Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Windows Store'dan Oyun Almamak için Sebepler

16 Mart 2016 Alkan Adakaner 981 İzlenme Sayısı: 27920 Video süresi: Video Dosya Konusu
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Steam ile Windows Store arasındaki farklar neler? Microsoft'un mağazasında oyun hangi destekler yok? Oyun oynarken nelerden mahrum kalacaksınız? Hepsi ve daha fazlası videomuzda.

PC PC Oyuncusu Windows Store Steam
Monster ile Canavar Hareketler - Bölüm 82 OynuYORUM: The Division - Bölüm 2
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Marrusia

26.11.2019 21:54:38

0
gördüğüm en berbat platform 4.9 a pass aldık marketi çalışmıyor takıldı sıfırlıyorum verileri yine düzelmiyor

darkdevil35

31.3.2016 03:42:04

+1
Bilgiler için sağol hocam bu çok iyi oldu sırf vsync zorunlu diye oyunları almıycaktım.Halo falanda çıkacakmış çok iyi oldu pc için hele birde korsan oyun devri tamamen kapanırsa pc ye çok güzel oyunların gelceğini sanıyorum birde fiyatlar iyi olursa yemede yanında yat.

Biyturs_OnSr

31.3.2016 02:59:08

0
Gözünüz aydın. V-Sync kapatıp açmayı getiriyorlar. Dediğim gibi az sabretseniz olacak bir şeyler. Hatta yetmemiş, G-Sync ve FreeSync desteğini de getiriyorlar. GFWL yapabildikleri ile güzel bir sistemdi ama arayüzü biraz karışık ve kullanışsızdı, oyunu oynamak için yüklenmesinin zorunlu olması da cabası, GFWL dönemi kapandı, Phil ile yeni bir dönem başlıyor. Halo Wars 2, Quantum Break ve 2 exclusive toplam 7 oyun daha şuan Xbox One ve PC için yoldalar, takipte kalın derim. Kaynak: http://www.gamespot.com/articles/xbox-boss-on-pc-gaming-weve-heard-the-feedback-lou/1100-6436148/ http://www.xbox.com/en-US/games/windows Kaynak verdik, bakalım DH haber yapacak mı Windows 10 için Xbox uygulamasının güncelleneceğini. @Colouse Katılıyorum. Karşılaştırılsın ben bir şey demiyorum ama şimdi değil. Windows Store'a PC oyunları daha ilk geldiklerinden beri yakından takip ediyorum, oyunu indiremeyenler, indirirken yarıda kesilenler, indiripte açamayanlar, tam ekranda sorun yaşayanlar vs. bir sürü problem vardı. Şimdi hepsi çözüldü, tek seferde iniyor-açılıyor. V-Sync olayı da halledilecek. Zamanla geliyor işte, 1-1,5 yıl geçtikten sonra gelseydi keşke bu karşılaştırma.

MonacoDoom

22.3.2016 17:43:13

0
V-SYNC'in açık gelmesi savunulacak birşey değil. G-SYNC yada FREESYNC monitör alanlar napacak kardeşim boş yere ne diye tepkime süresine (lag) mağruz kalacak. Özelliklede online oyunlarda V-SYNC'in ne kadar etki ettiğini bilmiyor musunuz?

Colouse

20.3.2016 16:31:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr Alkandan yine güzel bir bölüm. Değinmek istediğim birkaç madde var. 1- Haklısın 2- V-Syncin açık olarak gelmesi bence problem olmamalı. Microsoft şuan Xbox kullanıcılarını hedefliyor gibi geldi bana, akıcı bir oyun deneyimi için V-Syncin açık olması şart. Zaten FPS oyunu yok şuan Windows Storeda. 3- Borderless Fullscreenin açık olarak gelmesinin sebebi Windows tuşu + G kombinasyonu. Fullscreen modda bu kombinasyonu yapınca ekranda hiçbir şey çıkmıyor, ayrıca Windows bildirimleri geldiğinde ekranda gözükmüyor, bu her oyuncunun isteyeceği bir şey değil bana sorarsanız. 4- Haklısın ama sırf bu platformdan uzak tutmak için yeterli değil bence. 5- Steam Controller desteği bir zahmet olmasın Windows platformu varken Steamin kendi platformunu duyurması Microsoftun tabi ki de hoşuna gitmemiş olacak ki böyle bir tepki göstermiş. 6- Fraps benzeri programlar neden desteklenmiyor bilmiyorum ama az önce belirttiğim Windows 10 ile gelen Windows tuşu + G kombinasyonu ile Fraps ve diğer benzeri programlardan çok daha başarılı bir şekilde oyun kaydı yapılabiliyor (bu kombinasyonu Steam oyunlarında da kullanabilirsiniz :) ). Bütün gün arkada açık bıraksanız bile performans düşüşü olmuyor Raptrda olduğu gibi. Windows Storedan oyun aldım, kayıt yapamıyorum diye bir şey yok yani. Ayrıca bunu Xbox uygulamasında düzenleyip, isimlendirip, topluluk ile paylaşabiliyorsunuz. 7- Haklısın 8- Henüz belirsiz 9- Dediğim gibi Xboxı PCye taşımaya çalışıyor, bu nedenle Exclusive oyunları şimdiden getirmeye başladı, Xbox gibi bir altyapıyı PCye getirip, Exclusive oyun koymamak olmazdı zaten. Son olarak, şuan karşılaştırma yapmak için daha çooooooooook erken. Benim bildiğim zaten Windows Storeda 2 oyun var PC oyunu olarak. Tomb Raider ve Gears of War. Steamin kütüphanesiyle karşılaştırdığımızda 2 çok düşük bir rakam. Rakamlar şöyle binlere çıksın, o zaman karşılaştıralım derim. Daha çıkalı bir kaç ay olmuş sistemi, 2003 yılından bu yana gelişmekte olan Steam ile karşılaştırıyorsunuz.
Bu karşılaştırmanın nedeninin bu iki oyunu Steam üzerinden almak yerine Windows'un marketinden almayı düşünenler için olduğunu düşünüyorum. Yoksa gerçekten gereksiz bir karşılaştırma. Biri PC oyunculuğunu ayakta tutan bir platform :)

vollkan59

19.3.2016 20:03:21

0
Bence değişik olanlar hatta, GARİP olan insanlar senin gibiler.Kendi çapınızda bir dünyanız var ve size o dünyada mutluluklar dilerim.

Mr.Legend

19.3.2016 19:45:22

0
Konuya yorum yazıp yazmaman hakkında bir şey demedim değişik insan.

vollkan59

19.3.2016 18:55:24

0
Afedersin konuya yorum yazmak için senden izin almak gerektiğini bilmiyordum

Mr.Legend

19.3.2016 17:34:48

+1
quote:

Orijinalden alıntı: vollkan59 Ben beğendiğim oyunu alır akarım...MS miş Steam,origin,uplay bakmam...Bunun olması iyi oldu,Steam de kendine bir çeki düzen versin...Alkan Bey den her zamanki gibi polemik yaratnak için açılmış bir haber...
Her konuda senin gibi en az bir elemanın bulunması ne garip bir şey (!)

vollkan59

18.3.2016 22:45:52

+1
Ben beğendiğim oyunu alır akarım...MS miş Steam,origin,uplay bakmam...Bunun olması iyi oldu,Steam de kendine bir çeki düzen versin...Alkan Bey den her zamanki gibi polemik yaratnak için açılmış bir haber...

Daima İleri

18.3.2016 17:57:53

0
Microsoft PC mağazasından tablet/telefon uygulamalarını arka plana atmalı. Telefonumdan kat ve kat güçlü bilgisayarımda basit oyun/uygulama mağazası görmek hoşuma gitmiyor.

Guest-E851F29FD

18.3.2016 16:24:52

0
Aman abi windows mağazasımı, eksik kalsın. Daha games for windows live felaketinden yeni kurtulmuşken yeni bir macera istemiyorum şahsen. GTA 4 yıllardır steam hasabımda duruyor, legal olarak oynayamadım daha. Gfwl'a kayıt istiyor, keyi giriyorum ama kabul etmiyor. Orjinal oyuna crack yapmak zorunda kaldım. Böyle bir rezaletten sonra oyunları steam, origin ve uplayden % 90 daha ucuza satsalar bile bana hiç bir kuvvet windows mağazasından oyun aldırtamaz

tobepeople

18.3.2016 15:11:59

0
Windows Store telefonda neyi başarmış ki windows'ta da bir işe yarasın? Herkes nefret ediyor Windows Store'den hala az da olsa kazanmanın derdinde bunlarla uğraşacağına Steam ile anlaşmalı. Xbox bir halt yiyemiyor diye PC'ye çıkıyor Windows 10 satışını arttırmak istiyorlarsa en kolay yol mobile'i kaldırıp windows'u iki platforma da taşımak. Son olarak kendi kuyusunu kendisi kazmayı her zaman beceriyor ne yazık ki Microsoft. Ben Steam'in yerinde olsam madem öyle bizde böyle derim bütün oyunların dx11 destekli çıkmasını sağlarım hiçbiri dx12 istemesin elinde patlasın Windows 10 da Dx12 de varsın Xbox oyunlarını oynamayalım zaten videodakilere göre rezalet bir iş yapmışlar. Windows Store'ye gerek yok ki koy steam'e ne satacaksan satsın adamlar işte yani açık ve net söyleyeyim o zaman ofis programlarını da anti-virüs programlarını da hatta işletim sistemlerini bile sata bilir ben alırım işletim sistemini indirim zamanları steam cüzdan ile alacak bir şey bulamıyorum yoksa yeterince param var item alıp satarak bile 100 lira yapabildim aklı varsa tüm programlarını koyar Steam'e...

Dovahkiin

18.3.2016 13:12:10

0
"Bu bildiğin GFWL 2 olmuş" demeyeceğim çok acımasızlık olur. Ama eksiği çokmuş bu kadar olacağını düşünmemiştim. Daha yeni yeni büyük oyunlar buraya geliyor, umarım en kısa sürede sorunları düzeltirler.

Guest-AEF248198

17.3.2016 21:46:05

0
Çok doğru noktalara iyi eleştiriler yapılmış. Phil reis bazı şeyleri başlattı ama böyle oyuncuları kazanamaz. Pc kullanıcılarını Xbox'dan gelen 3-4 oyunla çok kolay çekemezsin yanına, bu sorunları düzeltmek bile yetmez, çünkü karşında bu işin standardını belirlemiş Steam var.

Biyturs_OnSr

17.3.2016 19:34:44

0
Yahu adamlar 5 ayda marketten tek tuşla oyunu indirip-kurmayı getirmişler, Xbox uygulamasından başarımlarını, arkadaşlarını, arkadaşlarının başarımlarını, parti kurmayı vs. getirmişler, oyunu beğenmezsen yine tek tuşla silmeyi getirmişler, hala daha oyun dosyaları olmadan olmaz diyen mi dersin, Steam'e rakip olamaz diyen mi dersin, GFWL'ı gördük diyen mi dersin, V-Sync ( ) diyen mi dersin anlamsız bir sürü yorum var. PC'ye oyun yapmak hiç Xbox'a oyun yapmaya benzer mi, ikisi arasında benzerlik var mıdır ? Çıkalı 5 ay olmuş bir sistemi bu denli eleştirmek ne kadar doğrudur ? Bu 2 soruyu iyi düşünün. Az bekleyin da olacak işte bir şeyler, 1-2 sene sonra istediğinizi deyin.

sorceress

17.3.2016 18:55:23

+2
Xbox One konsoluna sahip misiniz? Bana biraz Sony fanı gibi göründünüz. Windows mağazası Aaa kalitede oyunlara kısa süre önce destek vermeye başlayan bir mağaza. Bu konunun videosu bu sebeple yapıldı. Aaa kalitede oyunlar gelmeye başlamasa idi Ben olsam Windows mağazası üzerine bırak video çekmeyi, yorum yapmaya dahi gerek duymazdım. Şu anki durumda ise ciddiye alınması gereken bir platform olduğunu gösteriyor. Bizler oyuncu olarak umalım, Windows mağazası bir çok yeni özellikle donansın ve yeni yapımlar gelsin. Kim bilir daha ucuza oyun oynanan bir platform olur.

İdrak İstimlak

17.3.2016 17:38:54

+3
Games for Windows Live (GFWL) 2007'den beri mevcut olan bir sistem, sanırım geçen sene veya evelki sene uğradıkları fiyasko sonucunda kapanmış bir servis. Yani MS bu pazarda yeni değil. DX windows ile oyun hayatımıza girdiğinden beri bu adamlar oyunlarla iç içe, 2002'de konsollarını çıkardılar, 13-14 senedir konsol pazarında mücadele ediyorlar. Hatta Dreamcast konsolunun işletim sistemi de Windows CE'dir, 99'da çıktı bu konsol. Söylediğiniz gibi pembe bir tablo yok ortada, MS'un oyuncular için asıl kafalarındaki şeyleri öğrenmek istiyorsanız E3 2013'ü oturun bir daha seyredin. Açıkçası yeni olduğunu sandığınız Windows Store aslında yıllardır bu pazarda mevcudiyeti olan bir firmanın ürünü ve yıllardır yapmadıkları (bakın yapamadıkları demiyorum) geliştirmeleri, özellikleri bu saatten sonra getireceklerini savunmak kusura bakmayın ama safdillik olur. İlanihaye, Microsoft bu işten de dersini alır mı, almaz mı bilmiyorum ama oyuncuların tepkisi ile çıkan bu durumdan sonra çareyi yine havluyu atıp gitmekte bulacak. Bakınız; Zune, Xbox, Xbox One, Nokia, diye uzar gider liste... Şöyle bir kenarda dursun, hatırlamak isteyenler veya gülmek isteyenler izleyebilir...

SilenthillDream

17.3.2016 15:00:39

+1
oyunun dosyasını bulamıyorsunuz böyle bir saçmalık yok

WoXeD

17.3.2016 13:50:57

+2
steam biraz daha kassa linux üzerinde çalıştırtır oyunları.geliştiricilere vs destek olur yapar bunu.Ama ms şuan kendi bacağına sıkıyor bence. sanırım ilerde steami öldürmek için bazı oyunların haklarını falan komple satın almaya çalışacak ms. ve steam in ms üzerinde çalışmasını engeller. böyle bir durumda steam işletim sistemi yapıp,mevcut abone sayısınıda ön planda tutarak oyun firmalarına kendini kanıtlarsa ki bence çokda zor değil, artık oyunlar konsolmu pc mi yada hangi konsoldan ziyade hangi market şeklinde alıcısını düşündürür. Şahsi görüşüm şuan steam üzerinde bulunan oyunlarımın hepsi steamos üzerinde çalışıyor olsa saniye düşünmem windowsu silerim.

simbolmina

17.3.2016 13:44:41

+4
quote:

Orijinalden alıntı: ADANAL1 Videoyu izlemedim ama şu başlık bile ne kadar yanlı olduğunuzu gösteriyor.
Adamlar iftira atmış gibi yorum yazıyorsunuz. Paranız boşa gitmesin, karşılığını alın diye haber yapmışlar mis gibi.

metebyr

17.3.2016 12:27:45

0
gears of war da şuan sadece windows store da erişilebilir, bunun yanında forza ücretsiz gelince zaten herkes alırım bir dal diyerek kullanacak sonrasında belki fh2 devamında quantum break, gears of warlar 4 e kadar derken hatrı sayılır kullanıcı olacaktır. zamanla da gelişir eşek değiller ya. 49 lira gow güzel duruyor mesela enpara steam bitirip ayın enparalısı diye windows store yapacak sanırım, e bende oradan alırım böyle durumlar da var

sorceress

17.3.2016 12:02:50

+2
Windows Store'un gelişeceğine inanıyorum. Bazı maddelere katılmamakla birlikte; katıldığım durumlar zamanla düzelecektir. Daha ne kadar oldu ki bu mağaza açılalı.

CoreXXX

17.3.2016 11:30:47

+4
microsoft bize steamın aslında ne kadar büyük ve kaliteli bir platform olduğunu hatırlattı. teşekkürler Microsoft bir işe yaradın sonunda:D

Final Getsuga Tenshou

17.3.2016 08:15:45

+1
Bence sebep bu platformu bilmemeleri. Olaya çok basit bakıyorlar ama zaten karşılarında Steam gibi dev bir rakip var. Sen o rakibe karşı 1-0 geridesin ve bu yetmezmiş gibi insanların seni seçmemesi için daha fazla sebep üretiyorsun. Zerre akıl yok bu Microsoft'ta. Uplay, Origin eleştiriyoruz ama adamlar hiç olmazsa Steam'in sunduğu çoğu şeyi veriyor sana. Bir kısıtlama olmuyor. Bir kaç şey de ben ekleyeyim. Oyunları nereye kaydedeceğimizi seçemiyorsunuz. Yedek alma gibi bir imkanınız da yok. Kısacası ben mağazadan falan oyun almam. Ve mağazaya gelen oyunları da PC oyunu olarak görmem. Steam'e getirirse oynarım yoksa sadece konsola çıkmış bir oyun olarak görürüm o oyunları ve zerre umurumda olmaz.

mavizaman

17.3.2016 03:54:16

+3
microsoftun ipiyle kuyuya inilmez kaç kere söyleyeceğiz...

C.H.N

17.3.2016 02:10:52

0
Yuh, direk ölü doğacak.

MahalleAndroidi

17.3.2016 01:43:07

+4
steam e rakip bile olamaz origin gibi olur

Ulan Musk

17.3.2016 01:24:54

0
Ekranı kaydedemediğimizden falan bahsedilmiş ama Xbox uygulamasındaki şu ekranı kaydetme özelliği oyunlarda çalışmıyor muydu? Eğer çalışmıyorsa bu özellik ne işe yarıyor? Ek olarak windows 10'a özel oyunlar konusunda zaten seçeneğimiz yok. Diğer oyunlarda steam şu an çok daha avantajlı. Ama yine de çok iyi bir indirim olduğunda windows store tercih edebilirim.

AC_Hawker

17.3.2016 01:24:37

0
amma kısıtlamışlar

crashday

17.3.2016 01:20:30

0
Çok kısıtlama var, eğer kullanıcıya bir avantajı olursa, mesela xbox oyunlarını PC'ye getiririrse veya oyunları uygun fiyatlı kiralama seçeneği getirirse tutar.

darkdevil35

17.3.2016 00:25:28

0
Dostum siz anlamıyorsunuz ya da videoyu izlememişsiniz gsync monütörler 144 hz dir gsync olan monütörde vsync açmasssınız kendi 144 hz ye sabitler yani siz 70 fps alırsanız ekranınız 70 hz yenilenir 100 alırsanız 100 hz yenilenir kaç fps alırsanız ekran okadar yenilenir ama gsync olmayan monütörde vsync kapatırsanız fps monütör 60 ise 60 geçerse kırılma olur 144 hz monürde 144 hz geçerse gene kırılma olur 60 hz ve ya 144 hz monütörde vsync açarsanız ekran 60 hz monütörde 60 kez 144 hz monütörde 144 kez yenilenir siz 10 fps alsanızda 60 ve ya 144 kez ekranınız yenileniz yani fps ile monütör yenileme hızı eşit olmaz o yüzden ekranda takılma kasılma gibi olur çoğu insan oyun kasıyor sanır ya da anı fps düşüşleri olur takılma hissediler o yüzden millet vsync açmaz millet takılma olmasında sadece kırılma dalgalanma olsun diye gsyncde bunların hiçbiri olmaz fps ile monütörün hz sini eşitler yani sizin dediğiniz gibi vsync kapattığınız zaman gsync monütörde dalgalanma olmaz zaten gsync monütörde vsync açılmaz o görevi gsync yapar ekranla fps yi sekronize eder eşitler oyunlar yağ gibi ne kırılma ne dalgalanma ne kasma ne takılma hiçbirşy olmaz tek - yönü gsync monütörler 2500 tl denb aşlıyor şimdi anladın umarım. V-Sync'i kapatın bakalım FPS nasıl 2-3 kat fırlayacak ama akıcılık 2-3 kat düşecek. Bunun sebebi monütörün yenileme hızı ile fps eşit olamaması gsync monütörde vsync kapalı zaten gsync 144 hz den yukarı çıkartmıyor zaten videoyu izlemeni tavsiye ederim çok daha iyi anlıycaksın https://www.youtube.com/watch?v=Gw0igMhqKnU

İdrak İstimlak

17.3.2016 00:09:32

+4
Alkan dan yine harika bir program. MS ciddi manada oyunculugun onundeki engellerden birisi. Konsol isini batirdilar ve konsol oyunculugunda kapatilamayacak yaralar actilar. DLC, mikro odeme, parali online hep bu firmanin icadi. Sira PC oyunculugunda...

Vrataski

16.3.2016 23:51:47

+4
Neden böyle bir konuya ihtiyaç duyuldu

Biyturs_OnSr

16.3.2016 23:43:06

+5
quote:

Orijinalden alıntı: darkdevil35

Gene anlamamışsınız açıkladığı normal monütörler için siz gsync ne biliyormusunuz? bence ilk onu öğrenin gsync 144 hz monütörlerde kaç fps alırsanız ekranınız aynı o şekilde yenileniler yani sekronize eder size yolladığım video izleyin siterseniz dediğimi anlıycaksınız bildikleriniz tamamen yalnış kime yara demişsiniz 120 fps bana yarar 144 hz gsync monütör kullanıyorum. https://www.youtube.com/watch?v=Gw0igMhqKnU
G-Sync'e nereden geldik benim anlamadığım mesele o. V-Sync'den bahsediyorum ben V-Sync kapalı bir vaziyette sağ üstte Fraps'ın verdiği değer isterse 2139FPS olsun, kırılmalardan dolayı, akıcılık olarak 40FPS'ye bile denk gelmiyor. V-Sync açık 60FPS her zaman ama her zaman V-Sync kapalı 239FPS'den daha iyidir. V-Sync açık vaziyette CS:GO oyununa izleyici olarak katılın, 1-2 dakika sonra ayarlardan V-Sync'i kapatın bakalım FPS nasıl 2-3 kat fırlayacak ama akıcılık 2-3 kat düşecek.

darkdevil35

16.3.2016 23:25:11

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Biyturs_OnSr

300 fps alıp fakat V-sync kapalı oyun oynayanlar gibi konuştunuz Alkan zaten açıkladı V-Sync'in ne işe yaradığını buraya bir daha yazmaya gerek yok. Oyunu kayık kuyuk oynadıktan sonra kime yarar 120 fps ?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Bu arada G-Sync'i benim HD7850'de açabiliyorsanız alıntılayın, bekliyorum
Gene anlamamışsınız açıkladığı normal monütörler için siz gsync ne biliyormusunuz? bence ilk onu öğrenin gsync 144 hz monütörlerde kaç fps alırsanız ekranınız aynı o şekilde yenileniler yani sekronize eder size yolladığım video izleyin siterseniz dediğimi anlıycaksınız bildikleriniz tamamen yalnış kime yara demişsiniz 120 fps bana yarar 144 hz gsync monütör kullanıyorum. https://www.youtube.com/watch?v=Gw0igMhqKnU

ADANAL1

16.3.2016 23:20:29

+24
Videoyu izlemedim ama şu başlık bile ne kadar yanlı olduğunuzu gösteriyor.

Biyturs_OnSr

16.3.2016 23:19:01

+6
quote:

Orijinalden alıntı: darkdevil35 Vsync ne işe yarar biliyormusunuz? sanırım bilmiyorsunuz yoksa akıcı oyun demezdiniz vsync akıcılığı öldüren bir şey ani fsp düşüşleri takılmalar hepsi vsync yüzünden olur.Ayrıca kapatılıp açılması gerek gsync monütör kullananlar vsync her zaman kapalı tutar çünkü gsync zaten fps ile monütörün hz sizi sekronize ettiği için oyun yağ gibi takılmadan dalgalanmadan akar gider emin olmadığınız şeyler hakkında yorup yapmassanız sevinirim milleti yalnış yönlendiriyorsunuz.
300 fps alıp fakat V-sync kapalı oyun oynayanlar gibi konuştunuz Alkan zaten açıkladı V-Sync'in ne işe yaradığını buraya bir daha yazmaya gerek yok. Oyunu kayık kuyuk oynadıktan sonra kime yarar 120 fps ?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Bu arada G-Sync'i benim HD7850'de açabiliyorsanız alıntılayın, bekliyorum

darkdevil35

16.3.2016 23:08:33

+2
Vsync ne işe yarar biliyormusunuz? sanırım bilmiyorsunuz yoksa akıcı oyun demezdiniz vsync akıcılığı öldüren bir şey ani fsp düşüşleri takılmalar hepsi vsync yüzünden olur.Ayrıca kapatılıp açılması gerek gsync monütör kullananlar vsync her zaman kapalı tutar çünkü gsync zaten fps ile monütörün hz sizi sekronize ettiği için oyun yağ gibi takılmadan dalgalanmadan akar gider emin olmadığınız şeyler hakkında yorup yapmassanız sevinirim milleti yalnış yönlendiriyorsunuz.

djvietnam

16.3.2016 22:46:21

+10
windovsu yerden yere vurmuşlar acaba sebep ne olaki ?

No Way Out

16.3.2016 22:45:34

0
Bu çerçevesiz pencere ile filan FPS yükseltmeyi anlamadım biri anlatabilir mi?

efendy84

16.3.2016 22:32:36

+1
Bu video neden BSC nin sayfasında değil de burada çıktı?

Grasyas01

16.3.2016 22:08:44

0
Güzel içerik ,eline sağlık

Halilowich

16.3.2016 21:56:12

+4
7 liraya max Payne 3, 4 liraya gta 4 aldım her türlü Steam akar.

.rkan

16.3.2016 21:43:15

+5
Steam'e rakip olabilmesi için bir 10yıl var eyvallah fakat Windows mağaza PC oyunculuğuna önem vermeye başlayalı kaç zaman oldu da bu derece eleştirdiniz. Masaüstü oyunculuğuna yöneleik sadece 2 oyun var hali hazırda bir bekleyelip görelim Quantum Break ve Forza Apex'i ondan sonra bu derece eleştirirdiniz. Ayrıca "Gears of War Ultimate" shadowplay'le de Game Dvr'la da kaydedilebiliyor muhtemelen Tomb Raider'da öyledir yine kayıt esnasında Shadowplay'in FPS indicator'ı kullanılabiliyor. DX12 tarafında zaten ne MSI Afterburner ne de Fraps FPS gösterebiliyor ya da kayıt alabiliyor, bu programlarla GOW'u denemeniz belki sizi yanılgıya düşürmüş olabilir. Son olarak Mart ayı sonrası Enpara malesef Steam ve PSN kampanyasını sonlandırıyor fakat Windows Store'da devam ediyor olacak.

ShadowofDeath06

16.3.2016 21:38:10

0
Origin özellikle son dönemlerde Origin Access ile rekabeti kızıştırmaya çalışırken. Microsoft'un bu konuya yaklaşımı hayli gülünç. Ne diyelim kendi kaybeder. Ayrıca videoda yok ama oyunları indirirkende indirilen dosya boyutunu hızını görememe gibi sorunlar yaşayan arkadaşlar olduğunuda okumuştum. Umarım Microsoft bir an önce düzeltir şu mağazasını.

Guest-86F03B400

16.3.2016 21:36:16

+3
bu microsoft neye elini atsa batırıyor hiç birşeyi beceremiyor kaç tane departman kapattılar ama işletim sistemi bir çok programa ve oyuna destek veriyor diye ordan parayı kırıyorlar.

mementopolis

16.3.2016 21:31:58

+23
Alkan, Microsoft 'öldü daha vurma istersen . Edit : Ayrica cok fena Beddua okur.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Biyturs_OnSr

16.3.2016 21:30:25

+17
Alkan'dan yine güzel bir bölüm. Değinmek istediğim birkaç madde var. 1- Haklısın 2- V-Sync'in açık olarak gelmesi bence problem olmamalı. Microsoft şuan Xbox kullanıcılarını hedefliyor gibi geldi bana, akıcı bir oyun deneyimi için V-Sync'in açık olması şart. Zaten FPS oyunu yok şuan Windows Store'da. 3- Borderless Fullscreen'in açık olarak gelmesinin sebebi "Windows tuşu + G" kombinasyonu. Fullscreen modda bu kombinasyonu yapınca ekranda hiçbir şey çıkmıyor, ayrıca Windows bildirimleri geldiğinde ekranda gözükmüyor, bu her oyuncunun isteyeceği bir şey değil bana sorarsanız. 4- Haklısın ama sırf bu platformdan uzak tutmak için yeterli değil bence. 5- Steam Controller desteği bir zahmet olmasın Windows platformu varken Steam'in kendi platformunu duyurması Microsoft'un tabi ki de hoşuna gitmemiş olacak ki böyle bir tepki göstermiş. 6- Fraps benzeri programlar neden desteklenmiyor bilmiyorum ama az önce belirttiğim Windows 10 ile gelen "Windows tuşu + G" kombinasyonu ile Fraps ve diğer benzeri programlardan çok daha başarılı bir şekilde oyun kaydı yapılabiliyor (bu kombinasyonu Steam oyunlarında da kullanabilirsiniz :) ). Bütün gün arkada açık bıraksanız bile performans düşüşü olmuyor Raptr'da olduğu gibi. Windows Store'dan oyun aldım, kayıt yapamıyorum diye bir şey yok yani. Ayrıca bunu Xbox uygulamasında düzenleyip, isimlendirip, topluluk ile paylaşabiliyorsunuz. 7- Haklısın 8- Henüz belirsiz 9- Dediğim gibi Xbox'ı PC'ye taşımaya çalışıyor, bu nedenle Exclusive oyunları şimdiden getirmeye başladı, Xbox gibi bir altyapıyı PC'ye getirip, Exclusive oyun koymamak olmazdı zaten. Son olarak, şuan karşılaştırma yapmak için daha çooooooooook erken. Benim bildiğim zaten Windows Store'da 2 oyun var PC oyunu olarak. Tomb Raider ve Gears of War. Steam'in kütüphanesiyle karşılaştırdığımızda 2 çok düşük bir rakam. Rakamlar şöyle binlere çıksın, o zaman karşılaştıralım derim. Daha çıkalı "bir kaç ay" olmuş sistemi, 2003 yılından bu yana gelişmekte olan Steam ile karşılaştırıyorsunuz.

Ryder1511

16.3.2016 21:24:32

+18
Güncel konu Son kullanıcı için yararlı içerik Kısa bir video Süper içerik

Dexter Morgan

16.3.2016 21:24:30

0
Cs go da rekabetçi girmek isterseniz beklerim :D

emir kustirika

16.3.2016 21:24:24

+3
yuh dedim microsoft dedim nedir bu dedim microsoft dedim ki bunları microsoft u seven sayan microsoft la bu yaşlara (32) gelmiş biri olarak söylüyorum hakikaten büyük bi yönetim eksikliği var ama nerde ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

PC Ersin Kılıç 8 / 10 oy
KÜNYE
PC
+ TAKİBE
AL
99 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
1
OY
10
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD