğu bilmeyen , bunların önemini bilmeyen çünkü kendini öyle hissetmeyen ne çok kişi varmış. Adam değil türkü babamı koysan vururum demiş. Bunun dedesi belki bu topraklar için şehit olmuş birisi. Daha oyunda türk öldüreceğimiz belli değilken millet buraya gelip türküde öldürürüm babamıda öldürürüm oyun lan bu nolcak diyebiliyor. Ateistliği , oyunda türk öldürmeyi modernlik sanan var. Böyle önemli bir konu hakkında neyin söyleyip neyin söylenmeyeceğini idrak edemeyen beyinler var.

Awaketrk

7.5.2016 14:54:16

+3
Arkadaşlar ne milli benliğinden bahsediyorsunuz? Ruslar ve Almanlar sizin hiç bir zaman olamayacağınız kadar milliyetçidir, sizin devletinizden yıllar önce ulus devlet yapılanmasına ulaşmışlardır, dini bir kenara bırakıp tamamiyle millet üzerinden ülkelerini başarıya ulaştırmışlardır, ama kalkıp bu gericiliği yapmazlar. Yahu 1914 Osmanlı Devleti yıkık, çökük, loser bir devlet, padişahı topraklarını emperyalistlere peşkeş çeken bir devlet, Araplar'dan tut Türkler ve Kürtler hariç bütün etnik unsurlar bağımsızlıklarını teker teker söke söke alıyorlar, azıcık empati kurun ya, yüzyıllar boyunca Arap buyruğunda yaşasanız İngilizler bağımsız devlet kurun diye size yardım eli uzatsa "ben Arabistan'a ihanet etmem" mi diyeceksiniz? Yahu modeller ve animasyonlardan ibaret karakterleri vurmak size sıkıntılı geliyor "sırf" Türkler diye, ulan Amerikan'ı, Rus'u, Alman'ı insan değil mi onları vururken en ufak bir sızı duymuyorsun? Bu halka her şey müstehak hocam, cahilliğinizde boğulun.

Persona_Non_Grata

7.5.2016 14:49:51

+5
akp liler Atatürk e kurşun sıkmak için bile alır bu oyunu.

SkYHawKTR

7.5.2016 14:42:26

+1
Bu yorumlar bir dramdır arkadaşlar. Bir milletin teknolojiden ve oyun algısından ne kadar geride kaldığının dramıdır. Daha bir çok yıl hiçbir zaman oyun piyasasında yer edemeyeceğinin ve dünyada çıkacak oyunlarda söz sahibi olmayacağının dramıdır. Bir milletin vizyonsuzluğunun, ileriyi görememesinin, tüketim toplumuna dönüştürülüp otlatılan ineklere dönmesinin, milyarlarca para dönen, indie yapımların, istekli ve yaratıcı insanların bir şey kattıkları oyun sektöründe yok olup gideceğinin dramıdır. Aklı başında insanlar varsa şu yazdığımı okuyan, sizin için üzgünüm. Size bu acıyı yaşattıkları için üzgünüm. Yapabileceklerinizi sınırladıkları için üzgünüm. Daha çok çalışmanız adınızı temize çıkarmanız gerektiği için üzgünüm. Tek umudum yaptıklarınızı ve emeklerinizin karşılığını alabildiğiniz, oyunlara olan inancınızın öldürülmediği ve ne kattığınız her şey için minnettar bir millet ile yaşamanız.

abstract-a

7.5.2016 14:38:28

+1
Yorumlara bak ya. Baya acinacak haldesiniz. Tarihte saptiramsyacaginiz seyler vardir heleki yakin tarihte. Ben bu olaya bizim ulkedekiler gibi dusunen baska bir topluluk dusunemiyorum. Bir kere KOTU gostermek nedir.? 1. Dunya savasini kac kere okdugunuzu sayamassiniz derslerinizde . 1 kere de acin bir ansiklopediden okuyun. 1. Dunya savasi hangi tarihte geciyor. 600 yillik bir imparatorlugu bitiren sevr anlasmasi dayatilsn buyuk bir savas ve alman hayranligi diger devletlerin cikarlari osmanliyi almanya yaninda olmaya itiyor biraz. Ccanakkale disinda kazanim yok. Alternatif hikaye olmassa siz bir tek canakkale yi gorursunuz . Onda bile sig yorumlar yok turk oldurmekte. Arkadasim osmanli devletindeki askerlerin kaci turk 1299 daki osmanlinin turk lugu ile 1915 i karsilastiriyor bir de turk oldurmem vs oynamam almam. Bu kafa yuzunden hala cekiyoruz malesef cahil yoneticileri de.

dreameren

7.5.2016 14:34:34

0
Mehter Marşları'da eklensin.

Ike

7.5.2016 14:33:02

+5
Oyun bu oyun farkında değilmisiniz siz? Yapıverin bir tanede siz bizde vuralım beyaz sarayı, vatikanı bilmem neyi! Boş lafla peynir gemisi yürümez. Çalışın çabalayın sizde bir oyun şirketi kurun vuralım İngiliz'i Amerikalıyı!! Vallahi bana zevk ve keyif verdikçe babamı koysalar vururum.

Sir Maximus is BACK

7.5.2016 14:29:23

0
oynama o zaman biradeeeeer bize milletimiz yeteeer! BLOOOOK

Guest-BB2CECC18

7.5.2016 14:22:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Jim Gordon olayı dramatikleştirmeye gerek yok yıllardır acde bfde cod'da rusları ingilizleri öldürüyoruz hiçbişey olmuyor bu oyun alt tarafı.zaten gelecek dlc'lerin birinde de osmanlı tarafını oynayacakmışız.+oyun TÜRKÇE geliyor,mızmızlanmayı bırakın.
Oyunda olsa türk öldürmeyi tercih edenin türklüğünden şüphe duyarım. Burada oyuna eleştiri yapmıyorum saçma sapan yorumları eleştiriyorum. Ne geniş ne rahatsınız. Oyunda daha nelerin olacağını bilmiyorsun , türklere karşı savaş olacakmı, olacaksa nasıl bilmiyorsun ama buraya gelip yıllardır rus ingiliz öldürüyoruz türkte öldürürüz oyun sonuçta diyebiliyorsun. Ben oyunda olsa türk öldürmem hele birde olayı farklı noktalara taşırlarsa türkiyede yasaklatılması taraftarıyım. Ama biz savaşın arasında etkisiz eleman olacak isek o zaman kabul edilebilir. Dedeniz babanız görse oyunda türk öldürdüğünüzü , osmanlıya karşı savaştığınızı neder bir düşünün. "Dede ben oyunda türk öldürüyorum ama bu bir oyun" utanıyorum sizden.

berkayjan

7.5.2016 13:55:35

0
Arkadaşlar yapmayın ya, ben de milliyetçiyim. Adı üstünde oyun. Singleplayer'da türk öldürebiliriz ama multiplayer'da intikamını alırız! Rahat olun siz. Ayrıca ben senaryonun her iki tarafta da geçebileceğini düşünüyorum. Bazı sahnelerde itilaf, bazı sahnelerde ittifak devletleri olarak oynayacağız büyük ihtimal.

Master_Evil

7.5.2016 13:47:37

0
ortalık karışacak,bekleyip görecez artık

F-Rock

7.5.2016 13:42:41

0
Öncelikle ilk paylaştıgım şekli ile amacımı ve maksadını aşan bir paylaşım olmuş tekrar salim kafa ile bakınca farkettim gerçekte olmasını istedigim şekli ile paylaşımımı güncelledim hitabım ->B3htin Gelgelelim neronların çok oldugunu zanneden sivri zekalı arkadaşa (burda maksadım tam olarak yazdıgım şeydir) StrangerLovely hani demişsin ya ''okuduğunu anlamamana mı yanayım, burada milleti bilip bilmeden itham etmene mi bilmiyorum'' ben Osmanlı İmparatorlukdur yada değildir veya Devlet-İ Aliyedir yada değildir. diye bir çümle kullanmış olsam söylediklerinin bir manası olur yada bir yerde İnsanlar İle Devletleri aynı kefeye koymuş olsam Senin buradaki tek derdin karşındakine hakaret ve tahrik ilk hali ile yanlış anlaşılmaya müsait yazımda bunu da hitap ettigim İnsandan (İnsan seni nitelemiyor üstüne alınma) birazda hakettim. Herkes kendi görüşüne göre ister İmparatorluk der İster Devlet-i Aliye ister başka birşer Bu geçeği değiştirmez Osmanlı Devleti kendisine anlam itibari ile İmparatorluk denmesini reddetmiştir. Sen öyle dedin diye İmparatorluk olacak değil.

Trabzonspor

7.5.2016 13:15:36

+6
Ben Rus değilim. Ben Alman da değilim. Ben Türk'üm ! Oyunu bırak kağıt parçasında bile Adı Osmanlı ya da Türk adı geçen bir şeye karşı savaşmam ! 2 gram beyni olup burada insanların milliyetçiğiyle dalga geçmeye çalışan insanları görünce üzülüyorum. Daha yazılacak çok şey var ama daha oyunu görmedik görelim ona göre yorum yaparız. "Milli benliğini bulamayan milletler başka milletlerin avı olacaklardır."

Fadeout

7.5.2016 13:05:33

+5
Ecdadlarımızı kestirecekler bize, oyuna gelme Türkiye büyük düşün... AKP zihniyeti bu oyunu TR'de yasaklatır. Umarım osmanlı ile oynama fırsatımız olur...Özellikle Multi de çogzel olur.

AntiClon

7.5.2016 12:55:58

0
abi oynamıyoruz oyunu bitti konu kapanmıştır.. kendi ecdadımıza kurşun sıktıramazlar bize konu kilit admin ses ver....

StrangerLovely

7.5.2016 12:51:26

0
Bak hocam, okuduğunu anlamamana mı yanayım, burada milleti bilip bilmeden itham etmene mi bilmiyorum ama bir kez daha, bilale anlatır gibi anlatayım. Devletin adı, "Devlet-i Aliyye-i Osmâniyye"dir. Devlet ise, Monarşinin olduğu bir İmparatorluktur. İmparatorluk devleti niteleyen bir kelimedir. Cümle 1: Osmanlı Devleti bir imparatorluktur. Cümle 2:Osmanlı devletinin resmi adı "Devlet-i Aliyye-i Osmâniyye"dir. Sana özel cümle 3: F-Rock bir "insandır"==> seni niteliyor anlayabiliyor musun acaba? Sana özel cümle 4: F-Rock'un adı "F-Rock"tur. Umarım az sayıdaki nöronundan bazıları hareketlenmeye başlamıştır kafanda. İnsanlarla devletler bir değildir. İnsanların üniter, federatif, oligarşik, teokratik, "imparatorluk" gibi özellikleri olmaz devletlerin olur. Osmanlı'nın sahip olduğu özelliklerden birisi de İmparatorluktur. Google denen zımbırtıya şöyle 1-2 kelime yazıp aratsan çıkacak karşına halbuki.

BSC Misafiri

7.5.2016 12:50:44

+1
ozaman ne satın alırız nede oynarız. arkadas bize ne almanlardan, önemli olan kendi atalarımıza sahib cıkalım. çıkarmasın türkçe ben satın almıcam

BSC Misafiri

7.5.2016 12:50:33

0
dünyanın en iyi multi fps oyunu bf serisi...bf1 ile 1.dünya savaşı ilerleyen yıllarda'da bf2 ile 2.dünya savaşı işlenecek muhteşem çıkar çıkmaz xbox one konsoluma alacağım

BSC Misafiri

7.5.2016 12:50:13

+1
Ne kadar gereksiz bi milletiz ya yok osmanlı var oynamam bilmem ne btf mp sin de rus ve abd gerçek de birbirinemi girdiler savaşmı çıktı noldu yemişim osmanlısını direk alıcam oyunu muhteşem olmuş si gidin modern savaş larda uzaya aya falan çıkın hadi canım

BSC Misafiri

7.5.2016 12:50:05

+1
Bazıları kabul etse de etmese de Osmanlı bizim dünyaya hükmetmiş ecdadımız, atalarımız. Geçmişine inancı olmayanın geleceği de bir hiçtir. Bizi yabancılardan, düşmanlarımızdan ayıran en önemli özelliğimiz geçmişe inancımız ve milliyetçiliğimizdir. Bizde bayrak sevdası vardır. Yabancılar bayraklarından iç çamaşırı yaparken biz onu göklerden indirmeyiz. İşte bu yüzden umuyorum ki bu oyunda Osmanlı aleyhine Türklük aleyhine bir propaganda yapılmasın. Bu güzel oyunun içine etmesinler.

MadSlinger

7.5.2016 12:25:30

+2
Yorum kısmından tekrar anlıyoruz ki hala beyinsiz insanlara sahibiz. O kişilerin ebeveynlerine sabır diliyorum.

HAAltuntas

7.5.2016 12:11:12

+1
Osmanlının olduğu DLCyi almıyoruz

F-Rock

7.5.2016 12:07:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: StrangerLovely Bak kardeşim ben ne Osmanlı'dan hazzederim ne de gelip burda aklama çabalarına girerim burada kime neyi aklıyorum sanki senin gibi adamlara bir şeyi aklasam ne karalasam ne? O yüzden kafandaki kirli fanatik fikirleri benim üstüme atmaya çalışma lütfen. Osmanlı iyi ve pek çok da kötü yanıyla tarihimizde yerini almış ve bu bir gerçek, bu gerçek hakkında her konuşana böyle kirli iftiralar atıyorsan seninle yaşayanlara sabır diliyorum. Dediğne gelirsem sömürgeci veya değil "Osmanlı" nitelik olarak içinde pek çok millet bulundurduğu için bir imparatorluktur. Adının "Devleti aliyeyi bilmemne" olması bunu yanlış çıkarmıyor çünkü ben devletin adı "Osmanlı İmparatorluğu"dur demiyorum, "Osmanlı bir imparatorluktur" diyorum aradaki farkı anlayın lütfen.<span style="font-weight: bold;">@fatihpos</span>
Arkadaş senin bu mantık ile bazılarına görede bir kişinin isminin Ali, Veli yada Chris olması bir şeyi değiştirmiyor zira insanlar ona ''At'' demiyor ''bir At''diyor aradaki farkı anla lütfen Yürüttügün mantıga mı güleyim yoksa yaptıgın kelime oyununa mı bilemedim kısaca bir adamın oğlu olmuş ismini Yağız koymuş başkasıda yaygız demiş çoçuk yaygız mıdır yağız mıdır. Biri ''Osmanlı Devlet-i Aliye'' der saygısından diğeri'' Osmiş'' der top oldugundan daha başkasıda ''lanet Osmanlı'' der bir ACISI olduğundan ama gercek değişmez kişiler değişir.

Sir Maximus is BACK

7.5.2016 11:59:19

0
olayı dramatikleştirmeye gerek yok yıllardır acde bfde cod'da rusları ingilizleri öldürüyoruz hiçbişey olmuyor bu oyun alt tarafı.zaten gelecek dlc'lerin birinde de osmanlı tarafını oynayacakmışız.+oyun TÜRKÇE geliyor,mızmızlanmayı bırakın.

alpalp84

7.5.2016 11:57:20

+2
1. dünya savaşı hakkında oyun ben bilmiyorum açıkcası. Sırf o yıllarda geçtiği için bile alırım, kaldıki osmanlı var, kaldıki oyun türkçe. Her türlü bu oyun alınır, oynanır.

gamer-x

7.5.2016 11:46:33

+4
askerliğini yapmamış yada bedelli askerlik yaparak milliyetçi cümleler kuran kardeşler ; pc arkasında ülke kurtaran kardeşler; tarihini anlamamış yada okumamış kardeşler yaw şu oyun sitesinde yapmayın bari al yada alma oyunu ama saçma sapan yorumlar nedir ; daha oyundan tarihini öğreneceksen hiç öğrenme

Black Heart Rebellion

7.5.2016 11:39:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: fatihpos

Devletin ismi Osmanlı İmparatorluğu değildir, arşivlerde Devlet-i Aliyey-yi Osmaniyye diye geçer. Sömürge yapıp yapmadığını da Bosna Hersek ve Nijerya gibi ülkelere giderek öğrenebilirsin. Geçmişinden bu kadar bi haber başka dönemde hiçbir Türk nesli gelmemiştir.
Onu bana değil, benim altıntı yaptığım kişiye söyle. Ben adamın yazısı üzerinden konuştum. Kendi kendine gelin-güvey olma.

AntiClon

7.5.2016 11:36:06

0
evet arkadaşlar anlaşıldığı gibi oyunu kimse oynamak istemiyor. kendi osmanlı askerimize mermi sıkamayız.. konu kapanmıştır.. ea nın bu oyunu boşuna çıkarmasına gerek yok...

Akbell

7.5.2016 11:22:53

+4
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Yorumları okurken ,resmen duygulandım.Ecdadına bu kadar sahip çıkan genç nesil görmek ,beni inanılmaz mutlu etti. Şunu gördük ki ,başını oyunlara ve sosyal medyaya gömmüş yeni nesil değil hala daha vatanına milletine ,bayrağına sahip çıkan bir yeni nesil var.Bu kadar beklemiyordum.Şunu anladım ki, önderimiz Atatürk bu devletimizi, çok muhteşem yer olan gençlere emanet etmekle ne kadar haklı bir iş yaptı. Biz Türk milleti oyun bile olsa ecdadımıza ,heleki bir ajan olan kişi gözünden kurşun Sık-Ma-Yız.Biz Rus değiliz ,biz Alman veya Amerika'nda değiliz. Biz yok zamanlarda, giyecek kıyafetimiz bile yokken , Atatürk önderliğinde milli mücadele vermiş dedelerin torunlarıyız.Biz Fatih Sultan Mehmed ,Kanuni Sultan Sülayman gibi büyük ecdada sahip milletiz.Milli duygularımızı kaybetmeye vesile olacak bu oyunu ,çimer ve bimer üzerinden şikayet etmekte bize düşmektedir.Gerekli çalışmaları ben sosyal medya üzerinden yapıp , bimer ve cimer üzerinden şikayette bulunacağım.Gerekli incelemeleri devletimiz yapar ve gerekirse yasaklanır.
Şaka herhalde? :D Allah akıl fikir versin. Zaten Senaryo modunda kaybeden tarafta oynamayız. Çanakkale'de ise biz kazandık. Oyunda sadece İngilizleri yönetmeyeceğiz. Farklı cephelerde kazanan taraftan asker yönetilecekmiş. Boş laf yapmayın bi siz vatan seversiniz zaten

StrangerLovely

7.5.2016 11:20:52

0
Bak kardeşim ben ne Osmanlı'dan hazzederim ne de gelip burda aklama çabalarına girerim burada kime neyi aklıyorum sanki senin gibi adamlara bir şeyi aklasam ne karalasam ne? O yüzden kafandaki kirli fanatik fikirleri benim üstüme atmaya çalışma lütfen. Osmanlı iyi ve pek çok da kötü yanıyla tarihimizde yerini almış ve bu bir gerçek, bu gerçek hakkında her konuşana böyle kirli iftiralar atıyorsan seninle yaşayanlara sabır diliyorum. Dediğne gelirsem sömürgeci veya değil "Osmanlı" nitelik olarak içinde pek çok millet bulundurduğu için bir imparatorluktur. Adının "Devleti aliyeyi bilmemne" olması bunu yanlış çıkarmıyor çünkü ben devletin adı "Osmanlı İmparatorluğu"dur demiyorum, "Osmanlı bir imparatorluktur" diyorum aradaki farkı anlayın lütfen.@fatihpos

Akbell

7.5.2016 11:20:51

0
Yahu zaten bizim tarafta 3 devlet var en büyükleri Osmanlıyla Almanya. Osmanlı olmayacak da ne olacak salak salak sorular yahu. :D

weNM

7.5.2016 11:17:08

0
Ortada fol yol yumurta yok ama bir oyun için insanların söylediği onca laflara bir bakın. Bu oyunda yıllardır amerikalılar kendi amerikalıları ruslar kendi ruslarını vuruyor hiç bir sorun yok ama sanal bir oyunda ola ki osmanlı askerini vururum diye endişe eden insanlar var, deli olmayın. Oyunda Osmanlı'yı kötü göstereceklerini de gram zannetmiyorum. Hiç bir savaşta iyi yada kötü taraf yoktur, hangi tarafta olduğun önemli olan.

deliliktir

7.5.2016 11:12:49

0
CoD 4'te camiye roketatar sıkma mevzusu geldi aklıma(helikopterden şehirdeki askerlere sıkarken cami minaresinden falan da çıkıyorlardı) Allah taksiratımızı affetsin diye oynuyorduk. Serious Sam 3'te de işi ciddileştirip Sam'i Suudi Arabistan'a göndermişlerdi de orada da cami duvarına sıkabiliyorduk. Ubisoft AC: Revelations'da Kapadokya'ya gemiyle gidiyorduk. Ayrıca yerel halkın Türkçesi yerlerdeydi. Bir de sanırsam Sultan Ahmet Camii'nin altı minaresinden ikisi oyunun geçtiği tarihte yoktu. Osmanlı'nın geçtiği en net oyun Age of Empires 3'tür bu arada. Ne hikmetse Coğrafi keşifleri yapmışız gibi Amerika kıtasında sömürge mücadelesine gidiyorduk. Aynı durum Ruslar'da da var. Ne bileyim oyunu görmeden konuşmak istemiyorum ama bizi kötü gösterseler bile oyunu oynamadan bunu bilemeyiz. Buna gözümüzü kapatırsak oradaki yanlış çözülmez. Oynarsak hiç değiose ona göre hamlemizi yaparız. Ayrıca trailer'ın başlarında çıkan yüzü dövmeli kişi Arap ise diyecek pek de bir şey bulamıyorum. Son olarak ben atalarımı vurmam diyen arkadaşlar, oyunu veya incelemeleri takip edin ona göre alın. Düşüncesi hoş değil bu durumun ama tepki gösterilecekse de oyun hakkında bilgimiz olmalı. Ama oyun Türkçe geliyorsa EA bu konuda dikkatli olacaktır. Yoksa burada işi zor.

mösyö liquid

7.5.2016 11:08:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: StrangerLovely İmparatorluk sömürge devletlerine değil bünyesinde pek çok farklı din, millet ırktan nüfus barındıran devletlere denir o yüzden bünyesinde onlarca farklı milletten insan olan Osmanlı da bir imparatorluktur.
Asasen bir hanedanlıktır, çoğu ciddi tarihçide zaten bahsederken osmanlı hanedanlığı diye bahseder.

fatihpos

7.5.2016 11:07:16

+52
quote:

Orjinalden alıntı: B3htin
quote:

Orjinalden alıntı: StrangerLovely İmparatorluk sömürge devletlerine değil bünyesinde pek çok farklı din, millet ırktan nüfus barındıran devletlere denir o yüzden bünyesinde onlarca farklı milletten insan olan Osmanlı da bir imparatorluktur.
İmparatorluk dediğin şey sömürgeciliktir. Imperial' den gelir adı. Emperyal işte. Osmanlı' yı AK' lama çalışmalarını bir üst seviyeye taşımışsın. Şimdi TDK' dan alıntı yaparsın, hani şu kirli kelimesinin anlamına aybaşı dönemindeki kadın diyen kuruluş :).
Devletin ismi Osmanlı İmparatorluğu değildir, arşivlerde Devlet-i Aliyey-yi Osmaniyye diye geçer. Sömürge yapıp yapmadığını da Bosna Hersek ve Nijerya gibi ülkelere giderek öğrenebilirsin. Geçmişinden bu kadar bi haber başka dönemde hiçbir Türk nesli gelmemiştir.

IFollowYou

7.5.2016 11:03:19

+2
Beyler lutfen siz almayin oyunu zaten, BF1 MP Turkiye Toplugugu icin en iyisini yaparsiniz. Sizin su yaptiginizi yapan ikinci bir millet gormedim. Bir Cinli'ler yasaklamisti BF4'u, onlari da zaten avrupadaki kimse gormuyor ping farki yuzunden. BF4'de bir cok us vs ru kapismasi var, oyunun singleplayerinda ruslara doseniyor bildigin, ama yine de en iyi oyuncular bu ruslardan cikiyor oyunda. Yani sekilcilik maksimum duzeyde sizde. Bu kadar sekilciligi heykeltraslikda harcasaniz dunyaya nam salardiniz, o kadar yani...

BSC Misafiri

7.5.2016 10:52:35

0
O zaman boşuna Türkçeye çevirmişler ...

BSC Misafiri

7.5.2016 10:52:30

+2
Yorumları okurken ,resmen duygulandım.Ecdadına bu kadar sahip çıkan genç nesil görmek ,beni inanılmaz mutlu etti. Şunu gördük ki ,başını oyunlara ve sosyal medyaya gömmüş yeni nesil değil hala daha vatanına milletine ,bayrağına sahip çıkan bir yeni nesil var.Bu kadar beklemiyordum.Şunu anladım ki, önderimiz Atatürk bu devletimizi, çok muhteşem yer olan gençlere emanet etmekle ne kadar haklı bir iş yaptı. Biz Türk milleti oyun bile olsa ecdadımıza ,heleki bir ajan olan kişi gözünden kurşun Sık-Ma-Yız.Biz Rus değiliz ,biz Alman veya Amerika'nda değiliz. Biz yok zamanlarda, giyecek kıyafetimiz bile yokken , Atatürk önderliğinde milli mücadele vermiş dedelerin torunlarıyız.Biz Fatih Sultan Mehmed ,Kanuni Sultan Sülayman gibi büyük ecdada sahip milletiz.Milli duygularımızı kaybetmeye vesile olacak bu oyunu ,çimer ve bimer üzerinden şikayet etmekte bize düşmektedir.Gerekli çalışmaları ben sosyal medya üzerinden yapıp , bimer ve cimer üzerinden şikayette bulunacağım.Gerekli incelemeleri devletimiz yapar ve gerekirse yasaklanır.

msc1515

7.5.2016 10:49:28

+2
Ulan yıllardır alman öldürüyoz adamlar gıkını çıkarmıyor . Bir zahmet 1 oyunda da osmanlı askeri öldürecez diye galeyana gelmeyin ne olacaktı sanki kaybettiğimiz bir savaşın oyunu yapılıyor illa ki karşı tarafta olacaz önemli olan osmanlı askerini şanına ve onuruna yakışır olarak oyuna yansıtmaları , bize yapılacak esas hakaret özellikle sarıklı cüppeli adamları osmanlı askeri diye koymaları olur . Oyunun büyük ihtimalle türkçe gelecek olması zaten ea games'in yeterli jesti bize yapığı anlamına gelir . Çok mızmızlanıp durmayın bir de biz görür ve hissederiz almanların yıllardır hissettiği duyguyu ...

Black Heart Rebellion

7.5.2016 10:47:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: StrangerLovely İmparatorluk sömürge devletlerine değil bünyesinde pek çok farklı din, millet ırktan nüfus barındıran devletlere denir o yüzden bünyesinde onlarca farklı milletten insan olan Osmanlı da bir imparatorluktur.
İmparatorluk dediğin şey sömürgeciliktir. Imperial' den gelir adı. Emperyal işte. Osmanlı' yı AK' lama çalışmalarını bir üst seviyeye taşımışsın. Şimdi TDK' dan alıntı yaparsın, hani şu kirli kelimesinin anlamına aybaşı dönemindeki kadın diyen kuruluş :).

Guest-97901DBF5

7.5.2016 10:34:41

0
Wolfenstein'dan bahsedenler yalnız hatırlatırım: Oyun Almanya'da sansürlü yayınlanmıştı yani bilinmeyen bi devlete karşı savaşıyolardı ama daha sonra nazi olduğu anlaşıldı ve Almanya karşı çıktı

AntiClon

7.5.2016 10:28:52

+1
osmanlı askeri öldürürsek atalarımızın kemikleri sızlar yapmayın arkadaşlar.. oynamayın kendi kendimimizi vurcak tövbe tövbe yazıktır günahtır...

weNM

7.5.2016 10:14:39

0
Oyunun alternatif bir WW1 üzerinde geçtiği belli çoktan. Hikaye modunu daha çok merak ediyorum o yüzden, bilinmeyen bir şey koyacakları için

StrangerLovely

7.5.2016 10:12:52

+5
İmparatorluk sömürge devletlerine değil bünyesinde pek çok farklı din, millet ırktan nüfus barındıran devletlere denir o yüzden bünyesinde onlarca farklı milletten insan olan Osmanlı da bir imparatorluktur.

JackTim

7.5.2016 10:12:40

0
Çanakkale Map :))

BSC Misafiri

7.5.2016 10:01:38

0
Ya oyunun senaryosu belli değil gene bizim millet girmiş birbirine.Evet 1.Dünya Savaşın da geçiyor tamam da.Belki farklı bir kurgu üzerinde olacak.İlin adamlarına söveceğinize bizi 1.Dünya Savaşına sokan o şerefsiz enver paşaya sövün.O "adam" yüzünden şimdi böyle bir duruma düşüp " gerçek osmanlı bu değil " demek zorunda kalıyoruz.Adam tabi ki yaptığı oyunu çeşitlendirecek.Adamın işi gücü yokta bizi aşağılacak öyle mi?.Çok mu umrundayız Ea'nın veya Dice'nin millet hep rus rus öldüre öldüre sıkıldı az da Osmanlı öldürelim?.Ne olmuş.Biz bundan gurur duymalıyız neden mi?.Demek ki Osmanlı İMPARATORLUĞU büyük izler bıraktı ki adamlar da hala onlardan korkuyor.Oyunda Osmanlı askerlerini öldürünce sanki kendi neslimizi mi inkar ediyoruz?.Hala cihan devletiyiz.Bizim soyumuz belli sopumuz belli.Böyle küçük önemsiz ayrıntılara takılmayalım.Oyunda Türkçe geliyor ne güzel işte.EA bi kıyak yaptı bize.Ben zaten Bf hastası bir insanım direk satın alıp oynayacağım.Sizde Osmanlı'yı küçümsüyo veya kötü gösteriyor diye söylenin durun.EA burada bizlere biz Türklere kıyak yaptı.Kötü mü olur yarın bir gün Bf 5 duyrulsa ve Türkiye tarafı yer alsa bizde oynasak?.Bu gurur duyulacak bir şey.Çünkü biz Çağ açıp Çağ kapattık.

BSC Misafiri

7.5.2016 10:01:19

0
Oyun gerçek değil, alternatif tarih üzerine kurgulanmış hikayeyle gelecek. Wolfenstein'daki gibi belki fantastik öğeler olmayacak, ama araçlar ve silahlar gerçek WWI'dekinden daha güçlü, tarihin seyri daha farklı cereyan edecek.

KaraMaraT

7.5.2016 09:56:03

0
Battlefield single modu için alınacak bir oyun değilki. Her zaman multisi için aldım oyunu. Propagandadan ziyade EA ve DICE paragöz olduğu için 1. dünya savaşından da para kazanalım demişlerdir. Orda da biz kaybeden taraftayız, sonuç belli savaşın. Lawrence ile Osmanlı'ya karşı savaşmak çok kötü tabi ama göreceğiz bizi nasıl gösterdikleri de önemli.Hiçbir şey belli değilken bu kadar kızmayın adamlara , çıksın oyun ondan sonra diyelim diyeceğimizi. Belki ilerde bir DLC ile Çanakkale de bizim tarafta savaşırız.

emaltindal

7.5.2016 09:52:29

+1
BSC ne zaman bu kadar bilgisiz insanla doldu ya. Herkes ya Osmanlı öldürmem diyor ya da adamlar bize Arap diyor diye yakınıyor. Kaç yıldır Rus öldürüyorsunuz, Çin öldürüyorsunuz neden hiç demediniz Çinli, Rus öldürüyoruz falan? Yeter artık şu ırkı göklere çıkardığınız. Anne babamızdan Türk doğmuş olmamızdan başka bir özelliği yok ırk denen şeyin. Bu yüzyılda bile hala ırk kavramı nasıl var oluyor sorusunun cevabı bu "Her Türkiyede geçecek oyunda Türk öldürmem"diyen kafadır. İkincisi ne adamlar bize Arap diyor ne yazıda öyle bir açıklama yapılmış. İngilizcen yok hadi anladık bi translatten de çevirmeye mi üşeniyorsun? BSC yi Erdinç İyikul zamanlarından beri takip eden biri olarak böyle kalitesiz insanlarla olmak gerçekten canımı sıkmaya başladı.

AntiClon

7.5.2016 09:47:42

0
yani osmanlı askerimi öldüreceğiz... hayır yapamayız oyunu boykot ediyoruz.. kimse böyle bir vicdansızlık yapamaz BAN !!!

OPTİMİST

7.5.2016 09:40:41

+8
Halil İnalcık değinmişti geçen gün , Osmanlı tarihi bilinmeden Avrupa tarihi bilenemz diye. Dünyada tarih yapan 3-4 medeniyetten biri olan muazzam bir zenginliğimiz var ama bunu sinemaya ve oun sektörüne aktaracak kadrolar yetiştirememişiz, bu utanç bize yeter. Sen Osmanlının kıymetini bilip onu her alanda layıkıyla tanıtmazsan Avrupalılar o birikimi alıp kendi pozisyonlarından işler ve sana satar. Osmanlı tarihini işleyen her yönüyle kaliteli bir çok oyunu biz üretip Avrupa'ya milyonlarca satmalıydık, hala da bu fırsat elimizde.

MertKarakus

7.5.2016 09:35:58

0
Yahu araplar bize sirtlarini donmuslerdi, o kismi konu alacaklar muhtemelen yoksa biz arabiz diye degil...

huseyincarnege

7.5.2016 09:29:45

0
beden dedim önceden bunlar arapdiye türk öldürtcekler milete

xAdli

7.5.2016 09:27:03

0
Kesinlikle Irkçılık yapmıyorum da , ULAN BİZ ARAP DEGİLİZZZ TÜRKÜZ TÜRKKKK

Utku53

7.5.2016 09:25:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: Utku53 Dün akşamki canlı yayindaki videodan sonra oyunu turkce olması daha çok heyecanlandırdı ama osmanlı devletinin büyük ihtimalle düşman tarafından olması beni hem endiselendirdi hemde kafami karıştırdı

usuallysony

7.5.2016 09:24:55

0
Bırakında türkçe bi savaş oyunu oynayalım oyun bu adı üstünde oyun yıllarca vurdulu kırdılı öldürmeli oyun oynadık osmanlının olması sebebiyle hemen duygusal düşünüp saçma sapan yorumlar yapmayın bunca tartana çıkaran arkadaşlardan sonra bu olay zaten burda kalmaz büyük ihtimalle oyunu yasaklarlar cumhurbaşkanı biri oyun yapmış orda atalarımıza kurşun sıkıyoruz kimse bizden bu oyun zımbırtısını kabul etmemizi beklemesin diyerek yasaklar ülke olarak her konuya duygusal bakıyoruz vizyon çok dar maalesef neyse hayırlısı bakalım...

Utku53

7.5.2016 09:22:22

0
Dün akşamki canlı yayindaki videodan sonra oyunu turkce olması daha çok heyecanlandırdı ama osmanlı devletinin büyük ihtimalle düşman tarafından olması beni hem endiselendirdi hemde kafami

Broon

7.5.2016 09:16:12

0
Bazı yorumlara sadece gülümsedim

1094ali1094

7.5.2016 08:51:33

0
Kim bilir Osmanlı Devleti'ni nasıl gösterir bunlar. Atalara kurşun sıkacaz. Oyun da olsa çok üzücü.

BSC Misafiri

7.5.2016 08:50:45

+1
quote:

Orjinalden alıntı: DATNET
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Arkadaşlar ne olur siz oynamayın, ne olur uzak durun oyundan, adamlar demokrasiyi, özgürlüğü, bilimi ilahlaştırırken siz yok olmuş imparatorlukları ilahlaştırdığınız ve toz konduramadığınız için her zaman yenileceksiniz, böyle eğlenceden bile mahrum kalacaksınız. Milli değerlermiş, Arap kendi toprağında bağımsızlık için savaşıyor, sen yıllarca Arap buyruğunda kalsan, İngilizler bağımsız bir Türk devleti için yardım eli uzatsa sana hayır diyeceksin sanki, yürü git hadi oynama oyunu empati yoksunu, ülkeyi emperyalistlere peşkeş çeken çok değerli imparatorluğunuzun padişahları adına, yürüyün gidin oynamayın oyunu, eyvallah.
Kimsenin bir seyi ilahlastirdigi yok. Sen onlar bilimi ilahlastiriyor zannedersin onlar senin bilinçaltına bu tip oyunlarla filmlerle doldurur kirli propagandalarını. Tarihini bilmeyen insan yeni bir seyler yapmak icin kendinde ilham bulamaz. Sen tarihini bilmiyorsun. Osmanli sadece bir turk devleti degildir. Bir cok milletin bir arada yaşadığı bir imparatorluktur. Biz orada kutsal sehirleri kutsal emanetleri araplarla beraber korumaya çalışıyoruz bunu icin kan dokuyoruz dinimiz bir kaderimiz bir diyoruz onlar yariyolda dusmanla isbirligi yaparak kendi dindaslarina vatandaslarina ihanet ediyorlar. Kafirlerle isbirligi yapiyorlar. Bagimsizlik istemenin bile bir adabi vardir. Senin gibi enayilerde bagimsizliklari icin yapti diyor. Hayir olay bagimsizlik degil. Olay para cikar iliskileri. Para için din kardeslerini kader ortaklarini sattı o kani bozuklar. Tarihini bilmedigin surece batıyı melek sanmaya devam edersin. Kimse bilime karsi degik burada konuyu cok sacma yerlere baglamaya calismissin. Bu kafayla gidersen cahil bir ise yaramayan adam olarak hayatini surdurursun
Haklısın dediklerinde ama satan tüm araplar değildi olay hakkında inceleme yada çok araştırma yaptıysan sadece bir şeyh ve 20000 askeri ki onunda ogulları lübnan kralı ürdün kralı falan diye ödüllendirildi. o donemde bizle savaşmış o kadar çok arap şehitte var lütfen tüm arapları kapsamayalım. Şeyh hüseyin ve 20000 askeri. ki bunlarda çölde yaşayan vahhabilerdi. Ayrıca ölüm döşeğinde mehter marşı dinleyerek öldüğü soylenir ve çok pişman oldugu anlatılır. lütfen onlar bizim din kardeşimiz ve bunu yapan yüzde 1-2 lik kısımdan dolayı tüm arapları düşman yapmayalım

Tonight We HUNT.

7.5.2016 08:35:20

+1
Şöyle bir easter egg olsa Atatürk tipli diye bir savaşçı gorsek canakkalede ama ölümsüz olsa . muthis olur

senatorts

7.5.2016 08:28:36

0
kimse single modu oynamayacak kavga etmeyın boşuna yine single çöp multisi op olur edit: lawranceye diplomat demiş Adam bildigin fitneci ajandı . Kışkırtma yalan dolandan başka yaptıgı birşey yoktu işte ama Bizim diziler padişahları .... gösterirken elin gavuru film dizi oyunlarında nasıl gosteriyor görmüş olduk .

BSC Misafiri

7.5.2016 08:13:23

0
As bayrakları as aa

BSC Misafiri

7.5.2016 08:08:36

0
Bu neyin kafası AC 1 VE AC Revelations ta Türkleri keyif olarak öldürürken iyiydi

BSC Misafiri

7.5.2016 08:08:31

0
Kapadokyaya gemiyle gideriz yine

rambocuk

7.5.2016 08:03:07

0
Türkleri görmek bile yeter helal olsun dice birde Türkçe olması çıldırmamak elde değil direk ön sipariş verdim

Guest-F31FE8CB4

7.5.2016 08:02:17

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Arkadaşlar ne olur siz oynamayın, ne olur uzak durun oyundan, adamlar demokrasiyi, özgürlüğü, bilimi ilahlaştırırken siz yok olmuş imparatorlukları ilahlaştırdığınız ve toz konduramadığınız için her zaman yenileceksiniz, böyle eğlenceden bile mahrum kalacaksınız. Milli değerlermiş, Arap kendi toprağında bağımsızlık için savaşıyor, sen yıllarca Arap buyruğunda kalsan, İngilizler bağımsız bir Türk devleti için yardım eli uzatsa sana hayır diyeceksin sanki, yürü git hadi oynama oyunu empati yoksunu, ülkeyi emperyalistlere peşkeş çeken çok değerli imparatorluğunuzun padişahları adına, yürüyün gidin oynamayın oyunu, eyvallah.
Kimsenin bir seyi ilahlastirdigi yok. Sen onlar bilimi ilahlastiriyor zannedersin onlar senin bilinçaltına bu tip oyunlarla filmlerle doldurur kirli propagandalarını. Tarihini bilmeyen insan yeni bir seyler yapmak icin kendinde ilham bulamaz. Sen tarihini bilmiyorsun. Osmanli sadece bir turk devleti degildir. Bir cok milletin bir arada yaşadığı bir imparatorluktur. Biz orada kutsal sehirleri kutsal emanetleri araplarla beraber korumaya çalışıyoruz bunu icin kan dokuyoruz dinimiz bir kaderimiz bir diyoruz onlar yariyolda dusmanla isbirligi yaparak kendi dindaslarina vatandaslarina ihanet ediyorlar. Kafirlerle isbirligi yapiyorlar. Bagimsizlik istemenin bile bir adabi vardir. Senin gibi enayilerde bagimsizliklari icin yapti diyor. Hayir olay bagimsizlik degil. Olay para cikar iliskileri. Para için din kardeslerini kader ortaklarini sattı o kani bozuklar. Tarihini bilmedigin surece batıyı melek sanmaya devam edersin. Kimse bilime karsi degik burada konuyu cok sacma yerlere baglamaya calismissin. Bu kafayla gidersen cahil bir ise yaramayan adam olarak hayatini surdurursun

BSC Misafiri

7.5.2016 07:29:48

0
LAN YILLARDIR BURAYI TAKIB EDIYOM BU ILK YORUMUM BANA ILK YORUMDA KURUF ETTIRECENIZ LAN BF3 DE BF4 DE RUS ASKERI OLDURMEK GUNAH DEGIL OSMANLI ASKERI OLDURMEK MI GUNAH KARDESIM BU BI OYUN EYLENMEK ICIN OYNUYORUZ IYI O ZAMAN MOBALRDA OYNADIGIMIZ KARAKTERLERI GERCEK BIR TURK INSANI OYNUYOR ONUDA OYUNDA OLDRUYOZ O ZAMAN MOBAADA OYNAMAYALIM ANLAMADIMKI BU NEYIN OSMANLI OLDURCEKSEK OYNAMAMI BAKIN RUSLARA RUSLARI OLDURUYOLAR AMA BF4 U ALIP OYNUYOLAR

BSC Misafiri

7.5.2016 07:29:03

0
Beyler bence muhteşem olucak. Hem Tr desteği hem Cod aksine oyuncuları dinleyip eski savaşlara dönmesi.. Bence Osmanlıyı kötü göstermezler. Yapımcılar ahlâkı degerlere dikkate alarak yapıyorlar

BSC Misafiri

7.5.2016 07:28:56

+5
Arkadaşlar ne olur siz oynamayın, ne olur uzak durun oyundan, adamlar demokrasiyi, özgürlüğü, bilimi ilahlaştırırken siz yok olmuş imparatorlukları ilahlaştırdığınız ve toz konduramadığınız için her zaman yenileceksiniz, böyle eğlenceden bile mahrum kalacaksınız. Milli değerlermiş, Arap kendi toprağında bağımsızlık için savaşıyor, sen yıllarca Arap buyruğunda kalsan, İngilizler bağımsız bir Türk devleti için yardım eli uzatsa sana hayır diyeceksin sanki, yürü git hadi oynama oyunu empati yoksunu, ülkeyi emperyalistlere peşkeş çeken çok değerli imparatorluğunuzun padişahları adına, yürüyün gidin oynamayın oyunu, eyvallah.

BSC Misafiri

7.5.2016 07:28:30

+2
İşin ilginç kısmı bu demokratik ve özgür Almanya' da COD1-2 gibi Almanların olduğu oyunların yasak olması.

BSC Misafiri

7.5.2016 07:28:25

0
abi ne kafalar var oyun çıkmadan herkes osmanlı içinde barındırsın istiyordu şu an da osmanlı nasıl olur. Arkadaşlar tarih sizin elinizde olan yada sahip olabiliceğiniz şeyler değildir.Ruhları yüce atalarımız bu savaşları verirken tarihe altın yazılarla geçtiler. Ama bu evrensel bir tarih ve yönetmen koltuğunda sizden ve ya sizin insanlarınızdan biri yoksa önünüze gelicek şey tarihi yansıtmazsa eleştirebilirsiniz.

BSC Misafiri

7.5.2016 07:28:21

+3
Yıl olmuş 2016 yapılan tartışmalara bak. Şu tarihe tek yönlü bakılmasına sinir oluyorum. Neden karşı tarafında düşünceleri, tarihi incelenmez? İngiliz askerlerinin mektupları okuyun bakalım. Adamlar ne psikolojik baskı altındalar. Türkler Çanakkalede yaşadığı zorluklar ve arap isyanları. Sadece isyan deyip geçmeyin Araplar neden isyan etmiş onuda araştırın. Almanların iki cephede birden savaşının zorluklarınıda araştırın. Ama yok kimsede araştırma tek iyi biziz diğer herkes kötü.

BSC Misafiri

7.5.2016 07:27:55

+1
quote:

Orjinalden alıntı: encuni no russian vatandaşları öldürürken sorun yok bf3 de rusları amerikanları öldürürken sorun yok bf4 de çinlileri öldürürken sorun yok bf de cod da vietnamlıları öldürürken sorun yok gta 5 de amerikan vatandaşları sırf zevkten öldürürken sorun yok rome total var serisinde tüm ülkeleri kılıctan geçirip fetihederken sorun yok osmanlıyla ilgili bir hikaye olunca abooo memleket elden gidiyorrrr... aklıma bu haber geldi: Hasan Köz (47) adlı vatandaş, dizide Kanuni Sultan Süleyman’ın oğlu Şehzade Mustafa’nın öldürülmesinin canlandırıldığı sahneden etkilenerek suç duyurusunda bulundu. Şehzade Mustafa’nın itibarının iade edilmesini isteyen Köz, Kanuni Sultan Süleyman’ın padişahlığının alınmasını istedi.
Aklı başında tek açıklama

Uncy

7.5.2016 07:02:49

0
Gumbur gumbur geliyor

Slifer45

7.5.2016 06:50:15

+1
Osmanlı imparatorluk değildir. Devlet-i Aliyye-i Osmâniyye'dir

# Ace #

7.5.2016 06:34:30

0
Çıksın alır oynarım 1. dünya teması ile ilginç bir yapısı olacak gibi. Birde bari bu oyunda işin içine din vs sokmayın. Ayrıca rahatsız olacak olan varsa almasın olur biter ea sanki bizi çok takar da ubi bile İstanbul da geçen Assassin's Creed: Revelations için dil desteği sunmamıştı en azından bu türkçe geliyor.

hartcore

7.5.2016 06:09:35

+7
quote:

Orijinalden alıntı: CHeyLoan Ceddime, Memleketime, İslamiyete böyle bir ihanet yapamam. Yapmak isteyen buyursun!
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

CHeyLoan

7.5.2016 05:57:56

0
Ceddime, Memleketime, İslamiyete böyle bir ihanet yapamam. Yapmak isteyen buyursun!

Megathrone26

7.5.2016 04:14:57

0
Edit

encuni

7.5.2016 04:08:45

+29
no russian vatandaşları öldürürken sorun yok bf3 de rusları amerikanları öldürürken sorun yok bf4 de çinlileri öldürürken sorun yok bf de cod da vietnamlıları öldürürken sorun yok gta 5 de amerikan vatandaşları sırf zevkten öldürürken sorun yok rome total var serisinde tüm ülkeleri kılıctan geçirip fetihederken sorun yok osmanlıyla ilgili bir hikaye olunca abooo memleket elden gidiyorrrr... aklıma bu haber geldi: Hasan Köz (47) adlı vatandaş, dizide Kanuni Sultan Süleyman’ın oğlu Şehzade Mustafa’nın öldürülmesinin canlandırıldığı sahneden etkilenerek suç duyurusunda bulundu. Şehzade Mustafa’nın itibarının iade edilmesini isteyen Köz, Kanuni Sultan Süleyman’ın padişahlığının alınmasını istedi.

frivolousam

7.5.2016 03:27:43

0
bırakın bu işleri yav, oyun bu. almanlar oynamadı mı hiç ww2 oyunlarını 2000lerde? ya ruslar? oyun olsun, film/dizi olsun boyuna rus kötü adamları öldürüyoruz/öldürüyolar, ruslar ne bi şey izlesin, ne de bi şey oynasın o zaman... ama biz osmanlıyız dedemizin dedesinin dedesi bunu yaptı ben de o yapanın torununun torununun torunu olduğum için o şeyi yapmış sayılırım, ayrıca herkes kötü sadece biz iyiyiz, saygı gösterin laaaan!

erenyildiz0

7.5.2016 03:00:45

+1
Oyun daha çıkmamış hemen bizi kötü gösterecekler :) Yahu adamlar bir ek paketlerinde Osmanlıya karşı Arapları oyayacağımızı söylemişler. Ne malum başka bir ek pakette veya oyunun senaryo modunda İngilizlere karşı Osmanlıyı oynamayacağımız? Kaldı ki Osmanlıya karşı oynamak eşittir Osmanlı kötü Osmanlı işgalci demek mi? Aynı muhabbetler zamanında AC Revelations duyurulduğunda da dönmüştü. Yok Ubisoft Fransız bizi kötü gösterecekler. Olaya duygusal yaklaşıp ben Osmanlı askeri öldüremem diyenlere saygım sonsuz oynamamak onların hakkı. Benim oyundan beklentim çok büyük, her yer yıkılacak patlayacak dediler - gerçi her oyun öncesi aynı şeyleri söylüyorlar :) - Osmanlı muhabbettini bir kenara bırakacak olursak yıllar sonra farklı bir Battlefield oyunu oynayacak olmak beni heyecanlandırıyor.

Xaerk

7.5.2016 02:55:48

0
Bakalım Osmanlı'yı nasıl tanıtacaklar.Umarım kötülemezler de...Bizde aldığımıza pişman olmayayız.

gokuba

7.5.2016 02:47:37

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Scenarist Bazı İnsanlar nasıl konuşacağını bilemiyor. En çokta her fırsatta saygı diye yırtınan varlıkların saygıdan bir haber olması.. Ufacık mantıklı bir söylemi olmayan adam gelmiş burada İslamiyet hakkında ileri geri konuşuyor. Bu kişileri kale almayın dostlar.Çırpınıyorlar.. Bırakın çırpınabildikleri kadar çırpınsınlar.
Osmanlı sahte bir arap dini ile halkını cahilleştirmemiş (okuma yazma oranlarına bile bakabilirsiniz) olsaydı ne arabialar ne lawrencelar onun yanına bile yaklaşamazdı. Çok fazla etnik gruba hükmettiği için böyle bir yolu seçti. Haliyle buda onu cahil, savunmasız taze sulu bir ete çevirdi. İngiliz bunu kaçırırmı? Bu tamamiyle ingilizlerin suçumuydu?

freshmind

7.5.2016 02:41:58

+6
Son dakika haberi: Türkler oyunu almayarak normalde 10 milyon satacak oyunun 9 milyon 999 bin kopya satmasına sebep oldular. DICE yetkilileri durumla ilgileniyor...

nemesis16

7.5.2016 02:30:07

+7
quote:

Orjinalden alıntı: DATNET Oyunda bile olsa 100 yıl önce ben bugün rahat yaşayayım diye kanını dökmüş atalarımın ölüm anını canlandırmayı üstelik bunu ülkemizi işgal etmek isteyen düşmanların gözünden yapmayı kaldıramam. Atalarımız o zamanlar o acıları biz bugün onların ölümünü simülasyon şeklinde sanki güzel bir şeymiş gibi canlandıralım diye çekmedi. Bu gereksiz bir abartı değildir. Oyunda atalarımızı kötü kendilerini melek gösterecekler. Bizim kültür asimilasyonuna uğramış gençliğimiz de keyif alarak oynayacak. Kesinlikle kaldırabileceğim bir şey değildir bu. Atalarımızın ne acılar ne zorluklar içinde o savaşı sürdürdüğünü bilen tarihini araştıran hiç bir Türk gencinin de bu oyunu oynayacağını sanmıyorum. Atalarımıza saygısızlık yapacaklarını sanmıyorum
helal olsun sana benim gibi dusunen bir agzına saglık

Guest-F31FE8CB4

7.5.2016 02:23:42

+32
Oyunda bile olsa 100 yıl önce ben bugün rahat yaşayayım diye kanını dökmüş atalarımın ölüm anını canlandırmayı üstelik bunu ülkemizi işgal etmek isteyen düşmanların gözünden yapmayı kaldıramam. Atalarımız o zamanlar o acıları biz bugün onların ölümünü simülasyon şeklinde sanki güzel bir şeymiş gibi canlandıralım diye çekmedi. Bu gereksiz bir abartı değildir. Oyunda atalarımızı kötü kendilerini melek gösterecekler. Bizim kültür asimilasyonuna uğramış gençliğimiz de keyif alarak oynayacak. Kesinlikle kaldırabileceğim bir şey değildir bu. Atalarımızın ne acılar ne zorluklar içinde o savaşı sürdürdüğünü bilen tarihini araştıran hiç bir Türk gencinin de bu oyunu oynayacağını sanmıyorum. Atalarımıza saygısızlık yapacaklarını sanmıyorum Merak edenler hicaz yemen cephesini arastirsin. Her sey elinizin altında. Bi de ustune yemen turkusunu dinleyin

WHITE_Wolf

7.5.2016 02:22:36

0
quote:

Orjinalden alıntı: MoÇü Herkes Çanakkale de Çanakkale demiş. şunu açıkça belirteyim Çanakkale savaşlarının Ç'si olmucak. Yorum da açık ve net belirtilmiş Osmanlı İmparotorluğu ve arap isyanları diye. yani oyun orta doğu da geçicek ve lawrence'ın arapları olucak. kısaca kötü tarafız. İnşallah bu kötü kısmında yanılırım.
Yanlız bu dlc asıl oyunda Çanakkale cephesi olabilir özellikle hikaye kısmında çünki yayında hikayeyi farklı askerlerin gözünden göreceğiz dedi Ve biz bu savaşta birden çok cephede varız birinde olmasa diğerinde mutlaka Türk askeri olarak bir karakter olur ayrıca ben dice tan ümitliyim isveçli adamların bize bir garezi yok Osmanlıyı kötü göstermezler.

nemesis16

7.5.2016 02:19:41

+6
işte korkutugm oldu bide lawrenceyi koymus adi köpekler oyun ne kadar güzel olsada osmanlıya karsı mücadeleyi geçtim bizi yine hazmedemeyip sübliminal msjla manipüle edicekler cogu kısı kanıcak zaten ama osmanlı bi efsandir en önemlisi atalarımızdı atalarıma saygısızlık eden firmanın oyunun almam cod alırım uzayda oynarım daha iyi lawrence ile zaten niyetlerini belli etmişler oyunun neden türkçe geldiğide belli bu ecnebiler hayrına bizim için bişi yapmaz bunuda anlayın artık

Scenarist

7.5.2016 02:12:19

+10
Bazı İnsanlar nasıl konuşacağını bilemiyor. En çokta her fırsatta saygı diye yırtınan varlıkların saygıdan bir haber olması.. Ufacık mantıklı bir söylemi olmayan adam gelmiş burada İslamiyet hakkında ileri geri konuşuyor. Bu kişileri kale almayın dostlar.Çırpınıyorlar.. Bırakın çırpınabildikleri kadar çırpınsınlar.

RaiTrQ

7.5.2016 02:06:52

0
Single için herkesin kazandığı taraftan anlatsalar çanakkaleyi savunsak kimse itiraz etmez herhalde. Online içinde çanakkale cephesinde battlefront un walker assault u gibi kademeli olarak ilerlemeli olsa süper olur. Geçeriz Osmanlı tarafına savunuruz ilerlemelerini engelleriz. Ha online de kaybetsekte çanakkale ele geçirilmiş gibi düşünmeyin orası ön cephedir orayı geçtiler mi zaten arkada yenilecekler diye düşünün.

gokuba

7.5.2016 01:49:11

+2
Osmanlı sahte bir arap dini ile halkını cahilleştirmemiş (okuma yazma oranlarına bile bakabilirsiniz) olsaydı ne arabialar ne lawrencelar onun yanına bile yaklaşamazdı. Çok fazla etnik gruba hükmettiği için böyle bir yolu seçti. Haliyle buda onu cahil, savunmasız taze sulu bir ete çevirdi. İngiliz bunu kaçırırmı? Bu tamamiyle onların suçumuydu?

Himurajutsu

7.5.2016 01:43:26

0
Bu şerefsiz ingiliz ajanını neden koyarsın oyuna ea!!!!

Vinewood

7.5.2016 01:40:57

+3
Her olaya fazla tepki gösteren "Türkçü" arkadaşlar hemen damlamış .

uranus666

7.5.2016 01:38:43

0
Bu yaklaşımın mantığına göre, rusların ya da almanların hiç savaş oyunu almaması gerekir :)

Frozen Grenadier

7.5.2016 01:35:58

0
Bugüne kadar hangi oyunda osmanlı oldu ki burada olsun. büyük olasılıkla osmanlının adı bu dlc açıklaması dışında geçmeyecek bile. dikkat ederseniz dlc ismi pack. yani paket ve deluxe ile birlikte gelen bir kaç silah skini belki lawrence ın ünlü fotosundaki arap giysisine benzer skin gelecektir. oyundaki arap süvarilerine gelince onu hiç anlamadım bakalım oyunda nasıl karşılaşıcaz onlarla ama osmanlıyı görebileceğimizi zannetmiyorum

CoreGame

7.5.2016 01:35:51

+5
Olayı ne kadarda dramatikleştiriyor herkes altı üstü bir oyun siz almayın zaten kalsın biz alırız

Redunay

7.5.2016 01:34:22

+1
Oyun bu diyorsunuzda Türk askerine, Mehmetcik e karşı sıktığımız oyun yapsalar yine "oyun bu la" diyip oynarmısınız merak ediyorum. O kadar basit değil bence. Bizi diğer ülkelerden ayıran milli değerler var saygı duymak lazım.

trkomandoo

7.5.2016 01:32:38

0
bilmiyorum ama bizim için kötü trail izledğimde çölde tren geciyordu lawrence of arabia da ingiliz ajan araplara tren raylarına suikas yapıyordu trenı yamalıyordu ne yazıkkı tamini arapları oynucaz osmanlıya karşı oyun video gelmeden ön sipariş vermıcem kesin kararım

i_lenker

7.5.2016 01:32:35

0
Türklere karşı Arapları ayaklandıran bir adamı oynayacaksınız hadi bakalım. Sayın cumhurbaşkanımız olaya et almalı, gerekirse oyun yasaklanmalı. (şimdi yaparlar mı yaparlar valla) :)))

Punisher_1907

7.5.2016 01:25:08

+63
Osmanlıya karşı savaşırsak "Mission failed" dan öteye geçemeyiz yapma bunu bize EA.

ManBehindTheTreasure

7.5.2016 01:23:32

+3
Her ne kadar bir oyun olsa bile kendi Atalarimi öldüremem... ruslar icin amerikalirar icin fark etmez belki ama ben rus veya amerikali degilim benim icin fark eder, karnim okadar genis degil benim. Oyunlari eglenmek icin oynuyorum ve sadece eglenmek icin arab olarak kendi askerime sikamam, evet sadece bir oyun ama yinede ne olursa olsun yapamam. Bu benim düsüncem. Icine sinen oynasin.

***Respect***

7.5.2016 01:21:13

+1
İşin özeti şu; maymun arab haini olarak oynayıp Türk askerine karşı savaşıcağız. Ben istemem kalsın, size iyi oyunlar.

HIGHER

7.5.2016 01:17:23

0
osmanlıya karşı savaşıcaksak ben oynamam diyenlere hitaben söyledim olm hahhah

prexz

7.5.2016 01:16:47

0
tarih kitaplarını da yeniden yazarsınız artık.. imparatorluk sömürüyle ilgilie degildir İmparatorluk, kendi topraklarında oturan çeşitli milletleri egemenliği altında toplayan devlet biçimi. -wiki
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: prexz OSMANLI İMPARATORLUĞU olmasın o?
imparatorluk genellikle sömürge ülkelerine verilen bir ad.Osmanlı hiç bir ülkeyi sömürmediği için devlet demek daha mantıklı bence

BSC Misafiri

7.5.2016 01:05:58

+1
Umarım Osmanlı Devleti sadece multiplayer bölümünde olur singlede Türklerle savaşmak istemiyorum her ne kadar sadece bir oyun olsada bu atalarımıza saygısızlık olur..

trkomandoo

7.5.2016 01:00:53

0
ne yazıkkı taminin arap oynucaz hicaz yemen bölgelerde gececek gibi çünkü osmanlı o bölgeleri araplara keybetmıstı

Winter Is Coming

7.5.2016 01:00:25

0
oyun la bu daha ilk saatden boş beleş konuşmalar başladı. Size çözüm OYNAMAYIN.

Akman6715

7.5.2016 00:58:31

0
Multide , Battlefront oyunundaki gibi özel karakterler olabilirmiş ( sadece ihtimal ) .

Vrataski

7.5.2016 00:58:21

+3
Haber verdiğiniz iyi oldu. 1. Dünya Savaşı diyoruz tabi ki olacak Ayrıca hikayeyi muhtemelen sadece itilaf kuvvetleri tarafında, yani Osmanlı Devleti'ne karşı oynamayız. İki taraftan da bölümler olur.

Jack Rabbit Slims

7.5.2016 00:57:04

0
Bir an önce çıksın de EA Access'e eklensin. Bioshocklar sayılmazsa oynayacağım 2. fps olacak herhalde.

HIGHER

7.5.2016 00:57:01

+1
olm biraz gelişin lan bu oyun olm oyun lan

adnan96

7.5.2016 00:54:38

+1
bu gösterdiği şey ek paket dikkat edin Deluxe Edition alınca geliyor. ve osmanlıya karşı arap isyanını anlatıyor (önemli bir yeri vardır tarihte belgeselleri vs. geçen aylarda nat. geo. da vardı). ve şunu söylemek istiyorum adamlar kendi avrupalı gözünden anlatacak bu olayları adamlar bize mi yalakalık yapacak sanıyorsunuz :) bunun dışında çanakkale vs. bizim kazandığımız savaşlarda olabilir kim kazandıysa onun yanından elbette bi şekilde anlatılacaktır ama bunu bize yalakalık olsun diye yapmazlar :)

encuni

7.5.2016 00:54:21

+32
bf3 de yıllardır rusları amerikanları öldürüyorum adamlar tek kelime etmıyor bizimkiler osmanlı geldi + türkçe geldi laflara bak

dr20mouse

7.5.2016 00:53:06

+2
Osmanlı'ya karşı mücadele olursa ben oynamam kusura bakmasınlar.

aterikasedi

7.5.2016 00:50:40

0
Oyun da olsa kendi askerimizi öldüreceğiz.Oynamakla oynamamak arasında kalanlar olabilir.

porsux

7.5.2016 00:50:31

0
hikaye modunu oynamayız olur biter. şimdi bunlar bizi single da çanakkalede itilaf yaparsa şaşırmayın

MoÇü

7.5.2016 00:50:24

+2
Herkes Çanakkale de Çanakkale demiş. şunu açıkça belirteyim Çanakkale savaşlarının Ç'si olmucak. Yorum da açık ve net belirtilmiş Osmanlı İmparotorluğu ve arap isyanları diye. yani oyun orta doğu da geçicek ve lawrence'ın arapları olucak. kısaca kötü tarafız. İnşallah bu kötü kısmında yanılırım.

ultralisan

7.5.2016 00:45:20

+5
Hikaye modunu salla orada Osmanlıya sıkarız, onlineda Osmanlıyı seçip oynamak güzel olacak.

Persona_Non_Grata

7.5.2016 00:45:00

+1
ATATÜRK e karşı hücum mu edecez lan! Gerçi bazı vatan hainlerinin hoşuna gider de neyse.

MytHnfr

7.5.2016 00:38:41

+1
Ben şahsen hikaye modunda hep kazanan tarafı deneyim edeceğimizi düşünüyorum. Yani hangi cephede kim ne başardıysa oyuncu da onu başaracak aksini yaptıracaklarını düşünmüyorum. Böylece bir çok ülkeye hitap edebilirler. Bunu yaparken de milli değerlere zarar verileceğini sanmam.

Sean john

7.5.2016 00:35:20

+46
quote:

Orijinalden alıntı: Lifad düşünsenize çanakkale ile ilgili map ekleniyor easter egg olarak sudan devasa seyit onbaşı çıkıyor
Şahin k. mı olum bu sudan flan çıkıyo

filojistoN

7.5.2016 00:34:11

+1
EYYY EA SEN KİMSİN YA?

BSC Misafiri

7.5.2016 00:33:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: SanjaY1907 Hikaye modu tamam da, çoklu oyuncu modun da çanakkale haritası olursa efsane olur.
Bence %100 olacak adamlar Osmanlıyıda konu alacaz dedi hatta fragmandaki gemi sahnesi çanakkale den

BSC Misafiri

7.5.2016 00:33:33

+3
quote:

Orjinalden alıntı: prexz OSMANLI İMPARATORLUĞU olmasın o?
imparatorluk genellikle sömürge ülkelerine verilen bir ad.Osmanlı hiç bir ülkeyi sömürmediği için devlet demek daha mantıklı bence

BSC Misafiri

7.5.2016 00:33:25

0
haktır Allah! haydır Allah!

FreeMaNMeliH

7.5.2016 00:31:55

0
Mükemmel bir oyun geliyor uzun zamandır bir oyun için bu kadar heyecanlanmadım ...

kolonato_

7.5.2016 00:28:54

+47
Osmanlıyı Muhteşem Yüzyıl ve Kösem Sultan dan daha iyi temsil edecekleri kesin beyler. Ben Osmanlıyı kötü göstereceklerini sanmıyorum. Çünkü oyunu herkesin gözünden görecez. O yüzden bütün taraflara mesafeli olacaklardır. Ve oyunu Türkçe yapıp Osmanlı eklemeleri büyük bir strateji bunu batırmazlar.

Tam35tr

7.5.2016 00:28:27

0
Arkadaşlar hele bir oyun çıksın ondan sonra yargılarsınız. Oyunda hem Osmanlı var hem de Türkçe desteği ile geliyor oyun, olumlu yönden bakmasını da bilmek lazım fazla gurur gereksiz bence çünkü oyun yani neticede ama hikayede Osmanlı kötü yönde çok çarpıtılırsa o yanlış olur tabi. Sonuç olarak çok takılmamak lazım bu kadar Türkçeleştirme atılımlarından sonra Osmanlı İmparatorluğunun çok çarpıtılacağını düşünmüyorum. Çok takılmamak lazım düşmanın kim olduğuna. Çin, Rusya ve Amerikaya karşı nasıl savaşıyorsak bu da öyle bir şey olacak çok büyütmemek lazım bence saygılar...

fozdemir

7.5.2016 00:28:06

0
Ingilizlerin tarihinin en buyuk yenilgilerinden Kutul amare zaferini de koyarlar umarim.

Lifad

7.5.2016 00:26:04

+3
düşünsenize çanakkale ile ilgili map ekleniyor easter egg olarak sudan devasa seyit onbaşı çıkıyor

lostlast

7.5.2016 00:24:39

0
hikayede Osmanlı'yı kötü polis yapmazlar insallah. Multi cook iyi olacak bizim için. Clanlar kurulur.

nonpoint

7.5.2016 00:23:58

0
bizi arap sanmıyolar arapları osmanlı karşı kışkırtan arabistan lı lawrence ın ta kendisidir ingilizdir kendisi

encuni

7.5.2016 00:22:47

+6
quote:

Orjinalden alıntı: burakkenzi hala bizi arap sanıyorlar la
bizi arap sanmıyorlar arapları belirtmişler zaten orda koskocaman osmanlı imp yazıyor ve arap isyanı yazıyor

xleonhart

7.5.2016 00:22:31

+35
Sığ beyinler yüzünden bu oyun ülkemizde yasaklanabilir.

burakkenzi

7.5.2016 00:21:52

0
hala bizi arap sanıyorlar la

GoldPunch

7.5.2016 00:21:40

+1
İyi mi, kötü mü bilemedim.

prexz

7.5.2016 00:20:58

+1
OSMANLI İMPARATORLUĞU olmasın o?

Maxwell1

7.5.2016 00:19:47

+8
quote:

Orijinalden alıntı: SanjaY1907 Hikaye modu tamam da, çoklu oyuncu modun da çanakkale haritası olursa efsane olur.
Sadece single player da kalması daha iyi olur bu tarz önemli savaşların zira multiplayer kötü bir ekibe denk geldiğinizde Çanakkale nin geçildiğini görmek sinir bozucu olabilir.

Akbell

7.5.2016 00:19:03

+5
Çanakkale Savaşı çok oyunculu modda olmazsa olmazlardan olur bence. Eğer çıkarsa en çok oynanan haritalardan biri olmazsa ben de bir şey bilmiyorum. :)

Krone

7.5.2016 00:18:52

+6
Umarım fazla kötü göstermezler. Osmanlı'nın olması ve Türkçe dil desteği bile şu oyunu almak için bir sebep.

InViSiBLePLaYeR

7.5.2016 00:18:40

+1
Arap gibi gösterecekler bizi yine keşke olmasaymış Osmanlı ya da Türk esir filan alır senaryo icabı hemen ifşa eder adam her şeyi .

Kilgrave1907

7.5.2016 00:17:18

+8
Hikaye modu tamam da, çoklu oyuncu modun da çanakkale haritası olursa efsane olur.

BSC Misafiri

7.5.2016 00:16:53

0
Oha süper adamlar resmen bizide düşünmüş belki paragöz ea ama dice iyi firma ya ondan verdiğim paraya acımıyorum

BSC Misafiri

7.5.2016 00:16:48

+8
As bayrakları as as :) :)

encuni

7.5.2016 00:13:18

+19
quote:

Orjinalden alıntı: Metal-Gear Boku yedik rezil edecekler.
cod da ve bfde yıllarca çin ile rus ile savaştık rezilmi oldu adamlar yoo aksine heroyunda görmeye başladık böyle düşünmeyin

David Attenborough

7.5.2016 00:13:00

+10
Arabistanlı Lawrance'i boş verin. Çanakkale olsun da gerisi mühim değil. Asıl savaş orada olacak

encuni

7.5.2016 00:12:18

0
rica ederim bsc .D

Metal-Gear

7.5.2016 00:11:50

0
Boku yedik rezil edecekler.

FlashKill

7.5.2016 00:11:33

+7
ALLAHU AKBAR!!!
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Battlefield 1
+ TAKİBE
AL
29 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız