Crytek'in patronu olan Cevat Yerli son dönemlerde oyun dünyasında grafikler, F2P ve konsollarla ilgili sözleri nedeniyle çok büyük tartışmalar yaratıyor. Şimdi Cevat Yerli yine tartışma yaratacak açıklamalarla karşımıza çıkıyor.
"İnsanlar grafiğin önemli olmadığını söylüyorlar, ama Crysis'i oynasınlar ve bana grafiğin önemli olmadığını söylesinler. Oynanabilirliğin sürükleyici öğesi her zaman grafiklerdir. Grafikler; ışıklandırmalar veya gölgelendirmelerden hangisinin etkin kullanıldığı hiç fark etmez, sizi farklı bir duygusal duruma sokar ve sizi oyunun içine sürüklerler. Sürükleyicilik etkin bir biçimde oyunu satın almanızı sağlamamız için en önemli şeydir."
"Daha iyi grafikler, daha iyi fizikler, daha iyi ses dizaynı, daha iyi teknik yönler ve üretilen ürünün sanatsal bir yönelime sahip olması her şeyi muhteşem ve şık yapar, bu da oyunun %60'ıdır."
Crysis 3'ün bu kadar eleştirilmesinin ve tepki toplamasının nedeni yoksa %40'lık bölüm mü? Hiç kuşkusuz oyunun grafikleri konusunda çoğu oyuncu şikayetçi değil. Peki öyleyse oyun neden istenilen düzeyde satmıyor?