Unseen64'ün hazırladığı bir belgesele göre, Nintendo'nun şimdiye kadarki en büyük başarısızlığının, hakkında hiçbir şey duymadığımız bir oyun olan Project H.A.M.M.E.R (diğer adıyla MachineX) olduğu ortaya çıktı. Wii için hazırlanan oyun, 6 senelik bir geliştirme süreci sonunda iptal edilmiş.
Oyunun geliştirilmesine 2003 yılında başlanmış ve 2005 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyormuş. Ama Japon yönetim ve Amerikalı çalışanlar arasındaki çekişmeler sonunda oyun iptal edilmek zorunda kalmış. Tartışmanın ana konusu, oyunun vasatlığını ortadan kaldırmak için hangi konuya ağırlık verilmesi gerektiği yönündeymiş. Japon yönetim, oyunun grafiklerinin daha düzgün hale getirilmesini isterken, Amerikalı yapım ekibi, oyunun oynanabilirlik mekanikleri üzerinde uğraşılması gerektiğinde ısrar ediyormuş.(bana göre görünen o ki, yapım ekibi haklıymış)
Kördüğüm olan bu sorun asla çözülememiş ve bir çok farklı departmandan ayrılmalar yaşanmaya başlamış. Sonuç olarak oyun 2009'da iptal edilmiş ve NST, lider yapımcı firma pozisyonundan daha küçük bir firma haline gelmiş. Bu hikayeden oyun firmalarının çıkartması gereken ders, yaratıcı ekibe daha çok söz hakkı tanınmasının önemi olsa gerek.