Bleeding Edge, 3 Yıldır Geliştiriliyormuş ve Başlangıçta MOBA Olarak Düşünülmüş

Özgür Eroğlu

 
Geliştiriciliğini Ninja Theory'nin yaptığı dörde dört takım tabanlı çevrimiçi aksiyon dövüş oyunu Bleeding Edge'in yeni bir geliştirici günlüğü videosunda oyunun geliştirme sürecine dair yeni detaylar öğrendik.
 
Geliştirici günlüğü videosuna göre oyun 3 yıldır geliştiriliyormuş ve başlangıçta MOBA olarak tasarlanmış. Oyuncuların kontrol edebilmesi için minyonlar ve kuleler yaratılmış. Oyunun kreatif yönetmeni Rahni Tucker, bu özellik oyunun stratejik unsurlarını arttıracak olsa da asıl aksiyona odaklanmanın zor olacağını düşündüğü için iptal edilmiş.
 
Bleeding Edge, 24 Mart 2020'de Xbox One ve PC için çıkacak. Xbox Game Pass'e dahil olacak. Oyunun kapalı betası ise 14 Şubat 21.00'da başlayıp 17 Şubat 17.00'da bitecek. Kapalı betaya oyunu satın alan kullanıcılar, daha önce düzenlenen alfaya katılan kullanıcılar ve Xbox Game Pass aboneliği bulunan kullanıcılar katılabilecek.