Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sıcağı Sıcağına: FIFA 13 Demo

12 Eylül 2012 Ersin Kılıç 155 İzlenme Sayısı: 50341 Video süresi: 17:33 Sıcağı Sıcağına
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

     Hakem düdüğünü çalıyor ve FIFA 13'ü yorumlamak üzere ekran karşısına geçiyoruz. Sıcağı Sıcağına köşemizin yeni konuğu FIFA 13'ün Demosu oldu.

electronic arts ea fifa fifa 13 ea sports ea games xbox 360 playstation 3 pc
Kutusuz: Payday The Heist - No Mercy Güncellemesi Transformers: Fall of Cybertron - Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

11.10.2012 22:36:13

-1
pes online gayet güzel.

ExclusivePack

30.9.2012 22:40:43

0
ben FIFA dan başka bişi oynamak istemiyorum çünkü daha iyisi yok ;)

mersinaki

29.9.2012 16:16:45

+1
:) aynen mesela peste çapraz atılan paslarda oyuncuyu aşağıya çekemezsin :)) oyuncu kendi koşuyor o an zaten sistem oyuncuyu kontrol ediyor çünkü.top tam yanından geçer ama dokunamazsın ancak tam uç noktada birleşirsiniz topla :) yok orta yaparsın şuta basarsın oyuncu topa vurmaz yada kontrol etmeye çalışır falan bazen vurur.Hiçbir zaman kontrolün sende olduğu hissini alamıyorsun peste zaten.Maça ilk başladığında top rakibe hiç değmez ise hemen köşeye gidip orta yapınca büyük ihtimalle gol oluyor :)) Böyle bir hata da var oyunda.Oyuncunun topa koşarken ki normalde olmayan yavaşlamaları, toptan kaçan oyuncular,defans oyuncularıın sürekli ileriye çıkma istekleri, bir uzun topta mallaşıp rakibi tutumayıp ileriye atılmaları,hakemler desen rezaletti 2012'de zaten.Ceza sahasında indiriyor ne penaltı ne kart hiçbirşey yok.Zaten artık maçın ilk başlarında nasıl gideceğini anlıyordum o maçı kazanıp kazanamayacağını oyun belli ediyordu sana ya sürekli kaçırmanı sağlıyor atamıyorsun yada bir bakıyorsun olmadık goller attırıyor fark oluyor bunu resmen sistemin sana verdiğini anlıyorsun.Bomboş kaleye gol atamıyorsun sonra en olmadık pozisyonda sana attırıyor.Şaka gibi bir oyun pes 2012 :)) Ama artık yeter.Bu oyunu online oynayıpta memnun olan varsa devam etsin arkadaş.Ama artık bu sene fifa kesinlikle hemde.En azından denemeye değer.

ExclusivePack

29.9.2012 09:06:32

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mersinaki

Katılıyorum.Bu sene fifa bence yüzde 30 yada yüzde 50 civarında satışını arttıracak çünkü insanlar artık fifa'ya kaymaya başlıyorlar.Yakın çevremden biliyorum bunu.Zaten demo indirme ve ön siparişler bile rekor seviyesinde.Geçen sene 10 milyon civarında satmıştı pes ise 3.3.5 milyonda kalmıştı.Bende uzun süre pes 2012 online oynayan birisi olarak artık bu sene kesin fifa online oynarım.Arkadaşlar oynarsa eğlencesine pes oynarım sadece. Şu bir gerçek ki pes arcade havada tutarsa kendisini her zaman iş yapar.Ama bazı hataları çözmesi gerekiyor.Kaleciler hakemler online sorunları ile beraber oyun içi bazı sıkıntıları çözerse eğer mesela kornerlerden adam seçmek gibi aptalca bir durumu iptal ederlerse ve geçen sene haksız yere yüzlerce galibiyet alınmasını sağlayan frikik olayını, konami oyunu satın alanlara yaptığı haksızlığı düzeltirse yani daha düzgün kararlı bir oyun koyarsa ortaya arcade havada eğlencesine keyifli oyunlar çıkabilir elbette.Zaten fifa'ya benzemeye çalışmaması gerekiyor yoksa tutunması çok zor.Fifa simülasyon gerçekçiliğe önem verirken pes arcade eğlence tarzında kalmalı kesinlikle.Yoksa müdavim forever pes diyenleri bile kaybetme noktasına gelecektir. Oyun salonlarında ise pes genelde daha iyi olacaktır arcade tarzı dolayısı ile oynanması öğrenilmesi ve ilk izlenimi her zaman daha iyi olan bir oyun oldu.Kısacası pes oynadıkça kötüleşiyor fifa ise oynadıkça güzelleşen bir oyun.Bakalım bu sene ne olacak.
haklısın valla. Dün arkadaştan pes 12 ödünç aldım oynamak için. Abi şut çekiyorsun şut çektiğin belli değil bi ağırlık yok. Adamlar sahada pati çeke çeke gidiyor gibi koşuyor. Bunları düzeltmesi lazım. FIFA futbol oyunun GT 5'i diyelim, PES te NFS diyelim ;)

mersinaki

28.9.2012 22:42:02

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ExclusivePack

valla hocam evet sinirden öyle bişi söledik işte haklısın acizlik değil tabiki ama KONAMİ nerde EA GAMES nerde.. gerçekten pes 2011 oynadığım zaman vay demiştim fifa dan sonra çok güzel geldi ama dediğim gibi her yerden gol atıyorum. Adama pas ve gol.... Şubatta aldım ps3 ü 1 ay sonrada fifa 12 yi aldım ve çok hoşuma gitti. bazen gamepad i kırcak oluyorum ama gerçek futbol dada tv kumandasını kırcak gibi oluyorum o kadar gerçekçi:). bnm kızdığım nokta peste pes. oynamadan konuşuolar bnm cnmı onlar sıkıyor.. Fifa 13 süper olmuş.Ha birde fifa 12 de dikkatimi çeken şey maçı ayarlarken hakemleride seçebiliyorsun ve hakemlerin altında işte kartlara nekadar sık davrandığını yazıyor. Mesela a hakemi en ufak şeyde sarı kartı gösterirken b hakemi oyunu avantaja bırakıyor. Bu ayrtıntının sanmıyorum ki pes te olsun. Bi kere şampiyonlar ligi maçım vardı , ben manu ydum barcelonaya karşı oynuyordum bir tane türk hakem yönetti maçı şok oldum :D adını unuttum şimdi. işte pes te böyle olsun bnde pes oynayım.
Katılıyorum.Bu sene fifa bence yüzde 30 yada yüzde 50 civarında satışını arttıracak çünkü insanlar artık fifa'ya kaymaya başlıyorlar.Yakın çevremden biliyorum bunu.Zaten demo indirme ve ön siparişler bile rekor seviyesinde.Geçen sene 10 milyon civarında satmıştı pes ise 3.3.5 milyonda kalmıştı.Bende uzun süre pes 2012 online oynayan birisi olarak artık bu sene kesin fifa online oynarım.Arkadaşlar oynarsa eğlencesine pes oynarım sadece. Şu bir gerçek ki pes arcade havada tutarsa kendisini her zaman iş yapar.Ama bazı hataları çözmesi gerekiyor.Kaleciler hakemler online sorunları ile beraber oyun içi bazı sıkıntıları çözerse eğer mesela kornerlerden adam seçmek gibi aptalca bir durumu iptal ederlerse ve geçen sene haksız yere yüzlerce galibiyet alınmasını sağlayan frikik olayını, konami oyunu satın alanlara yaptığı haksızlığı düzeltirse yani daha düzgün kararlı bir oyun koyarsa ortaya arcade havada eğlencesine keyifli oyunlar çıkabilir elbette.Zaten fifa'ya benzemeye çalışmaması gerekiyor yoksa tutunması çok zor.Fifa simülasyon gerçekçiliğe önem verirken pes arcade eğlence tarzında kalmalı kesinlikle.Yoksa müdavim forever pes diyenleri bile kaybetme noktasına gelecektir. Oyun salonlarında ise pes genelde daha iyi olacaktır arcade tarzı dolayısı ile oynanması öğrenilmesi ve ilk izlenimi her zaman daha iyi olan bir oyun oldu.Kısacası pes oynadıkça kötüleşiyor fifa ise oynadıkça güzelleşen bir oyun.Bakalım bu sene ne olacak.

shamrock33

27.9.2012 01:04:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

malesef hayır..
teşekkürler cevap için

ExclusivePack

27.9.2012 00:12:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

hocam her sözüne katılırım ama daha lisans alamayacak kadar aciz lafına katılmam..bunlar anlaşmalar gereği yapılıyor..senin tabirinle pes lisans acizi ama fifada avrupa kupaları acizi..kısaca konami şampiyonlar ligi ve uefa kupası lisansına sahip ve 10 sene daha böle olacak,fifa ise takım lisansı sahibi..mesele alamamk değil rakiplerin birbirine lisanslarını vermemesi[:'(]
valla hocam evet sinirden öyle bişi söledik işte haklısın acizlik değil tabiki ama KONAMİ nerde EA GAMES nerde.. gerçekten pes 2011 oynadığım zaman vay demiştim fifa dan sonra çok güzel geldi ama dediğim gibi her yerden gol atıyorum. Adama pas ve gol.... Şubatta aldım ps3 ü 1 ay sonrada fifa 12 yi aldım ve çok hoşuma gitti. bazen gamepad i kırcak oluyorum ama gerçek futbol dada tv kumandasını kırcak gibi oluyorum o kadar gerçekçi:). bnm kızdığım nokta peste pes. oynamadan konuşuolar bnm cnmı onlar sıkıyor.. Fifa 13 süper olmuş.Ha birde fifa 12 de dikkatimi çeken şey maçı ayarlarken hakemleride seçebiliyorsun ve hakemlerin altında işte kartlara nekadar sık davrandığını yazıyor. Mesela a hakemi en ufak şeyde sarı kartı gösterirken b hakemi oyunu avantaja bırakıyor. Bu ayrtıntının sanmıyorum ki pes te olsun. Bi kere şampiyonlar ligi maçım vardı , ben manu ydum barcelonaya karşı oynuyordum bir tane türk hakem yönetti maçı şok oldum :D adını unuttum şimdi. işte pes te böyle olsun bnde pes oynayım.

QSerdar_TR

26.9.2012 20:21:13

+2
quote:

Orijinalden alıntı: ExclusivePack 1 haftadır fifa 13 demosunu oynuorum.fifa 12 den kat kat daha iyi olmuş.dün hatta oynarken kalecim kırmızı kart yedi ve penaltı verdi hakem.pes 13 demosunu indirdim 2 pas verdim ve direk kapattım.Ben bu kadar boktan ve dandik bir oyun görmedim.Beş para etmez bir oyun. Yukarıda bi ergen demiş EA batıcak 3 seneye kadar merak etme EA konami gibi 2-3 oyun yapmıyor. KONAMİ yılda 3 oyun çıkarıyorsa EA GAMES-EA SPORTS-ELECTRONICS ARTS yılda 20 oyun çıkarıyor. O yüzden saçma sapan konuşmayın. ve cidden size artık pes diyorum çünkü ezikçe konuşuyorsunuz. Bu arada PS3 te oynuyorum ve bunun demo olduğunu tam sürüm olmadığını bilmeniz gerekir PES ciler. Hoş zaten PES in full oyunu bile demo gibi DAHA lisans alamayacak kadar aciz bir arcade futbol oyunu. Hatırlıyorum pes 2011 de world classta ( zorluk derecesinin adlarını unutmuş olabilirim) karşımdaki takımı 10-0 yendiğimi hatırlıyorum. kalecimle bile attığım oluyordu. Oyuzden fazla konuşmayın... PES ciler sizi
Valla katılıyorum sana dostum benimde bir arkadaşım var manyak pes hastası ya ama benim kadar değildi taaki fifa 10 tanışana kadar. Arkadaşıma diyorumki canım benim pes artık çocuk oyunu olmuş oyun kugusu denen birşey yok adam gibi paslaşıp takım halinde baskı yapamıyorsun dedğin gibi oyunu ezberlersen kalcinle bile gol atarsın. Gelsinler fifada açıklık yok en açıklık yapılan yeri havadan pas atmak onuda oyuncuyu manuela dönüştürdüğün an topa hakımiyet sağlarsın. pesci arkadaşım diyorki fifada hep aşırtmalık gol yiyorsun diyor ben 12 de ya 3 5 aşırtmalık gol yemiştirim kaleceyi dengeli açarsan yemezsin. Buda oyunu gerçekliğidir. Gerçek hayatta bile kaleci açıldığı an futbolcuların hiç affetmeyeceği andır. Ama peste nerden şut çekersen çek hepsi gol bumu gerçekcilik bıraksınlar... Benim fifa hayatımda okadar gol çeşitlerim vardırki yazsam yetmez. Aşırı gol çeşitleri vardır pes gibi hep aynı goller atılmıyor önemli olanda bu zaten. Benim için en önemlisi peste çok iyi oynayan adamı yenemiyorsun kardeşim çünkü oyunu açıklıgını çok iyi çözmüş oluyor ama fifada bana ilk maçta hatta 2-3 maçta fark atan adama bende aynı şekil 2-3 hafta sonra bende ona atıyorum. Demekki fifayı kimse çözemez sadece karşındaki adamın oyununa göre oyna mudahale et yeter daha yazaklarım var ama yetmez. Oynasınlar hemen gol ataılmıyor diye bırakmasınlar sabretsinler bak fiamı pesmi kara versinler...

ekostros

26.9.2012 19:15:38

+2
"Daha ne kadar gelişebilir ki" lafını çok saçma buluyorum gelişim hiç bir zaman bitmez çünkü bir oyun hiç bir zaman gerçek ile aynı seviye gelmicek. Beklentileri düşük,hayel gücü zayıf kişilerin söyledeği bir laf bu " Daha ne kadar gelişebilir"

alican88

26.9.2012 19:04:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: shamrock33 arkadaşım xbox için fifa 2013 aldı ben pc için alsam onlıne olarak oynayabilirmiyiz ?
malesef hayır..

alican88

26.9.2012 19:03:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: ExclusivePack 1 haftadır fifa 13 demosunu oynuorum.fifa 12 den kat kat daha iyi olmuş.dün hatta oynarken kalecim kırmızı kart yedi ve penaltı verdi hakem.pes 13 demosunu indirdim 2 pas verdim ve direk kapattım.Ben bu kadar boktan ve dandik bir oyun görmedim.Beş para etmez bir oyun. Yukarıda bi ergen demiş EA batıcak 3 seneye kadar merak etme EA konami gibi 2-3 oyun yapmıyor. KONAMİ yılda 3 oyun çıkarıyorsa EA GAMES-EA SPORTS-ELECTRONICS ARTS yılda 20 oyun çıkarıyor. O yüzden saçma sapan konuşmayın. ve cidden size artık pes diyorum çünkü ezikçe konuşuyorsunuz. Bu arada PS3 te oynuyorum ve bunun demo olduğunu tam sürüm olmadığını bilmeniz gerekir PES ciler. Hoş zaten PES in full oyunu bile demo gibi DAHA lisans alamayacak kadar aciz bir arcade futbol oyunu. Hatırlıyorum pes 2011 de world classta ( zorluk derecesinin adlarını unutmuş olabilirim) karşımdaki takımı 10-0 yendiğimi hatırlıyorum. kalecimle bile attığım oluyordu. Oyuzden fazla konuşmayın... PES ciler sizi
hocam her sözüne katılırım ama daha lisans alamayacak kadar aciz lafına katılmam..bunlar anlaşmalar gereği yapılıyor..senin tabirinle pes lisans acizi ama fifada avrupa kupaları acizi..kısaca konami şampiyonlar ligi ve uefa kupası lisansına sahip ve 10 sene daha böle olacak,fifa ise takım lisansı sahibi..mesele alamamk değil rakiplerin birbirine lisanslarını vermemesi

ExclusivePack

26.9.2012 11:36:01

0
1 haftadır fifa 13 demosunu oynuorum.fifa 12 den kat kat daha iyi olmuş.dün hatta oynarken kalecim kırmızı kart yedi ve penaltı verdi hakem.pes 13 demosunu indirdim 2 pas verdim ve direk kapattım.Ben bu kadar boktan ve dandik bir oyun görmedim.Beş para etmez bir oyun. Yukarıda bi ergen demiş EA batıcak 3 seneye kadar merak etme EA konami gibi 2-3 oyun yapmıyor. KONAMİ yılda 3 oyun çıkarıyorsa EA GAMES-EA SPORTS-ELECTRONICS ARTS yılda 20 oyun çıkarıyor. O yüzden saçma sapan konuşmayın. ve cidden size artık pes diyorum çünkü ezikçe konuşuyorsunuz. Bu arada PS3 te oynuyorum ve bunun demo olduğunu tam sürüm olmadığını bilmeniz gerekir PES ciler. Hoş zaten PES in full oyunu bile demo gibi DAHA lisans alamayacak kadar aciz bir arcade futbol oyunu. Hatırlıyorum pes 2011 de world classta ( zorluk derecesinin adlarını unutmuş olabilirim) karşımdaki takımı 10-0 yendiğimi hatırlıyorum. kalecimle bile attığım oluyordu. Oyuzden fazla konuşmayın... PES ciler sizi

shamrock33

26.9.2012 03:21:55

0
arkadaşım xbox için fifa 2013 aldı ben pc için alsam onlıne olarak oynayabilirmiyiz ?

BSC Misafiri

25.9.2012 15:12:11

0
1996 1997 senelerinde dergilerde ne guzel incelemeler olurdu o yillari ozluyorum. yeni nesil arkadaslar darilmasinlar ama eskiden herkes isini daha iyi yapiyordu.

sefalonely

25.9.2012 14:00:59

0
güzel olacak

Y.J.Malmsteen

25.9.2012 01:29:15

0
fifa 12 deki momentum saçmalığı devam ediyor mu

antique

24.9.2012 14:11:17

+3
inceleme çok kötü.. yani bu bi inceleme değil aslında.. iki arkadaş oturmuş maç yapıyor.. açılış seramonisini bile atlıyorlar çünkü maç yapma isteği var.. bir de gol atma yarışına girmişler, kim daha iyi onun telaşına düşmüşler ki bunlar kimin umrunda, benim gibi uzun zamandır fifa oynamayanları tatmin edecek bir çalışma olmamış ne yazık ki.. oyunda ne gibi yenilikler var grafikler ne kadar iyileştirilmiş bunları merak ediyorum ama neyse siz eğlendiyseniz sorun yok

ggreyhame

24.9.2012 08:58:13

0
teşekkürler.

PainOfChaos

23.9.2012 21:23:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ali Kemal Aydın Nerden indircem biri pm atabilirmi lütfen.
Origin programını kurun bilgisayarınıza. Program üzerinden indirip kurabilirsiniz.

ggreyhame

23.9.2012 14:35:15

0
Nerden indircem biri pm atabilirmi lütfen.

TheDC

17.9.2012 19:00:09

0
Güzelmiş

Dante

16.9.2012 23:52:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: erimo

Dante ben de ilk başlarda oyun hızından şikayet edenlerdendim. Fakat farkettim ki oyunun hızını , futbolcuların ivmelenmesini ve bunun gibi benzer özellikleri costum olarak ayarlayabilmektesin. Genel ayarlar kısmından Hızı 42 ya da 45 ivmelenmeyi de 48'e getirdinmi SLOW da oyunun hızı FIFA12 den farkı yok
Tamam da bunu bizim yapmamız gerekmiyor yapımcının maçı gerçek hızda yapması gerekir. Ben bi ton slider kasacaksam ne anladım o işten. Ben slider ayarlarından hiç anlamam. Ona kafa yormak da istemem girip maçımı yapmak isterim. En azından slider'a preset getirmeleri gerekir böyle olursa. Simulation, arcade vs. gibi o presete gelince ona bağlı slider ayarları otomatik etkin olsun. NBA 2K gibi mesela, onda bu özelik var harika bir şey. Buna da getirmeleri lazım öyle bir şey.

Jackson Teller

16.9.2012 23:45:37

+1
Bu oyun varken hala PES oynayanlara şaşırıyorum.

_HidRoJeN_

16.9.2012 14:24:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri _HidRoJeN_ 15.09.2012 12:59:50 benim yaptığım göndermeyi anlayan anladı sen takıl ;)
Bende anladım merak etme :) sende takıl :))

who am i

16.9.2012 13:50:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: PainOfChaos

Şimdi çözdüm olayı :) Arkadaşın bahsettiği olay pasların ve şutların otomatik olması değil de doldurmalı dediğimiz manuel sistemle kullanmak. Pasın ve şutun şiddetini kendimiz ayarlarız. Fifa orijinalinde zaten manuel moddadır. Ayarları kurcalayarak otomatik moda alabilirsiiz.
o zaman bende manual de oynuyorum :)

PainOfChaos

16.9.2012 13:49:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: who am i

hani bazilari diyo ya manual de oynamiyomusun filan onu soruyorum
Şimdi çözdüm olayı :) Arkadaşın bahsettiği olay pasların ve şutların otomatik olması değil de doldurmalı dediğimiz manuel sistemle kullanmak. Pasın ve şutun şiddetini kendimiz ayarlarız. Fifa orijinalinde zaten manuel moddadır. Ayarları kurcalayarak otomatik moda alabilirsiiz.

kizil_elma

16.9.2012 13:43:48

0
Videoyu sizi izlemek için açmadım! Niye şu sol altta kendinizide koydunuz ki yani ?

who am i

16.9.2012 13:42:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: PainOfChaos

Manual mod mu?
hani bazilari diyo ya manual de oynamiyomusun filan onu soruyorum

PainOfChaos

16.9.2012 13:41:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: who am i arkadaslar yardim fifayi nasil manual modda oynayabiliriz
Manual mod mu?

PainOfChaos

16.9.2012 13:38:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: who am i arkadaslar yardim fifayi nasil manual modda oynayabiliriz
Manual mod mu?

who am i

16.9.2012 12:36:58

0
arkadaslar yardim fifayi nasil manual modda oynayabiliriz

erimo

16.9.2012 12:18:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dante Top tepkileri çok gerçekçi olmuş. First touch da bir o kadar iyi. Ama oyun çok hızlı. Aşırı hızlı bu kadar olmamalı. Slow'da oynuyorum böyle bir hız olamaz gerçek maçlarda. İleriye sarma tuşuna basılı oynuyoruz sanki oyunu. Kesinlikle düzeltilmeli yoksa böyle bir oyuna yazık olacak.
Dante ben de ilk başlarda oyun hızından şikayet edenlerdendim. Fakat farkettim ki oyunun hızını , futbolcuların ivmelenmesini ve bunun gibi benzer özellikleri costum olarak ayarlayabilmektesin. Genel ayarlar kısmından Hızı 42 ya da 45 ivmelenmeyi de 48'e getirdinmi SLOW da oyunun hızı FIFA12 den farkı yok

Dante

16.9.2012 11:42:09

+1
Top tepkileri çok gerçekçi olmuş. First touch da bir o kadar iyi. Ama oyun çok hızlı. Aşırı hızlı bu kadar olmamalı. Slow'da oynuyorum böyle bir hız olamaz gerçek maçlarda. İleriye sarma tuşuna basılı oynuyoruz sanki oyunu. Kesinlikle düzeltilmeli yoksa böyle bir oyuna yazık olacak.

BSC Misafiri

16.9.2012 11:10:00

0
bu oyunda acayip bir hata var gibi oyun hızı HIZLI da oynarken oyun çok zor NORMAL getirdiğimizde oyun çok kolaylaşıyor...

uamuzzi

16.9.2012 10:25:48

-1
2 oyunun demosuda çok hoşuma gitti 2 sinide alıcam.

LeonRe4

16.9.2012 02:05:45

0
Fİfa 2013 demosu 3 gb arkadaşlar.eskiden çıkan oyunlar kendisi full sürümü 2 gb felandı.3gb demo indireceğime full oyun indiririm

gurbuzbjk

16.9.2012 00:42:28

+1
200 tl de olsa alacam fifa 13 Fifa akar pes bakar aga

BSC Misafiri

15.9.2012 22:48:01

-1
_HidRoJeN_ 15.09.2012 12:59:50 benim yaptığım göndermeyi anlayan anladı sen takıl ;)

SiyahÇoraplı

15.9.2012 16:17:19

0
Beyler fifa 13 'ü PC 'de mi yoksa Xbox360 'damı oynamayı tavsiye edersiniz? Pc 'im sağlam ve PC de Xbox360' ın kolunu kullanıyorum.Hangisi parasını daha çok hakeder?

Krone

15.9.2012 15:53:03

0
Oyun super olmus ama sut cekip gol atmak zorlasmis.

alican88

15.9.2012 14:14:46

-2
arkadaşlar bizde fifa oynuyoruz tamam anladıkta neden eleştirince eksiliyorsunuz onu anlamıyorum,bu kadarda fanboyluk saçmalık :) tekrar söylüyorum fifa 12,fifa13 ten daha oturaklı..fifa13 te karşılaştığım bana göre eksiler; -oyun aşırı hızlı olmuş peste 2 pasla rakip sahaya gidiyorduk diye dalaga geçiyoduk şimdi fifa 13 te 2 pasla rakip sahadayım -fifa12 de paslar özellikle uzun pas ve orta tarzı paslar havada yada yerde süzülürken fifa13 te mermi gibi gidiyor -top sürme fifa12 de daha gerçekçi özellikle 360 derece kontrol olayı varkn fifa13 te bu daha az -fifa12 de oyuncuların fizik yapısı daha yere basar şekildeyken fifa13 te daha ince fizik modellemesi var -kısa paslarda dahi oyuncu topu çok sektiriyor -fifa 12 de yağmurlu havada kasvetli kapalı hava ve yoğun yağmurun oyuna etkisi muhteşemken,fifa13 de yağmurlu havanın kasvetli ve kapalı ortamını yansıtamaması kaş yapalım derken göz çıkarmışlar bence..fifa 12)fifa 13)pes 13 [:'(]

_HidRoJeN_

15.9.2012 12:59:50

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri rambocuk 15.09.2012 11:33:28 rambocuk annen isviçrelimi?neden onlara soruyoruz?
İsviçreli bilim adamları falan filan

BSC Misafiri

15.9.2012 11:54:53

-1
rambocuk 15.09.2012 11:33:28 rambocuk annen isviçrelimi?neden onlara soruyoruz?

BSC Misafiri

15.9.2012 11:54:46

0
fifa hayranı at gözlüklü arkadaşlar fifanızı oynamaya devam edin siz fakat bunu pes e laf atmadan yapın... biz futbol oynayalım siz yeşil sahada buz pateni yapın ;)

rambocuk

15.9.2012 11:33:28

+1
Fifanın kalitesinden bbahsedince neden pesciler hakaret içeren alıntılar yapıyor anlamıyorum ben neden pes demosuna girip bunu yapmıyorum mesela acaba oyun seçimlerimiz kişilik kalitesiyledemi alakalı olabilirmi isviçrelilere bi sormak lazım :))

stun

15.9.2012 08:17:25

0
hantırtuvan 14.09.2012 21:04:52 Zaten dediğin gibi yapmam gerektıgını bi 2 -3 maç sonra anlıyorum :D anladım.. pes oynadım bu seneye kadar pc de .. normalde ps3 te oynuyorum oyunlarıda futbolla çok fazla ılgım olmadıgından almıyorum.. basketbol u daha çok sevıyorum... bide fifa eskı surumlerı koyuyordu... onunda etkısı var.. ama 2 demoyuda indirince... fark çok bariz...

BSC Misafiri

15.9.2012 07:57:34

0
codda çok satıyor emme içi boş....

rambocuk

15.9.2012 04:34:32

+1
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk6688

istegin kadar de anlamıyolar pes 2013 bu sene evrim atti 2014 ne olur dusun fifa 13 gelince fifa 2005 oynarim daha iyi bosver bosa konusma fifalarini oynasinlar bildigin buz pateni hatalari full pes 2013 demosu ile bu eşleşemez tam surumu mukemmel olcak pes 2013 herkes alcak ondan sonra anlayacak pes daha iymiş ea devri bitti artik ea batacak 3 yıl sonra az kaldi fifa ayakta tutuyor herifleri pes 2014 incek eanin sonu gelcek :D ve ben gulmekten olcem fifacilara ea firmasina :D
:)) bu bilgileri kesin mayalılardan aldın geçen senede senin gibiler vardi fifa 20 kat fazla satti bakalım bu sefer kaça katlıcak fifa kusursuz

Uncy

15.9.2012 02:36:59

0
Oyunu bekliyorum

BSC Misafiri

15.9.2012 01:30:19

0
Yapay zeka bencede fifa da daha iyi, topu oyuna çabuk sokmalari ve hücum yaparken oyuncularin daha dogru yerlere kosmalari güzel olmus. FAKAT savunmayi cok saçma yapiyorlar, rakip oyuncu kalenin içine girecek nerede ise ama benim savunma oyuncum hala 2 metre pres mesafesinde geri geri gidiyo:) pes de paslar biraz daha düzeltilebilir ama fifada oldugu gibi de saçmalik derecesinde mükemmel olmamali tabi. -pes12-13de SERBEST VURUSLARDA topu nereye atacaginizi seçebiliyorsunuz, fifa da topun nereye gidecegi biraz sürpriz. pes de arayüz daha anlasilir ve türkçe seçenegi var, fifada arayüz karman çorman bi yapida ve türkçe seçenegi yok, ingilizce bilmeyen biri sözlükle oynar fifayi:) fifada kamera açilari çok iyi, pes de biraz yavan kaliyo kamera açilari. Muhtemelen bu yilda PES oynamaya devam edecegim, ULTIMATE TEAM benzeri bi bölüm olsa pes'in tadina doyum olmaz.

mehmet efendi

14.9.2012 23:36:26

0
iyi de nerden indircez?

selcuk6688

14.9.2012 23:33:53

-2
quote:

Arkadaşlar siz hiçmi maç izlemiyorsunuz bunun neresi gerçekçi adamlar buz üstünde kayıyor resmen paslar desen rezalet şutlar aynı şekilde birde oyuncuların ağırlığı hissediliyor demişsiniz. Fifanın daha çok satması iyi bir oyun olduğu anlamına da gelmez.Misal call of duty de çok satıyor ama saçmalıktan başka birşey değil.
istegin kadar de anlamıyolar pes 2013 bu sene evrim atti 2014 ne olur dusun fifa 13 gelince fifa 2005 oynarim daha iyi bosver bosa konusma fifalarini oynasinlar bildigin buz pateni hatalari full pes 2013 demosu ile bu eşleşemez tam surumu mukemmel olcak pes 2013 herkes alcak ondan sonra anlayacak pes daha iymiş ea devri bitti artik ea batacak 3 yıl sonra az kaldi fifa ayakta tutuyor herifleri pes 2014 incek eanin sonu gelcek :D ve ben gulmekten olcem fifacilara ea firmasina :D

slpknotq

14.9.2012 23:06:14

-1
Arkadaşlar siz hiçmi maç izlemiyorsunuz bunun neresi gerçekçi adamlar buz üstünde kayıyor resmen paslar desen rezalet şutlar aynı şekilde birde oyuncuların ağırlığı hissediliyor demişsiniz. Fifanın daha çok satması iyi bir oyun olduğu anlamına da gelmez.Misal call of duty de çok satıyor ama saçmalıktan başka birşey değil.

buraktheory

14.9.2012 22:00:54

0
top kontrol çok zor olmuş , tekniği yüksek oyuncularda bile zor gerçekçi yapalım derken biraz abartmışlar bu sefer .

Guest-366E3B2FE

14.9.2012 21:04:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun arkadaşlar ben pes oyuncusuyum normalde 2 demoyuda denedım.. fifa bana göre daha gerçekçi oynanışı rahat geldi ama .. garip sorunlarda var özellıkle pas- arapas bence biraz daha kötü geldi.. pese göre ve peste oyuncuların altında bar lar çıkardı pas-orta vs ayarlamak için onları aradıgım oldu ve defans yaparken x e basıyorum peşinden koşuyor... ama müdahe etmıyor yada edişi bir garip kare ile müdahele etmek mı zorundayım yoksa benmı mudahale etmek zorunda kalıyorum.. defans yapısı bir garip geldi anlıyıcanız
Hocam o tactical defending yani pozisyon alarak savunma yapmak gerçek futbolcuların yaptığı gibi. X e basılı tutarak yaklaşıp doğru zamanda kare veya yuvarlak ile müdahale edin.

PainOfChaos

14.9.2012 20:54:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: gurbuzbjk Fifa 13 Pc DE OYNANMAZ yazık etmeyin oyuna samsung 101cm led ekranda PS3 60 fps akar aga
Hocam öyle deme be :) PC'de Fps seçenekleri var 30-60 ve no limit diye fps sıkıntısı yok yani. Klavyeyle oynanmaz onda haklısın ama Logitech F710 gamepad alıp notebook'u da LED TV'ye hdmi ile bağladık mı tamamdır :) Biraz meşakkatli ama olsun :)

gfbekir

14.9.2012 20:21:00

0
oynanabilirlik bakimindan 12 ve 13'te biraz yavaslim hissettim 11'e göre

OldWolF3

14.9.2012 19:58:41

+2
PES=BİLARDO tak,tak,tak pas pas pas gol yani hiçbir taktiğin anlamı yok kaleciyle kaç kez gol atarsın,ancak fifa'da taktik önemlidir kesinlikle farklı oyunlar benim gözmde fifa ve PES.Biri strateji oyunu aynen BF3 gibi,biri bireysel oyun,bencillerin oyunu,aynı MW3 gibi

ali1903kemal

14.9.2012 16:51:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: murraydemn

bunda gülecek ne var anlamadım?
şu fifa fanının yaptığını görmüyor musun?

ridvan1903

14.9.2012 15:06:03

0
3 Platform da da test edecem bakalım sonuç Ne olacak

wade96

14.9.2012 13:59:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: shamrock33 arkadaşlar fifa 2013 demyou indirdim fakat oyun oynarken biraz takılıyor ekran kartım 2 gb nvidia gt 630 bundan olacağını hiç sanmıyorum oyunun ayarlarından dolayı sanıyorum aşağıdaki resimden ayarların nasıl yapılacağını söylermisiniz ? http://c1209.hizliresim.com/11/g/d0ftb.png
Lock to 30 fps yazanı , önce no limit yapmayı deneyin , duruma göre vsync i açıp kapatıp performansı kontrol edebilirsiniz , msaa yı açarsanız da kasmayacaktır sanmıyorum :)

Buzmavili

14.9.2012 12:58:59

-3
pes geri döndü sonunda pes 2013'deki ölü yaprak vuruşuna bittim..

BSC Misafiri

14.9.2012 12:22:29

0
FİFA 13 pc için update geldi artık duran toplarda oyundan atmıyor...

BSC Misafiri

14.9.2012 11:58:47

0
ascar82 ortaya akılsızca bir laf atıp gitmeyen, üzerine devam edip saçmalamaya devam eden 'MİSAFİR' olmayan kullanıcıda çok burada. sen kendinin burada kalıcı olduğunumu zannediyorsun? üyelik aldın diye seni tebrikmi etmemiz gerekiyor? bırak saçmalamayı ve insanların eleştirilerini yapmalarını engellemeye çalışma. birde millete ahlak dersi vermeye kalkışmadan önce söyle ol beee böyle ol bee diye konuşma sınırını aşma. bende misafir olarak yazıyorum ve üyelik almayı düşünmüyorum almayacağımda zoruna gidiyorsa sen git başka yerde yaz.

robokobe2424

14.9.2012 11:12:49

+2
pes-fifa düellosuna giren fifacılar sözlerim size; adamlar fifa gibi bir oyunu oynayamamanın eksikliğinin farkında bile değiller bir hançerde siz vurmayın....sattığı rakamlar ortada her iki oyununda kaldıki pes futbol oyunu olduğu kadar açık dünya oyunuda diyebiliriz adamlar alışmış adamın içinden geçmeye impact engine i görünce o ne la diye kalıyorlar hor görmeyin lütfen...

gurbuzbjk

14.9.2012 10:41:51

0
Fifa 13 Pc DE OYNANMAZ yazık etmeyin oyuna samsung 101cm led ekranda PS3 60 fps akar aga

Liez07

14.9.2012 08:55:23

-2
Pes bu sene fifaya toz yutturdu

mersinaki

14.9.2012 03:27:18

0
Demoyu xbox'da oynadım ve oynadıkça oyun daha güzelleşiyor cidden.Pesin demosunda sistemle oynayınca sıkılıyorum birisini arıyorum oynayacak ama fifa'da sistem ile oynayınca gerçekten çok daha zevkli oluyor. Bir kere top fiziği ve şutlar 12'ye göre bariz gerçekci olmuş.Topun gidişi gerçekteki gibi.Sırf bu özellik bile bana yetti zaten :) Gol atmak zorlaşmış ve artık kaleciler daha iyi gibi. Hakemin yine affı yok :) çarpışma motoru bariz daha iyi. oyuncular artık bileklerine daha hakim görünüyor. skill games özelliği topa daha hakim olmamızı sağlayacak oyuncuların animasyonları arttırılmış taç çizgisinden top çıkartıyorlar sıçrayışları çok çok iyi. sanki birazda irileşmiş oyuncu fizikleri saate göre oynayabilmemiz çok güzel bir ayrıntı olmuş. bu sene fifa yine satışlarda farkı koyar.Pes zaten fifaya benzemeye çalışmış ama becerememiş birtek top fiziği ve şutlar iyi onun dışında yine eskisi gibi bazı şeyleri iyileştirirken bazılarını bozmuş oyun hızının içine etmişler kendi aramızda oynarken 0 hızında bu kadar yavaş ise online da daha da yavaş olur hatta şimdi ben dayanamıyorum online oynayınca işkence olur eminim birde online hataları düzeltmezlerse iğrenç hakemlerle birlikte eskisi gibi çin işkencesine dönüşür.Yok gardaş bu sene almayayım ben bu sene fifa , arkadaşlar arasında ara sıra pes artık yeter yani. pesin demosunu da oynadım oynuyoruz halen gerçekten kötü.içinden geçen adamlar top bana daha yakın iken rakibin alması gibi birçok hata var hantallık zaten anlatmıştım bir tek şutları iyi başkada birşey yok göreceksiniz buraya yazıyorum yine işkence olacak.

shamrock33

14.9.2012 02:44:51

0
arkadaşlar fifa 2013 demyou indirdim fakat oyun oynarken biraz takılıyor ekran kartım 2 gb nvidia gt 630 bundan olacağını hiç sanmıyorum oyunun ayarlarından dolayı sanıyorum aşağıdaki resimden ayarların nasıl yapılacağını söylermisiniz ? http://c1209.hizliresim.com/11/g/d0ftb.png

Durulba

14.9.2012 01:45:10

0
Vay arkadas sanki biri EA sportsun biri KONAMInin sahibi.. Ulan firma sahipleri bu kadar savunmaz be :) elinizde olsa birbirinizi kesiceksiniz :) hangisini begendiyseniz onu alin olsun bitsin :)

batu14

13.9.2012 22:25:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: hantırtuvan

R1 e basarak şut çekerseniz falso verir.
sağolun ağır pes ci olduğum için bir zamanlar R2 yi demoda R1 e getirmiştim alışkanlıktan . O halde R2 ile olay tamamdır.Sırf falcao için sormuştum aslında :)

Guest-366E3B2FE

13.9.2012 22:22:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: batu14 arkadaşlar bu sene fifa ya adım atıyorum bende size bir sorum olucaktı.bu faso verme olayını nasıl oluşturuyoruz nasıl beceriyosunuz yani :)
R1 e basarak şut çekerseniz falso verir.

batu14

13.9.2012 22:18:09

+1
arkadaşlar bu sene fifa ya adım atıyorum bende size bir sorum olucaktı.bu falso verme olayını nasıl oluşturuyoruz nasıl beceriyosunuz yani :)

gurbuzbjk

13.9.2012 22:15:28

+2
Fifa 13 tek kelimeyle mükemmel ötesi hatta gerçek futboldan da ötesi

stillyes

13.9.2012 21:29:42

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Celtic Warrior Full incelemeyi mutlaka Xbox 360 sürümünde yapın. Kinect desteği ile herkesi aydınlatmış olursunuz.
ps3'tede move desteği var daha iyi bence salak salak sesimi yoracağıma fm gibi taktik ere vere oyna kebap

hysteria_

13.9.2012 21:06:11

+3
adamlar yapay zekayı ne kadar geliştirdiler bizim insanların zekasıyla kıyaslarsak görüyoruz valla

Uncy

13.9.2012 20:58:21

0
Yapay zeka süper

baydinbeni

13.9.2012 20:16:09

0
arkadaşlar bende battlefield 3 hesabı var ben oyundan sıkıldım bide pc ye çok yükleniyor benim fifa 12 hesabı olan biriyle hesabımı değiştirmek istiyorum fifa 12 hesabı olupta oynamayan varsa ? bana ultraslan_9_@hotmail.com hesabından ulaşabilir mi?

selcuk6688

13.9.2012 20:13:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri selcuk6688 13.09.2012 00:52:22 Madem öyle sen oyun yap arkadaşım . Futbol oynunundan sen ne bekliyorsun sahaya uzay gemisinin inmesini mi ? Futbol oyunana anca bu kadar şey eklersin zaten çok biliyorsan sen yap ! . Orada fıfa oynamadığın çok belli oluyor "fıfa oynamaktan Pes'i unutmuşsunuz "lafı zaten bunu kanıtlıyor . Oyunu beğenmediysen git alma seni duyanda oyun çıktı herkes oynadı zannedecek varya . Oyunda her halde hata olacak soruyorum sana Fıfa 2005'de darbe motoru varmıydı ki hata olsun ? Bu motor daha yeni çıktı + Onlıne modlarını beğenmemişsin abi onlıne futbol oyununda daha ne olsun . Oyunun ön sürümünü tüm oyun siteleri beğendi . Oyun çıkınca yamalar gelecek merak etme . Kafayı yemişsin belli oluyor . Bunlar gerçek falan değil senin sallaman beğenmiyorsan git oynama buraya da yorum yapma sanki oyunun tamamını bitirmiş full sürümünü almış gibi konuşuyorsun adı üstünde Demo . Şimdi sus ve bas git
pes bu sene ezcek ondan sonra gorcem sizi fifa satislarina bakarak secilmez oyun sizin turk insanlarinin sorunu bu zaten yaptimda yakında cıkcak sadece yayinlamadim

rambocuk

13.9.2012 20:04:56

+1
Bu görüntü futbol oyunlarının gelebiliceği en son noktadır http://www.youtube.com/watch?v=rd_nqpIPMxA&feature=youtu.be henüz penaltı verip vermediğini bilmiyorum devam edicem şimdi :)

carter

13.9.2012 20:04:37

0
Ana konuda gördüklerimden yola çıkarak konunun başlığı "Fifa 13 demo hataları ve çözümleri" olabilirdi. Böylece daha faydalı bir konu ortaya çıkardı. Asıl meseleye gelecek olursak harika bir oyun bizleri bekliyor. Pes bu sene de çok ezilecek gibi görünüyor.

rambocuk

13.9.2012 19:50:15

0
legendary de son saniye golü yapay zeka çok fena zorluyor 2. galibiyetim http://www.youtube.com/watch?v=nQl0uYVJc2U&feature=youtu.be

UzmaN345

13.9.2012 17:45:51

0
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.426387814064488&type=1 Grafikler fena deyil ama çok ust düzeydede deyil insan modellemeri fena deyil yüzler ise hala PES'in gerisinde kalıyor ve hala şu seyirciler 1990 yıllındaki ateri kahramanlarına benziyor kılasik bir FIFA ile karşı karşıyayız ya şunu anlamıyorum tamam yüz modellemeri ile fazla uraşmak istemiyorsunuz işinize gelmiyor ya artık şu seyircileri biraz gerçekçi yapın artık PC'ler buna uygun donanımı olan daha gerçekçi bir futbol keyfi alsın...

carantinas

13.9.2012 17:18:29

0
Güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık. Ama oyun diğer fifa serilerinden çok ayrı bir yerde değil gibi bakalım gerçi yinede alıcaz :D

Krieger1921

13.9.2012 17:17:17

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ali1903kemal

bunda gülecek ne var anlamadım?

karakaleli

13.9.2012 17:14:11

0
Demoda hangi takımlar var?

ali1903kemal

13.9.2012 16:54:40

-5
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ortada bir gerçek var fifa oynanabilirlik,grafik ve ses olarak pes den çok çok daha ii

rambocuk

13.9.2012 16:41:51

0
çok fazlasıyla oynadım ve şu ana kadar ezbere geliştirebildiğim bir pozisyon yok her atak kendi içinde gerçekteki gibi değişiyor her atak başka bir şekilde yönleniyor özgürce muhteşem birşey

Celtic Warrior

13.9.2012 16:16:49

0
Full incelemeyi mutlaka Xbox 360 sürümünde yapın. Kinect desteği ile herkesi aydınlatmış olursunuz.

BSC Misafiri

13.9.2012 15:20:31

-1
nabza göre şerbep incelemesi olmuş... inceleyenlerin suratlarına bakın memnuniyetsizliği görün gerisi hikaye...

BSC Misafiri

13.9.2012 15:19:30

0
selcuk6688 13.09.2012 00:52:22 Madem öyle sen oyun yap arkadaşım . Futbol oynunundan sen ne bekliyorsun sahaya uzay gemisinin inmesini mi ? Futbol oyunana anca bu kadar şey eklersin zaten çok biliyorsan sen yap ! . Orada fıfa oynamadığın çok belli oluyor "fıfa oynamaktan Pes'i unutmuşsunuz "lafı zaten bunu kanıtlıyor . Oyunu beğenmediysen git alma seni duyanda oyun çıktı herkes oynadı zannedecek varya . Oyunda her halde hata olacak soruyorum sana Fıfa 2005'de darbe motoru varmıydı ki hata olsun ? Bu motor daha yeni çıktı + Onlıne modlarını beğenmemişsin abi onlıne futbol oyununda daha ne olsun . Oyunun ön sürümünü tüm oyun siteleri beğendi . Oyun çıkınca yamalar gelecek merak etme . Kafayı yemişsin belli oluyor . Bunlar gerçek falan değil senin sallaman beğenmiyorsan git oynama buraya da yorum yapma sanki oyunun tamamını bitirmiş full sürümünü almış gibi konuşuyorsun adı üstünde Demo . Şimdi sus ve bas git

SonKatip

13.9.2012 14:40:34

0
Misafir Misafir... ! Misafir umduğunu değil, bulduğunu yer...

ucuzlukavcisimezarciamca

13.9.2012 14:11:30

-1
"PES" diyorum başka bir şey de demiyorum

rambocuk

13.9.2012 14:11:24

0
Daha gerçekçi olmasını beğenmeyeni anlarım ama gerçekçi olmamış diyenler sadece pes fanıdır arkadaşlar oyun fifa 12 den 2 kat gerçekçi olmuş hata ise sıfır

BSC Misafiri

13.9.2012 13:55:41

0
ortada bir gerçek var fifa oynanabilirlik,grafik ve ses olarak pes den çok çok daha ii

alican88

13.9.2012 12:58:38

-3
oyun fifa 12 den iyi gelmedi bana..çok hızlı olmuş pasların hızıda bir okadar abartılı..fifa12 de uzun paslarda top süzülürken fifa 13 te mermi gibi gidiyor..ayrıca fifa12 de oyuncunun 360 derece top sürme olayı çok akıcı ve gerçekçiyken fifa13 te bunu alamadım..fifa 12 bana hala daha gerçekçi geliyor fifa13 demoya göre...ayrıca oyun hızını düşürebiliyormuyuz??

hysteria_

13.9.2012 12:33:24

+2
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk6688 Fifa 2013 Hatalari ya siz nasil bi inceleme yapıyonuz oyunun hatalarinda zerre duzelme yok bsc editorleri durust konusun biktim su sallamanizdan suratinizdan anlasılıyor pesi savunmuyorum fifa 13 resmen yama yapmıs bildigin fifa 12 ek paket gelişme sıfır yuh yani ne deyim bir iki skill eklemısler gol sevinci bunami kanıyonuz arti online içerik bu mudur gelişme fifa 2005 bari ayni bok fifa 2013 ayni fifa 2005 yavas mac akısı kalecinin mallıklari buglar laglar pesi fark atmıs dıyonuz pes suan hemen dibinde fifanin bu hatalari gorunce deliye dondum resmen adam akıllı inceleme yapın utanmadan bide kalecinin hatalarini saysam bitmez aptal gibi ara pasi sutlarin dandikligi gercek sut cekdinmi kale aglara sabit kalmaz oynar arti kalecinin içe donuk atlamasi kalecinin arti kontrol tuslarinda sorun var bazi zaman tusu okumuyor elimde a4 set var d basinca cekmıyor kalecinin dibine girince orda levent abi attigi sut goldu city ile dortmund macını dıyorum gercekte futbolcu bir topa kosarak vurabilir fifa bunu duzeltsin once karsıma gelsin onu vurur futbolcu fifa 13 sıfır gelişme ayni paslar gelişmiş sadece nasil inceleme bu ya kotuleyin az bir oyunu gelişmediginin kanıtdır kaleci yakin mesafede içe dogrumu zıplar hayir oyuncunun onune bunu pes başardi pes 2013 gorceksiniz arti direkten seken sut sutu defansa gelir forvete değil yada out olur hic gercek mac izlemıyonuzmu ya fileleri fifa kale dahil içine tut stad bile becerememis yuz hatalarini saymıorum grafik hatalari hic saymıyorum daha var saymaktna bıktım artik ea gozumde bitti artik firma değil gozumde bildigin baraka fakirlerin kaldıgı baraka onnda işte çöp yani fifa 13 bildigin fifa 12 yama bunu ign soyler size bsc incelemerinizi hic begenmıyorum ign duser bu sene gorunde ign incelmesini pes 2013 hatalari kalecide buyuk gelişme fifa gibi içi kapanik atlamıyor yakin mesafede onune atlıyor bu duzeltilmiş uzaktan yiyor orda hatasi var paslar gayet sağlam olmus kesikleri var duzeltilir ama sutlar muhtesem eksikleri var en azindan tepeye gitmıyor oyuncular leylek gibi kosmuyor pes 2013 defans sistemi fifaya gore daha guzel geliştirilmiş ronaldo messi gibi alip kosamıyorsunuz attack istemi orta diyebilirim geliştrilmeli takim oyunu lazim super star aciıp oynayin fifa fanboylarina dıyorum arti stad atmosferinde gelişme var full surumde gorursunuz ornek:şampiyonlar ligine cıkarken ozel pankart aclıyor gorceksiniz hepsini şampiyonlar ligi sistemi geliştirildi modlar geliştrildi online laglar giderildi diyor bakacam orjınal gelsin elime gp sitemi yenilendi takimlar esitlendi siz nasil inglizceniz var demoda belli etti suan aral game baktim pes 13 ön siparise 10000 kisiye cıktı bende dahilim daha artar fifa 13 yok nedenmi fifa 13 oyun degil aral game ondan koymuyor listesine pes suan fifanin dibinde diyebilirim adam akilli inceleme yapın bsc ekibi konami ondan 2014 ertelendi fox engine fifa gelişme sıfır rahat geceriz icabi anladınızmı Açıklama kısacasi fifa oynamaktan pes unutmussunuz kotu dıyonuz 2 oyunda ayni suan bana gore fanboylari gelince eksilenizde umrumda degil gercekler bunlar eksileyince sanki başbakanim ben etki ediyor siz basin umrumda değil 2 oyun eşittir oyunun guzelgıne bakılmaz daha içten bakin bsc inceleme stilinizi degistirin arti kzımayin bunlar gercek
dostum türk müsün? ya da şöyle söyleyeyim türkçeyi sonradan falan mı öğrendin? yazdıklarını anlamak için 4-5 defa yavaş yavaş okumak gerek. ne bir nokta ne bir virgül. bir de yana yana bir şeyleri eleştirmeye, anlatmaya çalışmışsın ama bildiğin OLMAMIŞ. millete fanboy demişsin ama fanboydan bile ötesin yani..

acsar82

13.9.2012 12:20:46

0
bir de harbiden bu misafirlik olayını kaldırın ya biri bi laf atıyo ortalığı karıştırıp gidiyo

acsar82

13.9.2012 12:15:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri ya bırakın pesi falan tamam pes kötü oyun olsun da kardeşim bu fifa denen rezillikmi iyi futbol oyunu yani? cidden yaptığınız maçı izlerken sesli güldüğüm anlar oldu yemin ediyorum bu ne ya la böle :))) adamlar resmen kayıyorlar bunu görmüyormusunuz cidden? abicim adamlar koşmuyorlar yani sanki ayakları yere deymiyor oyuncuların ve siz oyuncuların ağırlığı hissediliyor diyorsunuz şakamı yapıyorsunuz siz? bunu 15-16 yaşındaki çocuklara izlettirip inandırabilirsinizde 30 yaşında ve 20 senedir oyun oynayan birisine inandırabilirmisiniz sanıyorsunuz?ayrıca futbol incelemesi yaptığınızı söylüyorsunuz ama iki tane futboldan anlamayan adamın maçını izlettiriyorsunuz bize kardeşim rakip olarak yapay zeka seçsene görelim yapay zekanın yeteneklerini? amacınız ne cidden anlamıyorum eğer amacınız suyun aktığı yöne bizde koyverelimse size benden naçizane bir uyarı olsun çok çabuk gömülürsünüz karanlık sulara arkadaşlar... cesaretli ve adaletli olunuz...saygılar.
önce şunu söyliym bende 30 yaşındayım çoluk çocuğa laf atmışsın ama yaşın gereği önce senin saygılı olman lazım oyunu beğenmezsin ayrı adamlar oturmuş bi emek vermiş ama en azından emeğe saygılı ol be

BlackTower_35

13.9.2012 11:31:58

0
BSC Misafiri arkadaşımızın yorumlarına dikkat edin sürekli olarak oyunlara kapalı gözle bakıyor ona güldüm şuna sesli güldüm falanca.Bu sözünü hemen hemen her mesajında görebilme imkanınız var.Bırakın sesli gülmeye devam etsin hatta bir pazarcı hopörlörü hediye edelim kendisine onunla gülsün.

stun

13.9.2012 11:21:29

0
BSC Misafiri 13.09.2012 10:46:41 gene misafir klasigisin... bi bitmediniz.... olm oyna oyunu ızlemekle olmuyor demoyu oyna anlarsın... hadi levent polater'' anlamıyor diyelım.. ama ersin kılıç' ın anlamadıgına ben inanmam kusura bakma... demoyu oynamadan konuşursun... editörleri tanımıyorsun... sözde anlamıyorlar... sonra saçmalayıp duruyorsun.. karşılarına niye yapay zeka alsınlar...tek kişilik demoyu bile 2 kişi eleştriyorlar.. 2 kişilik oynanabılen bir oyunu aptal bile tek kişi oynamaz.. imkanı varsa...

BlackTower_35

13.9.2012 11:11:29

+2
EA'i tebrik etmek istiyorum.Adamlar yapıyor gerçekten oynadıgım demodan bile bukadar keyif aldım.

El Pueblo Unido

13.9.2012 11:07:55

0
Full oyun çıktıgında daha iyi bir oyun bizi bekliyor olacak.

BSC Misafiri

13.9.2012 10:47:21

0
SonKatip elalemin derdi senimi gerdi isteyen istediğini oynar işine bak.

BSC Misafiri

13.9.2012 10:46:41

-1
ya bırakın pesi falan tamam pes kötü oyun olsun da kardeşim bu fifa denen rezillikmi iyi futbol oyunu yani? cidden yaptığınız maçı izlerken sesli güldüğüm anlar oldu yemin ediyorum bu ne ya la böle :))) adamlar resmen kayıyorlar bunu görmüyormusunuz cidden? abicim adamlar koşmuyorlar yani sanki ayakları yere deymiyor oyuncuların ve siz oyuncuların ağırlığı hissediliyor diyorsunuz şakamı yapıyorsunuz siz? bunu 15-16 yaşındaki çocuklara izlettirip inandırabilirsinizde 30 yaşında ve 20 senedir oyun oynayan birisine inandırabilirmisiniz sanıyorsunuz?ayrıca futbol incelemesi yaptığınızı söylüyorsunuz ama iki tane futboldan anlamayan adamın maçını izlettiriyorsunuz bize kardeşim rakip olarak yapay zeka seçsene görelim yapay zekanın yeteneklerini? amacınız ne cidden anlamıyorum eğer amacınız suyun aktığı yöne bizde koyverelimse size benden naçizane bir uyarı olsun çok çabuk gömülürsünüz karanlık sulara arkadaşlar... cesaretli ve adaletli olunuz...saygılar.

BSC Misafiri

13.9.2012 10:46:24

0
haha adam first touch özelliğinden bahsedilmemiş demiş ya kardeşim bu bir inceleme değil ismindende anlaşılacağı gibi sıcağı sıcağına oyun oynuyorlar

SonKatip

13.9.2012 10:12:02

+1
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk6688 Fifa 2013 Hatalari ya siz nasil bi inceleme yapıyonuz oyunun hatalarinda zerre duzelme yok bsc editorleri durust konusun biktim su sallamanizdan suratinizdan anlasılıyor pesi savunmuyorum fifa 13 resmen yama yapmıs bildigin fifa 12 ek paket gelişme sıfır yuh yani ne deyim bir iki skill eklemısler gol sevinci bunami kanıyonuz arti online içerik bu mudur gelişme fifa 2005 bari ayni bok fifa 2013 ayni fifa 2005 yavas mac akısı kalecinin mallıklari buglar laglar pesi fark atmıs dıyonuz pes suan hemen dibinde fifanin bu hatalari gorunce deliye dondum resmen adam akıllı inceleme yapın utanmadan bide kalecinin hatalarini saysam bitmez aptal gibi ara pasi sutlarin dandikligi gercek sut cekdinmi kale aglara sabit kalmaz oynar arti kalecinin içe donuk atlamasi kalecinin arti kontrol tuslarinda sorun var bazi zaman tusu okumuyor elimde a4 set var d basinca cekmıyor kalecinin dibine girince orda levent abi attigi sut goldu city ile dortmund macını dıyorum gercekte futbolcu bir topa kosarak vurabilir fifa bunu duzeltsin once karsıma gelsin onu vurur futbolcu fifa 13 sıfır gelişme ayni paslar gelişmiş sadece nasil inceleme bu ya kotuleyin az bir oyunu gelişmediginin kanıtdır kaleci yakin mesafede içe dogrumu zıplar hayir oyuncunun onune bunu pes başardi pes 2013 gorceksiniz arti direkten seken sut sutu defansa gelir forvete değil yada out olur hic gercek mac izlemıyonuzmu ya fileleri fifa kale dahil içine tut stad bile becerememis yuz hatalarini saymıorum grafik hatalari hic saymıyorum daha var saymaktna bıktım artik ea gozumde bitti artik firma değil gozumde bildigin baraka fakirlerin kaldıgı baraka onnda işte çöp yani fifa 13 bildigin fifa 12 yama bunu ign soyler size bsc incelemerinizi hic begenmıyorum ign duser bu sene gorunde ign incelmesini pes 2013 hatalari kalecide buyuk gelişme fifa gibi içi kapanik atlamıyor yakin mesafede onune atlıyor bu duzeltilmiş uzaktan yiyor orda hatasi var paslar gayet sağlam olmus kesikleri var duzeltilir ama sutlar muhtesem eksikleri var en azindan tepeye gitmıyor oyuncular leylek gibi kosmuyor pes 2013 defans sistemi fifaya gore daha guzel geliştirilmiş ronaldo messi gibi alip kosamıyorsunuz attack istemi orta diyebilirim geliştrilmeli takim oyunu lazim super star aciıp oynayin fifa fanboylarina dıyorum arti stad atmosferinde gelişme var full surumde gorursunuz ornek:şampiyonlar ligine cıkarken ozel pankart aclıyor gorceksiniz hepsini şampiyonlar ligi sistemi geliştirildi modlar geliştrildi online laglar giderildi diyor bakacam orjınal gelsin elime gp sitemi yenilendi takimlar esitlendi siz nasil inglizceniz var demoda belli etti suan aral game baktim pes 13 ön siparise 10000 kisiye cıktı bende dahilim daha artar fifa 13 yok nedenmi fifa 13 oyun degil aral game ondan koymuyor listesine pes suan fifanin dibinde diyebilirim adam akilli inceleme yapın bsc ekibi konami ondan 2014 ertelendi fox engine fifa gelişme sıfır rahat geceriz icabi anladınızmı Açıklama kısacasi fifa oynamaktan pes unutmussunuz kotu dıyonuz 2 oyunda ayni suan bana gore fanboylari gelince eksilenizde umrumda degil gercekler bunlar eksileyince sanki başbakanim ben etki ediyor siz basin umrumda değil 2 oyun eşittir oyunun guzelgıne bakılmaz daha içten bakin bsc inceleme stilinizi degistirin arti kzımayin bunlar gercek
Arkadaş noktalama işaretleri denen bişey var, paldır küldür yazmışsın, bişey anlaşılmıyor. Cümlenin ne başı belli, ne sonu belli.

suatkrk

13.9.2012 10:10:07

0
İşlemci: i7-2630QM Ekran Kartı: Nvıdıa GForce GT 540M, 2 gb VRAM Ram: 8 gb ddr3 memory , 750 gb HDD Bir sisteme sahibim bugün Fifa 13 Demo'yu indirdim fakat yükledim bitirdim.Oyunu açtım menüde çok hafif bir kasma sezdim dedim galiba yanlış gördüm takımları seçtim oyuna girdim oyun kasıyor resmen niye böyle birşey oldu anlamadım yardım edecek bir arkadaş varsa çok sevinirim sorunun ne olduğunu anlamış değilim.Demo da kasıyorsa oyun tam sürümünde ne olur kim bilir.. :)) Bilgisayar Packard Bell TS11 serisi.

selcuk6688

13.9.2012 10:08:30

-1
quote:

2005 ile aynıymış. Bi de bize fanboy diyor. Yazık.
fanboy oldugun burdan belli evet ayni mac akısı sutlarda ayni değişme sıfır orjınali haketmıyor fifa 2005 pc yuklu onu oynuyorum en azindan hatalari yok westwood elindeyken yapıldı fifa 13 batti

Ersin ÇAKI

13.9.2012 09:41:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Biggqmerx Son zamanlarda incelemelerin kalitesi neden bukadar üstü anlam veremiyorum..ne First Touch özelliginden bahsediliyor ne oyunun hızlanısından ve bunun gibi bir çok yenilik varken neden oturp sacma sapan bir maç yapıp bizi 17 dk kitliyorlar ekrana anlam veremiyorum ciddi ciddi sorun oldugunu düşünmeye başladım ve kalite iyi den iyiye düşüyor...
Katılıyorum kardeşim. First Touch bahsedilmemiş.

thugs_life

13.9.2012 09:16:35

0
beğenmedim bal mumundan adamlar yere basmıyorlar sanki herkes çok şık hareketler yapıyor bagball oynuyorlar sanki iyi yanları var ama beğenmedim fifa 2011 i daha çok oynuyordum

SonKatip

13.9.2012 08:54:40

0
Oyuncularda bi ağırlık yok nedense, sanki kuş gibiler, sahaya ayak basıp basmadıkları belli değil, kayıyor gibiler resmen, o ağırlığı hissedemiyorum, top fiziği istediğim gibi değil. Oyunda ahım şahım bişey yok. Demo sorunlarla dolu.

stun

13.9.2012 05:28:43

+1
fifa 13 e alışınca.. çok gerçek çı gelıyor topun sekişlerı futbolcu tepkılerı omuz omuza ilerleyişler her şey pesten iyi... pes oyuncuları bir şeyi iyi bilir herzaman benzer tipte gol atarsınız gerisine oyunun oynanış yapısı izin vermez.. bu seneye kadar hep pes oynadım ... futbol oynamam ama arada sırada açınca pes oynardım pc de... ps3 te her 2 demo yuda denedım...bence fifa gerçekten harika... oynadıgımda.. pesin oynanışını çizgisel bir senaryoya benzettım

stun

13.9.2012 03:00:19

0
arkadaşlar ben pes oyuncusuyum normalde 2 demoyuda denedım.. fifa bana göre daha gerçekçi oynanışı rahat geldi ama .. garip sorunlarda var özellıkle pas- arapas bence biraz daha kötü geldi.. pese göre ve peste oyuncuların altında bar lar çıkardı pas-orta vs ayarlamak için onları aradıgım oldu ve defans yaparken x e basıyorum peşinden koşuyor... ama müdahe etmıyor yada edişi bir garip kare ile müdahele etmek mı zorundayım yoksa benmı mudahale etmek zorunda kalıyorum.. defans yapısı bir garip geldi anlıyıcanız

capoeira_GS

13.9.2012 02:24:06

0
Arkadaşlar hakaret etmeyin ve herkesin düşüncülerine saygılı olun lütfen isteyen Fifa oynar isteyen Pes

Kabasaakall

13.9.2012 01:50:03

+1
Son zamanlarda incelemelerin kalitesi neden bukadar üstü anlam veremiyorum..ne First Touch özelliginden bahsediliyor ne oyunun hızlanısından ve bunun gibi bir çok yenilik varken neden oturp sacma sapan bir maç yapıp bizi 17 dk kitliyorlar ekrana anlam veremiyorum ciddi ciddi sorun oldugunu düşünmeye başladım ve kalite iyi den iyiye düşüyor...

Guest-366E3B2FE

13.9.2012 00:57:43

-1
quote:

Orijinalden alıntı: selcuk6688 Fifa 2013 Hatalari ya siz nasil bi inceleme yapıyonuz oyunun hatalarinda zerre duzelme yok bsc editorleri durust konusun biktim su sallamanizdan suratinizdan anlasılıyor pesi savunmuyorum fifa 13 resmen yama yapmıs bildigin fifa 12 ek paket gelişme sıfır yuh yani ne deyim bir iki skill eklemısler gol sevinci bunami kanıyonuz arti online içerik bu mudur gelişme fifa 2005 bari ayni bok fifa 2013 ayni fifa 2005 yavas mac akısı kalecinin mallıklari buglar laglar pesi fark atmıs dıyonuz pes suan hemen dibinde fifanin bu hatalari gorunce deliye dondum resmen adam akıllı inceleme yapın utanmadan bide kalecinin hatalarini saysam bitmez aptal gibi ara pasi sutlarin dandikligi gercek sut cekdinmi kale aglara sabit kalmaz oynar arti kalecinin içe donuk atlamasi kalecinin arti kontrol tuslarinda sorun var bazi zaman tusu okumuyor elimde a4 set var d basinca cekmıyor kalecinin dibine girince orda levent abi attigi sut goldu city ile dortmund macını dıyorum gercekte futbolcu bir topa kosarak vurabilir fifa bunu duzeltsin once karsıma gelsin onu vurur futbolcu fifa 13 sıfır gelişme ayni paslar gelişmiş sadece nasil inceleme bu ya kotuleyin az bir oyunu gelişmediginin kanıtdır kaleci yakin mesafede içe dogrumu zıplar hayir oyuncunun onune bunu pes başardi pes 2013 gorceksiniz arti direkten seken sut sutu defansa gelir forvete değil yada out olur hic gercek mac izlemıyonuzmu ya fileleri fifa kale dahil içine tut stad bile becerememis yuz hatalarini saymıorum grafik hatalari hic saymıyorum daha var saymaktna bıktım artik ea gozumde bitti artik firma değil gozumde bildigin baraka fakirlerin kaldıgı baraka onnda işte çöp yani fifa 13 bildigin fifa 12 yama bunu ign soyler size bsc incelemerinizi hic begenmıyorum ign duser bu sene gorunde ign incelmesini pes 2013 hatalari kalecide buyuk gelişme fifa gibi içi kapanik atlamıyor yakin mesafede onune atlıyor bu duzeltilmiş uzaktan yiyor orda hatasi var paslar gayet sağlam olmus kesikleri var duzeltilir ama sutlar muhtesem eksikleri var en azindan tepeye gitmıyor oyuncular leylek gibi kosmuyor pes 2013 defans sistemi fifaya gore daha guzel geliştirilmiş ronaldo messi gibi alip kosamıyorsunuz attack istemi orta diyebilirim geliştrilmeli takim oyunu lazim super star aciıp oynayin fifa fanboylarina dıyorum arti stad atmosferinde gelişme var full surumde gorursunuz ornek:şampiyonlar ligine cıkarken ozel pankart aclıyor gorceksiniz hepsini şampiyonlar ligi sistemi geliştirildi modlar geliştrildi online laglar giderildi diyor bakacam orjınal gelsin elime gp sitemi yenilendi takimlar esitlendi siz nasil inglizceniz var demoda belli etti suan aral game baktim pes 13 ön siparise 10000 kisiye cıktı bende dahilim daha artar fifa 13 yok nedenmi fifa 13 oyun degil aral game ondan koymuyor listesine pes suan fifanin dibinde diyebilirim adam akilli inceleme yapın bsc ekibi konami ondan 2014 ertelendi fox engine fifa gelişme sıfır rahat geceriz icabi anladınızmı Açıklama kısacasi fifa oynamaktan pes unutmussunuz kotu dıyonuz 2 oyunda ayni suan bana gore fanboylari gelince eksilenizde umrumda degil gercekler bunlar eksileyince sanki başbakanim ben etki ediyor siz basin umrumda değil 2 oyun eşittir oyunun guzelgıne bakılmaz daha içten bakin bsc inceleme stilinizi degistirin arti kzımayin bunlar gercek
2005 ile aynıymış. Bi de bize fanboy diyor. Yazık.

selcuk6688

13.9.2012 00:52:22

-12
Fifa 2013 Hatalari ya siz nasil bi inceleme yapıyonuz oyunun hatalarinda zerre duzelme yok bsc editorleri durust konusun biktim su sallamanizdan suratinizdan anlasılıyor pesi savunmuyorum fifa 13 resmen yama yapmıs bildigin fifa 12 ek paket gelişme sıfır yuh yani ne deyim bir iki skill eklemısler gol sevinci bunami kanıyonuz arti online içerik bu mudur gelişme fifa 2005 bari ayni bok fifa 2013 ayni fifa 2005 yavas mac akısı kalecinin mallıklari buglar laglar pesi fark atmıs dıyonuz pes suan hemen dibinde fifanin bu hatalari gorunce deliye dondum resmen adam akıllı inceleme yapın utanmadan bide kalecinin hatalarini saysam bitmez aptal gibi ara pasi sutlarin dandikligi gercek sut cekdinmi kale aglara sabit kalmaz oynar arti kalecinin içe donuk atlamasi kalecinin arti kontrol tuslarinda sorun var bazi zaman tusu okumuyor elimde a4 set var d basinca cekmıyor kalecinin dibine girince orda levent abi attigi sut goldu city ile dortmund macını dıyorum gercekte futbolcu bir topa kosarak vurabilir fifa bunu duzeltsin once karsıma gelsin onu vurur futbolcu fifa 13 sıfır gelişme ayni paslar gelişmiş sadece nasil inceleme bu ya kotuleyin az bir oyunu gelişmediginin kanıtdır kaleci yakin mesafede içe dogrumu zıplar hayir oyuncunun onune bunu pes başardi pes 2013 gorceksiniz arti direkten seken sut sutu defansa gelir forvete değil yada out olur hic gercek mac izlemıyonuzmu ya fileleri fifa kale dahil içine tut stad bile becerememis yuz hatalarini saymıorum grafik hatalari hic saymıyorum daha var saymaktna bıktım artik ea gozumde bitti artik firma değil gozumde bildigin baraka fakirlerin kaldıgı baraka onnda işte çöp yani fifa 13 bildigin fifa 12 yama bunu ign soyler size bsc incelemerinizi hic begenmıyorum ign duser bu sene gorunde ign incelmesini pes 2013 hatalari kalecide buyuk gelişme fifa gibi içi kapanik atlamıyor yakin mesafede onune atlıyor bu duzeltilmiş uzaktan yiyor orda hatasi var paslar gayet sağlam olmus kesikleri var duzeltilir ama sutlar muhtesem eksikleri var en azindan tepeye gitmıyor oyuncular leylek gibi kosmuyor pes 2013 defans sistemi fifaya gore daha guzel geliştirilmiş ronaldo messi gibi alip kosamıyorsunuz attack istemi orta diyebilirim geliştrilmeli takim oyunu lazim super star aciıp oynayin fifa fanboylarina dıyorum arti stad atmosferinde gelişme var full surumde gorursunuz ornek:şampiyonlar ligine cıkarken ozel pankart aclıyor gorceksiniz hepsini şampiyonlar ligi sistemi geliştirildi modlar geliştrildi online laglar giderildi diyor bakacam orjınal gelsin elime gp sitemi yenilendi takimlar esitlendi siz nasil inglizceniz var demoda belli etti suan aral game baktim pes 13 ön siparise 10000 kisiye cıktı bende dahilim daha artar fifa 13 yok nedenmi fifa 13 oyun degil aral game ondan koymuyor listesine pes suan fifanin dibinde diyebilirim adam akilli inceleme yapın bsc ekibi konami ondan 2014 ertelendi fox engine fifa gelişme sıfır rahat geceriz icabi anladınızmı Açıklama kısacasi fifa oynamaktan pes unutmussunuz kotu dıyonuz 2 oyunda ayni suan bana gore fanboylari gelince eksilenizde umrumda degil gercekler bunlar eksileyince sanki başbakanim ben etki ediyor siz basin umrumda değil 2 oyun eşittir oyunun guzelgıne bakılmaz daha içten bakin bsc inceleme stilinizi degistirin arti kzımayin bunlar gercek

BSC Misafiri

13.9.2012 00:11:59

-3
oyuncular yürümüyor,koşmuyor kayıyorlar adeta yine... yeşil sahada buz patenine devam...

BSC Misafiri

12.9.2012 23:47:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sam.Fisher Oyun bana 2012'ye göre daha kolay geldi, Pro'da kaleci-oyuncu karşı karşıya kaldığında gol atmama şansı yok gibi bir şey; şuta bastığınız anda bir şekilde oyuncu gol atıyor gibime geldi. 12'de epey zorlanırdım oyuncu-kaleci kaldığında, 13'de çok daha kolay geldi. Seyirciler ise fazla yapay geldi bana, kağıttan yapılmış gibiler. Bir de tranin ground'da arka tribünlerin çim olmasını saymazsak demo oynanış vs. olarak gayet hoş olmuş. Sıcağı sıcağına için teşekkürler...
O Trainnig Guard'da ki arenalar değişiyor . O Arena FIFA 13'ün amblemine benziyor ;)

Myhres7

12.9.2012 23:27:06

0
15 yıldır Fifa oynuyorum ve her sene bu oyun daha ne kadar gelişebilir ki diyorum ve her sene Fifa üstüne birşey katıyor.Oyun mükemmel olmuş,kesinlikle orjinal alacam.Abi bu arada dikkatle bakın maç yaparken kenarda ısınan oyuncular var :)

Sam.Fisher

12.9.2012 22:22:26

0
Oyun bana 2012'ye göre daha kolay geldi, Pro'da kaleci-oyuncu karşı karşıya kaldığında gol atmama şansı yok gibi bir şey; şuta bastığınız anda bir şekilde oyuncu gol atıyor gibime geldi. 12'de epey zorlanırdım oyuncu-kaleci kaldığında, 13'de çok daha kolay geldi. Seyirciler ise fazla yapay geldi bana, kağıttan yapılmış gibiler. Bir de tranin ground'da arka tribünlerin çim olmasını saymazsak demo oynanış vs. olarak gayet hoş olmuş. Sıcağı sıcağına için teşekkürler...

Guest-366E3B2FE

12.9.2012 21:21:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: polat_ketur Arkadaşlar fifa 13 türkçe mi ????
Değil maalesef.

polat_ketur

12.9.2012 21:18:32

0
Arkadaşlar fifa 13 türkçe mi ????

Erbaa82

12.9.2012 21:16:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hantırtuvan

Konuyla ne alakası var?
Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı

BSC Misafiri

12.9.2012 21:11:26

-3
Bu arada PC de süre uzatma var konsol bebeleri 3 dk oynayacak :D 2-3 güne yamada çıkar belki daha fazla takımla oynanır PC nin farkı işte :D

Dentrassi

12.9.2012 21:05:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: forever46 ahhh xbox ah niye bir demo için gold üyelik istersin ki
Xbox un da bu özelliğinden nefret ediyoru. Orjinal oyun alıyorsun aylık Gold üyelik istiyor. Böyle saçma sapan bir sistem olmaz arkadaş.

rambocuk

12.9.2012 20:20:27

0
Oyun tek kelimeyle harika pc de ve ps 3 de oynadım pcde çok az bi fark var grafik olarak ama ps3 çok akıcı bir oynanış var tavsiyem ps3 le denemenizdir demoyu pc biraz sıkabilir

Sacrer

12.9.2012 20:05:35

0
Cengiz Han'ın 14. kuşaktan torunuyla oturuyorsun Ersin abi. Gurur duy.:D

stillyes

12.9.2012 20:02:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: LimonluMadenSuyu belki konsol fanboyların çok eksi yiyeceğim ama grafikler pc'ye göre çok kötü. Not: 2 milyar pc'ye para bayılıyosunuz olsun o kadardiyecek arkadaşlara pc'yi 500 liraya aldım ve full ayarda antialiasing sonda oynuyorum.
yav he he daha 1 sene öncesine kadar adam gibi oyun oynamıyodunuz şimdi sahibinemi havlıyosn

sipru81

12.9.2012 19:58:42

0
iniyor şu anda

forever46

12.9.2012 19:58:21

0
ahhh xbox ah niye bir demo için gold üyelik istersin ki

forever game

12.9.2012 19:50:43

0
fifa gene yapıcağını yaptı demosu müthiş fulüde harka olur bu senede fifacıyız pes kusura bakma 2010 dan beri seni oynamıyorum ama napalım oyun harika yahu

PainOfChaos

12.9.2012 19:46:50

+2
Emeğinize sağlık. Demoyu ben de oynadım. Ancak demoda değinebileceğiniz daha çok şey vardı aslında çok da bir şeyden bahsetmemişsiniz. Mesela ilk dokunuşlar. Top ayağınıza geldiğinde ayaktan sekmesi veya koşarken topu daha zor kontrol etmek gibi şeyler eklenmiş oyun. Taraftar seslerinde de farklılıklar var. Kontraatağa çıktığınızda veya önemli bir pozisyon olduğunda taraftar sesleri artıyor... Kalecilerin tepkileri biraz daha iyileştirilmiş gibi ayrıca ya da bana öyle geldi.

FİFAScoReR

12.9.2012 19:38:56

0
ersin abi full sürümü çıkınca sizinle bi kapışmak lazım :D

Christopher Wallace

12.9.2012 19:36:41

-2
belki konsol fanboyların çok eksi yiyeceğim ama grafikler pc'ye göre çok kötü. Not: 2 milyar pc'ye para bayılıyosunuz olsun o kadardiyecek arkadaşlara pc'yi 500 liraya aldım ve full ayarda antialiasing sonda oynuyorum.

BSC Misafiri

12.9.2012 19:20:45

0
sevgili yöneticiler sizden rica ediyorum şu videoları 360p seçeneğide koyarak yayınlayın. Ben ve benim gibi interneti yavaş arkadaşlar çok memnun olacaktır. Takıla takıla izlemek resmen eziyet.

BSC Misafiri

12.9.2012 19:20:39

+1
Videoda gördüğüm pasları, ortaları ve şutları otomatik yapmışsınız. Haftada 3 gün Fifa oynuyan birine yakıştıramadım. Fifa manual kontrol ile oynanır.

BSC Misafiri

12.9.2012 19:20:23

0
Full alıcaz demo giremedik :S

GAMER981

12.9.2012 18:20:53

+8
Demosuna bakarsak şimdiye kadar oynadığım en gerçekçi Futbol oyunu diyebilirım FIFA 13 için.

Guest-366E3B2FE

12.9.2012 18:20:12

+1
quote:

Orijinalden alıntı: nataraj marble CRİSTİANO RONALDO GERÇEKLERİ ! Aşağıdaki resimden okuyabilirsiniz. http://i45.tinypic.com/10drvx2.jpg
Konuyla ne alakası var?

Mental Meltdown

12.9.2012 18:19:39

-2
Fifa 12,5

FenerLee_

12.9.2012 18:15:27

-3
Demo iyi inceleme kötü

nataraj marble

12.9.2012 18:15:08

-4
CRİSTİANO RONALDO GERÇEKLERİ ! Aşağıdaki resimden okuyabilirsiniz. http://i45.tinypic.com/10drvx2.jpg

OOLDWOLF

12.9.2012 17:59:57

0
orta geldi kaleci açıldı topa vurdum,topa vurduktan sonra kaleci bana havada geçirdi ve penaltı yok!! hala düzeltmemişler bunu ama yinede iyi

gursoyf

12.9.2012 17:57:48

0
açıkçası ben begendım. bir de ilk macımda oyle bır olay yasadım kı bilmiyorum baska arkadasların basına gelmısmıdır daha once. videosu burda. gercekcılık oldukca artmıs. tam ataga cıkmıstım ve arapası vererek sagdan oyuncuyu kosturmaya basladım ve 2 adım attıktan sonra futbolcu sag ayagını ters bastı ve sekmeye basladı. top ta taca cıktı... :) http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134785812

thugs_life

12.9.2012 17:54:31

0
Plase goller azalmış dediniz küt attınız plaseyle :)

Moltherion

12.9.2012 17:51:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: LyVio en başta çalan müziğin adını bilen var mı ?

Basol61

12.9.2012 17:41:07

0
Mühürkent diye bi türk oyunu çıkmış acaba bağımsız programında yada yazılı olarak incelemeyecekmisiniz?

Mobile Prof.

12.9.2012 17:31:09

0
Haber için teşekkürler. Bazı sorunlar nedeniyle halen oynama şansı bulamamıştım.

LyVio

12.9.2012 17:30:25

0
en başta çalan müziğin adını bilen var mı ?

regaibyigit.

12.9.2012 17:27:41

0
harika

stillyes

12.9.2012 17:26:04

-1
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134895893 FIFA 13 inanılmaz golü

kurgusuz

12.9.2012 17:25:52

0
biz hala uk veye tr psn'ye gelmesini bekliyoruz. İnceleme içinde çok teşekkürler.

Guest-366E3B2FE

12.9.2012 17:23:52

+1
Hocam üzgünüz bu video yürütülemez hatası alıyorum. Diğer videolarda sıkıntı yok. Ekleme: Düzelmiş.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

FIFA 13 8/10 22 oy
KÜNYE
FIFA 13 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
102 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
2
OY
5
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız