Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Call of Duty World WarII'nin İlk Görselleri Sızdırıldı

 
 
   İkinci Dünya Savaşı'nda geçecek yeni Call of Duty oyunu Call of Duty World WarII'nin ilk görselleri Activision'ın websitesi üzerinden sızdırıldı.
 
 
   Ayrıca Amazon tarafından yapılan listeleme ile birlikte oyunun kapak tasarımı da ortaya çıktı. En aşağıda bulunan kapak tasarımından görebileceğimiz üzere de PlayStation 4 kullanıcıları harita paketlerine 30 gün önceden erişim sağlayabilecek. “PlayStation® Exclusive — Play Map Packs 30 Days Early.”
 
 
   Call of Duty: WWII önümüzdeki çarşamba günü tanıtılacak. Tanıtımın tam tarih ve saati ise 26 Nisan 2017 TSİ 20:00 / 10:00 a.m. ET / 1:00 p.m. ET / 6:00 p.m. BST.

   Call of Duty: WWII Kasım'da PS4, Xbox One ve PC için çıkış yapacak.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Call of Duty: WWII Activision Sledgehammer Games
Outlast 2 için Yeni Bir Fragman Yayınlandı Friday the 13th: The Game Çıkış Tarihi Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

xX.3B.Xx

24.4.2017 20:20:49

+1
Yalnız 2. resimde hata var, silahtaki tetik eline dikkatli bakarsanız el o tuttuğu yerin içine girmiş.

ungalath

24.4.2017 13:19:28

0
oyun çıkar editörler "oyun diğer cod oyunlarından farklı,benim hoşuma gitti" derler 2 ay sonra tekrar "oyun dandik senelerdir aynı"

BSC Misafiri

24.4.2017 07:35:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: SurlarÖnünde Oyun yapısını yine 8 yaşındaki çocuğunda oynayabileceği basitlikte yaparsalar değişen hiç birşey olmaz. Günümüz BF ve COD oyunlarının temel sorunu, herşeyi zaten oyun yapıyor bize kalan tek şey ateş etme tuşuna basmak, düşmanların karşına geç halay çek yinede ölmüyorsun :D bir şarjörle oyunu bitiricem nerdeyse. Silahlar ışık hızında ateş etmemeli, etmeye çalışırsan hedef tutturmak çok zor olmalı, ateş ederken mermiler sağa sola yalpalamalı. Günümüz BF ve COD da ise sekme sıfır, 30 luk şarjörü aynı noktaya atabiliyoruz, gerçek hayatta bunu yapabilecek insan evladı yok. silah dedigin ateş ettinmi seker ULAN seker. BF1 bu konuda tam bir rezalet mesela, 1. dünya savaşı olucak diye sevindim, oynanış yavaşlar ve gerçeklik artar biraz diye bekledim, tam tersine modern savaşlardan bile daha ileri teknolojide yapmışlar silahları xD arkadaş tamam anladık 3-12 yaş aralığıda oynayabilsin diye, daha çok oyun satabilelim diye böyle angutlaştırdınız oyunları ama artık hardcore oyuncular bu bebek oyunlarına tahammül edemiyor.
Ne saçmalamışsın be. Bir oyunun gerçekçi olmaması çocuk oyunu olduğu anlamına gelmez. Adı üstünde "oyun" bu neyinde gerçeklik bekliyorsun. Eğer gerçek hayattaki silah sekmesi gibi olsa oyun oynanamaz ve sıkıcı olur. Eğer sen o tarz oyunları seviyorsan git çok popüler olmayan simulasyon oyunlarını oyna ki simulasyonlarda bile o kadar gerçekçi yansıtmıyorlar silah sekmelerini. Bu arada çoluk çocuk oyunu diye BF ve COD'a saydıktan sonra "xD" kullanmanda ayrı bir ironi.
Arkadaşa saçmalama demişsin ama sen aşmışsın. ''Git çok popüler olmayan simulayon oyunları oyna'' demişsin Arma 3 oyunu 3.5 milyon satış rakamını aştı hani şu çok popüler olmayan simulasyon oyunları var ya onların başında gelir bu oyun. Ha Pc ex oyun olduğu için oyundan saymıyorsanız buyrun kullandığınız konsolun çok popüler oyunlarından örnekler verin 3.5 milyonu geçen? Ne konuştuğunuz hakkında hiç bir fikriniz yok ama konuşuyorsunuz. Askerliğini yapmamış, silahı sadece oyunlarda ve filmlerde görmüş çocuklar gelip burda arma oyununda içinde olduğu simulasyon oyunlarında silahlar gerçekçi şekilde sekmiyor demiş :)))
Adam sanki simulasyon oyunlarına sövmüşüm gibi kendince öngörülerde bulunmuş, FPS oyunlarıyla ilgili yazdığım bir yorumdan askere gitmediğimi çocuk olduğumu belirlemiş. Keşke herkes senin kadar dahi olabilse. Biliyorum sen ARMA'ya hayatını verdiğin için ve askerlik yaptığın için kendini çok önde görüyorsun normal olarak. ARMA popüler oyun olsada kesinlikle çok popüler değil hemde COD ve BF ile kıyaslarsan.bunun daha iyi yada daha kötü oyun olmasıyla alakası yok. ARMA sadece pc platformunda diğer oyunlar multi platform bunun yanında simulasyon oyunlarını çok daha az bir kitle tercih eder ve oynar. Normal olarak daha az popüler bunda niye bir atağa geçme istediği duydun bilmiyorum sadece olan durumu yazdım. "Çok popüler olmayan simulasyon oyunları" oyun çok populer değil ama bilinmezde değil belli bir kitlesi var ama saydığım diğer oyunların popülerliğine göre daha az popülerliği var demek. Hala anlamdıysan belki böyle anlarsın.

BSC Misafiri

23.4.2017 22:03:23

0
ulan xbox ile ps arasında kalmıştım ama iyi ki ps 4 almışım hem oyun anlamında hemde online oyun kalitesi için ps bir numara xbox alan arkadaşlarım var isyanlarda maç bulamıyoruz rainbow da diyorlar helal lan ps :D

BSC Misafiri

23.4.2017 22:03:20

0
battlefield 1 almadım çünkü tamamen online odaklı bir oyun bu çıkarsa kesinlikle alırım çünkü bu adamlar single çok iyi yapıyor ayrıca mini dizi olan kardeşler takımı filimini senaryosunu alacaklarmış reddit böyle bir söylenti dolaşıyor

NeutronS

23.4.2017 12:25:46

0
bu cod 2 benziyor gibi öyleyse efsane bir oyun olur tekrar dönüş yaparım

ozgurkimil

23.4.2017 10:19:04

0
Baya bir sistem ister bu ya

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:53

+1
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: SurlarÖnünde Oyun yapısını yine 8 yaşındaki çocuğunda oynayabileceği basitlikte yaparsalar değişen hiç birşey olmaz. Günümüz BF ve COD oyunlarının temel sorunu, herşeyi zaten oyun yapıyor bize kalan tek şey ateş etme tuşuna basmak, düşmanların karşına geç halay çek yinede ölmüyorsun :D bir şarjörle oyunu bitiricem nerdeyse. Silahlar ışık hızında ateş etmemeli, etmeye çalışırsan hedef tutturmak çok zor olmalı, ateş ederken mermiler sağa sola yalpalamalı. Günümüz BF ve COD da ise sekme sıfır, 30 luk şarjörü aynı noktaya atabiliyoruz, gerçek hayatta bunu yapabilecek insan evladı yok. silah dedigin ateş ettinmi seker ULAN seker. BF1 bu konuda tam bir rezalet mesela, 1. dünya savaşı olucak diye sevindim, oynanış yavaşlar ve gerçeklik artar biraz diye bekledim, tam tersine modern savaşlardan bile daha ileri teknolojide yapmışlar silahları xD arkadaş tamam anladık 3-12 yaş aralığıda oynayabilsin diye, daha çok oyun satabilelim diye böyle angutlaştırdınız oyunları ama artık hardcore oyuncular bu bebek oyunlarına tahammül edemiyor.
Ne saçmalamışsın be. Bir oyunun gerçekçi olmaması çocuk oyunu olduğu anlamına gelmez. Adı üstünde "oyun" bu neyinde gerçeklik bekliyorsun. Eğer gerçek hayattaki silah sekmesi gibi olsa oyun oynanamaz ve sıkıcı olur. Eğer sen o tarz oyunları seviyorsan git çok popüler olmayan simulasyon oyunlarını oyna ki simulasyonlarda bile o kadar gerçekçi yansıtmıyorlar silah sekmelerini. Bu arada çoluk çocuk oyunu diye BF ve COD'a saydıktan sonra "xD" kullanmanda ayrı bir ironi.
Arkadaşa saçmalama demişsin ama sen aşmışsın. ''Git çok popüler olmayan simulayon oyunları oyna'' demişsin Arma 3 oyunu 3.5 milyon satış rakamını aştı hani şu çok popüler olmayan simulasyon oyunları var ya onların başında gelir bu oyun. Ha Pc ex oyun olduğu için oyundan saymıyorsanız buyrun kullandığınız konsolun çok popüler oyunlarından örnekler verin 3.5 milyonu geçen? Ne konuştuğunuz hakkında hiç bir fikriniz yok ama konuşuyorsunuz. Askerliğini yapmamış, silahı sadece oyunlarda ve filmlerde görmüş çocuklar gelip burda arma oyununda içinde olduğu simulasyon oyunlarında silahlar gerçekçi şekilde sekmiyor demiş :)))

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: tayfun34_4 aaa ne güzel uçuyorduk ne gereği vardı back to pass ,back to future actvision lütfen daha marsa ordan güneş gidecektik.....
Gelecek temalı bir FPS oyunda siper veya süngü savaşı mı bekliyordun yoksa? Benim hiç ilgimi çekmediği için oynamadım fakat sırf eleştiri yapayım diye saçmalamakta nedir yahu. Hele bir oyun duyurulsun ardından piyasaya çıksın ondan sonra eğrisiyle doğrusuyla eleştirilsin. Sonra ister uç ister zıpla, keyif senin.

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:34

0
Neogaf'ta sızan özel beta görselinde Normandiya çıkartmasının da oyunda yer alacağı belirtilmiş. FPS oyunlarda sadece senaryo modunu oynayan biri olarak bu haber oldukça ilgimi çekti. Umarım başarılı bir oyun olur.

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:27

0
İlk resimde rütbesi büyük ihtimal Kıdemli Başçavuş olan askerin sol kolundaki kırmızı renkli 1 arması CoD 2'ye adını veren Big Red One yani 1. Piyade bölüğü olarak bilinen ve Afrika, Sicilya, Normandiya çıkartması ve Bulge savaşlarına katılmış askerler. Yine aynı resim sızan son bilgilere göre Normandiya çıkartmasına ait, diğer sızan bir bilgiye göre oyunun senaryo görevlerinde ''Yüksek oktanlı kooperatif'' modunun olduğu belirtiliyor. CoD:2 Big Red One oyununda Kardeşler Takımı dizisinden 6 oyuncunun seslendirme sanatçısı olarak oyunda yer aldığını düşünürsek belki bu oyunda da geliştirici benzer bir yol izleyebilir.

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: Xzenon91 Er Ryan'ı Kurtarmak gibi yaparlarsa efsane olur.
Normandiya çıkartması oyunda yer alıyormuş kardeş, dediğin gibi olabilir.

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:17

0
Oyunun kapak resminin daha büyük çözünürlükte olanına baktım ve gözlerinin içinde ayakta 4 asker ve yerde yatan ölmüş askerler görünüyor, zaten askerin elinde bir askere ait künye de bulunmakta. Son yıllarda hevesle en çok beklediğim FPS oyunu görünümünde, umarım geliştirici yüzüne gözüne bulaştırmaz.

BSC Misafiri

23.4.2017 09:08:09

0
2. Dünya savaşı teması sıktı artık ezberledik, hikayesi ne kadar farklı olabilir ki diğer ww2 oyunlarından, bence multiplayer ağırlıklı bildik cod olacak sadece mekan ve zaman değişecek. Ama yinede yok satacak..

gamerasi

23.4.2017 05:54:11

0
12 yıl önce çıkan versiyonu gibi olacaksa, kim hayır diyebilir. O dönemde Xbox 360 da ,ne oyunlar atardık. Thompson M1A1 ve M1 Garand favori ikilimdi.

Xzenon91

23.4.2017 01:04:33

+3
Er Ryan'ı Kurtarmak gibi yaparlarsa efsane olur.

Bugra4129

22.4.2017 23:11:31

0
Kapak tasarımı güzel ama oyunun görüntüleri o kadar çok sızdıki yani öh dedirtti Activision bilerek yapıyorlar Hype'ı yüksek tutmak için çakkallar :D

BSC Misafiri

22.4.2017 21:02:38

0
Sevindim bu habere açıkçası. Lakin umarım WWII sadece arka plan teması olarak bize sunulmaz. BF1 de tam olarak bunu yaptı çünkü. Senaryo modu tam hayal kırıklığıydı. Harika olmasını geçtim ortalamanın biraz üstünde senaryo yazmak bu kadar mı zor gerçekten anlayamıyorum. Captan Price gibi bağ kurabilecegimiz karakterler olsun artık.

Krone

22.4.2017 20:30:28

0
CoD 2'yi yaklaşık olarak 3-4 kere üst üste bitirdiğimi hatırlıyorum. Serinin ilk oyunları gerçekten efsaneydi. O havayı yakalayabilirlerse güzel olur.

tayfun34_4

22.4.2017 19:58:51

0
aaa ne güzel uçuyorduk ne gereği vardı back to pass ,back to future actvision lütfen daha marsa ordan güneş gidecektik.....

FantasyFiRe

22.4.2017 19:32:29

0
mw 2 den sonra bf serisine geçiş yaptım ve hiç cod oynamadım. Umarım cod efsane olduğu ilk yıllara geri döner. 2003 deki ilk oyundan aldığım keyif müthişti umarım yine öyle bir yapım gelir.

BSC Misafiri

22.4.2017 19:15:44

0
quote:

Orjinalden alıntı: SurlarÖnünde Oyun yapısını yine 8 yaşındaki çocuğunda oynayabileceği basitlikte yaparsalar değişen hiç birşey olmaz. Günümüz BF ve COD oyunlarının temel sorunu, herşeyi zaten oyun yapıyor bize kalan tek şey ateş etme tuşuna basmak, düşmanların karşına geç halay çek yinede ölmüyorsun :D bir şarjörle oyunu bitiricem nerdeyse. Silahlar ışık hızında ateş etmemeli, etmeye çalışırsan hedef tutturmak çok zor olmalı, ateş ederken mermiler sağa sola yalpalamalı. Günümüz BF ve COD da ise sekme sıfır, 30 luk şarjörü aynı noktaya atabiliyoruz, gerçek hayatta bunu yapabilecek insan evladı yok. silah dedigin ateş ettinmi seker ULAN seker. BF1 bu konuda tam bir rezalet mesela, 1. dünya savaşı olucak diye sevindim, oynanış yavaşlar ve gerçeklik artar biraz diye bekledim, tam tersine modern savaşlardan bile daha ileri teknolojide yapmışlar silahları xD arkadaş tamam anladık 3-12 yaş aralığıda oynayabilsin diye, daha çok oyun satabilelim diye böyle angutlaştırdınız oyunları ama artık hardcore oyuncular bu bebek oyunlarına tahammül edemiyor.
bf1 in casual olduğu doğrudur . silahlar sekmiyor 30 mermi ışık hızında aynı noktaya gidiyor diyosun öncesinde düşmanın karşısında halay çekip ölmediğinden bahsediyorsun herşeyi oyun yapıyor oynayan sadece ateş etme tuşuna basıyorsa o halayı nasıl çekiyosun anlat öğrenelim xD

White Death

22.4.2017 18:52:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: mementopolis Nefret edeceğiniz yere neden harika diyorsunuz şuna.
Ne nefret edecek ne de sevecek bir durum göremedik daha bu önyargılar nereden geliyor anlamıyorum.

BSC Misafiri

22.4.2017 18:01:28

+2
quote:

Orjinalden alıntı: SurlarÖnünde Oyun yapısını yine 8 yaşındaki çocuğunda oynayabileceği basitlikte yaparsalar değişen hiç birşey olmaz. Günümüz BF ve COD oyunlarının temel sorunu, herşeyi zaten oyun yapıyor bize kalan tek şey ateş etme tuşuna basmak, düşmanların karşına geç halay çek yinede ölmüyorsun :D bir şarjörle oyunu bitiricem nerdeyse. Silahlar ışık hızında ateş etmemeli, etmeye çalışırsan hedef tutturmak çok zor olmalı, ateş ederken mermiler sağa sola yalpalamalı. Günümüz BF ve COD da ise sekme sıfır, 30 luk şarjörü aynı noktaya atabiliyoruz, gerçek hayatta bunu yapabilecek insan evladı yok. silah dedigin ateş ettinmi seker ULAN seker. BF1 bu konuda tam bir rezalet mesela, 1. dünya savaşı olucak diye sevindim, oynanış yavaşlar ve gerçeklik artar biraz diye bekledim, tam tersine modern savaşlardan bile daha ileri teknolojide yapmışlar silahları xD arkadaş tamam anladık 3-12 yaş aralığıda oynayabilsin diye, daha çok oyun satabilelim diye böyle angutlaştırdınız oyunları ama artık hardcore oyuncular bu bebek oyunlarına tahammül edemiyor.
Ne saçmalamışsın be. Bir oyunun gerçekçi olmaması çocuk oyunu olduğu anlamına gelmez. Adı üstünde "oyun" bu neyinde gerçeklik bekliyorsun. Eğer gerçek hayattaki silah sekmesi gibi olsa oyun oynanamaz ve sıkıcı olur. Eğer sen o tarz oyunları seviyorsan git çok popüler olmayan simulasyon oyunlarını oyna ki simulasyonlarda bile o kadar gerçekçi yansıtmıyorlar silah sekmelerini. Bu arada çoluk çocuk oyunu diye BF ve COD'a saydıktan sonra "xD" kullanmanda ayrı bir ironi.

BSC Misafiri

22.4.2017 18:01:20

0
Ben 40 yaşındayım codu oldum olası sevmişimdir bütün serileri bitirdim ama ghosttan beridir gelecek teması baydı yok bionik asker yok uzay falan esaslı bi 2.ci dünya şavaşı harika olur eğer kapak buysa efsane olmuş çok begendim ilkdefa bir cod oyunu beni heyecanlandırdı umarım yanılmayız ve 2.ci dünya şavaşını 4k tvmizde yaşarız herkese iyi oyunlar

BSC Misafiri

22.4.2017 18:01:17

0
Pembeli alevli silah skinleri ve ziplamali atlamali dansli hareketler ek paket olarak satilmazsa oyunu ilk gun alacagim.

BSC Misafiri

22.4.2017 18:01:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: gesso
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Multiplayer odaklı bir oyun için kapak tasarımının yanlış olduğunu düşünüyorum. Bu görsel oyunun tanıtım sürecinde kullanılabilir, oyun kapağının arkasına da eklenebilir lâkin ön yüze olmaz.
Multiplayer odaklı oyun derken? Anlamadığın konularda bu kadar emin yorum yapmayacaksın. Kapak da, bir askerin savaşta yaşadığı duyguları, mimikleri, pislikleri güzel yansıtmış.

Mehmet_Tek

22.4.2017 17:26:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: porsux ya çok basit birşey ama belki son 10 yılda neredeyse hiçbir fps de göremiyorum, kapı açma olayı olsun ! eskilerde oldugu gibi kapının yanına gidip e veya f ye basıp kapıyı açalım. o gıcırdama sesini duyalım. aynı şekilde el bombası atarken parmağımızın o halkaya girişini görelim. ufak detayları atlamazlar inş. Hatta belki çok uç bir örnek olacak ama outlaws diye bir nişancı klasiği vardır. hatırlayanlar olacaktır. onda oldugu gibi tüfek tipi ve tabancalarda her bir mermiyi tek tek r ile dolduralım.
Keşke dediğin gibi yapsalar ama böyle bir oyun günümüzün oyuncusuna hitap etmez yavaş kalır. Onu ancak benim gibi dinazorlar beğenip oynar.

porsux

22.4.2017 16:57:58

0
ya çok basit birşey ama belki son 10 yılda neredeyse hiçbir fps de göremiyorum, kapı açma olayı olsun ! eskilerde oldugu gibi kapının yanına gidip e veya f ye basıp kapıyı açalım. o gıcırdama sesini duyalım. aynı şekilde el bombası atarken parmağımızın o halkaya girişini görelim. ufak detayları atlamazlar inş. Hatta belki çok uç bir örnek olacak ama outlaws diye bir nişancı klasiği vardır. hatırlayanlar olacaktır. onda oldugu gibi tüfek tipi ve tabancalarda her bir mermiyi tek tek r ile dolduralım.

mementopolis

22.4.2017 15:42:01

0
Nefret edeceğiniz yere neden harika diyorsunuz şuna.

Stackalloc

22.4.2017 15:21:22

0
çöp

gesso

22.4.2017 15:11:40

+1
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Multiplayer odaklı bir oyun için kapak tasarımının yanlış olduğunu düşünüyorum. Bu görsel oyunun tanıtım sürecinde kullanılabilir, oyun kapağının arkasına da eklenebilir lâkin ön yüze olmaz.

StativeDread

22.4.2017 13:56:28

0
Silah sesleri, savaş atmosferi ve müzikleri iyi olmadıkça istediğini yapsın. Satın almam.

The_Rahip

22.4.2017 13:42:50

0
Modern Warfare serisindeki aksiyonu, karakterleri ve o sinematiklerin tadını yakalarlarsa ortalığı yıkarlar. Kapak tasarımı ise efsane olmuş.

Guest-2C5CD639E

22.4.2017 13:15:14

+11
şu sekme olayına katılıyoruım gerçekten yıllardır istediğim şey ne yazık ki olmuyor mesela ağır silah alırken silahın ağırlığını hissedelim yürüme hızımız düşsün, siper alma yerleri daha çok olsun hem multide hem single da ve girebileceğimiz saklanacağımız evler olsun birde adamların üzerine biz gitmeyelim onlar gelsin biz pusuda bekleyelim cephaneler kısıtlı olsun çok verilmesin şöyle Band Of Brothers mini dizi gibi olsun başka bir şey istemiyorum ya. edit: takımımızda ki adamlar ölünce eli ayağa kopsun araya güzel bi sinematik girsin alalım onu yerden kaldıralım, duygusal yüklü ağır olsun, tam bir kardeşler takımı dizisi gibi olsun çok mu şey istiyoruz bilmiyorum

LMakani20

22.4.2017 12:56:31

0
resimler yüklenmiyor bende sizde de öylemi yoksa benim leş internet bağlantısı yüzünden mi

Dark Poison

22.4.2017 12:53:53

0
Yorumları okuyorum eski cod geri dönüyor diyenler var.Eski oyunları yapan adamlarla bu oyunları yapan adamların oyun mekanikleri arasında dağlar kadar fark var arkadaşlar yapmayın.Eski Iw gittikten sonra hemen her cod oyununda netcode,lag,hit detection,bağlantı sorunları hep oyunculara illallah ettirmiştir.

SurlarÖnünde

22.4.2017 12:49:29

+3
...

Nachtsicht93

22.4.2017 12:19:47

0
The Last of Us Part II dan sonra ilk defa bu kadar sevindim. COD özüne dönüyor..

BSC Misafiri

22.4.2017 12:18:20

0
Bi karakterrin gözünden 2.dünya savaşını görmek o psikolojiyi yaşamak çok güzel olur bence olay hikayesi değil de karakter hikayesi

BSC Misafiri

22.4.2017 12:18:17

0
Cod 4'den sonra en iyi kapak bence :) Bakalım nasıl olacak.

BSC Misafiri

22.4.2017 12:18:01

0
Ah iste eski infinity ward calisanlari olsaydi heyecanlanirdim bunun icin ama bunlarin yapacagi oyunu gene az cok tahmin edebiliyorum eski cod ruhunu veremedikten sonra ismin ne onemi var. Advanced warfare in 2. Dunya savasinda geceni olacak iste yapimci ayni. 2009 dan sonraki cod oyunlari cop.

BSC Misafiri

22.4.2017 12:17:44

0
Tek istediğim artık bırakın şu 10 yıllık oyun motorunu farklı bişey deneyin

BERATTAN

22.4.2017 11:29:10

0
35 yaşındayım son cıkan oyunu hariç bütün serileri aldım mw2 multiplayer efsanedir ww fena değildi diğer bütün cıkan seriyi hiç beğenmedim hata son oyunu almadım bile ama bişey söyleyeyim mi ilk defa mw2 den sonra bir cod oyunu cıkmadan önce beni heycanlandırdı

Guest-2C5CD639E

22.4.2017 11:26:19

0
Şu kapağı gördükçe acayip oluyorum ya ulan varya bir gelsin de oynayalım adam akıllı coda ihtiyacımız var

estefanik1

22.4.2017 11:24:43

+1
Görseller hype'ı söndürdü direkt

rambocuk

22.4.2017 10:08:06

+3
single işinde zaten cod harika , aslında online olarak bf4 dışında bf baya bi bozdu , b4 den beri adam gibi bir online yaşayamadım savaş olarak umarım bunda yaşatır , cod online silah modifikasyonu çok güzel oluyor bf1 gibi düz ve basite indirgenmezse klasik cod onlinesi olursa gerçekten herşeyiyle harika olacaktır

Source

22.4.2017 09:57:17

+10
Call of Duty serisini kurtaracak oyun olacak gibi..

akabeyss

22.4.2017 09:34:16

+14
Kapak çok efsane. İnşallah cod 1 2 tadında bi singleplayer ile gelir.

Dhiozy

22.4.2017 09:11:34

+3
Alisilmisin aksine bir CoD icin ilginc bir kapak tasarimi ben begendim.

alsndnz

22.4.2017 09:00:57

0
aynen aynen siziyo durduramiyoruz nice try acti blizzden kapmislar taktigi siziyo guya iste
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty World WarII
+ TAKİBE
AL
6 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız