Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Gran Turismo 5 Video İnceleme

13 Aralık 2010 Ersin Kılıç 111 İzlenme Sayısı: 56005 Video süresi: 19:47 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Platform: PS3
 
Uzun süreli bekleyiş bihayet sona erdi. Sık sık ertelenmeler sonucu sonunda çıkışını yapan Gran Turismo 5 ile direksiyon başına geçme vakti geldi.

Gran Turismo 5 Sony PS3 Polyphony Digital Yarış
1e1: AeroCool Xpredator Video İnceleme Donkey Kong Country Returns Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

14.10.2013 20:45:54

0
abi kamera açısı handi tuşla degıştiriliyo ps 3 te nolur yardım edin

bocekgrafik

19.5.2012 17:40:48

0
Bir sefer oynamıştım bu oyunu. Aracın verdiği tepkiler, gerçekten de çok gerçekçiydi.

FISH

9.3.2012 04:36:55

0
Bence yükleme süresi bile oynanabilirliği etkiliyor saat 04.33 oyunu takalı 2 saat oldu sanırım hala yüklüyor 15 tane patch de dahil tabiki. Ancak bir yarış yapıp kapatırım tabi menülerde kaybolmazsam:D

Banzai!

31.10.2011 22:43:49

0
anlaşıldı

Ac Schnitzer.

31.10.2011 22:07:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-

ps3 + g27 demek istedin herhalde
Oyun konsolundan lcd tv ses sistemi ve direksiyon setinden bassediyorum. Sistem adı altında toplamıştım bunları uzun uzun yazmamak için.

Mactavish-

31.10.2011 15:35:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Banzai!

kur bakalım
ps3 + g27 demek istedin herhalde

Banzai!

31.10.2011 15:08:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer. Teşekkürler. Sırf bu oyun için sağlam bir sistem kurmayı düşünüyorum.
kur bakalım

Ac Schnitzer.

31.10.2011 10:56:58

0
Teşekkürler. Sırf bu oyun için sağlam bir sistem kurmayı düşünüyorum.

ElvedaTR

31.10.2011 10:51:49

0
inceleme için tesekurler

cmuniryavas

23.9.2011 15:59:09

0
bende bu oyunun orjinalı var ama ben fazla iyi oynayamadığım için bu oyunun save dosyasını atmak istiyorum ama nasıl yapıcağım hakkında bir bilgim yok.

Oziko

28.8.2011 17:51:45

0
Aslında bir nevi mantıklı bir şey sonuçta F1 yarışlarında da takım oyunu var.

hiosejirou

28.8.2011 02:29:33

0
Split Screen demek istemiş sanırım

GT_55

28.8.2011 02:06:55

0
Bir araba yarışında lk defa co-op arayan birini görüyorum...

WinchesteeR

27.8.2011 23:57:11

0
Beyler oyunda co-op özelliği mevcutmudur ?

Lyc

1.2.2011 16:48:35

0
İncelemeyi izledim,tam bir hüsran sanki uzaktan kumandalı araba oyunu bukadar gelişme süreci olan bir oyun kanımca daha iyi olmalıydı,kim nederse desin,henüz hiç bir oyun,bu gt5 dahil,, GT2 kadar iyi olamaz,psx başında azmı sabahlamıştım gt2 ile......gt2 üstüne tanımam...

Buck Fuddy

1.2.2011 16:47:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: mcyenikoylu

gran turismo bence her kuruşunu hak eden bir projedir. ben bir yazılımcı olarak şunu iyi bilirim ki geliştirmiş olduğumuz bir projeyi piyasaya sürdükten ve tüm kullanıcılar aktif olarak gece gündüz kullanmaya başladıktan sonraki güncelleme sistemini kurup, onu oturtmak ve bunu başarılı bir şekilde uygulamak, projeyi yapmaktan daha zordur. gran turismo bu projeyi yapmakla kalmayıp sürekli güncellemeler yapıp bu projeyi daha da geliştiren tek oyundur. Bu projeye oyun demek büyük bir haksıklık aslında. Bu da demek oluyor ki gran turismo oyunu satıp, parasını alıp, arkasına bir daha bakmayan oyun firmalarından değil bu projeye gönül vermiş ve daha iyi hale getirmek için hala çalışan bir firmadır. gran turismo karşıtı insanlar sürekli eksiklerini vurgulayıp çamur atıyorlar ama artılarının altında ezildiklerinin farkında değiller. gran turismo standart oyun firmaların yaptığı bir iş değildir. Final videosunu izleyen arkadaşlar iyi bilirler bakın bakalım bu proje için kimler ile çalışılmış. Bugün hangi oyun firması gidip mercedes ile ortaklaşa bir proje yapabilir? Ya hangi manyak gidip redbull ile bir yarış aracı tasarlayıp bunu üretip sonrada bu projeye tam anlamı ile simül edebilir? ve anlatılacak yazılacak çok şey var... sizde bu projeye forzayı rakip görüyorsunuz ve karşılaştırmaya çalışıyorsunuz ya gülüyorum sadece. saygılar. cenk edit: bu arada bölüm sonu canavarada çok iyi iş yapmış tebrik ediyorum. iki yarışa girip toplamda yarım saat oyuna bakarak inceleme çıkarmışlar harbiden süpersiniz. başarılarınızın devamını dilerim...
Tebrikler Cenk Abi.Bu kadar mükemmel anlatılamazdı.Noktayı koymuşsun.

BerkoGame

1.2.2011 16:44:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: mcyenikoylu

gran turismo bence her kuruşunu hak eden bir projedir. ben bir yazılımcı olarak şunu iyi bilirim ki geliştirmiş olduğumuz bir projeyi piyasaya sürdükten ve tüm kullanıcılar aktif olarak gece gündüz kullanmaya başladıktan sonraki güncelleme sistemini kurup, onu oturtmak ve bunu başarılı bir şekilde uygulamak, projeyi yapmaktan daha zordur. gran turismo bu projeyi yapmakla kalmayıp sürekli güncellemeler yapıp bu projeyi daha da geliştiren tek oyundur. Bu projeye oyun demek büyük bir haksıklık aslında. Bu da demek oluyor ki gran turismo oyunu satıp, parasını alıp, arkasına bir daha bakmayan oyun firmalarından değil bu projeye gönül vermiş ve daha iyi hale getirmek için hala çalışan bir firmadır. gran turismo karşıtı insanlar sürekli eksiklerini vurgulayıp çamur atıyorlar ama artılarının altında ezildiklerinin farkında değiller. gran turismo standart oyun firmaların yaptığı bir iş değildir. Final videosunu izleyen arkadaşlar iyi bilirler bakın bakalım bu proje için kimler ile çalışılmış. Bugün hangi oyun firması gidip mercedes ile ortaklaşa bir proje yapabilir? Ya hangi manyak gidip redbull ile bir yarış aracı tasarlayıp bunu üretip sonrada bu projeye tam anlamı ile simül edebilir? ve anlatılacak yazılacak çok şey var... sizde bu projeye forzayı rakip görüyorsunuz ve karşılaştırmaya çalışıyorsunuz ya gülüyorum sadece. saygılar. cenk edit: bu arada bölüm sonu canavarada çok iyi iş yapmış tebrik ediyorum. iki yarışa girip toplamda yarım saat oyuna bakarak inceleme çıkarmışlar harbiden süpersiniz. başarılarınızın devamını dilerim...
Adam sonuna kadar haklı dağılın.

Guest-D1BD0D7F0

1.2.2011 16:24:37

+2
quote:

Orijinalden alıntı: bitruci forza 3 mü gran turismo 5 mi?kararını artık siz verin.
gran turismo bence her kuruşunu hak eden bir projedir. ben bir yazılımcı olarak şunu iyi bilirim ki geliştirmiş olduğumuz bir projeyi piyasaya sürdükten ve tüm kullanıcılar aktif olarak gece gündüz kullanmaya başladıktan sonraki güncelleme sistemini kurup, onu oturtmak ve bunu başarılı bir şekilde uygulamak, projeyi yapmaktan daha zordur. gran turismo bu projeyi yapmakla kalmayıp sürekli güncellemeler yapıp bu projeyi daha da geliştiren tek oyundur. Bu projeye oyun demek büyük bir haksıklık aslında. Bu da demek oluyor ki gran turismo oyunu satıp, parasını alıp, arkasına bir daha bakmayan oyun firmalarından değil bu projeye gönül vermiş ve daha iyi hale getirmek için hala çalışan bir firmadır. gran turismo karşıtı insanlar sürekli eksiklerini vurgulayıp çamur atıyorlar ama artılarının altında ezildiklerinin farkında değiller. gran turismo standart oyun firmaların yaptığı bir iş değildir. Final videosunu izleyen arkadaşlar iyi bilirler bakın bakalım bu proje için kimler ile çalışılmış. Bugün hangi oyun firması gidip mercedes ile ortaklaşa bir proje yapabilir? Ya hangi manyak gidip redbull ile bir yarış aracı tasarlayıp bunu üretip sonrada bu projeye tam anlamı ile simül edebilir? ve anlatılacak yazılacak çok şey var... sizde bu projeye forzayı rakip görüyorsunuz ve karşılaştırmaya çalışıyorsunuz ya gülüyorum sadece. saygılar. cenk edit: bu arada bölüm sonu canavarada çok iyi iş yapmış tebrik ediyorum. iki yarışa girip toplamda yarım saat oyuna bakarak inceleme çıkarmışlar harbiden süpersiniz. başarılarınızın devamını dilerim...

bitruci

30.1.2011 03:28:55

0
forza 3 mü gran turismo 5 mi?kararını artık siz verin.

BSC Misafiri

21.12.2010 21:42:08

0
600MB'lik patch geldi artık memnun olmuşsunuzdur :))

REAL MADRID

21.12.2010 20:34:10

0
son eleştri bomba

GT_55

21.12.2010 20:27:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bence oyun beş para etmez bekledigim gibi çkmadı iyi oyuncuyumdur iyi gözlemciyimdir grıd ve dirt 2 yi oynayanlar beni anlarlar 5 para etmez

BSC Misafiri

21.12.2010 20:05:01

0
bence oyun beş para etmez bekledigim gibi çkmadı iyi oyuncuyumdur iyi gözlemciyimdir grıd ve dirt 2 yi oynayanlar beni anlarlar 5 para etmez

westblood

19.12.2010 23:04:23

0
İnceleme için teşekkürler

BSC Misafiri

19.12.2010 20:02:05

0
Ersin bey oyundaki premium araçlar ek bir para ödenerek mi alınıyor yoksa oyunun içinde var mı

Mustang__TR

18.12.2010 13:21:39

0
İnceleme için teşekkürler

AZE_PS3

15.12.2010 19:10:10

0
GUZEL OYUN AMA BENCE GRAFIKLERDE BIR HATA VAR GIBI YAAANI

vcx

15.12.2010 14:34:01

0
Bir yanlis anlasilmayi duzeltmek isterim ben bir butun olarak degerlendirin sozunuzden zaten incelemeyi kast etmistim oyunu degil. Yanit verdiginiz icin ben tesekkur ederim. İyi calismalar.

Lincourt

15.12.2010 12:05:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: vcx Lincourt "kısım kısım yerine bir bütün olarak bakmanızı rica ediyorum" demişsiniz. Ancak bir yarış oyununun incelemesini yaptığınıza göre bazı detayları da iyi bilmek durumundasınız. Aksi halde incelemede yaptığınız açıklamalar çok yanlış oluyor. Örneğin B-Spec modu için yaptığınız açıklama şu şekilde: "B-Spec modunda ise sözleşme imzaladığınız yarışçınıza bir nevi co-pilot'luk yapıyorsunuz". ??? Oyunda sözleşme şeklinde bir detay yok! Bunun yerine yarışçı seçimi yapıldığına dair bir açıklama daha yerinde olurdu. İlave olarak bu yarışçıyı seçerken nelere dikkat etmek gerekir, bahsedilmeliydi. Yarışçı seçiminde karakter yapısı, hızı gibi detaylar oyuna ciddi şekilde etki ediyor. Soğukkanlı olması veya aşırı sinirli olması ne gibi avantaj ve dezavantajlar getiriyor 1-2 cümle bile olsa vurgulanmalıydı. Bir şey var ki kabullenmek mümkün değil, yarışçımıza co-pilot'luk yapmıyoruz!. GT4'ü ya hiç oynamadınız ya da B-Spec moduna hiç bakmadınız. Gerek GT4 de gerekse GT 5 de B-Spec modunda co-pilotluk yapılmamaktadır. Burada yarışçımıza adeta padok alanında bir takım direktörünün yaptığı gibi yarışçıya sürüşü için takım emri veya direktif diyebileceğimiz yönlendirmeler yapıyoruz. Co-Pilot: Bir ralli aracında yarışçıya yol notunu okuyan yardımcı kişidir. (ben en kaba tabirle yazdım yoksa görevi daha fazla ama konumuz değil diye öz yazdım). Modifiye bölümünde anlatım yaparken, performans parçalarını anlattıktan sonra "ve hatta korna değişimine kadar geniş bir modifiye seçeneği gözüküyor" demişsiniz. Buradaki parçalar arasında korna değişimi yok, ayrıca korna bir modifiye ekipmanı değildir. Sadece belli aşamalardan sonra hediye olarak kazandığımız bir detay. Direkt korna satın alabileceğiniz bir yer yok. Müziklerde de menülerde çalan müziği klasik müzik şeklinde belirtmişsiniz. Menülerde çalan müzik tarzı jazz/smooth jazz olarak çalmaktadır. Klasik müzik değildir. Bu önemsiz bir detay zaten ama yukarıda bahsettiklerim hoş durmamış. İnceleme için elbette ki bir emek ve zaman harcamışsınız bu konuda kimsenin söyleyecek bir sözü yok ancak incelemelerde ekip olarak çıtayı yükseltmiş olmanız, her inceleme de de benzer kaliteyi beklememize sebep oluyor. İnceleme de gayet güzel sadece bazı teknik bilgileri yanlış verdiğinize dikkat çekmek istedim o kadar. Biraz daha detaylı ve dikkatli bir inceleme sizlere yakışan bir iş olur. Biraz da lütfen incelediğiniz oyunun özelliklerini bilin. Teşekkürler, bir sonraki inceleme videonuzda başarılar dilerim
Öncelikle teşekkürler, gerçekten ince detayları yakalamışsınız Söylediğiniz bazı kısımlara katılıyorum. Fakat bazı kısımlar için 1-2 şey söylemek istiyorum. "Bir bütün" sözünü oyun için değil, yaptığım inceleme için söyledim. Yani bazı incelemelerde hatta çoğunda metni oyunun türüne göre yazarsınız. Yani oynanışı etkileyen bir detayı grafik kısmında da anlatabilirsiniz. Sadece oynanış kısmını dinleyip, verilen puanı göz önüne alırsanız yanlış bir değerlendirme olabilir diye dikkat çekmek istemiştim. Co plotun ne iş yaptığını biliyorum. Zaten bunu heralde bilmeyen yoktur. O nedenle o kısımda uzun anlatmak yerine "adeta" kelimesini kullanmayı uygun gördüm. "Co plotluk yapıyoruz" ve "Yarışçımıza adeta co plotluk yapıyoruz" cümlelerinde sizde takdir edersiniz ki farklı anlamlar bulunuyor. Tabi ki direk padok alanından yönlendiriyoruz da diyebilirdim. Korna konusunda ise araba parçası değiştirme ve modifiye kısımlarını tek bir cümlede anlatabilmek için o tarzı kullandım. Korna gibi aksesuarlar hediye olarak geliyor. Hatta oyunda ilk aldığım hediyelerden birisiydi. Müze kartlarından sonra. Zaten çok uzun bir metin olduğu için bazı kısımlarda kısıtlamalar yapmak zorundasınız. İnceleme metninin ilk halinin burada okunanın neredeyse iki katı uzunlukta olduğunu söyleyebilirim. Oyun çok detaylı ve anlatacak bir çok şey olduğu için bazı cümlelerden feraget etmek zorundasınız. Bende anlatımı çok bozmayacağı ve anlatılmak istenenin vurgulanacağını düşündüğüm için böyle bir yol izledim. Müzik kısmında ise haklısınız. Orada anlatım bozukluğu yapmışım. Klasik müzik yerine sanırım anlatmak istediğime uyabilecek "daha hafif, sade müzikler kullanılmış" diyebilirdim. Tekrar teşekkürler

Vampire Lestat

15.12.2010 10:52:52

0
quote:

Orijinalden alıntı: ParaBende Oyun heycansız diyenler olmuş bu oyun NFS serisi gibi arcade değil yani viraja 300 de giremezsiniz bu oyun simulasyon. Bence gayet uzun soluklu ve güzel bir oyun inclemede bir o kadar iyi olmuş
heycansız lafına bende katılmıyorum,şimdye kadar hız hissini bu kadar iyi yansıtan sim. yapılmadı,sim. yarış kavramını kırlarda otluyoruz havasından uzaklaştırdı bu oyun

vcx

15.12.2010 09:34:48

0
Lincourt "kısım kısım yerine bir bütün olarak bakmanızı rica ediyorum" demişsiniz. Ancak bir yarış oyununun incelemesini yaptığınıza göre bazı detayları da iyi bilmek durumundasınız. Aksi halde incelemede yaptığınız açıklamalar çok yanlış oluyor. Örneğin B-Spec modu için yaptığınız açıklama şu şekilde: "B-Spec modunda ise sözleşme imzaladığınız yarışçınıza bir nevi co-pilot'luk yapıyorsunuz". ??? Oyunda sözleşme şeklinde bir detay yok! Bunun yerine yarışçı seçimi yapıldığına dair bir açıklama daha yerinde olurdu. İlave olarak bu yarışçıyı seçerken nelere dikkat etmek gerekir, bahsedilmeliydi. Yarışçı seçiminde karakter yapısı, hızı gibi detaylar oyuna ciddi şekilde etki ediyor. Soğukkanlı olması veya aşırı sinirli olması ne gibi avantaj ve dezavantajlar getiriyor 1-2 cümle bile olsa vurgulanmalıydı. Bir şey var ki kabullenmek mümkün değil, yarışçımıza co-pilot'luk yapmıyoruz!. GT4'ü ya hiç oynamadınız ya da B-Spec moduna hiç bakmadınız. Gerek GT4 de gerekse GT 5 de B-Spec modunda co-pilotluk yapılmamaktadır. Burada yarışçımıza adeta padok alanında bir takım direktörünün yaptığı gibi yarışçıya sürüşü için takım emri veya direktif diyebileceğimiz yönlendirmeler yapıyoruz. Co-Pilot: Bir ralli aracında yarışçıya yol notunu okuyan yardımcı kişidir. (ben en kaba tabirle yazdım yoksa görevi daha fazla ama konumuz değil diye öz yazdım). Modifiye bölümünde anlatım yaparken, performans parçalarını anlattıktan sonra "ve hatta korna değişimine kadar geniş bir modifiye seçeneği gözüküyor" demişsiniz. Buradaki parçalar arasında korna değişimi yok, ayrıca korna bir modifiye ekipmanı değildir. Sadece belli aşamalardan sonra hediye olarak kazandığımız bir detay. Direkt korna satın alabileceğiniz bir yer yok. Müziklerde de menülerde çalan müziği klasik müzik şeklinde belirtmişsiniz. Menülerde çalan müzik tarzı jazz/smooth jazz olarak çalmaktadır. Klasik müzik değildir. Bu önemsiz bir detay zaten ama yukarıda bahsettiklerim hoş durmamış. İnceleme için elbette ki bir emek ve zaman harcamışsınız bu konuda kimsenin söyleyecek bir sözü yok ancak incelemelerde ekip olarak çıtayı yükseltmiş olmanız, her inceleme de de benzer kaliteyi beklememize sebep oluyor. İnceleme de gayet güzel sadece bazı teknik bilgileri yanlış verdiğinize dikkat çekmek istedim o kadar. Biraz daha detaylı ve dikkatli bir inceleme sizlere yakışan bir iş olur. Biraz da lütfen incelediğiniz oyunun özelliklerini bilin. Teşekkürler, bir sonraki inceleme videonuzda başarılar dilerim

donda

15.12.2010 04:30:52

0
Oyun heycansız diyenler olmuş bu oyun NFS serisi gibi arcade değil yani viraja 300 de giremezsiniz bu oyun simulasyon. Bence gayet uzun soluklu ve güzel bir oyun inclemede bir o kadar iyi olmuş

BERGX

15.12.2010 03:44:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lincourt Merhaba arkadaşlar, öncelikle eleştirileriniz için teşekkür ederim. Erdinç'i soran arkadaşlar için söyleyeyim. Erdinç vatani görevini yerine getirmek için askere gitti. Öncelikle incelemenin neden geç kaldığını açıklayayım. Gönül isterdi ki oyun bizim elimize çıkış tarihinden çok önce gelsinde, bizde ambargosu kalkar kalmaz incelemesi ile karşınızda olalım. Fakat oyunun çıkış tarihinden çok sonra elimize geçtiğinden emin olabilirsiniz. Bu süre zarfında sürekli oynadım ve ondan sonra incelemeyi hazırlamaya başladım. İkinci olarak level 40'a kadar gelmedim. Gelsemde bir şey değişmezdi. Çünkü gerçek yarış simülasyonu diye iddialı bir çıkış yapan bir oyunda bu tür bir sistem olmaz. Zaten inceleme içerisinde kazalar için bir seviye sistemi kullanıldığını belirtip, bu yöndeki eleştirimi yaptım. Grafiksel olarak zaten bir şey söylememe gerek yok. Oyunda bariz bir çok eksi var. Gölgelendirmeler, görünmez duvarlar ve standart araçlar. Son olarak oynanabilirliğe gelecek olur isek, sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu söyledim zaten. Fakat sadece sürüş dinamikleri ile oynanabilirliği değerlendiremessiniz. Grafik kısmında söylediğim görünmez duvarlar bile oynanabilirliğe etki eden unsurlardır. Örneğin oyunda en iyi performansınızı sergilediğiniz açı kokpit görünümü diyelim. şahsen benim en sevdiğim kamera açısı bu. Eminim bir çok oyuncunun da öyledir. Direksiyonunuzu aldınız, oyunun başına geçtiniz. Oyundaki kredi durumunuz yetmedi ve sıradaki yarış için standart bir araç satın almak zorunda kaldınız. Bu oyuncunun standart araç aldığı için farklı bir kamera açısında oynaması bile oynanabilirliği baltalayan bir etkendir. Veya menülerdeki yüklemelerde karşınıza çıkan hantallık dahi oynanışa etki eden bir unsurdur. Sonuçta simülasyon oyunlarında zamanınızın büyük kısmını da menülerde geçirirsiniz. Kısacası oynanabilirliği övdüm, hala da sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu söylüyorum. Fakat oynanabilirlik sadece sürüş dinamiği değildir. O nedenle kısım kısım yerine bir bütün olarak bakmanızı rica ediyorum. tekrar teşekkürler.
bence hemen hemen herseye degınmıssınız guzel ınceleme olmus daha uzun olsa daha tatmın edıcı olurdu tabı ama 20dkda oldukca cok seye degınılmıs zate ben isterdimki oyunu alma nedenlerınden biriside ONLINE kısmıdır bu oyunda online kısmı oldukca oyunun oynanabılırlıgı cok daha zevklı olur cunku yapay zeka ınsandır online modları nelerdır lag oluyormu her an bırılerı varmı sıstemı nasıldır hanıgı yarısları ypaılır puanlama vss sampıyona varmıdır bunlardanda bahsedıp bırazda onlıne yarıssaydınız gercekten TAM BIR inceleme olurdu bu arada en buyuk Asker sitenın en onmlı isimlerinden Erdinç iyikul askere gitti onuda bolumsonucanavarında habe yapabılırdınız bence bunu hak ediyor enazında ona iyi dilklerını sunardı donanımhabercıler

fridaycoffee

14.12.2010 23:40:40

0
videodan izlediğim kadarıyla oyun bence çok sade ve grafik olarak heycan verici olmamış ve oyunun yapısındanda bahsedersem sıkıcı bir oyun gibi geldi,bence grafik ve oyun tarzıyla beklenen bir oyun olmamış bu aralar japon oyun yapımcılarında reklam çok ama icraat biraz geri kalmış , EA önde diyebilirim

fmozeni

14.12.2010 22:53:30

0
İncelem için teşekkürler. Oyun gereçekden çok iyi orkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim.

ContEmpor4ry

14.12.2010 22:52:42

0
İnceleme için teşekkürler . İyki Dirt 2 diye bir yapım var dedim oyunu hiç begenmedim. Oyunda çok fazla araç olması ve TR olması oyunun puanını artırıyor :D

Vampire Lestat

14.12.2010 19:47:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: alperakg Anlayan anlar.Hızlı yazdım düzgünlüğünü kontrol etmedim.Türkçe'ye baksak bir kere mi ayrı olur,cümle büyük harfle başlar,bi diye kelime yok,Türkçe t büyük.Bunlara baksak çok sende bir ton yanlış çıkar.Yoruma cevap bulamadın galiba konuyu Türkçe'ye döndürdün.Kabullenemedin galiba gt5 üstünlüğünü :D
offf çok pis laf koymuşsun ya,nası uyuyacam ben şimdi bugün,içime dert olur bu şimdi eminim oturmuş sana laf yetiştirmemi,ve üste çıkmaya çalışmamı bekliyorsun,ve bu hamleye yapacağın hamleyi düşünüyorsun,yok yok boşa bekleme,boş işlerle işim yok benim,bir iki bulaştım çünkü sonradan üzüldüm,pişman oldum hiç gerek yoktu diye..yazılanın şaka olduğunu anlayamayacak kadar ard niyetliysen zaten diyecek bişe yok, GT5 in üstünlüğüne de diyecek bişeyim yok,10 numara olmasa bile mevcut oyunlar içinde en iyisi

EfkanBirkiye

14.12.2010 16:47:14

0
Oyunda beni rahatsız eden noktalar şunlar. Gölgeler çok kötü. Çevre detayları kötü (özellikle ağaçlar). Yarışlarda çekişme yok. Keşke Prologue'daki performans puanı sistemi kullanılsaydı ya da seçtiğimiz araca göre rakip araçlar belirlenseydi. O zaman işte kimse simülasyon oyunları sıkıcı oluyor diyemezdi. Online yarışlarda ne online seviye sistemi var ne yarışlardan para kazanabiliyoruz ne bişe. Çok amaçsız olmuş. Son olarak da ihtiyacımız olan standart araçları zor bulabilmemiz. Ya araç geldiğinde param olmuyor ya da param olduğunda araç olmuyor :) Epeydir GT Formula aracını bekliyordum param vardı ama şu an 2. el kısmına geldi para yok göz göre göre gidiyor araç :) Bunların dışında oyun çok hoşuma gitti. Herkese iyi oyunlar.

heavyblitzer

14.12.2010 15:30:15

0
Güzel bir inceleme olmuş teşekkürler...

haso_mari

14.12.2010 13:25:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lincourt İkinci olarak level 40'a kadar gelmedim. Gelsemde bir şey değişmezdi. Çünkü gerçek yarış simülasyonu diye iddialı bir çıkış yapan bir oyunda bu tür bir sistem olmaz. Zaten inceleme içerisinde kazalar için bir seviye sistemi kullanıldığını belirtip, bu yöndeki eleştirimi yaptım. Grafiksel olarak zaten bir şey söylememe gerek yok. Oyunda bariz bir çok eksi var. Gölgelendirmeler, görünmez duvarlar ve standart araçlar. Son olarak oynanabilirliğe gelecek olur isek, sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu söyledim zaten. Fakat sadece sürüş dinamikleri ile oynanabilirliği değerlendiremessiniz. Grafik kısmında söylediğim görünmez duvarlar bile oynanabilirliğe etki eden unsurlardır. Örneğin oyunda en iyi performansınızı sergilediğiniz açı kokpit görünümü diyelim. şahsen benim en sevdiğim kamera açısı bu. Eminim bir çok oyuncunun da öyledir. Direksiyonunuzu aldınız, oyunun başına geçtiniz. Oyundaki kredi durumunuz yetmedi ve sıradaki yarış için standart bir araç satın almak zorunda kaldınız. Bu oyuncunun standart araç aldığı için farklı bir kamera açısında oynaması bile oynanabilirliği baltalayan bir etkendir. Veya menülerdeki yüklemelerde karşınıza çıkan hantallık dahi oynanışa etki eden bir unsurdur.
Öncelikle emeğiniz için tekrar teşekkür etmek istiyorum, eleştirdiğimiz inceleme için çok uzun zaman emek harcamışsınızdır. "level 40'a kadar gelmedim. Gelsemde bir şey değişmezdi. Çünkü gerçek yarış simülasyonu diye iddialı bir çıkış yapan bir oyunda bu tür bir sistem olmaz. " demişsiniz, bu yapımcıların tercihi, arkadaşların bahsettiği gibi uzun süre oynanması amaçlandığı için böyle bir tercih olmuş, ben de ilk yarışta tamponun uçmasını görmek isterim, bu konu eleştirilebilir, ancak level 40 ile level 10un aynı olmadığı bir gerçek, yakın zamanda oyunun kurdu arkadaşlar gerekli videoları koyarlar,keşke tam hasar özelliği açılıp da incelenebilseydi, son yapılan patch ile online oyunda mekanik hasar var, inanılmaz bir olay, sağ önden bariyerlere girip, direksiyonun verdiği tepki görülmeye değer...İncelemeyi dün akşam izlediğim için tam hatırlayamıyorum bu konuya değinilip değinilmediğini... Oynanabilirlik konusunda, evet görünmez duvarlar var, ama bu bir pist oynudur, sokaklarda dolaşma gibi bir opsiyon zaten yok, dolayısıyla bunun oynayışa çok fazla etki ettiğini düşünmüyorum. Menü geçişleri kesinlikle yavaş, ancak menünün bir simülasyonun oynanabilirliğiyle aynı kefeye koymamak gerekir, eğer menü geçişleri oynanabilirliğe dahil oluyorsa, %100 türkçe olması da bu kategoriye dahil edilmeli. Asıl oynanabilirliğe etki eden özelliklerden biri bu. Yol tutuşunuzdan, araç yüksekliğine, frenin ön tekerlere aktarılmasından, şanzıman ayarlarına kadar, yol tutuşunuzu, aracn çekişini kısacası araç dinamiğini bu denli anlamamızı sağlayan oyunun %100 türkçe olması... Tekrar çalışmanız için teşekkürler...

Vampire Lestat

14.12.2010 13:00:23

0
neye gocunuluyor hala anlamış değilim bende çok sevdim oyunu ama bu eksiklerini görmem,herşeyden önce kendi kendime dürüst olmam için bir engel değil,bir şeyi sevmek eksiklerini inkar etmek ,kör taklidi yapmak değildir ve puanda oldukça objektif,ne bekliyordunuz bu kadar eksiklerle 9,5-10 almasınımı,ne kadar inandırıcı olurduki öyle bi inceleme,ayrıca yaptığınızda çok ayıp yok erdinç nerde yok şu nerde artı değinilmeyen bir eksik daha var yolda sık sık ağaçlar dağlar vs.kaybolup geri geliyor

Atari 800XL

14.12.2010 12:43:10

0
Oyunu beğendim ve keyifle oynuyorum. Heleki Türkçe olması inanılmaz keyifli.Gönül isterki biz Türk oyuncularıda bütün oyunları Türkçe oynayabilsin. Ancak incelemedeki eksilerede katılıyorum. Özellikle 2 şey can sıkıcı oldu benim için. Kaza sırasındaki ses efekti resmen şaka gibi.Hiçmi kimse dikkat etmedi oyun yapımcılarından anlamak mümkün değil.2.'si ise gölgelendirme gerçekten olmamış.Bencede 1.000 araç yerine 500 araç olsaymış ama arkadaşlarında bahsettiği sıkıntılar olmasaymış. Detaylardaki eksikliklerede sonuna kadar katılıyorum. Bence bu puan düşürmeler gayet adil. Yalnız şöyle birşer var artık buna bir oyuncu olarak dayanamıyorum. Oyun firmaları oyun piyasaya çıkmadan önce acayip güzel grafikler veya oyunla ilgili diğer konularda vaatler veriyorlar.Beklentileri çok yükseltiyorlar. Birde bunlara abartılı oyuncu yorumlarıda eklenince oyun şişiyorda şişiyor. Oyun piyasaya çıkıp oynadığınız zaman ise oyun güzelde olsa hüsran yaratıyor. Bu sarmala girmeyen oyun yapımcısı ve oyuncu nerdeyse yok gibi. Ben 1-2 senedir falan oyun yapımcılarının vaatlerini okuyunca hemen hadi len ordan diyorum artık.

cloud35

14.12.2010 12:40:46

0
İnceleme güzel olmuş fakat söylediğiniz menüler arasındaki geçişledeki yavaşlık bence oynanabilirlik olarak değerlendirilmemeli her ne kadar zamanın çoğu menüler arasında geçirilse de rakipsiz bir sürüş dinamiğine sahip olduğu için menülerdeki yavaşlığı işin içine katsanız dahi oynanabilirliğin 9,5 veya en azından 9 puanı hakkettiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Tabiki bu benim kendi düşüncemdir zaten incelemelerde çoğu zaman inceleyen kişinin kendi görüşünü yansıtır. O nedenle niçin bu kadar puan verdiniz diyemem. Sadece yorum yapabilirim. Diğer verdiğiniz puanlara katılıyorum. Birde hasar sisteminin bu tür bir oyunda yanlış olduğunu söylemişsiniz bence değil. Bu simulasyon olduğu kadar aynı zamanda bir oyun ve oynama süresini arttırma yönünden bazı özelliklerin sonradan açılır hale getirilmesi mantıklı bir hareket böylelikle kaza modellemelerini görmek isteyen bir oyuncu oyun başında daha fazla zaman harcamak zorunda kalacaktır. Bence bu yönden de bakmak gerekir. Genel olarak bakıldığında 8.7 iyi bir puan fakat 8 puan artık incelemelerde vasat diye değerlendirildiği için (nedenini bilemiyorum eskiden böyle değildi) bazı arkadaşlara az gelebilir. Aslında 8.7 çok iyi anlamına gelir. Dediğim gibi oynanabilirlikten puan kırmamış olsaydınız genel anlamda 9 puanı hakkeden bir oyun olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Gerek sürüş dinamiği gerekse grafikleri ve yaşattığı gerçekçilik hissi ile şu anda rakibi olmayan bir yarış oyunu olduğunuda belirtmek isterim.

Lincourt

14.12.2010 11:42:52

0
Merhaba arkadaşlar, öncelikle eleştirileriniz için teşekkür ederim. Erdinç'i soran arkadaşlar için söyleyeyim. Erdinç vatani görevini yerine getirmek için askere gitti. Öncelikle incelemenin neden geç kaldığını açıklayayım. Gönül isterdi ki oyun bizim elimize çıkış tarihinden çok önce gelsinde, bizde ambargosu kalkar kalmaz incelemesi ile karşınızda olalım. Fakat oyunun çıkış tarihinden çok sonra elimize geçtiğinden emin olabilirsiniz. Bu süre zarfında sürekli oynadım ve ondan sonra incelemeyi hazırlamaya başladım. İkinci olarak level 40'a kadar gelmedim. Gelsemde bir şey değişmezdi. Çünkü gerçek yarış simülasyonu diye iddialı bir çıkış yapan bir oyunda bu tür bir sistem olmaz. Zaten inceleme içerisinde kazalar için bir seviye sistemi kullanıldığını belirtip, bu yöndeki eleştirimi yaptım. Grafiksel olarak zaten bir şey söylememe gerek yok. Oyunda bariz bir çok eksi var. Gölgelendirmeler, görünmez duvarlar ve standart araçlar. Son olarak oynanabilirliğe gelecek olur isek, sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu söyledim zaten. Fakat sadece sürüş dinamikleri ile oynanabilirliği değerlendiremessiniz. Grafik kısmında söylediğim görünmez duvarlar bile oynanabilirliğe etki eden unsurlardır. Örneğin oyunda en iyi performansınızı sergilediğiniz açı kokpit görünümü diyelim. şahsen benim en sevdiğim kamera açısı bu. Eminim bir çok oyuncunun da öyledir. Direksiyonunuzu aldınız, oyunun başına geçtiniz. Oyundaki kredi durumunuz yetmedi ve sıradaki yarış için standart bir araç satın almak zorunda kaldınız. Bu oyuncunun standart araç aldığı için farklı bir kamera açısında oynaması bile oynanabilirliği baltalayan bir etkendir. Veya menülerdeki yüklemelerde karşınıza çıkan hantallık dahi oynanışa etki eden bir unsurdur. Sonuçta simülasyon oyunlarında zamanınızın büyük kısmını da menülerde geçirirsiniz. Kısacası oynanabilirliği övdüm, hala da sürüş dinamiklerinin çok iyi olduğunu söylüyorum. Fakat oynanabilirlik sadece sürüş dinamiği değildir. O nedenle kısım kısım yerine bir bütün olarak bakmanızı rica ediyorum. tekrar teşekkürler.

haso_mari

14.12.2010 09:46:05

0
baya bir uzun olmuş inceleme ama ben pek begenemedim. Her bir şeyden bahsedilmek istenmiş ama hepsi yarım kalmış gibi oldu.Oyunun official çıkış tarihinden yaklaşık 20 geçti, incelemenin bu kadar gecikmesinin sebebi heralde level atlayarak tam hasarın incelemede yer almasıdır diye düşündüm ama yanılmışım, madem "sadece başlangıç için araç hasarı şöyle, tampon yamuluyor o kadar " deniliyor, 1.si neden o kadar beklendi,2.si tam hasar görünmeden bu puanı vermek ne kadar doğru? ayrı bir nokta oynanabilirlik bu oyunun en büyük kozu, hepimiz biliyoruz, oynanabilirliktir, Bir direksiyon ile başka hiçbir oyunda hissetmeyeceğiniz sürüş hissiyatı bu oyunda mevcut. biz bu oyunun verdiği, sürüş gerçekçiliğine aşık olduk,her gt takipçisi bunu bilir, söyler, Grafik konusunda puan kırılması doğru karardır( karelenme ve gölge kırıkları haricinde bence mükemmel), ama oynanabilirlik puanında bu kadar cimri davranılmamalıydı (8,8 gibi birşey hatırlıyorum, yanlışın varsa düzeltin) İnceleme standart bir inceleme olmuş, emeğinize sağlık, ama benim beklentim dh ve bsc dan farklılık yaratmasıydı... Yine de teşekkürler

MoCHaS

14.12.2010 07:15:33

0
Harika inceleme olmuş. Gran Turismo ile uzun yıllar haşır neşir olan biri olarak çok başarılı bir oyun olduğunu söylemek tamamen yerinde olur. 1-2-3 serisini yıllarca bıkmadan sıkılmadan oynadım.

BSC Misafiri

14.12.2010 01:11:40

0
Erdinç İyikul nerede ya?Ersin abi sana bir eleştiri yok da yani meraktan

Raven~

14.12.2010 01:04:30

0
Bu oyuna bu puani veriyorsan oynama zaten oyunu :) kafasına göre puan kırmıs arkadas ne güzel incelemissiniz...

DaMN_Y0U

14.12.2010 00:49:01

0
Erdinç abinin yokluğu hemen belli ediyo kendini Güzel inceleme.

eorhan83

14.12.2010 00:23:27

0
Gayet güzel bir inceleme olmuş.

darkroyal7

14.12.2010 00:02:40

0
söylediğiyle çelişen inceleme puanları vermiş...... söledigine gore verde mantıklı olsun... hadı herşeye kırıyorsunda oynanabılırlıge nasıl ellıyorsun ben ona şaşıyorum.....

EfkanBirkiye

13.12.2010 23:56:46

0
Oyunla ilgili şikayetlerim şunlar. Gölgeler çok kötü. Çevre detaylarıyla pek uğraşılmamış (özellikle ağaçlar) Genelde istediğimiz araçla istediğimiz yarışa girebildiğimizden çekişme yok. Prologue'daki gibi performans puanı sistemi olsa ya da seçtiğimiz araçlara göre rakipler belirlense tadından yenmezdi. O zaman kimse simülasyon oyunları sıkıcı oluyor dyemezdi. Bazı yarışlar için gerekli standart araçları 2. el bölümünden bulmak zor. Bunlar dışında oyun harika :) Bu arada inceleme bu kadar gecikince oturup 40. seviye olmaya çalıştınız sandım ama daha dayanıklılık serisi bile açılamamış :p

EfkanBirkiye

13.12.2010 23:49:20

0
İncelemenin gelmesi bu kadar uzayınca herhalde oturup 40. seviyeye ulaşmaya çalıştılar dedim ama daha dayanıklılık serisini bile açamamışsınız :) Neyse. Benim oyundan şikayetlerim şunlar. Gölgeler çok kötü. Çevre detayları araçlara göre yavan kalıyor. Gözüm özellikle ağaçlara çok takılıyor. Yarışta kendimize uygun rakip bulamamız çok kötü. Kıdemli serisinde bile doğru düzgün rakip araç yok. Bu da oyunun eğlencesini yerle bir ediyor. Bir yerden sonra artık tur zamanlarımı düzeltmeye kendimle yarışmaya çalışıyorum. Prologue'da ne güzel performans puanı sistemi vardı. Daha çekişmeli yarışlar yapabiliyorduk. Genelde simülasyon oyunları sıkıcı olur diye bir kanı var ama ben buna katılmıyorum. Simülasyon oyununun içine çekişme girince hiç de sıkıcı olmaz. Son olarak da standart araçların bulunduğu 2. el bölümü biraz garip olmuş. Mesela Gran Turismo Formula aracını almam gerekiyor ama şu an yeterince param yok parayı toplayana akdar da 2. el bölümünden gidecek. Sonra tekrar düşmesini beklicem

alperakg

13.12.2010 22:23:49

0
Anlayan anlar.Hızlı yazdım düzgünlüğünü kontrol etmedim.Türkçe'ye baksak bir kere mi ayrı olur,cümle büyük harfle başlar,bi diye kelime yok,Türkçe t büyük.Bunlara baksak çok sende bir ton yanlış çıkar.Yoruma cevap bulamadın galiba konuyu Türkçe'ye döndürdün.Kabullenemedin galiba gt5 üstünlüğünü :D

Vampire Lestat

13.12.2010 21:37:27

-1
quote:

Orijinalden alıntı: alperakg seslerde bir tek eksi arabaların çarpınca değişik ses çıkmazsı demiş aba maşallah 1,2 puan kırılmış.oynanabilirlikte eksi denmemiş her şey mükeemel değiş sadece dönüşte arablar yön değiştirmiyor denmiş maşşalh 1,5 kırmış çok saçma inceleme yapmışsınız.birde enyiyi sürüş simülatörü demiş 8,8 vermiş.ufak hataları tonla artı kapatmış diyor
hocam türkçeyle bi problemimizmi var yoksa mobilden filanmı atıyorsunuz mesajları

alperakg

13.12.2010 20:37:11

0
seslerde bir tek eksi arabaların çarpınca değişik ses çıkmazsı demiş aba maşallah 1,2 puan kırılmış.oynanabilirlikte eksi denmemiş her şey mükeemel değiş sadece dönüşte arablar yön değiştirmiyor denmiş maşşalh 1,5 kırmış çok saçma inceleme yapmışsınız.birde enyiyi sürüş simülatörü demiş 8,8 vermiş.ufak hataları tonla artı kapatmış diyor

alperakg

13.12.2010 20:25:12

0
bu inceleme yapanı kınıyorum.oyun müthiş graikli diyor ufak hatalar belli olmuyor diyor grafiğe 9 veriyor tövbe estafurullah.resmen başka site notlarına özenilmişseyirci detaysız değil bir kere o kadar hareket ediyorlar o 1-2 pistte seyirce durağan diğerlerinde iyi grafiklerde

alperakg

13.12.2010 19:59:17

0
bergx arkada şimdiye kadar 3 yama çıktı.sende oyun yok galiba oyun olmadan konuşmayın.birde 1-2 tane daha gelecek ve sürekli güncellenecek.

GT_55

13.12.2010 18:51:38

0
Valla o bekleyenlerin sorunu.Benim için oyun bir kaç ufak tefek eksik dışında tam istediğim gibi geldi..

Vampire Lestat

13.12.2010 15:38:13

0
oyunu hazırlayan ekibin enerjisinin ,dikkatinin dağıtıldığı o kadar belli ki,yok şuda olcak yok buda olacak diye,arkadaş bize 600 küsür japon arabası lazım değildi,400-500 premium araba yeterdide artardı,yeterki adam gibi olsun,biz razıydık,yok 1000 tane 1000 tane diye işin cakasına kaçtılar,artı ekibin sırf 2 yılını oyun 3D olacak diye çalmışlar,ne gerek vardı,şuan kaç kişinin 3D tv si var,çeşit çeşit ıvır zıvıla uğraştırırsan ekibini,50 parçaya bölersen konsantrasyonu böyle ona buna eğlence olursun,ben bile haftaladır başından kalkamama,bağımlısı olmama rağmen bazen öyle sert eleştiriyorumki oynarken, art niyetli fan boylar ne demez siz düşünün

Nathan_Drake

13.12.2010 15:37:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vampire Lestat

aranıyor çünkü polyphony nin kendi dingilliğinden,verdi gazı verdi gazı,beklentileri yükselttikçe yükseltti,şimdi millet bakmadığı yerlere bakıyor,her taşı kaldırıyor burda ne var diye... kusursuz oyunlar,daha iyi yapay zekalar için daha zaman var,sektör hala gelişim sürecinde,taşların tam olarak oturması için tüm oyun sektörünün en az 6-7 yılı var
arabaların uçmasını mı bekliyordun ferrari f458 al ve şehir pistinde yarış (örnek:madrid gibi) bakayım izlenimlerin ne olacak ayrıca seyircilerden bahsedilmiş videoda nasıl dikkat edicekseniz artık yarışın içinde !! ayrıca o seyircile fifa 11 de bile yok kaldıki futbolun en önemli öğesi kusursuz oyun yok bunu anlayın artık her oyunda mutlaka birkaç pürüz oluyor ama arabyla yarışırken hiçbirşey dikkatinizi çekmiyor ne hasar almayan araba ne insanların yapmacık durması ne yarıştaki standart arabaların grafiği ne de gölgelerin elektriklenmesi...Ve konudakilerin çoğu xboy.. bulmuşlar boş konuyu yardırıyorlar helal olsun be ayakta alkışlıyorum azminizi yılmadan her konuyu provake edebiliyorsunuz

SaMueL 19.o7*

13.12.2010 15:19:21

0
BU devirde bu oyun daha iyisini bekliyor insan

Vampire Lestat

13.12.2010 15:10:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: SONY_55 tüm incelemerde hiçbir oyunda aranmayan özellikler nedense bu oyunda çok aranır olmuş.İlginç gerçekten..
aranıyor çünkü polyphony nin kendi dingilliğinden,verdi gazı verdi gazı,beklentileri yükselttikçe yükseltti,şimdi millet bakmadığı yerlere bakıyor,her taşı kaldırıyor burda ne var diye... kusursuz oyunlar,daha iyi yapay zekalar için daha zaman var,sektör hala gelişim sürecinde,taşların tam olarak oturması için tüm oyun sektörünün en az 6-7 yılı var

GT_55

13.12.2010 14:55:27

0
@dodocan Ani fren yaparsan veyahut bir yerde kaza olmuşsa ve akan trafik hızlı ise zincirleme kaza kaçınılmazdır.Yapay zekada bazı hatalar olduğu doğrudur ama sonuçta her oyunda olan bir şey bu.Bu kadar abartmaya gerek yok..Hasar hakkında bir kaç şey söylenmiş ama siz sanırım o anda başka bir şey ile meşguldünüz.Hasar ile ilgili tam yorum yapabilmek için level seviyesinin 40'a gelmesi lazım.İncelemede gördüğüm kadarı ile level 5'teydi oynayan kişi.Aslında bu da biraz soru işareti ama neyse..Sonuçta hasar ve kazalar ile ilgili söylenecek şeyler söylenmiş.Bu arada sadece bu inceleme değil diğer tüm incelemerde hiçbir oyunda aranmayan özellikler nedense bu oyunda çok aranır olmuş.İlginç gerçekten..

GT_55

13.12.2010 14:43:37

0
Aslında bu tür yarış simulasyonları incelemeleri simulasyondan anlayan birinin yapması daha isabetli olur.Genel olarak başarılı bir inceleme ama zorlama puan kırmalar olduğu da su götürmez bir gerçek.İncelemede dünyadaki diğer sitelerin verdiği puanlardan etkilenilmiş.

CaSsErDoDo

13.12.2010 14:43:02

0
incelemede araçlar size bodoslama dalmıyor diyorsunuz ama tünelin içinde 10 araç tren oluşturuyor bu nasıl iş?grafiklerlerden bahsedilirken kare kare olan gölgelerden bahsedildiğini duymadım?hasar olayı hakkında hiçbirşey söylenmemiş? emeğinize saygı gösteririm ama bu inceleme ya eksik yada bilerek es geçildi böyle şeyler.

Raven~

13.12.2010 14:34:36

0
Oynamayi beceremiyorum demiyoda oynanabilirlik 8.5 vernişsiniz :) bence düşük vermişsiniz puanlari seslerde her şey çok iyi iken araba arabaya çarpınca bozuk ses geliyor diye 1.2 puan kırmıssınız...Cok ufak hatalardan dolayı düşük puan vermişsiniz beklenti büyük olduğu için istediginizi bulamadınız herhalde ondan böyle düşük verdiniz yoksa 9 dan asagı bir puan yakısmaz...

Nathan_Drake

13.12.2010 14:29:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: WarriorAngel GameX fuarında 3D-Sony TV eşliğinde, simülatörün içinde oynadım. Oyunu beğenmedim. Tek beğendiğim şey oynadığım direksiyonun kalitesiydi. Gamepad'le hiç oynamazdım. Grafikler güzel falan değil, GT 4 den biraz iyi diyicem nerdeyse. Pistler iğrenç, 2D modellemeler gördüm kaç kere.. Oda yarım saatlik oynamayla.. Sesler iyiydi. Bi ara drift yaptım yarışın ortasında, hoşuma gitti. Gitmesinin tek nedenide direksiyondu malesef. Oyunun kendisine gelicek olursak, duvara sürte sürte giden arabalarla dolu bi oyun, ve bu oyunun adı simülasyon. Yanlış. Ben Hot Pursuit 'i oynarken daha çok keyif alıyorum. Daha demin kapattım oyunu 2 saattir BMW m3 le dağ tepe drift yaptım. Bi oyuncu olarak mutlu muyum ? Mutluyum. GT5'i ben beğenmedim. En azından bunca zamandır emek harcanan, övülen bi oyun , böyle olmamalıydı. Bi Black Ops, bide GT5 bu senenin 2 büyük hayal kırıklığı..
yarıştığın arabalar mı duvara sürtüyordu yoksa senmi eğer sen isen bu oyun simulasyon nfs değil nfs den keyif alıyorum demen zaten olayı bitiriyor ayrıca yarım saat oynayıp oyunu çözdüysen bravo

GodOfWar58

13.12.2010 14:22:53

0
Şimdi konuya şöyle giriş yapalım; Oyun bence gayet güzel.Beklenenide çok olmasada verdi.Peki oyuncular neden hala daha fazlasını istediler veya beklediler?Çünkü Kazu oyunculara çok şey vaat etti.Yok şöyle olcak yok böyle olcak,yok şu kadar araba olcak,çok fazla detay olcak vs... diyerek oyuncuları çok büyük bir beklenti içine soktu.Bence bu kadar çok araba olcağına 300-400 araba olsaydı en detaylısından olsaydı.Neyse bence bu kadar beklenti için sokulmasaydı oyuncular bu oyun daha çok beğenilirdi diye düşünüyorum. Sonuç olarak; GT5 her Ps3'lünün oynaması gereken bir oyundur. [Tabi bu benim fikrim]

This Time

13.12.2010 14:21:50

0
başarılı bir inceleme teşekkürler bsc

arda_tirmas

13.12.2010 14:19:40

0
Oynanabilirlik puanı neden 8.5 verilmiş anlayabilen varmı, oynanabilirliğe övgüler yağdırılmış ama puana bakın istediğiniz arabayla yarışı kazanamamak veya kolay kazanmak neden bu kadar puan götürürüyor, bence ortalamayı düşürmek için bu puan verilmiş gibi görünüyor çünkü ortada gerekçe yok, bahsedilmeyen birçok artılar ve eksikler var ama puanlama dışında başarılı bir inceleme olmuş

BERGX

13.12.2010 14:14:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: alperakg bsc incelemeleri hep büyük sitelere bakarak yapıyor onlar ortalama bu puanı verdi diye.5 dk oynayıp not veren siteler ortalamayı düşürüyor szide onlrara bakıp not veriyorsunuz.bakın bsc notları hep büyük site notlarıyla nerdeyse aynı bence bu yorun en az 9.6 lık oyun.lütfen incelemeleri tarafsız yapalım.siz bu incelemeler bakmayın bence alınıp oynanıp koleksiyona konması gereken oyun.eksi dedikleriniz yamala gitti çoğu.büyütülecek eksiler değil
yama cıkmasına 1 aydan fazla var nasıl yamayla gitti??

South Korean

13.12.2010 14:07:55

0
pist yarışlarını hiç sevmiyorum, başta videoyu izlerken grafikler güzel görünmüştü fakat sonra seyircileri 2d karton görüntüleri görünce beğenmedim. neden trafikte süreceğimiz simulasyon tarzı oyun falan yapmazlar. hep yarış yarış nereye kadar bu oyunlar birtek beğendiğim, video sonlarında minibüs falan gördüm onlarla sürmesi zevkli olabilir

d3l1kanli

13.12.2010 13:53:33

0
gerçekten çok kötü ve kabataslak bi inceleme olmuş konsolüssü sitesinde bile 1 saat kameranın karşısına geçip video inceleme yapmışlar

alperakg

13.12.2010 13:27:47

0
bsc incelemeleri hep büyük sitelere bakarak yapıyor onlar ortalama bu puanı verdi diye.5 dk oynayıp not veren siteler ortalamayı düşürüyor szide onlrara bakıp not veriyorsunuz.bakın bsc notları hep büyük site notlarıyla nerdeyse aynı bence bu yorun en az 9.6 lık oyun.lütfen incelemeleri tarafsız yapalım.siz bu incelemeler bakmayın bence alınıp oynanıp koleksiyona konması gereken oyun.eksi dedikleriniz yamala gitti çoğu.büyütülecek eksiler değil

Project Scorpio

13.12.2010 13:21:32

0
Çok yerinde bir puan vermişsiniz daha fazlasını hak etmesi için dediğiniz hataların olmaması gerekiyordu.

Source

13.12.2010 12:27:55

0
İnceleme için teşekkürler

Carcharot

13.12.2010 12:11:06

0
Geldi inceleme. Izleyelim bakalım. Teşekkürler BSC

Vampire Lestat

13.12.2010 11:57:15

0
söz edilmeyen bir şey daha var,adamı piskopata bağlayabiliyor,insanda aşırı hırs duygusu yaratıp,makinayı aşırı ısınmadan yaktırabiliyor,kaç paraya mal oldu şu oyun bana ya,neyse canı sağolsun,atın ölümü arpadan olsun

Guest-E502C764D

13.12.2010 11:53:01

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Vampire Lestat aman sayın editör,yüce GT ye şurası eksik olmuş denirmi,çarpılırsın walla,göklerden inme o,onda eksik olamaz

Vampire Lestat

13.12.2010 11:49:12

0
aman sayın editör,yüce GT ye şurası eksik olmuş denirmi,çarpılırsın walla,göklerden inme o,onda eksik olamaz

blank42

13.12.2010 11:28:02

0
Film şeridi güzelmiş 10.dakikada

Tahmazoğlu Tahir

13.12.2010 11:18:46

0
Oyunun incelemesinde gördüğüm kadarıyla çok detaylı bir oyun yapmışlar nasipse almayı düşünüyorum yakında

Doritozz

13.12.2010 10:54:32

0
Mükemmel bir sürüş hissi var oyunda parasının her kuruşunu hak ediyor

haso_mari

13.12.2010 10:29:33

0
Akşam bilgisayarımda incelemeyi izlemek için sabırsızlanıyorum. Bu kadar süre geçti, umarım bunun sebebi level 40 a gelip de tam hasar desteğini video incelemede belirtmek olmuştur...

Master_Evil

13.12.2010 08:27:18

0
oyun güzel de kendinden bekleneni verememiş mafia2 gibi

BSC Misafiri

13.12.2010 08:25:59

0
Ahaha geri geri birincilik iyimiş :D

BSC Misafiri

13.12.2010 08:25:35

0
Bazı eksikleri olsada gelmiş geçmiş en iyi yarış oyunu bence. Oyun çok zevkli. Zaten en hızlı satan oyun oldu kendi türünde...

vector x-31

13.12.2010 06:36:40

0
şaka bi yana henüz tamamlanmamış bir gt5 ile karşı karşıyayız bakalım update leri bekliyoruz artık

@Majesty

13.12.2010 06:27:58

0
Video güzel de atari kasetleri gibi olmasın üzeirnde renkli tvde renksiz

Prоwler

13.12.2010 06:23:13

0
Bu sefer artılar eksileri götürmüş.Kim ne derse o kusurları kusurdan saymak bence doğru olmaz.Diğer serilerin yaptığı gibi detaya girmeyip olaydan sıyrılmaktan iyidir bence.

sagirtr

13.12.2010 05:17:55

0
Kinect'in piyasaya düştüğü şu günlerde PS3 almak için tek sebebim olabilirdi; Gran Turismo 5. Fakat buna gerek kalmayacağı belli. Büyük beklentilere girmemek elde değildi onca senenin ardından. Girdik ama daha fazla araba ile az daha iyi grafik dışında bir şey göremedik. Forza Motorsport 3 oynayınca da çok şey kaybetmeyeceğim herhalde. Asıl korkum, yıllardır içimizi kemiren Diablo III'ün de böyle hazin bir sonla önümüze gelmesi olur :) Kendimi intihar ederim.

uranus666

13.12.2010 04:04:04

0
direksiyon başına geçip yarışa odaklandığınızda birde müzik kütüphanenizden sizi coşturacak parçada ilave edince,eksiklik olarak sayılan şeylerin farkına dahi varmıyorsunuz :) bu arada inceleme çok güzel olmuş,teşekkürler

Ahmeteyup

13.12.2010 03:38:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: WarriorAngel

Oyna kardeşim lafımız yok. Fan boyluk yapmayın şöyle canımızı yiyin. Bu arada video yu izleyemedim açılmadı ?
Alternatifi olmayan bir oyunun eksiği olacak elbet. Eksiklerini kabul edip oynarız biz demek istedim. Yoksa hangi oyunu getirsen illa bir eksiği hatası var. Videoda da belirttiği gibi çok artısı var. Biz o artılara yoğunlaşırsak daha fazla keyif alırız diye düşünüyorum

GT_55

13.12.2010 03:23:25

0
Güzel inceleme.Teşekkürler. Yalnız oyunu 5 dk. oynayıp bu oyun olmamış diyenlerin yorumlarına zerre itimat etmemek lazım.Niyetleri belli çünkü bu kişilerin.

BSC Misafiri

13.12.2010 03:07:26

0
En çok merak ettiğimiz kaza sistemiydi hiç yer verilmemiş. Oldu mu şimdi bu, o kadar da bekledik.

BERGX

13.12.2010 02:59:02

0
Eksikleri hataları cok fazla olmasına ragmen ps3 kullananların alabılecegı TEK oyun cunku alternatifi yok oyun okadar genişki hataların cok olmasına ragmen oyun içinde fark etmiyorsunuz yada takmıyrsunuz kafanıza : bircok yerde okudugum lafların özeti ) sonucta 200 araba premium yanıdeselerdeki 200 araba var kokpit detay super vayy derdık 1000 deyince tabıkı gozumuzde buyuttuk cok sey bekledık oyundan okadr cok sey beklendıkı ki bunda Kazununda rolu buyuk cok iddalı sozlerı var neyazıkki beklentı buyuk olunca ve cok cok basıt hatalar ornegın : yoldaki cisimler carpıyrsunuz ama arka aynada o cısımler gozukmuyor yoklar ama dondugunuzde orda duruyorlar (detay) en onemlısı sımulasyon ıse GERCEGE en yakın ıse arabada hasarın belli sevıyeye baglanmadan gerceklesmesı gerekırdı oyun basında para vss de hasara gore hesaplanırdı gectım kapı kopması kaput kırılması yanı bır cızık dahı olmazmı gercekcılık adına buyuk kayıp seslerde aynısekılde dup dıyor resmen nasıl yani? ve carpmlar carpma mesafesıne dıkkat edın sankı 1metre var capmanıza yolda duvara veya ondekı arabaya ama daha yaklasmadan carpıyrsunuz buda buyuk hata menusu kullanıcı dusmanı olmus hıc kullanıslı degıl ama herseye ragmen ınsan mukemmelı aruyor 5 yıldan sonra neden bukadar basıt hatlar var demeden de gecemıyor adamlar 5yıldır test edıyorlar bunca hatayı eksıgı gormemelerı mumkun degıl umarım cıkacak yamalarla eklentılerle oyundakı hatalar aza ındırgenır buarada ''Gran T.5 DE Kafa kafaya carpıstıgınızda hayatınızın bır fılm serıdı gıbı gozunuzun onunden gectıgını soylemek ısterdım'' kısmını bi an için gercek sandım Kazu bu yaparmı yapar Ersin Kılıç gzl ınceleme tebrıkler keske oyunun online kısmınıda degerlendırseydınız o da cok onemlıydı sanırım yaptıgınız en uzun inceleme olmus

Guest-E502C764D

13.12.2010 02:12:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: Ahmeteyup Black ops da güzel gt5 de güzel beğenmeyen oynamasın biz oynarız...
Oyna kardeşim lafımız yok. Fan boyluk yapmayın şöyle canımızı yiyin. Bu arada video yu izleyemedim açılmadı ?

Ahmeteyup

13.12.2010 02:08:59

0
Black ops da güzel gt5 de güzel beğenmeyen oynamasın biz oynarız...

yusei

13.12.2010 02:06:48

0
oyunu oynamadım ancak oynanabilirliğe çok düşük not verilmiş.

Guest-E502C764D

13.12.2010 02:05:33

-2
GameX fuarında 3D-Sony TV eşliğinde, simülatörün içinde oynadım. Oyunu beğenmedim. Tek beğendiğim şey oynadığım direksiyonun kalitesiydi. Gamepad'le hiç oynamazdım. Grafikler güzel falan değil, GT 4 den biraz iyi diyicem nerdeyse. Pistler iğrenç, 2D modellemeler gördüm kaç kere.. Oda yarım saatlik oynamayla.. Sesler iyiydi. Bi ara drift yaptım yarışın ortasında, hoşuma gitti. Gitmesinin tek nedenide direksiyondu malesef. Oyunun kendisine gelicek olursak, duvara sürte sürte giden arabalarla dolu bi oyun, ve bu oyunun adı simülasyon. Yanlış. Ben Hot Pursuit 'i oynarken daha çok keyif alıyorum. Daha demin kapattım oyunu 2 saattir BMW m3 le dağ tepe drift yaptım. Bi oyuncu olarak mutlu muyum ? Mutluyum. GT5'i ben beğenmedim. En azından bunca zamandır emek harcanan, övülen bi oyun , böyle olmamalıydı. Bi Black Ops, bide GT5 bu senenin 2 büyük hayal kırıklığı..

Banzai!

13.12.2010 02:03:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: Devoin Ne yani nfs hot pursuit daha mı iyi puan aldı ?
hala şu 2 oyunu aynı kefeye koyanlar var ya

Devoin

13.12.2010 01:59:56

0
Ne yani nfs hot pursuit daha mı iyi puan aldı ?

xamaximax

13.12.2010 01:47:51

0
kartingde geri vites koymalarını vurgulamanız guzel olmus birde seslere cok vermissiniz oda sırf Türkçe nin hatırına verdiniz diye dusunuyorum grafık 8.5 ses 7 oynanabilirlik 10 bence

GoldPunch

13.12.2010 01:41:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nike Bu oyunda kaza efekti mevcut değil mi kafa kafaya çarpışılıyor videoda araçta en ufak bir şey yok ve gerçekten de bidona çarpılmış gibi bir ses geliyor...
Oyunda level sistemi var. Level atladıkça araçlarımız daha fazla hasar almaya başlıyor. Ayrıca online mod ayarlarında mekanik hasarı ''ağır'' olarak seçersek, mekanik hasardan maksimum faydalanabiliyoruz.

Nike

13.12.2010 01:27:20

0
Bu oyunda kaza efekti mevcut değil mi kafa kafaya çarpışılıyor videoda araçta en ufak bir şey yok ve gerçekten de bidona çarpılmış gibi bir ses geliyor...

devmanetihad

13.12.2010 01:19:43

-1
hak ettigi kadar puan almis tesekurler guzel inceleme BSC Puanı 8.7

Banzai!

13.12.2010 01:12:42

0
teşekkürler incelemede dikkatimi çekti. gölgeler çok kötü gözüküyor.

Nike

13.12.2010 01:12:19

0
En sonunda inceleme geldi teşekkürler...

-SnowStorm

13.12.2010 01:11:52

0
Tek kelimeyle muhteşem.

GoldPunch

13.12.2010 01:09:59

0
Sonunda inceleme de geldi. Bir kaç eksikliğin dışında, sürüş hissini gayet güzel yaşattıran oyun.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Gran Turismo 5 7/10 14 oy
KÜNYE
Gran Turismo 5
+ TAKİBE
AL
31 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,7 Puan
2.0
3
OY
7,3
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız