Rise of the Tomb Raider'ın Dövüş Sistemi The Last of Us'a Benziyor + Yeni Detaylar

Alkan Adakaner


    Game Informer dergisinin Mart ayında kapağında yer alan Rise of the Tomb Raider hakkında yeni bilgiler gelmeye devam ediyor. Oyunu deneyen Game Informer editörleri Rise of the Tomb Raider'ın dövüş dinamiklerinin The Last of Us'a benzediğini söylüyorlar. Oyunla ilgili diğer detaylar şu şekilde sıralanmış:
 
* Sibirya'nın yanı sıra dünyanın bir başka noktasına da gideceğiz. Yani en az 2 farklı bölgenin olacağı kesin.
* İlk oyunda bulunan Jonah bu macerada da yer alacak
* Hava koşulları insanların ve hayvanların davranışlarını etkileyecek. Henüz gece-gündüz döngüsü onaylanmasa da hayvanların günün belli saatlerinde farklı davranacakları belirtiliyor.
* Düşmanların dikkatini dağıtmak için çeşitli nesneler kullanabileceğiz. Ayrıca her silah çeşidinden farklı seçeneklerimiz bulunacak.
* Giysi parçalarını ve bitkileri iyileşmek için kullanabileceğiz.
* Düşmanlarla etkileşime geçtikten sonra gözden kaybolabileceksiniz.
* Ana bölgeler 2013 yılında çıkan oyundan 2 veya 3 kat daha büyükler.
* Lara ağaçlara tırmanabiliyor, çalıların arasında saklanabiliyor ve yüzebiliyor.
* Oyunun Xbox One sürümünü Crystal Dynamics geliştirirken, Xbox 360 sürümünü ise Nixxes (Tomb Raider: Definitive Edition'ın PS4 sürümünü geliştiren ekip) hazırlıyor.
* Game Informer editörlerine göre oyunun dövüş sistemi The Last of Us'ı anımsatıyor.