Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Horizon: Zero Dawn Genellikle Sabit 30FPS Çalışıyor

 
   Eurogamer'ın teknik analiz kısmı DigitalFoundry, Horizon Zero Dawn için frame rate testi gerçekleştirdi. Teste baktığımızda ise standart PS4'te 1080p, PS4 Pro'da 4K (Checkerboard rendering) çözünürlük sunan Horizon: Zero Dawn büyük çoğunlukla akıcı bir performans vererek sabit 30FPS olarak çalışıyor. 
 
   Ek olarak Sony'nin inceleme dokümanlarında yazdığına göre Horizon Zero Dawn'ın ilk gün yaması PS4 Pro'ya performans modu ekleyecek.
 
"PlayStation 4 Pro desteğini temel alacak küçük ilk gün yaması performans modu ekleyecek, bu da 1080p modunda daha akıcı frame rate ve daha yüksek görüntü kalitesi sunacak. Bu mod hem 4K hem de 1080p ekranlar için ulaşılabilir olacak." 
 
   Horizon: Zero Dawn 28 Şubat 2017 tarihinde Kuzey Amerika, 1 Mart 2017 tarihinde ise Avrupa bölgesinde PlayStation 4'e özel olarak çıkış yapacak. 
 
Horizon: Zero Dawn İnceleme Puanları 
 
   Paylaşılan frame rate testine aşağıdaki oynatıcıdan ulaşabilirsiniz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Horizon: Zero Dawn Horizon Guerrilla Games Sony PS4
Chroma Squad PS4, Xbox One için Mayıs 2017'de Çıkacak, PS Vita Sürümü İptal Edildi Hearts of Iron IV Satış Miktarı Açıklandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

_Nintendo_

24.2.2017 08:19:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Ne aynısı. Fps droplar işin içine girince sanki 20 fps'nin altında oynuyormuşsun gibi geliyor. Pc'de 30 fps'ye sabitlediğim bir çok oyun, konsolun 30 fps'deki akıcılığını vermedi. Forza horizon bunların dışında tutarım. 30 fps'de gayet akıcı bir deneyim sağlıyordu diğer pc'de 30 fps çalışan oyunlara göre.Burda işkembeden atıp sallamıyoruz. Sistem var bakıyoruz, görüyoruz, karşılaştırıyoruz çok şükür. Sizin gibi sadece kuru laf kalabalığı yapmıyoruz.
Aynen katılıyorum, konsol oyunları tamamiyle sabit bir donanıma yönelik ve bahsi geçtiği için 30 FPS temel olarak hedeflendiğinden uyarlama özeni daha başarılı olmaktadır ve ona göre de özel Motion Blur ayarı yapılmaktadır. Bilgisayar donanımları onlarca farklı model işlemci, ekran kartı, ram vb kombinasyonlar içerdiğinden ve bir oyunun örneğin 30-200 FPS gibi değerlere ulaşabilmesi nedeniyle tek bir değere özen göstermeleri mümkün olmaz. Oyunlar konsollara daha fazla özenle geliştirilir çünkü sonradan ortaya çıkacak hataları düzeltmek için konsol sahibine yama için hatırı sayılır bir ücret ödemeleri gerekiyor. Ayrıca konsol yamaları bilgisayara göre daha uzun zaman alır çünkü çok iyi bir şekilde sertifikalandırılmaları gerekiyor. Bir konsol firmasının oyununun bir yamayla daha kötü hale gelmesi isteyeceği son şey olacaktır. Bu tür olumsuzluklar konsol firmasının prestijini zedeleyeceği için oyunlar olabilecek en iyi durum için geliştiriliyor ve bu hem geliştirici hemde konsol üreticisi için çok önemli bir zorunluluk arzediyor. Konsol oyunu yamalarından bahsetmişken eski nesile ait ama 40 bin dolar gibi bir değerden bahsediliyor, bilgisayar sürümünde böyle bir şey söz konusu bile değil. http://kotaku.com/5884842/wait-it-costs-40000-to-patch-a-console-game

BSC Misafiri

24.2.2017 05:38:46

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Şaka mısın ? 30 fps konsol-pc farketmez her yerde aynıdır.Konsolda 30 fps nin güzelmiş gibi gelmesinin sebebi fps nin sürekli değişmesi yerine 30 a sabitlenmesidir aksi takdirde 60 fps her açıdan daha iyidir bu fark ise 30 fps sinematik 60 fps oyun içi bir oyun oynarak rahatlıkla anlaşılabilir ama çok rahatsız edici olur baştan uyarayım 30 fps kasıyormuş gibi hissettiriyor.
Ne aynısı. Fps droplar işin içine girince sanki 20 fps'nin altında oynuyormuşsun gibi geliyor. Pc'de 30 fps'ye sabitlediğim bir çok oyun, konsolun 30 fps'deki akıcılığını vermedi. Forza horizon bunların dışında tutarım. 30 fps'de gayet akıcı bir deneyim sağlıyordu diğer pc'de 30 fps çalışan oyunlara göre.Burda işkembeden atıp sallamıyoruz. Sistem var bakıyoruz, görüyoruz, karşılaştırıyoruz çok şükür. Sizin gibi sadece kuru laf kalabalığı yapmıyoruz.
Şu söylediğin tezi burada herhangi bir kanıtlanmış doküman video artık her neyse herhangi bir materyal ile kanıtlayabilir misin kanıtlarsan tamam kanıtlayamaz isen kimin işkembeden salladığını görmüş oluruz senin dediğine bakılırsa konsolda 20 fps bile pc den çok daha akıcı olmuş olur yaşın kaç bilmiyorum ama sırf şu kutuları savunacağız diye düştüğünüz duruma bak

GT_55

23.2.2017 19:16:16

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Şaka mısın ? 30 fps konsol-pc farketmez her yerde aynıdır.Konsolda 30 fps nin güzelmiş gibi gelmesinin sebebi fps nin sürekli değişmesi yerine 30 a sabitlenmesidir aksi takdirde 60 fps her açıdan daha iyidir bu fark ise 30 fps sinematik 60 fps oyun içi bir oyun oynarak rahatlıkla anlaşılabilir ama çok rahatsız edici olur baştan uyarayım 30 fps kasıyormuş gibi hissettiriyor.
Ne aynısı. Fps droplar işin içine girince sanki 20 fps'nin altında oynuyormuşsun gibi geliyor. Pc'de 30 fps'ye sabitlediğim bir çok oyun, konsolun 30 fps'deki akıcılığını vermedi. Forza horizon bunların dışında tutarım. 30 fps'de gayet akıcı bir deneyim sağlıyordu diğer pc'de 30 fps çalışan oyunlara göre.Burda işkembeden atıp sallamıyoruz. Sistem var bakıyoruz, görüyoruz, karşılaştırıyoruz çok şükür. Sizin gibi sadece kuru laf kalabalığı yapmıyoruz.

Guest-E502C764D

23.2.2017 13:35:35

0
Open world oyunlarda 30 FPS kabul edilebilir. Altına düşüp kasmasın yeter ki. GTA, Watch_Dogs, Assassin's Creed, Tomb Raider gibi TPS kamera açısına sahip olan oyunlarda en üst seviye görselliği sunup 30 FPS 'e sabitlemeleri kimseyi rahatsız etmez. Klavye + mouse ile oynarken gecikme hissedilir sadece. Bu devirde de TPS oyunları gamepadsiz oynayan kaldıysa bir şey diyemem. MOBA, FPS, spor oyunları 60 FPS'in altı kabul edilemez. İşin içine refleks giriyor çünkü yeri gelince. Ama TPS oyunlarda 30 FPS sabit kalmadı ok'dir. Şahsen ben GTA V'i 60 FPS akıcılıkta oynayabilmek için bir kaç ayar kapatacağıma, bütün ayarları ULTRA'ya alıp, 2K VSR çözünürlüğü de açıp gamepad ile keyfime bakıyorum.

Chirrut Imwe

22.2.2017 15:16:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: MDV

Saçmalamayın yahu. konsolda 30fps ile oynana bilir seviyede ama 120hz pc ye eşittir de ne demek?

Curtius

22.2.2017 14:22:57

+1
Bunu koyuyorum buraya bilgilenmek isteyen arkadaşlar okusun öğrensin cahil kalmasın. http://www.game-debate.com/news/22316/why-30-frames-per-second-caps-seems-smoother-on-console-games

Stackalloc

22.2.2017 14:15:50

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Scorpio bites a Pony Konsol da ki 30fps PC de ki 120hz İle eşittir. 24-26fps,PC de ki 60-90 arasına tekabül eder[:'(]
Saçmalamayın yahu. konsolda 30fps ile oynana bilir seviyede ama 120hz pc ye eşittir de ne demek?

powersmachine54

22.2.2017 09:57:14

0
GG teknik açıdan da hem ps4'de,hemde Pro'da çok iyi iş çıkartmışlar. Open world bir oyunda,üstelik haritası da büyük standart ps4'de mükemmel grafikleri de var.Ona rağmen 30 fps neredeyse sabit bir şekilde çalışıyor.Ama Pro'da 4K'da biraz farklar varmış,fakat ilk gün yaması ile hem 1080p,hemde 4K'da PRO'ya update gelecekmiş.O zaman ps4 pro ile ps4 arasında Horizon exculesive oyundaki farkı daha rahat anlaşılır.

alsndnz

22.2.2017 07:06:11

0
quote:

Orjinalden alıntı: RemaG7 Final fanasty 15 de 60 fps yaması yaptılar deneme amaçlı fakat başarısız olundu yeniden yapılacak ve horizon da 30 fps sabit ( the last guardian ve birkaç oyun daha var bunun gibi ). Anlayamadığım nokta şu 1080p ekran tv si olanlar için ps4 ve pro nun ne farkı var acaba . yada şöyle sorayım 4k oynatabilen bir konsol 30 fps verirken 1080 p ile birlikte aynı konsol 60 fps nasıl veremiyor acaba bunu anlamak mümkün değil gerçekten .
native 4k degilki 400 dolara native 4knin basini verirler anca

jedi39

22.2.2017 02:58:22

0
Freesync veya gsync var ise bi daha diğerlerinin yüzüne bakmıyorsunuz. Tecrübe ile sabittir.

Boone

22.2.2017 01:22:24

0
Başlarım size de FPS nize de ya yeter artık. Bırakın kim nasıl rahatsa öyle oynasın. Kimse FPS yüksek olacak beklentisi ile PS4 almıyor zaten. Alanların %90 ından fazlası oyunları için o cihaza sahip. 14 yaşında ergenler gibi kavga edip sataşacağınıza oturun oyununuzu oynayın.

BSC Misafiri

22.2.2017 01:09:32

+6
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Konsolun 30 fps'si, pc'nin 55-56-57-58 fps'sinden daha akıcıdır. Tecrübe ile sabittir. Sadece sende pc varmış gibi hava atmayla olmuyor bu işler.
Ahahaha çok iyi güldüm hangi tecrübe bu ne zamandan beri sayısal değer sana bana göre değişir oldu o zaman konsolda ki 60 fps pc nin herhalde 500 fps ne denk Allahım yarabbim daha neler duyacağız daha neler göreceğiz acaba

Chirrut Imwe

21.2.2017 21:43:54

0
Konsol da ki 30fps PC de ki 120hz İle eşittir. 24-26fps,PC de ki 60-90 arasına tekabül eder[:'(]

BSC Misafiri

21.2.2017 21:32:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Konsolun 30 fps'si, pc'nin 55-56-57-58 fps'sinden daha akıcıdır. Tecrübe ile sabittir. Sadece sende pc varmış gibi hava atmayla olmuyor bu işler.
Şaka mısın ? 30 fps konsol-pc farketmez her yerde aynıdır.Konsolda 30 fps nin güzelmiş gibi gelmesinin sebebi fps nin sürekli değişmesi yerine 30 a sabitlenmesidir aksi takdirde 60 fps her açıdan daha iyidir bu fark ise 30 fps sinematik 60 fps oyun içi bir oyun oynarak rahatlıkla anlaşılabilir ama çok rahatsız edici olur baştan uyarayım 30 fps kasıyormuş gibi hissettiriyor.

RemaG7

21.2.2017 21:09:58

0
Haberin başlığında pc ve konsol karşılaştırması veya hangisi kaç fps veriyormu yazıyor acaba yoksa bazı arkadaşların okumaları yokta sadece yazmalarımı varda birşeyi ezberlemiş gibi yorum yazıyorlar. yok ben pc de akıyorum yok 2k 144 hz den selamlar, bakalım başkalarıda çıkacakmı merakla beklemekteyim.

xX.3B.Xx

21.2.2017 20:09:36

0
2K 144hz'den selamlar.

RemaG7

21.2.2017 19:38:06

0
Doom veya resident evil 7 yi örnek vermiyorum çünkü kapalı alanlar genelde hadi onu anladık ama rise of tomb raider gibi başarılı bir örnekte var. Adamlar ciddi anlamda hem 4k hemde 1080 p de 60 fps ve 1080p daha kaliteli görüntü olarak 3 alternatif grafik ayarı sunmuşlardı ve pro yu ciddiye alan tek firma herhalde. Şimdi işin aslınıda bilmiyoruz bilgi verilmediği için firmalardamı sıkıntı var yoksa ps4 pro da söylendiği kadar fark yokmu ?

RemaG7

21.2.2017 19:32:16

0
Final fanasty 15 de 60 fps yaması yaptılar deneme amaçlı fakat başarısız olundu yeniden yapılacak ve horizon da 30 fps sabit ( the last guardian ve birkaç oyun daha var bunun gibi ). Anlayamadığım nokta şu 1080p ekran tv si olanlar için ps4 ve pro nun ne farkı var acaba . yada şöyle sorayım 4k oynatabilen bir konsol 30 fps verirken 1080 p ile birlikte aynı konsol 60 fps nasıl veremiyor acaba bunu anlamak mümkün değil gerçekten .

BSC Misafiri

21.2.2017 19:13:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri 30 fps konsolculara iyi geliyor. Neden? Bir arkadaşım var uzun zamandır laptop kullanıyor çok iyi bir laptop değil. Oynadığımız çoğu oyundan düşük fps alıyor. Adam 20-25 fps görünce " kanka çok iyi hiç takılmıyor bende oyun " diyor. Şaka anlamında değil. Çünkü genelde 10-15 fps gördüğü için 20-25 fps ona akıcı geliyor. Konsolculara 144hz monitörde 144 fps ile oyun oynatın. 1 saat oynadıktan sonra açsın konsolu 30fps de oyun oynasın. 15dk sonra oyunu kapatmazsa kendini kandırıyor demektir. Bu kadar basit. Bu kadar lagaluga yapmayın artık. Online hizmet için para vermek ayrı,oyun fiyatları zaten uçuk... Bunlardan bahsetmeme gerek yok. Çok uzatıyorsunuz şu konsol-pc savaşını. Komik geliyor artık. Biri demiş yok amd nin bilmem ne işlemcisi ile denk ps nin işlemcisi. pc de bu değerde bi sistem H sini oynatamaz demiş. Komik komik komik cahilsin. Bu oyunu yapan adamlara ps ye denk bir pc verip , bu makina için bu oyunu yap dersen adamlar onu 60fps de 4k da çatır çatır çalıştırır. Bunu nasıl anlamıyorsunuz nasıl bi at gözlüğüdür bu komple gözlerinizi kapatmış kör etmiş. Size 30 fps bile fazla.
Kardeş sen burda neyi kanıtlamaya çalışıyorsun yanii,PC daha güçlü diyorsan bunu herkes biliyor zaten..Birçok kişiye PC çok avantajlı geliyor ama adam bakıyor ben ne oynayacam diyor PC'de,Multiplatform oyunlardan bahsetmiyorum,Exc. oyun olarak ne oynayacam diyor..Vee o an PC'ye milyarlar vermenin saçma olduğunu anlıyor,Sonuçta Konsolların bir sahibi var ve konsollara her zaman çok daha özenilmiş oyunlar çıkıyor. Beni PC'de heyecanlandıracak inan bir tane bile exc. oyun yok,Ama konsola çıkacak nerdeyse her oyun beni heyecanladırıyor..İnsanlar daha geçen Nintendo için çıkacak Zeldaya heyecanlanıyordu,O oyunda grafikmi var,Fps'mi var...Hayır kalite var iştee..Tmm PC'dede kaliteli oyunlar var ama çoğu kişiye konsol oyunları hitap ediyor ve herkes memnun bu durumdan..

KAKÁ

21.2.2017 18:16:08

0
30fps sadece rakamsal bir değer arkadaşlar çünkü oyundan oyuna inanılmaz fark ediyor mesela uncharted 4 30fps ama yağ gibi ya da driveclub ya da forza horizon serisi, bunlar 30 fps fakat sanarsın 60 fpsden farkı yok, biraz iş yapımcılardan kaynaklı, bu oyunda da 30un kötü olacağını sanmıyorum oyun mükemmel geliyor.

rambocuk

21.2.2017 18:06:09

0
Türkçe olmaması için gelen açıklama Bu, Horizon Zero Dawn oyununa özel, Sony Interactive Entertainment Europe, PlayStation Türkiye ve oyun geliştirici stüdyonun tercüme maliyetleri doğrultusunda almış olduğu ortak bir karardır. PlayStation Türkiye olarak, 2010 yılından beri birçok oyunumuzda Türkçe altyazı ve/veya Türkçe seslendirme özelliği sunmaya devam ediyoruz. Bunların arasında God of War III Remastered, The Last of Us Remastered, Uncharted: The Nathan Drake Collection, Uncharted 4: Bir Hırsızın Sonu, Infamous Second Son, Infamous First Light, Killzone Shadow Fall, Knack, Ratchet & Clank ve The Order gibi oyunlar yer alıyor. Önümüzdeki dönemde yeni exclusive oyunlarımız için Türkçeleştirme çalışmalarımıza devam edeceğiz; herhangi bir strateji değişikliğimiz bulunmuyor.

bilir_kisi_M

21.2.2017 15:27:13

0
Genellikle iyiymiş

BSC Misafiri

21.2.2017 15:25:38

0
scorpioda 4k 60fps oynarım artık

Ctrl Alt Del

21.2.2017 15:22:10

0
30fps altına düşmediği sürece sıkıntı yok.

GT_55

21.2.2017 15:21:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Konsolun 30 fps'si, pc'nin 55-56-57-58 fps'sinden daha akıcıdır. Tecrübe ile sabittir. Sadece sende pc varmış gibi hava atmayla olmuyor bu işler.

koskoca_BK

21.2.2017 13:41:09

0
Ilginc gelecek , ama ps4 pc ye gore daha ekonomik bir secenek oldugu icin pc nin daha iyi calistirmasi asiri dogal. Bu grafiklere sahip bi oyunu pc de calistirmak icin sadece ekran kartina ps4 parasini vermeniz getekiyor. Ayrica AAA oyunlarin cok buyuk bi kismi steamde bile min 180den basliyor. Ps4te donanimhaber-kardeslik sayesinde vok daha ucuza alabiliyorsun oyunlari. Bitirdigin anda takas edebiliyorsun bircok avantaji var. Ayrica sayet guzel bi tv niz varsa koltuga yayilip oyun oynamanin tadi da bambaska. Ha pc nin de kendince xok buyuk avantajlari var. Steam indirimleri, indie ucuz oyunlar, humblebundle, klavye-maus(fps rts tbs icin). Iyi bir pc niz varsa muthis grafikler vs vs... Donuc olarak fanboy olmamak, ikisini de sevmek gerekiyor. Not: gtx970 ekran kartim, ps1 ps2(calindi :( ) ps3 ps4um var. Hepsinin yeri ayridir.

BSC Misafiri

21.2.2017 13:28:38

+2
30 fps konsolculara iyi geliyor. Neden? Bir arkadaşım var uzun zamandır laptop kullanıyor çok iyi bir laptop değil. Oynadığımız çoğu oyundan düşük fps alıyor. Adam 20-25 fps görünce " kanka çok iyi hiç takılmıyor bende oyun " diyor. Şaka anlamında değil. Çünkü genelde 10-15 fps gördüğü için 20-25 fps ona akıcı geliyor. Konsolculara 144hz monitörde 144 fps ile oyun oynatın. 1 saat oynadıktan sonra açsın konsolu 30fps de oyun oynasın. 15dk sonra oyunu kapatmazsa kendini kandırıyor demektir. Bu kadar basit. Bu kadar lagaluga yapmayın artık. Online hizmet için para vermek ayrı,oyun fiyatları zaten uçuk... Bunlardan bahsetmeme gerek yok. Çok uzatıyorsunuz şu konsol-pc savaşını. Komik geliyor artık. Biri demiş yok amd nin bilmem ne işlemcisi ile denk ps nin işlemcisi. pc de bu değerde bi sistem H sini oynatamaz demiş. Komik komik komik cahilsin. Bu oyunu yapan adamlara ps ye denk bir pc verip , bu makina için bu oyunu yap dersen adamlar onu 60fps de 4k da çatır çatır çalıştırır. Bunu nasıl anlamıyorsunuz nasıl bi at gözlüğüdür bu komple gözlerinizi kapatmış kör etmiş. Size 30 fps bile fazla.

BSC Misafiri

21.2.2017 12:46:39

0
Genellikle de önemli bir ayrıntı tabii

BSC Misafiri

21.2.2017 12:46:38

0
Başlıcam grafik ve fps takıntısına. Sanki zamanında bayıla bayıla atari ve ps1 oynayan siz değildiniz? Ne yaptınız o zamanlar, ben bu piksel piksel oyunları oynamam 1080p ve 60fps oyunların çıkmasını bekliyorum mu dediniz?

BSC Misafiri

21.2.2017 12:46:02

0
yeni yazılım güncellemesiye gelicek olan boost mode da nasıl aceba onu merak ettim

BSC Misafiri

21.2.2017 12:45:59

0
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Böylesi inanılmaz görsellik sunan bir oyun için sabit 30 fps büyük başarıdır , pc de 60 ın altına düşünce ps4 deki 30 fps den daha kötü görünüyor oyun , bunun için özel monitörler var , fakat konsolun zaten en önemli özelliklerinden biride özel bir monitöre ihtiyaç duymadan size akıcı bir görüntü sağlamasıdır , pc deki 55 60 arasında gezinen fps ps4 deki 25 30 arası gezinen fps den daha belirgin ve rahatsız edicidir
Kardeş 55 ile 60 fps arasındaki fark anlaşılmazki ancak böyle 40'lara falan düşerse rahatsız eder...30'dan 25'e düşersede konsoldada rahatsız eder PC'dede..Çünkü 30 fps zaten akıcılığın sınır değeridir..Tmm konsoldaki FPS oranı PC ile aynı değil ama bu kadarda abartmayın konsolu..

Dark Poison

21.2.2017 12:24:59

0
Ps4'ün donanım değerlerine bakılınca Horizon Zero Dawn baştan sona bir teknik baş yapıttır.Ps4'ün gpu su amd 7870'e mi denkti yanlış hatırlamıyorsam.Bu değerde bi sistemde Horizon'ın H'sini oynatamazsınız.

HIGHER

21.2.2017 11:36:07

+1
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Böylesi inanılmaz görsellik sunan bir oyun için sabit 30 fps büyük başarıdır , pc de 60 ın altına düşünce ps4 deki 30 fps den daha kötü görünüyor oyun , bunun için özel monitörler var , fakat konsolun zaten en önemli özelliklerinden biride özel bir monitöre ihtiyaç duymadan size akıcı bir görüntü sağlamasıdır , pc deki 55 60 arasında gezinen fps ps4 deki 25 30 arası gezinen fps den daha belirgin ve rahatsız edicidir
alakası yok konsolu övecem diye saçmalamayın lütfen

bilir_kisi_M

21.2.2017 11:06:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: mehmet4428 En güzeli 1080p de yüksek grafik kalitesi verme ayarıdır. 4K 30 FPS var, 1080p 60 FPS var birde 1080p 30 FPS olsun ama kaliteyi arttırsınlar.
+1

mehmet4428

21.2.2017 10:55:57

0
En güzeli 1080p de yüksek grafik kalitesi verme ayarıdır. 4K 30 FPS var, 1080p 60 FPS var birde 1080p 30 FPS olsun ama kaliteyi arttırsınlar.

thugs_life

21.2.2017 10:43:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: dragonbornx Gtx 1060 ve 12 gb ram var 60 fps de horizon zero down oynarım artık
Helal olsun ilk artını verdim böyle devam..

gokhanvai

21.2.2017 10:24:31

+1
quote:

Orjinalden alıntı: dragonbornx Gtx 1060 ve 12 gb ram var 60 fps de horizon zero down oynarım artık
Milyar liralık pc toplasan bile oynayamazsın :D

Curtius

21.2.2017 10:17:43

+1
quote:

Orjinalden alıntı: dragonbornx Gtx 1060 ve 12 gb ram var 60 fps de horizon zero down oynarım artık
dafuq?

Jedi_masterr

21.2.2017 09:56:40

+8
Gtx 1060 ve 12 gb ram var 60 fps de horizon zero down oynarım artık

Kreuger

21.2.2017 09:38:11

0
dogrusu, ps4 pro da 60 fps beklerdim böyle konsola özel bir oyunda ,hayal kirikligina ugradim

BSC Misafiri

21.2.2017 09:35:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Merak etme 30 Fps stabil olduktan sonra çok rahat oynanıyor,PC'de durmadan değerler değiştiği için size takılıyor gibi geliyor..Konsolda böyle olmuyor işte ondan dolayı GTA 5,Uncharted falan akıcı geliyor insana...Bide şunu unutma FPS değişimini en fazla fps oyunlarında hissedersin,PC'de mause çok hassas olduğundan değişimleri konsola göre çok daha fazla hissettiriyor...Yani konsoldakiler 30 fps'yi direk pc'deki gibi hissetmiyor, Benim için 30 fps konsolda stabil olduktan sonra hiç sıkıntı değil.Bizim derdimiz oyunların kalitesi, Sonuçta PC'de 60 fps'de böyle oyunlar olmadıktan sonra gidipte CS,LOL oynayamam...Bu benim tercihim senin tercihinede saygı duyuyorum..

rambocuk

21.2.2017 09:30:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Böylesi inanılmaz görsellik sunan bir oyun için sabit 30 fps büyük başarıdır , pc de 60 ın altına düşünce ps4 deki 30 fps den daha kötü görünüyor oyun , bunun için özel monitörler var , fakat konsolun zaten en önemli özelliklerinden biride özel bir monitöre ihtiyaç duymadan size akıcı bir görüntü sağlamasıdır , pc deki 55 60 arasında gezinen fps ps4 deki 25 30 arası gezinen fps den daha belirgin ve rahatsız edicidir

BSC Misafiri

21.2.2017 09:02:55

+1
@onur 60 fpsnin altina düştüğündeki senin takılma olarak gördüğün şey aslında frame rateler arasındaki fark. Evet saniyede 60 fps alıyorsunama ilk 0.5 saniyede 50frame alıyorsan kalan 0.5 saniyede10 frame alıyorsun bu da takılma olarak görülüyor. Konsollarda ise böyle bir sıkıntı olmadığından oyun 30 fps de gayet akıcı geliyor.

caneracun

21.2.2017 08:43:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: onur12onur12onur 30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.
Tamam işte adam konsol demiş şuan konsollar için akıcı sayılıyor 30 FPS neden gelip PC platformunu övdün pek anlamadım.

Arthur_Morgan

21.2.2017 08:23:39

+5
30 fps ye akici deniliyor ya daha ne diyim :D ben pc de 60 fps nin altina dustugu gibi takilma oldugu oldugunu hissediyorum yil olmus 2017 hala 30 fps ye akici deniliyor konsolcular tarafindan.

bilir_kisi_M

21.2.2017 08:07:30

0
Normal

_Nintendo_

21.2.2017 07:20:49

0
Böyle bir açık dünya ve grafiksel olarak da göz kamaştırıcı olan bir konsol oyununa göre 30 FPS zaten normaldir.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Horizon Zero Dawn
+ TAKİBE
AL
25 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız