The Witcher 3, Konsollarda 30 FPS'yi Hedefliyor

Ant köksal

   
    Witcher 3 geliştiricilerinden Balázs Török, yapılan bir röportajda oyunun şu anda iki hedefi olduğundan bahsetti: 30 fps ve Phsyx bazlı oynanış.

     "...Her zaman olduğu gibi, grafik olarak en iyisini hedefliyoruz. Ancak böyle bir hedefin sınırlamaları var. Çözünürlük konusunda henüz fazla açıklama yapamıyorum ancak şu anki amacımız, oyunda 30 fps yakalayabilmek."
 
     "...Oyunda hemen her şeyin yokedilebilir olmasını istiyoruz. Bunu sadece teknoloji izin verdiği için istemiyoruz, oyunda aktif olarak kullanılabilmesini amaçlıyoruz. Bu sistem için Phsyx, daha da özele inmek gerekirse APEX kullanıyoruz, kumaş simülasyonlarını da aynı sistem gerçekleştiriyor. Nvidia ile optimizasyon için sürekli temastayız."
 
     Török, AMD destekli Mantle'a şüpheyle yaklaşıyor:
 
    "...Mantle diğer GPU üreticileri tarafından da kullanılabilirse DirectX'e alternatif olabilir elbette. Ancak kısa vadede bunun mümkün olacağını düşünmüyorum. Şu anda da Mantle ile aynı şeyi yapabişen bazı OpenGL uzantıları var zaten. İlla alternatif bir sistem kullanılacaksa, masaüstü için OpenGL, mobil cihazlar için OpenGL ES kullanmayı tercih ederim."
 
     Eh, en azından (önceden yaptığımız bir haberde de belirttiğimiz gibi), oyunun açılışında 'Nvidia logosu' olacağı kesinleşmiş oluyor.