Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

İlk İzlenim - Call of Duty: Ghosts

9 Kasım 2013 Gökhan Yılmaz 114 İzlenme Sayısı: 40201 Video süresi: 37:38 İlk İzlenim
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

     Call of Duty: Ghosts'u, video incelemesinden önce senaryosu, Multiplayer ve Extinction modları olmak üzere üç farklı başlık altında yorumluyoruz. 

Call of Duty: Ghosts infinity ward FPS Activision Xbox 360 PS3 PC PS4 Xbox One
2si1: Teknoloji ve Oyun Programı (8 Kasım) Battlefield 4 Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

muchelsa

18.11.2013 18:10:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: bonser24 Bf4 videosu 13 dk bile değilken cod videosu neden 37dk.Bravo sizlere ne kadar ergen olduğunuzu yeniden gösterdiniz.Ayrıca puan falanda verilmemiş gelecek tepkilerden utandığınız için sanırım vermediniz.Dh nin yanında iyice çöp site olmuş burası.
Yaw he he .

BSC Misafiri

17.11.2013 18:07:14

-1
Cod: Ghost'u az önce bitirdim, yaklaşık 6 saat kadar sürdü, Ghost 2 ne zaman çıkar? :))))))

Opricnik

17.11.2013 10:11:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Oromë Singleplayer'ı övenler ya da yerenler, bu mod bir gün sürüyor.Multiplayer ise en az iki sene 300 saat.Şahsen single beni hiç ilgiledndirmiyor.Bf3'de Single'ı bitirmedim bile.Ama Multi'yi 350 saat oynadım.Bir günlük şey için kimse 100Tl vermez.
bencede. ben cod ghost'u multi için aldım singleyi ne yapayım cod4'ten beri aynı haltı koyuyorlar cod mw2'den beri girmedim singleye gereksiz bence tabi sevenleri vardır onun yerine zombi ve multi yüz kat daha zevkli bf almadım mesela sevmiyorum 100 saat haritada dolaşmayı hızlı olması çok daha eğlenceli bence

Mikasa Ackerman

16.11.2013 18:31:14

0
kaç cigolayt ? mamunda da varsa sömururuz

White Death

16.11.2013 18:30:12

0
Videoları Youtube'a da yükleseniz iyi olurdu. Daha rahat izleniyor.

muchelsa

16.11.2013 13:02:40

0
21:15 Koptum orada Not : 21: Bilmem bişeydi ama 21. dakikadan 22.dakikaya kadar izleyin :D

Mactavish-

16.11.2013 00:46:00

+1
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster

Kimse cod'a laf atmıyor dostum milletin laf attığı activision ve altındaki ekipler.Gerçek infinity ward ayrıldıktan sonra bu oyun mahvoldu.O yüzden mw2 sanat eseri ondan sonra IW etiketi altında çıkan cod'lar vasattır.Bunu kabullenmek için kulaktan dolma bilgileri duymaya gerek yoktur , bilhassa kendinin deneyim etmesi yeterlidir. Ghosts single olarak güzel olsada yinede mw1-mw2 havası verememiştir.Ha single olarak mw3'den iyimi iyi.Ama gel görki bu oyunu senaryosu kurtaramadı.Sebep olarak ise bırak yeni oyun motoru yazmayı yeni bi oyun motoru lisanslayıp onu kullanma zahmetinde bile bulunmadılar. Peki sorayım sana.İnsanlar parası olsun olmasın çok yüksek ekran kartları alıyorlar.**** yeni nesile geçiş yapıp ps4-x1 alıyorlar. Peki o zaman halen neden eski nesil teknolojisi dayatılıyor bu kadar farklı platform kullanıcılarına? Şunu herkes diyor bu haftaki 2si 1'dede söylendi bizim arkadaşta söyledi bizzat kendi gözümlede gördüm.BF4 daha yüksek bir grafikli oyun olmasına rağmen ghosts'dan daha stabil çalışıyor. Şimdi millet çıkıpta sitemini belirtmesinmi susup gıkını çıkartmasınmı?.Bak üstteki eleman ne güzel yazı yazmış onca güzel oyun varken single veya multi deneyimini daha iyi yaşatan ve 49 dolardan satışa sunulan, tutupta bu oyuna 70 dolar vermek akıl karımı? Yok biraderim yok.Bende cod'u severim ama cod mw2 ile bitmiştir.Bazen yoğurdum ekşi demeyi bileceksin. Umarım titanfall harika bir oyun olarak gelirde bundan sonra eski cod multi havasını o oyun ile yaşar ve devam ederiz.
Bundan sonra devir Titanfall devri olacak. MW1 2 saheserlerini yapmis ekipten yeni bir saheser gelecek Cod da olecek adamlar kendi oyunlarini oldurmekle unlu artik Cod adi altinda cop oyunlar gormek istemiyorum MW1 ve 2 nin adida Cod yazik gunah. .

Mactavish-

16.11.2013 00:31:52

0
Bilgisayarina Klavyene beynine ellerine okadar saglik ki bu yazdığın cumlenin dil bilgisi kurallarına kadar tebrik etmemek elde degil. Adamlar resmen dalga geciyor Cod hayranlari ile gercekten üzülüyorum ve yazik diyorum. Cod Mw1 ve 2 geçenlerde tekrar bitirdim yani tapilasi tatta oyunlar gercekten. Hele o MW2 nin muzikleri atmosferi grafikleri sesleri karekterleri bolum tasarimlari yasanan aksiyon gorevler yaz yaz bitmez oyun kusursuz ustune Special Ops da ayri bir şaheser veteran modda verdigi haz kusursuz. Boyle 2 tane oyundan sonra guzelim yapim ne hale geldi yaziklar olsun gerçekten. Kisacasida tek bir komedi var. 2006 da cikmis MW2 nin GRAFİKLERI 2014 YILINDA CIKMIS COD GHOST TAN DAHA IYI !!!!!!!

Guest-0FFAC63F0

16.11.2013 00:13:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Cigolayt ? :D
sanırım arkadaş şunu yazmak ve demek istemiş gigo light

BSC Misafiri

15.11.2013 23:02:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Düşbaz Bu oyunu 25 cigolayt yapan nedir ?
Cigolayt ? :D

BSC Misafiri

15.11.2013 15:31:59

0
Vakit kaybından başka bir şey değil. Hayatımda böyle büyük çöp görmedim. Bir efsane nerelere geldi neden bu kadar nefret ediyor Activision bu seriden anlamış değilim.

Magnussen

14.11.2013 20:03:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: bonser24 Bf4 videosu 13 dk bile değilken cod videosu neden 37dk.Bravo sizlere ne kadar ergen olduğunuzu yeniden gösterdiniz.Ayrıca puan falanda verilmemiş gelecek tepkilerden utandığınız için sanırım vermediniz.Dh nin yanında iyice çöp site olmuş burası.
İlk izlenimden anladığın bu mu? http://www.bolumsonucanavari.com/VideoIncelemeler-ilk_izlenim_Battlefield_4-6262.htm Buyur battlefield 4 ilk izlenim videosu. 33 dk. Gerçi şimdi bu 37 o neden 33 dersin sen. Burada ben bir tek ergen görüyorum.

Dark matter

14.11.2013 19:59:13

-2
Bf4 videosu 13 dk bile değilken cod videosu neden 37dk.Bravo sizlere ne kadar ergen olduğunuzu yeniden gösterdiniz.Ayrıca puan falanda verilmemiş gelecek tepkilerden utandığınız için sanırım vermediniz.Dh nin yanında iyice çöp site olmuş burası.

IeVeN

14.11.2013 19:46:27

0
allah aşkına test sisteminiz berbat ve oyun epey kasıyor. oyun sitesi olarak sağlam bir sistem toplayamadınız mı be kardeşim ? bu kadar mı zor. gerçekten merak ediyorum oyunları kenarda yazan x4 630 lu sistemle mi oynuyorsunuz ?

enesis85

13.11.2013 17:14:56

0
aynen hocam katiliyorum sana bu oyunu elestirirken bf4 multi daha iyi diyenlere saygim var en azindan fikrini zevkini soyluyor su oyunun singleindan beklentin nedir yani bir bioshock degil bu sonucta bf konusundada ben multisini oynadim sarmadi abi beni cod oynayan adami sarmaz bf bence cunku bireysel yetenek soz konusu degil bf de ciddi bir ekip kurmak lazim ekibin yoksa tek oynancak oyun degil deli gibi kosarsin saga sola ama cod oyle degil tekde olsan milleti ezme sansin var evet cok arcade oyun tarzi ama bence daha iyi tek oynamak icin

marseltalon

13.11.2013 14:17:13

0
Arkadaşlar,oyunun ilkbaşlarındaki uzayda oyun donma yapıyor sizdede böyle mi?sistemim çok iyi ve update bile yaptım oyunu ama nafile...

Oromë

13.11.2013 13:41:59

0
Singleplayer'ı övenler ya da yerenler, bu mod bir gün sürüyor.Multiplayer ise en az iki sene 300 saat.Şahsen single beni hiç ilgiledndirmiyor.Bf3'de Single'ı bitirmedim bile.Ama Multi'yi 350 saat oynadım.Bir günlük şey için kimse 100Tl vermez.

Düşbaz

13.11.2013 11:56:00

+1
Bu oyunu 25 cigolayt yapan nedir ?

Rodzina

13.11.2013 11:55:30

0
Zombi modu harika olmus.

Cryomancer

13.11.2013 11:51:35

0
Eski oyunlarda kullandıkları oyun motoruyla yaptıkları oyunun bu kadar sistem gerektirmesi çok saçma. yapımcıların beceriksizliği mi denir artık buna..

_Fight4Freed0m_

13.11.2013 11:45:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nintendo.

ilkokulda öğretilen ingilizceyle çoğu şeyi anlarsın, millet türkçe istiyor da olmayınca senin gibi atar yapmıyor
anlıyorum ama sen de neden destek çıkmıyorsun oyunun orjinal sitesine istekte bulunsan eminim yapacaklardır bunun atarla alakası yok

Nintendo.

13.11.2013 11:44:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: star mode

farketmez türkçe yama değil oyunun kendisinde türkçe dil desteği olsun istiyoruz biz neden gidipte yabancı dil oynayalım ki sende bunu anlamıyorsun işte
ilkokulda öğretilen ingilizceyle çoğu şeyi anlarsın, millet türkçe istiyor da olmayınca senin gibi atar yapmıyor

_Fight4Freed0m_

13.11.2013 11:40:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nintendo.

aferin sana böyle devam et, mantığa bak ayrıca battlefield multiplayer üzerine yoğunlaşmış diyorum sen hala hemen bitti diyorsun battlefield'ın singleplayerı mı oynanır
farketmez türkçe yama değil oyunun kendisinde türkçe dil desteği olsun istiyoruz biz neden gidipte yabancı dil oynayalım ki sende bunu anlamıyorsun işte

Nintendo.

13.11.2013 10:58:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: star mode

türkçe dil desteği olmayan hiçbir oyunu orjinal almam bu 1 dediğim gibi 1 günde biten oyunada kolay kolay gidipde 100 lira vermem mesela crysis 3 orjinal aldım 4 günde bitirdim oyunu çok zevk aldım türkçe dil desteğide var diğerleride türkçe dil desteği yaparlarsa orjinal alırım tabiki neden olmasın türkçe çıkana kadar korsana devam arkadaş.
aferin sana böyle devam et, mantığa bak ayrıca battlefield multiplayer üzerine yoğunlaşmış diyorum sen hala hemen bitti diyorsun battlefield'ın singleplayerı mı oynanır

sadece50

13.11.2013 10:35:20

-2
tartışmasız en iyi oyun

_Fight4Freed0m_

13.11.2013 09:59:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nintendo.

oyun multiplayer üzerine yoğunlaşıyor çünkü, umarım korsan alıp bir de oyunu kötülemeye çalışmıyorsundur utanmadan (bf sevmem)
türkçe dil desteği olmayan hiçbir oyunu orjinal almam bu 1 dediğim gibi 1 günde biten oyunada kolay kolay gidipde 100 lira vermem mesela crysis 3 orjinal aldım 4 günde bitirdim oyunu çok zevk aldım türkçe dil desteğide var diğerleride türkçe dil desteği yaparlarsa orjinal alırım tabiki neden olmasın türkçe çıkana kadar korsana devam arkadaş.

Nintendo.

13.11.2013 00:14:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: star mode

40 gb olsa ne olur oyun bir günde bittikten sonra hiçbir işe yaramaz BF4 de 23 gb ama hemen bitti oyun sinir oldum zaten uzun sürsün oyunlar bune böyle
oyun multiplayer üzerine yoğunlaşıyor çünkü, umarım korsan alıp bir de oyunu kötülemeye çalışmıyorsundur utanmadan (bf sevmem)

Ahayri

13.11.2013 00:10:58

0
Multiplayerındaki zombi modu COD 4 Multiplayerdaki Zombi moduna benziyorsa harbi alınır. Çok iyi anılarım var.

BSC Misafiri

12.11.2013 23:24:07

0
Test bilgisayarında RAM OCZ 2x2GB 2P8004GK demişsiniz 2x2 4 gb yapıyor yani siz buna nasıl girdiniz bende de 4 gb ram var fakat giremiyorum. Bunun hakkında bilgi verebilir misiniz ?

BSC Misafiri

12.11.2013 19:30:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: ROV3R Oyunu Almak istiyorum... Cod serisinden bi tek mw3 oynamamıştım. Ghost haberleri başlayınca alıp onuda bitirdim :) Şimdi ghost'u da almak istiyorum. Alan arkadaşlara sesleniyorum :
imzamdaki sistemle nasıl bir kalite elde ederim ? Vasat kalacaksa oyunu almak için acele etmeyeceğim...
Daha iyi optimize edilene kadar nasanın bilgisayarıyka bile düzgün oynayamazsın. Biraz bekle hem update gelsin hem de fiyatı düşsün.

ROV3R

12.11.2013 09:49:07

0
Oyunu Almak istiyorum... Cod serisinden bi tek mw3 oynamamıştım. Ghost haberleri başlayınca alıp onuda bitirdim :) Şimdi ghost'u da almak istiyorum. Alan arkadaşlara sesleniyorum : imzamdaki sistemle nasıl bir kalite elde ederim ? Vasat kalacaksa oyunu almak için acele etmeyeceğim...

byflash

12.11.2013 09:41:01

0
Battlefield 4 ve Call of Duty Ghost her ikisinide oynadım. Call of Duty Ghost çok daha keyifliydi. Açık ara bu kez öne geçmiş diyebilirim. Battlefield 4 grafik iyileştirmesi dışında bana çok değişik gelmedi bir öncekine göre.

Black Heart Rebellion

12.11.2013 02:37:22

+1
Selam. CoD olmus, BF olmamis sozunuze katilmiyorum. Gerci siz senaryo kismiyla daha cok ilgilisiniz. Ben multiplayera bakiyorum. CoDu sadece videolarda gordum. Almayi dusunmuyorum, bana pek hitap etmiyor. BF4te senaryo uyduruk olmus. Ama multi gercekten eglenceli. Buglar, sacma sapan olaylar var elbet. Ama genel anlamda eglenceli. Birbirleriyle surekli konusan, bilgi alisverisinde bulunan bi squadtaysaniz tadindan yenmiyor. Oyunun guzelligi biraz da size bagli. Amacsiz bir sekilde kafasi kesilmis horoz gibi dolaninca etrafta hicbir oyunun zevki yok. BF4te ozellikle deniz suyunu begendim. Bf3 te resmen camurda yuzuyorduk.

ardaq

11.11.2013 21:10:16

0
bf ne yapsa beğenmeyenler cod tarihinin en kötü oyununu daha ilk izlenimde yere göğe sığdıramıyor şaka gibi. hiç eleştiride yok onca iğrençliğe rağmen. incelemede en az 9 geliyor belli oldu.

chopinnyc

11.11.2013 20:17:23

0
Oyunun multisi tatmin edici, kasmıyor, 30 fps olsa ne olucak acaba :)

brawod

11.11.2013 19:38:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: VIPERBOLD Ulan talhamısın nesin küçük bücür videoda konuşarak senaryo modunun içine etmişsin sus biraz lan senin yüzünden Last Of Us serisini bile senin geldiğin yerden itibaren izlemedim bitiremedim karı gibi konuşuyosun oyunu oyna ondan sonra konuş oyun içinde neden konuşoysun lan yeter be
biz talha abi konuşsun diye izliyoz videoyu adam ne diyo ya :D alın bu arkadaşı dışarı :)

BOLDVIPER

11.11.2013 19:20:59

-7
Ulan talhamısın nesin küçük bücür videoda konuşarak senaryo modunun içine etmişsin sus biraz lan senin yüzünden Last Of Us serisini bile senin geldiğin yerden itibaren izlemedim bitiremedim karı gibi konuşuyosun oyunu oyna ondan sonra konuş oyun içinde neden konuşoysun lan yeter be

BSC Misafiri

11.11.2013 18:16:50

0
BF4 oyuncusuyum Hiç bir oyun yapmayı beceremeyen türkiyemin oyuncuları oyunlar hakkında kötümserlilik ve önyargılılıkla boşa nefes tüketmeyin önce kendi milletinizin neler yaptığına ve yapamadığına bakın ondan sonra onca emek sarfedilip para harcanmış oyunlara ukalalık edip eleştirin verdiğiniz paranın karşılığı oyun hakkında paun vermek gii bir cürrete yitemez..

l053r

11.11.2013 14:18:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: Atatürk'ün Askeri

seni mi kırıcam

Angry Toad

11.11.2013 14:17:58

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Gaston Ramirez

Çoğunluk genç diyelim
seni mi kırıcam

l053r

11.11.2013 14:16:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: Atatürk'ün Askeri

Türkiye'de neredeyse bf3 oynayanların hepsi öğrenci ama başka ülkelerde böyle değil hocam yaşlılar bile oynuyor
Çoğunluk genç diyelim

s_mail

11.11.2013 14:05:35

0
bf4 aldım. yemin ediyorum merak edip singleplayer'ine tıklamadım bile. direk battlelogdan multiye giriyorum. bf multi savaş simülasyonu için oynanacak oyundur. Call of ise single Hollywood filmi tadında oyundur. ikisi de iyi.

Malavurann

11.11.2013 11:56:48

+2
Yıl olmuş 2013 video açılmıyor arkadaş.Youtube a koysanız şu videoları ne olur ? Imajınız mı zedelenir ?

Beograd

11.11.2013 11:49:26

0
Cod oyunları herzaman çıktığında eleştiri alır. Ama bu oyunun aynı dönemde çıkan çöp oyunların fanlarının manüpilasyonu sadece. Gülüp geçmek lazım. Yine Cod , yine mükemmel, yine aşmış..

Magnussen

11.11.2013 10:25:01

+1
Senaryo için oynayan, arcade havasında oynamak isteyen, seri oyunu seven, işin ardını arkasını kurcalamayı sevmeyenler, çok fazla kombinasyonla uğraşmayı istemeden güzel vakit geçirmek isteyenler Call of Duty oynasın. Daha ağır, daha gerçekçi, daha çok grafiğe önem veren, daha çok takım oyunu seven insanlar da Battlefield oynasınlar. Bu kadar basit bir olayı kan davası haline getirmek aptallıktan başka bir şey değil. Sanırsınız ömürleri boyunca 3d teknolojisiyle, full hd oyun oynadılar da şu grafiklere mana buluyorlar. Zamanında mario, fifa 98 gibi oyunları grafikleri için mi eğlendirdikleri için mi oynadınız? Oyun gurmesiymiş gibi her şeye mana bulmalar, grafiği kötü, oynanış rezalet, çöp, menü tasarımında fazla kıvrım kullanılmış gibi kaprisler maalesef ki çocukça. Bunu anlamanızı ümit ediyorum. Bana gelirse; ben iki oyunu da severek oynuyorum. Geçmiş oyunlarını da severek oynadım. Bu iki oyunu (battlefield 4 ve cod) da yakın zamanda oynamayı planlıyorum. Eminim ki ikisi de beni eğlendirecektir. Başarılı bir ön tanıtım olmuş. Teşekkürler.

_Fight4Freed0m_

11.11.2013 10:11:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: razzraziel [html]      Call of Duty: Ghosts'u, video incelemesinden önce senaryosu, Multiplayer ve Extinction modları olmak üzere üç farklı başlık altında yorumluyoruz. 



[/html]
40 gb olsa ne olur oyun bir günde bittikten sonra hiçbir işe yaramaz BF4 de 23 gb ama hemen bitti oyun sinir oldum zaten uzun sürsün oyunlar bune böyle

Angry Toad

11.11.2013 10:00:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gaston Ramirez Cod multi oynamadım ama Bf de multinin çok büyük çoğunluğun öğrenci tayfası oluşturuyordu bize ters bu pahalı işler
Türkiye'de neredeyse bf3 oynayanların hepsi öğrenci ama başka ülkelerde böyle değil hocam yaşlılar bile oynuyor

WE neED

11.11.2013 09:51:43

-1
Yerden yere vurulası bir oyuna bu kadar övgü fazla !

akcanon

11.11.2013 00:31:04

-1
Arkadaşlar lütfen hakkını yemeyin . BO2 rezaletinden sonra senaryo bazında cidden çok iyi olmuş . Ara sahneler felan eski COD ları hatırlattı

BSC Misafiri

11.11.2013 00:21:06

0
sakız çiğnemeden yapsanız olmazmı şu incelemeyi

BSC Misafiri

10.11.2013 18:27:42

+2
Sayfalar dolusu birşey yazmıyacağım amacım sizin fikriniz değiştirmek değil çünkü. Bu oyunu alanlar grafik arayan adamlar değil bu oyunu alan adamlar competitive seven hızlı oynamışı seven adamlar bende dahil. benim icin grafik bu oyunda umrumda değil ben oyunun bağlantılarına bakıyorum ,oyuna getirilen ve sizce olmayan yeniliklere bakıyorum bide harita tasarımlarına,silahlara bu kadar bunlar yeterli cod oynayanlar için ve bu oyunda bence fazlasıyla güzel hazırlanmış bu konuda single ve modlarıda tuzu biberi oluyor işin.isterseniz codu alanlara enayi deyin ister başka birşey ben gayet memnunum ve coduda bf yi de seviyorum: bu arada oyunun grafikleri gelişse kesinlikle sorun teşkil etmez tabiiki daha iyi olur ama codda grafikler baktığım en son şey.

Baron

10.11.2013 16:12:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gaston Ramirez Cod multi oynamadım ama Bf de multinin çok büyük çoğunluğun öğrenci tayfası oluşturuyordu bize ters bu pahalı işler
Aynen . İlerde çocugum oynasın . :D

SonyBabamınŞirketi

10.11.2013 15:38:41

-1
Şu 60 dolarlık zombi oyununun adı neymiş ya biri alıntılayıp cevaplayabilir mi?

l053r

10.11.2013 15:23:33

0
Cod multi oynamadım ama Bf de multinin çok büyük çoğunluğun öğrenci tayfası oluşturuyordu bize ters bu pahalı işler

Baron

10.11.2013 15:18:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gaston Ramirez 70 dolar fazla kaçmış
Parası olan alıyor :-).

l053r

10.11.2013 14:40:15

0
70 dolar fazla kaçmış

ultraslan06GS

10.11.2013 13:19:25

-1
Oyun güzel arkadaş kim ne derse desin Cod Fanı felan değilim savaş oyunları Fanıyım oy üzden beğendim BF4'üde beğendim ama BF4'te sürekli video izlettiği için birzaz sıkıcı olmuş Cod'ta direk savaşın içindesin bence alınmalı bu oyun .. Oyun çıkmadan önce Steam'de $60'dı şimdi ise $70 dolar oldu ..

BSC Misafiri

10.11.2013 12:08:28

0
bir kere her silahın ayrı ayrı menzili vardır, ayrı ayrı etkileri vardır, ayrı ayrı özellikleri vardır. ve bir fps oyununda en önemli unsur vuruş hissiyatı ve silah özellikleridir. birazda grafikler. bunların hangisi cod da var ? tam bir çocuk oyunu. allah aşkına askerliğini silah altında yapmış bir adama sorun, hangi silahın şarjörünü hiç durmadan boşaltabiliyormuş ? bu kadar saçmalık olur mu ? ... bir de battlefield a bakalım, adamlar yapmış, gerçekten yapmış, çıkın dağlara , alın g3ü m16 yı keleşi, 200 metre ötedeki adama 30 merminin 30unuda boşaltın bakayım, bi bakmışsınız silah gökyüzüne yönelmiş, gerçek hayattada böyledir bu. üstelik her silahı ayrı ayrı özelleştirmişler adamlar(bf3 ten bahsediyorum) , şahsen bf4 ü almadım ama umarım bf3 gibidir vuruş hissiyatları...

BSC Misafiri

10.11.2013 12:03:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: EmuMaster
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Tamam artık herkes COD a sövecek, beğenmek, oynamak , zevk almak yasak. Yoksa eksi alırsınız. İnternet ne tarafasız değil mi? BF fanboyları ezici çoğunluk olunca böyle oluyor. Duymak istediklerinizi söyleyeceğim: COD in sanlık tarihi boyunca yapılmış en kötü oyun, tek bir iyi yanı bile yok!


Kimse cod'a laf atmıyor dostum milletin laf attığı activision ve altındaki ekipler.Gerçek infinity ward ayrıldıktan sonra bu oyun mahvoldu.O yüzden mw2 sanat eseri ondan sonra IW etiketi altında çıkan cod'lar vasattır.Bunu kabullenmek için kulaktan dolma bilgileri duymaya gerek yoktur , bilhassa kendinin deneyim etmesi yeterlidir.

Ghosts single olarak güzel olsada yinede mw1-mw2 havası verememiştir.Ha single olarak mw3'den iyimi iyi.Ama gel görki bu oyunu senaryosu kurtaramadı.Sebep olarak ise bırak yeni oyun motoru yazmayı yeni bi oyun motoru lisanslayıp onu kullanma zahmetinde bile bulunmadılar.

Peki sorayım sana.İnsanlar parası olsun olmasın çok yüksek ekran kartları alıyorlar.Konsolcular yeni nesile geçiş yapıp ps4-x1 alıyorlar.

Peki o zaman halen neden eski nesil teknolojisi dayatılıyor bu kadar farklı platform kullanıcılarına?

Şunu herkes diyor bu haftaki 2si 1'dede söylendi bizim arkadaşta söyledi bizzat kendi gözümlede gördüm.BF4 daha yüksek bir grafikli oyun olmasına rağmen ghosts'dan daha stabil çalışıyor.

Şimdi millet çıkıpta sitemini belirtmesinmi susup gıkını çıkartmasınmı?.Bak üstteki eleman ne güzel yazı yazmış onca güzel oyun varken single veya multi deneyimini daha iyi yaşatan ve 49 dolardan satışa sunulan, tutupta bu oyuna 70 dolar vermek akıl karımı?

Yok biraderim yok.Bende cod'u severim ama cod mw2 ile bitmiştir.Bazen yoğurdum ekşi demeyi bileceksin.

Umarım titanfall harika bir oyun olarak gelirde bundan sonra eski cod multi havasını o oyun ile yaşar ve devam ederiz.
Haklısın dostum, Activision COs un içine etti bu bir gerçek fakat eleştirdiğim nokta COD ile ilgili en ufak bir olumlu yorum yapanların eksi yağmuruna tutulması. BF bundan iyi onu biz de biliyoruz da COD un hiç mi elle tutulur yanı yok? Nefret lonusunu biraz abartıyorlar. Şirkete olan öfkelerini oyunculara yansıtıyorlar. Beni kızdıran bu.

EmuMaster

10.11.2013 11:40:00

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Tamam artık herkes COD a sövecek, beğenmek, oynamak , zevk almak yasak. Yoksa eksi alırsınız. İnternet ne tarafasız değil mi? BF fanboyları ezici çoğunluk olunca böyle oluyor. Duymak istediklerinizi söyleyeceğim: COD in sanlık tarihi boyunca yapılmış en kötü oyun, tek bir iyi yanı bile yok!
Kimse cod'a laf atmıyor dostum milletin laf attığı activision ve altındaki ekipler.Gerçek infinity ward ayrıldıktan sonra bu oyun mahvoldu.O yüzden mw2 sanat eseri ondan sonra IW etiketi altında çıkan cod'lar vasattır.Bunu kabullenmek için kulaktan dolma bilgileri duymaya gerek yoktur , bilhassa kendinin deneyim etmesi yeterlidir. Ghosts single olarak güzel olsada yinede mw1-mw2 havası verememiştir.Ha single olarak mw3'den iyimi iyi.Ama gel görki bu oyunu senaryosu kurtaramadı.Sebep olarak ise bırak yeni oyun motoru yazmayı yeni bi oyun motoru lisanslayıp onu kullanma zahmetinde bile bulunmadılar. Peki sorayım sana.İnsanlar parası olsun olmasın çok yüksek ekran kartları alıyorlar.Konsolcular yeni nesile geçiş yapıp ps4-x1 alıyorlar. Peki o zaman halen neden eski nesil teknolojisi dayatılıyor bu kadar farklı platform kullanıcılarına? Şunu herkes diyor bu haftaki 2si 1'dede söylendi bizim arkadaşta söyledi bizzat kendi gözümlede gördüm.BF4 daha yüksek bir grafikli oyun olmasına rağmen ghosts'dan daha stabil çalışıyor. Şimdi millet çıkıpta sitemini belirtmesinmi susup gıkını çıkartmasınmı?.Bak üstteki eleman ne güzel yazı yazmış onca güzel oyun varken single veya multi deneyimini daha iyi yaşatan ve 49 dolardan satışa sunulan, tutupta bu oyuna 70 dolar vermek akıl karımı? Yok biraderim yok.Bende cod'u severim ama cod mw2 ile bitmiştir.Bazen yoğurdum ekşi demeyi bileceksin. Umarım titanfall harika bir oyun olarak gelirde bundan sonra eski cod multi havasını o oyun ile yaşar ve devam ederiz.

crazywinner3

10.11.2013 10:29:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Benim bildiğim 6 gb ram olmadan oyun açılmıyor. OCZ 2x2GB 2P8004GK ile nasıl açtınız.
ram patch'ı vardı zaten en fazla 1.2 gb ram kullanıyormuş. 6 gb tamamen göz boyama

KauFmaNXIII

10.11.2013 10:17:45

-2
Arkadaşlar şu beş para etmez oyuna bu kadar dil dökmeye değmez boşverin.

ban1st

10.11.2013 08:40:44

0
her ikiside rezalet bf de cod da bu oyunlar yüzünden diger oyunlar onlar kadar ilgi görmüyor .

Japonolog

10.11.2013 08:19:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: TurtleTut

+1 Activision-Blizzard'dan bahsediyoruz. Bir tarafta WoW diğer tarafta CoD ... Bu adamlar kazandıkları para ile güneşi bile balçıkla sıvarlar. O yüzdendir ki sitemimiz. Alınan onca paranın hakkının verilmeyişi. Yani asıl mesele grafikten gayri, grafiği önümüze bir yem gibi atıp onca beklentiye, şişirmeye ve vaade rağmen beklentilerin ve beklenenleri geçtim sözünü ettiklerini bile , bilerek nasıl olsa satacak kanaati ile sunmamalarıdır. ( o kalın enselerine rağmen) . Bir taraftan sağa sola borcu olan, akıbeti son ana kadar zor belli olan Metro serisinin yapımcılarının o hal ile ortaya koydukları işçilik var, Bf serisinin muazzam görsellere sahip olmasına rağmen daha iyisinin sunulma çabası var, öte yandan gel gör ki 10 senelik motorla sırf ortama uyum sağlamak açısından high-end pc'ler de bile can çekiştiren bir CoD yapımı var. (xbox one da ki 720p skandalını geçtim, patch ile 1080 yaparız biz onu deyişlerini geçtim) ... Hdd de 40 gb yer kaplayan , 6 gb minimum ram isteyen bir yapım... Akıllı balıklar ile bizlere yeni nesil olarak lanse edilen bir yapım... Madem CoD grafik değil şu değil bu değil, o zaman adamlar geçecek karşımıza diyecekler ki görsel manada zıcığız ama biz farklı alanlara yöneldik(ki orada da bir halt yok) şöyle böyle ettik diyecekler. Sahte lens-flareler ile uğraşa dursunlar. Adam karanlık odanın içinde işaret fişeği yakıyor bütün oda hala karanlık hala karanlık. Işıklandırmanın iyi olduğundan bahsedenler var. Oyunu şok içinde oynadım. Grafiklerden az çok anlayan bir insan tüm sahnelerin kurgusal-script (sadece oynanış ve çevre olarak değil, grafikler de) bir biçimde karşınıza çıktığını, sahte güneşleri, olmayan oraya resim gibi yapıştırılmış ışıklandırmaları, bir birinden çok ayrık ve uyumsuz duran kaplamaları görecektir. Grafiksel manada bu oyunu savundurtmam arkadaş. Işıklandırmaymış, yerdeki partikülmüş. Alayı çöp gibi. Gidin o hızlı oynanış bilmem ne zımbırtısını savunmaya devam edin. Grafiksel manada bu oyun yok. Konuyu böldü isem özür dilerim, mevzu şu; insanlar bu heriflerin düzenbazlığına ve enselerinin kalınlığına rağmen yaptıklarına sinirlendiler. Bu oyun hızlı oynanış, ıvır zıvır ile övünmedi. Bizzat bal kabağı gibi yeni nesil diye şov yaptılar E3'te... Yoksa her zaman ki CoD, yaratandan bulsunlar der çeker giderdik. Şu oyun şu oyun! sinirleniyorum, evet şu oyun GTA'nın rekoruyla falan oynaşıyor(her ne kadar geçemesede ) 4 - 4,5 saatte senaryosunu bitirdim, lunapark gibi Multiplayer'ı var... Yazıklar olsun şu oyunu övene de kale alana da. Witcher'dan fazla satacak şimdi bu oyun, öyle değil mi ? Metro Last Light'tan ? Fable, Machinarium, Goodbye Deponia'dan ? Last of Us'tan ? Belki Fallout'tan , Skyrim'den ... Deus Ex'ten , Batman Arkham City'den ? Hatta GTA V'in rekoruna göz dikmiş ? Şu oyunlara bakıp, CoD'u yanlarına koyun. Şu oyuna 70 dolar verdikten sonra göğsünüzde ki ağrıyı o zaman eminim ki hissedeceksiniz. Ne de fazla yenilik var, ne de fazla mod koymuşlar (onların yaptıklarını 1-2 tane adam Cod 4'te yapabiliyordu ) ... Buyurun oyunun Metacritic ortalaması : http://tinyurl.com/mc8tnlh Kullanıcı oy ve yorumlarına özellikle dikkat etmenizi öneririm. CoD tarihinin en kötü oyunu olmasına kesin gözü ile bakılıyor. Kısacası bu oyun, geldiği vaziyet ve doldurduğu milat ile geçekten de yerin dibine sokulmayı hak ediyor. Laf uzadı, uzadı ve uzadı. Özürlerimi borç biliyorum. Okuma zahmeti gösteren arkadaşlara saygımı iletiyorum.
Duygularima tercuman olmussun. Hem bf4 hemde ghosts aldim. Bf4 yine beklenileni vermis ancak Ghosts oynarken ozellikle multiplayer yine senaryosu bir nebze iyiydi.Ama multiplayer oyle bir hayal kirikligi yaratti ki. Sacma sapan haritalara mi uzuleyim, verdigim fiyata mi yanayim, next-gen diye bagirip onumuze attiklari oyuna mi yanayim. Bundan sonra da asla herhangi bir Cod serisi almam.

xDragonero

10.11.2013 08:12:01

0
Nerde eski COD4 nerde o BF2 :(

BSC Misafiri

10.11.2013 07:56:56

0
Tamam artık herkes COD a sövecek, beğenmek, oynamak , zevk almak yasak. Yoksa eksi alırsınız. İnternet ne tarafasız değil mi? BF fanboyları ezici çoğunluk olunca böyle oluyor. Duymak istediklerinizi söyleyeceğim: COD in sanlık tarihi boyunca yapılmış en kötü oyun, tek bir iyi yanı bile yok!

Sedat.

10.11.2013 05:14:13

-8
Şurda oyunu daha oynamadan saçma sapan yorum yazanlar kendini o kadar belli ediyor ki....... Geçen gün Bf4'ü yükledim.. 27 yaşindayim, Bugune kadar Cod,Bf,Moh ne varsa eski yeni oyun oynadim, BF4 kadar aptalca bir senaryo bölümü görmedim.. Bug'lar sorunlar, saçma sapan görevler falan '' Sirf '' oyun yapalim da oyun olsun millet oynasin diye oyun yapmişlar başka bi açiklama getiremedim buna.. Caaanim Güzelim BF3'den sonra oyunun resmen kafasina sıkmışlar.. Kontroller saçma, Düşmani vurma olayi saçma yani saçma oğlu saçma.. Zaten oyunun bitmesine yakin Tankli sınır bölgesi olan bölümde Oyundan çiktim ve sildim attim oyunu arkadaşa verdim.. Bf4'e neredeyse ayni tepkileri arkadaşimda da aldim ve '' Bu oyun olmamiş '' düşüncem daha da pekişti.. Adamlar resmen '' Biz zaten Multi için oyun yapiyoruz gerisi Traş'' demeye getiriyor... Her neyse asil yoruma geleyim..; Dün akşam COD:Ghost'u aldim yükledim.. Oyunu Yemin Ediyorum şimdilik yükleyeyim sabah kalkar gündüz gözüyle adam gibi oynarim diye yükledim sonra bakayim nasil diye oyuna girdim ve Oyunu bitirip kalkabildim sadece.. Resmen bir film gibiydi Resmen bir filmde oyuncu gibiydim.. Senaryo bölümünde kafa yorduklari çok çok belliydi.. Yani şöyle söyleyeyim ben genelde yüklediğim oyunlari hemen silmem favori bölümleri ara sira açip farkli yollardan gidererek bi daha bi daha oynarim.. Cod: Ghost öyle bi şey olmuş ki inanin birazdan Oyunu 0'dan başlasam yine oynaya oynaya giderim çünkü Tüm bölümleri çok güzel olmuş.. Kaliteli bir PC Sisteminiz varsa Harika bir oyun yapmişlar.. Burda ki Veletler 1280x720'de orta grafikte oyun oynayip vehahutta Easy'de oyunu oynayip gelip burda Hem BF fanliği yapip hemde saçmaladiklari yorumlar resmen '' Ben burdayim '' diyor.. Yapmayin etmeyin Ne Cod sizin karninizi doyuruyor ne de BF... Burada Ne BF'i veya Cod'u överek bi kazanç sağlarsiniz, Ne de Yok edici eleştiriler yaparak.. Gerçekten iyi olana iyi kötü olana kötü demeyi bilin artik.. Oyunu oynamamiş olanlara söylemek istiyorum, Benim açimdan Cod: Ghost Mükemmel bir Senaryo bölümüne sahip.. Kaliteli bir Pc ve Ses sisteminiz varsa Yüksek detay ayarlarda oynayin derim, Tavsiye ediyorum.. Not:Burdaki ergenlere şunu söyleyeyim anlasinlar.. Yarin Cod Rezalet bi oyun yaparsa gelir onu da Rahatlikla Eleştiririm.. Hangisi piyasaya çikarsa onu alir yükler oynarim, Ne Cod Ne de BF faniyim.. Zaten buna da karşiyim ürün sizin sahibiniz olmasin, Siz ürünün sahibi olun.. İyi olani Överken kötüye Kötü demeyi bilin.. Babanizin mali gibi koruyup kollamayin şu firmalari.. Bu sene Cod başarmiş BF başaramamiş bu kadar bariz.. Hadi bizim yorumlarimiza değer vermiyosunuz diyelim, O zaman Yabanci siteleride bi gezinin derim..

avianca

10.11.2013 04:11:31

+2
hocam oyun sektörü ne yazık ki böyle sorayım size bu sene çıkan hangi oyundan memnunsunuz? seri oyunlardan bahsediyorum.. ben söyleyim vasatları, pes fifa cod bf aşırı şişirilip ama beklentinin çok altında kalan oyunlar fifacılar atlamasın niye orda diye orda çünkü fifada geçen yıldan farklı ekstra değişikliğe gitmedi oda uydu pes'e.. ama başarılı olan oyunlarda var.. tomb raider mesela seriye bakarsak müthiş oyun olmuş keyif alarak oynadım f1 2013 yıllarca doğru düzgün bir f1 oyunu olsada oynasak diye bekleyip durduk nitekim 2010 da yapımına tekrar başlandı codemasters 3 yılın sonunda adam gibi oyun yaptı.. bir diğeride gta 5 . konsolda oynadım müthiş bir oyun olmuş artık bilgisayar sistemi toplamaktan vazgeçtim son sistem olsada elimin altında satıp ps4 konsola geçiyorum ocakta. 4 bin liraya topladığım sistemi fazla zarar etmeden satıp kurtulmak istiyorum . bunu niye topladım oda şundan oyun sektörü gelişiyor hatasına düştüm bende aldım topladım ama ileri yerine geriye gidince biz oyuncularada değer vermeyen enayi yerine koyan firmalar oldukça ben artık pc ye yatırım yapmam üstüne gidip orj oyunda almam. sizde mantıklı düşünün.. 1350 lira ps4 150 lira ekstra joystik 200 lira gta 5 150 lira futbol oyunu (mecburiyetten oda fifa) 150 lira grand tourismo 5 veya 6 150 lira god of war 150 lira istediğin bir oyun en kötü 1000-1500 arası 3d led tvler var 40'.. +1500 de tv toplam 3800 tl ben bu sistem için 4 bin tl veriyorum 2 yıl sonra bu sistemle ultra ve high oynayamayacak duruma geliyorum ben bu fiyatı abarttım gidip 4-5 tane oyun almak zorunda değilsin elbet kırdırırsın vs tv den kısarsın max 2500tl ye güzel bir oyun sistemi yapabilirsin. size tavsiyem bu yönde olacaktır. yoksa hala cod nasıl çıkacak kaldıracak mı? kasacakmı diye düşünerek kafayı yiyeceğiz sayelerinde..

Antikaruh

10.11.2013 03:04:21

+19
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam ALLAH AŞKINA, kazandıklarıyla yeni konsol çıkarabilecekken ve neredeyse bütün oyuncular yeni motor isterken, NEDEN YAPMIYORLAR ? Şu oyunu savunanın ya çıkarı vardır, tribünlere oynuyordur yada oyundan anlamıyordur.
+1 Activision-Blizzard'dan bahsediyoruz. Bir tarafta WoW diğer tarafta CoD ... Bu adamlar kazandıkları para ile güneşi bile balçıkla sıvarlar. O yüzdendir ki sitemimiz. Alınan onca paranın hakkının verilmeyişi. Yani asıl mesele grafikten gayri, grafiği önümüze bir yem gibi atıp onca beklentiye, şişirmeye ve vaade rağmen beklentilerin ve beklenenleri geçtim sözünü ettiklerini bile , bilerek nasıl olsa satacak kanaati ile sunmamalarıdır. ( o kalın enselerine rağmen) . Bir taraftan sağa sola borcu olan, akıbeti son ana kadar zor belli olan Metro serisinin yapımcılarının o hal ile ortaya koydukları işçilik var, Bf serisinin muazzam görsellere sahip olmasına rağmen daha iyisinin sunulma çabası var, öte yandan gel gör ki 10 senelik motorla sırf ortama uyum sağlamak açısından high-end pc'ler de bile can çekiştiren bir CoD yapımı var. (xbox one da ki 720p skandalını geçtim, patch ile 1080 yaparız biz onu deyişlerini geçtim) ... Hdd de 40 gb yer kaplayan , 6 gb minimum ram isteyen bir yapım... Akıllı balıklar ile bizlere yeni nesil olarak lanse edilen bir yapım... Madem CoD grafik değil şu değil bu değil, o zaman adamlar geçecek karşımıza diyecekler ki görsel manada zıcığız ama biz farklı alanlara yöneldik(ki orada da bir halt yok) şöyle böyle ettik diyecekler. Sahte lens-flareler ile uğraşa dursunlar. Adam karanlık odanın içinde işaret fişeği yakıyor bütün oda hala karanlık hala karanlık. Işıklandırmanın iyi olduğundan bahsedenler var. Oyunu şok içinde oynadım. Grafiklerden az çok anlayan bir insan tüm sahnelerin kurgusal-script (sadece oynanış ve çevre olarak değil, grafikler de) bir biçimde karşınıza çıktığını, sahte güneşleri, olmayan oraya resim gibi yapıştırılmış ışıklandırmaları, bir birinden çok ayrık ve uyumsuz duran kaplamaları görecektir. Grafiksel manada bu oyunu savundurtmam arkadaş. Işıklandırmaymış, yerdeki partikülmüş. Alayı çöp gibi. Gidin o hızlı oynanış bilmem ne zımbırtısını savunmaya devam edin. Grafiksel manada bu oyun yok. Konuyu böldü isem özür dilerim, mevzu şu; insanlar bu heriflerin düzenbazlığına ve enselerinin kalınlığına rağmen yaptıklarına sinirlendiler. Bu oyun hızlı oynanış, ıvır zıvır ile övünmedi. Bizzat bal kabağı gibi yeni nesil diye şov yaptılar E3'te... Yoksa her zaman ki CoD, yaratandan bulsunlar der çeker giderdik. Şu oyun şu oyun! sinirleniyorum, evet şu oyun GTA'nın rekoruyla falan oynaşıyor(her ne kadar geçemesede ) 4 - 4,5 saatte senaryosunu bitirdim, lunapark gibi Multiplayer'ı var... Yazıklar olsun şu oyunu övene de kale alana da. Witcher'dan fazla satacak şimdi bu oyun, öyle değil mi ? Metro Last Light'tan ? Fable, Machinarium, Goodbye Deponia'dan ? Last of Us'tan ? Belki Fallout'tan , Skyrim'den ... Deus Ex'ten , Batman Arkham City'den ? Hatta GTA V'in rekoruna göz dikmiş ? Şu oyunlara bakıp, CoD'u yanlarına koyun. Şu oyuna 70 dolar verdikten sonra göğsünüzde ki ağrıyı o zaman eminim ki hissedeceksiniz. Ne de fazla yenilik var, ne de fazla mod koymuşlar (onların yaptıklarını 1-2 tane adam Cod 4'te yapabiliyordu ) ... Buyurun oyunun Metacritic ortalaması : http://tinyurl.com/mc8tnlh Kullanıcı oy ve yorumlarına özellikle dikkat etmenizi öneririm. CoD tarihinin en kötü oyunu olmasına kesin gözü ile bakılıyor. Kısacası bu oyun, geldiği vaziyet ve doldurduğu milat ile geçekten de yerin dibine sokulmayı hak ediyor. Laf uzadı, uzadı ve uzadı. Özürlerimi borç biliyorum. Okuma zahmeti gösteren arkadaşlara saygımı iletiyorum.

MiyopBey

10.11.2013 01:01:09

+3
Kırdıkları sayısız satış rekorları, sattıkları sayısız pahalı DLC'ler var, 3 stüdyo yapıyor oyunu, 70 dolardan satılıyor. Sonuç? MW2'de animasyonların, seslerin, yapıların AYNILARINI kullanmak! 3 stüdyo birleşip, satacağı KESİN bir oyuna animasyon yapamadı mı yani ? Yine 3 stüdyo, o kazanılan rekor paralarla grafikleri geliştiremediler mi ? ALLAH AŞKINA, kazandıklarıyla yeni konsol çıkarabilecekken ve neredeyse bütün oyuncular yeni motor isterken, NEDEN YAPMIYORLAR ? Şu oyunu savunanın ya çıkarı vardır, tribünlere oynuyordur yada oyundan anlamıyordur.

byzantium

10.11.2013 00:57:36

0
Ardarda 8 mesaj atmanın mantığı nedir mesaj sayınız 100.000 olsa ne geçecek elinize anlamıyorum hiç...

By Salus

10.11.2013 00:56:15

0
Şu oyuna çöp diyenler, ne oynuyor merak ettim.

3D'ne BANDIM

10.11.2013 00:48:08

0
Gayet güzel fakat yüksek sistemler istemesi yüzünden çoğu kişi oynayamayacak.

niceman

10.11.2013 00:39:16

0
ben bf4 e ısınamadım codun hızlı yapısı beni daha çok hitap etti yani grafikler falan eski diyosunuzda crysis'in grafikleri iyi olduda noldu sanki grafiklere abanıp oynanışı salladılar bana zevk vermeyen oyunun grafikleri falan tıraştı ben herşeyden önce zevk alıcam oynadığım oyundan

Al-Tair

10.11.2013 00:20:59

+2
Bu oyuna iyi diyenler,dolandırılmaya,her sene aynı şeyi yemeye mahkumlar

BSC Misafiri

10.11.2013 00:20:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

CoD serisinde evet ciddi anlamda bi grafik eksikliği var, bu kadar çok satan; oynanan ve isim yapan bir oyuna yakışmıyor. Ama rica ediyorum sırf bu yüzden oyuna ön yargıyla yaklaşmayın. ''CoD yıllardır aynı motoru kullanıyor'' eleştirisiyle tüm oyuna çöp damgası vurulmuş, bu da kalıp olarak kafalarınıza yerleşmiş. Call Of Duty yeni grafik motoru dışında ne yaparsa yapsın beğenmeyecek düzeye gelmişsiniz. Dediğim gibi ön yargılı olmayın; ciddi anlamda bi senaryo atmosferi yaratmış adamlar. Ghosts ekibinin epik-kahramanlık duygularınızı kabartacak anlatımı büyüleyici. Oyun çok farklı animasyonlarla, sinematiklerle dolu. Veteran derecesinde ortalama 7-8 saat sürüyor ve temin ediyorum hiç sıkıldığımı, çatışmaktan, adam öldürmekten bunaldığımı hatırlamıyorum. Mutlaka araya birkaç şey sıkıştırmışlar, kapılardan girdiğimiz(breach) sahneleri inanılmaz zevk veriyor. Özellikle Federation Day bölümü, CoD tarihinin hatta FPS tarihinin en başarılı bölümlerinden biri olmuş. Öte yandan köpeğin rolü de ibretlik, sadece onu izleyin, o bile zevk veriyor... Her bölüm sessizlik ve gizlilik içinde neredeyse. Müziklerin de etkisiyle gaza geliveriyorsunuz. Grafikler de CoD için oldukça iyi, ışıklandırmaların maşallahı var. Bu kadarını beklemiyordum IW'dan, hem senaryoda hem de grafiklerde. Onun dışında multiplayer'a counter'ın geliştirilmiş versiyonu diyen arkadaşıma sesleniyorum, hiç bi oyunda göremeyeceğin karakter özelleştirme seçenekleri, haritalardaki az-çok dinamik olaylar ve klasik CoD oynanışı multiplayer'a ''olmuş'' demek için yeterli zannımca...

Kısa bi inceleme gibi olmuş yazdıklarım ama, umarım anlatabildim derdimi. Activision'ın tembelliği, her sene oyun çıkarıp para kırma hevesi yüzünden yapım ekibine ve bu esere haksızlık etmeyin, 'emek yok, çöp' demeyin. Etmeyin eylemeyin. Çok konuştum gideyim.


İnceleme derken sen oyunu övmüşsün tabi yorum kısmında inceleme yapılmaz ama oyunun bütün yanlarına değinilir inceleme de, buna oyunun beğendiğim yanları deseydin inceleme yapmamışsın çünkü ve yorum kısmındada çok yazı yazılamıo sanırım bu yüzdende editörlere göndermek lazım tabi oluosa:)
İnceleme benzetmesini biraz fazla şey yazdığımdan kullandım, 'ön yargı'nın sebebi nedir kaynaklı iki cümle yazarım diye planlamıştım, fazla oldu :)

BSC Misafiri

10.11.2013 00:19:41

0
CoD'a övgü içerikli her yoruma eksi atan bi tayfa var biliyorsunuz dimi? Bildiğin propaganda yapıyorlar, insanlar 'cod'un sevilmediğini' görsün istiyorlar, vallahi adam gibi eleştirin hep birlikte nefret edelim şu oyundan, hadi unlike unlike yüklenin

BSC Misafiri

9.11.2013 23:09:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri CoD serisinde evet ciddi anlamda bi grafik eksikliği var, bu kadar çok satan; oynanan ve isim yapan bir oyuna yakışmıyor. Ama rica ediyorum sırf bu yüzden oyuna ön yargıyla yaklaşmayın. ''CoD yıllardır aynı motoru kullanıyor'' eleştirisiyle tüm oyuna çöp damgası vurulmuş, bu da kalıp olarak kafalarınıza yerleşmiş. Call Of Duty yeni grafik motoru dışında ne yaparsa yapsın beğenmeyecek düzeye gelmişsiniz. Dediğim gibi ön yargılı olmayın; ciddi anlamda bi senaryo atmosferi yaratmış adamlar. Ghosts ekibinin epik-kahramanlık duygularınızı kabartacak anlatımı büyüleyici. Oyun çok farklı animasyonlarla, sinematiklerle dolu. Veteran derecesinde ortalama 7-8 saat sürüyor ve temin ediyorum hiç sıkıldığımı, çatışmaktan, adam öldürmekten bunaldığımı hatırlamıyorum. Mutlaka araya birkaç şey sıkıştırmışlar, kapılardan girdiğimiz(breach) sahneleri inanılmaz zevk veriyor. Özellikle Federation Day bölümü, CoD tarihinin hatta FPS tarihinin en başarılı bölümlerinden biri olmuş. Öte yandan köpeğin rolü de ibretlik, sadece onu izleyin, o bile zevk veriyor... Her bölüm sessizlik ve gizlilik içinde neredeyse. Müziklerin de etkisiyle gaza geliveriyorsunuz. Grafikler de CoD için oldukça iyi, ışıklandırmaların maşallahı var. Bu kadarını beklemiyordum IW'dan, hem senaryoda hem de grafiklerde. Onun dışında multiplayer'a counter'ın geliştirilmiş versiyonu diyen arkadaşıma sesleniyorum, hiç bi oyunda göremeyeceğin karakter özelleştirme seçenekleri, haritalardaki az-çok dinamik olaylar ve klasik CoD oynanışı multiplayer'a ''olmuş'' demek için yeterli zannımca...

Kısa bi inceleme gibi olmuş yazdıklarım ama, umarım anlatabildim derdimi. Activision'ın tembelliği, her sene oyun çıkarıp para kırma hevesi yüzünden yapım ekibine ve bu esere haksızlık etmeyin, 'emek yok, çöp' demeyin. Etmeyin eylemeyin. Çok konuştum gideyim.
İnceleme derken sen oyunu övmüşsün tabi yorum kısmında inceleme yapılmaz ama oyunun bütün yanlarına değinilir inceleme de, buna oyunun beğendiğim yanları deseydin inceleme yapmamışsın çünkü ve yorum kısmındada çok yazı yazılamıo sanırım bu yüzdende editörlere göndermek lazım tabi oluosa:)

BSC Misafiri

9.11.2013 23:09:14

+2
Oyun güzel de optimizasyon berbat. Ha bir de olumlu yorum yazan herkesi eksilemişler, bu devirde bir oyunu beğenmek de mi suç?

senseman62

9.11.2013 23:08:36

0
21:17 :D

krmlbrc

9.11.2013 22:55:35

0
battlefield futbol, call of duty basketbol gibidir :D

BSC Misafiri

9.11.2013 22:11:49

-1
Abi şu videoları başka oynatıcıya koysanız ne olur anlamıyorum ki :( BSC den aldığımız keyfi baltalıyor çok yavaş

BSC Misafiri

9.11.2013 21:06:55

0
CoD serisinde evet ciddi anlamda bi grafik eksikliği var, bu kadar çok satan; oynanan ve isim yapan bir oyuna yakışmıyor. Ama rica ediyorum sırf bu yüzden oyuna ön yargıyla yaklaşmayın. ''CoD yıllardır aynı motoru kullanıyor'' eleştirisiyle tüm oyuna çöp damgası vurulmuş, bu da kalıp olarak kafalarınıza yerleşmiş. Call Of Duty yeni grafik motoru dışında ne yaparsa yapsın beğenmeyecek düzeye gelmişsiniz. Dediğim gibi ön yargılı olmayın; ciddi anlamda bi senaryo atmosferi yaratmış adamlar. Ghosts ekibinin epik-kahramanlık duygularınızı kabartacak anlatımı büyüleyici. Oyun çok farklı animasyonlarla, sinematiklerle dolu. Veteran derecesinde ortalama 7-8 saat sürüyor ve temin ediyorum hiç sıkıldığımı, çatışmaktan, adam öldürmekten bunaldığımı hatırlamıyorum. Mutlaka araya birkaç şey sıkıştırmışlar, kapılardan girdiğimiz(breach) sahneleri inanılmaz zevk veriyor. Özellikle Federation Day bölümü, CoD tarihinin hatta FPS tarihinin en başarılı bölümlerinden biri olmuş. Öte yandan köpeğin rolü de ibretlik, sadece onu izleyin, o bile zevk veriyor... Her bölüm sessizlik ve gizlilik içinde neredeyse. Müziklerin de etkisiyle gaza geliveriyorsunuz. Grafikler de CoD için oldukça iyi, ışıklandırmaların maşallahı var. Bu kadarını beklemiyordum IW'dan, hem senaryoda hem de grafiklerde. Onun dışında multiplayer'a counter'ın geliştirilmiş versiyonu diyen arkadaşıma sesleniyorum, hiç bi oyunda göremeyeceğin karakter özelleştirme seçenekleri, haritalardaki az-çok dinamik olaylar ve klasik CoD oynanışı multiplayer'a ''olmuş'' demek için yeterli zannımca... Kısa bi inceleme gibi olmuş yazdıklarım ama, umarım anlatabildim derdimi. Activision'ın tembelliği, her sene oyun çıkarıp para kırma hevesi yüzünden yapım ekibine ve bu esere haksızlık etmeyin, 'emek yok, çöp' demeyin. Etmeyin eylemeyin. Çok konuştum gideyim.

Apocalipso

9.11.2013 21:06:24

+1
Battlefield Call Of Duty kadar zevk vermiyor bana

DeepImpact.

9.11.2013 20:07:10

+1
Cod single olsun mod olsun multi olsun çok iyi alınabilir bir oyun Ama bf sırf multi için alınır.

Bos İnsan

9.11.2013 19:54:25

0
Oyun çok iyi cidden. Ama bu tür oyunların singleplayer 1 defa oynayıp bitiriyorsun, sonra bir daha oynayasın gelmiyor. Birde fps tarz oyunların multi leri zaten beni hiç sarmaz genelde strateji takılırım. Ama güzel oyun yinede

Riwalp

9.11.2013 19:52:04

-1
şahsen yeni nesil konsollarda mı fps mı yoksa pc demi zevk verir hala karar vermedim.

dragonborn95

9.11.2013 19:48:12

-10
Şaheser diye buna denir <3

Crowleyy

9.11.2013 19:45:25

+2
Hep amerikanın oyunları bunlar

abstractmaster

9.11.2013 19:40:26

+1
Daha çabuk dolsun diye kaliteyi düşürüyüm diyorum yine iflahım kesiliyor. Oynatıcı çok kötü.

BSC Misafiri

9.11.2013 19:30:00

-2
quote:

Orijinalden alıntı: SenyorePirate Baglantilari iyilesmis ama bo2 cok daha guzeldi
aynen ya yani yeni olduğu için mi öyle geldi bilmiyorum ama bo2 multi daha iyiydi sanki

BSC Misafiri

9.11.2013 19:29:51

0
güzel açıklamışsınız tşkrler

BSC Misafiri

9.11.2013 19:29:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: Numb1 Kardeş şu videoları youtube koyun ya 25mb int var dona dona video izlettiriyor sizin sitenin player'ı
8 yap kardeş onda iyi

BSC Misafiri

9.11.2013 19:29:12

+8
oyunları incelerken aynı zamanda hangi sistemle oynadığınızı kaç fps aldığınızı küçük bir alanda not etseniz veya oyuna girmeden oyun ayarlarınızı gösterip oyun esnasında fraps açık oynarsanız çok daha güzel olur.. ÖNERİLERİM UMARIM DİKKATE ALINIR...

BSC Misafiri

9.11.2013 19:28:55

0
ya arkadaş ne ilk izlenimi. millet oyunu inceledi bitirdi tam çözüm yayınladı siz ilk izlenim yapıyorsunuz. bir dünya haberi ve oyun videosu mevcut zaten ne gerek var. benim bildiğim ilk izlenim oyun çıktığı 1-2 gün içerisinde yapılır. 1 hafta sonra değil.

BSC Misafiri

9.11.2013 19:28:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: Robert Knepper
alıntı:

Orijinalden alıntı: Numb1

Kardeş şu videoları youtube koyun ya 25mb int var dona dona video izlettiriyor sizin sitenin player'ı

+1
Tamamen senin pinginle alakalı bir durum, 3mb kullanırken bile sorunsuz izlenebiliyor

BSC Misafiri

9.11.2013 19:28:08

+1
Benim bildiğim 6 gb ram olmadan oyun açılmıyor. OCZ 2x2GB 2P8004GK ile nasıl açtınız.

BSC Misafiri

9.11.2013 19:28:03

-6
Şu oyunun değeri en fazla 10$ Vasat olmuş bence ..

Vermillion03

9.11.2013 19:05:15

0
Yerden yere vurursunuz diye bekliyordum ama oyun içerik ve oynanış bakımından oldukça iyi olmuş galiba en büyük eksisi optimizasyon sorunları olmuş.

Guest-19232E7C9

9.11.2013 18:56:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: Numb1 Kardeş şu videoları youtube koyun ya 25mb int var dona dona video izlettiriyor sizin sitenin player'ı
+1

emrah871

9.11.2013 18:50:16

0
Server Listesi ?

Numb1

9.11.2013 18:49:21

+5
Kardeş şu videoları youtube koyun ya 25mb int var dona dona video izlettiriyor sizin sitenin player'ı

Ambarad

9.11.2013 18:45:20

+2
Yeni nesil diyorlar ama yeni nesille alakası yok. Biraz çözünürlük, poligon ve renk paletiyle, yeni nesil diye milleti kandırıyorlar. Multiplayer'a diyecek sözüm yok. CS'nin makyajlanmış hali. Ciddiyet yok. Saçma saçma süper güç kazandıran perkler vs. Yok hızlı koşma, hızlı nişan alıp şarjör değiştirme. İnsan Call of Duty ismini duyunca, ciddi bir şeyler bekliyor. Ama yok her zamanki gibi. 2gb rami zor kullanan oyuna kod eklemişler, ram 6gb olmadan oynanmazmış. Bak sen.

Hit The Road Jack

9.11.2013 18:39:49

0
Artı olarak: Farklı platformların bir arada oynayabilmesi mükemmel olmuş. Eksi olarak: Sistem gereksinimleri çok abartılı geldi.

Ironim

9.11.2013 18:37:57

0
Güzele benziyor

TITAN

9.11.2013 18:37:17

0
Multiplayer oynanışı güzel

magrofon

9.11.2013 18:35:15

+1
mw3 gibi diyenler olduğu için indirmekten vazgeçtim birde 26 gb olunca ve 6 gb ram zorunlu olunca hiç bulaşmıyayım.

Darkweither

9.11.2013 18:34:46

+1
Bu oyunları oynacak sistemimiz olmadı ya en kötüsüde o

Tommy Shelby

9.11.2013 18:34:36

+1
Baglantilari iyilesmis ama bo2 cok daha guzeldi

Guest-ED8AAA11C

9.11.2013 18:34:07

0
bf4 akar

tayox06

9.11.2013 18:34:03

0
Eve geciyim izlerim

jasonn123

9.11.2013 18:33:45

+1
40 gb oyun vay canına

Swizheiderz

9.11.2013 18:33:18

-6
Gerçekten çok iyi.

wildlove

9.11.2013 18:32:46

+11
garbage
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Call of Duty: Ghosts 5/10 19 oy
KÜNYE
Call of Duty: Ghosts ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
88 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
2
OY
0,5
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız