"Bulletstorm'un Ağır Dilini Sonradan Fark Ettik"

Alkan Adakaner

Bulletstorm kısa senaryo modu ve multiplayer modunun olmaması nedeniyle eleştirildi, ama yine de eğlenceli bir oyundu

 
      Epic Games'e bağlı Polonyalı firma People Can Fly tarafından geliştirilen Bulletstorm'u beğendiniz mi? Sizi bilmem, ama ben oyunu büyük bir zevkle oynayıp bitirdiğimi söyleyebilirim. Özellikle bazı diyaloglar gerçekten de çok hoştu.
 
      Eğer İngilizceniz iyi düzeydeyse Bulletstorm'da ana karakterlerimizin küfürlerinin de farkına varmışsınızdır. People Can Fly da oyunda küfürlerin olduğunu doğal olarak biliyordu, ama bu küfürlerin bu kadar ağır olduğunun farkında değillermiş. Yetkililerin açıklamasına göre oyunun geliştirme sürecinin sonuna doğru senaryonun tamamı Lehçe'ye çevrilmiş. Geliştiricilerden hiç birisinin ana dili İngilizce olmadığından oyunun ağır dilinin farkına sonradan varmışlar.
 
    Senaryodaki bu ağır ifadelere rağmen Epic Games'in kendilerinin görüşüne saygı duyduğunu ve senaryoya müdahale etmediğini söyleyen People Can Fly yetkilileri durumu fark ettiklerinde biraz yüzleri kızarmış.
 
    Bu arada Bulletstorm'un senaryosunun Amerikalı yazar Rick Remender tarafından yazıldığını da belirtelim. Kendisi Punisher serisi ile ünlüdür.