Wii U ile ilgili sürekli olarak ortaya yeni şeyler atılmaya devam ediyor. Her yapımcı, kendi açısından konsolun değerlendirmesini yapmaktan çekinmiyor. Bu kervana son olarak katılan da Tekken'in yapımcısı Katsuhiro Harada oldu.
Harada, grafik işlemcisinin çok büyük bir sorun olmadığını, asıl olayın CPU olduğunu dile getirdi. Bu yönden konsolun zayıf olduğunu dile getiren yapımcı, Nintendo'nun bunu yapmasındaki amacın, yapımcıları daha yaratıcı çözümler üretmeye ve bu sorunları aşmaya itmek istemesi olabileceğini belirtti. Ancak böyle bir yol bulmanın da oyun yapımı süresini uzatacağının altını çizdi.
Xbox 360 ve Playstation 3'den daha güçsüz olduğu sorusuna da yanıt veren Harada "Belki birazcık daha güçsüzdür" açıklamasında bulundu.
Her kafadan ayrı bir ses çıksa da, açıklamaların aslında tek bir ortak noktası var. O da Wii U'nun şimdiki nesil konsollarla aynı seviyede veya biraz daha güçsüz olacağı. Grafik odaklı düşünmeyen ve sadık bir oyuncu kitlesine sahip Nintendo'nun yeni nesilde bu konsol ile neler yapabileceğini bekleyip göreceğiz.