İlk Assassin's Creed Oyunundaki Yan Görevler Son Beş Gün İçinde Yapılmış

Gazali Çetinkaya

 
2007 yılında piyasaya sunulan ilk Assassin's Creed oyununun kaderini CEO'nun çocuğu değiştirmiş.

Dövüş sistemi yapay zekasından sorumlu eski Ubisoft çalışanı Charles Randall tarafından belirtilene göre, şirketin CEO'sunun çocuğu ilk Assassin's Creed oyununu çıkmadan kısa bir süre önce denemiş ve oyunu çok sıkıcı bularak yapılacak hiçbir şeyin olmadığını söylemiş.

Bunun üzerine geliştirici ekip oyuna yan içerikler eklemeye karar vermiş fakat oyunun çıkışına çok az bir süre kaldığı için bayrak toplama ve Templar suikastleri gibi yan görevlerin hepsini sadece son beş gün içinde yapmak durumunda kalmışlar.

Charles Randall ayrıca bu yan içeriklerin hiçbirinin hatadan arındırılmadığını söylüyor. Hatta bu hatalardan bir tanesinde Templar'a yanlış yönden yaklaşıldığında karakter oyunun dünyasından düşebiliyor ve öldü kabul edilerek tekrar ortaya çıkmıyordu. Fakat oyuncu bu suikastten kredi almadığından dolayı tam 1000 gamerscore yapmak için oyuna tekrar başlaması gerekiyordu.