Metal Gear Solid Delta'nın Zorluğu Kamera Açısına Göre Değişecek

Mehmet Tandoğan

 
 
Beklenen yeniden yapım sürümleri arasında bulunan Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Şimdi ise ortaya çıkan bilgilere göre oyunun mevcut zorluğu, sizin hangi kamera bakış açısıyla oynadığınıza bağlı olarak değişkenlik gösteriyor.
 
Metal Gear Solid Delta farklı kamera bakış açılarına sahip
 
 
 
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın zorluğu, üçüncü şahıs mı yoksa orijinal sabit bir kamera bakış açısını kullandığınıza bağlı olarak artış gösterecek veya azalacak. Famitsu'ya verdiği röportajda yaratıcı yapımcı Yuji Korekado çeşitli açıklamalarda bulundu ve şunları söyledi:
 
“İlk olarak iki farklı kamera bakış açısını herhangi bir zamanda değiştirebileceğinizi mümkün kılan bir yapı düşündük. Ancak daha sonra bundan vazgeçtik. Bunun sebebi, bakış açınıza göre zorluk seviyesinin değişkenlik gösteriyor olması.”
 
İlk olarak PlayStation 2'de piyasaya sürülen Metal Gear Solid Delta: Snake Eater'ın yeniden yapım sürümü için herhangi bir çıkış tarihi bulunmuyor. Yakın zamanda daha fazla detayı bekliyoruz.