Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

EA, Star Wars: Battlefront'u Övmeleri İçin Ünlülere Para Veriyor


    Hali hazırda Star Wars markasından dolayı epey geniş bir kitleye hitap eden Star Wars: Battlefront için ilginç bir haber ortaya çıktı. Gelen haberlere göre EA, Star Wars: Battlefront'u övmeleri için ünlülere para teklif etti.
 
    Bu duruma karşı çıkan Breaking Benjamin'in solisti Benjamin Burnley Instagram hesabı üzerinden bolca argo sözler içeren bir mesaj yayınladı. Star Wars: Battlefront'un Xbox One sürümüne ait diski kırıp fotoğrafını yayınlayan Burnley gönderide, "EA bu çöpü öven bir gönderi yayınlamam için bana para teklif etti. Paranızı kendi k*çınıza sokabilirsiniz. Bu berbat oyunu oynayacağıma gider Star Wars'ın en berbat Prequel filmlerini izlerim." mesajına yer verdi.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
star wars dice battlefield battlefront
Teletubbies'in Açılışını GTA V'te Yaptılar... Scribblenauts Yapımcısından Yeni Oyunu Hedeflediği Bağışı Toplayamadı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

oa454

25.11.2015 02:32:40

0
arkadaşlar breaking benjamin her kitleye hitap etmez ama kendi türünde en azından duymayan yoktur. böyle cahil cühela yorumlar görünce sadece kendinizi komik duruma düşürüyorsunuz.

Dimwit

25.11.2015 01:03:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: beşiktaşk07bjk kusura bakmada kapağı yedin birader, şimdi hiç çevirme
Bana kapağın hasını kendi kendisine yapmış gibi geldi. İlk etapta ''14k takipçisi var ünlü değil bunlar'' diyen de kendisiydi, ona kendi mantığıyla cevap verince ''İrem Demirci'nin daha çok takipçisi var o zaman o mantıklı o daha ünlü'' diyen de kendisiydi. Yani arkadaşın ilk savunma mantığına göre İrem Demirci, Queen'den daha ünlü :) Ha bu dediğini anlamaya kafam basmaz diyosan ayrı, ironiden anlamayan nesle pek aşina değiliz sonuçta ;)

beşiktaşk07bjk

25.11.2015 00:56:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

o zaman İrem derici de dünya starı , bir parçası 85 milyon tıklandı edit : şimdi baktım 149 milyon muş, o zaman İrem Derici über star oluyor böylece
haşırt the blackboard diyosun

beşiktaşk07bjk

25.11.2015 00:55:07

0
kusura bakmada kapağı yedin birader, şimdi hiç çevirme

Dimwit

24.11.2015 22:01:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2
quote:

Orijinalden alıntı: Dimwit

Öylesin ne yazık ki. :/ http://i64.tinypic.com/2ps274n.jpg (Göremezsen diye büyük versiyonu) Spotify hesaplarından bahsetmiyorum bile, en çok dinleyici kitlesi de orada. Arada bir başınızı Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Beyonce'dan falan kaldırın...
o zaman İrem derici de dünya starı , bir parçası 85 milyon tıklandı edit : şimdi baktım 149 milyon muş, o zaman İrem Derici über star oluyor böylece
Youtube takipçi/izleyici sayısı muhabbetini açarak buna göre saçma kıyaslamalara giren sensin, insanlar da sana senin mantığınla cevap verdi bu kadar basit. Hadi yine senin mantığınla devam edelim başlamışken... AC/DC'nin Back in Black klibi 103 milyon tık almış. O halde senin mantığına göre İrem Demirci, AC/DC'den daha ünlü. Hatta Queen'in I want to break free gibi en çok bilinen parçalarından biri 22 milyon izlenmiş hatta 1 milyon izlenen videoları var, o halde Ajdar Anık çok daha ünlü bir müzisyen aman tanrım!! Bu senin tam olarak baştaki kıyaslama ve yaklaşım şeklin, kimsenin tık sayılarını umursadığı yok, YouTube'da basit bir gaz çıkarma videosu bile 50 milyon tık alabilir. İnsanlar bunun bilincindeyken senin çıkıp ''ehe 14k takipçileri var tanınmaya çalışıyolar'' demene burada verilen cevaplar daha çok. Hoş onu bile yanlış araştırıp söylemen bile bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak konusundaki deneyimini ortaya koyuyor...

the last of us 2

24.11.2015 16:54:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dimwit

Öylesin ne yazık ki. :/ http://i64.tinypic.com/2ps274n.jpg (Göremezsen diye büyük versiyonu) Spotify hesaplarından bahsetmiyorum bile, en çok dinleyici kitlesi de orada. Arada bir başınızı Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Beyonce'dan falan kaldırın...
o zaman İrem derici de dünya starı , bir parçası 85 milyon tıklandı edit : şimdi baktım 149 milyon muş, o zaman İrem Derici über star oluyor böylece

tayfun34_4

24.11.2015 13:24:06

-1
adamların bütün hepsinin sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısını toplasan twitchte yayın yapan sıradan bir insanın takipçi sayısı bile etmez. Youtube deki izlenme sayısını popülerlik sanıyorlar. Mesela atıyorum Ben bir şarkıyı seviyorum 150 bin kere youtube dinlemişim. O şarkının youtube deki izlenme sayısı 50 milyon şimdi bu 50 milyon ayrı ayrı tek bir insan mı oluyor tabikide hayır ,biri 10.000 kere dinlemiş bir başkası 1000 kere dinlemiş eğer tıklanma sayılarıyla popülerlik arayacaksak bizim türk sanatçıların hepsi dünya starı kimi 50 milyon kimi 120 milyondan fazla youtubedeki videlorı izlenmiş. Bu sizin bahsettiğiniz grup dünya çapında bir grup değil kendi dinleyicisi olan sıradan bir grup her ülke var olabilecek belirli bir popülaritesi olan hayranları tarafından sevilen bir gruptur.Grubun bir üyeside gitmiş belli star wars battlefront almış oynamayı becerememiş sinirlenmiş diski kırmış bununla da aklınca reklam yapıyor hepsi bu başka konuşmaya değer bir tarafı yok.

Ginga Bishounen

23.11.2015 22:16:03

-1
Sağlam kapak. (:

yiroki

23.11.2015 17:53:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: Dimwit
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

aynen ben dün bunların youtube kanalını 17 bin kişi takip ediyor dediğimde, sen cahilsin Dünya tanıyor dediler .
Öylesin ne yazık ki. :/ http://i64.tinypic.com/2ps274n.jpg (Göremezsen diye büyük versiyonu) Spotify hesaplarından bahsetmiyorum bile, en çok dinleyici kitlesi de orada. Arada bir başınızı Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Beyonce'dan falan kaldırın...
@dimwit ya bunla uğraşmaya değmez yorma kendini gereksiz yere :D

Master_Evil

23.11.2015 17:24:11

0
adamı bende tanımıyorum ama eanın yaptığı rezalet

EnemyDestroyeD

23.11.2015 17:03:46

0
oyun cidden güzel olmuş zaman olsa sabah akşam oynuycam fakat zaman olmadığı için günde 2-3 saat zor oynuyorum

Dimwit

23.11.2015 16:47:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

aynen ben dün bunların youtube kanalını 17 bin kişi takip ediyor dediğimde, sen cahilsin Dünya tanıyor dediler .
Öylesin ne yazık ki. :/ http://store.donanimhaber.com/93/09/91/930991eb070afcd6b18bc6eac7def7b4.jpg (Göremezsen diye büyük versiyonu) Spotify hesaplarından bahsetmiyorum bile, en çok dinleyici kitlesi de orada. Arada bir başınızı Justin Bieber, Nicki Minaj, Miley Cyrus, Beyonce'dan falan kaldırın...

dockhanger

23.11.2015 15:16:19

-1
hardline dan sonra buda olmadı

the last of us 2

23.11.2015 14:52:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: tayfun34_4

Dünya tanıyor ama bir senle ben tanıyamadık yoksa biz marstan mıyız 48+17 = DÜNYA SÜPER MATEMATIK
olabilir

tayfun34_4

23.11.2015 14:44:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

aynen ben dün bunların youtube kanalını 17 bin kişi takip ediyor dediğimde, sen cahilsin Dünya tanıyor dediler .
Dünya tanıyor ama bir senle ben tanıyamadık yoksa biz marstan mıyız 48+17 = DÜNYA SÜPER MATEMATIK

the last of us 2

23.11.2015 13:22:17

-3
quote:

Orijinalden alıntı: tayfun34_4 Sen kimsin ki ea sana para verecek de oyunu öv diyecek.48 bin takipçi twitch de yayın yapan sıradan insanların bile milyonlarca takipçisi sosyal medya hesaplarında hadi canım yürü git başka yerde oyna kendi reklamını yapan oyun oynamayı beceremeyen zavallın tekisin.
aynen ben dün bunların youtube kanalını 17 bin kişi takip ediyor dediğimde, sen cahilsin Dünya tanıyor dediler .

Guest-41D8E7635

23.11.2015 13:20:32

0
Bu oyun bence gayet güzel olmuş lakin ben destiny,battlefield,star wars,cod gitgide birbirine benzediklerini düşünüyorum.

Rwenzori

23.11.2015 12:53:19

-1
ona buna para vereceğine adam gibi oyun yapsınlar, iade eden çoktur muhtemelen.

awolfinsky

23.11.2015 12:31:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dimwit

''Sen müzisyensin otur albüm yap, ne işin olur oyunla'' düşüncenize katılmıyorum. Ben de konservatuar mezunu, profesyonel olarak müzisyenlik yapan, ekmeğini bu işten çıkaran bir insanım. Ayrıca kendini ''hardcore'' oyuncu olarak tanımlayabilecek kadar oyun geçmişi olan bir oyuncuyum da. Bu görüşe göre düşünürsek oyun hiçbir işi olmayan, genelde çocukların ve liselilerin hobisiymiş gibi anlaşılıyor. Ben bunu kastetmediğinize eminim zira mantıklı bir insan olduğunuzdan şüphem yok yazdığınız yazı itibariyle. Müzik endüstrisi hakkındaki çıkarımlarınız nokta atışı denebilecek doğrulukta. Rock müziğin dinleyici kitlesi pop müzik dinleyicisi kadar çok değildir. Pop şahsi fikrime göre ''kullan-at'' türü bir müzik olduğundan her yaş aralığına ve yoğun kitleye ulaşması daha rahattır. O yüzden Breaking Benjamin gibi bir gruba ''tanınmaya çalışıyorlar, reklamını yapıyorlar, dünya çapında ünlü olsaydı tanırdık zaten'' diyen arkadaşlara burada kıs kıs gülüyorum biraz... İşte bunlar hep pop kültürü... B.B. King kim diye sorsan muhtemelen yeni çıkan bir Hip-Hop ya da Rap şarkıcısı olduğunu sanırlar. Senin de bahsettiğin gibi söz konusu kişi milyoner, 90'lardan beri alternatif rock müzik camiasında en tanınan isimler arasında ve hala da oldukça sevilen bir grup. Buradaki arkadaşların yorumlarını okuyunca ister istemez oyun sektörünün neden oyunları basitleştirebildiği kadar basitleştirdiğini, neden tüketici sömürü yöntemine gittiğini daha iyi anlıyorum. Çünkü tüketici kitlesi basitleşti. Öyle başa böyle tarak diye bir söz vardır, sen nasıl bir kitleysen ve ne istediğini bilmeyip her çıkanı sorgusuz sualsiz satın alırsan, firmalar sana kendi istediklerini verir...
O sözü kişinin önceden de vukuatı olmasına istinaden söyledim.Bf4'ede giydirmiş hani nasıl desem oyun eleştirmenine dönüşmüş yoksa bu adamlar da insan tabii ki oyun da oynarlar , başka aktivitelerde de bulunurlar ama müzisyenin bir ağırlığı vardır.Belki de ben yanlış düşünüyorum muallakta kaldım aman neyse başka derdimiz olmasın

Dimwit

23.11.2015 12:19:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: awolfinsky Severim bu grubu i will not bow,diary of jane,blowing away sağlam parçalardır.Bence rüşvet şeysi doğru olabilir adamın paraya ihtiyacı yok ki zaten milyonerler yani ea lehine veya aleyhine bir iş için rüşvet alacağını sanmıyorum.Bu oyunu oynamadım bilmiyorum ama battlefield 4 e çöp demiş hay senin zevkine fıstık gibi oyun ! ayrıca sen müzisyensin otur albüm yap ne işin var oyunlarla senin. Edit.Ayrıca grubun bilinirliğine dair birkaç şey söyleyelim.Rock müzik pop müzik gibi tuvalet kağıdı müziği değildir.Dünya çapında milyarlarca kişiye ulaşacak cinsten bir tür değildir çünkü kaliteli müziğin dinleyicisi az olur.Genele hitap etme işini justin,rihanna gibi endüstriyel işçiler yapıyor.
''Sen müzisyensin otur albüm yap, ne işin olur oyunla'' düşüncenize katılmıyorum. Ben de konservatuar mezunu, profesyonel olarak müzisyenlik yapan, ekmeğini bu işten çıkaran bir insanım. Ayrıca kendini ''hardcore'' oyuncu olarak tanımlayabilecek kadar oyun geçmişi olan bir oyuncuyum da. Bu görüşe göre düşünürsek oyun hiçbir işi olmayan, genelde çocukların ve liselilerin hobisiymiş gibi anlaşılıyor. Ben bunu kastetmediğinize eminim zira mantıklı bir insan olduğunuzdan şüphem yok yazdığınız yazı itibariyle. Müzik endüstrisi hakkındaki çıkarımlarınız nokta atışı denebilecek doğrulukta. Rock müziğin dinleyici kitlesi pop müzik dinleyicisi kadar çok değildir. Pop şahsi fikrime göre ''kullan-at'' türü bir müzik olduğundan her yaş aralığına ve yoğun kitleye ulaşması daha rahattır. O yüzden Breaking Benjamin gibi bir gruba ''tanınmaya çalışıyorlar, reklamını yapıyorlar, dünya çapında ünlü olsaydı tanırdık zaten'' diyen arkadaşlara burada kıs kıs gülüyorum biraz... İşte bunlar hep pop kültürü... B.B. King kim diye sorsan muhtemelen yeni çıkan bir Hip-Hop ya da Rap şarkıcısı olduğunu sanırlar. Senin de bahsettiğin gibi söz konusu kişi milyoner, 90'lardan beri alternatif rock müzik camiasında en tanınan isimler arasında ve hala da oldukça sevilen bir grup. Buradaki arkadaşların yorumlarını okuyunca ister istemez oyun sektörünün neden oyunları basitleştirebildiği kadar basitleştirdiğini, neden tüketici sömürü yöntemine gittiğini daha iyi anlıyorum. Çünkü tüketici kitlesi basitleşti. Öyle başa böyle tarak diye bir söz vardır, sen nasıl bir kitleysen ve ne istediğini bilmeyip her çıkanı sorgusuz sualsiz satın alırsan, firmalar sana kendi istediklerini verir...

Ginga Bishounen

23.11.2015 10:53:14

+1
Bir de Xbok versiyonunu göndermişler. Adam kızmakta haklı. =D

byrd

23.11.2015 10:36:35

-2
quote:

Orjinalden alıntı: ***Leopard*** Adam piece yazmayi bilmiyor daha,habire peice yazip durmus
teacher teacher teach me teach me. adamın ana dili ingiliççe beyler.

tayfun34_4

23.11.2015 09:36:06

0
Sen kimsin ki ea sana para verecek de oyunu öv diyecek.48 bin takipçi twitch de yayın yapan sıradan insanların bile milyonlarca takipçisi sosyal medya hesaplarında hadi canım yürü git başka yerde oyna kendi reklamını yapan oyun oynamayı beceremeyen zavallın tekisin.

awolfinsky

23.11.2015 04:45:48

+2
Severim bu grubu i will not bow,diary of jane,blowing away sağlam parçalardır.Bence rüşvet şeysi doğru olabilir adamın paraya ihtiyacı yok ki zaten milyonerler yani ea lehine veya aleyhine bir iş için rüşvet alacağını sanmıyorum.Bu oyunu oynamadım bilmiyorum ama battlefield 4 e çöp demiş hay senin zevkine fıstık gibi oyun ! ayrıca sen müzisyensin otur albüm yap ne işin var oyunlarla senin. Edit.Ayrıca grubun bilinirliğine dair birkaç şey söyleyelim.Rock müzik pop müzik gibi tuvalet kağıdı müziği değildir.Dünya çapında milyarlarca kişiye ulaşacak cinsten bir tür değildir çünkü kaliteli müziğin dinleyicisi az olur.Genele hitap etme işini justin,rihanna gibi endüstriyel işçiler yapıyor.

BlackBeasT

23.11.2015 03:52:20

0
EA oyunu satmak için bilindik yahut ünlü isimlere teklifde bulunabilir normali budur.... Ne bilek para miktarını beğenmeyip artistlik yapmadığını yahut ters psikoloji yaratıp oyuna ilgiyi artırmak istemediğini

RushEpicsTR

23.11.2015 01:59:25

0
baba bad company 2 den sonraki hayal kırıklığı yapmayacak çok güzel bir oyun olmuş bence. Heleki BF hardline gibi bir rezaletten sonra..

BSC Misafiri

23.11.2015 01:38:32

0
Grafiklerin oyunu var.

BSC Misafiri

23.11.2015 01:38:28

+1
ea avukatları kapıya dayanınca böyle konuşsunda görelim

BSC Misafiri

23.11.2015 01:38:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2 adam battlefield 4 e de saydırmış, yani herifin derdi starwars falan değil , adamın derdi EA ya saldırıp işte böyle kendisinin reklamını yapmak. tanıyanlar varmış olabilir, bende tanımıyorum kardeşim bu grubu, rock mock sevmem. dünya çapında ünlü olsa bizimde habermiz olur, merak etmeyin o kadar cahil değiliz.
BF4'e saydıran adama tekrar EA bizi övsene diye iş mi verecek? Komik olmuş, reklam çabaları. Şurası da var, EA'nın adı çıkmış 9'a inmez 8'e. Her ne kadar bu firmaya giydirsek de Battlefield serisi gibi geniş haritalı bir oynanış sahip oyun piyasada pek yok. Battlefield 5 harika olacak bence, özellikle 128 kişili haritalar olursa müthiş olur. Battlefront daha ucuz olsaydı sanırım kimse bu kadar veryansın etmezdi.

Qonrul

23.11.2015 00:51:57

0
Ea ise şaşırmamak lazım

***Leopard***

23.11.2015 00:29:03

0
Adam piece yazmayi bilmiyor daha,habire peice yazip durmus

buraközkan

23.11.2015 00:18:52

0
bence asıl reklamı benjamin yapmış kendisi şuan oyun sitelerinde epey haber oldu. ea games ünsüz bir ünlüyle niye uğraşsın ki ya

Nicolae

23.11.2015 00:09:13

0
EA'den beklenir. Bu giderleri kat kat DLC ile cikartir zaten

esmerbuyucu

23.11.2015 00:02:47

0
Kendi sanki çok kaliteli bir solist. EA'da bundan niye rica ettiyse

ketchup.

22.11.2015 23:32:06

0
nasil cocukken oynadigin oyunlari. zevkini simdi alamiyorsan filmlerde oyle ileri yasdaki insanlarinda cocukluklari o filmle gecmis ben 18 yasindayim bana sorarsan en güzel film bir yilbasi aksami izledigim star wars episode 1 phantom menace dir

Maxwell1

22.11.2015 23:17:44

-1
Activision daha çok para verdi sanırım.

the last of us 2

22.11.2015 23:11:22

+7
adam battlefield 4 e de saydırmış, yani herifin derdi starwars falan değil , adamın derdi EA ya saldırıp işte böyle kendisinin reklamını yapmak. tanıyanlar varmış olabilir, bende tanımıyorum kardeşim bu grubu, rock mock sevmem. dünya çapında ünlü olsa bizimde habermiz olur, merak etmeyin o kadar cahil değiliz.

harunsuv

22.11.2015 23:11:10

0
yorumları okuyunca oyunu oynama isteği değilde a new hope izleme isteği doğdu içimde:)

lostrock

22.11.2015 22:57:40

0
ea access de 8 saattir oynuyorum tamam 60 dolar etmez ama 40 dolar olunca alınır son derece eğlenceli bir oyun bu kadar abartmanın manasını anlamadım

BSC Misafiri

22.11.2015 22:47:10

0
ea avukatları kapıya dayanınca böyle konuşsunda görelim

Dimwit

22.11.2015 22:32:43

-6
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.
Cehaletinden mi yoksa trollüğünden mi bilemedim ama gerçekten güldürdün beni. :) Öncelikle VEVO kanallarına bir zahmet bakıver yorum yapmadan kaç takipçileri varmış diye. İkincisi çok az bir kesim sevdiği grupları youtube'dan takip etme muhabbetine giriyor, çoğunun YouTube hesabı bile yok. YouTube'da 60 milyonluluk, 20 milyonluk izlenmeleri olan bir gruptan bahsediyoruz. Rock müzik grupları arasında önemli bir yerdedir bu adamlar ve yeni yetme değil, 90'lardan gelen bir gruptur, para sağmak için piyasaya çıkmış bir oyunu övmek için para alacak ve bu konuda paraya ihtiyacı olacak adamlar da değildir ayrıca, mal varlığını aratırsan milyoner olduğunu da görürsün belki. Buraya İlber Ortaylı'nın malum caps'lerinden biri çok iyi giderdi ama koymaya üşendim... Konuya gelirsek, oyunu betada deneyimlediğim iki günlük sürede gayet eğlendim. Lakin EA'ın tüketiciyi embesil yerine koyan politikalarına karşı olduğum için oyunu almadım, bunun yerine çıkacak bütün DLC haritalarının ücretsiz olacağının sözünü veren Rainbow Six Siege'i almayı tercih ederim. Senaryosuz yarım oyunu 60 dolara, diğer yarısını da 50 dolara DLC diye satmaları bence kabul edilecek bir iş değil. Madem senaryo ile uğraşmayıp masraf düşürüyorsun, ver DLC haritalarını ücretsiz bir şekilde Ubisoft gibi. Yapmazlar ama, oyun sektörü açgözlü bi sektöre dönüştükçe dönüşüyor...

BSC Misafiri

22.11.2015 22:27:34

-1
Benjamin ya adamim benim helal sana sana yakisan da bu

BSC Misafiri

22.11.2015 22:27:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: yiroki
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2
quote:

Orijinalden alıntı: ReflexAction Eğer EA adamı dava etmezse bilin ki doğrudur çünkü ortada direk bir iddia var ve markayıda kötülüyor
aklıma lindsay lohan geldi, rockstar ı dava etmişti, bu da onun yolunda gidiyor belliki, ünlü olma çabaları.
breaking benjamin gayet ünlü bir grup , dünya oyunların etrafında dönmüyor aç gözünü biraz
Sen zaten her beğendiğin şeyi subscribe lasaydın dünya daki ünlü denilen şeyin ortalaması artardı. Youtube dan subscribe bakarak ünlülüğünü tespit etmeye çalışmak, X oyununu A şirketinden daha iyi yaparım demek gibi bişi. Biraz tutarlı olun. Bu BSC nin artık commenter larına bi çözüm bulması lazım ağzı olan konuşuyor..

cemecem21

22.11.2015 21:53:20

-2
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2 çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.
Olay Vevo'da bitiyor. Vevo kanallarındaki takipçileri 261 bin küsur.

cemecem21

22.11.2015 21:49:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2 çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.
Olay Vevo'da bitiyor. Vevo kanallarındaki takipçileri 261 bin küsur.

kaplan3461

22.11.2015 21:09:23

-3
Bunu herkes yaptırır sonuçta ticari olay satışlar olmasi lazimki memnun olsunlar ama oyuncular memnunmu orasi önemli oyunda hersey güzel grafikler falan en iyisi ama belli zaman sonra sıkıyor call of duty de ne kadar oynarsan okadar bağımlılık yapıyo burda bunları basaramamis EA

Sir Maximus is BACK

22.11.2015 20:51:04

-2
Şarkı da güzeldi http://m.youtube.com/watch?v=7qrRzNidzIc

Jack Rabbit Slims

22.11.2015 20:50:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

SW ile ilk kez TRT 1'in tek kanal olduğu dönemde tanışmış biri olarak eleştirilerimi getireyim. Eğer "Luke veletinin" ana karakter olduğu seri bu kadar iyi olmasaydı sence Anakin'in ana karakter olduğu seri olur muydu? Bence tüm seri içerisinde en sinir bozucu karakter Anakin. Kibir, kıskançlık, ergenlik ne ararsan var. Ya bir de Han Solo gerçeği var ilk üçlemede. Başlı başına alır götürür. Evet düello olarak ilk üçleme belki kısır gelebilir. Bir Duel of the Fates yok elbette içerisinde. Evet efektler falan eski. Ancak o dönemin imkanlarıyla bakıldığında tek kelime ile muhteşem.
Bu benim fikrim, ilk üçlemenin altında yatan bir fikir bile yok, sadece action. Diğerinde Anakin'in ergenliğiyle, kibriyle ve aşkıyla dönüşümünü izliyoruz en azından, saf actiondan ibaret değil. Anakin'i seviyorum demedim ama hikayesini epik buluyorum, Luke'ın böyle bir hikayesi yok. C-3PO ve R2-D2 favori karakterlerim zaten, serinin en orijinal tipleri bunlar.

Patren

22.11.2015 20:40:02

-6
kim takar Breaking Benjamin o kadar da abartmayin dunyaca taninan bir grup degil ea guzel viral yapmis

stun

22.11.2015 20:32:39

-3
Bu berbat oyunu oynayacağıma gider Star Wars'ın en berbat Prequel filmlerini izlerim.'' diyen insan zaten oynamasın.. yeni çıkıcak star wars ı da izlemesin.. 4-5-6 -1-2-3 sıralamasıyla çıktıgı için 3. film benim en sevdiğim filmdi.. Anakinde en favori karakterimdir.. oyun coddan daha iyi olmuş.. haritalar gayet güzel grafıkler çok iyi.. oynanışta tatmin ediyor.. taktıksel yaklaşabılıyorsunuz.. haritalar buyuk oldugu için.. codda 3 ks ten sonra ölüyorsun.. yaptıgın sniperlıktan da zev almıyorsun.. star wars güzel olmuş bence

deadlight54

22.11.2015 20:23:57

0
Star Wars: Battlefront iyi bir oyun fakat çok fazla şişirilmiş bir oyun. Bence "casual kitleyi birazda biz yolalım" hesabıyla yapılmış oyun ve diğer kısmınında DLC ile satılacak olması cabası. Ben Jade Raymond ve Amy Hennig'in hikayeli Star Wars oyununu bekliyorum, umarım bu ikilinin projesi DLC kurbanı olmaz. EA gene yapmış yapacağını, şaşırmıyorum artık.

SilentHunterHD

22.11.2015 20:21:35

0
adam iyi ifşa etmiş :)

OMEGALUL

22.11.2015 20:16:58

0
boşuna fanı değilmişim bu grubun

StrangerLovely

22.11.2015 20:10:37

0
Hayatımdaki gördüğüm en rezil online fpslerden birisi bu oyun. Adamın tepkisi son derece haklı, oyun isterse mükemmel olsun (ki dediğim gibi rezil bile değil) kişinin fikirlerini satın almaya çalışmaktır bu.

Guest-BB2CECC18

22.11.2015 20:00:17

0
Adam sokacağını sokmuş ea nın sokacağını bir şey kalmamış.

Venomstr

22.11.2015 19:59:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gencay

Bana göre ciuv ciuv boom pamdan ibaret bir seri zaten. Güzel falan ama efsane derecede sevilmesini ilginç buluyorum.
Şöyle ki; sadece şunları bile yazmak yeterli olur... - Luke Skywalker - Han Solo - Princess Leia - Chewbacca - Yoda - C-3PO - R2-D2 - Darth Vader - Jabba the Hutt **** Bunları yazdıktan sonra 1999 yılında başlayan ikinci üçleme çöp olarak beliriyor gözümde.

Wayward Son

22.11.2015 19:49:15

0
quote:

Orjinalden alıntı: Gencay
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Wuuuu ilk üçleme mi kötü...! Ne yaptın sen? Star Wars'u direk bırak sen... (Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia...) Hayatımda gördüğüm en acayip yorumu yaptın az önce.
Luke veletinin ana karakter olduğu seri Anakin'in ana karakter olduğu seriyi geçemez bence. Han Solo'yla Leia'yı severim ama. İlk serinin ikinci seriden nesi daha iyi sence?
SW ile ilk kez TRT 1'in tek kanal olduğu dönemde tanışmış biri olarak eleştirilerimi getireyim. Eğer "Luke veletinin" ana karakter olduğu seri bu kadar iyi olmasaydı sence Anakin'in ana karakter olduğu seri olur muydu? Bence tüm seri içerisinde en sinir bozucu karakter Anakin. Kibir, kıskançlık, ergenlik ne ararsan var. Ya bir de Han Solo gerçeği var ilk üçlemede. Başlı başına alır götürür. Evet düello olarak ilk üçleme belki kısır gelebilir. Bir Duel of the Fates yok elbette içerisinde. Evet efektler falan eski. Ancak o dönemin imkanlarıyla bakıldığında tek kelime ile muhteşem.

Wayward Son

22.11.2015 19:47:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: Gencay
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Wuuuu ilk üçleme mi kötü...! Ne yaptın sen? Star Wars'u direk bırak sen... (Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia...) Hayatımda gördüğüm en acayip yorumu yaptın az önce.
Luke veletinin ana karakter olduğu seri Anakin'in ana karakter olduğu seriyi geçemez bence. Han Solo'yla Leia'yı severim ama. İlk serinin ikinci seriden nesi daha iyi sence?
SW ile ilk kez TRT 1'in tek kanal olduğu dönemde tanışmış biri olarak eleştirilerimi getireyim. Eğer "Luke veletinin" ana karakter olduğu seri bu kadar iyi olmasaydı sence Anakin'in ana karakter olduğu seri olur muydu? Bence tüm seri içerisinde en sinir bozucu karakter Anakin. Kibir, kıskançlık, ergenlik ne ararsan var. Ya bir de Han Solo gerçeği var ilk üçlemede. Başlı başına alır götürür. Evet düello olarak ilk üçleme belki kısır gelebilir. Bir Duel of the Fates yok elbette içerisinde. Evet efektler falan eski. Ancak o dönemin imkanlarıyla bakıldığında tek kelime ile muhteşem.

Jack Rabbit Slims

22.11.2015 19:44:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Herşeyi... Ben, ikinci seriyi Star Wars olarak bile görmüyorum. Film olarak da uyduruk çünkü. ---- Ewan Mcgregor, Natalie Portman falan inanılmaz sırıtıyor. Star Wars evrenine uymamış. Jar Jar rezilliği falan da var. Absürt. Hayden Christensen da amatör oyuncu gibiydi zaten.
Bana göre ciuv ciuv boom pamdan ibaret bir seri zaten. Güzel falan ama efsane derecede sevilmesini ilginç buluyorum.

mertov

22.11.2015 19:33:14

0
Oyun kötü olabilir, EA kendisinden beklenen şeyleri de yapmış olabilir, Ama böyle CD'yi kırıp şov yapmalar çok daha çirkin ve o oyuna emek verenlere terbiyesizliktir.

mertov

22.11.2015 19:25:16

0
Oyun kötü olabilir ben de beğenmedim, EA kendisinden beklenen şeyleri de yapmış olabilir, Ama böyle CD'yi kırıp şov yapmalar çok daha çirkin ve o oyuna emek verenlere terbiyesizliktir.

Turist55

22.11.2015 19:23:37

-2
yav hehe

Venomstr

22.11.2015 19:22:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Gencay

Luke veletinin ana karakter olduğu seri Anakin'in ana karakter olduğu seriyi geçemez bence. Han Solo'yla Leia'yı severim ama. İlk serinin ikinci seriden nesi daha iyi sence?
Herşeyi... Ben, ikinci seriyi Star Wars olarak bile görmüyorum. Film olarak da uyduruk çünkü. ---- Ewan Mcgregor, Natalie Portman falan inanılmaz sırıtıyor. Star Wars evrenine uymamış. Jar Jar rezilliği falan da var. Absürt. Hayden Christensen da amatör oyuncu gibiydi zaten.

Jack Rabbit Slims

22.11.2015 19:17:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: venomstr

Wuuuu ilk üçleme mi kötü...! Ne yaptın sen? Star Wars'u direk bırak sen... (Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia...) Hayatımda gördüğüm en acayip yorumu yaptın az önce.
Luke veletinin ana karakter olduğu seri Anakin'in ana karakter olduğu seriyi geçemez bence. Han Solo'yla Leia'yı severim ama. İlk serinin ikinci seriden nesi daha iyi sence?

Venomstr

22.11.2015 19:12:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: Gencay

Bence de Anakin'in hikayesi mükemmel işlenmişti, Padme'ye olan aşkı, yavaş yavaş karanlık tarafa geçişi falan epikti. Asıl ilk üçleme kötü, Anakin yerine koyabileceğin bir karakter yok.
Wuuuu ilk üçleme mi kötü...! Ne yaptın sen? Star Wars'u direk bırak sen... (Luke Skywalker, Han Solo, Princess Leia...) Hayatımda gördüğüm en acayip yorumu yaptın az önce.

Danny Santos

22.11.2015 19:09:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: the last of us 2

çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.
Adamlarin 67 milyon dinlenen şarkısı var,spotify da 512 k takipçi var,Rammstein i kime sorsan bilir ben Rammstein i cok severim mesela onlarinda spotify takipçisi 515k ayni hesaplar işte.

RealArek

22.11.2015 19:05:28

0
Ea ona para teklif eti mi etmedi mi bilmiyorum belki ilgi çekmek için yapmıştır ama filmleride şahane oyunuda çok güzel içeriği biraz az ama yinede çok güzel season pass kesin doldurur ea onu bilmiyen yok gereksiz yere b.k gibi oyun demiş önce açıp oynasaymış.

Jack Rabbit Slims

22.11.2015 19:05:09

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Painteam

bende neden hala insanlar prequel ı topa tutuyor anlamış değilim.ki bence son çıkan film "Revenge of the Sith" tüm serinin en iyi filmiydi.
Bence de Anakin'in hikayesi mükemmel işlenmişti, Padme'ye olan aşkı, yavaş yavaş karanlık tarafa geçişi falan epikti. Asıl ilk üçleme kötü, Anakin yerine koyabileceğin bir karakter yok.

yiroki

22.11.2015 18:58:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2
quote:

Orijinalden alıntı: yiroki

breaking benjamin gayet ünlü bir grup , dünya oyunların etrafında dönmüyor aç gözünü biraz
çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.
rock müzik ile içli dışlı olmayanlar pek bilmez doğrudur ayrıca çok saçma mantığın var benim dinlediğim çok grup var ama youtube da sadece iki grubun kanalına aboneyim , rock dinleyen kitle bu hareketleri pek umursamaz ister övsün ister küfretsin gereksiz hareketler

Krone

22.11.2015 18:57:28

0
Kırılır mı lan o ? Bence sağlam viral var Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler.

Source

22.11.2015 18:57:21

+1
İsmi sebebiyle fazlasıyla abartilan bir oyundu.

Woogyboo

22.11.2015 18:55:13

+4
Oyuna çöp, berbat demesi yanlış bir kere. Sadece kendisine rüşvet teklif edildiğini yazabilirdi mesela. Burada çok bariz kendi reklamını yapıyor.

dingo egret!

22.11.2015 18:49:20

+2
ortada bir reklam var ve evet sesini duyurmuş ama reklamı yapan EA değil

orangeblu

22.11.2015 18:40:29

+2
Oyunda senaryo modu olmamasına rağmen fiyatı 60 dolar. Ve 50 dolara da dlc satılıyor. Oyunun puanlar ortada. Adam az bile sövmüş. Bir de o sevmediğiniz CoDa bakın. Campaign, Multiplayer, Zombies ve Nightmare olmak üzere 4 oyun modu var. Hepsi de gayet kaliteli. Tamam oyunun betasını bende oynadım fena değildi. Ama hem fiyatı fazla, hemde içeriği yakın zamanda çıktığı için rakibi black ops 3e nazaran çok az. Bunu alacaklara black ops 3 almalarını öneririm. Multisi zaten her zamanki treyarch kalitesinde.

i_lenker

22.11.2015 18:32:23

+5
Oyun için azıcık reklam için dünyanın parasını harcarlar, sonra neden 60 dolar diye sorunca "500 milyon dolar harcadık". Bu yüzden 5 dolardan fazla vermem bu saçma firmaların oyunlarına.

John Sheppard

22.11.2015 18:29:15

+1
İroniyi, virali kimse anlamamış sanırım. Asıl reklam bu işte. CD'yi kırmadan bu oyun süper dese, bu kadar çok ilgi çekmezdi.

TheStarBox

22.11.2015 18:25:52

+2
bence adam haklı.bende hiç beğenmedim bu oyunu.ve gerçek starwars hayranlarının seveceğinide düşünmüyorum.

the last of us 2

22.11.2015 18:24:23

-1
quote:

Orijinalden alıntı: yiroki

breaking benjamin gayet ünlü bir grup , dünya oyunların etrafında dönmüyor aç gözünü biraz
çok ünlüler maşallah, youtube da 17bin takipçileri var. dünya tanıyor gerçekten.

yiroki

22.11.2015 18:16:35

-4
quote:

Orjinalden alıntı: the last of us 2
quote:

Orijinalden alıntı: ReflexAction Eğer EA adamı dava etmezse bilin ki doğrudur çünkü ortada direk bir iddia var ve markayıda kötülüyor
aklıma lindsay lohan geldi, rockstar ı dava etmişti, bu da onun yolunda gidiyor belliki, ünlü olma çabaları.
breaking benjamin gayet ünlü bir grup , dünya oyunların etrafında dönmüyor aç gözünü biraz

Guest-8BD6C1C54

22.11.2015 18:11:34

+2
doğru olanı yapmış, ne yani arkadaşlar rüşveti mi kabul etsin ne oldu size böyle?

BSC Misafiri

22.11.2015 18:09:26

0
anladık para için öv meni istemesi yanlış saçmalık ama oyun çöpte değil abartmış bence oyuna lafım yok ama alın paranızı ..... s derdim ben :)

Guest-8BD6C1C54

22.11.2015 18:09:05

0
doğru olanı yapmış, ne yani arkadaşlar rüşveti mi kabul etsin ne oldu size böyle?

the last of us 2

22.11.2015 18:01:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: ReflexAction Eğer EA adamı dava etmezse bilin ki doğrudur çünkü ortada direk bir iddia var ve markayıda kötülüyor
aklıma lindsay lohan geldi, rockstar ı dava etmişti, bu da onun yolunda gidiyor belliki, ünlü olma çabaları.

ReflexAction

22.11.2015 17:54:42

+1
Eğer EA adamı dava etmezse bilin ki doğrudur çünkü ortada direk bir iddia var ve markayıda kötülüyor

pcrex

22.11.2015 17:50:57

0
Star Wars temalı doğru düzgün oyun çıktı da biz mi oynamadık, eldeki malzeme bu yapacak bir şey yok. bence yakın zamanda çıkışını yapacak olan sinema filmi daha büyük fiyasko olacak. aslında oyunun tek eksiği içeriğinin neredeyse yarısının dlc olarak veriliyor olması. hepsini tek pakette 60$ dan sunsaydılar yılın en iyi yapımları arasına girebilirdi.

mehmet4428

22.11.2015 17:48:16

-2
Gayet doğal bir şey. EA sonuçta.

rambocuk

22.11.2015 17:44:50

+2
Pc yada ps4 de deneseydi keşke

Painteam

22.11.2015 17:44:49

+1
quote:

Orjinalden alıntı: venomstr Filmlerden, Prequel Trilogy'nin berbat olduğuna ben de katılıyorum. İkinci üçleme nasıl sevildi anlamış değilim.
bende neden hala insanlar prequel ı topa tutuyor anlamış değilim.ki bence son çıkan film "Revenge of the Sith" tüm serinin en iyi filmiydi.

White Death

22.11.2015 17:40:45

0
Oyunu henüz oynama fırsatım olmadı ama betası gayet güzel ve eğlenceliydi bence. Star Wars ile pek alakam olmamasına rağmen ilgimi çekmeyi başarmıştı oyun. Bana EA para vermedi verseydi daha devam ederdim aslında.

the last of us 2

22.11.2015 17:20:16

+16
EA yi zerre sevmem ama bu oyun tek kelimeyle mükemmel olmuş, başından kalkamıyorum, zamanında battlefield e de saydırmış anlaşılan, kendini göstermeye çalışan biri gibi duruyor.

Venomstr

22.11.2015 17:16:44

-1
Filmlerden, Prequel Trilogy'nin berbat olduğuna ben de katılıyorum. İkinci üçleme nasıl sevildi anlamış değilim.

Masso

22.11.2015 17:13:01

+10
Benjamin zamanında Battlefield 4'ede sövmüştü Twitter'dan. :D

Chirrut Imwe

22.11.2015 17:10:08

-3
Bence rezalet bi oyun.Tamamen casual.Hic bir taktik,strateji istemeden cat cat indirebiliyorsunuz adamlari.Birde icerik cok kisitli olup DLC ile kakalamaya calismalari ayri bir manidar durum.Grafiklerinden dolayi oynuyor millet

ShadowofDeath06

22.11.2015 17:10:08

0
Ben oyunun betasına katıldım o kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum oyunun. Ama eğer cidden böyle bir olay varsa orası fiyasko o ayrı.

ArqunsahiN

22.11.2015 17:08:18

+40
Peki ya kötülemesi için para aldıysa :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Star Wars: Battlefront
+ TAKİBE
AL
46 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız