Sony kanadında önemli oyun serileriyle ve başarılı yapımlarıyla ön plana çıkan Naughty Dog'un en yeni oyunu bildiğiniz üzere geçtiğimiz yılın sonlarında gerçekleştirilen The Game Awards etkinliğinde duyuruldu. Intergalactic adıyla karşımıza çıkan bu proje arka planda The Last of Us Online'ın iptal edilmesine sebep olmuş.
Ekip şu anda Intergalactic projesine odaklanmış durumda
Ocak ayına kadar PlayStation'da çalışan ve yönetici konumunda olan Shuhei Yoshida, The Last of Us Online'ın iptal edilmesinin perde arkasında temel olarak Intergalactic’in yer aldığını vurguladı. Eğer çevrimiçi odaklı bağımsız yapım piyasaya sürülseydi, stüdyonun bir kısmı sürekli olarak bu oyuna zaman harcayacak ve arka planda başka oyunların geliştirilmesi sekteye uğrayacaktı.
Bu söylemlerin arkasındaki Yoshida, Naughty Dog'un çok oyunculu proje üzerinde çalışması için yeterli gereksinime ve genişliğe sahip olmadığını vurguladı. Sacred Symbols+ podcast'inde konuşan isim The Last of Us Online'ı oynadığını ve tek kelimeyle harika olduğunu belirtti.
İçerisinde bulunduğumuz süreçte Naughty Dog dikkatini iki oyun arasında bölüştürmekten ziyade bir sonraki yeni oyunu Intergalactic’e zaman ayırmaya karar verdi. Yoshida son olarak The Last of Us Online fikrinin çok güçlü olduğunu ve oyunculara bir dönem sunmak istediklerini vurguladı. Ancak şu an için böyle bir durum söz konusu değil.