Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Dead Rising 3'ün PC Sürümünden 30 FPS Kilidini Kaldırma Yöntemi


    Capcom'un ilk başta Xbox One'a özel olarak sunduğu açık dünyalı zombi oyunu Dead Rising 3, PC için de çıktı. Fakat daha önce firma, oyunun PC sürümünün 30 FPS kilidiyle çıkacağını açıklamıştı. Bu kilidi kaldırmak pek de uzun sürmedi.
 
    Capcom'un oyuna koyduğu 30 FPS kilidini kaldırmak için, 'deadrising3.exe' uygulamasının bulunduğu klasöre 'user.ini' adında yeni bir dosya açmanız gerekiyor. Açtığınız INI dosyasının içine ise 'gmpcr_unlock_frame_rate=True' satırını tırnaklar olmadan eklemek, 30 FPS kilidini kaldırmak için yeterli. 
 
    Ancak bu noktada bir uyarı yapmamız gerekiyor. Çünkü Capcom, defalarca oyunu 30 FPS için optimize ettiğini belirtiyordu. Yani PC'nize güvenmiyorsanız bu yöntemi uygulamak Capcom tarafından pek önerilmiyor. 
 
    Yine de Digital Foundry ekibi, overclocklu i5 3570K işlemci ve GeForce GTX 780 ile yöntemi denemiş ve sonuçlarını okuyucularıyla paylaşmış. Test sonuçlarına göre bu sistem, oyunu 1080p çözünürlükte ve en yüksek ayarlarda sabit 60 FPS ile çalıştırmaya yetmemiş.
 
    Sonuçlara göre test sırasında işlemci kullanım oranı %70 - %100 arasında değişirken, ekran kartı kullanım oranı da %95 - %100 arasında gidip gelmiş. Yani Capcom, gerçekten de optimizasyon konusunda başarısız bir iş ortaya koymuş.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Dead Rising Capcom Xbox One Korku zombi open world dead rising 3 Dead Rising Capcom Xbox One Korku zombi open world dead rising 3
God Eater 2: Rage Burst'ün İlk Oynanış Görüntüsü Paylaşıldı Frozen Synapse'in PlayStation Vita Çıkış Tarihi Duyuruldu
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

2.10.2014 23:14:52

0
Laptopta tam bir eziyet ki i5 işlemci 6 gb ram olmasına rağmen ki oyle ahım şahım grafikte yok ama deli gibi donma yaşanıyor inş update inde falan bu sorunlar çözülür

BSC Misafiri

8.9.2014 11:08:18

0
OLMADI KARDEŞIM NE YAPTIYSAM FPS KALKMADI AYNISINI DENEDIM OLMADI

halflıfe

7.9.2014 18:46:51

0
arkadaşlar laptop da denedim i7 4700mq gtx 770m 16 gb ram loadingde takıldım kaldım performansını göremedim biraz araştırayım dedim hiç bir şey bulamadım sonunda bir de intelin entegre ekran kartı olan hd 4600 ile deneyim dedim ve oyunu açtım 1080p hepsi high açıldı zaten oyun fakat haliyle en fazla 7 fps aldım sonra masaüstünde denedim onda açıldı zaten ekran kartıda güçlü bazı arkadaşların dediği gibi yağ gibi aktı fakat almayı düşünen arkadaşlara söylüyorum oyun ekran kartınız ne olursa olsun mobil ekran kartların da açılmıyor gibi duruyor eğer aramızda mobil ekran kartıyla aça bilen varsa burdan yazması iyi olacaktır en azından laptop da oynamak isteyenlere yol gösterici olabilir

DrAgonn_54

7.9.2014 16:10:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 3.2ghz x64 gt750m 16gb sistem var ama simdi oyunu alicam fakat tereddutlerim var calistirmi bosa para harcamayayim. Bu sistem ozelliklerine yakin oynayan oldumu ???
Oyun şu anda laptoplarda calışmıyor.Port hatası mantıksızlık yapmışlar.Ben hala bekliyorum patchi steam bi ton para verdim oyunu acamadım o koyuyor işte.

BSC Misafiri

7.9.2014 14:39:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: d3vstator

Yorumunuza katılıyorum, oyun PC'de söylendiği gibi stablite sorunları falan yaşatmıyor bende, gayette 40-60 fps arasında yağ gibi akıyor. 8320 ve 770 ikilisi ile konsol sürümünden çok daha iyi duruyor. Gerçi konsol sürümünü One olmadığı için oynamadık ama Youtube videolarından oyunun konsolda 15 fps'lere kadar düştüğünü herkes biliyor.

Oyun şu hali gamepad ile en iyi deneyimi PC'de yaşatıyor oyunculara. Bu problemli diye dert yanan arkadaşların büyük kısmının ya sistemleri güncel değil ya da dediğiniz gibi hala oyunu oynamamışlar...


kardeş izin verde 770 te de oynatsın bir zahmet insanlar burda onu demek istemiyor orta seviye bir oyun vede bu oyundan daha iyi grafikte oyunlar oynandı pc de ve bu sistemler istenmedi bu oyunun grafik açıdan o kadar süper olmamasına rağmen istediği sistem ve yaşattığı sorunlar insanları isyan ettiriyor yoksa adamda gtx 780 var adam çıkmış sorun yaşamıyorum diyor yaşama bir zahmet

Yalniz bu oyunda hic bir acik dunya oyunda gormedigimiz kadar fazla npc var. Ekranda yuzlerce zombi ayni karede olabiliyor. O yuzden giris seviyesi kartlarda calismamasi, orta seviyede kartlarda da en yuksek ayarlarda oynanmamasi normaldir. Su saatten sonra cikacak oyunlarda bu tabloya hazir olmasi lazim oyuncularin...
kardeş kusura bakmada Xbox one da çalışan bir oyun ortalama ekran kartlı her pc de çalışmalı belki ps4 desen neyse anlarım bu işin npc ile falan alakası yok oyun bildiğin optimizasyon özürlü youtube da bir video izledim minimum 570 denilde adam 560 ile açmış takılmadan oynuyor benim arkadaşımda 660 var oyun hangi kalitede açarsan aç 18 fps nin üstüne çıkmıyor gerisini sen düşün

Beybifeys

7.9.2014 14:30:15

-1
Benim sistemimde 30 dk stabilite için denedim ve herhangi bir çökme yaşanmadı. Sorduğunuz soruya gelirsek, 60-70 aralığında yoğunlaşıyor FPS değeri. AA ve Filtering'i varsayılana aldığımda ve Ultra 1080p ayarlarda FPS 70-80 aralığında yoğunlaşıyor hatta çok fazla sapma da yaşanmıyor daha stabil oluyor.

Mactavish-

7.9.2014 14:05:43

-1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Konsol kalitesinde oynayacaksam burada en önemli etken benim açımdan fiyat olacaktır. Mesela oyunu 45TL'ye steam gift olarak alabiliyorsun (ki uçuk bir fiyat farkı). Ama fiyatlar da aynı olsa ve klavye mouse kullanmayacağım bir oyun ise konsolda oynarım.
Beklenti meselesi. Hani ben konsol surumune gore buyuk artisi olsun ki gidip PC de oynayayim olmadigi icin oyle yorum yaptim. . Konsolda daha cok keyif aldigimdan ve live olsun achievement olsun xbox tercih ederdim buyuk artisi olmadığı icin. Steam in sevmiyorum achievement sistemini. Fiyat konusu tabi onemli ama ben konsolda 100lira ya alırdim ama elimden cikartirdim sonucta cerezlik oyun.

mertolmak1

7.9.2014 13:25:56

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex
alıntı:

Orijinalden alıntı: Beybifeys

alıntı:

Orijinalden alıntı: Beybifeys

i7 3770k @4.5 ghz + gtx 780 Ti ile 60 fps sabit alabilecek miyim deneyelim bakalım.


Evet söylediğim gibi oyunu test ettim. Ayarları Ultra otomasyonunun üzerine el ile çıkartarak (AA ve Filtering değerlerini max konuma getirerek) 1080p çözünürlükte testi tamamladım.

En düşük FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


En yüksek FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


ortalama fps söyleyebilir misin, aşağı yukarı.
Hocam ortalama oyunda FPS 80 2 vay sli 660Tİ ile aldım.

pcrex

7.9.2014 13:06:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Beybifeys
alıntı:

Orijinalden alıntı: Beybifeys

i7 3770k @4.5 ghz + gtx 780 Ti ile 60 fps sabit alabilecek miyim deneyelim bakalım.


Evet söylediğim gibi oyunu test ettim. Ayarları Ultra otomasyonunun üzerine el ile çıkartarak (AA ve Filtering değerlerini max konuma getirerek) 1080p çözünürlükte testi tamamladım.

En düşük FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın


En yüksek FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
ortalama fps söyleyebilir misin, aşağı yukarı.

Beybifeys

7.9.2014 12:30:52

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Beybifeys i7 3770k @4.5 ghz + gtx 780 Ti ile 60 fps sabit alabilecek miyim deneyelim bakalım.
Evet söylediğim gibi oyunu test ettim. Ayarları Ultra otomasyonunun üzerine el ile çıkartarak (AA ve Filtering değerlerini max konuma getirerek) 1080p çözünürlükte testi tamamladım. En düşük FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
En yüksek FPS değeri;
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

7.9.2014 11:59:22

0
Arkadaşlar loading ekranında kalan ve oyundan atma sorunu yaşayanlar için şöyle bi mesaj yazmışlar biri ne dediklerini çevirebilir mi ? "While laptop graphics fall outside of the minimum spec requirements and aren’t officially supported, we understand many users still choose to play DR3 on laptop systems.

TimsaH_X

7.9.2014 11:19:02

0
oyunun 30fps kilidini açtıkda yinede 60 fps vermiyor 35 45 fps arası veriyor varsa ben 60 fps alıyorum 1080p full ayar grafiklerde oyayan video koysun

RISC64

7.9.2014 11:02:13

0
"30 Fps ye göre optimize ettik" in anlamı sadece performans anlamında düşünülmemeli. Yazılımsal olarak zamanlamada biçok iş bu frame rate e göre geçekleştiriliyor. Bu oran aşıldığı taktirde oyunda bazı sapıtmalar gözlemlenebilir. Muhtemelen firma bunu göz önünde blundurarak bu açıklamada bulundu

Zxss

7.9.2014 10:29:23

0
Ne zaman xboxdan pcye gelen bir oyun optimize çalıştı ki.Xbox satılsın diye yapılan bir şey açık değil mi ?

İdrak İstimlak

7.9.2014 08:31:39

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

kardeş izin verde 770 te de oynatsın bir zahmet insanlar burda onu demek istemiyor orta seviye bir oyun vede bu oyundan daha iyi grafikte oyunlar oynandı pc de ve bu sistemler istenmedi bu oyunun grafik açıdan o kadar süper olmamasına rağmen istediği sistem ve yaşattığı sorunlar insanları isyan ettiriyor yoksa adamda gtx 780 var adam çıkmış sorun yaşamıyorum diyor yaşama bir zahmet
Yalniz bu oyunda hic bir acik dunya oyunda gormedigimiz kadar fazla npc var. Ekranda yuzlerce zombi ayni karede olabiliyor. O yuzden giris seviyesi kartlarda calismamasi, orta seviyede kartlarda da en yuksek ayarlarda oynanmamasi normaldir. Su saatten sonra cikacak oyunlarda bu tabloya hazir olmasi lazim oyuncularin...

BSC Misafiri

7.9.2014 07:51:32

+1
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Yorumunuza katılıyorum, oyun PC'de söylendiği gibi stablite sorunları falan yaşatmıyor bende, gayette 40-60 fps arasında yağ gibi akıyor. 8320 ve 770 ikilisi ile konsol sürümünden çok daha iyi duruyor. Gerçi konsol sürümünü One olmadığı için oynamadık ama Youtube videolarından oyunun konsolda 15 fps'lere kadar düştüğünü herkes biliyor.

Oyun şu hali gamepad ile en iyi deneyimi PC'de yaşatıyor oyunculara. Bu problemli diye dert yanan arkadaşların büyük kısmının ya sistemleri güncel değil ya da dediğiniz gibi hala oyunu oynamamışlar...
kardeş izin verde 770 te de oynatsın bir zahmet insanlar burda onu demek istemiyor orta seviye bir oyun vede bu oyundan daha iyi grafikte oyunlar oynandı pc de ve bu sistemler istenmedi bu oyunun grafik açıdan o kadar süper olmamasına rağmen istediği sistem ve yaşattığı sorunlar insanları isyan ettiriyor yoksa adamda gtx 780 var adam çıkmış sorun yaşamıyorum diyor yaşama bir zahmet

BSC Misafiri

7.9.2014 07:08:46

-1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka Gerçekten problem yaşayan adam gelir dert yanar ancak problem yaşamayan adamların büyük bir kısmı "ben problem yaşamıyorum" diye mesajlar atmazlar, oyunlarını sessiz sakin oynamaya devam ederler. Bu yüzden "oyunu oynayan adam yok" demek biraz fazla iddialı. Ha bu arada "oyun problemli" diyen yazanların bir kısmının daha oyuna elini sürmedikleri, sırf yorumlar üzerinden yorum yaptıklarını da unutmamak lazım.

En azından çevremde oyunu orta/üst seviye kartlarla çatır çatır oynayan birçok adam var. Onu geçtim, dün BSC ofisinde tüm editör arkadaşlarla baktık, oyun GTX670'li sistemde gayet de güzel çalışıyordu. Ha bu söylediğim "oyun problemsiz" anlamına da gelmez. Ama "fırsat buldum, yardırayım PC'ye" demeye de gerek yok.

Şunu da ekleyeyim; oyundan dert yanan PC kullanıcılarının büyük kısmı zaten 30-60 FPS arası değerlerle oynuyorlar, "neden sabit 60 FPS değil" diyorlar. Oyun zaten konsolda 30 FPS'ydi (ki hatta yer yer framedroplar oluyordu). Olay bu oyuncuların beklentilerinin yüksek olması. Yoksa Xbox One görselliğinde ve performansında zaten PC'de büyük bir kitle oynayabiliyor.
oyunun grafikleri fena deil güzel yine sadece 30 fps ben 60 fps yaptım hiç bir sıkıntı yok sistem i7 4790k gtx 780 ti 16 gb ram bu arada gtx 780 ile i5 3570k dar bogaz yapar

BSC Misafiri

7.9.2014 07:08:33

0
3.2ghz x64 gt750m 16gb sistem var ama simdi oyunu alicam fakat tereddutlerim var calistirmi bosa para harcamayayim. Bu sistem ozelliklerine yakin oynayan oldumu ???

İdrak İstimlak

7.9.2014 06:14:40

+1
Yorumunuza katılıyorum, oyun PC'de söylendiği gibi stablite sorunları falan yaşatmıyor bende, gayette 40-60 fps arasında yağ gibi akıyor. 8320 ve 770 ikilisi ile konsol sürümünden çok daha iyi duruyor. Gerçi konsol sürümünü One olmadığı için oynamadık ama Youtube videolarından oyunun konsolda 15 fps'lere kadar düştüğünü herkes biliyor. Oyun şu hali gamepad ile en iyi deneyimi PC'de yaşatıyor oyunculara. Bu problemli diye dert yanan arkadaşların büyük kısmının ya sistemleri güncel değil ya da dediğiniz gibi hala oyunu oynamamışlar...

OldGamers86

7.9.2014 06:04:51

0
30fps klidi koydular demek.

XavierPedro

7.9.2014 05:16:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood

BF4 Optimizasyon özürlü değil
Gerçekten öyle adamlar oyunun her tarafında hakkını veriyor, grafik olsun, performans olsun bence DICE yı bu konuda tebrik etmek lazım. Ben bile bu sistemle oynayabiliyorum(gerçi işlemci artık benden geçti diyor ya neyse)

TimsaH_X

7.9.2014 03:41:03

0
:)
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

musAKka

7.9.2014 01:57:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- Zaten PC'de Xbox One kalitesinde oynayacaksam PC'de oynamanın ne anlamı var konsol dururken?
Konsol kalitesinde oynayacaksam burada en önemli etken benim açımdan fiyat olacaktır. Mesela oyunu 45TL'ye steam gift olarak alabiliyorsun (ki uçuk bir fiyat farkı). Ama fiyatlar da aynı olsa ve klavye mouse kullanmayacağım bir oyun ise konsolda oynarım.

Mactavish-

7.9.2014 01:43:43

0
Zaten PC'de Xbox One kalitesinde oynayacaksam PC'de oynamanın ne anlamı var konsol dururken?

mementopolis

7.9.2014 01:32:42

-2
bakiyorumda pc de dert yaniyorsunuz hayret-ül Dehset-ül...

Vinewood

7.9.2014 01:19:40

0
Dediğim gibi R serisinin çıkmasını takip eden 14.cü driver versiyonu ile kendini toparladı , Bariz fps artışlarıda mevcut (bf4 üzerinde 7870 CF de 13.12 versiyonunda ortalama 70-75 fps alırken artık 75-80 gibi değerleri görüyorum DX11 üzerinde , mantle ile dahada uçuyor sistem )

Rindaman

7.9.2014 01:18:09

0
capcom adamı kanser eder.

turbo-powwer

7.9.2014 01:13:35

0
Hayır onu demek istemiyorum demek istediğim siz diyorsunuz ki şu an bile oynanmıyor WD bende diyorum ki eğer ona istinaden böyleyse durum budur diyorum Ayrıca HD 7990 a 1 yıl sonra stutter driveri çıkarttığını unutmayın

musAKka

7.9.2014 01:13:09

+2
Gerçekten problem yaşayan adam gelir dert yanar ancak problem yaşamayan adamların büyük bir kısmı "ben problem yaşamıyorum" diye mesajlar atmazlar, oyunlarını sessiz sakin oynamaya devam ederler. Bu yüzden "oyunu oynayan adam yok" demek biraz fazla iddialı. Ha bu arada "oyun problemli" diyen yazanların bir kısmının daha oyuna elini sürmedikleri, sırf yorumlar üzerinden yorum yaptıklarını da unutmamak lazım. En azından çevremde oyunu orta/üst seviye kartlarla çatır çatır oynayan birçok adam var. Onu geçtim, dün BSC ofisinde tüm editör arkadaşlarla baktık, oyun GTX670'li sistemde gayet de güzel çalışıyordu. Ha bu söylediğim "oyun problemsiz" anlamına da gelmez. Ama "fırsat buldum, yardırayım PC'ye" demeye de gerek yok. Şunu da ekleyeyim; oyundan dert yanan PC kullanıcılarının büyük kısmı zaten 30-60 FPS arası değerlerle oynuyorlar, "neden sabit 60 FPS değil" diyorlar. Oyun zaten konsolda 30 FPS'ydi (ki hatta yer yer framedroplar oluyordu). Olay bu oyuncuların beklentilerinin yüksek olması. Yoksa Xbox One görselliğinde ve performansında zaten PC'de büyük bir kitle oynayabiliyor.

Vinewood

7.9.2014 01:11:14

-2
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex

yaw he he
Sorunun ne hocam ? Hep bir alaycı tavır sergiliyorsun , açıklada görelim neden arkadaşların yazdıkları yanlışmış !

Vinewood

7.9.2014 01:08:36

+1
14 sürümünde driver konusunu düzeltti , nasılsa zamanındaki "amd ısınır" sözünü yok ettiyse " amd driver yapamaz" sözünüde yok etmek için canla başla çalışıyor . ancak W_D çıktıktan 6 gün sonra driverı çıktı , bence makul bir süre

pcrex

7.9.2014 01:01:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind Oyunun steam community sayfası , "sorunlar" kategorisinde rekora koşmakta :)))

Oyunu oynayabilen adam yok.

Redditte 2 tane Titan oyunu 1080p 60fps'de zor ayakta tutulduğuna dair testler var. (1 tane 780ti'da yeter diorlar 50-60 fps arası için) . Oyun 2. ekran kartını neredeyse kullanmıyor. SLI, CFW sistemlerde de sorun var.

MAX. 1080p + aa'lı oyunu 60fps de sabit açabilen adam sayısı 3-5 ... Onlarda 5-10 dakikalık oynama periyotları sonunda çökme rapor etmişler.

ID adreslemesi , key'i steamden değil başka yerlerden alanların oyuna hiç ama hiç girememesi , loading crash , oyunun sistem dosyaları ile oyun dosyalarının yükleme esnasında gerekli eşantiyonları çağıramaması ...

Oldukça kötü görsellere sahip olmasına rağmen performans sıkıntıları. Oyun yerlerde sürünüyor. 60 fps kilidi açılınca hatalar oluşması ... vs vs vs ... liste uzayıp gidiyor.

Yeni veya farklı bir durum değil. Yıllardan beri PC'de oyun oynama anlayışı işte. Sorsan "buda zevkli" diyecekler :))) Tonlarca sürücü denemeleri, yapımcının insafına kalmalar ...

Sebep ? Özenilmemesi... E peki neden özenilmiyor ? Çünkü bir savunucusu yok bu platformun. Bir başı yok, bir yapımcısı yayımcısı yok.

En basitinden örnek vereyim... Microsoft Diablo 3 900p olunca "o oyunu alır ***** yaparım" dedi Blizzard'a . Tak diye oyunu mikinin istediği standartlara çektiler.

BF'de bir tane hata oluştuğunda DICE'tan önce Sony olaya koşmuştu mesela.

PC de ?

Ahhh ahh 2011'de yazdığım bir yazıda "Artık sorun yaşamak istemiyoruz" diye başlık atmıştım. O aklıma geldi. Hey gidi günler.

Dark Souls 2 , iki gün oynanamadı kronik bir sorun yüzünden. Steam sayfasında patch bekledik.

BF 4 yeni yeni belini doğrultuyor.

Watch Dogs'tan bahsetmeme gerek yok ... Hala daha adam akıllı temiz bir şekilde oynanmıyor.

Dead Rising 3 ...

Daha yeni başlıyor. 9 yıllık konsolun ahını almak kolay :) 300-400 dolarlık aletler sözüm ona koca pc piyasasını ne hale getirdi.

Ryse geliyor , AC:Unity yine pc'cilerin çok sevdiği bir stüdyo tarafından yapılıyor :) , Rockstar adamlara oyun çıkarmak istemiyor resmen ıkına sıkıla çıkarıyor ki GTA V'te neler olacak hep beraber göreceğiz.

Witcher 3 , 780 ti öneriyor ...

Kesinlikle PC oyuncularına PC camiasına bir otorite gerekiyor... Yoksa canı sıkılan "ya bizde bir oyun vardı söyle Mahmut'a yarın onu PC'ye de çıkarsın ne sorunu varsa enayi kullanıcılar viyaklar zaten Mahmut çözer onları zamanla" diyerek çıkmaya devam edecektir.
yaw he he

turbo-powwer

7.9.2014 00:58:50

0
Çöp biraz ağır kaçar , ben işin totaline bakıyorum totalde Ubi oyunları sorunlu ama bir kaç ayarla rahatça oynanabilen oyunlar. AMD konusuna gelince bu tarz sorunlarda hızlı tepki verme refleksi düşük AMD nin. Yani oyuncu firmayla bağlantıya geçeyim ona göre driver çıkartayım yok bu yüzden kötü bir driver şöhreti var

YırtıkKondom

7.9.2014 00:11:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: freshmind Oyunun steam community sayfası , "sorunlar" kategorisinde rekora koşmakta :))) Oyunu oynayabilen adam yok. Redditte 2 tane Titan oyunu 1080p 60fps'de zor ayakta tutulduğuna dair testler var. (1 tane 780ti'da yeter diorlar 50-60 fps arası için) . Oyun 2. ekran kartını neredeyse kullanmıyor. SLI, CFW sistemlerde de sorun var. MAX. 1080p + aa'lı oyunu 60fps de sabit açabilen adam sayısı 3-5 ... Onlarda 5-10 dakikalık oynama periyotları sonunda çökme rapor etmişler. ID adreslemesi , key'i steamden değil başka yerlerden alanların oyuna hiç ama hiç girememesi , loading crash , oyunun sistem dosyaları ile oyun dosyalarının yükleme esnasında gerekli eşantiyonları çağıramaması ... Oldukça kötü görsellere sahip olmasına rağmen performans sıkıntıları. Oyun yerlerde sürünüyor. 60 fps kilidi açılınca hatalar oluşması ... vs vs vs ... liste uzayıp gidiyor. Yeni veya farklı bir durum değil. Yıllardan beri PC'de oyun oynama anlayışı işte. Sorsan "buda zevkli" diyecekler :))) Tonlarca sürücü denemeleri, yapımcının insafına kalmalar ... Sebep ? Özenilmemesi... E peki neden özenilmiyor ? Çünkü bir savunucusu yok bu platformun. Bir başı yok, bir yapımcısı yayımcısı yok. En basitinden örnek vereyim... Microsoft Diablo 3 900p olunca "o oyunu alır ***** yaparım" dedi Blizzard'a . Tak diye oyunu mikinin istediği standartlara çektiler. BF'de bir tane hata oluştuğunda DICE'tan önce Sony olaya koşmuştu mesela. PC de ? Ahhh ahh 2011'de yazdığım bir yazıda "Artık sorun yaşamak istemiyoruz" diye başlık atmıştım. O aklıma geldi. Hey gidi günler. Dark Souls 2 , iki gün oynanamadı kronik bir sorun yüzünden. Steam sayfasında patch bekledik. BF 4 yeni yeni belini doğrultuyor. Watch Dogs'tan bahsetmeme gerek yok ... Hala daha adam akıllı temiz bir şekilde oynanmıyor. Dead Rising 3 ... Daha yeni başlıyor. 9 yıllık konsolun ahını almak kolay :) 300-400 dolarlık aletler sözüm ona koca pc piyasasını ne hale getirdi. Ryse geliyor , AC:Unity yine pc'cilerin çok sevdiği bir stüdyo tarafından yapılıyor :) , Rockstar adamlara oyun çıkarmak istemiyor resmen ıkına sıkıla çıkarıyor ki GTA V'te neler olacak hep beraber göreceğiz. Witcher 3 , 780 ti öneriyor ... Kesinlikle PC oyuncularına PC camiasına bir otorite gerekiyor... Yoksa canı sıkılan "ya bizde bir oyun vardı söyle Mahmut'a yarın onu PC'ye de çıkarsın ne sorunu varsa enayi kullanıcılar viyaklar zaten Mahmut çözer onları zamanla" diyerek çıkmaya devam edecektir.
Microsoft konsolu kötü gözükmesin diye optimizasyon özürlü çıkardı olay bu büyütmeye gerek yok. Bu oyunun cidden güzel çıkacağını sanıp alan adamdan da hayır gelmez zaten. Satmayıp PC'ye çıkarılan her oyun optimizasyon özürlü oluyor Ryse'da da öyle olacak. Ben optimizasyon yok dedikleri ARMA 3'ü ultrada 40 FPS'de oynuyorum. Zaten konsolda Otoriteye ihtiyaç yok PC bu yüzden güzel zaten otorite yok. WD zaten bir felaketti oyunda optimizasyonda ki klasik UBISOFT.

Vinewood

6.9.2014 23:41:15

0
Amd kanadı çok sorunlu W_D konusunda , 295x2 de bile stabil çalışmıyorsa oyun bana göre çöptür Zaten Ubinin kaç oyununda optimizasyon adam gibi olduki ?

rambocuk

6.9.2014 23:26:01

+1
Sorunsuz şekilde tüm ayarlar ultra 1080p oynuyorum bir sıkıntı yok gayette akıcı 60 fps sanıyordum hatta

turbo-powwer

6.9.2014 23:20:31

+1
1-2 oyun var öyle diğer türlü rahat rahat oynarsınız kaldı ki GTX 480 SLI kullanan birisi olarak Watch Dogs'ta problem yaşamıyorum ha ilk zamanlar sorun vardı yalan yok

freshmind

6.9.2014 23:14:25

-3
Oyunun steam community sayfası , "sorunlar" kategorisinde rekora koşmakta :))) Oyunu oynayabilen adam yok. Redditte 2 tane Titan oyunu 1080p 60fps'de zor ayakta tutulduğuna dair testler var. (1 tane 780ti'da yeter diorlar 50-60 fps arası için) . Oyun 2. ekran kartını neredeyse kullanmıyor. SLI, CFW sistemlerde de sorun var. MAX. 1080p + aa'lı oyunu 60fps de sabit açabilen adam sayısı 3-5 ... Onlarda 5-10 dakikalık oynama periyotları sonunda çökme rapor etmişler. ID adreslemesi , key'i steamden değil başka yerlerden alanların oyuna hiç ama hiç girememesi , loading crash , oyunun sistem dosyaları ile oyun dosyalarının yükleme esnasında gerekli eşantiyonları çağıramaması ... Oldukça kötü görsellere sahip olmasına rağmen performans sıkıntıları. Oyun yerlerde sürünüyor. 60 fps kilidi açılınca hatalar oluşması ... vs vs vs ... liste uzayıp gidiyor. Yeni veya farklı bir durum değil. Yıllardan beri PC'de oyun oynama anlayışı işte. Sorsan "buda zevkli" diyecekler :))) Tonlarca sürücü denemeleri, yapımcının insafına kalmalar ... Sebep ? Özenilmemesi... E peki neden özenilmiyor ? Çünkü bir savunucusu yok bu platformun. Bir başı yok, bir yapımcısı yayımcısı yok. En basitinden örnek vereyim... Microsoft Diablo 3 900p olunca "o oyunu alır ***** yaparım" dedi Blizzard'a . Tak diye oyunu mikinin istediği standartlara çektiler. BF'de bir tane hata oluştuğunda DICE'tan önce Sony olaya koşmuştu mesela. PC de ? Ahhh ahh 2011'de yazdığım bir yazıda "Artık sorun yaşamak istemiyoruz" diye başlık atmıştım. O aklıma geldi. Hey gidi günler. Dark Souls 2 , iki gün oynanamadı kronik bir sorun yüzünden. Steam sayfasında patch bekledik. BF 4 yeni yeni belini doğrultuyor. Watch Dogs'tan bahsetmeme gerek yok ... Hala daha adam akıllı temiz bir şekilde oynanmıyor. Dead Rising 3 ... Daha yeni başlıyor. 9 yıllık konsolun ahını almak kolay :) 300-400 dolarlık aletler sözüm ona koca pc piyasasını ne hale getirdi. Ryse geliyor , AC:Unity yine pc'cilerin çok sevdiği bir stüdyo tarafından yapılıyor :) , Rockstar adamlara oyun çıkarmak istemiyor resmen ıkına sıkıla çıkarıyor ki GTA V'te neler olacak hep beraber göreceğiz. Witcher 3 , 780 ti öneriyor ... Kesinlikle PC oyuncularına PC camiasına bir otorite gerekiyor... Yoksa canı sıkılan "ya bizde bir oyun vardı söyle Mahmut'a yarın onu PC'ye de çıkarsın ne sorunu varsa enayi kullanıcılar viyaklar zaten Mahmut çözer onları zamanla" diyerek çıkmaya devam edecektir.

BSC Misafiri

6.9.2014 21:58:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
alıntı:

Orijinalden alıntı: Ghost2003

Laptopta 560 m ile 30 fps veriyor.Masaüstünde elbet 60 a sabit ayar çekilebilir.Vsync kapatırsın txaa degilde off yaparsın.60 fps oynamak isteyen görüntüden taviz verir, oynanır bi şekilde abartmaya gerek yok..


Arkadaşım laptobun çift ekran kartlı mı? laptop sahibi olanların neredeyse hiçbiri giremiyor oyuna bende dahil. Loading ekranın da çalışmayı durdurdu diyor. 560 m ile 30 fps veriyor dediğin senin cihaz mı yoksa bi yerde mi gördün? eğer senin cihazınsa nasıl çalıştı oyun hayret ettim doğrusu. hayret edecek bir şey yok bildiğin sallıyor işte

halflıfe

6.9.2014 21:09:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ghost2003 Laptopta 560 m ile 30 fps veriyor.Masaüstünde elbet 60 a sabit ayar çekilebilir.Vsync kapatırsın txaa degilde off yaparsın.60 fps oynamak isteyen görüntüden taviz verir, oynanır bi şekilde abartmaya gerek yok..
bari destekli at be kardeşim 560m bu oyunu açamaz bile bugünler de biraz yoğunum laptotpda da 770m var açacak mı diye deneyeceğim adam 560m le 30 fps sabit almış burda sallayınca ne zevk alıyorsunuz

bkaakco

6.9.2014 21:02:41

0
4 çekirdek işlemcinin en az %70'ini kullanıyorsa sıkıntı var demektir.

encuni

6.9.2014 20:55:38

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Beybifeys i7 3770k @4.5 ghz + gtx 780 Ti ile 60 fps sabit alabilecek miyim deneyelim bakalım.
bide böle tipler var :D

MiyopBey

6.9.2014 20:45:55

-3
quote:

Orijinalden alıntı: Mandalion Yahu bu FPS manyaklığınız gerçekten garip. Yok başı ağrıyormuş ta şu bu oluyormuş. Siz hiç ataride oyun oynamadınız belli ki. Zaten bu oyun yapan firmalarda parayı her halde ekran kartı yapan şirketlerden kazanıyorlar diye düşünüyorum. "Olum bir oyun yapın sadece bizim xxx kart çalıştırsın size şu kadar para" diye muhabbetler döndüğünü düşünüyorum. Ben ne oyunları oynadım gerekirse en düşük çözünürlüklerde. Her türlü tatmin olabiliyorum. En mükemmel şekilde çalışacak diye yırtınmaya ne gerek var. 4 senedir aynı PC yi kullanıyorum. 7 senedir aynı telefonu kullanıyorum. Çok şükür hala daha da ölmedim FPS düşüklüğünden. Bu oyunuda çalıştıracak benim emektar. Belki ite kaka olacak ama ben tatmin olacağım orası kesin. Size kolay gelsin FPS savaşlarında ...
5" ekranlarda 4K çözünürlük isteyen insanlar, FPS diyor, çözünürlük diyor. Oyun? Önemli değil. Saf ego başka bir şey değil. Kimse kendini kandırmasın, "İllede 1080p" demeniz 900p'de-720p'de önünüzü görmediğiniz için değil, "İllede 60FPS" demeniz" 30 FPS oynayamadığınız için değil, tatmin için. "Bana ait cihaz, bana ait parayla aldığım cihaz. En güçlüsü olsun, en iyisini çalıştırsın, en iyisini kullanmalıyım, diğerlerinden ütün olmalıyım". Yoksa sebebi başka ne olabilir, PC'cilerin durduk yer konsollara, konsolculara laf atmaları, konsolcularında PC'cilere laf atmaları? Yoksa sebebi ne olabilir, oyunlardan başka her konuyla ilgilenilmesinin? Bunların oyunlarla, oyunlardan keyif almakla herhangi bir ilgisi yok. Kimse karşısındakine hakaret edince oynadığı oyundan daha fazla keyif almıyor Kime iki texture biraz daha net görünce o oyunun hikayesinden daha fazla keyif almıyor. Ego tatmin oluyor. Uğruna yakıp yıktığını teknik konular, oyunlara gerçekten bu kadar etki etselerdi, ömürleri 2-3 yıl olmazlardı. 2 yıl önce ağzımız açık oynadığımız oyunları artık kı..mıza sallamıyoruz. Bir oyun güzelse her zaman güzeldir. Tiksindim artık iyice, fiziksel olarak tiksiniyorum. Mahvoldu oyun dünyası.

Beybifeys

6.9.2014 20:33:29

0
i7 3770k @4.5 ghz + gtx 780 Ti ile 60 fps sabit alabilecek miyim deneyelim bakalım.

BSC Misafiri

6.9.2014 20:26:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ghost2003 Laptopta 560 m ile 30 fps veriyor.Masaüstünde elbet 60 a sabit ayar çekilebilir.Vsync kapatırsın txaa degilde off yaparsın.60 fps oynamak isteyen görüntüden taviz verir, oynanır bi şekilde abartmaya gerek yok..
Arkadaşım laptobun çift ekran kartlı mı? laptop sahibi olanların neredeyse hiçbiri giremiyor oyuna bende dahil. Loading ekranın da çalışmayı durdurdu diyor. 560 m ile 30 fps veriyor dediğin senin cihaz mı yoksa bi yerde mi gördün? eğer senin cihazınsa nasıl çalıştı oyun hayret ettim doğrusu.

Guest-E851F29FD

6.9.2014 19:47:19

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Mandalion Yahu bu FPS manyaklığınız gerçekten garip. Yok başı ağrıyormuş ta şu bu oluyormuş. Siz hiç ataride oyun oynamadınız belli ki. Zaten bu oyun yapan firmalarda parayı her halde ekran kartı yapan şirketlerden kazanıyorlar diye düşünüyorum. "Olum bir oyun yapın sadece bizim xxx kart çalıştırsın size şu kadar para" diye muhabbetler döndüğünü düşünüyorum. Ben ne oyunları oynadım gerekirse en düşük çözünürlüklerde. Her türlü tatmin olabiliyorum. En mükemmel şekilde çalışacak diye yırtınmaya ne gerek var. 4 senedir aynı PC yi kullanıyorum. 7 senedir aynı telefonu kullanıyorum. Çok şükür hala daha da ölmedim FPS düşüklüğünden. Bu oyunuda çalıştıracak benim emektar. Belki ite kaka olacak ama ben tatmin olacağım orası kesin. Size kolay gelsin FPS savaşlarında ...
Atarideki oyunlar 3d miydi ? 2D oyunlarda zaten fpsnin önemi yok bu fps muhabbeti 3d oyunlarda geçerlidir

Mandalion

6.9.2014 19:43:14

-2
Yahu bu FPS manyaklığınız gerçekten garip. Yok başı ağrıyormuş ta şu bu oluyormuş. Siz hiç ataride oyun oynamadınız belli ki. Zaten bu oyun yapan firmalarda parayı her halde ekran kartı yapan şirketlerden kazanıyorlar diye düşünüyorum. "Olum bir oyun yapın sadece bizim xxx kart çalıştırsın size şu kadar para" diye muhabbetler döndüğünü düşünüyorum. Ben ne oyunları oynadım gerekirse en düşük çözünürlüklerde. Her türlü tatmin olabiliyorum. En mükemmel şekilde çalışacak diye yırtınmaya ne gerek var. 4 senedir aynı PC yi kullanıyorum. 7 senedir aynı telefonu kullanıyorum. Çok şükür hala daha da ölmedim FPS düşüklüğünden. Bu oyunuda çalıştıracak benim emektar. Belki ite kaka olacak ama ben tatmin olacağım orası kesin. Size kolay gelsin FPS savaşlarında ...

Guest-E851F29FD

6.9.2014 19:37:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: FaTaL1Tr Kardeş en fazla amd a10 kadardır demişsin ama gddr5 kullanıyor ps4. A10 işlemci ise ddr3 kullanıyor. Bu bile dağlar kadar fark yaratır gpu açısından. Gel gelelim ps4 ün gpusuda özel bir gpu a10 ps4 ün gpusunada yaklaşamaz. Cpu için bir şey diyemeyeceğim
İşlemciyi tasarlayam amd için ddr3 kullanan bir işlemciyi gddr5 kullanacak şekilde yeniden tasarlamak zor olmasa gerek.Ayrıca gddr5 olması gpu nun deli gibi çalışması demek degildir sadece bellek bant genişligi artar

pcrex

6.9.2014 19:17:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood
alıntı:

Orijinalden alıntı: pcrex

alıntı:

Orijinalden alıntı: Vinewood

alıntı:

Orijinalden alıntı: turbo-powwer

Genellemeniz çok saçma hiçte hayal değil , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

Kanıt göster . En baba kartlar bile shuttering ile cebbeleşiyor hala neyin tantanasındaaınız


iddiayı sen ortaya atıyorsun, kanıtı da senin vermen gerekiyor bilmem farkında mısın.

Mobilim , eve gidince PM atarım
PM niye atıyorsun, yaz buraya da herkes aydınlansın.

BERATTAN

6.9.2014 19:16:34

+1
arkadaslar bu ini dosyasını nasıl oluşturacaz ?

ezicioyuncu

6.9.2014 19:08:51

+1
quote:

Orijinalden alıntı: madiko
alıntı:

Orijinalden alıntı: marcus83

Arkadaşlar neden bu kadar fps olayına taktınız hala anlayamıyorum. Hadi online turnuvada fps oynasanız anlayacağım fakat sonuçta eğlencelik bir oyun. 30 olsa ne olacak 60 olsa ne olacak. Ben onu fx8320 işlemci 8gb ram ve r9 290x ile 1080pde 30 fps ile yağ gibi sorunsuz oynuyorum. Bence çok abartmamak lazım bu fps olayını


Yav sen ne online turnuvası sayıklıyorsun sen ne saçmaladıgının farkındamısın.Yani oyunu akıcı bir şekilde keyifle oynamamız için illa turnuvadamı olmamız lazım.Sen bi kere 30 la 60 fps arasında akıcılık farkını görmemişsin herhalde.30 fpsde çalışan oyun sanki takıla takıla gidiyormuş gibi oluyor ama 60 fpsde oyun yag gibi akıyor.Ben mesela 30 fps oyun oynayamıyorum acayip bir göz yorgunlugu baş agrısı yapıyor.Ama 60 fpsde saatlerce oyun oynasam hiç bir şey olmuyor
Kesinlikle 30fps baş ağrısından ziyade gözlerimin ağrısından oyuna adapte olamayıp çıkıyorum. 60fps her oyuncu için en iyi kare oranıdır.

Vinewood

6.9.2014 19:04:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: pcrex

iddiayı sen ortaya atıyorsun, kanıtı da senin vermen gerekiyor bilmem farkında mısın.
Mobilim , eve gidince PM atarım

Vinewood

6.9.2014 19:02:06

0
Sonraki yorumları okursanız bu oyun gibi optimizasyon sorunu olan oyunları kast ettiğimi anlarsınız , Watch_Dogs hala 290x ile bile Fix60 fps çalışmıyor

Guest-EE6EF2C69

6.9.2014 19:00:19

-2
quote:

Orijinalden alıntı: madiko
alıntı:

Orijinalden alıntı: HIGHER

alıntı:

Orijinalden alıntı: y.C.g

alıntı:

Orijinalden alıntı: HIGHER

gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga
KNU3VB8Zd2g


Gtx760 öle aman aman bir kart değil abartmaya gerek yok


orta üst segmentte bir kart xbox daki ekran kartı 270 x e değer güçte hatta daha az



Eminmisin xbox one'daki gpunun R9 270x olduguna.Öyle olsa her oyunu 1080p 60fps yüksek ayarlarda oynarsın bu ps4 içinde gerçerli.Bu yeni nesil konsollarda amd'nin apu adını verdigi entegre grafik yongası olan bir işlemcisi var oda en fazla amd a10 7850 k gücündedir.Yani bu yeni konsollardaki grafik birimi amd nin r7 250 adını verdigi en düşük grafik entegresi var bu yüzden yeni nesil konsollar 1080p 60 fps yüksek ayarlı oyun göremiyor
Kardeş en fazla amd a10 kadardır demişsin ama gddr5 kullanıyor ps4. A10 işlemci ise ddr3 kullanıyor. Bu bile dağlar kadar fark yaratır gpu açısından. Gel gelelim ps4 ün gpusuda özel bir gpu a10 ps4 ün gpusunada yaklaşamaz. Cpu için bir şey diyemeyeceğim

Ridygo

6.9.2014 18:58:34

0
Yok. Bu ülkede adam gibi oyun muhabbeti yapabilecek insan yok. Yorumların hepsi çöp.

turbo-powwer

6.9.2014 18:53:31

0
Siz bu oyun için mi konuluyorsunuz şu an ? O yüzden genelleme yapmayın dedim ben diğer oyunları da kastettim

pcrex

6.9.2014 18:52:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood
alıntı:

Orijinalden alıntı: turbo-powwer

Genellemeniz çok saçma hiçte hayal değil , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

Kanıt göster . En baba kartlar bile shuttering ile cebbeleşiyor hala neyin tantanasındaaınız
iddiayı sen ortaya atıyorsun, kanıtı da senin vermen gerekiyor bilmem farkında mısın.

Vinewood

6.9.2014 18:41:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: turbo-powwer Genellemeniz çok saçma hiçte hayal değil , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın
Kanıt göster . En baba kartlar bile shuttering ile cebbeleşiyor hala neyin tantanasındaaınız

Guest-E851F29FD

6.9.2014 18:41:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER
alıntı:

Orijinalden alıntı: y.C.g

alıntı:

Orijinalden alıntı: HIGHER

gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga
KNU3VB8Zd2g


Gtx760 öle aman aman bir kart değil abartmaya gerek yok


orta üst segmentte bir kart xbox daki ekran kartı 270 x e değer güçte hatta daha az
Eminmisin xbox one'daki gpunun R9 270x olduguna.Öyle olsa her oyunu 1080p 60fps yüksek ayarlarda oynarsın bu ps4 içinde gerçerli.Bu yeni nesil konsollarda amd'nin apu adını verdigi entegre grafik yongası olan bir işlemcisi var oda en fazla amd a10 7850 k gücündedir.Yani bu yeni konsollardaki grafik birimi amd nin r7 250 adını verdigi en düşük grafik entegresi var bu yüzden yeni nesil konsollar 1080p 60 fps yüksek ayarlı oyun göremiyor

Guest-E851F29FD

6.9.2014 18:34:48

+2
quote:

Orijinalden alıntı: marcus83 Arkadaşlar neden bu kadar fps olayına taktınız hala anlayamıyorum. Hadi online turnuvada fps oynasanız anlayacağım fakat sonuçta eğlencelik bir oyun. 30 olsa ne olacak 60 olsa ne olacak. Ben onu fx8320 işlemci 8gb ram ve r9 290x ile 1080pde 30 fps ile yağ gibi sorunsuz oynuyorum. Bence çok abartmamak lazım bu fps olayını
Yav sen ne online turnuvası sayıklıyorsun sen ne saçmaladıgının farkındamısın.Yani oyunu akıcı bir şekilde keyifle oynamamız için illa turnuvadamı olmamız lazım.Sen bi kere 30 la 60 fps arasında akıcılık farkını görmemişsin herhalde.30 fpsde çalışan oyun sanki takıla takıla gidiyormuş gibi oluyor ama 60 fpsde oyun yag gibi akıyor.Ben mesela 30 fps oyun oynayamıyorum acayip bir göz yorgunlugu baş agrısı yapıyor.Ama 60 fpsde saatlerce oyun oynasam hiç bir şey olmuyor

turbo-powwer

6.9.2014 18:30:14

-1
Genellemeniz çok saçma hiçte hayal değil , bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın

pcrex

6.9.2014 18:29:45

0
konsolda optimize etmemişler ki pc de etsinler. çok üzerinde durulacak bir oyun da değil, daha çok ara oyun diyelim. steamde 10$ a düşünce bakarız.

Ghost2003

6.9.2014 18:28:10

0
Laptopta 560 m ile 30 fps veriyor.Masaüstünde elbet 60 a sabit ayar çekilebilir.Vsync kapatırsın txaa degilde off yaparsın.60 fps oynamak isteyen görüntüden taviz verir, oynanır bi şekilde abartmaya gerek yok..

encuni

6.9.2014 18:21:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch 30 FPS limitli mi?

Ben daha dün Skyrim 60FPS limiti var diye oynamaktan vazgeçiyordum. 120HZ monitörünüz varsa ve VSYNC açmazsanız oyunun fizik motoru saniyede gösterilen karelere yetişemiyor ve oyunun fiziği sapıtıyordu. 60FPS de iyi bir değer fakat 120FPS den 60FPS'ye düşürünce başınız dönüyor.

Şimdi bir de bu oyunda 30 FPS limiti mi vardı...
:D sana oyun yok o zmn hacı

GoldPunch

6.9.2014 18:07:41

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

skyrim old gen bir oyun. Yeni nesil oyunlarda öyle her çıkan oyunda 120 fps alamazsın. ileride daha zorlayan sorunlu oyunlar da olacak. O yüzden oyun oynamaktan temelli vazgeç en iyisi. başınız dönmesin
Bu FPS ve HZ tartismasi oyle bir sey ki sadece gorerek ve deneyimleyerek izah edebiliyorsunuz. O yuzden artik en az kac fps olmali vb tartismalarina sanal alemde girmiyorum. Cunku bir sonuca ulasamiyorsunuz maalesef.

HIGHER

6.9.2014 17:30:38

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood

BF4 Optimizasyon özürlü değil
işte bende onu diyorum çöp bi oyun olmuş

BlackBeasT

6.9.2014 17:28:55

0
Millet isyanlarda DR3 Rezil 1 port, olur olmadık masaüstüne atmalar, ara sahnelerde frame düşmeleri, 30 fps limiti ki 1 arkadaş yazmış parası ile 120hz monitör almış 30fps'da çakılı user.ini çeksen 60fps o görsel kalitede garantisi yok, PC için X1 emulatör'de oynuyorsun

Vinewood

6.9.2014 17:27:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER

doğru diyorsunuzda hocam bf 4 de böyle bişi olmuyor ama?
BF4 Optimizasyon özürlü değil

BSC Misafiri

6.9.2014 17:25:49

-2
quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch 30 FPS limitli mi? Ben daha dün Skyrim 60FPS limiti var diye oynamaktan vazgeçiyordum. 120HZ monitörünüz varsa ve VSYNC açmazsanız oyunun fizik motoru saniyede gösterilen karelere yetişemiyor ve oyunun fiziği sapıtıyordu. 60FPS de iyi bir değer fakat 120FPS den 60FPS'ye düşürünce başınız dönüyor. Şimdi bir de bu oyunda 30 FPS limiti mi vardı...
skyrim old gen bir oyun. Yeni nesil oyunlarda öyle her çıkan oyunda 120 fps alamazsın. ileride daha zorlayan sorunlu oyunlar da olacak. O yüzden oyun oynamaktan temelli vazgeç en iyisi. başınız dönmesin

FERFEROS

6.9.2014 17:11:24

+2
2015'e gireceğiz. Hala fps limiti var.

CodeMachine

6.9.2014 17:07:20

0
capcom ultra street fighter ile pc platformuna olan uzaklığını kanıtlamıştı, buda tüyü dikti. artık pc ile oyun oynamaya çalışmaktan bıktık.

GoldPunch

6.9.2014 16:30:48

+1
30 FPS limitli mi? Ben daha dün Skyrim 60FPS limiti var diye oynamaktan vazgeçiyordum. 120HZ monitörünüz varsa ve VSYNC açmazsanız oyunun fizik motoru saniyede gösterilen karelere yetişemiyor ve oyunun fiziği sapıtıyordu. 60FPS de iyi bir değer fakat 120FPS den 60FPS'ye düşürünce başınız dönüyor. Şimdi bir de bu oyunda 30 FPS limiti mi vardı...

HIGHER

6.9.2014 16:17:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood

Orta seviye bir karttan fps shuttering olmadan oyun oynamak hayal gibi birşey .
doğru diyorsunuzda hocam bf 4 de böyle bişi olmuyor ama?

HIGHER

6.9.2014 16:16:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vinewood

Orta seviye bir karttan fps shuttering olmadan oyun oynamak hayal gibi birşey .
doğru diyorsunuzda hocam bf 4 de böyle bişi olmuyor ama?

Vinewood

6.9.2014 16:11:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga http://www.youtube.com/watch?v=KNU3VB8Zd2g
Orta seviye bir karttan fps shuttering olmadan oyun oynamak hayal gibi birşey .

waltran

6.9.2014 15:57:50

+1
dead rising 2 o kadar kötüydüki 3 ün incelemesine bile bakmadım. konsolda oyun olsunda ne olursa olsun mantığında çıkartılmış bir oyun olduğunu düşünüyorum, hatta ps4 e bile gelebilir bence

HIGHER

6.9.2014 15:57:33

-1
quote:

Orijinalden alıntı: y.C.g
alıntı:

Orijinalden alıntı: HIGHER

gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga
KNU3VB8Zd2g


Gtx760 öle aman aman bir kart değil abartmaya gerek yok
orta üst segmentte bir kart xbox daki ekran kartı 270 x e değer güçte hatta daha az

y.C.g

6.9.2014 15:43:33

-6
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga
KNU3VB8Zd2g
Gtx760 öle aman aman bir kart değil abartmaya gerek yok

mementopolis

6.9.2014 15:29:42

-4
CapCom haklı buluyorum bu konuda . Daha önceki haberde önceden bunu dile getirdiler 60 Fps diyen teknik sorunlar yasaya bilir diye ... Tabi Xbox çıkışında da fps düşüyordu güncelleme ilk gün guncellemesi de ardından sabitleştirmişlerdi. Kimse kimseyi kandırdığı yok .

HIGHER

6.9.2014 15:19:12

0
gtx 760 da bile 24-25 fpslere düşüyorsa bu oyun çöptür aga http://www.youtube.com/watch?v=KNU3VB8Zd2g

BSC Misafiri

6.9.2014 15:18:08

+1
capcom'unda dev team'inde çıkaracakları oyununda ta.. 3 gündür bilinen bir sorun var ve hala ne çözebildiler ne de bir açıklama yaptılar oyun nvidia optimus kullanan laptoplarda çalışmıyor diğer çalışan pclerde de sürekli hata verip çıkıyormuş nasıl bir kafayla test edip oyunu çıkarttılar anlamıyorum şuan herkes kafayı yemek yüzere oyun çıktı ama kimse oyuna giremiyor

marcus83

6.9.2014 15:15:19

-2
Arkadaşlar neden bu kadar fps olayına taktınız hala anlayamıyorum. Hadi online turnuvada fps oynasanız anlayacağım fakat sonuçta eğlencelik bir oyun. 30 olsa ne olacak 60 olsa ne olacak. Ben onu fx8320 işlemci 8gb ram ve r9 290x ile 1080pde 30 fps ile yağ gibi sorunsuz oynuyorum. Bence çok abartmamak lazım bu fps olayını

Nathan - Drake

6.9.2014 15:11:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: DHBSC55 oyun güzel yarısını bitirdim. fakat denildiği gibi optimizasyon çok kötü.ya bilirek yaptılar xbox one güçlü ve stabil bir konsol diye reklam amaçlı yada adamlar bu işi bilmiyolar.
one ın neresi stabil bu oyun xbox one da 20 fps lerde çalışıyor 720 p de.

darkmelek

6.9.2014 15:03:00

0
Oyunu 30 fps ile oynayabilen varmı ki 60 fps yapmaya çalışıyorsunuz

DHBSC55

6.9.2014 15:01:38

+1
oyun güzel yarısını bitirdim. fakat denildiği gibi optimizasyon çok kötü.ya bilirek yaptılar xbox one güçlü ve stabil bir konsol diye reklam amaçlı yada adamlar bu işi bilmiyolar.

StrangerLovely

6.9.2014 14:58:16

+1
Xbox'ın çöpünü Pc'ye itelemeye çalışıyorlar işte.

HIGHER

6.9.2014 14:54:35

0
benim anlamadığım madem kaldıracan kaldırılmış ve düzgün bir şekilde sunsana oyuncalara oyunu nfs rıvals da öyleydi

YırtıkKondom

6.9.2014 14:53:53

+4
Bu rezil oyunu PC'de kaç kişi satın aldı ki?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Dead Rising 3
+ TAKİBE
AL
26 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız