Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Performans Dizüstüsü MSI GT 683'ü İnceledik!

9 Ocak 2012 Erdinç İyikul 91 İzlenme Sayısı: 39560 Video süresi: 40:25 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Performans arayan oyuncuların merak ettiği modellerden biri olan MSI GT 683, test merkezimize konuk oldu. Son dönemin ses getiren hit oyunlarıyla test ettiğimiz dizüstü bilgisayar, bakalım performansı ile oyunseverlerin beklentilerini karşılıyor mu ?

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC msi gt683 performans test video inceleme
Battlefield 3 Video Rehber - İlk Bölüm Nintendo 3DS'in, Zelda'ya Özel Paketini Açıyoruz!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

sahinizgi05

22.5.2013 10:10:24

0
ekran kartı hoşuma gitmedi :D

Bowser Zeki

20.5.2013 12:13:54

0
Konuyu hortlattım. Arkadaşlar kullanan varsa fikirlerini almak isterim. Bunu 2000 tl ye alıcam. İyi midir?

LeonRe4

30.9.2012 16:36:05

0
oyun masaustunde oynanir.laptopta oyun beni sarmiyor

BEYAZ PASSATLI PRENS

29.9.2012 00:30:14

0
Buna para verenin aklini seveyim

Guest-FDC9156E7

27.9.2012 19:18:36

0
Laptop oyun odaklı olarak alinirsa zaten hata yapiliyor demektir.

Hound Dog

11.6.2012 10:13:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: N0thingLose Bf3 te Asus n53sn-sz076v de 15fps lerde bu bilgisayar 17fps veriyorsa niye 4000 Lira verilsinki :S
hort olacak ama aynen öyle.ben aldım pişmanım performansı iyi değil

Narowal

5.4.2012 13:16:42

0
Arkadaşlar internette gezinirken yeni bir şey farkettim.MSI'ın bu dizüstü bilgisayarı, Monster'ın MS-16F11 modeli ile aynı tasarıma sahip.Kim kimden çaldı. http://www.chip.com.tr/urun/monster-ms-16f11_3186.html

emfirebo

1.4.2012 12:02:39

0
süper makina bende msı kullanıyorum ekran kartı harika

Jokeeer

1.4.2012 07:32:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri amerikadan 2500 liraya gtx 570m li, gt683dxr aldım bluray,16 gb ram ,+ özel inten n advanced n wireless,mat ekran vs full hd ,750 GB harddisk 7200 rpm,i7 2670 qm mükemmel bir laptop ,monsterla kıyas bile edilemez ses sistemi için çok özel çalışılmış ona rakip ses sistemi şu an yok,kasa estetik,klavye süper, diyebilirim ,ali-enver :) alacaktım ama 560 m lisi bile çok pahalı iyi bir seçim yaptım ve herkese tavsiye ediyorum,media markta asus 560m li model 5000 tl civarıydı ve adam o kadar ballandıra ballandıra anlattıki az daha onu alacaktım,iyiki almamışım,alacaksanız gtx 570m olmalı en az ,ben 580m 256 bit istedim ama olmadı ,almak isteyen olursa satabilirim sıfır full kutuda 1 adet daha var aynısı 4000 tl mehmetfiratkaracam@gmail.com
hayırlı olsun çoğunda sdd yok. bende almanyadan gelecek olan abime sipariş vericem amazondanmı ebaydanmı aldınız hocam? klavye sorununu çözdünüzümü?

DH Misafiri

24.3.2012 22:55:21

0
amerikadan 2500 liraya gtx 570m li, gt683dxr aldım bluray,16 gb ram ,+ özel inten n advanced n wireless,mat ekran vs full hd ,750 GB harddisk 7200 rpm,i7 2670 qm mükemmel bir laptop ,monsterla kıyas bile edilemez ses sistemi için çok özel çalışılmış ona rakip ses sistemi şu an yok,kasa estetik,klavye süper, diyebilirim ,ali-enver :) alacaktım ama 560 m lisi bile çok pahalı iyi bir seçim yaptım ve herkese tavsiye ediyorum,media markta asus 560m li model 5000 tl civarıydı ve adam o kadar ballandıra ballandıra anlattıki az daha onu alacaktım,iyiki almamışım,alacaksanız gtx 570m olmalı en az ,ben 580m 256 bit istedim ama olmadı ,almak isteyen olursa satabilirim sıfır full kutuda 1 adet daha var aynısı 4000 tl mehmetfiratkaracam@gmail.com

DH Misafiri

12.2.2012 00:24:01

0
arkadaslar ben bu laptopu satın alıcam siparişini vardim kullanan var mı bi yardımcı olsun vatanda indirimde bi yardımcı olun kötü bi yanı var mı bu laptopun

Hasikomen

16.1.2012 02:34:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: yhackup

4x3=12gb... 8x2=16gb veya 4x4=16gb
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

yhackup

15.1.2012 04:47:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: aksiyon95 Ben HP Pavilion DV6 aldım.Ram 8 GB. İ7 işlemci, ekran kartım İntel HD Graphics 2 GB. Splinter Cell Conviction ve Mafia 2 yi rahat oynadım ama PES 2012 tekrar sahneleri bile kasma yapıyor.Modern Warfare 3 çok kasıyor Low da oynuyorum.Sizce bunun nedeni ne ?
İntel HD Graphics ile o oyunları oynayabıldıgıne sukret bence muhtemelen ekran kartın ıkı tane bı de nvıdıa var sanırım nvıdıa kontrol programından bu oyunları secıp oyunlara gırersen oyunları nvıdıa ekran kartıyla acar kasmadan oynarsın..

yhackup

15.1.2012 04:41:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Hasikomen Sistem belleği : 16GB-1333MHz 4x3 ?????
4x3=12gb... 8x2=16gb veya 4x4=16gb

aksiyon95

14.1.2012 23:42:46

0
Ben HP Pavilion DV6 aldım.Ram 8 GB. İ7 işlemci, ekran kartım İntel HD Graphics 2 GB. Splinter Cell Conviction ve Mafia 2 yi rahat oynadım ama PES 2012 tekrar sahneleri bile kasma yapıyor.Modern Warfare 3 çok kasıyor Low da oynuyorum.Sizce bunun nedeni ne ?

bytradm

13.1.2012 22:31:48

0
9 yıldır pc kullanıyom son 5 yılı laptopla. kimin ne sistem alacğını veya ne amaçla kullanacağını tamamen şahsi yaşantısı belirler bilmeden ahkam kesmek doğru değil şimdi monster almışım gtx560lı gayet memnunum süse para vermem. garantiye gelince daha iyi garanti şartları olan bi firma Türkiye'de yok.

DH Misafiri

13.1.2012 17:58:03

0
bunu alacağıma(parası olanlar için tabi) dell alienvare x18 alırım. Leptapın üzerinde crossfire 6990 var. gerisini siz düşünün artık.fiyat olarak tabi 7000 tl cıvarında...

kartal.24

13.1.2012 01:08:57

0
bunun modası geçti artık sizlerden MSI GT783R incelemesini bekliyoruz...

kartal.24

13.1.2012 01:07:35

0
bunun modası geçti artık sizlerden MSI GT783R incelemesini bekliyoruz...

DH Misafiri

12.1.2012 20:11:28

0
ben bu bilgisayar yerine monster'ı tek geçerim i7-2760qm (2,40-3,50 Ghz) amd 6990m 256 bit (çift gpu) hm67 çipset 17" 1920*1080 8 gb bellek 120 gb sata3 ssd + boş bir modül blue ray okuyucusu yok linux fedora ortalama performans puanları msi GT683 gpu benchmark 15087 cpu benchmark 5402 fiyat ~4000 TL monster Q76P170HM01 gpu benchmark 21305 cpu benchmark 5930 fiyat ~3600 TL

DH Misafiri

12.1.2012 20:11:28

0
SGS 2 de videoları izleyemiyorum.

Makawelli77

12.1.2012 05:20:31

0
4 milyardan fazla veriyorsan alienware disinda hic bir seye para vermicen

tekoc96

11.1.2012 21:19:56

0
msi gt 683 al kapat konuyu

bahti24

11.1.2012 19:16:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Blooods @Battlestar DH "asla içindeki parçaların hakkını vermez." Aynı parçalar olmasına rağmen bunun üzerine ben mi taraftar oluyorum ? Parçalar msi kasasında hakkını veriyor fakat monster kasasında veremiyor.Anladım. Edit : Bu arada monster tarafratı falan değilim.Hatta bu laptop'u almayı düşünüyorum http://www.pcdepo.com/msi-ge620dx-651xtr-notebook-urun6968.html
bence de yinede o işlemci ram ve ekran kartı ile hakkını veriyor i5 liside güzelmiş bu arada

kesbi

11.1.2012 19:09:06

0
Monster alarak çok daha iyi donanıma sahip olunabilir bence. Herşey kasa veya ışık değil. Her oyunu açıp oynayamayacaksam ne anladım oyun dizüstüsü ve 4000 liradan.

BalaNari

11.1.2012 19:03:08

0
Pardon yazdığım sistemdeki RAM 12 GB. 16 GB istersen 100TL daha veriyorsun.

BalaNari

11.1.2012 19:00:53

0
Hemen Teslim Intel® Core™ i7-2720QM 4-Cores; 6MB L3; 2.20GHz 3.30GHz; 1600 MHz; 45W; 32nm (ES) 2nd Generation Intel® HM65 Express Chipset 1.5GB GDDR5 nVIDIA® GeForce® GTX 560M; 192-Bit; DX11; PhysX; DVI-DL; MXM 3.0b; 65W 15.6" Full HD ( 1920 x 1080 ) Parlak LED Ekran 30 Gün Sıfır Pixel Hatası Garantisi 12GB; 3x 4GB; DDR3-1333; PC-10600; CL9; 204pin - 3 SODIMMs 500GB Seagate® 7200RPM 16MB ST9500420AS 6x Blu-Ray READER & 8x DVD+-RW WRITER; Tray Load; SATA Türkçe Klavye (TR) Windows 7 Home Premium ( Tr ) ( 64 Bit ) 2-in-1; 802.11b/g/n WLAN and Bluetooth™ v3.0 Module; Half Mini-Card PCIe Adapter 2.0 MP Kamera Parmak İzi Okuyucusu Internal Bluetooth™ v3.0 Notebook Çantası Toplam Fiyat :2.567,64 TL + KDV Satış Fiyatı :3.029,82 TL KDV Dahil Aynı sistem Monster'da 3000 TL Bence 1500 TL tasarıma verilmez. Not: RAID yok onun yerine işlemci 2720

HarveyQuinn

11.1.2012 17:24:16

0
Para olsada alsam dediğim cihazlardan birisi

DH Misafiri

11.1.2012 17:23:40

0
MSI GT780DXR de incelermisiniz

DH Misafiri

11.1.2012 12:35:02

0
Arkdaşlar, Razor yine oyuncuları uçuracak bir tablet üretmiş i7 işlemci var, inanılır gibi değil :s http://www.mobixir.com/2012/01/11/tasinabilir-en-iyi-oyun-konsolu-razor-one/

N0thingLose

10.1.2012 22:33:05

0
Bf3 te Asus n53sn-sz076v de 15fps lerde bu bilgisayar 17fps veriyorsa niye 4000 Lira verilsinki :S

HighonFire

10.1.2012 16:40:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri merhaba, ben bu notebook ve asus g53 arasında kaldım. http://www.sanalmarketim.com/urun/7bf2ae44474fe765b13b76169e1fe460/ASUS-G53SX-IX044V-i7-2630-8GB-1TB-15.6#34;-GTX-560M-2GB-Win7-Prem-Blu-ray-Combo veya http://www.sanalmarketim.com/urun/4e9c86673e6045475f2ce7eba32f7b14/MSI-GT683-467TR-Core-i7-2670QM-16GB-120GB-SSD-750GB-GTX560M-1.5GB-15.6#34;-Full-HD-Win-7-Prem. fiatlar aynı. 3d gözlük mü alayım yoksa ssd'li mi seçmeliyim karar veremedim. Asus'un notebookta çözünürlük düşükmüş, yoksa 3d gözlüklü aususu seçmiştim.
MSI tabiki

Luc4sHood

10.1.2012 15:22:44

0
@Battlestar DH "asla içindeki parçaların hakkını vermez." Aynı parçalar olmasına rağmen bunun üzerine ben mi taraftar oluyorum ? Parçalar msi kasasında hakkını veriyor fakat monster kasasında veremiyor.Anladım. Edit : Bu arada monster tarafratı falan değilim.Hatta bu laptop'u almayı düşünüyorum http://www.pcdepo.com/msi-ge620dx-651xtr-notebook-urun6968.html

DH Misafiri

10.1.2012 15:12:52

0
merhaba, ben bu notebook ve asus g53 arasında kaldım. http://www.sanalmarketim.com/urun/7bf2ae44474fe765b13b76169e1fe460/ASUS-G53SX-IX044V-i7-2630-8GB-1TB-15.6#34;-GTX-560M-2GB-Win7-Prem-Blu-ray-Combo veya http://www.sanalmarketim.com/urun/4e9c86673e6045475f2ce7eba32f7b14/MSI-GT683-467TR-Core-i7-2670QM-16GB-120GB-SSD-750GB-GTX560M-1.5GB-15.6#34;-Full-HD-Win-7-Prem. fiatlar aynı. 3d gözlük mü alayım yoksa ssd'li mi seçmeliyim karar veremedim. Asus'un notebookta çözünürlük düşükmüş, yoksa 3d gözlüklü aususu seçmiştim.

BSC Misafiri

10.1.2012 13:38:39

0
bende var :) masaüstüne yetişemez diyen arkadaşlar hdmi ile tv ye bağlayıp full hd crysis2 yi full ayarlarda gram kasmadan oynuyorum daha ne olsun ? :)

cakal41234

10.1.2012 13:14:20

0
^taraftar olmaya gerek yok. o monster en fazla yarısı akdar performans verir. asla içindeki parçaların hakkını vermez. ve kullanım ömrü kısadır. ilerde tamir masrafı çıkartır. çoğu laptoptan daha pahalıdır aslında^ Bu nasıl bir cümledir ya Bide taraftar olma demiş..

zyzapin

10.1.2012 13:01:48

0
taraftar olmaya gerek yok diyorsun fakat yıllardır kullandığım hatta çevremde de kullandırttığım ürünlerle ilgili hiç yaşamadığım hatta yazdıklarının tam tersine şahit olduğuma göre TARAFTAR kim oluyor???

Battlestar DH

10.1.2012 12:52:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: celalcaner2

ahahaha koyduğunuz şeye bakın. taraftar olmaya gerek yok. o monster en fazla yarısı akdar performans verir. asla içindeki parçaların hakkını vermez. ve kullanım ömrü kısadır. ilerde tamir masrafı çıkartır. çoğu laptoptan daha pahalıdır aslında
içindeki parçanın hakını verme nasıl oluyor ?

Guest-AE727383A

10.1.2012 09:56:04

0
4000 e canavar kasa yapılır

celalcaner2

10.1.2012 09:51:14

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Blooods

Elbetteki dediğinde haklısın.Tasarım olarak büyük fark yaratıyor.Şöyle bişey yaptım.Tek eksiği sanırım ram'in 8gb olması.Artısı olarakta ekran kartı 6970m ve 17". Fakat şuanda 2.500e bu modelide alınabiliyor.Bana bu yüzden saçma geldi. http://www.monsternotebook.com.tr/customize/customize.aspx?id=382708&secenek=&secenek2=&adet=1&lang=tr-TR [image]local://upfiles/886819/47093FC75AAC4FF8AAC15B4B68AAB5E8.jpg[/image]
ahahaha koyduğunuz şeye bakın. taraftar olmaya gerek yok. o monster en fazla yarısı akdar performans verir. asla içindeki parçaların hakkını vermez. ve kullanım ömrü kısadır. ilerde tamir masrafı çıkartır. çoğu laptoptan daha pahalıdır aslında

Tecnique

10.1.2012 09:41:23

+1
Flash Tv deki bal reklamlarına benzedi :))

HighonFire

10.1.2012 06:43:20

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Blooods

Elbetteki dediğinde haklısın.Tasarım olarak büyük fark yaratıyor.Şöyle bişey yaptım.Tek eksiği sanırım ram'in 8gb olması.Artısı olarakta ekran kartı 6970m ve 17". Fakat şuanda 2.500e bu modelide alınabiliyor.Bana bu yüzden saçma geldi. http://www.monsternotebook.com.tr/customize/customize.aspx?id=382708&secenek=&secenek2=&adet=1&lang=tr-TR [image]local://upfiles/886819/47093FC75AAC4FF8AAC15B4B68AAB5E8.jpg[/image]
Zaten dediğin gibi şuanda 2500e alınabiliyor 1 ay öncesinde aynı fiyata denk geliyordu tam. ha benim için farkeder mi? Farketmez GTX560Mli 4GB ramli düz i7li 15 inçlik model yeter de artar bana.

konix

10.1.2012 05:59:03

0
Bence burada hiç değinilmeyen ve kendimce önemli hissettiğim konu pilin ömrü. Burada belirtilen "yük altında 1 saat 15 dakika" dayanıklılığı 6 ay sonra "artık pil öldü" dedirtir mi buna bakmak lazım.

BSC Misafiri

10.1.2012 04:11:12

0
ben bu laptopu 25 ekimde aldım.kucağinda yattığın yerde battlefield 3 u oynuyorum.her gittiğim yerde götürüyorum.3.5 kilo böyle bile alet için ağir diil.sırt çantasıda var yanında.yıllarca 2 mislini okullarda taşımadıkmı.performansa gelince medium ayarlarda full hd de oynamak 1280 720 çözünürlüğe 1000 basar.ve basıyoda.buarda cod oynayanlar ultra ayarlarda 80 fps de oynar bu aletle: ))))

Battlestar DH

10.1.2012 01:40:49

+1
dizüstü bilgisayarın amacını hala bilmeyen insanlar var sanırım. evinde sabit bir yerde kullanacaksa zaten o kadar para bayılıp almassın. ögrencisindir mesela.

wustti

10.1.2012 01:31:07

0
çok fazla para 4000TL ne olursa olsun bütün oyunları full hd düzeyde oynatsa bile ben oyun oynamak için verilen 4000TL ye acırım. Ülkemiz gelişmekte olan bi ülke ve bu tip ülkelerde mantıklı olan tüketimin kontrollü olmasıdır. ama maşallah senki dubai de petrol kuyumuz var anca alıyoruz :) tabiki parası olan istediği gibi harcar isterse tuvalet kağıdı olarak ta kullanabilir ama olması gereken budur ben sadece olması gerekeni yazdım :)

Luc4sHood

10.1.2012 00:53:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BrokenCross

Ben de monster taraftarıyım ama bu laptop hem tasarımı hem donanımı bir arada isteyenler için bir nevi. Gerçi aynı donanımı monstera koysan aralarında çok bi fiyat farkı olmuyor da.
Elbetteki dediğinde haklısın.Tasarım olarak büyük fark yaratıyor.Şöyle bişey yaptım.Tek eksiği sanırım ram'in 8gb olması.Artısı olarakta ekran kartı 6970m ve 17". Fakat şuanda 2.500e bu modelide alınabiliyor.Bana bu yüzden saçma geldi. http://www.monsternotebook.com.tr/customize/customize.aspx?id=382708&secenek=&secenek2=&adet=1&lang=tr-TR [image]local://upfiles/886819/47093FC75AAC4FF8AAC15B4B68AAB5E8.jpg[/image]

HighonFire

10.1.2012 00:41:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Blooods

Ben beğenmedim demedim.sadece çok saçma.bende laptop almayı düşünüyorum ve elbetteki oyunda oynuycam.ama gidip buna 4bin lira vericeğime monster'dan çok daha ucuza aynı özellikte bi laptop almayı tercih ederim.4bin lira vericeksemde daha iyisini alırım.bu arada "gereksiz" cilerden değilim.
Ben de monster taraftarıyım ama bu laptop hem tasarımı hem donanımı bir arada isteyenler için bir nevi. Gerçi aynı donanımı monstera koysan aralarında çok bi fiyat farkı olmuyor da.

Luc4sHood

10.1.2012 00:34:50

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BrokenCross

Adı üstünde LAPTOP. Masaüstüne en yakın performansı en taşınabilir şekilde vermek amacıyla üretilmiş zaten. Şu beğenmediğin laptopun üstündeki işlemci bile Phenom II X6 1100Tden/i5-2500den daha iyi.
Ben beğenmedim demedim.sadece çok saçma.bende laptop almayı düşünüyorum ve elbetteki oyunda oynuycam.ama gidip buna 4bin lira vericeğime monster'dan çok daha ucuza aynı özellikte bi laptop almayı tercih ederim.4bin lira vericeksemde daha iyisini alırım.bu arada "gereksiz" cilerden değilim.

Visee

10.1.2012 00:33:57

0
Yarı fiyatına daha kaliteli bir masaüstü toplanır

HighonFire

10.1.2012 00:26:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: Blooods Ben bi bilgisayara 4bin lira verip istediğim oyunu full hd çözünürlükte full ayarlarda oynayamıycaksam, yerim öyle taşınabilirliği.
Adı üstünde LAPTOP. Masaüstüne en yakın performansı en taşınabilir şekilde vermek amacıyla üretilmiş zaten. Şu beğenmediğin laptopun üstündeki işlemci bile Phenom II X6 1100Tden/i5-2500den daha iyi.

HighonFire

10.1.2012 00:23:57

0
Ben genellikle evde takılıp arada sırada ailemin zorlamasıyla dışarı çıkardım her gittiğim yere de laptopumu götürür(d)üm.(Casperım rahmetli olmasaydı) Lise 2deyim bu da demektir ki 2 sene sonra LAN partileri geliyor. E ben her oyunu 1080p ultra 16AF 4xAA da oynamicam. 1080p High benim için gayet yeterli AA AF kapalı olarak. Alırım şimdi bi monsterımı, 2 sene sonra gider bi GTX670/770 ne varsa artık o dönem ondan taktırırım bakarım keyfime.

Luc4sHood

10.1.2012 00:18:10

0
Ben bi bilgisayara 4bin lira verip istediğim oyunu full hd çözünürlükte full ayarlarda oynayamıycaksam, yerim öyle taşınabilirliği.

BERATTAN

10.1.2012 00:07:36

0
güzel inceleme olmuş ellinize sağlık.arkadaslar ben biraz araştırdım performans ve oyun laptopu alacaksam bu asus olmalı diye düşünüyorum ve daha önce bu sitede Asus G74SX i7 işlemci 3 gb nvida 560m ekran kartlı lapto un incelemesi olmuştu rica etsem bu incelemeyi nerden bulabilirm link verebilecek olan var mı

Ghost_player

10.1.2012 00:03:56

-1
Oyun keyif işidir.laptop meptop hikaye.Nümüneler laptopta oyun oynamayı severler. aslında sevmezlerde iş olsun

LimeLight

9.1.2012 23:59:17

0
Masaüstü akar hacı , Nokta.

artcraft35

9.1.2012 23:53:49

0
inceleme çok güzel olmuş keşke hoparlörlerin performansını da gösterseydiniz ama yinede baya detaylı ve faydalı teşekkürler, ürüne gelirsek kendi adıma konuşmam gerekirse bana hitap etmeyen bir cihaz yukarıda da belirtmişler zaten daha çok yurtta kalan öğrencilerine yönelik gibi, yoksa evi sabit biri için çok gereksiz zaten evde duracaksa masaüstü çok daha mantıklı ayrıca notebookların oyun oynarken ısınması ısınınca performansın düşmesi kitlenme mavi ekran gibi problemler belli bir zamandan sonra olası olumsuzluklar. üstüne oyun oynarken çok zor bölümlerde ama geçtikten sonra ne kadar basitmiş dediğimiz yerlerde kendimizi kaybedip mausu klavyeyi hırpaladığımız oluyor bu gibi etkenler sıralanınca bir laptopu her ne kadar oyuncu için tasarlanmış olsa dahi yeterli bulmuyorum

Oyuncu82

9.1.2012 23:30:39

0
Birde gta 4 eflc inceleselerdi o zaman yerlere vurduğunu görebilirdik bu parayla al bi masaüstü kim uçuyo görürüz.

SLaYeR KiNG

9.1.2012 23:19:23

0
Kedi kadına bi platonik durum sezdim ben bu video'dan.. bir de ekran kartı çok zayıf kalmış laptopda.. konsolun 7-8 katı fiyata konsol kalitesinde oyun sunan laptopu kim ne yapsın = ??

artenis

9.1.2012 23:19:02

0
işlemci dışında göze çarpan bir özelliği YOK -

E_Aydin35

9.1.2012 23:16:36

-2
Tek kelimeyle gelecek nesillerin bilgisayarı demek isterim laptop/oyun arayanlar için.

crysis8

9.1.2012 22:38:07

-1
Gerçekten Para Olsa alacağım Oyunlardan Biri

BSC Misafiri

9.1.2012 21:02:52

0
pek fazla sistemli olduğu söylenemez 4. çekirdekli ve üst düzey bi ekran kartıbulunduran bir laptopa göre çok fazla beğendiğimi sçyleyemem

aslanemre58

9.1.2012 20:54:15

0
-Klavye vasat görünüyor -Oyuncu bilgisayarında dokunmatik tuşlar zaman kaybıdır Onun dışında güzel cihaz Dizüstü bilgisayarda oyun bal gibi de oynanır

mitxqL

9.1.2012 20:30:12

0
iyi yanmamış laptop .d

Miyamoto Musashi

9.1.2012 20:04:04

0
şu anda asus marka laptopum var , daha öncesinde msi kullanıyordum şu bir gerçekki laptoplarla oyun oynarsanız MAKİNE ISINIYOR fakat MSİ ile oynuyorsanuz resmen yanıyor. 2 defa makinem yandı.Özel thermal macun aldım , yok arkadaş 2 gün normal sonra cehennem. Eklemeden geçemiyeceğim , O turbo tuşu benim makinedede vardı garantisi bittiği gün o ve yanındaki dokunmatik tuşlar bozuldu. Ekranın olduğu kapak açıp kapatıldıkça kablo kendi içinde kırılmış... Kasa metalik ve siyah olduğu için her tozu gösteriyor , bir türlü temizlenmiyor ve ısıyı koruyordu :)) ısınıyordu yani.Game serisi almıştım birde... Edit: Sitede hata

ultra_storm

9.1.2012 19:54:18

+1
Performansı berbat batsın taşınabilirliği 4000 tl ile en iyi oyun pc'ni toplarım be !

Hobar

9.1.2012 19:52:21

0
Kuzenimde üst versiyonu msi gt780 olanı var. 17" ekran, gtx 570m ve ayarlanabilir aydınlatmalı klavyesi var. Ama o bile full detay oyunlarda zorlanıyor. Eğer ben performansı yanımda taşıyacağım demiyorsanız bu paraya iyi bir masaüstü ve 1500 lira gibi bir fiyata dizüstü alınması daha uygun bence.

Hasikomen

9.1.2012 19:50:58

0
Sistem belleği : 16GB-1333MHz 4x3 ?????

DH Misafiri

9.1.2012 19:36:05

-2
bu bizim turkler oyun oynamaya ne kadar merakli ve seviyorlar yaa, adam 3bin lira verip laptop aliyor,onda oyun oynuyor.

farfan54

9.1.2012 19:35:08

+1
Donanımhaberi tebrik ederim detaylı ve akıcı bi inceleme olmuş

Oz83

9.1.2012 19:32:23

-7
bizim bu turk milleti ne kadar oyun oynamaya merakli vay arkadas. 3binlira para verip oyun laptobu alan insanciklarimiz var,

mozai

9.1.2012 19:31:15

0
bu aralar bu tur cozumleri kafamdam geciriyorum cunku arkadaslarimla lan party yapmayi cok severim :D istegim asus rog serisi oyuncu loptaplari ve alienware loptoplari gibi cesitli incelemeler olmasi

Oxeman

9.1.2012 19:28:29

+1
bana göre dışarıda zorunlu olan işlerinizi halledebileceğiniz film internet illa da oyun oynayacağım derseniz düşük çözünürlükte oyunları oynayabileceğiniz multimedya uygun fiyatlı bir notebook ve ev içinse yüksek performans sunan bir pc toplamak daha iyi olur.Zaten tahminimce bu notebook 4500 tl den aşşağı değildir.Ortalama bir notebook 1300 tl civarındayken çok sağlam bir kasayı 2600-2700 e toplayabilirsiniz. Üzerinede sağlam bir ekran alırsınız.Tadından yenmez.Zaten notebook klavyesinde küçük ekranda oyun oynamak bana o tadı vermiyor. Oyun dediğin evde hafif karanlık bir ortamda büyük bir ekranda oynanınca güzel.hele birde fantezi yapıp salondaki ambilight lı 40" tv yi odaya taşıyıp pc ye bağlayınca oynamak gibisi yok :D

vfdg

9.1.2012 19:24:54

0
Bu arada mesut çevik'le 1e1'e ne zaman başlayacaksınız.Hala gelmedi mi askerden?

007 Jets

9.1.2012 19:16:50

0
4000 TL ye bunu alıcam ve en iyi ayarlarda yavaş oynayacam öylemi? Forever Destkop!

alpa07

9.1.2012 19:14:22

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ahmetsaid_ak Vay be adamlar üşenmemiş 40dk anlatmışlar.
Adamların işi o

A.l.p.r

9.1.2012 19:05:29

+7
Su videolari YouTube'a yuklesenizde rahat rahat izlesek.

omerfak

9.1.2012 19:01:08

+1
Vay be adamlar üşenmemiş 40dk anlatmışlar.

Drakoid

9.1.2012 19:00:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: ec38 samsung chronos 7 hem tasarımı güzel hemde performansı.. ayrıca sadece 2.3 kg.. bu daha çok masaüstünün laptopa çevrilmiş hali gibi
2sinin alanlari farkli. Chronos daha cok macbook'a karsi cikarilmis, multimedya gibi, bu ise en ust oyuncu

BeYaBaN.

9.1.2012 19:00:05

+2
laptop ta oyun oynamak bana pek cazip gelmiyor elimin altında bilgisayarın kıvrandığını hissettiğimde laptop a açıyorum

Drakoid

9.1.2012 18:57:54

-1
quote:

Orijinalden alıntı: mobile prof. Sli veya crossfire sistemi neden kullanmıyor bu msi? Bknz, Dell Alienware. Edit:İmla,
Sli crossfire kullanmasa da en ust laptopunda gtx 580m kullaniyor msi. Bir de alienware asiri pahali. Sli, xfire sistemi araba fiyatina alirsin artik :)

DH Misafiri

9.1.2012 18:56:16

+9
klasik mantık abi buna vericeğim parayla destop toplarım fakat coğu insan boyle duşunmuyor genelde ulkemizde pahlı olduğu için yurt dışındaki öğrenciler yoğun bişekilde bunlardan alıyor ve türkiyede durumu iyi olan kişilerde bunlara yöneliyorlar cunku artık leptop da oyun oynamak cok daha kolay şimdi istanbulda oku antalya git 5 6 ayda bir koça destop kim taşır pcsiz yaşıyamam hemde kaliteli olsun paramda var dersen işte bu tip pcler bunun için

Mobile Prof.

9.1.2012 18:48:34

-1
Sli veya crossfire sistemi neden kullanmıyor bu msi? Bknz, Dell Alienware. Edit:İmla,

babacan52

9.1.2012 18:41:14

+1
bence çok para :/ 4.000 lira.. Ramleri be blu-ray dışında piyasadaki standart bi üründen pek farkı yok.. performans için zaten masaüstü şart. Onun dışında bi laptor kullanıcısı için 1.500-2.000 lira değerindeki ürünler yeter de artar bile..

ec38

9.1.2012 18:34:34

+2
samsung chronos 7 hem tasarımı güzel hemde performansı.. ayrıca sadece 2.3 kg.. bu daha çok masaüstünün laptopa çevrilmiş hali gibi

emregök

9.1.2012 18:28:18

-1
oynayacağın oyuna göre secim yapmak en doğrusu dizüstülere artık fazla oyun yüklenmiyo eskisi kadar.Extrem isteyen kasa topluyor sanırım.

pcheveslisi

9.1.2012 18:28:08

+1
Gerçek oyuncular Laptopta istediği performansı bulamaz. Sadece alternatif olabilir.

kudretozbay

9.1.2012 18:23:46

0
16gb ddr3 mu desteklıyor yoksa 16 gb mı var

Oppenheimer

9.1.2012 18:22:35

+1
Güzel güzel de masaüstü olarak daha ucuza daha iyisini toplarım zaten ne kadar taşınabilir ki bu laptop.

MrJFK

9.1.2012 18:17:36

-19
Çok harika bir laptop :)))
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD