Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Assassin's Creed Unity'nin Senaryo Bölümleri Co-Op Oynanamayacak


    Assassin's Creed serisinin yeni nesil oyunu Unity'de co-op modu da bulunacak. Fakat oyunun co-op modunda bütün bölümleri oynayamayacağız. E3 fuarından gelen bilgilere göre Assassin's Creed Unity'nin senaryo bölümlerinde co-op oynanışa izin verilmeyecek. Bunun haricinde yine arkadaşlarımızla Fransa'nın altını üstüne getirebileceğiz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamezone ubisoft assassin's creed assassin's creed unity xbox one playstation 4 fransız ihtilali yeni nesil assassin's creed macera aksiyon
Nintendo, Sanal Gerçekçilik Teknolojisine Şimdilik Pek Sıcak Bakmıyor The Witcher 3: Wild Hunt için Yeni Bir Oynanış Videosu Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

einhander

22.6.2014 02:10:03

0
dusundugumun tam tersı cıktı e3 konferansında sankı senaryo oynuyormuslar gıbı gelmıstı

Master_Evil

17.6.2014 12:57:48

+1
o zaman co op ne işe yarayacak

Cpt. Miller

17.6.2014 11:07:13

-1
Zaten mantıklı olan o, çünkü senaryoda tek kişinin oynaması gereken bölümler olacaktır.

rambocuk

16.6.2014 14:44:15

0
dark souls gibi olsaydı bu sistem efsane olurdu ayrı bölüm oldumu tadı kaçıyo

mementopolis

16.6.2014 01:41:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: ungalath burada önemli olan co op görevlerin çeşitliliği ve sayısı bence.Eğer 3-5 çeşit yapıpta 10 15 civarı görev verirlerse o iş olmaz hacı.Adam akıllı birilerini kaçırıp sorguya çekmek gibi farklı görevler olursa harika olur ama.
oyun broderhood temasini isleyecegi kesin coop olarak. Unisoft bu günlere icerik satma isine iyice odaklanacak gibi görünüyor. cikinca oyun görecegiz . Multiplayer gibi daracik alanlarda olmasi kötüydü .

ungalath

16.6.2014 00:34:38

0
burada önemli olan co op görevlerin çeşitliliği ve sayısı bence.Eğer 3-5 çeşit yapıpta 10 15 civarı görev verirlerse o iş olmaz hacı.Adam akıllı birilerini kaçırıp sorguya çekmek gibi farklı görevler olursa harika olur ama.

İronik Adam

16.6.2014 00:22:59

0
Öncelikle Ubisoft'un eksik tanıtması yanlış, tamam ama... Ama olmaz arkadaşlar. Bilmiyorum neler düşünüyorsunuz ama ben Assassin's Creed'i senaryosu için oynuyorum ve coop modu gerçekten senaryoyu ileri derecede baltalardı. Entegre edilmesi de imkansıza yakın bir şeydi. İsabetli karar olmuş, tam eski haline döndü derken senaryo boşu boşuna bozulmadı. Ayrıca Diablo 3'ün senaryosunun cooptan dolayı basitleştirildiği söylendi ki AC'de senaryo her şey demek.

mementopolis

15.6.2014 22:57:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Ana senaryo co-op olmadiktan sonra benim icin bir anlami kalmadi
ana oyunda coop olacaksa hic olmasin daha iyi.

waltran

15.6.2014 22:43:18

0
Splinter Cell oyunlarının co-opları gibi olursa AC oyuncularını co-op gayet tatmin eder ayrıca single playeri bozmamış olur adı üstünde single player.

The_Rahip

15.6.2014 21:59:35

-1
Ana senaryo co-op olmadiktan sonra benim icin bir anlami kalmadi

nIKe08

15.6.2014 21:42:03

+1
beklediğim bir haberdi senaryoyu 4 farklı kişiye göre tekrar uyarlamaları saçma olurdu zaten

thief garrett

15.6.2014 21:23:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: thief garrett

alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: thief garrett

ben artık şu ''devrimlerden sıkıldım'' neymiş efendim amerikan devrimi
yok fransız ihtilali, napıcaklar çok merak ediyorum seneye devrim olursa assasins creed libya
veya assasins creed syria bekliyorum


Ciddi olacak olursak artık şu ülke davalarından vazgeçin ezionun hikayesi gibi bir hikaye yazın ama yazınki 2-3 oyunda tamamı anlatılsın haa şu şöyleymiş denilsin ama yok tabii nerede bunlar bunları ubisofttan istemekte biraz delilik ama neyse :D


dostum italyadaki borgia zulmü de gerçek.. yani ubisoft gerçek olayları kendi kafasına göre kurguluyor ama ezio karakteri ac serisinin en iyi karakteri.. en iyi oyunlarıda ac2-brotherhood ... brotherhood' un mp ilk geldiği zaman en yenilikçi mp olması çok dikkat çekici.. benim en sevmediğim kısım.. silah kullanımının son oyunlarda çok öne çıkması.. çok kötü..


ya zaten demiyolarmı silah çıktı mertlik bozuldu diye

ama öyle olması yanlış silah çıktı ac bozuldu demeleri lazımdı

benim burada demek istediğimi tam açıklayamadım galiba, ben eskide kalın
crossbow kullanalım milleti gizlice öldürelim istiyorum ac serisi özüne dönsun yani ya hadı onuda geçtim ac 2 yi hiç ellemeden ac 4 le yarıştırsan ac2 kat be kat daha üstün gelir

yani devrimleri bırak ubisoftttttttt :D


aynen.. birde dövüş sistemini düzenleseler güzel olucak.. ordu gelse dağıtıyoruz... 3 kişiden sonra paramparça etsinlerde gizlilik üzerinden oynayalım. .ac 2 de gizli kalamadıgın zaman baştan sarıyordu aynı hesap
gizlilik suikast oyununda aktif çömelme yok ironiye bak ironiye :D :D ayrıca gerçekten dövüş sistemini özellikle contra atakları çok iyi düzenlemeye baksınlar yoksa konami hesabı hersene ''GELECEK SÜRÜMDE BUNLAR OLMAYACAK SÖZ VERİYORUZ'' durumuna gelir benden söylemesi ayrıca abi yapın şöyle absolutiondaki gibi farklı yollarla adamın işini bitirme olayını bunlar olursa 70'lik oyun 90 ve üzeri puanlar alır metacriticte benden söylemesi ama kullanıcıları bilemem

stun

15.6.2014 21:20:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: thief garrett
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: thief garrett

ben artık şu ''devrimlerden sıkıldım'' neymiş efendim amerikan devrimi
yok fransız ihtilali, napıcaklar çok merak ediyorum seneye devrim olursa assasins creed libya
veya assasins creed syria bekliyorum


Ciddi olacak olursak artık şu ülke davalarından vazgeçin ezionun hikayesi gibi bir hikaye yazın ama yazınki 2-3 oyunda tamamı anlatılsın haa şu şöyleymiş denilsin ama yok tabii nerede bunlar bunları ubisofttan istemekte biraz delilik ama neyse :D


dostum italyadaki borgia zulmü de gerçek.. yani ubisoft gerçek olayları kendi kafasına göre kurguluyor ama ezio karakteri ac serisinin en iyi karakteri.. en iyi oyunlarıda ac2-brotherhood ... brotherhood' un mp ilk geldiği zaman en yenilikçi mp olması çok dikkat çekici.. benim en sevmediğim kısım.. silah kullanımının son oyunlarda çok öne çıkması.. çok kötü..


ya zaten demiyolarmı silah çıktı mertlik bozuldu diye

ama öyle olması yanlış silah çıktı ac bozuldu demeleri lazımdı

benim burada demek istediğimi tam açıklayamadım galiba, ben eskide kalın
crossbow kullanalım milleti gizlice öldürelim istiyorum ac serisi özüne dönsun yani ya hadı onuda geçtim ac 2 yi hiç ellemeden ac 4 le yarıştırsan ac2 kat be kat daha üstün gelir

yani devrimleri bırak ubisoftttttttt :D
aynen.. birde dövüş sistemini düzenleseler güzel olucak.. ordu gelse dağıtıyoruz... 3 kişiden sonra paramparça etsinlerde gizlilik üzerinden oynayalım. .ac 2 de gizli kalamadıgın zaman baştan sarıyordu aynı hesap

thief garrett

15.6.2014 21:14:57

-1
quote:

Orijinalden alıntı: stun
alıntı:

Orijinalden alıntı: thief garrett

ben artık şu ''devrimlerden sıkıldım'' neymiş efendim amerikan devrimi
yok fransız ihtilali, napıcaklar çok merak ediyorum seneye devrim olursa assasins creed libya
veya assasins creed syria bekliyorum


Ciddi olacak olursak artık şu ülke davalarından vazgeçin ezionun hikayesi gibi bir hikaye yazın ama yazınki 2-3 oyunda tamamı anlatılsın haa şu şöyleymiş denilsin ama yok tabii nerede bunlar bunları ubisofttan istemekte biraz delilik ama neyse :D


dostum italyadaki borgia zulmü de gerçek.. yani ubisoft gerçek olayları kendi kafasına göre kurguluyor ama ezio karakteri ac serisinin en iyi karakteri.. en iyi oyunlarıda ac2-brotherhood ... brotherhood' un mp ilk geldiği zaman en yenilikçi mp olması çok dikkat çekici.. benim en sevmediğim kısım.. silah kullanımının son oyunlarda çok öne çıkması.. çok kötü..
ya zaten demiyolarmı silah çıktı mertlik bozuldu diye ama öyle olması yanlış silah çıktı ac bozuldu demeleri lazımdı benim burada demek istediğimi tam açıklayamadım galiba, ben eskide kalın crossbow kullanalım milleti gizlice öldürelim istiyorum ac serisi özüne dönsun yani ya hadı onuda geçtim ac 2 yi hiç ellemeden ac 4 le yarıştırsan ac2 kat be kat daha üstün gelir yani devrimleri bırak ubisoftttttttt :D

Vanitass

15.6.2014 21:12:09

0
Tipik Ubisoft işte ne yaparsın bide hani sadece co-op vardı Multiplayer yoktu zaten olmasın Multi yapamıyorlar ama co-op güzel

stun

15.6.2014 21:10:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: thief garrett ben artık şu ''devrimlerden sıkıldım'' neymiş efendim amerikan devrimi
yok fransız ihtilali, napıcaklar çok merak ediyorum seneye devrim olursa assasins creed libya
veya assasins creed syria bekliyorum


Ciddi olacak olursak artık şu ülke davalarından vazgeçin ezionun hikayesi gibi bir hikaye yazın ama yazınki 2-3 oyunda tamamı anlatılsın haa şu şöyleymiş denilsin ama yok tabii nerede bunlar bunları ubisofttan istemekte biraz delilik ama neyse :D
dostum italyadaki borgia zulmü de gerçek.. yani ubisoft gerçek olayları kendi kafasına göre kurguluyor ama ezio karakteri ac serisinin en iyi karakteri.. en iyi oyunlarıda ac2-brotherhood ... brotherhood' un mp ilk geldiği zaman en yenilikçi mp olması çok dikkat çekici.. benim en sevmediğim kısım.. silah kullanımının son oyunlarda çok öne çıkması.. çok kötü..

thief garrett

15.6.2014 21:04:23

0
ben artık şu ''devrimlerden sıkıldım'' neymiş efendim amerikan devrimi yok fransız ihtilali, napıcaklar çok merak ediyorum seneye devrim olursa assasins creed libya veya assasins creed syria bekliyorum Ciddi olacak olursak artık şu ülke davalarından vazgeçin ezionun hikayesi gibi bir hikaye yazın ama yazınki 2-3 oyunda tamamı anlatılsın haa şu şöyleymiş denilsin ama yok tabii nerede bunlar bunları ubisofttan istemekte biraz delilik ama neyse :D

BSC Misafiri

15.6.2014 20:53:19

0
E3'te split screen göstermişlerdi ama büyük hayal kırıklığına uğrattı. Ana senaryo hem tek kişilik hem co-op olarak oynanabilmeliydi bence çünkü AC serisi artık yenilikler yapmalı.

SnavS

15.6.2014 19:52:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

multiplayer in tamamen kaldırılması hakkında ne diyorsun ? sadece co-op var.. oda single player da bile yok.. split screen i geçtim single co-op bile yok. sadece oyun bittikten sonra.. başka görevler yapılabılıcek ondada herkez onune geleni biçe biçe gidicek hiç şüphen olmasın.. multiplayer i da kaldırmışlar bu sene.. daha fazlasını istemek hakkım sonuçta.. sana göre farketmiyor.. ?
Multiplayeri zaten iyi değildi. İnanılmaz bi oyuncu kitlesi yoktu multiplayer'da. Demek ki firmayı memnun etmedi. Ama büyük oyuncu kitlesi olsaydı multiplayerin kesinlikle Unity'den multiplayer kalkmazdı. Odun gibi Assasin's creed oynamaktansa (Ac3 gibi) Multiplayer olmadan sağlam hikayesi bulunan bir Assasin's Creed herkesin daha fazla ilgilisini çekecektir.

alito

15.6.2014 19:35:37

+1
Bence AC Unity'de MP'nin kalkması iyi oldu. Geliştiricilerin hikayeye daha odaklanmış bir AC çıkaracağı anlamına gelir ki, buda hikayenin sağlam olması demektir. Ayrıca Co-Op oynanışın, AC evreninde MP'den daha keyifli olacağını düşünüyorum.

stun

15.6.2014 19:28:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cihan Unlu
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: Cihan Unlu

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: stun<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Cihan Unlu<br><br>İşte beklediğim haber. Senaryo modunu tek başıma bitirdiğim'de online'ye geçtiğimde, bitirdiğim senaryo modunu co-op oynamak benim pek hoşuma gitmezdi. Bu şekilde Hem senaryo'da farklı deneyimler, co-op'da farklı deneyimler yaşamış olacağız. Tabii yine konuyu "Hardcore" oyuncular doldurup co-op'da farklı bölümler olmasını bile eleştirmiş. Komiksiniz be canlarım.</blockquote><br><br>sen hiçbirşey anlamamıssın.. senaryoyu ilk defa oynarken bile co-op oynamaktan bahsediyorum.. senaryo içinde co-op olsun istiyoruz.. mumkunse split screen .. sen terket burayı</blockquote><br> <br> Sakin ol şampuan. Yaşını bu kadar belli etme. Her insan senaryoyu coop oynamaktan hoşlanmaz. Senaryoyu benim gibi tek başına bitirip daha sonra onlineye akan milyon tane insan var. Ubisoftta benim gibi mantıklı düşünüp doğru olanı yapmış. Sonuçta benim dediğim oldu. Senin istediğini ubisoft yapmayacak. Bu şekilde oynamaya mahkumsun. Yıl olmuş 2014 Assasins Creed gibi Next-Gen bir oyundan Split Screen beklemek'de ne kadar mantıklı acaba. Şimdi git bi hava al gel.


yaşımı bilmeden konuşuyorsunda.. 20 yaşındayım istanbul aydın üniversitesi ing öğretmenliği okuyorum.. buda facebook adresim.. yaştan dem vuruyorsan ..büyüksündür ? :D

https://www.facebook.com/mertcan.bekar.9


şimdi ben desem ing bilmiyor aptal.. hiçbir oyunu anlamıyor türkçe çıkarsa anlayabiliyor yazık.. diye.. ama senin ing seviyeni hiç bilmeden nasıl bir tespit olur ? doğrumu olur.. hakaret etmek için laf atmayın benim istediğim oldu seninki olmayacak gibi bir tavır çok çocuksu bir tavır.. sen beni eleştriyorsun ama far cry 4 senaryo co-op sunuyor... split screen niye önemli , yanımda arkadaşım var oda dahil olsun istiyorum... killzone 3 gibi örnek..

Yaşım 21. Senin yaşında, nerede oturduğun, okuduğunda benim için önemli değil. Killzone'den örnek vermişsin ama split screen desteği olan Fps - Tps oyunlarına 15 20 tane örnek zor verilir. İngilizcem iyidir onda bir şüphen olmasın. Burada "hadi buraya terket" tarzında sokak ağzıyla konuşup durduk yere hakaret eden ilk kimmiş bir bak bakalım ona. Koskoca ubisoft 3 5 kişi yanında arkadaşıyla oynamak istiyor diye Split Screen ekleyecek değil. Bu hiç bir Assasin's Creed oyununda yoktu şimdide olmayacak. Şuan ki olay gayet iyi. İşine gelirse oynarsın. gelmezse oynamazsın. Split Screen olmayacak. Bunu kabullen ve hayatı akışına bırak.
multiplayer in tamamen kaldırılması hakkında ne diyorsun ? sadece co-op var.. oda single player da bile yok.. split screen i geçtim single co-op bile yok. sadece oyun bittikten sonra.. başka görevler yapılabılıcek ondada herkez onune geleni biçe biçe gidicek hiç şüphen olmasın.. multiplayer i da kaldırmışlar bu sene.. daha fazlasını istemek hakkım sonuçta.. sana göre farketmiyor.. ?

Zarbo257

15.6.2014 19:09:38

0
Watch Dogs rezaletinden sonra ben bu firmaya güvenimi kaybettim ne zaman ki oyun çıkar incelemeler yayınlanır youtube a videolar yorumlar düşer gider o zaman alırım.

SnavS

15.6.2014 19:02:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun

yaşımı bilmeden konuşuyorsunda.. 20 yaşındayım istanbul aydın üniversitesi ing öğretmenliği okuyorum.. buda facebook adresim.. yaştan dem vuruyorsan ..büyüksündür ? :D https://www.facebook.com/mertcan.bekar.9 şimdi ben desem ing bilmiyor aptal.. hiçbir oyunu anlamıyor türkçe çıkarsa anlayabiliyor yazık.. diye.. ama senin ing seviyeni hiç bilmeden nasıl bir tespit olur ? doğrumu olur.. hakaret etmek için laf atmayın benim istediğim oldu seninki olmayacak gibi bir tavır çok çocuksu bir tavır.. sen beni eleştriyorsun ama far cry 4 senaryo co-op sunuyor... split screen niye önemli , yanımda arkadaşım var oda dahil olsun istiyorum... killzone 3 gibi örnek..
Yaşım 21. Senin yaşında, nerede oturduğun, okuduğunda benim için önemli değil. Killzone'den örnek vermişsin ama split screen desteği olan Fps - Tps oyunlarına 15 20 tane örnek zor verilir. İngilizcem iyidir onda bir şüphen olmasın. Burada "hadi buraya terket" tarzında sokak ağzıyla konuşup durduk yere hakaret eden ilk kimmiş bir bak bakalım ona. Koskoca ubisoft 3 5 kişi yanında arkadaşıyla oynamak istiyor diye Split Screen ekleyecek değil. Bu hiç bir Assasin's Creed oyununda yoktu şimdide olmayacak. Şuan ki olay gayet iyi. İşine gelirse oynarsın. gelmezse oynamazsın. Split Screen olmayacak. Bunu kabullen ve hayatı akışına bırak.

# Ace #

15.6.2014 18:28:43

+2
Senaryo bencede co-op olmaz zaten karakterimiz ordu gelse ölmüyor. Üstüne 4 kişi ile tüm fr üstüme gelse yine ölmeyiz. Sonra ya oyun çok basit diye laf sokmalar başlar. Özel birkaç görev co-op tabanlı olur yinede büyük gelişme.

stun

15.6.2014 18:23:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cihan Unlu <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: stun<br> <br> <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Cihan Unlu<br><br>İşte beklediğim haber. Senaryo modunu tek başıma bitirdiğim'de online'ye geçtiğimde, bitirdiğim senaryo modunu co-op oynamak benim pek hoşuma gitmezdi. Bu şekilde Hem senaryo'da farklı deneyimler, co-op'da farklı deneyimler yaşamış olacağız. Tabii yine konuyu "Hardcore" oyuncular doldurup co-op'da farklı bölümler olmasını bile eleştirmiş. Komiksiniz be canlarım.</blockquote><br><br>sen hiçbirşey anlamamıssın.. senaryoyu ilk defa oynarken bile co-op oynamaktan bahsediyorum.. senaryo içinde co-op olsun istiyoruz.. mumkunse split screen .. sen terket burayı</blockquote><br> <br> Sakin ol şampuan. Yaşını bu kadar belli etme. Her insan senaryoyu coop oynamaktan hoşlanmaz. Senaryoyu benim gibi tek başına bitirip daha sonra onlineye akan milyon tane insan var. Ubisoftta benim gibi mantıklı düşünüp doğru olanı yapmış. Sonuçta benim dediğim oldu. Senin istediğini ubisoft yapmayacak. Bu şekilde oynamaya mahkumsun. Yıl olmuş 2014 Assasins Creed gibi Next-Gen bir oyundan Split Screen beklemek'de ne kadar mantıklı acaba. Şimdi git bi hava al gel.
yaşımı bilmeden konuşuyorsunda.. 20 yaşındayım istanbul aydın üniversitesi ing öğretmenliği okuyorum.. buda facebook adresim.. yaştan dem vuruyorsan ..büyüksündür ? :D https://www.facebook.com/mertcan.bekar.9 şimdi ben desem ing bilmiyor aptal.. hiçbir oyunu anlamıyor türkçe çıkarsa anlayabiliyor yazık.. diye.. ama senin ing seviyeni hiç bilmeden nasıl bir tespit olur ? doğrumu olur.. hakaret etmek için laf atmayın benim istediğim oldu seninki olmayacak gibi bir tavır çok çocuksu bir tavır.. sen beni eleştriyorsun ama far cry 4 senaryo co-op sunuyor... split screen niye önemli , yanımda arkadaşım var oda dahil olsun istiyorum... killzone 3 gibi örnek..

tnszfr

15.6.2014 18:15:23

0
Hem senaryo hem de özel co-op görevleri olsaydı çok güzel olurdu

SnavS

15.6.2014 17:57:06

-2
quote:

Orijinalden alıntı: stun <blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: Cihan Unlu<br><br>İşte beklediğim haber. Senaryo modunu tek başıma bitirdiğim'de online'ye geçtiğimde, bitirdiğim senaryo modunu co-op oynamak benim pek hoşuma gitmezdi. Bu şekilde Hem senaryo'da farklı deneyimler, co-op'da farklı deneyimler yaşamış olacağız. Tabii yine konuyu "Hardcore" oyuncular doldurup co-op'da farklı bölümler olmasını bile eleştirmiş. Komiksiniz be canlarım.</blockquote><br><br>sen hiçbirşey anlamamıssın.. senaryoyu ilk defa oynarken bile co-op oynamaktan bahsediyorum.. senaryo içinde co-op olsun istiyoruz.. mumkunse split screen .. sen terket burayı
Sakin ol şampuan. Yaşını bu kadar belli etme. Her insan senaryoyu coop oynamaktan hoşlanmaz. Senaryoyu benim gibi tek başına bitirip daha sonra onlineye akan milyon tane insan var. Ubisoftta benim gibi mantıklı düşünüp doğru olanı yapmış. Sonuçta benim dediğim oldu. Senin istediğini ubisoft yapmayacak. Bu şekilde oynamaya mahkumsun. Yıl olmuş 2014 Assasins Creed gibi Next-Gen bir oyundan Split Screen beklemek'de ne kadar mantıklı acaba. Şimdi git bi hava al gel.

umut söyler

15.6.2014 17:52:37

0
witcher 3'ün türkçe dil desteği imza kampanyası devam ediyormuş.lütfen destek olalım.linki aşağıda. http://www.change.org/tr/kampanyalar/the-witcher-3-wild-hunt-%C4%B1n-t%C3%BCrk%C3%A7e-dil-deste%C4%9Fine-sahip-olmas%C4%B1-i%C3%A7in-bir-imza-da-sen-ver bsc ekibinden yine haber yapmasını rica ediyorum çünkü hedefin yarısına ulaşılmış.

stun

15.6.2014 17:38:30

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Cihan Unlu İşte beklediğim haber. Senaryo modunu tek başıma bitirdiğim'de online'ye geçtiğimde, bitirdiğim senaryo modunu co-op oynamak benim pek hoşuma gitmezdi. Bu şekilde Hem senaryo'da farklı deneyimler, co-op'da farklı deneyimler yaşamış olacağız. Tabii yine konuyu "Hardcore" oyuncular doldurup co-op'da farklı bölümler olmasını bile eleştirmiş. Komiksiniz be canlarım.
sen hiçbirşey anlamamıssın.. senaryoyu ilk defa oynarken bile co-op oynamaktan bahsediyorum.. senaryo içinde co-op olsun istiyoruz.. mumkunse split screen .. sen terket burayı

-Sherlock-

15.6.2014 17:35:56

0
One lan öyle şey mi olur oyunda coop üzerine odaklandık ilk defa böyle birşeye kalkışıyoruz diye e3'te açıklama yapıyorsun sonra senaryo modunda öyle birşey yok diyorsun eee o zaman bu AC5 sadece online'a coop modunu getiren bir ek paket olacak zaten herkes AC serisinin şehirlerde aynı olduğunu biliyor black flagdaki gibi bize ayrı bir seçenek sunmuyacak gibi duruyor gameplaydede oyun gene hayal kırıklığı çıkacak desenize.... UBİ'den de beklenilen hareket

SnavS

15.6.2014 17:31:05

+1
İşte beklediğim haber. Senaryo modunu tek başıma bitirdiğim'de online'ye geçtiğimde, bitirdiğim senaryo modunu co-op oynamak benim pek hoşuma gitmezdi. Bu şekilde Hem senaryo'da farklı deneyimler, co-op'da farklı deneyimler yaşamış olacağız. Tabii yine konuyu "Hardcore" oyuncular doldurup co-op'da farklı bölümler olmasını bile eleştirmiş. Komiksiniz be canlarım.

Aaron Paul

15.6.2014 17:30:52

0
Dün saat 21:00 da resmi sitelerinden duyurdular zaten... Twitter ve IGN yıkıldı resmen fakat geç haberi oldu BSC'nin / Fakat The last of us'ın yeni nesle geleceğinide ilk BSC duyurmuştu unutmamak lazım... ;)

BSC Misafiri

15.6.2014 17:13:36

-2
gene kandırıldık ulan ubisoft :D

BSC Misafiri

15.6.2014 17:13:30

0
Bu sefer bomba geliyor oyun ! Adamlar tamamen senaryo kısmının kusursuz olmasına yoğunlaştılar helal olsun :)

BSC Misafiri

15.6.2014 17:13:14

0
sen gerek o zaman 100 ün üstünde co op görevi yap single player için sabırsızlanıyordum arkadaşla oyunuyacaktık

BSC Misafiri

15.6.2014 17:13:05

0
Hala co-op oynayamıyoruz senaryoyu yıl olmuş 2014..

BSC Misafiri

15.6.2014 17:11:33

0
co-op tam olarak nasıl bir şey arkadaşlar.bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.yani internet bağlantısız senaryo oynanmayacak mı?daha önceki oyunları gibi yükle görev bitir olmayacak mı? yardımcı olursanız sevinirim.

BSC Misafiri

15.6.2014 17:11:16

0
Dediğiniz gibi hiçbir önemi kalmamış artık. Ben senaryo modunun tüm bölümlerini co-op oynamak isterdim. Üstelik split-screen yok mu?

BSC Misafiri

15.6.2014 17:10:22

0
Hocam GTA V'de co-op yok ki. Eğer multideki beraber yapılan görevleri diyorsan başka.Ama buradaki durum farklı çünkü unity de multiplayer modu olmayacak.Büyük ihtimalle haritada co op görev noktaları olur ve co-op oynamak isteyince ona göre tasarlanan bölümlere gideriz. Fakat oldum olası co-op oynayıştan çok haz etmemişimdir.Evet eğlenceli olduğu kesin ama özellikle ana senaryoda falan bütün atmosferi , oyunun tadını kaçırıyor.
quote:

Orijinalden alıntı: alike03
alıntı:

Orijinalden alıntı: ultralisan

E bu adamlar daha 1 hafta önce senaryoda oynadı? dalgamı geçiyor Ubisoft bizimle


Coop görevler olacak GTA V'de oldugu gibi.

ykrr

15.6.2014 17:09:19

0
o belliydi zaten.bakalım daha ne ler çıkacak çıkana kadar. yapay zeka çok iyiydi kıstık,görüntü muazzamdı rötüşledik felan demesinlerde..

stun

15.6.2014 17:03:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: The False Shepherd Olması gereken de buydu zaten.Co-op oynanışa açık bir senaryo modu her açıdan zayıflardı.
split screen olsaydı.. arkadaşınla aynı odada .. temkinli gitmek.. çok iyi olurdu

cemecem21

15.6.2014 16:30:58

0
Yalnız oyuncular için güzel bir haber :D

mamy12

15.6.2014 15:39:15

0
Bak bu iyi oldu işte yoksa senaryo bölümleri de coop oynansaydı iyice soğurdum oyundan ekstra olarak coop iyi olmuş :)

alike03

15.6.2014 15:31:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: ultralisan E bu adamlar daha 1 hafta önce senaryoda oynadı? dalgamı geçiyor Ubisoft bizimle
Coop görevler olacak GTA V'de oldugu gibi.

ultralisan

15.6.2014 15:18:42

0
E bu adamlar daha 1 hafta önce senaryoda oynadı? dalgamı geçiyor Ubisoft bizimle

Ahayri

15.6.2014 15:07:51

-1
Bir anlamı kalmadı o zaman.

mehmedaltair

15.6.2014 15:04:13

0
en mantıklısı yoksa millet senaryoya 4 kişi girip nasıl oynayacak biri göreve girince diğerleri ne yapacak bir sürü teknik sıkıntı olurdu

The False Shepherd

15.6.2014 15:03:58

0
Olması gereken de buydu zaten.Co-op oynanışa açık bir senaryo modu her açıdan zayıflardı.

StrangerLovely

15.6.2014 14:59:13

0
E o zaman hiçbir anlamı kalmadı ki.

stun

15.6.2014 14:37:03

+1
split screen yap bari single için.. pff.. senaryo co-op olmuyorsa hiç bir anlamı kalmadı

David Attenborough

15.6.2014 14:28:45

-1
Çıksa da oynasak
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Assassin’s Creed Unity
+ TAKİBE
AL
97 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız