"Brotherhood, Assassin's Creed 2.5 Değil."

Levent Polater

 
 
    Sıradaki Assassin's Creed'in aynı çağda geçecek olmasını sindiremeyenler, işte bu haber size geliyor. Ubisoft, Assassin's Creed: Brotherhood'un düşünüldüğü gibi Assassin's "2.5." olmadığını açıkladı.
 
     Çok beğenilen devam oyunu Assassin's Creed II'den sonra PC, Xbox 360 ve PC için Kasım ayına göz kırpan Brotherhood'a yönelik eleştirilere artık dayanamayan Ubisoft yetkilileri içini açtı ağzını yumdu gözünü...
 
     Yapım aşamasının 1 sene sürmesine rağmen Ubisoft Montreal, Brotherhood'un önceki yapımlardan daha iyi bir oyun olacağını savundu. Stüdyodan Jean-Francois Boivin Eurogamer'a şöyle konuştu: 
 
      "Bu bir görev paketi değil. 2.5'de değil. Oyun, Floransa'nın neredeyse 3 katı olan Roma'da geçiyor. Bunu teknik anlamda yapabilmemiz çok zorladı. Oynayabileceğiniz devasa bir alan, bir çok yeni özellik ve Ezio'nun hikayesinde yeni bir pencere açılacak."
 
     "Ezio, diğerlerine nasıl gerçek bir "assassin" olunabileceğini öğretecek. Çalıştığımız bir çok çekirdek özellik var. Bir sürü yeni, derin ve eşsiz özellik getirdik, eski Roma geliştirme sistemi, ekonomi sistemi. Brotherhood başlı başına farklı bir oyun."
 
    "Bunlara ek olarak, herkesin Assassin's Creed II'de sevdiği şeyleri tekrar getiriyoruz. Her özelliği ele alıp, kendi kendimize, 'Bu özelliği nasıl daha iyi bir hale getirebiliriz, ya da, üzerine biraz baharat, biraz acı biber sosu veya azıcık da bebek yağı döksek daha iyi mi olur?' şeklinde sorular soruyoruz. Oyunun hayranlarının kontrolü ele geçirdiklerinde ne kadar başarılı bir yapım ile karşılaştıklarını anlamaları uzun sürmeyecek. Sonra onların soracakları soru ise şu olacak; '1 senede nasıl başardılar?'. Bizim için bu soruyu daha sonra yanıtlamak çok eğlenceli olacak."
 
      Gerçekten müthiş, eğer dedikleri gibi 1 senede önümüze böyle bir oyun yapmayı başarabilirlerse, Bolvin'in dediği gibi "1 senede nasıl başardılar?" diye sormak yerine ayakta alkışlamalıyız diye düşünüyorum.
 
 
 Eurogamer