Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Mass Effect 3 Video İnceleme

21 Mart 2012 Ersin Kılıç 69 İzlenme Sayısı: 58383 Video süresi: 14:24 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Büyük macerada sona gelindi. Bu sefer ki mücadele ise savaşmakla değil, hayatta kalmak ile alakalı!

Mass Effect Mass Effect 2 Mass Effect 3 Action RPG Bioware EA Games Xbox360 PC
Sıcağı Sıcağına - Counter Strike: Global Offensive 1e1 Haber: Keyifli Teknoloji Programı 23 Mart/2012
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Değişik Biri

19.5.2013 20:42:21

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyun her yönden fail olmuş. Yetersiz sonu, animasyonlar, grafikler, oynanış, serbestlik, dialog sistemi

BSC Misafiri

15.5.2013 23:13:32

0
mass effect 3'ün bir bölümünde takıldım. Geth ve quarian arası barışı yapamıyorum internetten inceliyorum anlamadım illa bir taraf yeniliyor yardım ederseniz çok sevinirim.

BSC Misafiri

30.1.2013 20:55:45

0
Tesadüfen gördüğüm Mass Effect 2 oyununu alarak çok iyi bir iş çıkarttığımı şimdi çok daha iyi anlıyorum. İnanılmaz bir seri.

zugob

8.4.2012 15:11:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri bu videoları nereden indirebilirim proje ödevi varda!!!
mozilla firefox kullanıyorsan eklenti olarak download helper'ı kurup indirebilirsin

BSC Misafiri

2.4.2012 00:55:00

0
bu videoları nereden indirebilirim proje ödevi varda!!!

sniper23

24.3.2012 13:07:03

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Fornicras. TTNET Adil Kullanım Kotası Mağdurluğu + BSC'nin dandik video oynatıcısı = Video izlemek mi? O da nedir?
+1000

desiremusic

24.3.2012 00:16:23

+5
TTNET Adil Kullanım Kotası Mağdurluğu + BSC'nin dandik video oynatıcısı = Video izlemek mi? O da nedir?

FearMaster

23.3.2012 20:36:50

0
"Aha şimdi hapı yuttuk."

BSC Misafiri

23.3.2012 20:04:23

0
grafiklerde cisimlerin içinden geçilmesinden yakınmışsınız ancak konsollarda zaten performans için cisimlerin içi boş yapılır.bu nedenle buglar ortaya çıkmış ancak pc'de böyle bir sorun yok

Tenth Doctor

23.3.2012 19:17:10

0
oyunu üç kez bitirdim inceleme daha yeni geliyor :D

Lincourt

23.3.2012 18:38:38

+4
Yorum ve eleştirileriniz için teşekkürler arkadaşlar. Başta çalan müzik; Two Steps From Hell - After The Fall

BSC Misafiri

23.3.2012 11:36:34

0
tabıkıde konsolda en iyi grafik xbox ta yine..

BSC Misafiri

22.3.2012 18:32:53

0
bioware güzel oyunlar yapıyor lakin final yapmayı beceremiyor. DA Orgins mükemmel bir oyundu DA2 ile batırdılar,Mass Effect in ilk iki seri mükemmeldi bu oyununda sonunu yapamadılar rezil etmişler oyunu

miracsu

22.3.2012 17:40:40

+1
Arkadaşlar Baştaki Açılış Müziğini Bilen Var Mı.İsmini Verseniz.

x.InfecteD.x

22.3.2012 15:20:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BigCrunch Şu uzay konulu hiçbir şeyi sevmiyorum sevemiyorum. Ne Star Wars ne Halo ne Mass Effect. Sorun bende mi ?
Yine de profil resminde uzay varsa evet sorun sende.

Drakoid

22.3.2012 15:04:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: tizar

birinizde unc3 demeyin be dişimi kıracam. a firması ps3 e özel oyun yapıp pc ye yapmayınca pcnin o oyunun grafiklerini veremeyeceği anlamına mı geliyor? performanslı pclerimizde oynayamıyoruz tüh tüh. demek ki bizim pcler performanlı değiller bizi kandırdılar kandurukçular ehi. pc oyunculuğu zaten sizin sığ beyniniz ile gördüklerinizin çok ilerisinde hiç anlayamayacaksınız. valla o beyniniz nasıl çalışıyor bir anlayabilsem yorumlarınızı okudukça insanın dünyada yaşama hevesi kaçıyor.
Eveet, ne kadar kit oldugunuz anlasiliyor. Ben hem pc hem de ps3 oyuncusuyum. Benim hangi lafimdan nd u3'u pc'ye yapsa pc kaldiramaz lafini cikardiniz? Bir de beynime sig deyip hicbir zaman anlayamacaksiniz demissiniz. Yazik cidden yazik eminim pc oyuncusu olarak sizden daha cok sey biliyorumdur. 2sinin de zevkleri farkli 2si de guzel. Isi konsol pc savasina donusturmeseniz olmaz zaten, dimi? Sizin gibileri anlamiyorum, nedir bu sahip olmadigi seyi yerden yere vurma istegi?

x.InfecteD.x

22.3.2012 15:01:24

+2
quote:

Orijinalden alıntı: AnduriLXx oyun baştan sona sübliminal mesaj içeriyor tam bir illuminati kaşarı bişey nasıl bu kadar kör oldunuz ?
Tamam biz seni sonra ararız

Wayward Son

22.3.2012 14:32:34

0
Multiplayer'ı deneme fırsatım yeni oldu. Açıkcası çok bir şey beklemiyordum. Umduğumu buldum. Bioware multi için kasacağına RPG öğelerini kırpmasaydı keşke, onlara yoğunlaşsaydı. Zamanında çok laf ettik, ''ME'ye multu gitmez'' dedik. Bir grup çıktı multi isteriz diye. Merak ediyorum kaçı orjinal aldı da multi oynuyor şu an. Gereksiz olmuş bence.

selmes

22.3.2012 14:08:24

0
Mass Effect 3'ün grafikleri, 2'nin çok ilerisinde.Grafiklere verilen puanı görünce, şaşırmadım desem yalan olur.Onun dışında inceleme fena değil.

radon98

22.3.2012 13:57:22

0
oyunçeviri.com türkçe yama çalışmasını başlatmış.oyunu yükledim bilgisayara daha hiç dokunmadın türkçe yamasının çıkmasını bekliyorum :D

sfgsfgsfg

22.3.2012 13:35:43

+3
Kusura bakmayın ama en düşük puan veren sitelerden birisiniz.Ersin niye son inclemelerin gerçekten sürekli düşük oluyor.

MiQelangelo

22.3.2012 12:36:53

+4
Serinin diğer oyunlarının gerisinde kalan grafik sizden 8.5 mu alıyor? Soruyorum inceleyen arkadaşa dürüst olsun serinin diğer oyunlarını gerçekten oynadınmı? Bu oyunun grafiklerini serinin diğer oyunlarına nazaran belki de 2 kat iyidir, yani arada bariz gelişmeler var ve bunu 5 yaşındaki çocuk bile görür, tüm inceleme yapan siteler içinde en düşük puanı verenler içinde siz varsınız 8.5 bu oyunun grafiklerine saygısızlıktır, siz kimsiniz ki oyunları bu şekilde değerlendirebiliyorsunuz acaba, oyunu inceleyen profesyönel bir takımınızın olması gerek, bu konuda bilgi sahibi olmanız gerek ki dünya da sayılı siteler arasına girebilin, yapamıyorsanız puan sisteminden vaz geçmelisiniz, bu incelemenin ciddiye alınacak bir tarafı yok.

ZekeTyLer

22.3.2012 11:50:50

0
rpg den aksiyona geçmesi beni yıprattı kaplamalara gelirsek 2. oyundaki kaliteye yaklaşamıyor acaleye gelmiş çıkmadan çok heycanlıydım ama oyun çıkdıktan sonra o heyacanımı koruyamadım yavan bir yapı vardı.

FATİH_SULTAN

22.3.2012 11:35:04

0
Müzikler harika. İnceleme için teşekkürler...

Wayward Son

22.3.2012 11:16:18

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri @ Wayward Son ilk yorumunda benim gibi has RPG seven, Bioware'in Dragon Age Origins, Mass Effect 1-2 oyunlarına tapan birinin duygularını tamamen anlatmışsın. Tıpkı senini gibi uzun uzun yazacaktım her detaya değinmişsin. Bende yan görevleri sürekli oynarken yahu şimdiye kadar dünya kül olmuştur dedim. Hikayede o kadar çok mantık hataları var ki saymakla bitmez. Yani full Renegade karakter yapsam o bile ekrandan bana dönüp ee artık dünya'da azıcık kurtarılacak yer kaldıysa gidelim diye isyan çıkarır o derece. Kesinlikle o sıkıcı dediğimiz mineral arama olayını bile arar oldum oyunda, sırf RPG değerleri adına. Hele kimse değinmemiş ama Tali'nin yüzü nasıl bir skandaldır!!!! Getty images adlı bir fotoraf sitesinden 'free sample' bir fotoraf alıp sadece gözlerini kayırıp ilkel düzeyde photoshop işlemleriyle sen serinin hayranlarına bunu sun. Aklıma çalışanlar içerisinde muhtemelen geçmiş bir diyalog geliverdi... 'eee beyler sağlam aksiyon koyduk zaten casual oyuncuları, GeoW kitlesini kaparız, ee kinect olayınıda kusursuz yaptık, eee hikaye sunuşumuz yine çok iyi, araya RPG ciler için ilk oyunlardaki port'u destekleyecek Geth-Quarian Barışı, Mordin'i kurtarma, ilk oyunda kurtardıysanız yanınıza ally olarak gelen Rachni Queen'i koyduk, Wrex ölürse-ölmezse değişen bir kaç sahne ve detaylar koyduk eeee daha ne yapalım? Biri sorar peki ya Tali'nin yüzü... Sh.t! onu unuttuk beyler hemen bi ayar çekiverin.... Kaidan ve Willams'ın dönmesi çok güzel olmuş, sırf bu sebepten Kaiden'ı kurtararak yeniden ilk 2 oyunu tekrar oynayacam ( ilk oyunda Ashley'i kurtarıp devam etmiştim) Takıma bir Krogan nasıl konmaz, aktif üye yapmasam bile yanıma arada almayı pek seviyordum ki zaten Renegade karakter için oldukça uyumlu bir ırk, ben paragon karakteri tercih ediyorum ama renegade olsam kimi alacam yahu. Mass Effect 1 den geri gelen Kaiden ve Ashley( ki sadece 1'ini seçebiliyoruz) güzel olsada neden Mass Effect 2 deki o karizma karakterler yok?! Jack'e harika bir imaj vermişler 10 dakikalık rolü içinmi? ya Legion'a ne demeli?! Mordin zaten bir amaç için konmuş... Thane desen öyle... Miranda sanki ikinci oyunun gözbebeği değilmiş gibi... Allah'tan herzaman en sevdiğim eleman Garrus var ki olmasa fan lar isyan çıkarırdı sanırım Özetlersem, ilk 2 oyundaki karakteri port edip o oyundaki verdiğiniz kararların yansımalarını görmesem şuan nasıl bir tonda yazıyordum bilemezdim. Habi çok sinirlenirsiniz tam bir delilik yapacakken biri dur lütfen der ya o durumdayım resmen. Geçmişteki bu 2 başyapıt olmasa ME3 kendi başına kesinlikle serinin gerisinde olmuş. Üstelik hikaye olarak potansiyeli daha yüksek iken. Şu fikrinden dolayı tamamen tebrik ediyorum arkadaşım... Neden bu Repear isyanı en başta başlıyor, tehdit kendini hissettirse yavaş yavaş birşeyin yaklaştığını bilsek, onun gerginliği ile yan görevleri yapsak ( Dragon Age Origins'e selam olsun) dediğin gibi muhteşem olurdu. Son söz, oyun resmen bangır bangır benim daha zamana ihtiyacım var diye bağırıyor. Resmen eksiklikler diz boyu. Yahu 1 yıl daha çalışılsa yemin ediyorum tüm RPG öğeleri dolup taşardı, ME2 den farkı kalmazdı, ama niye daha fazla satmayacak ki, işte sektörün geldiği durum...Ve açıkçası RPG-Action-Story gibi bir tercih nasıl bir garipliktir, bikere senin daha kitlenene güvenin yok, sunduğun oyunun, kurallarının arkasında durmuyorsun! Ama grafik, seslendirme, aksiyon, hikaye anlatımıyla öyle bir geçiştirmişler ki eksiklikleri hakkını verelim bu bir uzmanlık işi. Ne yazık ki Bioware'in EA'den tek öğrendiği yada öğrenmek zorunda kaldığı şey bu oldu. Maxis, Westwood dan sonra bu gidişle Bioware'de ruhunu yitirdi, ytirecek... yazık Dragon Age origins ve ilk iki ME'yi oynarken hala böyle firmalar var ne mutluluk verici dediğim günleri hatırlarım. Saygılar... Derin_Frekans
Bioware'in bu denli farklı projelere bölünmesi kesinlikle bunun en baş sebebidir. Aynı anda 3-4 tane üst düzey oyun yapmak çok ağır bir yük. Özellikle Bioware ve C&C birlikteliği pekala başka bir stüdyoya kaydırılabilirdi. Fakat her ne olursa olsun, işgal olayının çok erken başlatılması ve son sahnedeki seçimlerle saçma Reaper açıklaması dışında hikaye mükemmeldi. Epic kelimesi tam anlamıyla karşılığını buldu diyebilirim. Astronomi delisi biri olarak, Amiga'daki Mercenary serisinin delisi olarak ME serisi benim için çok ayrı bir yere sahip. Bir oyun olarak ME3 çok başarılı diyemem. Ama sırf eşsiz hikayesi ve atmosferi için, karakterleri ve evreni için en az 9 puanı hakediyor. Dediğim gibi işgal 20. saatten sonra falan başlasa o zamana kadar bol bol yan görev yapsaydık. Sonra yoğun bir şekilde ana hikaye üzerinden gidilseydi gerçekten daha güzel olurdu. Neyse ki N7 görevleriyle birlikte ana görevler doyurucuydu ama işte insan neden daha iyisi olmadı diye sormadan edemiyor. Hakkını yemeyeyim ama. Cerberus üssüne saldırdığımız andan itibaren dünyayla bağlantım koptu. Hele Londra sahneleri, o cehennem ortamı, son kez verilen briefing, Shepard'ın Beam'e yürüyüşü, Citadel'de son kozların oynanması... Muazzamdı.

tizar

22.3.2012 09:49:06

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Grafikler kötü değil ki. Tamam yer yer baya kötü kaplamalar vardı. Ama millet bunu shooter olarak algıladığı için Crysis grafiği bekliyor. Crysis 40-50 saat oynanışa, bu kadar metin derinliğine, içeriğe sahip olsa o grafiği zor görürdük. Skyrim çıktığında da '' bu grafikler ne oynanmaz'' diyen bir sürü garip adam türedi. Tabi hayatlarında TES serisi oynamamışlar, grafik modlarını görünce adamların dünyası kaydı:)
tamamen katılıyorum. 5, 6 saatlik senaryo moduna, 1000 satır metne sahip oyunlarla rpgleri kıyaslamaya çalışıyorlar. Ben Ersin in yaptığı puanlamayı haksız buluyorum. bilmiyorum puanlamayı yaparken acaba sonu hakkında gelen eleştiriler etkili mi oldu? ki oyuna daha bir sürü dlc gelecek buna yeni final dahil. şu haliyle gördüğümüz oyun aslında %75 i. bu oyun kesinlikle dokuz ve üzeri benim fikrime göre 9.5 genel puanı hakediyor. ayrıca yapılan inceleme içinde bu kadar ayrıntıya sahip bir oyun için çok kısa tutulmuş. bu oyunun yarısı etmeyecek oyunlara yarım saatlik incelemeler yapılırken 14 dakika nedir?

BSC Misafiri

22.3.2012 09:47:03

+1
oyun sonundaki seçim o kadar gereksiz olmuş ki.. adamlar oyunu bitirmek için ne yapacaklarını şaşırmışlar resmen. güzelim seriye yakışmadı bu son.

BSC Misafiri

22.3.2012 09:46:49

0
Video incelemelere daha fazla ağırlık vermelisiniz BSC ailesi!

BSC Misafiri

22.3.2012 09:46:15

-4
Oyun her yönden fail olmuş. Yetersiz sonu, animasyonlar, grafikler, oynanış, serbestlik, dialog sistemi

BSC Misafiri

22.3.2012 09:46:10

+1
@ Wayward Son ilk yorumunda benim gibi has RPG seven, Bioware'in Dragon Age Origins, Mass Effect 1-2 oyunlarına tapan birinin duygularını tamamen anlatmışsın. Tıpkı senini gibi uzun uzun yazacaktım her detaya değinmişsin. Bende yan görevleri sürekli oynarken yahu şimdiye kadar dünya kül olmuştur dedim. Hikayede o kadar çok mantık hataları var ki saymakla bitmez. Yani full Renegade karakter yapsam o bile ekrandan bana dönüp ee artık dünya'da azıcık kurtarılacak yer kaldıysa gidelim diye isyan çıkarır o derece. Kesinlikle o sıkıcı dediğimiz mineral arama olayını bile arar oldum oyunda, sırf RPG değerleri adına. Hele kimse değinmemiş ama Tali'nin yüzü nasıl bir skandaldır!!!! Getty images adlı bir fotoraf sitesinden 'free sample' bir fotoraf alıp sadece gözlerini kayırıp ilkel düzeyde photoshop işlemleriyle sen serinin hayranlarına bunu sun. Aklıma çalışanlar içerisinde muhtemelen geçmiş bir diyalog geliverdi... 'eee beyler sağlam aksiyon koyduk zaten casual oyuncuları, GeoW kitlesini kaparız, ee kinect olayınıda kusursuz yaptık, eee hikaye sunuşumuz yine çok iyi, araya RPG ciler için ilk oyunlardaki port'u destekleyecek Geth-Quarian Barışı, Mordin'i kurtarma, ilk oyunda kurtardıysanız yanınıza ally olarak gelen Rachni Queen'i koyduk, Wrex ölürse-ölmezse değişen bir kaç sahne ve detaylar koyduk eeee daha ne yapalım? Biri sorar peki ya Tali'nin yüzü... Sh.t! onu unuttuk beyler hemen bi ayar çekiverin.... Kaidan ve Willams'ın dönmesi çok güzel olmuş, sırf bu sebepten Kaiden'ı kurtararak yeniden ilk 2 oyunu tekrar oynayacam ( ilk oyunda Ashley'i kurtarıp devam etmiştim) Takıma bir Krogan nasıl konmaz, aktif üye yapmasam bile yanıma arada almayı pek seviyordum ki zaten Renegade karakter için oldukça uyumlu bir ırk, ben paragon karakteri tercih ediyorum ama renegade olsam kimi alacam yahu. Mass Effect 1 den geri gelen Kaiden ve Ashley( ki sadece 1'ini seçebiliyoruz) güzel olsada neden Mass Effect 2 deki o karizma karakterler yok?! Jack'e harika bir imaj vermişler 10 dakikalık rolü içinmi? ya Legion'a ne demeli?! Mordin zaten bir amaç için konmuş... Thane desen öyle... Miranda sanki ikinci oyunun gözbebeği değilmiş gibi... Allah'tan herzaman en sevdiğim eleman Garrus var ki olmasa fan lar isyan çıkarırdı sanırım Özetlersem, ilk 2 oyundaki karakteri port edip o oyundaki verdiğiniz kararların yansımalarını görmesem şuan nasıl bir tonda yazıyordum bilemezdim. Habi çok sinirlenirsiniz tam bir delilik yapacakken biri dur lütfen der ya o durumdayım resmen. Geçmişteki bu 2 başyapıt olmasa ME3 kendi başına kesinlikle serinin gerisinde olmuş. Üstelik hikaye olarak potansiyeli daha yüksek iken. Şu fikrinden dolayı tamamen tebrik ediyorum arkadaşım... Neden bu Repear isyanı en başta başlıyor, tehdit kendini hissettirse yavaş yavaş birşeyin yaklaştığını bilsek, onun gerginliği ile yan görevleri yapsak ( Dragon Age Origins'e selam olsun) dediğin gibi muhteşem olurdu. Son söz, oyun resmen bangır bangır benim daha zamana ihtiyacım var diye bağırıyor. Resmen eksiklikler diz boyu. Yahu 1 yıl daha çalışılsa yemin ediyorum tüm RPG öğeleri dolup taşardı, ME2 den farkı kalmazdı, ama niye daha fazla satmayacak ki, işte sektörün geldiği durum...Ve açıkçası RPG-Action-Story gibi bir tercih nasıl bir garipliktir, bikere senin daha kitlenene güvenin yok, sunduğun oyunun, kurallarının arkasında durmuyorsun! Ama grafik, seslendirme, aksiyon, hikaye anlatımıyla öyle bir geçiştirmişler ki eksiklikleri hakkını verelim bu bir uzmanlık işi. Ne yazık ki Bioware'in EA'den tek öğrendiği yada öğrenmek zorunda kaldığı şey bu oldu. Maxis, Westwood dan sonra bu gidişle Bioware'de ruhunu yitirdi, ytirecek... yazık Dragon Age origins ve ilk iki ME'yi oynarken hala böyle firmalar var ne mutluluk verici dediğim günleri hatırlarım. Saygılar... Derin_Frekans

Wayward Son

22.3.2012 09:23:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: tizar grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.
Grafikler kötü değil ki. Tamam yer yer baya kötü kaplamalar vardı. Ama millet bunu shooter olarak algıladığı için Crysis grafiği bekliyor. Crysis 40-50 saat oynanışa, bu kadar metin derinliğine, içeriğe sahip olsa o grafiği zor görürdük. Skyrim çıktığında da '' bu grafikler ne oynanmaz'' diyen bir sürü garip adam türedi. Tabi hayatlarında TES serisi oynamamışlar, grafik modlarını görünce adamların dünyası kaydı:)

tizar

22.3.2012 07:47:06

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Hotel California

Bir kere o konsollar gerizekali kulustur degil. Ama bende grafiklere kotu diyenleri anlamiyorum. Oyunu oyun yapan grafik midir? Hayir kesinlikle hayir. Bu kadar elestirmeye degmez grafik Ben ps3'te oynuyorum ve grafikleri tatmin edici buluyorum. Bizim o gerizekali kulustur konsollarimiz unch3 inf2 gow3 mgs4 acarken sizlerin o kadar performansli pclerinde oynayamiyorsunuz. Ekstra olarak unch. 3'un grafiklerine bak derim. Malum cogu yerden en iyi grafik odulunu o aldi.
birinizde unc3 demeyin be dişimi kıracam. a firması ps3 e özel oyun yapıp pc ye yapmayınca pcnin o oyunun grafiklerini veremeyeceği anlamına mı geliyor? performanslı pclerimizde oynayamıyoruz tüh tüh. demek ki bizim pcler performanlı değiller bizi kandırdılar kandurukçular ehi. pc oyunculuğu zaten sizin sığ beyniniz ile gördüklerinizin çok ilerisinde hiç anlayamayacaksınız. valla o beyniniz nasıl çalışıyor bir anlayabilsem yorumlarınızı okudukça insanın dünyada yaşama hevesi kaçıyor.

Drakoid

22.3.2012 07:21:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: tizar grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.
Bir kere o konsollar gerizekali kulustur degil. Ama bende grafiklere kotu diyenleri anlamiyorum. Oyunu oyun yapan grafik midir? Hayir kesinlikle hayir. Bu kadar elestirmeye degmez grafik Ben ps3'te oynuyorum ve grafikleri tatmin edici buluyorum. Bizim o gerizekali kulustur konsollarimiz unch3 inf2 gow3 mgs4 acarken sizlerin o kadar performansli pclerinde oynayamiyorsunuz. Ekstra olarak unch. 3'un grafiklerine bak derim. Malum cogu yerden en iyi grafik odulunu o aldi.

tizar

22.3.2012 06:36:52

+1
grafiklere laf edenleri bir türlü anlamıyorum. adamlar sizin gerizekalı külüstür konsollarınıza oyun çıkarmak için herşeyden kısarlar sonrada laf edilir. suç konsolların oyunu yapanların değil! oynanabilirlik 8! işte buna gülünür. tüm kombinasyonları tek tuş üzerinden rahatça yapabiliyoruz bunun gibi oynanabilirliği rahat başka bir oyun yok.

mithrandil245

22.3.2012 05:09:22

0
Sonunda ! Çatlattınız beklemekten :D

Wayward Son

22.3.2012 01:44:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Annihilan

Zaten o Joker'ın kaçışına anlam veremedim ben de. Sanırım bizimkiler hala yaşıyor gibisinden bir şeyler koymak için koymuşlar ama hiç olmasa çok daha iyiymiş. Ve de o seçimler sona daha büyük etki etse daha iyi olurmuş. Ancak sonu beğenilmese bile oyunda kaydadeğer çok an yaşanıyor, iyice ezilmesine karşıyım oyunun. Kingdoms of Amalur çıktı yeni daha, bu oyunun yanından dahi geçemez ama ne hikmetse daha iyi yorumlar alıyor. İnternetteki insanların biraz sürü psikolojisi ile davrandığını düşünüyorum bu konu hakkında.
Bizimki ezme değil aslında. Sonuçta ilk oyundan beri delirerek oynuyorum. Eleştirdiğim kısımların zaten sadece sonla alakalı kısmı hikayenin içeriğiyle ilgili. Geri kalanı hikayenin içeriği değil, işlenişi ya da oynanabilirlikle alakalı eksiklikler. Bu halilyle bile piyasada benim diyen bir çok oyunun önünde ME3. Adı yeter, hikayesi yeter. Amalur'la karşılaştırmam bile. Bir kere türleri farklı. Mesela şu an aklıma gelen bir şey. İlk iki oyunda savaşa girmeden de Shepard dışındaki karakterlerimizin skill'lerini değiştirebiliyorduk. Citadel'e girerken vs. Burda onu kaldırmışlar çok saçma olmuş. Skill reset yaptım, ama illa savaşa girmem lazım o karakterle ki ne yaptığımı görebileyim :) Düzeltmeleri gerek kesinlikle. Bir de Shooting Range neden sadece Citadel'de var onu anlamadım. Aslında çok önemli bir şey. Çünkü yeni silah aldığında illa Citadel'e gitmek yerine Normandy içinde de kotarabilirdin bunu düşünüyorum. Yer var. Önemli bir özellik çünkü neye para yatıracağını görmek istiyorsun.

Entropi Canavarı

22.3.2012 01:40:43

0
ya bu serinin bi finalide güzel bitmez mi ya? inceleme çok geç değil mi ya. Yoksa torrentten hızlı mı çektik biz millet 2 kere bitirdi ya.

Annihilan

22.3.2012 01:35:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son

Öncelikle yeni karakterler kısmına değilenim. Javik'ten de bahsettim orda. Sence Prothean gibi önemli bir ırkın mensubu bu kadar tırt olmalı mıydı? DLC olarak geliyor sözde. Çok silik kalmış diğerlerinin yanında. Sonunun mutlu son olmamasına katılırım ama Shepard ölmeden de karanlık bir son yapılabilirdi. Ayrıca nasıl Hollywood filmleri gibi değil? Matrix'ten ne farkı var Synthesis sonunun? Kendini kaynağa bırakıyor Neo gibi. Sonunu genel anlamda beğenebilrisin ama Normandy neden kaçıyor, gittikleri yer neresi ve ennn önemlisi o kadar ordu topluyoruz, bilmemkaç tane ırk bir araya geliyor onlara ne olduğuyla alakalı hiç bir detay yok. Savaşla alakalı en ufak bir sahneleri yok. Sadece görevin başında gözüküyorlar. Evet sonlar çok açık olmaz, her şeyi göstermez ama onca verilen emekten sonra insan bazı şeyleri de görsel olarak karşısında istiyor, hayal etmek değil. Ve sonda gösterilen sadece Liara, Anderson ve Joker var. Son elbette ki tutarlı olacak. En baştan beri Reaper'lar kurtuluşunuz diye etrafta geziniyorlar. Zaten onun üzerine kurulmuş bir son ama iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum. Sonradan DLC yaparız açıklarız derlerse de ayıp derim.
Zaten o Joker'ın kaçışına anlam veremedim ben de. Sanırım bizimkiler hala yaşıyor gibisinden bir şeyler koymak için koymuşlar ama hiç olmasa çok daha iyiymiş. Ve de o seçimler sona daha büyük etki etse daha iyi olurmuş. Ancak sonu beğenilmese bile oyunda kaydadeğer çok an yaşanıyor, iyice ezilmesine karşıyım oyunun. Kingdoms of Amalur çıktı yeni daha, bu oyunun yanından dahi geçemez ama ne hikmetse daha iyi yorumlar alıyor. İnternetteki insanların biraz sürü psikolojisi ile davrandığını düşünüyorum bu konu hakkında.

Wayward Son

22.3.2012 01:32:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Annihilan

Spoiler içerir Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de. 'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi. Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum. Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.
Öncelikle yeni karakterler kısmına değilenim. Javik'ten de bahsettim orda. Sence Prothean gibi önemli bir ırkın mensubu bu kadar tırt olmalı mıydı? DLC olarak geliyor sözde. Çok silik kalmış diğerlerinin yanında. Sonunun mutlu son olmamasına katılırım ama Shepard ölmeden de karanlık bir son yapılabilirdi. Ayrıca nasıl Hollywood filmleri gibi değil? Matrix'ten ne farkı var Synthesis sonunun? Kendini kaynağa bırakıyor Neo gibi. Sonunu genel anlamda beğenebilrisin ama Normandy neden kaçıyor, gittikleri yer neresi ve ennn önemlisi o kadar ordu topluyoruz, bilmemkaç tane ırk bir araya geliyor onlara ne olduğuyla alakalı hiç bir detay yok. Savaşla alakalı en ufak bir sahneleri yok. Sadece görevin başında gözüküyorlar. Evet sonlar çok açık olmaz, her şeyi göstermez ama onca verilen emekten sonra insan bazı şeyleri de görsel olarak karşısında istiyor, hayal etmek değil. Ve sonda gösterilen sadece Liara, Anderson ve Joker var. Son elbette ki tutarlı olacak. En baştan beri Reaper'lar kurtuluşunuz diye etrafta geziniyorlar. Zaten onun üzerine kurulmuş bir son ama iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum. Sonradan DLC yaparız açıklarız derlerse de ayıp derim.

Annihilan

22.3.2012 01:21:08

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Wayward Son En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:) Kötü noktalarına değinmek gerekirse: Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi. Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz: 1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı. 2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar. Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti. Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi. Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak). Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. Zaten ME'nin oyun dinamikleri bu denli shooter'a çevirmeye uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.
Spoiler içerir Holywood stili bir mutlu son olmamasına o kadar mutluyum ki. Shepard sıradan bir insandı, bu yüzden binlerce kez dönmüş olan döngüyü kıramazdı. Shepard'ı özel yapan şey neydi de herkesi kurtarması bekleniyordu? Protheanlar da savaştılar, onlardan öncekiler de onlardan da öncekiler de. 'We are your salvation through destruction.' Reaperların birinci oyundan beri defalarca söylediği bir sözdü. Organik yaşamın kendi kendisini yok etmemesi için gerekliler. Bu arada o söylediğin yeni karakterler sadece 1 tane var, James o da.Ekipteki diğerleri zaten birinci oyundan beri olan karakterler. Asıl ikinci oyun gibi hikaye olarak kıt bir oyunun üzerine ilaç gibi geldi bu oyun. Etrafta zaten yeterince dünyayı kurtarma hikayesi var, birazcık orjinal birşeyler olsun elimizde. Tek şikayetim oyunun sonunda hikayede açıklar oluşması, ancak verilmek istenen mesaj üzerinde durursak her şey yeterince iyi, hatta yeterli olduğundan bile fazla iyi. Şu birinci oyundaki videoyu izlerseniz söylenenlerin oyunun sonu ile son derece bağlı olduğunu görebilirsiniz. Çok eskiden, çoğu kişinin oynamaya zahmet etmediği birinci oyundan. Çoğu kişi birinci oyunu es geçince, oyunun geçtiği evren hakkında yeterli bilgiye sahip olamıyor diye düşünüyorum. Organik yaşam kendisini geliştirerek, en sonunda bütün yaşamı yok edecek hale geliyor. Sadece medeniyet demiyorum, bütün yaşam. Reaperların yaptığı şey ise medeniyeti silerek gelişmemiş yaşamların devamını sağlamak. Sildikleri medeniyetleri ise genetik materyallerini kullanarak kendileri gibi yeni bir Reaper oluşturmak için kullanıyorlar. O Reaper bir nevi evrimin son basamağı oluyor ve önceden yaşamış olan ırkı ölümsüz bir makine bedende temsil ediyor. Reaperlar'ı ilk yapanların ise bütün bu olacak olan şeylerin farkına varmış olan bir organik ırk olması muhtemel.

Wayward Son

22.3.2012 00:55:04

+1
Oyunun bu kadar eleştirilmesi elbette (sonu dışında) özellikle genel hikayesinin değerini düşürmüyor. Aksine filmler dahil bu kadar gaz bir hikaye az bulunur. 2. oyunda en sevdiğim karakterlerden üçünün müthiş fedakarlık yapıp kendilerini feda ettiklerini görmek cidden gözlerimi yaşarttı. Ne Mordin'i, ne Thane'i ne de Legion'ı ayırırım. Muhteşem sahnelerdi Londra sahneleri müthişti. Bitmek bilmeyen Reaper sesleri, o mahşeri atmosfer inanılmadı. Oyun boyunca verilen o yalnızlık hissini beğendim. Karanlık, umutsuz hava güzeldi. Shepard'ın rüyaları keşke daha detaylı olsa, psikolojisine inilseydi. Buna da şükür güzeldi yine de. Diğer ırklarla olan ilişkiler, politik dengeler güzel işlenmiş. Özellikle her ırkın gezegenlerinde onlara özgü mimari çok güzel yansıtılmış. Övgülerim genel anlamda her ne kadar eksikleri, yanlışları olsa da hikaye ve senaryo üzerine olacak. Öyle ya da böyle oyun alemi Shepard'ın da hikayesinin sonuna tanıklık etmiş oldu. Shooter yapmışlar dedik neyse ki bu kısmı iyi kotarmışlar. Dodge olayı gelmiş. Silah çeşitliliği tatmin edici seviyede. Aynı şekilde silahlara taktığımız geliştirici aparatlar da oldukça yeterli sayıda ve de etkilerini çok rahat görebiliyoruz. Zırh sayısını da beğendim. Yapılabilecek kombinasyon sayısı da iyi. Bioware'in son dönemde çok fazla bölündüğünü düşünüyorum. C&C, Old Republic ve muhtemelen DA 3 derken arada ME3 yaptılar. RPG özellikleri serpiştirilmiş bir shooter yaratmışlar. Bioware'in güzel olan şeyleri aynen bırakıp oyunları değiştirmesine anlam veremiyorum. Dragon Age örneği var önümüzde aynı şekilde. Her ne olursa olsun güzel bir 39 saat yaşattı bana. Shepard'ı özleyeceğim. Not: Perfect Ending olayını şimdi tecrübe ettim. Shepard'ın yaşadığını görmek güzel. Eğer açmadıysanız onu da görmenizi tavsiye ederim.

Wayward Son

22.3.2012 00:44:14

+2
En son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim. ME 1-2 kesinlikle uzak ara daha iyi oyunlardı (özellikle 2). Ayrıca baştan söyleyeyim direkt spoiler içerecek konuşmalarım o yüzden dikkat:) Kötü noktalarına değinmek gerekirse: Sonunu herkes gibi ben de beğenmedim. Matrix'in sonuna fazlasıyla benziyordu hele Credits'ten sonra çıkan sahnesiyle tam oldu. Ben beklerdim ki Crucible Reaper'ları etkileyecek bir şok dalgası yaratsın, tüm galaksi temizlensin falan filan. Sen tüm oyun boyunca seçim şanslarını minimuma indir, oyunun sonunda birbirinden tırt üç tane seçenek sun. Shepard'ın ölmesi cidden gereksizdi. Dialog sistemi, çeşitlilik, serbestlik tamamen bitirilmiş durumda. RPG öğeleri zaten yok. 2. oyunda illallah dediğim maden toplama olayını bile arar oldum. Son sahnede Illusive Man ile konuştuğumuz sahne dışında mavi ve kırmızı renkle ayrılan Paragon/Renegade dialog seçimleri abartmıyorum 3 ya da 4 kere karşımıza çıkıyor. 2. oyunda çok daha fazla sayıdaydı ve seçimleriniz bariz fark yaratıyordu. Arada çıkan Renegade/Paragon quick time eventımsılar da pek gerekli değil. Rastgele konuşmalara denk gelip te sadece scan ederek bitirdiğimiz sözde yan görevler hiç ama hiç olmamış. Bunun da asıl sebebinin oyunun daha 5. dakikasında Dünya'nın işgali temasının getirilip oyunun son saniyesine kadar bu tema üzerinden gidilmiş olması. Oyunun ortalarına veya sonlarına doğru bu yapılsa daha doğru olmaz mıydı? Yan görev kavramını tamamen bitirmiş böyle olması. Neden derseniz: 1- Dünya işgal altındayken mantıken orda burda yan görevlerle uğraşamayacaktık. Mantıksız olacaktı. 2- Ama gel gelelim oyun boyunca envai çeşit gezegende ona buna yardım ediyoruz, seks yapıyoruz, dans ediyoruz, içki içiyoruz vs. Asariler bile dünyalarını terk edip gidiyorlar (sözde en gelişmiş ırk) ama biz bütün bunları yaparken ilkel denilen Dünyalılar bütüüün oyun boyunca dayanıyorlar. Kısacası bütün oyun boyunca Dünya'nın işgal altında kalması oyunun hikaye kısmını baltalayan en fena unsur olmuş. İşgal olayı daha sonraya bırakılsa yan görev sayısı artacaktı, dolayısıyla oyun da bu kadar shooter havasına bürünmeyecekti. Bir diğer sıkıntı karakterlerde var. Jack'i, Samara'yı, Miranda'yı fena aratıyor yeni karakterler. Onu geçtim, Krogan'sız Normandy'mi olur? Sözde son Prothean bize katılıyor ama etkileşimimiz minimum elemanla. O kadar büyük tarihi olan bir karakteri 3-5 dialogla geçiştirmeleri resmen ayıp. 1-2 tane anısını görüyoruz o kadar. Neyse ki EDI dialog olarak doyurucu ve eğlenceli de bir nebze kurtarıyor durumu. Kai Leng ne ayrıca, Deus Ex bossları gibiydi. Gelelil geçen oyunda olan güzelim upgrade olaylarına . Gemiyi geliştirmek apayrı bir zevkti mesela. Gezecek çok yer vardı. Reaper tehdidi var nereyi gezeceksin demesin kimse, dediğim gibi Reaper istilasını çok erken başlatmışlar oyunda. Güzelim Citadel bile kuşa çevrilmiş. Detaylar çok az. Bir de orda burda topladığımız aparatların hepsi ya zırh ya da silah üzerine. Oyun o kadar shooter moduna sokulmuş ki araştırma olayı o denli minimuma indirilmiş ki, yan görevlerde ihtiyacınız olan nesneleri eğer ilgili bölümde bulamazsanız daha sonradan satın alabiliyorsunuz. Görevi yapamama gibi bir olayınız yok yani ( tek bir koşulu var o da belli ana görevleri bitirdikten sonra yapmaya kalkışmak). Oyunun fragmanlarında çok görmüştük. Yakın dövüş dediler dediler, inanılmaz sıkıcı bir yakın dövüş sistemi var üstelik kütük gibi. Zaten stealth şansımız olmadığından melee'nin de pek manası kalmıyor. ME'nin oyun dinamikler yakın dövüşe uygun değildi, nitekim pek gitmemiş. Aynı şekilde güç kullanımı da çok rutin bir şekilde işliyor. Garrus, EDI ve Liara dışında bir karakter kullanmadan da oyun çok rahat bitirilir. İhtiyaç duymuyorsunuz çünkü. Hele son bölümlerde Overload ve Warp'ı olmayan karakterleriniz varsa büyük sıkıntı.

sharprock

21.3.2012 23:25:11

+1
Böyle muhteşem bir seri daha yok.

MytHnfr

21.3.2012 23:10:58

0
Ben oyunu PC de oynadım ve bana muhteşem bir deneyim sundu. Oyunun PC versiyonu gerçektende Xbox 360 sürümü gibi değil ne böyle bir kamera açısı ne de iç içe geçmeler gördüm, oynanabilirlikte gayet hoştu (PS3 sürümü hakkında birşey bilmiyorum). Fakat bende sizin gibi oyunun 3 dala ayrılmasına üzüldüm. Yeni oyuncu kazanacağım diye kendi oyuncularını üzüyorlar bari diyalog sisteminiz geniş bir yelpazede olsaydı. Ama olsun kim ne derse desin Bioware bu üçleme ile yaptı yapacağını...

miracsu

21.3.2012 22:54:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: pscosocial arkadaşlar serinin devamı gelcek mi ?
Bence Neden Olmasın.Oyun 3 Farklı Sonla Bitiyodu Sanırım.

pscosocial

21.3.2012 22:48:54

0
arkadaşlar serinin devamı gelcek mi ?

miracsu

21.3.2012 22:42:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: badboy_eses İncelemenin başında çalan müzik Mass effect 3 soundtrack'tan sanıyorum adı ne bilen varmı?
Ben Soundtracklerin İçinde Bulamadım . Bilen Varsa İsmini Alabilir Miyiz ?

badboy_eses

21.3.2012 22:32:36

0
İncelemenin başında çalan müzik Mass effect 3 soundtrack'tan sanıyorum adı ne bilen varmı?

omar2425

21.3.2012 22:14:25

0
Gerçekten sesler hele ki o müzikler harika ,bence hak ettiği puanı vermişsiniz,helal olsun.

VodkaChief

21.3.2012 22:07:09

0
beyler me 2 deki gezegenlerde kaynak arama sistemini sıkıcı bulan varmı ? cünkü ben oyunda en cok orda zevk almıştım 30 saat oynadıysam 5 saati ordandır.

Veyron720

21.3.2012 21:46:18

0
beklediğim bir incelemeydi teşekkürler

F5

21.3.2012 21:10:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: Haien
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
oyunun grafikleri dandik AA sı dışında iyi gibiydi mars göreviyle direk soğudum grafiklerden ama düz zeminli mekanlarda iyi grafik çıkıyor. konsolda inceleyip kaplamalar çamurlaşıyor arada denmesi de garip
Ya yakın çekimlerde resmen pikseller sayılıyor, grafikler çamur gibi gözüküyor. Resmen rezillik bunların yaptıkları.. Bu arada serbarus nedir ya..

F5

21.3.2012 21:08:49

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BigCrunch Şu uzay konulu hiçbir şeyi sevmiyorum sevemiyorum. Ne Star Wars ne Halo ne Mass Effect. Sorun bende mi ?
Sorun sende değil aynı şey bende de vardı. İçinde yaratık geçen, gerçek dışı hiçbir oyunu sevmiyordum. GTA, Call of Juarez gibi gerçekçi oyunlar oynuyordum sadece.. Sonra Fable diye bir oyun çıktı ilk çıktığında denedim. Başlarda çok güzel gelmişti. Köyü haydutlar yıkıyor, aileni katlediyor, öc almaya yemin ediyorsun vs sonra işin içine fantastik öğeler de karışınca biraz soğumuştum ama oyuna ısınınca hepsini görmezden geldim. Aynı şekilde Mass Effect ilk çıktığında oynadım yarım saat sonra bıraktım. 1 sene sonra tekrar şans vereyim dedim ve böyle muhteşem bir oyunu oynamadan bıraktığım için kendime kızdım.. RPG sevmeyebilirsin, uzay temasını sevmeyebilirsin.. Zaten Star Wars bana hala saçma gelir ancak Force Unleashed ve Force Unleashed 2 gerçekten muhteşem oyunlar..

F5

21.3.2012 21:05:55

0
Oynarken büyük keyif aldım ancak hikaye için aynı şeyi söyleyemeyeceğim..

BigCrunch

21.3.2012 20:57:20

0
Şu uzay konulu hiçbir şeyi sevmiyorum sevemiyorum. Ne Star Wars ne Halo ne Mass Effect. Sorun bende mi ?

BSC Misafiri

21.3.2012 20:55:07

0
bence dragon age origins kesinlikle bu seriden daha iyi ancak parti rpg sevenler için.sadece diyalogla rpg olmaz.doğru düzgün bir envanter sistemi bile yok bu oyunun.ilk oyun bence daha iyi bir rpg idi.tamam oyun iyi bir aksiyon oyunu ama iyi bir rpg değil.ama kendini oynatıyor.şuan ME 2 oynuyorum bayağı bir keyif aldım ancak daha sağlam bir rpg olsaydı bu zevk kat kat artardı.bu oyunda ise şu action,story işi oyunu cidden bozdu.peki iyi bir oyun mu derseniz bana kalırsa bu sene uzunca bir süre konuşulacak bir oyun gibi gözükmekte çünkü oyun çok sattı.Satan oyun iyi mi derseniz :MW3 derim.satıyor ama iyi bir oyun asla ve asla değil.COD'a da değiniyim çünkü normalde bu kadar uzun yazmam :) COD'u bence treyarch almalı çünkü çok daha yenilikçi bir firma.mesela nazi zombies büyük bir bomba olmuştu

Reppu

21.3.2012 20:51:15

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
oyunun grafikleri dandik AA sı dışında iyi gibiydi mars göreviyle direk soğudum grafiklerden ama düz zeminli mekanlarda iyi grafik çıkıyor. konsolda inceleyip kaplamalar çamurlaşıyor arada denmesi de garip

VodkaChief

21.3.2012 20:50:42

+2
mw 3 grafik : 8,2 me 3 grafik 8,5 u mad bro ?

MetpoForget

21.3.2012 20:29:00

0
Güzel inceleme,teşekkürler.

Guest-56D7221EF

21.3.2012 20:18:23

0
oyunun müziği var bi tane o çok güzel,oyundaki sonunu ve keşfetme gibi özelliklerini hiç sevmedim 2. oyuna göre kıyaslarsak düşüş var oyunda daha iyi olabilirdi bnce.

AnduriLXx

21.3.2012 20:09:00

-3
oyun baştan sona sübliminal mesaj içeriyor tam bir illuminati kaşarı bişey nasıl bu kadar kör oldunuz ?

PRAN

21.3.2012 20:02:44

0
Oyun Action TPS ye dönmüş...

Guest-C8DDC600D

21.3.2012 19:57:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: Esk01 videyo acilmiyor bende mi bi sorun var ?
Sus sus hatırlatma :D

Boorock_52

21.3.2012 19:43:00

+1
Siz video player ın kötü denildiğine bakmayın abi yeaa.Ben beğeniyorum .Tek kabahati telefondan açılmaması.Flash yüklü bir Telefon alsın onlarda. :))

yaselvuz

21.3.2012 19:27:20

0
Bende Mass effect 3'ün diyalog sistemini sevmedim en önemli konuşmada bile sadece 2 tane seçenek var.Dragon age çoğu açıdan sınıfta kalmıştı ama diyalog sistemi Mass Effect 3'ten çok daha iyiydi.

saidou2008

21.3.2012 19:21:24

+1
Muhteşem Bir İnceleme Ve Oyun Sesler'e Ayrı Yer Açmak Lazım

Esk01

21.3.2012 19:16:59

+1
videyo acilmiyor bende mi bi sorun var ?

armide

21.3.2012 19:15:20

+1
ilk yorum dien arkadaş nerde ne zamandır haber alamıoruz...

Mertolozzi

21.3.2012 19:09:42

+3
Sonunda beklediğim inceleme teşekkürler :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Mass Effect 3 8/10 26 oy
KÜNYE
Mass Effect 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
76 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,8 Puan
2.0
7
OY
7,3
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız