Crysis 2'nin Eurogamer Expo fuarından çekilen yeni videosunda farklı bir oynanış kısmına yer verilmiş.
sıkıldım99
31.3.2011 20:59:32
AL[e]N
30.3.2011 08:27:33
demircibu
30.3.2011 05:32:52
quote:Orijinalden alıntı: S. YıLDıZ quote:Orijinalden alıntı: musAKka Siz "görünüş"ten bahsediyorsunuz, ben ise daha teknik ve ince ayrıntılardan bahsediyorum, aradaki fark burada. "Güzel görünüyor" demek, ayrıntılı demek değildir. Crysis 1'de bir objenin texture kalitesi ile Crysis 2'dekinin arasında dağlar kadar fark var. Mesela size bir örnek vereyim: Call of Duty 4: Modern Warfare Bu oyundaki bazı sahneler o kadar harikadır ki, gerçekle karıştırabilecek kadar şaşırtıcı olabilir. Göze harika görünür. Örnek (özellikle 3:10-3:15 arası): Ama bu aslında biraz göz boyamadır. Kötü birşey mi, elbette değil. Sonuçta görsel olarak oyuna bağlanıyorsunuz ve oynarken de ince detaylardan çok oyunun size ne verdiğine bakıyorsunuz. Fakat incelediğiniz zaman mevcut eksiklikleri görebiliyorsunuz. Yakından bakarsanız kaplama eskiklikleri göze batar. Crysis 2 de aynen bu şekilde. 1024x1024 px texture filtrelemesi belki 256x256'ya kadar düşmüştür. Ha, dersiniz ki "zaten fazlası gereksiz", sizin görüşünüzdür, olabilir de. Ama dediğim gibi inceleyince göze batıyor. Fizik konusunda ise arada dağlar kadar fark var, yapmayın etmeyin. Evvelden kurgulanmış deprem, çökme gibi şeylerden bahsetmiyorum ben. Birçok oyunda bunlar fizik motoruna bağımsız gerçekleşir zaten. Crysis 1'de bir ağaca, bir dala, bir objeye, bir araca ateş ettiğinizde, birşey fırlattığınızda, bir yerleri patlattığınızda çevredeki herşeyle etkileşime geçerdi. Crysis 2'de bu çok çok küçük seviyede. Evet arabaların vs. patlaması dediğiniz gibi güzel gözüküyor, efektler oldukça güzel ancak fizik yok. Bu oyundaki fizik kadarını zaten birçok oyun kullanıyor. Ağaçlara ateş edin, çalıların arasından yürüyün, hatta suyun içine bomba atın ve izleyin, kendiniz bakın buna. Sonra açın Crysis 1'i, aynısını hemen tekrarlayın, bana hak vereceksiniz. Daha dün deneme amaçlı bir arabaya tekme attım, araba alışveriş sepetinin üzerinde dik olarak kaldı. Ve aralarında belki 30 cm boşluk var, temas bile etmiyorlar. Dedim olur öyle hatalar, gittim tekrardan vurdum diğer arabalara. Temas etmesi gereken objeler aralasında devasa boşluklar oluştu hep. Bunun da sebebi görünmez kutu sisteminin bulunduğu fizik efektlerinin sistemleri çok zorlamamasıdır. Optimizasyon olarak güzel, ama görüntü olarak hayal kırıklığıdır. Yerden bir pizza kutusu alın ve inceleyin kaplamalarını, ne kadar basit ve ayrıntısız olduğunu siz göreceksiniz. Ama oyunu oynarken nasıl olsa yerden pizza kutusu almıyorsunuz, işte ben de bundan bahsediyorum. Crysis 1'in kasması gereksiz değildi, çok çok normaldi. O kadar yüksek texture'lere, poligonlara sahip bir oyunda ayrıca fizik etkileşimini tavan yaparsanız, bir de devasa bir evren sunarsanız kasar elbette. Dediğim gibi size gereksiz gelebilir ama bana göre güzelliği bu ayrıntılardaydı. Bu oyun konsollara çıkmasaydı böyle mi olurdu sizce? Ben söyleyeyim, alakası bile olmazdı. Evet, port oyunu değil ama her sistemde (xbox360, ps3, pc) birbirine yakın bir görünüş sergilemesi için kısıtlama şarttır. Optimizasyon dediğiniz şey de bundan ibaret. Ha, bunun yanında ışıklandırma vs. gibi şeylerde elbette gelişme var, ona birşey demiyorum. Ben oyuna kötü demiyorum zaten, oldukça sürükleyici olarak devam ediyor. Ama şu an bana görsel kalite ve fizik açısından adına yakışır bir güzellik sergileyemiyor, detaylarda Crysis 1'in çok altında kalıyor. Şimdi katıldım sana Oğuz... Haklısın söylediklerinde... Ama şöyle birşey var; Crysis görsel bir şovdu... Yani bir teknoloji gösterisi gibi... Ağaçlar yapraklar hareket ediyor, taşa zoom yapıyosun oha ne kadar detaylı falan, fizik muhteşem... Tamam da abi biz ormanda gezerken oturupta taştaki pikselleri mi sayacaz?! Hani amacımız buysa o zaman yaparsın Crybench öyle gezeriz ormanlarda teknolojinin tadını çıkarırız... Hardcore oyuncunun istediği oyundan haz almaktır, hissetmektir, ne var ise oyunda onu hissedeceksin... Sonuçta ortada bir aksiyon var ve onu hissetmek ister her oyuncu... Bunun yanında sen oyunu multiplatform yapıyorsun konsoldaki adam böyle şeylerden hoşlanmaz, ver eline kolu oynasın, adam vursun bilmem ne... Bizim gibi adamların belki hoşuna gider taşı incelemek, fiziğe bakmak, atıyorum 10 varili üst üste dizip patlatmak... O yüzden PC'ciyiz, binlerce dolar verip upgrade yapıyoruz... Activision yıllardır CoD'da belli bir politika izliyor... Detaysız grafikler, ayrıntı yok, ama oyuncunun dikkatini çekecek noktalarda bu tarz (gösterdiğin video'daki gibi) çıkışlarla, ilgi çekici epic hikayelerle herkesin gönlünü alıyordu... Gerçi CoD'da bozuldu bence, son oyununu bitirmedim bile artık gözümde hiç değeri yok o ayrı konu, ama adamlar yıllardır böyle yaptılar, dünya kadar sattılar.. E Cevat Yerli'de baktıki bu iş böyle oluyor onlarda ayarı verdiler... Konsolda bu şekil satarsın başka yolu yok... Yoksa Cryengine 2'nin bahsettiğin gibi detaylarını entegre etselerdi herhalde biz GTX 460'larımızla 5-10 fps'yi görürdük... Konsolları hiç söylemiyorum bile kömür olur giderler herhalde... Bence olması gereken buydu ve yaptılar... Haa üstte bahsettiğim gibi yapılması gereken çok şey var, kurgu ve işleniş hakkında katedecekleri yol çok... Bunları gelişmelerini istediğim için söylüyorum, Crytek'in gelişmesi bizi sevindirir... Metro istasyonlarında afişlerini gördüğümde göğsüm kabarıyor, gurur duyuyorum...
quote:Orijinalden alıntı: musAKka Siz "görünüş"ten bahsediyorsunuz, ben ise daha teknik ve ince ayrıntılardan bahsediyorum, aradaki fark burada. "Güzel görünüyor" demek, ayrıntılı demek değildir. Crysis 1'de bir objenin texture kalitesi ile Crysis 2'dekinin arasında dağlar kadar fark var. Mesela size bir örnek vereyim: Call of Duty 4: Modern Warfare Bu oyundaki bazı sahneler o kadar harikadır ki, gerçekle karıştırabilecek kadar şaşırtıcı olabilir. Göze harika görünür. Örnek (özellikle 3:10-3:15 arası): Ama bu aslında biraz göz boyamadır. Kötü birşey mi, elbette değil. Sonuçta görsel olarak oyuna bağlanıyorsunuz ve oynarken de ince detaylardan çok oyunun size ne verdiğine bakıyorsunuz. Fakat incelediğiniz zaman mevcut eksiklikleri görebiliyorsunuz. Yakından bakarsanız kaplama eskiklikleri göze batar. Crysis 2 de aynen bu şekilde. 1024x1024 px texture filtrelemesi belki 256x256'ya kadar düşmüştür. Ha, dersiniz ki "zaten fazlası gereksiz", sizin görüşünüzdür, olabilir de. Ama dediğim gibi inceleyince göze batıyor. Fizik konusunda ise arada dağlar kadar fark var, yapmayın etmeyin. Evvelden kurgulanmış deprem, çökme gibi şeylerden bahsetmiyorum ben. Birçok oyunda bunlar fizik motoruna bağımsız gerçekleşir zaten. Crysis 1'de bir ağaca, bir dala, bir objeye, bir araca ateş ettiğinizde, birşey fırlattığınızda, bir yerleri patlattığınızda çevredeki herşeyle etkileşime geçerdi. Crysis 2'de bu çok çok küçük seviyede. Evet arabaların vs. patlaması dediğiniz gibi güzel gözüküyor, efektler oldukça güzel ancak fizik yok. Bu oyundaki fizik kadarını zaten birçok oyun kullanıyor. Ağaçlara ateş edin, çalıların arasından yürüyün, hatta suyun içine bomba atın ve izleyin, kendiniz bakın buna. Sonra açın Crysis 1'i, aynısını hemen tekrarlayın, bana hak vereceksiniz. Daha dün deneme amaçlı bir arabaya tekme attım, araba alışveriş sepetinin üzerinde dik olarak kaldı. Ve aralarında belki 30 cm boşluk var, temas bile etmiyorlar. Dedim olur öyle hatalar, gittim tekrardan vurdum diğer arabalara. Temas etmesi gereken objeler aralasında devasa boşluklar oluştu hep. Bunun da sebebi görünmez kutu sisteminin bulunduğu fizik efektlerinin sistemleri çok zorlamamasıdır. Optimizasyon olarak güzel, ama görüntü olarak hayal kırıklığıdır. Yerden bir pizza kutusu alın ve inceleyin kaplamalarını, ne kadar basit ve ayrıntısız olduğunu siz göreceksiniz. Ama oyunu oynarken nasıl olsa yerden pizza kutusu almıyorsunuz, işte ben de bundan bahsediyorum. Crysis 1'in kasması gereksiz değildi, çok çok normaldi. O kadar yüksek texture'lere, poligonlara sahip bir oyunda ayrıca fizik etkileşimini tavan yaparsanız, bir de devasa bir evren sunarsanız kasar elbette. Dediğim gibi size gereksiz gelebilir ama bana göre güzelliği bu ayrıntılardaydı. Bu oyun konsollara çıkmasaydı böyle mi olurdu sizce? Ben söyleyeyim, alakası bile olmazdı. Evet, port oyunu değil ama her sistemde (xbox360, ps3, pc) birbirine yakın bir görünüş sergilemesi için kısıtlama şarttır. Optimizasyon dediğiniz şey de bundan ibaret. Ha, bunun yanında ışıklandırma vs. gibi şeylerde elbette gelişme var, ona birşey demiyorum. Ben oyuna kötü demiyorum zaten, oldukça sürükleyici olarak devam ediyor. Ama şu an bana görsel kalite ve fizik açısından adına yakışır bir güzellik sergileyemiyor, detaylarda Crysis 1'in çok altında kalıyor.
musAKka
28.3.2011 14:17:08
MoRaCe
28.3.2011 14:06:12
28.3.2011 13:48:49
28.3.2011 12:07:22
quote:Orijinalden alıntı: musAKka Hani "ibretlik konu" diye bir tabir vardır ya... İşte tam anlamıyla ibretlik olmuş bu konu. Aylar önce grafiksel olarak söylediğimiz herşey doğru çıktı. Crysis 2'nin ne kaplama kalitesi, ne de fizik motoru en yüksek ayarlarda dahi Crysis 1'in yanından bile geçemiyor. Konsollar sağolsun. Sakalımız da var ama işte...
Project Scorpio
28.3.2011 11:47:41
X-FI
28.3.2011 11:38:37
28.3.2011 11:22:48
Noctivagant
26.1.2011 10:58:42
batangunes87
26.1.2011 02:19:14
emrebo
9.11.2010 18:28:36
9.11.2010 18:14:28
quote:Orijinalden alıntı: peaceonearth Arkadaşlar belki sizde fark etmişsinizdir bazı nesneler gecikmeli olarak yada iç içe olarak ekranda görüniyor ! buda şu anlama geliyo konsuldekiler PCdekiler gibi oyunun Gerçek güzelliklerini yaşıyamicaklar :)
Minekop
9.11.2010 18:01:31
peaceonearth
9.11.2010 16:08:18
Waste_Land
31.10.2010 11:07:43
Cardinal Limbo
29.10.2010 22:31:33
25.10.2010 15:29:32
Fatz
25.10.2010 15:23:31
StevenDiaz
25.10.2010 15:17:17
NecronLord
25.10.2010 12:32:36
24.10.2010 12:03:51
EricTheodoreCartman
24.10.2010 04:01:54
estimates29
24.10.2010 03:28:50
24.10.2010 01:30:54
Çöl Tilkisi
23.10.2010 00:57:27
22.10.2010 21:33:48
quote:Orijinalden alıntı: Dante quote:Orijinalden alıntı: Awesome quote:Orijinalden alıntı: Dante Grafiklere harika diyemiyorum tabii. Crysis 1'in çok gerisinde. Ama bir de PC versiyonunu görsek artık şu oyunun. Umarım Crysis 1 ile yarışabilir ama hiç sanmıyorum. Her Crysis 2 haberinde, videosunda, ss'lerinde içim sızlıyor güzelim Cryengine'i yolunmuş tavuğa çevirdikleri için :( Bu videoya bakarak grafiklerin Crysis 1'in gerisinde olduğunu anlaman müthiş bir olay. Senin gözler sanırım tüm videoları 1080p ye filan dönüştürüyor? Ya bi saçmalamayın gidin crysis 1 oynayın sonra konuşun. sizle mi uğraşacam herkese tek tek cevap, burada cevap bankasıyım sanki arkadaş. hee 1080p ye çeviriyor mahmut abiden aldım gözleri.
quote:Orijinalden alıntı: Awesome quote:Orijinalden alıntı: Dante Grafiklere harika diyemiyorum tabii. Crysis 1'in çok gerisinde. Ama bir de PC versiyonunu görsek artık şu oyunun. Umarım Crysis 1 ile yarışabilir ama hiç sanmıyorum. Her Crysis 2 haberinde, videosunda, ss'lerinde içim sızlıyor güzelim Cryengine'i yolunmuş tavuğa çevirdikleri için :( Bu videoya bakarak grafiklerin Crysis 1'in gerisinde olduğunu anlaman müthiş bir olay. Senin gözler sanırım tüm videoları 1080p ye filan dönüştürüyor?
quote:Orijinalden alıntı: Dante Grafiklere harika diyemiyorum tabii. Crysis 1'in çok gerisinde. Ama bir de PC versiyonunu görsek artık şu oyunun. Umarım Crysis 1 ile yarışabilir ama hiç sanmıyorum. Her Crysis 2 haberinde, videosunda, ss'lerinde içim sızlıyor güzelim Cryengine'i yolunmuş tavuğa çevirdikleri için :(
OguzhanKeskinbalta
22.10.2010 13:47:06
16.10.2010 20:25:35
Nike
16.10.2010 12:54:00
quote:Orijinalden alıntı: SyLaR25 Pc de oynasa niye adam gamepad le oynasın akıl var mantık var.Moh e3 de gamepad'lemi oynandı masaüstü pc lerde e3 gameplay yaptı adamlar.
.:SyLaR:.
16.10.2010 10:29:09
16.10.2010 10:23:26
FatihMehmet*
13.10.2010 21:05:39
m@vibereli
13.10.2010 20:20:02
sonsuzuncu
13.10.2010 20:00:05
quote:Orijinalden alıntı: Lorenzo Von Matterhorn quote:Orijinalden alıntı: sonsuzuncu quote:Orijinalden alıntı: xamaximax quote:Orijinalden alıntı: Destny acayip fena bi optimizasyon sorunu var pc demi oynanıyor bu videoda konsoldami bilmiyorum ama kasmalar oluyor kesinlikle pc pc olduğunu sanmıyorum. dikkat edilirse şarjör vs değiştirirken ekranın ortasında analog harfleri çıkıyor ( x gibi mesela) Xbox kolunu takıncada bilgisayara o işaretler çıkıyor...
quote:Orijinalden alıntı: sonsuzuncu quote:Orijinalden alıntı: xamaximax quote:Orijinalden alıntı: Destny acayip fena bi optimizasyon sorunu var pc demi oynanıyor bu videoda konsoldami bilmiyorum ama kasmalar oluyor kesinlikle pc pc olduğunu sanmıyorum. dikkat edilirse şarjör vs değiştirirken ekranın ortasında analog harfleri çıkıyor ( x gibi mesela)
quote:Orijinalden alıntı: xamaximax quote:Orijinalden alıntı: Destny acayip fena bi optimizasyon sorunu var pc demi oynanıyor bu videoda konsoldami bilmiyorum ama kasmalar oluyor kesinlikle pc
quote:Orijinalden alıntı: Destny acayip fena bi optimizasyon sorunu var pc demi oynanıyor bu videoda konsoldami bilmiyorum ama kasmalar oluyor
Lorenzo Von Matterhorn
13.10.2010 18:00:58
` quaD.
13.10.2010 17:31:51
13.10.2010 00:42:10
Utku_20
12.10.2010 22:41:59
FoxPark
7.10.2010 23:24:10
quote:Orijinalden alıntı: ACE EI RI N Crysis 1 bana göre 2'den daha iyi gibi ne bileyim ormanlı alanda sevdim ben bu oyunu,şehri pek yakıştıramadım,umarım güzel olur ölüsü yeter zaten crysisin...
efflake
7.10.2010 23:16:38
7.10.2010 23:16:10
7.10.2010 23:04:14
SOLID SNAKE
7.10.2010 19:48:19
BSC Misafiri
7.10.2010 19:32:12
7.10.2010 18:51:00
a|i
7.10.2010 18:00:28
7.10.2010 16:36:30
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving crysis 2 nin mp videosu güzeldi ortam savaş fln bide o grafikler eklenince benim hoşuma gitti mw2 yi andırıyodu.
7.10.2010 15:19:49
DersouOuzala
7.10.2010 12:16:47
Prоwler
7.10.2010 05:11:15
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving quote:Orijinalden alıntı: Dante Henüz PC ile ilgili hiçbir SS video falan görmediğimiz için doğru olabilir ama umutlu değilim ben pek. Belki modlarla adam ederiz Crysis 2'yi PC'de. gerek kalmaz ce3 pc de güçlü olucaktır dx11 daha fazla fizik vs vs.. X.T.R.E.A.M. dostum sistem yenileyeceğine bi xbox 360 slim tavsiye ederim sana artık pc ye çok oyun çıkmıyor.
quote:Orijinalden alıntı: Dante Henüz PC ile ilgili hiçbir SS video falan görmediğimiz için doğru olabilir ama umutlu değilim ben pek. Belki modlarla adam ederiz Crysis 2'yi PC'de.
7.10.2010 04:18:48
7.10.2010 03:27:21
Dante
7.10.2010 03:16:33
7.10.2010 02:53:16
7.10.2010 02:40:02
quote:Orijinalden alıntı: sam_fisher06 ya saçmalığa bak ya ce 2 3 ten daha iyimiş güldürmeyin adamı ya şimdi birileri derki FAR CRY hepsinden daha iyi yada dur ben diyeyim FAR CRY engine alayını yer
sam_fisher06
7.10.2010 02:38:16
7.10.2010 02:35:41
7.10.2010 02:28:03
7.10.2010 02:12:58
7.10.2010 01:56:27
7.10.2010 01:50:14
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving bi kere crysis 2 dx11 olcak ve gametrailers den acaba yanılıyormuyum diye developer walkthrough unu hd olarak yine izledim,crysis 2 nin grafikleri daha tatlı duruyor daha bi net parçacık kalitesi daha bi iyi shadow daha iyi oyun olarak gelişmeler siper almalar vs vs eklenen bir çok özellik her bakımdan crysis 2,crysis den daha iyi.
7.10.2010 01:43:25
7.10.2010 00:56:36
remiles01
6.10.2010 20:58:57
6.10.2010 20:46:11
6.10.2010 20:35:44
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Dante Cry Engine 2 tabiki boru değil. Ama ben Crysis 2 değil,Cry Engine 3 ile yapılmış adada geçen cry engine 3 videosunu ve Cry Engine 2 ile Cry engine 3 karşılaştırmasını izledim.ağaçların arasından süzülen ışıklar,ağaçların yıkılması,ağaç yaprakalrına atılan mermiler,su,patlama efektleri ve texture ler cry engine 2 den daha iyi görünen köy kılavuz istemez hocam. Aşağıdaki video yu 720p HD de izleyin Cry Engine 3 xbox 360 ve Cry Engine 2 PC : http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel Video'yu vermişsin ancak video'da CryEngine 2'nin 3'ten çok daha iyi olduğu vurgulanıyor. dedim zaten cry engine 2 boru değil ama cry engine 3 daha iyi grafik ve kaplama açısından diğer yerlerde pek bi fark yok oyun çıktığı zaman görürsünüz hangisi daha iyi diye.
quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Dante Cry Engine 2 tabiki boru değil. Ama ben Crysis 2 değil,Cry Engine 3 ile yapılmış adada geçen cry engine 3 videosunu ve Cry Engine 2 ile Cry engine 3 karşılaştırmasını izledim.ağaçların arasından süzülen ışıklar,ağaçların yıkılması,ağaç yaprakalrına atılan mermiler,su,patlama efektleri ve texture ler cry engine 2 den daha iyi görünen köy kılavuz istemez hocam. Aşağıdaki video yu 720p HD de izleyin Cry Engine 3 xbox 360 ve Cry Engine 2 PC : http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel Video'yu vermişsin ancak video'da CryEngine 2'nin 3'ten çok daha iyi olduğu vurgulanıyor.
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Dante Cry Engine 2 tabiki boru değil. Ama ben Crysis 2 değil,Cry Engine 3 ile yapılmış adada geçen cry engine 3 videosunu ve Cry Engine 2 ile Cry engine 3 karşılaştırmasını izledim.ağaçların arasından süzülen ışıklar,ağaçların yıkılması,ağaç yaprakalrına atılan mermiler,su,patlama efektleri ve texture ler cry engine 2 den daha iyi görünen köy kılavuz istemez hocam. Aşağıdaki video yu 720p HD de izleyin Cry Engine 3 xbox 360 ve Cry Engine 2 PC : http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel
6.10.2010 20:15:56
Reppu
6.10.2010 18:23:18
6.10.2010 16:42:50
6.10.2010 16:15:26
sezka44
6.10.2010 16:05:51
Ashez
6.10.2010 15:52:00
TehErozbey
6.10.2010 15:39:19
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Gordon_Freman Cevat ın öyle birşey diyeceğini düşünmen gerkesiz,senaryolar ortam kurgu herşey farklı...
.Tolga
6.10.2010 11:36:35
quote:Orijinalden alıntı: BSC Misafiri xbox ta oynanıyor sarjör değiştirirken x çıkıyor ekranda
LakrosEu
6.10.2010 10:41:53
leech
6.10.2010 10:29:07
quote:Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG quote:Orijinalden alıntı: Pinky_Demon @Dante Şurada Crysis 2'nin pre-alpha aşamasından 3-5 video izleyerek Crysis 1'in grafiklerini daha iyi ilan ettin ya ne diyim, tamam Crysis 2 de muhteşem ada ve su manzaraları yok ama teknoloji olarak daha gelişmiş bir motor olduğuda bir gerçek oyun PC ye çıktığı zaman ağzın açık oynayacağınada eminim ben. Eğer bu dediklerin doğruysa dediklerimi geri alacağım.. benim crysis 2 den beklentim,pc için sli gtx480'inin bile full açarken zorlanacak düzeyde doku kaplama ve ayrıntıdan meydana gelmesi.. Optimizasyonu sağlam olsun ama grafikleri de mükemmel olsun.. Beklediğimize deysin.. örneğin bi bad company 2 ve ya call of duty mw 2 gibi tetris vari olması beni hayal kırıklığına uğratır..
quote:Orijinalden alıntı: Pinky_Demon @Dante Şurada Crysis 2'nin pre-alpha aşamasından 3-5 video izleyerek Crysis 1'in grafiklerini daha iyi ilan ettin ya ne diyim, tamam Crysis 2 de muhteşem ada ve su manzaraları yok ama teknoloji olarak daha gelişmiş bir motor olduğuda bir gerçek oyun PC ye çıktığı zaman ağzın açık oynayacağınada eminim ben.
6.10.2010 10:27:05
quote:Orijinalden alıntı: Dante quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Dante Cry Engine 3 motorunu yazmış gibi konuşuyorsun... ve pc deki grafikler her zaman konsollardan iyidir zaten tabi sistemin varsa.cry engine 3 tede bu böyle olucak sistemi iyi olan en iyi grafiği pc de alır.bir çok roportaj izledim Nathan camarillo nun ve Cevat Yerli'nin ce3 ün ce2 den iyi olduğu belli görünen köy kılavuz istemez. @ Gordon_Freman her oyuncu half-life yi sever ama buram buram hl2 kokuyorsun,ve crysis i hl ile karşılaştırman ve Cevat ın öyle birşey diyeceğini düşünmen gerkesiz,senaryolar ortam kurgu herşey farklı... Cevat Yerli ve oyunun yapımcılarından bir kaç kişi, CE3'ün konsollara yapılması nedeniyle CE2'nin kırpılmış hali olduğunu bizzat söyledi. Hala neyin tartışması bu ortada olan bir şey. CE3 ve Crysis 2 görüntüleri ilk oyunun yanına bile yaklaşamıyor.
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving @ Dante Cry Engine 3 motorunu yazmış gibi konuşuyorsun... ve pc deki grafikler her zaman konsollardan iyidir zaten tabi sistemin varsa.cry engine 3 tede bu böyle olucak sistemi iyi olan en iyi grafiği pc de alır.bir çok roportaj izledim Nathan camarillo nun ve Cevat Yerli'nin ce3 ün ce2 den iyi olduğu belli görünen köy kılavuz istemez. @ Gordon_Freman her oyuncu half-life yi sever ama buram buram hl2 kokuyorsun,ve crysis i hl ile karşılaştırman ve Cevat ın öyle birşey diyeceğini düşünmen gerkesiz,senaryolar ortam kurgu herşey farklı...
SLaYeR KiNG
6.10.2010 10:26:16
6.10.2010 10:22:33
6.10.2010 10:19:25
6.10.2010 10:13:24
maydo72
6.10.2010 09:55:33
6.10.2010 09:47:31
6.10.2010 09:41:20
6.10.2010 09:35:29
Kenshi
6.10.2010 09:28:16
Rain-Man
6.10.2010 06:33:30
6.10.2010 04:34:18
6.10.2010 02:30:57
6.10.2010 01:32:41
quote:Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Crysis 2 konsollara da yapılıyor diye grafiği kısılmış diyenlere kesinlikle katılmıyorum yeni Cry Engine 3 her bakımdan Cry Engine 2 den daha üstün ve işte özellikleri. * Sandbox (Kum kutusu) düzenleyicisinde tüm platformlar üzerinde eş zamanlı WYSIWYG özelliği * Sandbox editöründe tüm platformlar üzerinde sıcak güncelleştirmeler * Akıcı görüntüler * Bütünleşik bitki örtüsü & arazi örtü üretim sistemi * Gerçek zamanlı yumuşak tanecik sistemi & bütünleşik FX düzenleyicisi * Yol & nehir araçları * Araç oluşturucusu * Çok çekirdekli işlemci desteği * Gerçek zamanlı dinamik (devingen, değişgen) küresel aydınlatma * Ertelenmiş ışıklandırma * Doğal ışıklandırma & devingen yumuşak gölgeler * Hacimsel, katma & görüş uzaklığı sisleri * Normal haritalar & paralaks oklüzyon haritası * Ekran Boşluğu Çevre Oklüzyonu * "Aşmış Gölge" teknolojisi * Göz uyarlaması & yüksek dinamik erim (HDR) ışıklandırması * Motion blur & Alan derinliği ölçeği * Kişi animasyon sistemi * Kişi bireyselleştirme sistemi * Parametrik iskelet animasyonu * Procedural motion warping & IK çözeltisi * Yüz animasyon düzenleyicisi * Yeraltı dağılımı * AI düzenleme sistemi * Değişgen kılavuz * Otomatik yerbulma ağı üretimi * Doğal dünya etkilerii * Gün sistemi CGI nitelik zamanı * Yüksek kalitede üç boyutlu su * Devingen hacimsel ışık ışınları & aydınlık etkileri * Hareketli çevre * Bütünleşik çok kullanımlı fizik motoru * Etkileşimli & yıkılabilir çevreler * Halat fiziği * Başarım (Performans) analiz araçları * Sandbox geliştirme katmanları * PolyBump * Çevrimdışı render * Kaynak derleyici * Veri girişli ses sistemi * Oyun içi karışım & profilleşme * Devingen sesler & etkileşimli müzik * Çevre sesleri * Animasyonlarda eksiksiz anahtar kafes sesler * Ses havası
6.10.2010 00:58:32
5.10.2010 22:40:51
5.10.2010 21:53:16
quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving ya hayatınızda xbox 360 da hiç halo yada herangi bir fps oynamadınızmı adam silahı nasıl çeviriyor iyi bakın sol analog la oynadığı belli. ve daha ilk sahnedeki bazuka yı aldıktan sonra arkasını döndüğündeki stop duvarı vs ambulans vs dehşet grafikler var ve bu gerçek bir demo bile değil. cry engine 3 daha gelişmiş bir optimize ye sahip optimize olmasaydı konsollara çıkartamazlardı.yani daha gelişmiş tecrübenin getirdiği bir motor. Daha optimize olduğu doğru ancak daha gelişmiş olduğu konusunda herkesin kafasında soru işaretleri mevcut. Multi-platform bir oyun olduğu ve her platformda rahat çalışabilmesi için için görsel anlamda bazı kısıtlamalara gidildiği bir gerçek. kesinlikle öyle birşey yok daha önceki bir çok videoda her 2 konsol da ve pc de nasıl olduğu gösterildi ve crysis den kat kat daha iyi texture ve ışıklandırmaya sahip. cry engine 3 tamamiyle tecrübeler sonucu yapılmış ve şuan cry engine nin en sağlam motoru. Peki, oyun çıktığı zaman hep beraber göreceğiz.
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving ya hayatınızda xbox 360 da hiç halo yada herangi bir fps oynamadınızmı adam silahı nasıl çeviriyor iyi bakın sol analog la oynadığı belli. ve daha ilk sahnedeki bazuka yı aldıktan sonra arkasını döndüğündeki stop duvarı vs ambulans vs dehşet grafikler var ve bu gerçek bir demo bile değil. cry engine 3 daha gelişmiş bir optimize ye sahip optimize olmasaydı konsollara çıkartamazlardı.yani daha gelişmiş tecrübenin getirdiği bir motor. Daha optimize olduğu doğru ancak daha gelişmiş olduğu konusunda herkesin kafasında soru işaretleri mevcut. Multi-platform bir oyun olduğu ve her platformda rahat çalışabilmesi için için görsel anlamda bazı kısıtlamalara gidildiği bir gerçek. kesinlikle öyle birşey yok daha önceki bir çok videoda her 2 konsol da ve pc de nasıl olduğu gösterildi ve crysis den kat kat daha iyi texture ve ışıklandırmaya sahip. cry engine 3 tamamiyle tecrübeler sonucu yapılmış ve şuan cry engine nin en sağlam motoru.
quote:Orijinalden alıntı: musAKka quote:Orijinalden alıntı: ghostliving ya hayatınızda xbox 360 da hiç halo yada herangi bir fps oynamadınızmı adam silahı nasıl çeviriyor iyi bakın sol analog la oynadığı belli. ve daha ilk sahnedeki bazuka yı aldıktan sonra arkasını döndüğündeki stop duvarı vs ambulans vs dehşet grafikler var ve bu gerçek bir demo bile değil. cry engine 3 daha gelişmiş bir optimize ye sahip optimize olmasaydı konsollara çıkartamazlardı.yani daha gelişmiş tecrübenin getirdiği bir motor. Daha optimize olduğu doğru ancak daha gelişmiş olduğu konusunda herkesin kafasında soru işaretleri mevcut. Multi-platform bir oyun olduğu ve her platformda rahat çalışabilmesi için için görsel anlamda bazı kısıtlamalara gidildiği bir gerçek.
quote:Orijinalden alıntı: ghostliving ya hayatınızda xbox 360 da hiç halo yada herangi bir fps oynamadınızmı adam silahı nasıl çeviriyor iyi bakın sol analog la oynadığı belli. ve daha ilk sahnedeki bazuka yı aldıktan sonra arkasını döndüğündeki stop duvarı vs ambulans vs dehşet grafikler var ve bu gerçek bir demo bile değil. cry engine 3 daha gelişmiş bir optimize ye sahip optimize olmasaydı konsollara çıkartamazlardı.yani daha gelişmiş tecrübenin getirdiği bir motor.
5.10.2010 21:25:18
5.10.2010 21:18:50
5.10.2010 16:14:49
5.10.2010 16:07:49
sasa_iliç
5.10.2010 13:59:32
Bluedevil86
5.10.2010 13:06:42
quote:Orijinalden alıntı: Affliction İşin komik yanı benim ekran kartı eskidi be yaw. (: 512MB 8800 GT Nvidia ile herhalde oyunun menüsünü görürüm sadece. Crysis 1 ve ek oyununu PC'de bitirmiştim yüksek ayalarda. 2. oyunuda konsolda oynarım artık yapacak birşey yok. (yeni ekran kartı almak dışında)
Queen Hentai
5.10.2010 12:55:38
In Isaac We Trust
5.10.2010 12:48:15
quote:Orijinalden alıntı: musAKka Yanlış anlaşılan, burada PC'dir diyenler PC'yi övmek için değil, kötülemek için söylüyorlar.
5.10.2010 12:23:25
kubillian
5.10.2010 12:14:10
_Dominic_Toretto_
5.10.2010 12:03:28
quote:Orijinalden alıntı: proleter82 5870 le crysis 1 i ayarlar yüksek detaylarda oynayabilmiştim umarım crysis 2 de en azından orta detaylarda kasmadan oynarım
proleter82
5.10.2010 11:50:39
5.10.2010 11:13:34
5.10.2010 10:46:17
5.10.2010 10:39:20
quote:Orijinalden alıntı: Masta Zek-Qon quote:Orijinalden alıntı: Awesome quote:Orijinalden alıntı: Dante Grafiklere harika diyemiyorum tabii. Crysis 1'in çok gerisinde. Ama bir de PC versiyonunu görsek artık şu oyunun. Umarım Crysis 1 ile yarışabilir ama hiç sanmıyorum. Her Crysis 2 haberinde, videosunda, ss'lerinde içim sızlıyor güzelim Cryengine'i yolunmuş tavuğa çevirdikleri için :( Bu videoya bakarak grafiklerin Crysis 1'in gerisinde olduğunu anlaman müthiş bir olay. Senin gözler sanırım tüm videoları 1080p ye filan dönüştürüyor? Affedersinde videoyu izleyen herkes bunu anlayabilir asıl senin gözlerde bir sorun var galiba.Bariz grafikler kötü hiç beğenmedim oynanış biraz iyi gibi kütük tarzı değil ve kesin xbox 360'tandır bu video PC versiyonu en azından biraz daha iyi olacaktır.Yani bunu anlamak hiçte zor değil takılmalar oluyor geç texture'lar görülüyor.Bende PC versiyonunu merak ediyorum ilk oyun gibi olursa en azından müthiş olur çünkü tek korkmadığım nokta şu zaten modcular super sonic grafik modları yapıp yeni CryEngine motorunun gücünü ortaya çıkartırlar PC için sıkıntımız olmasın.
5.10.2010 10:37:06
5.10.2010 10:35:40
archVillain
5.10.2010 10:01:23
U_şen
5.10.2010 09:57:10
quote:Orijinalden alıntı: Pinky_Demon Atmosfer çok sağlam mutlaka orjinal alınmayı hak ediyor. Bu video oyunun alpha aşamasından ve takılmalar olması çok normal, evt PC de grafikler daha iyi olacak ama sistemi kaldırabilene.
wolfgangg
5.10.2010 09:39:07
evo_4
5.10.2010 09:36:37
Awesome
5.10.2010 09:32:28
5.10.2010 08:51:38
Leingrad
5.10.2010 02:15:39
rebellion
5.10.2010 01:47:13
5.10.2010 01:36:14
5.10.2010 01:02:05
4.10.2010 23:42:01
quote:Orijinalden alıntı: sam_fisher06 haha kıskananlar çatlasın ps3 ve pc userları :D
4.10.2010 23:34:25
quote:Orijinalden alıntı: SLaYeR KiNG Ciddi sorunlar 1)Senaryo 2)Grafik 3)İnandırıcı Senaryo:Yine yapay bir senaryo ile karşı karşıyayız gibi gözüküyor,öyleki hikaye insanı içine sürüklemiyor.. tatmin etmiyor.. Metal Gear Solid kalitesinde bir senaryo'ya ihtiyaç var Grafik:multiplatform olması crysis 2'yi grafik alamında bitirecek gibi.. Öyleki tırtıklanmalar çok bariz biçimde göze çarpıyor.. Bununla beraber warhead'den daha kalitesiz gördüm oyun içi videoları.. TRAILERDAN BAHSETMİYORUM(ÇÜNKÜ O RENDERLI BİR YANILTMACA) İnandırıcılık:Zıplamalar ve nano suit'in ekstra özellikleri inandırıcılık anlamında sanki mükemmelli yakalayamamış gibi.. özellikle zıplama efektini beğenmedim diyebilirim.. Sonuç:Multi Platform yapiyim derken çakılabilir Crytek
4.10.2010 23:33:57
blackboard
4.10.2010 23:26:46
4.10.2010 22:43:41
4.10.2010 22:43:30
quote:Orijinalden alıntı: PETTIBONE quote:Orijinalden alıntı: K@r@K@L3M bu kesinlikle xbox verisyonundan değil. pc ye xbox 360 kolu takılıp oynanmış. çıktıpında böyle olmayacağını göreceğiz zaten(herzaman böyle olmuştur) Ooo o da birşey mi Fifa pes'in yanında alt yemiş, Pcye 3 milyar para verip uff istediğim oyunu oynarım. Ani şu 6 ay sonra çıkan oyunlardan bahsediyorum. O da birşey mi pcnin oyun özellikleri say say bitmez. Daha fazla parlaklık. Böyle her taraf cayır cayır. AA farkı o kadar çok ki xbox, ps3 alt yemiş pcnin yanında. En dandik pc bile kasmaz. Xbox hep kasar çünkü xbox dandiktir kakadır almayın sakın. 3k görür fps oynamaz, maç ve yarış oyunları için geliştirilmiş bir alettir. FPS oyunu oynanmaz. Online sistemi çok dandiktir. Hep lag vardır Benim size tavsiyem konsol almayın.
quote:Orijinalden alıntı: K@r@K@L3M bu kesinlikle xbox verisyonundan değil. pc ye xbox 360 kolu takılıp oynanmış. çıktıpında böyle olmayacağını göreceğiz zaten(herzaman böyle olmuştur)
JOELLAMBERT
4.10.2010 22:43:08
drejtc
4.10.2010 21:55:07
PETTIBONE
4.10.2010 21:54:40
4.10.2010 21:53:27
quote:Orijinalden alıntı: sawgiray Bu oyun TR'de inş Black Ops'tan fazla satar ama dünya satışları tahminen şöyle olur. 24 Milyon Blacks Ops. 4.5 Milyon Crysis 2.
sawgiray
4.10.2010 21:45:56
4.10.2010 21:41:45
K@r@K@L3M
4.10.2010 21:27:06
4.10.2010 21:26:59
the_imam912
4.10.2010 21:18:07
Tengri No Tengoku
4.10.2010 21:00:11
4.10.2010 20:57:38
quote:Orijinalden alıntı: Pyloge Yanlız beyler çoğu oyunda Xbox Controller Takdığınızda PC'ye Bütün İşaretler Aynı Xbox'ınkine dönüyor. PC olabilir ama daha oyunun çıkışına bayaa var son hali değil zaten bu tür fuarlara 2-3 ay önce hazırlanmış sürüm konuluyor. Şöyle bir durum varki feci Spoiler yemiş durumdayız her fuarda video gösterirlerse işi zor Crysis'in. Video Off-Screen ve büyük ihtimalle Xbox 360 olmasına rağmen grafikler harika. Bazuka'yı alırken ki animasyon falan ciddi iyi.
4.10.2010 20:56:01
Farwynd
4.10.2010 20:51:29
4.10.2010 20:47:56
4.10.2010 20:43:20
4.10.2010 20:38:50
thend
4.10.2010 20:38:27
kingoflegends
4.10.2010 20:29:04
4.10.2010 20:26:42
4.10.2010 20:16:32
xamaximax
4.10.2010 20:05:04
4.10.2010 20:05:01
Destny
4.10.2010 19:19:01
Tenth Doctor
4.10.2010 18:22:58
4.10.2010 18:15:31
Mustafa
4.10.2010 18:09:03
4.10.2010 17:58:15
DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Adı
Şifre
E-Posta (Onay için gerekli.)