Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sıcağı Sıcağına: Metal Gear Rising Demo

11 Aralık 2012 Levent Polater 71 İzlenme Sayısı: 28108 Video süresi: 10:07 Sıcağı Sıcağına
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2 gün sonra Xbox Live ve Playstation Network'te yayınlanacak olan Metal Gear Rising: Revengeance demosunu sizin için denedik ve yorumladık.

Metal Gear Solid: Rising Xbox 360 sıcağı sıcağına PS3 Konami Hideo Kojima Kojima Productions Platinum Games
Ragnarok Online - Gravity Türkiye Röportajı Kutusuz: The Unfinished Swan
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

SLaYeR KiNG

31.1.2013 19:22:39

0
çizgi filminiz mübarek olsun.. elin adamları frosbite 2 ile uzaya çıkarken, siz iran gibi şehirler arası maymun taşımacılığına soyunmuşsunuz..

os_izmir

30.1.2013 00:14:32

0
herşey şahane de ayakkabı biraz topuklu olmuş.Sanırım boy kısalığından şikayetçi uzun görünmek için öyle tercih etmiş,bizimle değilsin Raiden. :D

Cyclog

16.12.2012 23:54:15

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BitirimAbi

3 arkadaş canımız sıkıldı yapcak bişey bulamadık deli gibi merak ettik bunun doğru okunuşu nasıl diye.Acı çekiyoruz dostum lütfen doğru okunuşunu yazarmısın.
Diğer Metal Gear Solid oyunlarını oynayın da oyun hakkında herhangi bir şey öğrenin ?

BitirimAbi

15.12.2012 17:58:00

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Neverwinter81 Metal Gear'ın Gear kısmı Ciğır diye okunmuyor sayın yetkililer.
3 arkadaş canımız sıkıldı yapcak bişey bulamadık deli gibi merak ettik bunun doğru okunuşu nasıl diye.Acı çekiyoruz dostum lütfen doğru okunuşunu yazarmısın.

Dark-Samurai

15.12.2012 16:17:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Neverwinter81 Metal Gear'ın Gear kısmı Ciğır diye okunmuyor sayın yetkililer.
kara videosu vardi onada kera diyordu.

Cyclog

15.12.2012 15:42:07

0
http://www.youtube.com/watch?v=F61qyDLZXvQ Saniye 25-42

Neverwinter81

15.12.2012 15:07:04

+1
Metal Gear'ın Gear kısmı Ciğır diye okunmuyor sayın yetkililer.

BSC Misafiri

15.12.2012 14:58:33

0
Ps3 Çöptür Diyen Arkadaşım Sanırım Sen Hiç Ps3 Gibi Gelişmiş Bir Konsol da Oynamadın. PS3e Özel Oyunlara Çöp Diyorsun Ama God of War Serisine Ne Diyeceksin Adam God of War'ın 1.ve2. oyununu PS2 De Bitirip PS3e God of War 3 Çıkınca PS2 yi Satıp Ps3 ALıyor Sonra Psp platformuna God of War'ın 2 Tane Oyunu Geldi Bunlar İçin PSP Alan Bile Var Sen Hala PS3'ü Kötülemeye Devam Et!

thugs_life

15.12.2012 10:24:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri her ps3 exclusive oyunu birer çöptür. bir tanesi bile iyi değil , satışları zaten rezalet iyi olsaydı bir tanesi en azından çok satanlara girerdi. ps3 de en çok satanlar exclsveler değil cod gibi multiplatform oyunlar. zira özel olanların hepside çöpten farksız. pc nin darbe alacağını söyleyen arkadaş da baya komikmiş bu arada(ilker_xxx) ps3 ne zaman iyi bir ex yaptıki? bu oyun bile en iyi mgs den kat kat güzel. neden? çünkü exclusive değil.ps3 her daim çöptü. yeniside gelse bişi değişmez.bir ps2 kadar bile iyi değil ps2 de bile elli tane sağlam exclusive vardı.
bir el hareketi yapıyorum görüyur musun

huseyincarnege

14.12.2012 09:34:40

0
bu oyunu ilk pc cıkacak dendi sonra döndüler :S

huseyincarnege

14.12.2012 09:20:06

0
oyun oynanyana güzel yani hangi plartform olsun gamer kişinin zevkine kalmıştır kimse kavga cıkarmaya kalkışmasın

Skylined

14.12.2012 09:10:34

-4
OYUN OYNAYAN KİŞİLERİN YORUMLARINA BAKIN "ROBOTTAN NASIL KAN ÇIKIYOR" ÖNCE BU SORUYA CEVAP ARAMADAN ÖNCE COD DA 1000 MT DEN BIÇAKLA NASIL HEADSHOT YAPILIYOR YADA 9-10 MERMİDE ADAM NEDEN ÖLMEZ NEDEN BU ADAM KAYBOLABİLİYOR GİBİ SORULARI ÇÖZÜN. ULAN OYUN BU OYUN GERÇEK HAYATTAN KESİT DEĞİL BEBELER.

defected

14.12.2012 09:09:14

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri her ps3 exclusive oyunu birer çöptür. bir tanesi bile iyi değil , satışları zaten rezalet iyi olsaydı bir tanesi en azından çok satanlara girerdi. ps3 de en çok satanlar exclsveler değil cod gibi multiplatform oyunlar. zira özel olanların hepside çöpten farksız. pc nin darbe alacağını söyleyen arkadaş da baya komikmiş bu arada(ilker_xxx) ps3 ne zaman iyi bir ex yaptıki? bu oyun bile en iyi mgs den kat kat güzel. neden? çünkü exclusive değil.ps3 her daim çöptü. yeniside gelse bişi değişmez.bir ps2 kadar bile iyi değil ps2 de bile elli tane sağlam exclusive vardı.
arkadaş rüyasını anlatmış beyler hayır olsun diyelim

BSC Misafiri

14.12.2012 09:03:56

0
her ps3 exclusive oyunu birer çöptür. bir tanesi bile iyi değil , satışları zaten rezalet iyi olsaydı bir tanesi en azından çok satanlara girerdi. ps3 de en çok satanlar exclsveler değil cod gibi multiplatform oyunlar. zira özel olanların hepside çöpten farksız. pc nin darbe alacağını söyleyen arkadaş da baya komikmiş bu arada(ilker_xxx) ps3 ne zaman iyi bir ex yaptıki? bu oyun bile en iyi mgs den kat kat güzel. neden? çünkü exclusive değil.ps3 her daim çöptü. yeniside gelse bişi değişmez.bir ps2 kadar bile iyi değil ps2 de bile elli tane sağlam exclusive vardı.

huseyincarnege

14.12.2012 09:00:04

0
pc oyun oynancak yerdeğilmi arkadaş içmiş haralde

Lifetaker

13.12.2012 19:59:49

+1
quote:

Orijinalden alıntı: by_t robottan kan nasıl çıkıyor :D + topuklu ayakkabı giyiyor herkes benim gbi düşünmüş ahahaha
Abicim onlar tamamiyle robot değil. biorobotic birimler. Yani yarı doku yarı metal parçalardan oluşuyorlar. Anladın.

X-FI

13.12.2012 19:27:58

0
bende demo isterim !!!... japon psn yok ama.. tr usa uk var.. bunlarda var mı beyler ? birde gow ascension betasına bir türlü giremedim yahu !

oraoraora

13.12.2012 05:30:57

0
metal gear rising revengeance demo japon psn de arkadaslar indirebilirsiniz. boyutu 3.5 gb.[:'(]

Opricnik

12.12.2012 23:27:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Aynen kardeşim, tüm sıkıntıyı yaratan, videoyu hazırlayan BSC çalışanlarının, her 2 dk da bir, bu objeler konsollar yetersiz olduğu için yok oluyor demesi, Bizde diyoruz ki bununla alakası yok. Bu dar koridor bir oyun, bu objelerin yok olması ya özenilerek yapılmamasından yada demo olduğundan kaynaklı, Tüm bu dediklerimizi, oyun sitesi olan BSC editörlerinin demesi lazımken biz diyoruz. İşin özünde sürekli konsollara çamur atmak pc yi yüceltmek var. 2013 PS3 exc. oyunlarıyla konsol gücünü bir kez daha gösterecek ve hemen ardından 2014 başında yeni nesil konsolların çıkmasıyla bir kez daha pc darbe alacak ve artık konsolların önüne geçilemez yükselişi gelecek.
pc artık mmorpg - f2play platformu oldu gerçek kaliteli oyun isteyenler konsollarda oynuyor zaten pc'de ben anca bağımsız oyunları veya 1-2 valve oyunu falan oynarım ayda yılda bir

Psycholoji

12.12.2012 23:14:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: emre_012 oyuncuysan konsol al bitti. pc oyunu oynanacak yer değil oyunun yapıldığı yerdir.
böyle mantıksız bir düşünce görmedim hayatımda.

emre_012

12.12.2012 22:36:31

0
oyuncuysan konsol al bitti. pc oyunu oynanacak yer değil oyunun yapıldığı yerdir.

oraoraora

12.12.2012 21:52:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Aynen kardeşim, tüm sıkıntıyı yaratan, videoyu hazırlayan BSC çalışanlarının, her 2 dk da bir, bu objeler konsollar yetersiz olduğu için yok oluyor demesi, Bizde diyoruz ki bununla alakası yok. Bu dar koridor bir oyun, bu objelerin yok olması ya özenilerek yapılmamasından yada demo olduğundan kaynaklı, Tüm bu dediklerimizi, oyun sitesi olan BSC editörlerinin demesi lazımken biz diyoruz. İşin özünde sürekli konsollara çamur atmak pc yi yüceltmek var. 2013 PS3 exc. oyunlarıyla konsol gücünü bir kez daha gösterecek ve hemen ardından 2014 başında yeni nesil konsolların çıkmasıyla bir kez daha pc darbe alacak ve artık konsolların önüne geçilemez yükselişi gelecek.
dediklerine katiliyorum. ozelliklede konsollarin her zaman ustun olacagi pc lerden. mantik cok basit konsol oyun odakli bir makina ve ondan dolayi her zaman pc lere gore daha kaliteli oyun cikar. bknz exclusive oyunlar. ornek verim unc serisi gow serisi gibi pc lerde bu oyunlardan bulamassin. zamaninda bir tek crysis vardi pc de hit oyun olarak imrenilen. o da zaten konsollara cikti.

Cyclog

12.12.2012 21:45:44

0
quote:

Orijinalden alıntı: emre_012 açıkçası ben ancak joystickle oyun oynadığımı farkediyorum. mouse bana o zevki vermiyor. hele fpsde diğerlerinin aksine zevk alıyorum joysticle
Mesela ben FPS oynarken acı çekiyorum,belkide mouse ile başladığımdan ne biliyim,konsollar sadece iki-üç aylık ömüre sahip oyunlardan,dehşet derecede güçlü donanıma sahip makinalara adım attılar,bunlarlada çok kaliteli oyunlara,bir mouse ekliyin arkadaşım,FPS gibi şeyleri oynarken çoğu,PC ortamından gelen insanın daha rahat geçiş yapmasını sağlar. Hem oyun türlerini arttırır,biliyorum herkes diycek RA3 de fare desteği vardı,ama RA3 çok nadir rastlanan RTSlerden biriydi konsolda,sanki mirasına sadık kalmış gibi RA PS1 de çıkmıştı,o zamanlar PS'nin kendine özel 3.parti firmalar tarafından üretilmemiş mouse u vardı.

oraoraora

12.12.2012 21:45:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: emre_012 valla ps3ün değil dar koridor new vegas oynadığımı da bilirim skyrim de. o kadar geniş alanalarda sorun olmuyorsa siz hala ne konuşuyorsunuz ki. pc ile ps3ü bir tutmayın. ps3e oyun yapan firmalar sadece ps3 için yaptığı için optimizasyonun dibine vurmuşlardır. mgs 4 gemili sahne uncharted 3 çöl sahnesi bunların en büyük örneği. ha bu pahalı olduğu için ilk önce x boxa sonrada open glye uyarlayarak ps3e yaptıklarında bunda sorun oluyor. şunu da söyleyin bana un3ün grafiklerini geçen başka bir oyun yoktur herhalde. ki grafik benim s.de değil. bugune kadar beni ah lan şu oyun sinema gibiğ olmuş diye afallatan oyun yok. mario galaxy oynadım afalladım. loz oot oynadım afalladım. mgs4 oynadım afalladım. un2 oynadım son bosta afalldım. skyrim oynadım afalladım. ama grafikleri zerre kadar umrumda değil. misal mario galaxy oyununda o kadar fazla oyun ögesi var ki oyun için dört tane farklı eğlenceli senaryo bir tane etkileyici senaryo 7 farklı gameplay ve üzerine 10 tane mobil oyun çıkardı. ama adamlar bunu tek oyunda birleştirdi. ve 98 ortalama aldılar. ve ban sorarsanız mgs rising en az 90 alacak. gowu geçecek bir potansiyel vare bu oyunda. efsane bir karakter raiden . solid snakeden de güçlü kratostanda. gameplaye baktığında gowdan birşeyler almış. ninja gaidenden birşeyler almış. ama kendi yorumunu da açıkça belli etmiş.
dostum benim demek istedigim bu oyun vasat veya cakma bir oyun degil. mgs gibi klasik yada hit olurmu bunu oynadiktan sonra ve zaman gosterir. yani su anda bile benim gozumde kaliteli bir oyun klasik olamasa bile. ki umarim olur ve devamida gelir.

emre_012

12.12.2012 21:40:33

0
açıkçası ben ancak joystickle oyun oynadığımı farkediyorum. mouse bana o zevki vermiyor. hele fpsde diğerlerinin aksine zevk alıyorum joysticle

Cyclog

12.12.2012 21:16:58

-1
Bunu rakamlarla gösterebilirse,hoş olur. Ama açıkçası Ps4'ün ve yeni Xbox 'ın getireceği politikalarla PC'ye daha yaklaşacağından açıkçası kimsenin dokunacağını bile sanmıyorum. Eskisi kadar konsollar çok satmıycak özellikle Kiralama seçeneğini oyunlardan çıkarmayı planladıklarından,Konsolların eskisi kadar kaliteli bir performans vereceğini sanmıyorum,satışlar için. Ben PC de kalmayı tercih ederim,her iki tarafında özel platform oyunlarını oynadım.Pek oyunlara bakış açımı değiştiricek birşey getirmediler. Tabi insandan,insana değişir,ben ne bilirim ki ? Neyse,ama donanım olarak yıllar içerisinde ilerleselerde hala Konsollar PC'nin MP özelliklerinin yanına yaklaşamıyorlar. BF3'ü Ps3 kaç kişi oynuyorsunuz,PC de kaç kişi ? Neyse,Konsolların gücünün ortaya çıkacağı vakit en az 1-2 jenerasyon daha vakit var. Daha üzerlerine MOD özelliği koyamıyoruz vesaire vesaire,ama onlar geldiğinde,ben PC'me güncelleme vesaire yapmayı bırakıyorum. Buarada bir mouse desteği ekleseler oyunlar için standart olarak hoş olucak. Bu kadar gelişim arasında bu yıllardır kullanılan cihazı her türlü controller a tercih ederim,zaten ne kadar hassas olduğu bir controller a karşılık kanıtlanmış birşey. Ekleme: Mod özelliğini Bethesda,konsollara getirmek istiyor o nasıl olacak merak ediyorum,ama Multiplayer da biraz daha konsol ileri gitse hoş olacak. SP olarak konsolların mükemmel platform olduğunu biliyorum. Bir de şu "platform a programlama yapamadığımızdan dolayı DLCleri size getiremiyoruz". Oha be kardeşim,o programı PS3 çeviren takım bir anda toptan nasıl programlama yaptığını mı unuttu,oyuna orta büyüklükte bir DLC ekliyemiyorsunuz. Platform savaşları olayı biraz dursa,daha mutlu olucam konsol/PC oyuncusu olarak. Tabi,Ninja Gaiden,DMC,bir sürü dövüş oyunu hiçbir zaman PCye çıkmadı o da ayrı konu ama pek canımı sıktığını söyleyemem. (Dövüş oyunları oynıycak yeteneğim yok,bok atmıyorum bu güzel oyunlara arkadaşlar,yanlış anlaşılmasın= Ama kimi yaratıcı ve bağımsız oyun yaratıcıları hiç bir zaman konsola oyun çıkaramıycak çünkü SDK kit gibi şeyler iki konsol tipi içinde almak veya onlar için belgelenmek HİÇ kolay değil. buarada XNA ile yapılan oyunlardan bahsetmiyorum,onlar daha çok mobil oyun gibi oluyor. Genel olarak demek istediğim konsollara oyun yapmak PC kadar kolay değil ama PC'nin oyuncularının azalmıycağını düşünüyorum,ama donanıma verdikleri para kesinlikle azalıcak,çünkü ciddi olalım,7 sene ps3 kullanmak yerine,her 3-4 senedir bir kim yeni donanım almak iser ki ? Ha benim blu-ray sürücüsü 2008 de aldığım 2 ay önce öldü o ayrı konu ama,tesadüfen arkadaşımın kide onun ki 1-2 ay daha erken benimkinden.(istanbuldan aldık ikimizde,ama bu kadarı fazla tesadüf iki ayrı makine için).

emre_012

12.12.2012 21:08:08

0
ha bi de açıkçası mgsde olduğu gibi efsane boslar olursa efsane bile olur bu oyun.

emre_012

12.12.2012 21:06:52

0
valla ps3ün değil dar koridor new vegas oynadığımı da bilirim skyrim de. o kadar geniş alanalarda sorun olmuyorsa siz hala ne konuşuyorsunuz ki. pc ile ps3ü bir tutmayın. ps3e oyun yapan firmalar sadece ps3 için yaptığı için optimizasyonun dibine vurmuşlardır. mgs 4 gemili sahne uncharted 3 çöl sahnesi bunların en büyük örneği. ha bu pahalı olduğu için ilk önce x boxa sonrada open glye uyarlayarak ps3e yaptıklarında bunda sorun oluyor. şunu da söyleyin bana un3ün grafiklerini geçen başka bir oyun yoktur herhalde. ki grafik benim s.de değil. bugune kadar beni ah lan şu oyun sinema gibiğ olmuş diye afallatan oyun yok. mario galaxy oynadım afalladım. loz oot oynadım afalladım. mgs4 oynadım afalladım. un2 oynadım son bosta afalldım. skyrim oynadım afalladım. ama grafikleri zerre kadar umrumda değil. misal mario galaxy oyununda o kadar fazla oyun ögesi var ki oyun için dört tane farklı eğlenceli senaryo bir tane etkileyici senaryo 7 farklı gameplay ve üzerine 10 tane mobil oyun çıkardı. ama adamlar bunu tek oyunda birleştirdi. ve 98 ortalama aldılar. ve ban sorarsanız mgs rising en az 90 alacak. gowu geçecek bir potansiyel vare bu oyunda. efsane bir karakter raiden . solid snakeden de güçlü kratostanda. gameplaye baktığında gowdan birşeyler almış. ninja gaidenden birşeyler almış. ama kendi yorumunu da açıkça belli etmiş.

Virtual Reality

12.12.2012 20:43:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: oraoraora

yaw kardeş bırak adamlara oyunu savunmayı çocuk beyinli bunlar hayal dünyasında yaşıyor 6 senelik bir konsola çıkmış müthiş efektleri olan bir oyuna halen kusur buluyorlar. ne uğraşıyon bunlarla.
Aynen kardeşim, tüm sıkıntıyı yaratan, videoyu hazırlayan BSC çalışanlarının, her 2 dk da bir, bu objeler konsollar yetersiz olduğu için yok oluyor demesi, Bizde diyoruz ki bununla alakası yok. Bu dar koridor bir oyun, bu objelerin yok olması ya özenilerek yapılmamasından yada demo olduğundan kaynaklı, Tüm bu dediklerimizi, oyun sitesi olan BSC editörlerinin demesi lazımken biz diyoruz. İşin özünde sürekli konsollara çamur atmak pc yi yüceltmek var. 2013 PS3 exc. oyunlarıyla konsol gücünü bir kez daha gösterecek ve hemen ardından 2014 başında yeni nesil konsolların çıkmasıyla bir kez daha pc darbe alacak ve artık konsolların önüne geçilemez yükselişi gelecek.

Rkx

12.12.2012 17:15:10

0
Aklıma silkroadda blade ile pvp yaptığım zamanlar geldi

Opricnik

12.12.2012 17:06:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: balboa07 Neden sizde gamespot ign gametrailer gibi platformlara pc yi yazmıyorsunuz hepsinde yazıyor ve çıkacak
pcye çıkmıyor oyun. metal gear solid rising çıkacaktı ama iptal edildi metal gear rising bu

oraoraora

12.12.2012 16:51:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: Opricnik

evet ondan. eğer öyle olsa her oyun excler hariç berbat grafikle çıkar ayrıca oyun 60 fps sabit konsolda iyi oyunların hepsi 20 fps misal far cry3,crysis2,metro,saintrow vb..
yaw kardeş bırak adamlara oyunu savunmayı çocuk beyinli bunlar hayal dünyasında yaşıyor 6 senelik bir konsola çıkmış müthiş efektleri olan bir oyuna halen kusur buluyorlar. ne uğraşıyon bunlarla.

balboa07

12.12.2012 16:47:28

0
Neden sizde gamespot ign gametrailer gibi platformlara pc yi yazmıyorsunuz hepsinde yazıyor ve çıkacak

Opricnik

12.12.2012 16:46:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Heee ondan diyorsun yani , Acaba PS3 ün mimarisine ve Xbox' ın mimarisine ayrı ayrı özenilerek hazırlanmamasından olmasın.
evet ondan. eğer öyle olsa her oyun excler hariç berbat grafikle çıkar ayrıca oyun 60 fps sabit konsolda iyi oyunların hepsi 20 fps misal far cry3,crysis2,metro,saintrow vb..

oraoraora

12.12.2012 16:45:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu hiç bir zaman dar koridor oyunlarda sorun yaratmadı. Konsolların RAM' i sadece açık dünya oyunlarında yetersiz kaldı. Bana objelerin böyle yok olduğu PS3 e ait bir tane dar koridor oyun gösterin. Yok bulamazsınız. Konsollar dar koridor oyunlarda çok güzel iş çıkarıyor. Bu oyunda kesilen objelerin yok olmasının nedeni, tamamen Kojima' nın işin başında bulunmadığı için adam gibi yapılmamasından kaynaklı, İşin özünde MGS4, GOW3, Uncharted serisi, bu oyundan daha fazla kaplama kalitesine ve dinamiğe sahip oyunlar. Yıkılan objeler yok olsa o oyunlarda da yok olur. Bence bu oyun PS3 ve Xbox' ın mimarisine has bir şekilde özenilerek ayrı ayrı yapılmadı. Her ikisinde de çalışacak ortak bir programlamayla yapıldı. Buda RAM yetersizliği gibi göründü. Ama görüyorum ki, BSC editörleri taraflı konuluyorlar. Her 2 dk da bir, konsolların teknik yetersizliğinden dolayı, bu böyle olmuş, şu böyle olmuş diyorlar. Siz bu işin içinde insanlarsınız her gün oyun oynuyorsunuz. Dar koridor oyunlarda bugüne kadar konsollardan daha iyi bir iş çıkaran, özellikle de PS3 den iyi bir iş çıkaran bir platform var mı? O zaman Naughty Dog ın yaptığı oyunlar çöp, sanki Naughty Dog başka bir platforma oyun yapıyor. PS3 e çıkan dar koridor exc. oyunların kalitesini ve sorunsuz olduğunu görmesek, Metal Gear Rising' in teknik yetersizlikten dolayı sıkıntılı olduğuna inanacağız. Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu dar koridor oyunlarda her hangi bir sorun teşkil etmiyor. Birde şunu belirtmek isterim. Şuan bir demo üzerinden yorum yapıyorsunuz. Belki oyunun tam versiyonunda bu objeler keserken yok olmayacak. BF3 ün demosuyla tam versiyonu arasında dağlar kadar fark gördü bu oyun dünyası, demoya bakıp hiç iyi olamamış, çöp diyen insanlar, şimdi gece gündüz BF3 oynuyorlar. Bence BSC ekibi olarak, dar koridor oyunları değerlendirirken, konsolların yetersizliğinden dolayı şöyle oluyor, böyle oluyor diye yorum yapmayın. Komik duruma düşersiniz. Açın bir MGS4 bi GOW bi UC oynayın. Hatta 2013 de çıkacak olan PS3 exc. oyunları alın oynayın. O zaman anlarsınız konsolların dar koridor oyunlarda ne kadar başarılı olduğunu ve donanımının yeterli olduğunu. Ben konsollar' ın donanım özellikleri çok iyi falan demiyorum. Ama dar koridor oyunlarda haksızlık yapmayalım. En iyi hamur en iyi ekmek onlardan çıkıyor. Kolay gelsin.
obje yok olsa ne olur yok olmasa ne olur kafaya taktığı şeye bak milletin. ki kaldıki bence büyük bir ihtimalle teknik sebeblerden dolayı çünkü adamı kaç parçaya ayırıyorsunuz hangi oyunda var bu kadar parçalama efekti detaylı olarak .

Virtual Reality

12.12.2012 16:43:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: Opricnik

bu oyundaki alan uncharted ve mgs4'ten daha fazla loadingler yok mgs4 gibi
Heee ondan diyorsun yani , Acaba PS3 ün mimarisine ve Xbox' ın mimarisine ayrı ayrı özenilerek hazırlanmamasından olmasın.

Opricnik

12.12.2012 16:36:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu hiç bir zaman dar koridor oyunlarda sorun yaratmadı. Konsolların RAM' i sadece açık dünya oyunlarında yetersiz kaldı. Bana objelerin böyle yok olduğu PS3 e ait bir tane dar koridor oyun gösterin. Yok bulamazsınız. Konsollar dar koridor oyunlarda çok güzel iş çıkarıyor. Bu oyunda kesilen objelerin yok olmasının nedeni, tamamen Kojima' nın işin başında bulunmadığı için adam gibi yapılmamasından kaynaklı, İşin özünde MGS4, GOW3, Uncharted serisi, bu oyundan daha fazla kaplama kalitesine ve dinamiğe sahip oyunlar. Yıkılan objeler yok olsa o oyunlarda da yok olur. Bence bu oyun PS3 ve Xbox' ın mimarisine has bir şekilde özenilerek ayrı ayrı yapılmadı. Her ikisinde de çalışacak ortak bir programlamayla yapıldı. Buda RAM yetersizliği gibi göründü. Ama görüyorum ki, BSC editörleri taraflı konuluyorlar. Her 2 dk da bir, konsolların teknik yetersizliğinden dolayı, bu böyle olmuş, şu böyle olmuş diyorlar. Siz bu işin içinde insanlarsınız her gün oyun oynuyorsunuz. Dar koridor oyunlarda bugüne kadar konsollardan daha iyi bir iş çıkaran, özellikle de PS3 den iyi bir iş çıkaran bir platform var mı? O zaman Naughty Dog ın yaptığı oyunlar çöp, sanki Naughty Dog başka bir platforma oyun yapıyor. PS3 e çıkan dar koridor exc. oyunların kalitesini ve sorunsuz olduğunu görmesek, Metal Gear Rising' in teknik yetersizlikten dolayı sıkıntılı olduğuna inanacağız. Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu dar koridor oyunlarda her hangi bir sorun teşkil etmiyor. Birde şunu belirtmek isterim. Şuan bir demo üzerinden yorum yapıyorsunuz. Belki oyunun tam versiyonunda bu objeler keserken yok olmayacak. BF3 ün demosuyla tam versiyonu arasında dağlar kadar fark gördü bu oyun dünyası, demoya bakıp hiç iyi olamamış, çöp diyen insanlar, şimdi gece gündüz BF3 oynuyorlar. Bence BSC ekibi olarak, dar koridor oyunları değerlendirirken, konsolların yetersizliğinden dolayı şöyle oluyor, böyle oluyor diye yorum yapmayın. Komik duruma düşersiniz. Açın bir MGS4 bi GOW bi UC oynayın. Hatta 2013 de çıkacak olan PS3 exc. oyunları alın oynayın. O zaman anlarsınız konsolların dar koridor oyunlarda ne kadar başarılı olduğunu ve donanımının yeterli olduğunu. Ben konsollar' ın donanım özellikleri çok iyi falan demiyorum. Ama dar koridor oyunlarda haksızlık yapmayalım. En iyi hamur en iyi ekmek onlardan çıkıyor. Kolay gelsin.
bu oyundaki alan uncharted ve mgs4'ten daha fazla loadingler yok mgs4 gibi

Virtual Reality

12.12.2012 16:28:39

0
Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu hiç bir zaman dar koridor oyunlarda sorun yaratmadı. Konsolların RAM' i sadece açık dünya oyunlarında yetersiz kaldı. Bana objelerin böyle yok olduğu PS3 e ait bir tane dar koridor oyun gösterin. Yok bulamazsınız. Konsollar dar koridor oyunlarda çok güzel iş çıkarıyor. Bu oyunda kesilen objelerin yok olmasının nedeni, tamamen Kojima' nın işin başında bulunmadığı için adam gibi yapılmamasından kaynaklı, İşin özünde MGS4, GOW3, Uncharted serisi, bu oyundan daha fazla kaplama kalitesine ve dinamiğe sahip oyunlar. Yıkılan objeler yok olsa o oyunlarda da yok olur. Bence bu oyun PS3 ve Xbox' ın mimarisine has bir şekilde özenilerek ayrı ayrı yapılmadı. Her ikisinde de çalışacak ortak bir programlamayla yapıldı. Buda RAM yetersizliği gibi göründü. Ama görüyorum ki, BSC editörleri taraflı konuluyorlar. Her 2 dk da bir, konsolların teknik yetersizliğinden dolayı, bu böyle olmuş, şu böyle olmuş diyorlar. Siz bu işin içinde insanlarsınız her gün oyun oynuyorsunuz. Dar koridor oyunlarda bugüne kadar konsollardan daha iyi bir iş çıkaran, özellikle de PS3 den iyi bir iş çıkaran bir platform var mı? O zaman Naughty Dog ın yaptığı oyunlar çöp, sanki Naughty Dog başka bir platforma oyun yapıyor. PS3 e çıkan dar koridor exc. oyunların kalitesini ve sorunsuz olduğunu görmesek, Metal Gear Rising' in teknik yetersizlikten dolayı sıkıntılı olduğuna inanacağız. Tamam konsolların RAM' i düşük ama bu dar koridor oyunlarda her hangi bir sorun teşkil etmiyor. Birde şunu belirtmek isterim. Şuan bir demo üzerinden yorum yapıyorsunuz. Belki oyunun tam versiyonunda bu objeler keserken yok olmayacak. BF3 ün demosuyla tam versiyonu arasında dağlar kadar fark gördü bu oyun dünyası, demoya bakıp hiç iyi olamamış, çöp diyen insanlar, şimdi gece gündüz BF3 oynuyorlar. Bence BSC ekibi olarak, dar koridor oyunları değerlendirirken, konsolların yetersizliğinden dolayı şöyle oluyor, böyle oluyor diye yorum yapmayın. Komik duruma düşersiniz. Açın bir MGS4 bi GOW bi UC oynayın. Hatta 2013 de çıkacak olan PS3 exc. oyunları alın oynayın. O zaman anlarsınız konsolların dar koridor oyunlarda ne kadar başarılı olduğunu ve donanımının yeterli olduğunu. Ben konsollar' ın donanım özellikleri çok iyi falan demiyorum. Ama dar koridor oyunlarda haksızlık yapmayalım. En iyi hamur en iyi ekmek onlardan çıkıyor. Kolay gelsin.

oraoraora

12.12.2012 15:34:54

-1
quote:

Orijinalden alıntı: emre_012 la gardaş hakkaten sen zekisin hatta ziyasın be. ninja gaidenin tarihsel açıdan dmcden önce olduğunu varsayarsak bfnin de coddan önce olduğunu varsayarsak ve bu oyunların pekte birbirine benzemediğini söylersek sen oyuncu olmadığı tezini öne sürebilir miyim. ayrıca bu oyuna laf atılmasının tek sebebi yeterince mükemmel solid snaleş, mgs oynanışına uymayan ve gizlilik ögelerinin çöpe atılıp sıradan gow ya da ng oynanışına ek bazı orjinal fiirler getirerek piyasaya sürülmesidir. ama bana göre bir gow hatta daha üstü olma ihtimali yüksektir. zaten raideni bilirsiniz. snakeden ya da diğer oyun karakterlerinden katlarca kez üstün gücü vardır. hataa bir defasında snakenin kötü kardeşinin gemisini durdurmuş ve kolunu kaybettiği halde kılıcını ağzına alarak çok robotun canına kıymıştır. ayrıca mgs serisinde zaten hep kan çıkar robotlardan.
senin yasin kadar oyun oynamisligim var belkide. ben ornek verirken cakma diyenlerin düşüncesinden yola çıkarak örnek verdim.örnegimde hangi oyunun diğer oyundan önce çıkması önemli değil millet raiden kılıç kullanıyor diye dmc çakması diyor o zaman ninja gaidende kılıç kullanılıyor o da dmc çakması veya dmc ninja gaiden çakması olmuş oluyor. aynı şekilde cod ta bf3 çakması onlara göre ben bunu anlatmaya calıştım. senle ayni dusunceleri savunuyoruz sen bana laf sölüyorsun. raiden gibi bir savascinin tarzinda zaten gizlilik ogeleri olmasi sart degil. o bir aksiyon savascisi. bana laf yetistirecegine cakma diyenlere laf yetistir. cümlemi anla ondan sonra yorum yaz.

emre_012

12.12.2012 15:15:11

0
la gardaş hakkaten sen zekisin hatta ziyasın be. ninja gaidenin tarihsel açıdan dmcden önce olduğunu varsayarsak bfnin de coddan önce olduğunu varsayarsak ve bu oyunların pekte birbirine benzemediğini söylersek sen oyuncu olmadığı tezini öne sürebilir miyim. ayrıca bu oyuna laf atılmasının tek sebebi yeterince mükemmel solid snaleş, mgs oynanışına uymayan ve gizlilik ögelerinin çöpe atılıp sıradan gow ya da ng oynanışına ek bazı orjinal fiirler getirerek piyasaya sürülmesidir. ama bana göre bir gow hatta daha üstü olma ihtimali yüksektir. zaten raideni bilirsiniz. snakeden ya da diğer oyun karakterlerinden katlarca kez üstün gücü vardır. hataa bir defasında snakenin kötü kardeşinin gemisini durdurmuş ve kolunu kaybettiği halde kılıcını ağzına alarak çok robotun canına kıymıştır. ayrıca mgs serisinde zaten hep kan çıkar robotlardan.

oraoraora

12.12.2012 14:51:17

-1
bu oyuna cakma diyenleri ben anlamıyorum o zaman ninja gaidende dmc cakması bf3 te cod cakması. bir kere raiden zaten bu tür bir savaşçı elektrikli kılıç kulanıyordu mgs serilerinde. nasıl dmc çakması oluyor.

Le_Dante

12.12.2012 13:30:51

0
Bu tür oyunların meraklısı biri olarak genelde rising i iyi buldum,platinum un yaptıgı oyunları oynarken sıkılıyorm belki mgs bi fark yaratır.Bana biraz DMC cakması gibi geldi ama onun yanından bile gecemez. Son olarak 2013 tam anlamıyla oyun yılı olucak.Saygılar

BSC Misafiri

12.12.2012 11:49:50

0
çakma devil my cray

Geralt the Witcher

12.12.2012 07:58:53

0
İnceleme son derece iyi olmuş Ama oyuna karşı ilgim demoyu gördükten sonra iyice azaldı, Raiden ile ilgili bir problemim yok, aksiyon tarzıyla ilgili bir sıkıntım yok ama oyun çok karambole gidiyor gibi, blok hareketinin olmamasıda bir eksi gözümde. Ayrıca vuruş hisside az gibi, öyle kodumu oturtamıyorsun, DMC nin demosunda vurduğunu hissediyordun.

shadowsluck007

12.12.2012 06:40:39

0
Demo'yu izledimde yok bana gore degil bu oyun.tamam aksiyonu severim ama bu oyun sanki öylesine çıkarılıyormuş gibi geldi

TRomeoR35

12.12.2012 03:30:23

0
Çok Teşekkür Ederim İnceleme Harika Grafiklerden Öyle Bahsetmişsiniz ki Anlatamam...

Cyclog

12.12.2012 00:07:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: Opricnik

adı mgs5 değil farkındaysan mgs ground zeroes geliyor zaten big bossla oynayacağız
Farkındayım rakam her zaman devam oyunu olup olmadığının işareti olmuyor da neyse...zaten Bayonetta'yı yapan firma olduğunu fark ettim. HK'nın kendi oyun stüdoysu ,adamları vssi var. Big Boss'tan çok Solid Snake e ne oldu diye merak ediyorum. Geri dönüp Big Boss'u hiç oynamak istemedim belkide geçtikleri zaman periyodundandır,Solid Snake daha hikayesi hoşuma giden bir kahraman,her ne kadar MSX de MGS'nin orjinalini hiç oynamadım ama gene de Ground Zeroes'uda pas geçip,herhalde artık ne ad verirler MGS5 mi neyse,onu bekliycem,ama hala umudum Zone Of Enders oyununa birşeyler yapmaları,Armored Core dan fenalık geldi. Herif 50 sine geldi,hala Zelda oyunları gibi,bir ileriye bir geriye gidip duruyor,iyi oyun yapmasa ne halde olurdu merak ediyorum

Opricnik

11.12.2012 23:26:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: Cyclog ama sevindim ki Hideo Kojima oyunu değilmiş,Metal Gear Solid'in belki yeni serisinde Solid Snake'i oynayabilirim umuduyla bekliyorum. Bunu kesinlikle almayı düşünmüyorum,Raiden'ı ilk gördüğümde pek ısınamadım,şimdi ısınamıyorum. Adamın bütün vücudu değişti hala adamı beğenemiyorum. Gray Fox gibi kaliteli gözüme gözükmediğinden olsa gerek neyse,Zone Of Enders oyunu ya da MGS5'e umutlarımı saklıyorum. Katlanamadığım bir adam Raiden ya...ne kadar değiştirselerde..
adı mgs5 değil farkındaysan mgs ground zeroes geliyor zaten big bossla oynayacağız

crazyy1903

11.12.2012 23:25:39

0
Çaçık of The Year o ilk videoyu yayınlayıp bu oyunu çıkarmaya utanır lan insan duygularımla oynadınız ... :D

Altiran

11.12.2012 22:41:17

0
Bu oyun PC'yede gelmiyormuydu ?? Edit: videonun sonunda bahsetmişler

oraoraora

11.12.2012 22:38:08

0
oyun efsane olmasada kaliteli bir oyun.

rambocuk

11.12.2012 21:49:53

0
satanistmisiniz la siz :P

kaplan3461

11.12.2012 21:40:53

0
kojima yapsa daha ıyı olurdu belkı teknık detayları daha ıyı olsa daha guzel olurdu nıjja gayden 3 daha ıyıdı gıbı .

Cyclog

11.12.2012 21:34:50

0
ama sevindim ki Hideo Kojima oyunu değilmiş,Metal Gear Solid'in belki yeni serisinde Solid Snake'i oynayabilirim umuduyla bekliyorum. Bunu kesinlikle almayı düşünmüyorum,Raiden'ı ilk gördüğümde pek ısınamadım,şimdi ısınamıyorum. Adamın bütün vücudu değişti hala adamı beğenemiyorum. Gray Fox gibi kaliteli gözüme gözükmediğinden olsa gerek neyse,Zone Of Enders oyunu ya da MGS5'e umutlarımı saklıyorum. Katlanamadığım bir adam Raiden ya...ne kadar değiştirselerde..

oraoraora

11.12.2012 21:26:07

-2
raiden niye topuklu ayakkabi giymis. robottan kan niye cikiyormus. Birakin su detaylari oynamaniza bakin.

by_t

11.12.2012 21:16:16

0
robottan kan nasıl çıkıyor :D + topuklu ayakkabı giyiyor herkes benim gbi düşünmüş ahahaha

Opricnik

11.12.2012 21:15:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: tolgay007 Bu ne ya böyle rezil.
oyunu çıkarmaları yeterli bence oyun kaç kere el değiştirdi revengeance anlamı ordan geliyor zaten re- vengeance :) baya değişti bu oyun ilk başta fox engine ile falan yapılıyordu ilk oyun falan filançok el değiştirmese erken çıkacaktı :) bu hali 1.5 senede plat games motoru zaten sabit motorla yaptıkları oyun. ama oynanış ve hikaye süper olacak patriotlardan sonrasını konu alıyor bir nevi mgs4'ün devamı

BSC Misafiri

11.12.2012 21:00:45

0
KEDİ süper ;)

BSC Misafiri

11.12.2012 21:00:31

0
Kedi olayı süpermiş :)

RadioheadTR

11.12.2012 20:52:02

0
Robottan nasıl kan cikiyor lan? Icinde adam olsa bile o kadar çıkmaz

oraoraora

11.12.2012 20:43:16

+1
ninja gaiden tarzını seven birisi olarak oyun tek kelime ile mükemmel bunda düşmanın her yerini istediğimiz gibi kesmek ayrı bir hava katmış ninja gaiden de dahi sadece kol bacak ve kafa kesiliyordu o da kendi otomatik olarak karar veriyordu. bunda biz istediğimiz gibi istediğimiz yerini istediğimiz yönden kesip biçicez. kaldı ki her yeri kesip biçebiliyoruz. grafiklerde ps3 ten bekleneni vermiş yeterde artar bile.[:'(]

Opricnik

11.12.2012 20:38:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: AyNaR Ben cok sevmedim cunki oyunda eksikler cok ve daha iyi ola bilirdi ... Inceleme Icin Tesekkurler =)
ne diyon

tolgay007

11.12.2012 20:38:38

0
Bu ne ya böyle rezil.

turki5hmo

11.12.2012 20:32:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: Tecnique Grafikler fazla iyi değil gibi geldi kojimadan daha iyi birşey beklerdim
Kojima oyunu yapan kişi değil, o oyun yapmaz icat etmez poligonla uğraşmaz+ Bunu Platinum games yaptı , Kojima Productions değil, insanlardan birşeyler beklerken önce kendinizden bekleneni yazın.

AyNaR

11.12.2012 20:31:22

0
Ben cok sevmedim cunki oyunda eksikler cok ve daha iyi ola bilirdi ... Inceleme Icin Tesekkurler =)

adam olun

11.12.2012 20:30:12

0
robottan kan akıyor :D

OTTOMAN_67

11.12.2012 20:16:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilkermurat topuklu ayakkabı giyiyo ameliyat pek yaramamış
yanlışlıkla şeyinidemi kestiler acaba

ilkermurat

11.12.2012 19:48:33

0
topuklu ayakkabı giyiyo ameliyat pek yaramamış

Rylets

11.12.2012 19:48:19

0
Hayvanlara şiddete hayır ! :D bir aksiyon oyunu olarak değerlendirmeniz iyi olmuş ben MGS oyunuymuş gibi değelndirirsiniz diye düşünmüştüm.RE nasıl zombili shooter olduysa bu Revengeance da aksiyon olarak düşünülmeli :D inceleme için teşekkürler

Tecnique

11.12.2012 19:36:50

0
Grafikler fazla iyi değil gibi geldi kojimadan daha iyi birşey beklerdim

Opricnik

11.12.2012 18:08:51

-1
Jack one man army ! im the raiden lighting transformed hey gidi adamım raiden be izleyelim sağolun bu oyunu çok zaman bekledik ta e2 009'damı ne duyurulmluştu
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Metal Gear Rising: Revengeance 6/10 20 oy
KÜNYE
Metal Gear Rising: Revengeance
+ TAKİBE
AL
33 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız