Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

"Rage'te Koridor Düzenlemesinden Kurtulduk"

Karanlık koridorlardan devasa açık alanlara

     Eskiden oyunlardan geniş, uçsuz buçaksız mekanlar yapmak mümkün değildi. İlk FPS oyunlarının koridorlar arası bi yolculuk olmasının nedeni de teknolojinin  gerekli imkanı sunmamasıydı. Hem bu türden oyunları "teknik olarak" geliştirmek daha kolaydır.
 
     id Software de ünlü koridor FPS'leri ile tanıdığımız bir firma. Kendileri de koridor FPS'lerinden bıkmış olacaklar ki Rage'teki geniş açık alanlarla gurur duyduklarını söylüyorlar. id Software'den yaratıcı yönetmen Tim Willits'un sözleri firmanın mutluluğunu gözler önüne seriyor:

     "Karanlık koridor düenlemesinden uzaklaşmak id Software için kesinlikle bilinçli bir karardı. Aynı formülü izlemek istemedik. Rage'in bir görevlerinden birindeyken, bir id Software klasiği olduğunu anlayacaksınız; ama teknoloji bize bu durumdan (koridorlardan) kurtulmamızı ve sanatçılarımızın gerçek bir sanatçı olmalarını sağladı."

     Açık dünya öğelerine sahip olan Rage'te çeşitli araçlar bile kullanmamız mümkün olacak. Oyunun dünyasının ise çok geniş olduğunu vurgulamamıza sanırım gerek yok.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak vg247 Rage id Software id5 tech Bethesda PC PS3 Xbox 360 iPhone
Rapor: Xbox Live TV, Bu Seneye Yetişecek Ninja Gaiden Sigma'nın Vita Sürümünden Görseller
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

20.9.2011 18:16:48

0
Manyak bir oyun

SOLID SNAKE

17.9.2011 02:33:33

0
Süper bir oyun olacağı kesin Merakla bekliyoruz.

Shyris

17.9.2011 02:19:00

0
düenlemesinden yanlış yazılmış

BSC Misafiri

17.9.2011 00:49:58

0
Doom 3 çok sıkıcı ve tekdüze bir oyundu. Hem koridor, hemde karanlıktan göz gözü görmüyordu. Sadece grafikleri konuşuldu, daha iyi görünen oyunlar çıkınca da tamamen yok oldu gitti. Hatalarını anlamaları güzel.

Guest-212696D84

17.9.2011 00:19:33

0
haritayı ne kadar dolu ve büyük yaparlarsa yapsınlar , far cry 2 deki gibi uzun yolculuklar olursa oyunun satışlarını ve aldığı puanları kötü etkiler.Bence far cry 2 harita eksikliklerinden kaybetti haritayı uygun büyüklükte yapsalardı daha iyi puanlar alabilirdi yolculuklar aksiyonu baltaladı

xLordRealx

17.9.2011 00:19:06

+2
Doom 3 gibi %99'u boğuk koridorlarda geçen bir oyun görmeyeceğimize sevindim.

bloodmoney09

17.9.2011 00:14:42

-1
"...ama teknoloji bize ama teknoloji bundan ..." iki kere "ama teknoloji" yazmışsınız.
    Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Rage ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
44 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız