Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Casper Excalibur ile Project Cars ve VR Deneyimi

8 Temmuz 2016 Tunahan Safdır 39 İzlenme Sayısı: 30297 Video süresi: 06:50 oynuYORUM
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Bu videomuzda Casper Excalibur taşınabilir oyuncu bilgisayarı ile Project Cars ve VR deneyimlerimizi aktardık.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Oyun Dünyasında Bu Ay - Temmuz 2016 Offworld Trading Company Nasıl Bir Oyun?
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

sezgin.sezai

16.7.2016 21:50:14

0
Görende e.kartından anlıyorsunuz sanacak bu grafikler böyle olması casper'dan kaynaklı değil hangi marka olsa böyle olacak. GTX970'nin ve oyundaki VR desteği bu kadar.VR'da tam bir performans için min GTX980 hatta 1080'ler gerekiyor.

BSC Misafiri

13.7.2016 18:08:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo
Klavye veya gamepad le oynarsan yolda tutamazsın tabikide keke. Sen Driveclub da viraja 200 le girip el freniyle dönmeye devam et. Driveclub ancak amatörü eğlendirir NSF serisi bile daha oturaklı daha gerçekçi kalıyor Driveclub yanında. Yolda arabamı sürüyosun yoksa rayların üzerinde giden trenimi kontrol ediyosun belli değil. Fiziğin F si olmayan araba yarışı oyunu seni eğlendiriyorsa devam et ama Project Cars gibi bir simulasyonu kıyaslama komik duruma düşme :)
Kamil bi benmi oynuyom driveclup bütün dünya oynuyo bi senmisin akıllı neymis project cars gibi simulasyonmuş oyunu alcaz yok bide gidim project cars için ekipman alcaz sana iyi eglenceler project cars la
Cod denen çöpüde tüm dünya oynuyordu değilmi? Yani bir oyunu çok kişi oynuyor diye o oyun süper oyun olmuyor. Project Cars gibi simulasyon oyunlarını hakkını vererek oynamak için evet ekipman almak gerekiyor. En azından 400-500 tl verip ortalama bir direksiyon seti almak lağzım. Bunu yapamıyosan o zaman kırar dizini Nfs, DriveClub gibi Arcade oyunlar oynarsın. Oynayamadığın oyunlarada boş boş laf yapmassın ;) Yazdığın mesajlardan yaşın belli oluyor, oyun oynayabilecek tek bir platforma bağlı olduğun ve oyun kültürünün sınırlı olduğu falanda belli oluyor. Fazla üstüne gelmek istemiyorum o yüzden bence sen bilmediğin konulara fazla girme ve kafana göre takıl, eğlenmene bak genç kardeşim...
tm dede

superficial

13.7.2016 01:21:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: pcrex sol üstte gösterilen rakamlar doğru, yani en azından kullanılan vram miktarı ultra ayarları doğruluyor, fakat gece yarışında sanki akıcılık bozulmasın diye grafikler düşürülmüş. bu çok bariz belli oluyorken editör nasıl bir kafayla bu yola gitmiş! yada oyunda ciddi problem var belkide sürücüyle yada işletim sistemiyle alakalı olabilir fakat her türlü profesyonel çalışan birinin bunları yapmaması gerekir. casperin yıllar önce 2GB vram li sistemleri oyun bilgisayarı diye satıp milleti kazıklamasından farksız bir durum. caspera şaşırmıyorum da bsc hayal kırıklığı yaratıyor. yani ya tunahan bir açıklama yapsın yada kaldırın şu videoyu siteden.
Kesinlikle katılıyorum htc vive nasıl kastığı ortada onunla ilgili bir şeyde denmemiş, vr deneyimi hiç de iyi değil.

pcrex

12.7.2016 21:37:17

+1
sol üstte gösterilen rakamlar doğru, yani en azından kullanılan vram miktarı ultra ayarları doğruluyor, fakat gece yarışında sanki akıcılık bozulmasın diye grafikler düşürülmüş. bu çok bariz belli oluyorken editör nasıl bir kafayla bu yola gitmiş! yada oyunda ciddi problem var belkide sürücüyle yada işletim sistemiyle alakalı olabilir fakat her türlü profesyonel çalışan birinin bunları yapmaması gerekir. casperin yıllar önce 2GB vram li sistemleri oyun bilgisayarı diye satıp milleti kazıklamasından farksız bir durum. caspera şaşırmıyorum da bsc hayal kırıklığı yaratıyor. yani ya tunahan bir açıklama yapsın yada kaldırın şu videoyu siteden.

tutankenshta

12.7.2016 15:32:21

0
nesini beğenmediniz ki? CASPER markasını sevmiyorsanız tamam bende sevmem... insan bu testi MONSTER yada MSI notebookla yapardı...

BSC Misafiri

12.7.2016 13:39:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo
Klavye veya gamepad le oynarsan yolda tutamazsın tabikide keke. Sen Driveclub da viraja 200 le girip el freniyle dönmeye devam et. Driveclub ancak amatörü eğlendirir NSF serisi bile daha oturaklı daha gerçekçi kalıyor Driveclub yanında. Yolda arabamı sürüyosun yoksa rayların üzerinde giden trenimi kontrol ediyosun belli değil. Fiziğin F si olmayan araba yarışı oyunu seni eğlendiriyorsa devam et ama Project Cars gibi bir simulasyonu kıyaslama komik duruma düşme :)
Kamil bi benmi oynuyom driveclup bütün dünya oynuyo bi senmisin akıllı neymis project cars gibi simulasyonmuş oyunu alcaz yok bide gidim project cars için ekipman alcaz sana iyi eglenceler project cars la
Cod denen çöpüde tüm dünya oynuyordu değilmi? Yani bir oyunu çok kişi oynuyor diye o oyun süper oyun olmuyor. Project Cars gibi simulasyon oyunlarını hakkını vererek oynamak için evet ekipman almak gerekiyor. En azından 400-500 tl verip ortalama bir direksiyon seti almak lağzım. Bunu yapamıyosan o zaman kırar dizini Nfs, DriveClub gibi Arcade oyunlar oynarsın. Oynayamadığın oyunlarada boş boş laf yapmassın ;) Yazdığın mesajlardan yaşın belli oluyor, oyun oynayabilecek tek bir platforma bağlı olduğun ve oyun kültürünün sınırlı olduğu falanda belli oluyor. Fazla üstüne gelmek istemiyorum o yüzden bence sen bilmediğin konulara fazla girme ve kafana göre takıl, eğlenmene bak genç kardeşim...

BSC Misafiri

12.7.2016 07:07:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo
Klavye veya gamepad le oynarsan yolda tutamazsın tabikide keke. Sen Driveclub da viraja 200 le girip el freniyle dönmeye devam et. Driveclub ancak amatörü eğlendirir NSF serisi bile daha oturaklı daha gerçekçi kalıyor Driveclub yanında. Yolda arabamı sürüyosun yoksa rayların üzerinde giden trenimi kontrol ediyosun belli değil. Fiziğin F si olmayan araba yarışı oyunu seni eğlendiriyorsa devam et ama Project Cars gibi bir simulasyonu kıyaslama komik duruma düşme :)
Kamil bi benmi oynuyom driveclup bütün dünya oynuyo bi senmisin akıllı neymis project cars gibi simulasyonmuş oyunu alcaz yok bide gidim project cars için ekipman alcaz sana iyi eglenceler project cars la

BSC Misafiri

11.7.2016 08:16:14

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo
Tamam.

BSC Misafiri

11.7.2016 08:16:10

+2
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo
Klavye veya gamepad le oynarsan yolda tutamazsın tabikide keke. Sen Driveclub da viraja 200 le girip el freniyle dönmeye devam et. Driveclub ancak amatörü eğlendirir NSF serisi bile daha oturaklı daha gerçekçi kalıyor Driveclub yanında. Yolda arabamı sürüyosun yoksa rayların üzerinde giden trenimi kontrol ediyosun belli değil. Fiziğin F si olmayan araba yarışı oyunu seni eğlendiriyorsa devam et ama Project Cars gibi bir simulasyonu kıyaslama komik duruma düşme :)

Lyc

11.7.2016 01:17:50

+2
Ayarlar ultra, oyun low-medium. Kandırmayın milleti. Ayrıca o halde bile kasıyor

BSC Misafiri

10.7.2016 23:14:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)
Yemişim simulasyonunu al kendin bi izle simulasyon dedigin oyunda dogru düzgün pistte durmuyo araba hiç bir zevk yok ama bu oyunda öylemi insanın oynadıkça oynayası geliyo

BSC Misafiri

10.7.2016 23:14:26

0
https://youtu.be/HtaeQbRj1tA İzle gör

BSC Misafiri

10.7.2016 16:43:55

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Arcadenin dibine vurmuş bir oyunla bir yarış simulasyonunu bir araya koymak... Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan. Ayrıca Project Cars ı Pc de ultra ayarlarda oynamadan grafik karşılaştırmasıda yapmamak gerek ;)

furcin

10.7.2016 11:51:57

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]
Pc ye çıkardılar da biz mi oynamadık.Tuna reis haklı pc deki en iyi grafik bu oyunda.

BSC Misafiri

10.7.2016 08:39:17

0
hiç bir zaman bu oyunun yanından bile geçmedi geçemicek işte kanıtı grafik desen var bin çeker oynaniş desen gene aynı [link=https://youtu.be/LV2DR9LYqmE]hh[/link]

Tuomir

9.7.2016 19:43:17

+1
Oynuyorumdan ziyade bilgisayar reklamı gibi olmuş yakışmamış.

ShadowofDeath06

9.7.2016 14:53:51

+5
30FPS,ayarlar "ultra" ama 1.45-1.48 arasındaki pist dışı çamurun pixelleri görünüyor,üstelik VR ve utanmadan "akıcı" oyun deneyiminden bahsediliyor. Hadi biz yalan olduğunu reklamını anlıyoruz da garibin biri size inanıp şu çöp caspera bir dünya para dökse ne olur. Elinizi vicdanınıza koyun Allah için. Şu sitenin şu günleri göreceğide varmış. Yazık, kapansada iyi haliyle hatırlasak bari siteyi.

cemrehan

9.7.2016 12:29:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Kendimiz Project Cars ı very high, ultrada oynamasak inanacaz bu videoda söylediklerinize ha. Ayıptır ne yapıyorsunuz? Tamam reklam yapmayın demiyorum sitenin yaşaması için tabikide reklam alacaksınız falan ama insanları yanıltmayın lütfen. Gördüğünüz gibi ultrada 30 fps üstünde oynadık diyorsunuz bakıyorum yerlerde kaplama yok yağmur efekti camda yok bu neyin ultrası la?
Katılıyorum yerdeki kaplamalar kendini belli ediyor hesap makinesi kalitesinde bu kadar reklam yapacağım diye doğruları görmezlikten gelmeyin

Sarohan

9.7.2016 12:09:52

0
Geç bu işleri tunahan. yeşili görünce bol keseden sallamışsın videoda. Milleti enayi sandınız iyice.

BSC Misafiri

9.7.2016 09:27:13

+2
Kendimiz Project Cars ı very high, ultrada oynamasak inanacaz bu videoda söylediklerinize ha. Ayıptır ne yapıyorsunuz? Tamam reklam yapmayın demiyorum sitenin yaşaması için tabikide reklam alacaksınız falan ama insanları yanıltmayın lütfen. Gördüğünüz gibi ultrada 30 fps üstünde oynadık diyorsunuz bakıyorum yerlerde kaplama yok yağmur efekti camda yok bu neyin ultrası la?

BSC Misafiri

9.7.2016 09:26:49

0
ne berbat grafikler onlar öyle bu oyun böylemi vr zımbırtısı mı bu hale getiriyor ?

emre1393

9.7.2016 01:30:20

0
düzgün makine bulamadınız mı da vive ı bu çöp ile ziyan ediyorsunuz. mesutlarda 1080 falan vardır, takın oynayın.

tutankenshta

8.7.2016 23:22:21

0
VR'de performans kötü? CASPER değilde başka marka ile olsa fark ne olurdu ki?

dingo egret!

8.7.2016 21:49:26

0
Hayret la bu sefer monster değil casper reklamı Hadi monster iyi sayılır da casper ne ya asddfsfddfsfsfsfs Dayım geçenlerde 7 yaşındaki yeğenime hediye etmiş bi desktop casper pc oyun oynasın diye. 5 senelik onboard ekran kartlı bi vaio var bende, gpu GT330m, cidden vaio farkını koyuyor ortaya.

Guest-BBFF5D1BB

8.7.2016 20:07:48

0
VR'da grafikler low'da,sürekli 30 fps altı çalışıyo. Bide bunun reklamını yapıyorsunuz. Zaten ultra ayarlarda 30-60 arası gidecekse fps,kalsın sizin olsun. Bu alet vr için uygun falan değil,böyle çalışacaksa kalsın. Zaten casper'ı oldum olası sevmedim.

BSC Misafiri

8.7.2016 19:54:11

+3
Hocam kusura bakmayın fakat talha,erdinç vs kişiler gitti sizin yaptığınız inceleme kalitelerinde 2 senedir aşırı düşüş var yani tek takip ettiğimiz tarafsız inceleme kanalı sizdiniz ama artık sizinde dürüstçe yaptığınızı düşünmüyorum .

BSC Misafiri

8.7.2016 19:54:05

+1
Dizüstü bilgisayarın size başarılı bir performans verdiğini söylemişsiniz... Vr olmadan 30 fps lere düşen bir oyun Vr varkende görebildiğim kadarıyla 15-20 fps arası ki ayarlar kesinlikle ultra, very high falan değil. Sonuç olarak Bu grafik ayarları ve oynadığınız fps ancak bir konsol oyuncusunu tatmin eder ki etmiş gibi görünüyor.

bladeGny

8.7.2016 19:40:52

+1
reklam için kaç para aldınız?

Catimen

8.7.2016 18:51:46

+1
Şu Türkiye'de yarış oyunu oynayabilen bir editör çıkmayacak sanırım.

hksdejavu

8.7.2016 17:54:00

+5
VR için 30 fps bile tutulamamış diye gördüm ben. Nasıl bir keyiften bahsediliyor anlayamadım.

fierro35

8.7.2016 17:46:33

+2
gtx 1080 ile very high ve keskinlik ayrı ortada iken anca oynanıyor.)970m ne yapabilir :)

fierro35

8.7.2016 17:44:37

0
Gtx 1080 ve htc vive sahibi biri olarak açık seçik ifade edeyim ki en yüksek grafik ayarında 1080 bile vr da kurtarmıyor :)

BSC Misafiri

8.7.2016 17:01:51

+1
İnanakmı ne yapak?

0quz28

8.7.2016 16:17:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: freshmind Millet GTX1070 ile 1080 ile Project Cars'ta VR denerken midemiz bulandı tek frame düşen oyun oydu falan diyor, adamalar 970m ile 30 fps'de VR videosu çekmişler ...
yeni sürücü geldi nvidia için o düşmeler düzeltildi sanırım

freshmind

8.7.2016 16:05:00

+4
Millet GTX1070 ile 1080 ile Project Cars'ta VR denerken midemiz bulandı tek frame düşen oyun oydu falan diyor, adamalar 970m ile 30 fps'de VR videosu çekmişler ...

ArchLord

8.7.2016 15:20:42

+5
Oyunu oynamamış olsam tamam derdim ama yapmayın etmeyin yemeyin milleti reklam yapıcaz diye takipçilerinizi keklemeye çalışmayın. Grafikler ne öyle ya güldüm sesli valla...

Doit

8.7.2016 15:12:30

+5
Ne zamandan beri milleti yanıltmak reklam oldu ? Reklam diye kendinizi bu kadar düşürmenize gerek yok.

Mr xXx

8.7.2016 14:51:52

+3
bana mı öyle geldi yoksa grafikler çamur gibi mi?

Xan'ela

8.7.2016 14:22:58

+12
VR'da çok başarılı deneyim almışsınız güya videoyu izlemesek inanacaz.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD