Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Marvel vs Capcom 3 Video İnceleme

11 Şubat 2011 Ersin Kılıç 69 İzlenme Sayısı: 50187 Video süresi: 09:17 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Platform: PS3, Xbox 360
 
Bir tarafta Ryu, Dante ve Chris...Diğer tarafta ise Wolverine, Spider-Man ve Captain America. İki dünyanın kaderini bir araya getiren Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds ile bir kez daha dövüş alanına iniyoruz.

Capcom Marvel Marvel vs Capcom 3 PS3 Xbox 360 Dövüş
Mythos Europe - Söyleşi Killzone 3 Lansman Ropörtajı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

2K

14.7.2011 18:59:32

0
Ustalaşması diğer dövüş oyunlarından daha zor olduğu için tam hakkı verilmeyen bir oyun oldu.

Paint It Black

14.7.2011 18:27:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: haganeno Off gözlerim yanıyor bu ne :S !!!!! Oyun degil renk cehennemi :(
normal bence. grafikler çizgi roman gibi

BSC Misafiri

14.7.2011 15:49:34

0
Ken,strider hiryu ,jin ve bir çok degerli dövüşçü oyunda yok alıp paranızı boşuna çöpe atmayın .

Karpuzcu.

28.2.2011 15:08:51

0
Şu oyunu bilmeyenlerin yorumları öldürüyor beni. Oyun ne basit bir oyun nede az hareket var. Oyunu oynamı bilmiyorsunuz oynayamıyorsunuz yorumlar yapıyorsunuz. Oyunu sallayarak adam yenilir diyenler, gelsinler benimle bir kapışşınlar bakalım. Çok merak ediyorum sallayarak nasıl adam yeniliyormuş Hiçbir oyunda sallayarak bilen bir adamı yenemezsiniz. İki tane bilmeyen adam olur, 2 kişi kör dövüşü oynarsınız bu oyunu.

juuzou

28.2.2011 14:52:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction Oyuna ilk başlarda güzel diyordum ama zamanla sıkıcı bir hal alıyor oynaması. Benim için uzun soluklu bir oyun olmadı malesef. Super Street Fighter IV'e devam şimdilik. Nisan'da da Mortal Kombat 9 çıksın o zaman işte olay bitecek. :)
mk9 tutarmı tutmazmı orasıda blinmez ama videoları oldukça etkileyici . Marvel almakdan vaz geçtim :) Ssf4 vazgeçilmez.

BlackBeasT

28.2.2011 11:12:32

0
Marvel vs Capcom 3de eski serileri gibi sykıcı 1 yapıda olucagını tahmin ediyordum ,yanılmamışım biz bu tür oyunlara ( Salla Pati) diyoruz :D karakteri ve hareketlerini bilmenize gerek salla pati herhangi kendinizce butonlara bazmanız arkadşınızı yenmeniz için yeterli :D

BSC Misafiri

23.2.2011 00:01:47

0
bu kadar az hareketin olduğu bir bir oyun görmedim adamlar sadece tekme ve yumruk atıyor bir de 3 tane komboları var başkada bir şey yok (dante hariç dante deki kadar hareket hiç birinde yok ).sıkıcı bir oyun...

BSC Misafiri

23.2.2011 00:01:28

0
bence gayet güzel bir oyun olmuş sadece rakip sıçradığında kendi oyuncunun gözükmemesi kötü gibi ses olarak güzell yapmuşlar işte bi 7 puanlık bir oyun olmuş

Nemesis-cpa

21.2.2011 15:50:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction Capcom Street Fighter IV ile yılların dövüş oyunları kategorisine yeni bir boyut ve yenilik getirdi. (stabil oynanış + pastelsi hoş grafikler vb.) Bunu kimse inkar edemez. Namco Bandai Tekken serisini bozdu. Midway Mortal Kombat'ı yerin dibine soktu. SNK Playmore desen The King Of Fighters gibi bir efsaneyi hiç etti. Daha saymakla bitmez bunun örnekleri... Bu nesilde Capcom Street Fighter IV ile kendini kanıtladı. Şuan en çok oynanan dövüş oyunu hiç tartışmasız Street Fighter IV'dür. (hatta Super versiyonu diyelim aslında)
Aslında haklısın ama ben sf4 deyince böle daha öncekiler gibi 2d mükemmel grafikler beklerdim aslında.sakın yanlış anlama olmasın sf4 ve ssf4 den çok memnunum ama bu ikisi sf ex4 ve sf ex plus diye çıksaydıda asıl sf 4 , sf 3 serisindeki gibi ama tabi çok fazla bir grafiksel farkla çıksaydı çok daha manyak olmazmıydı sence??:) ama şu anki haliylede çok güzel tabiki sf4 ve ssf 4.

Queen Hentai

21.2.2011 12:26:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: namdar

O kadar eminmisin? 20 yıldır millet sıkılmadı oooryuken çekmekten aduket atmaktan :) ve eğer mortallar serinin ilk 4 oyunu gibi olmamaya devam ederse ben sana bi 20 yılın daha garantisini verebilirim street fighterı insanların bırakmayacağından:)
Capcom Street Fighter IV ile yılların dövüş oyunları kategorisine yeni bir boyut ve yenilik getirdi. (stabil oynanış + pastelsi hoş grafikler vb.) Bunu kimse inkar edemez. Namco Bandai Tekken serisini bozdu. Midway Mortal Kombat'ı yerin dibine soktu. SNK Playmore desen The King Of Fighters gibi bir efsaneyi hiç etti. Daha saymakla bitmez bunun örnekleri... Bu nesilde Capcom Street Fighter IV ile kendini kanıtladı. Şuan en çok oynanan dövüş oyunu hiç tartışmasız Street Fighter IV'dür. (hatta Super versiyonu diyelim aslında)

DaMN_Y0U

21.2.2011 00:48:12

0
Beklentim çok büyüktü bu oyundan yahu.Neyse artık MK9'u bekleyeceğiz.

Gang Starr

21.2.2011 00:27:28

0
şöyle oyunları pek sevmiyorum ya ilgimi çekmiyo bi tekken i sevmiştim

Nemesis-cpa

20.2.2011 23:51:53

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Xbox_123 Oyun Çok Kolaymış. Benimde Beklentilerimin Aşağısında. Ve Katılıyorum Mortal Combatın Yeni Bir Oyunu Çıkarsa Street Fighter 4 Bizim İçin Geçmişte Kalacak
O kadar eminmisin? 20 yıldır millet sıkılmadı oooryuken çekmekten aduket atmaktan :) ve eğer mortallar serinin ilk 4 oyunu gibi olmamaya devam ederse ben sana bi 20 yılın daha garantisini verebilirim street fighterı insanların bırakmayacağından:)

StarKillerDeadMan

20.2.2011 23:37:44

0
Yeni editör gözüme girdi.Dead Space 2'yi boşuna aldım çok sevmedim ben tarzım diildi eksik yönlerini söylemiyordu Erdinç İyikul'un yerini dolduramaz dedim vede haklı çıktım :D Ve de bu sitenin editörlerinin hatası çok donuk anlatıyolar insan dinlerken uykusu geliyo :)

Xbox_123

20.2.2011 21:19:03

0
Oyun Çok Kolaymış. Benimde Beklentilerimin Aşağısında. Ve Katılıyorum Mortal Combatın Yeni Bir Oyunu Çıkarsa Street Fighter 4 Bizim İçin Geçmişte Kalacak

BSC Misafiri

20.2.2011 14:29:11

+1
bu oyun kaç liraya alınır ?

haganeno

18.2.2011 20:50:45

0
Off gözlerim yanıyor bu ne :S !!!!! Oyun degil renk cehennemi :(

conerland

18.2.2011 17:37:31

0
Video için ellerinize ,sağlık güzel ve oyun hakkında fikir verir cinsten olmuş. Bazı arkadaşlar yetersiz ve eksik bulmuşlar ama zaten incelemeyi yapanın öyle pro şekilde bir dövüş oyunu tutkunu olması gerekmiyor ki amaç zaten insanların oyun hakkında fikir almaları vs. Ben daha henüz oynayamadım haftaya umarım elimde olacak ama ben zaten bu serinin hastası olarak gözüm kapalı beğeniceğim .(venom olmasada ) İnceleme, ismini vermek istemediğim yabancı oyun sitelerindeki incelemelerle gayet paralel bir şekilde olmuş (x move unutulmuş olsada) ve zaten yani tutup air combolar şöyle yok akumanın hyper combosunu şöyle yapalım faln diye 2saatlik bir video beklemek yanlış. Bence o tarz videolar için tekkenzaibatsu.com veya wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3 uğrak yerimiz olmalı. O tarz videolarla kıyaslayıp buradaki emek sahibi kişinin üzerine yüklenmek bence anlamsız. Video ile ilgili benim eleştirim/eksik bulduğum yön şu olabilir; biraz tekdüze bir anlatım olmuş, biraz daha canlı böyle hafif aralarda esprili farklı bakış açılı videolar yapılabilir ama zaten buda inceleyenin kendi tarzıyla ilgili bir durum, orası ona kalmış ama biraz cizgi dışına çıkılıp farklı tatlar vermek adına bir çalışma yapılabilirmiş. Ellerinize sağlık... Saygılar

serhatatalay

18.2.2011 11:48:53

0
PS3'de oynayan var ise Lathariel'i ekleyebilir. Dün sabah geldi oyun, bütün gün aralıksız oynamışım. Ellerimi hissetmiyorum şu anda. :D

Lincourt

16.2.2011 18:45:22

0
Darkmel ; oyunun sonundaki 2 sayfanın Arcade kültürü ile alakası yok. Yapım ekibi geçtiğimiz yıl sonuna doğru yaptıgı bir açıklamada karakterlere özel bir oyun sonu olmayacağını belirtmişti. Bu açıklama o kadar tepki çekti ki adamlar daha sonra kısa da olsa bir şey ekleyeceklerini açıkladılar ve bu sekilde basit ve savma bir çözüm buldular. Görüşlerinize saygiliyim fakat karşınizdakini eleştirirken lütfen bunu uslübüne göre yapınız.

Nemesis-cpa

16.2.2011 02:01:00

0
Oyunun grafiklerini çok sevdim 10 numara ,klasik marvel vs capcom oyun tarzı oda çok iyi yanlız tek gıcık olduğum şey tüm capcom dövüş oyunlarında olan normal tuş dizilimi yok yani (lp mp hp ,lk mk hk) olayını kaldırmışlar.3 vuruş tuşu birde hava kombosu yapmak için aparkat tuşu var bu olay bence çok şey götürmüş oyunun oynanabilirliğinden hayret yahu alışılır diyorum ama ne gerek vardıki şimi buna ,eski hali süperdi. kötü olmuş bence.Karekter sayısı bir mvc2 kadar yok ama ilk 3 çıkan oyuna göre iyidir gene. Bu oyunları eskiden oynayıpta sevdiyseniz çok büyük ihtimal gene seversiniz ama tarzı bilmeyen adam için bir sf ye göre tabiki çok alakasız ve kötü görünebilir tavsiyem kesinlikle kıyaslamayın sf ile taban tabana zıtlar çünkü.

qabRiéL

16.2.2011 01:55:41

0
Trailerini görünce çok umutlanmıştım, bu sefer olacaktı... Grafikler yine şahane olmuş ama, videoda söylediğiniz her şey gerçek...

darkmel

16.2.2011 00:14:56

0
dövüş oyunlarını bilen birileri yorumlarsa daha çok seviniriz.çok baştan savma olmuş,sonuna 2 resim koymuşlar çünkü arcade kültürünü yaşatmak için yapmışlar bütün marveller vs capcom,xmen vc street figher hepsi öyleydi.oyunun gamespot puanı 8,5 çünkü o adamlar profesyonel kişilere test ettiriyorlar oyunu.ama oyun klasik ve fantastik oynayışını korumuş,mortal kombat la kıyaslamanın da bi alemi yok zaten mortal kombat next gen'le tamamen kendini bitirdi.yıllardır ed boon u izliyoruz.2d ye döndürdü dedi mk armegeddon la dc universe yi birbirine karıştırdı durdu.bize eski oynanışı veremedi,eski mortal kombat'la hiçbir alakası yok gerçekçi değil karakterler mortal kombat gold bile bu oyuna 10000 çeker ve diyceğim bunlarla ancak 12 yaşındaki bebeleri etkilersin ed boon bizim gibi arcade salonlarından çıkan 1. nesil konsolcuları ve arcade'ciler değil.diyceğim şu hem kürtsün hem de DAN FORDEN VE JOHN TOBIAS olmadan sen bir hiçsin sitenizin yeni hali güzel değil üyelik girişi yapamıyorum

darkmel

16.2.2011 00:13:07

0
dövüş oyunlarını bilen birileri yorumlarsa daha çok seviniriz.çok baştan savma olmuş,sonuna 2 resim koymuşlar çünkü arcade kültürünü yaşatmak için yapmışlar bütün marveller vs capcom,xmen vc street figher hepsi öyleydi.oyunun gamespot puanı 8,5 çünkü o adamlar profesyonel kişilere test ettiriyorlar oyunu.ama oyun klasik ve fantastik oynayışını korumuş,mortal kombat la kıyaslamanın da bi alemi yok zaten mortal kombat next gen'le tamamen kendini bitirdi.yıllardır ed boon u izliyoruz.2d ye döndürdü dedi mk armegeddon la dc universe yi birbirine karıştırdı durdu.bize eski oynanışı veremedi,eski mortal kombat'la hiçbir alakası yok gerçekçi değil karakterler mortal kombat gold bile bu oyuna 10000 çeker ve diyceğim bunlarla ancak 12 yaşındaki bebeleri etkilersin ed boon bizim gibi arcade salonlarından çıkan 1. nesil konsolcuları ve arcade'ciler değil.diyceğim şu hem kürtsün hem de DAN FORDEN VE JOHN TOBIAS olmadan sen bir hiçsin sitenizin yeni hali güzel değil üyelik girişi yapamıyorum mis

darkmel

16.2.2011 00:11:56

0
dövüş oyunlarını bilen birileri yorumlarsa daha çok seviniriz.çok baştan savma olmuş,sonuna 2 resim koymuşlar çünkü arcade kültürünü yaşatmak için yapmışlar bütün marveller vs capcom,xmen vc street figher hepsi öyleydi.oyunun gamespot puanı 8,5 çünkü o adamlar profesyonel kişilere test ettiriyorlar oyunu.ama oyun klasik ve fantastik oynayışını korumuş,mortal kombat la kıyaslamanın da bi alemi yok zaten mortal kombat next gen'le tamamen kendini bitirdi.yıllardır ed boon u izliyoruz.2d ye döndürdü dedi mk armegeddon la dc universe yi birbirine karıştırdı durdu.bize eski oynanışı veremedi,eski mortal kombat'la hiçbir alakası yok gerçekçi değil karakterler mortal kombat gold bile bu oyuna 10000 çeker ve diyceğim bunlarla ancak 12 yaşındaki bebeleri etkilersin ed boon bizim gibi arcade salonlarından çıkan 1. nesil konsolcuları ve arcade'ciler değil.diyceğim şu hem kürtsün hem de DAN FORDEN VE JOHN TOBIAS olmadan sen bir hiçsin sitenizin yeni hali güzel değil üyelik girişi yapamıyorum mis

Haykıran Bıngıldak

15.2.2011 00:54:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: stormoffdarkness Malesef görüntüsü var sesi yok sıradan bir dövüş oyunu,eksiği bol bir oyun,özellikle olması gereken karakterler yerine çok gereksiz tipleri koymuşlar.Online 1 2 hafta değişiklik arayanlar için bu ara gider ama Bulletstorm(inanılmaz bir hınçla bekliyorum) çıkınca gideceği yer belli ''BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ!''.Bu neslin kral dövüş oyunu rakipsiz Mortal Kombat olacaktır.İyi oyunlar.
Bulletstormla MvC3 karşılaştırmak ne kadar akıl karı tartışılır.. Niye kimse kendi zevklerine uymadığı birşeyi direk eleştirme ihtiyacı duyuyorlar. Çünkü kendileri de gerçekten neyi benimseyip benimsemediklerinin farkında değiller birkaç yandaş çekebilirlerse kendi vicdanlarını rahatlatıcaklarını düşünüyorlar. Şahsi düşüncem; arkadaşlarla wiideki Tatsunoko Vs Capcomda Tatsunoko karakterlerini tanımasam bile deliler gibi eğleniyorum. Bu oyunun bi ortamda vereceği zevki tahmin bile edemiyorum.Oyun uğraşıp emek vererek oynamaktan çok, anlık eğlenceye odaklı bir oyun.Zaten bunu, kolayca yapılabilen uzun kombolardan anlayabiliyoruz.

dessan

15.2.2011 00:16:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction Parayla satma durumu olmaz finish'leri ama extra karakter falan gelirse belki onlar ücretli olabilir.
Bazı nostaljik fatality'ler pre-order bonus olarak gelebilecek sadece, ileride özellikle fatality'ler parayla satılır mı bilemiyorum, ama ilk etapta ön sipraiş edenler normal oyunculara açık olmayan fatality'lere erişebilecekler...Üzücü, evet...

Queen Hentai

13.2.2011 11:59:40

0
Demin üç maç yaptım iki tanesini kazandım, alıştım yavaş yavaş diyeceğim ama iyi oynayan biri gelirse resmen oyunu okutuyor öyle böyle değil. Oynamak isteyenler varsa sabahlara kadar oynayabiliriz. Zaten gece 4-5 gibi yatıp sabah işe 8 gibi gidiyorum. Bünye alıştı. :)

Karpuzcu.

13.2.2011 01:51:55

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Lincourt

Merhaba, Street Fighter serisini fena oynamam, çokta severim. SF ustası olan birçok arkadaşımda var. Tek bir tuşla beni yenebilen arkadaşlarım da var mesela..... Onları MvC3'te paldır küldür yendiğimi söyleyebilirim. Oyunda karakter sayısı bana göre yeterli düzeyde. Ha MvC 2'de çok daha fazlaydı ama 38 karakter bir dövüş oyunu için çok iyi bir sayıdır. Oyunun klasikleşmiş dinamiklerine ise eksi vermiyorum. Oyun fazlasıyla MvC ve SF arasında kalmış. Bu beni olduğu kadar ve oyunu oynayan birçok kişiyi memnun etmemiş. Zira eski MvC serilerinde bu denli bir karmaşa yoktu. Çünkü grafik stili çok farklıydı. Hız konusuna gelir isek, serinin her oyunda oynanış olarak eksiye gittiğini düşünüyorum. Oynanış temellerine sadık kalınmış ama bu temeller yeni grafik stiline göre iyi uyarlanamamış ve bu durum bana göre oynanışı baltalayan en büyük usnurlardan birisi. Bu serinin atası olan X-Men vs SF bana göre bu konuda en iyisi idi. Bilmiyorum oynadınız mı? Oynadıysanız eminim ne demek istediğimi anlayacaksınızdır. Bu oyunun temellerine sadık kalmak yerine, yapımcıların oyunu SF'ye benzetmeye çalıştıkları ama beceremediklerini düşünüyorum. Teşekkürler.
Marvel, SF, VS serilerini ilk günden beri oynarım 27 yaşındayım, atari salonların çok sağlam marvelci arkadaşlarla oynardık bu oyunları. Serinin her oyunu fazlasıyla iyi oynarım. X-Men vs SF serileri halan mame emülatörü ile pc de canım sıkıldıkça takılırım Öncelikle SF yi iyi oynayan biri bu oyunu çok iyi oynayabilecek diye bir şey yok. Çünkü oyun dinamikleri çok farklı. Hatta Sf de beni pataklayan arkadaşları MvsC 2 ye çağırdığımda kendileri tuşlara bile basacak zaman bulamadılar. Bilmeyen birinin bilen birini bu oyunda yenmesine imkan yok. Tek bu oyun için değil her oyunda geçerli bir şey bu. Arkadaşlar arasında sallar herkes, süperler falan bir şeyler çıkartır. En fazla olacak o dur. Şahsen, oyun bana hızlı gelmiyor. Ama kullanılan yeni grafik tekniğinden dolayı, daha çok karmaşa varmış gibi görünüyor. Sizin dediğiniz gibi. Bana göre, hızı gayet yerinde. Oyunun sf ye benzetilmeye çalışıldığına pek katılmıyorum. İkisini farklı tarzlar. Karakter sayısı benim için çok az, 2 gündür aralıksız oynuyorum diyebilirim. Karakterlerin kullanacak pek bir şeyi kalmadı. Marvel ve Capcom kadar geniş bir evren için bu kadar az karakterin olması da ayrıca saçma. Hele hele olan karakterin bazılarında oyun zevki sıfır. Şahsen Modok ile zorluyorum zorluyorum ama gerçekten anlam veremiyorum o karaktere. İncelemenizde değinmediğiniz bir kaç noktada var ayrıca. Yeni gelen rage mode tarzı X mode. Oyun boyunca sadece 1 kez kullanılabiliyor. Tuşlara aynı anda basınca, karakterin etrafında kırmızı, aura çıkıyor. Bazı karakterlere extra hız veriyor ayrıca karakterlerin kırmızı olan can barını dolduruyor. X modun en güzel özelliği, bi karakter ile aralıksız 2 süper çekebilir yada değişmeli 5 süper çekebilmeniz. Bence bu oyuna değişik bir hava katmış. X mode için, şöyle bir kombinasyon yapıyorum. Yer kombosu + süper + 2.adam süper + 3.adam süper + X mode + 3.adam süper + tekrar 1.adam süper. Ayrıca oyunda havada kombo breaker var. Hava kombolarını hemen kesiyor. Oyunu yerde oynamanız için zorluyor resmen. Yer kombosu+ hava kombosu+ değişmeli kombo + süper yapmak imkansız. Çünkü pat diye kombo breaker ile, havada yarım kalıyor. Bu yönünü hiç sevmedim. Oyunun hızının kesilmesine neden olmuş. İncelemeniz için tekrardan emeğinize sağlık diyorum. Bir çok inceleme yazan biri olarak, inceleme yazmak gerçekten zor bir iş. Ufak tefek aksaklıklar olabiliyor, bazı noktalar kaçabiliyor. Tabi karşılığında gelen eleştirlerde insanı üzebilir. Bende fazlasıyla karşılaştım. Saygılarımla.

Dead Nation

13.2.2011 01:28:55

0
allahtan mortal kombat çıkıyo ya yenil nesil katili olucak

Lincourt

13.2.2011 01:22:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: KarpuzcuTR PracticeMan İyi dileklerin için çok sağolasın. İncelemeyi yapan arkadaşın eline sağlık. İncelemede bir kaç yere değinmek istiyorum. Rastgele ataklarla bilen bilmeyenin ayrılmadığını söylemişsiniz. Rastgele ataklarla bilen birini bu oyunda yenmenize imkan yok. Merak edenler psn veya live verip öğrenebilirler Oyundaki karakter sayısına + verip, oyunun klasikleşmiş genel dinamiklerine - vermeniz benim dikkatimi çekti. Oyundaki kamera sistemi, ve kombo+asist+süper gibi kombinasyonlara yani karmaşıklık dediğiniz oyunun ilk serisinden beri var. Oyunun stili bu şekilde. Bence özünü koruyarak, fanlarını üzmemişler. Eğer psn den oynayacak arkadaş bulamassam, xbox360 ile devam edecem bu gidişle Xbox360 Joypadi ile oynamak zor valla Bu arada oyundaki tek eksik, karakter sayısının azlığı hele hele zevkle oynanacak karakterlerde az olunca, daha da bi aza düşüyor karakter sayısı. Daha önceden Marvel vs Capcom serilerini oynanamış arkadaşlar, oyunu denemelerini tavsiye etmem, sıkılacaklardır. Stil olarak ne SF ye ne de başka bir oyuna benzer.
Merhaba, Street Fighter serisini fena oynamam, çokta severim. SF ustası olan birçok arkadaşımda var. Tek bir tuşla beni yenebilen arkadaşlarım da var mesela..... Onları MvC3'te paldır küldür yendiğimi söyleyebilirim. Oyunda karakter sayısı bana göre yeterli düzeyde. Ha MvC 2'de çok daha fazlaydı ama 38 karakter bir dövüş oyunu için çok iyi bir sayıdır. Oyunun klasikleşmiş dinamiklerine ise eksi vermiyorum. Oyun fazlasıyla MvC ve SF arasında kalmış. Bu beni olduğu kadar ve oyunu oynayan birçok kişiyi memnun etmemiş. Zira eski MvC serilerinde bu denli bir karmaşa yoktu. Çünkü grafik stili çok farklıydı. Hız konusuna gelir isek, serinin her oyunda oynanış olarak eksiye gittiğini düşünüyorum. Oynanış temellerine sadık kalınmış ama bu temeller yeni grafik stiline göre iyi uyarlanamamış ve bu durum bana göre oynanışı baltalayan en büyük usnurlardan birisi. Bu serinin atası olan X-Men vs SF bana göre bu konuda en iyisi idi. Bilmiyorum oynadınız mı? Oynadıysanız eminim ne demek istediğimi anlayacaksınızdır. Bu oyunun temellerine sadık kalmak yerine, yapımcıların oyunu SF'ye benzetmeye çalıştıkları ama beceremediklerini düşünüyorum. Teşekkürler.

darkroyal7

12.2.2011 17:57:59

0
mk9 u beklıyoruz....... çok daha iyi olacak....

Dead Nation

12.2.2011 17:52:48

0
oyun xbox ta var çıktı 3gb mı ne psn oyunu tam

BSC Misafiri

12.2.2011 15:26:40

0
Bu oyun ayın 18'inde çıkmayacakmıydı?

BSC Misafiri

12.2.2011 15:26:14

0
marvel vs capcom+kadir inanır 3 diye koy bu oyunu çıktığı günde almassam:) şakaydı oyun cidden berbat bulletstorm ve mk yi bekliyoruz

Karpuzcu.

12.2.2011 15:10:56

0
PracticeMan İyi dileklerin için çok sağolasın. İncelemeyi yapan arkadaşın eline sağlık. İncelemede bir kaç yere değinmek istiyorum. Rastgele ataklarla bilen bilmeyenin ayrılmadığını söylemişsiniz. Rastgele ataklarla bilen birini bu oyunda yenmenize imkan yok. Merak edenler psn veya live verip öğrenebilirler Oyundaki karakter sayısına + verip, oyunun klasikleşmiş genel dinamiklerine - vermeniz benim dikkatimi çekti. Oyundaki kamera sistemi, ve kombo+asist+süper gibi kombinasyonlara yani karmaşıklık dediğiniz oyunun ilk serisinden beri var. Oyunun stili bu şekilde. Bence özünü koruyarak, fanlarını üzmemişler. Eğer psn den oynayacak arkadaş bulamassam, xbox360 ile devam edecem bu gidişle Xbox360 Joypadi ile oynamak zor valla Bu arada oyundaki tek eksik, karakter sayısının azlığı hele hele zevkle oynanacak karakterlerde az olunca, daha da bi aza düşüyor karakter sayısı. Daha önceden Marvel vs Capcom serilerini oynanamış arkadaşlar, oyunu denemelerini tavsiye etmem, sıkılacaklardır. Stil olarak ne SF ye ne de başka bir oyuna benzer.

pcheveslisi

12.2.2011 14:16:36

0
Beklediğim gibi çıkmadı

Lincourt

12.2.2011 13:59:57

0
Arkadaslar afedersiniz ama oyun hızlı diye puan kırdığımı nereden çıkardınız? Oyunun sadece hızlı olduğunu ve SF 4 gibi bekleyenlerin hayal kırıklığına uğrayacaklarını belirttim. Nitekim de öyle olmuş. Hikaye olayına gelir isek; Arcade oyun olduğu hikayesi olmayacağı manasına gelmez. Önümüzde çok iyi bir SF ornegi var. Oyun çıkmadan önce wesker ile magneto'yu bile RE deki virüsü için kapışırken gördüğümüz iddialı videolar gördük. Haa bu videolara rağmen 2 sayfalık hikaye sizi tatmin ettiyse birsey diyemem tabi. Ama beni kesinlikle tatmin etmedi. Sonuçta insanlar bu oyuna 50-60$ verecek be buna değmesi lazım. Zira oyunun bircok artıları olduğunu da incelemede bahsediyorum zaten;) Gerci karsinizdaki işi elestirmek yerine "karpuzcu" demek niyetinizi belli etmiş ama........ Teşekkürler.

myresistance

12.2.2011 13:03:19

0
[quote]Orijinalden alıntı: mertvontrier Oynanış hızlı diye puan kırmak saçma olmuş. Oyunun tarzı böyle. Bu özellik eksi puan olarak değerlendirilemez. [/quote] +2011 oyunu inceleyen aslında karpuzcu olmalıydı. Aslında oyunu inceleyenlerin incelediği oyunu çok iyi bilmesi lazım Oyunda hız var diye kırmak, senaryo aramak vs. hangi akla hizmet ?? ??? Arcade oyun bu [quote]Orijinalden alıntı: sinager_dante arkadaşlar önceden bu videoları izleyebiliyordum ama şimdi izleyemiyorum nedeni ne olabilir mozilla kullanıyorum [/quote] Chrome kullan java ve flash problemlerinden otomatikman kurtulmuş olursun

SLOWDIVE

12.2.2011 12:26:55

0
arkadaşlar önceden bu videoları izleyebiliyordum ama şimdi izleyemiyorum nedeni ne olabilir mozilla kullanıyorum

DasheriM

12.2.2011 02:37:55

+1
Eski Marvel vs Capcomlarda da hareket yapmak çok kolaydı. Tek tuşla aduket yapınca (farklı tuşla) direk özel hareket falan yapılıyordu. O yüzden bunu yazıp da puan kırmak biraz saçma olmuş...

Queen Hentai

12.2.2011 02:30:24

0
Çoğu kişi oyunun kof çıktığını düşünmeye başladı. Bu konuda yalnız olmadığımı görmek sevindirici. :)

Mactavish-

12.2.2011 01:45:52

0
eski marvel vs capcomlara göre çok kötü bir oyun super street fighter 4 daha süper yani ve beklediğim gibi çıkmadı videolardaki görüntüyle alakası yok

Nemesis-cpa

12.2.2011 01:44:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: efflake

Ne bitiriyon birader single player mı
Yahu anca işte o kadar oynatıyordu kendini, ben eski mortalları günlerce haftalarca aylarca oynadığımı hatırlıyorum:) kombosunu finishlerini şusunu busunu yapıp iyice öğrenene kadar...Bu son çıkanlarda (mortal5-6-7-8) anca işte sevdiğin adamlarla 2-3 kez bitirip attık köşeye,ne kombosu zevkli idi ne oyun tarzı...Bakalım umarım bu son çıkan kendini oynatır:)

efflake

12.2.2011 01:38:03

+4
quote:

Orijinalden alıntı: Dead Nation çöp nokta
Dövüş oyunlarından zerre anlamayan üye alert üç nokta...

efflake

12.2.2011 01:30:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: namdar

iyimserliğini samimiyetle paylaşmak istiyorum ama mortal kombat 4 ten sonra çıkan tüm mortallar aynı bu şekilde iddialı reklamlarla çıkıp 2-3 sefer bitirildikten sonra köşede unuttuğun kötü oyunlar olarak çıktılar umarım bunda olayı değiştirirler ama bakınca koşma yok yahu koşmasız mortalmı olur dimi??:)
Ne bitiriyon birader single player mı

BSC Misafiri

12.2.2011 01:27:53

0
güzel oyuna benziyor ama dövüş oyununu nereye kadar oynayabilirsinki biyerden sonra sıkacak 2 3 gün sonra

BSC Misafiri

12.2.2011 01:27:49

0
Hacı Sonufena :D

BSC Misafiri

12.2.2011 01:27:35

0
iyi bir oyun olsaydı kolay olması iyi olurdu. ne bu ya sf yi sadece krallar oynar gibisinden bişey oluyor zor olduğu zaman

BSC Misafiri

12.2.2011 01:26:46

0
Street Fighter EX4 yapsalar keşke.

Dead Nation

12.2.2011 01:05:26

-2
çöp nokta

paranoid_andr0id

12.2.2011 00:29:22

0
Oyun elime gelse de, baksam harbi bi hayla kirikligi olacak mi. Görmeden inanmam, ve kötü cikarsa intihar ederim HARA -KIRIII - Kitana wins

mertvontrier

11.2.2011 23:12:22

+1
Oynanış hızlı diye puan kırmak saçma olmuş. Oyunun tarzı böyle. Bu özellik eksi puan olarak değerlendirilemez.

Opricnik

11.2.2011 22:34:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: namdar

Yok ben çıkacak mk9 un finish him/her lerini parayla satacakmış yapımcı firma diye duydum mortal vs dc de öle bişi yok biliyorum...
bende mk9'u demiştim :)

Queen Hentai

11.2.2011 22:27:56

0
Parayla satma durumu olmaz finish'leri ama extra karakter falan gelirse belki onlar ücretli olabilir.

Nemesis-cpa

11.2.2011 22:25:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: paypay88 oha öyle bişe yok sallamış kim dediyse oyun çerez mk9a kadar idare eder oynayacak varsa live id yazıyo imzada
Yok ben çıkacak mk9 un finish him/her lerini parayla satacakmış yapımcı firma diye duydum mortal vs dc de öle bişi yok biliyorum...

Opricnik

11.2.2011 22:03:30

0
oha öyle bişe yok sallamış kim dediyse oyun çerez mk9a kadar idare eder oynayacak varsa live id yazıyo imzada

Nemesis-cpa

11.2.2011 21:59:10

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction Aynen işte dostum. Ben de Mortal Kombat 1-2 tadı alacağıma inanıyorum çıkacak olan Mortal Kombat'tan. Bölümler falan zaten 1. ve 2. oyunun tekrar elden geçirilmiş hali. O yüzden bölüm tasarımlarına hayranım çıkacak oyunun. Ayrıca grafiksel olarakta gelişim var son çıkmış rezil Marvel'lı Mortal Kombat'a bakacak olursak. Koşmayı pek kafaya takmıyorum açıkcası ama olsa güzel olurdu.
Grafiksel olarak zaten inanılmaz iyi durumda oyun,baya çalışmışlar. mortal vs dc deki grafik yanına yaklaşamaz zaten. tek canımı sıkan bi söylenti duydum finish him/her leri parayla satcaklarmış öyle olursa biraz kötü olacak gibi ama belki yanlış duymuşumdur....

Queen Hentai

11.2.2011 21:52:51

0
Aynen işte dostum. Ben de Mortal Kombat 1-2 tadı alacağıma inanıyorum çıkacak olan Mortal Kombat'tan. Bölümler falan zaten 1. ve 2. oyunun tekrar elden geçirilmiş hali. O yüzden bölüm tasarımlarına hayranım çıkacak oyunun. Ayrıca grafiksel olarakta gelişim var son çıkmış rezil Marvel'lı Mortal Kombat'a bakacak olursak. Koşmayı pek kafaya takmıyorum açıkcası ama olsa güzel olurdu.

Nemesis-cpa

11.2.2011 21:48:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction

Mortal Kombat'ın videolarına bakınca o eski atmosferi yakalamışlar zaten bu belli oluyor ama oyun hız olarak yine tabiki yavaş. UMK3 gibi bir hız beklemek yanlış olur ama o vahşet atmosferi tekrar yaşayabilmek bile güzel olacak. Kötüde çıksa pek takmıyorum zaten artık. Ama her zaman daha iyisini istiyor insan. Koşma olmasa bile bence güzel bir oyun olacak. Herkes gibi merakla bekliyorum ben de.
Aslında koşma mortal kombat 1-2 dede yoktu ama son derece zevkli oyunlardı onlarda ,sonra mk3-umk3-trilogy-mk4 derken hızlı mortal kombata alıştırdılar bizi ve çok hoşumuza gitti ondan sanırım illa koşma olsun istiyoruz ama belki bu sefer dediğin gibi atmosferi gibi oynanabilirliğide mk1-2 gibi yakalarlarsa çok keyfili bir oyun geliverir du bakalım neler olacak:)

phazeX

11.2.2011 21:45:12

0
Güzel bir inceleme olmuş saolun.Ama şahsen oyunu pek beğenmedim.Bir süre sonra sıkmaya başlıyor.

emreA312

11.2.2011 21:44:59

0
inceleme çok güzel olmuş videonu sonuda :D

Queen Hentai

11.2.2011 21:40:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: namdar

iyimserliğini samimiyetle paylaşmak istiyorum ama mortal kombat 4 ten sonra çıkan tüm mortallar aynı bu şekilde iddialı reklamlarla çıkıp 2-3 sefer bitirildikten sonra köşede unuttuğun kötü oyunlar olarak çıktılar umarım bunda olayı değiştirirler ama bakınca koşma yok yahu koşmasız mortalmı olur dimi??:)
Mortal Kombat'ın videolarına bakınca o eski atmosferi yakalamışlar zaten bu belli oluyor ama oyun hız olarak yine tabiki yavaş. UMK3 gibi bir hız beklemek yanlış olur ama o vahşet atmosferi tekrar yaşayabilmek bile güzel olacak. Kötüde çıksa pek takmıyorum zaten artık. Ama her zaman daha iyisini istiyor insan. Koşma olmasa bile bence güzel bir oyun olacak. Herkes gibi merakla bekliyorum ben de.

evo_4

11.2.2011 21:38:25

0
Pek beklentileri karşılayamadı gibi cidden. Dakika bir gol bir misali DLC olayıda Capcom'un bir kez daha ne kadar aç bir firma olduğunu gösterdi.

Nemesis-cpa

11.2.2011 21:30:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Affliction Oyuna ilk başlarda güzel diyordum ama zamanla sıkıcı bir hal alıyor oynaması. Benim için uzun soluklu bir oyun olmadı malesef. Super Street Fighter IV'e devam şimdilik. Nisan'da da Mortal Kombat 9 çıksın o zaman işte olay bitecek. :)
iyimserliğini samimiyetle paylaşmak istiyorum ama mortal kombat 4 ten sonra çıkan tüm mortallar aynı bu şekilde iddialı reklamlarla çıkıp 2-3 sefer bitirildikten sonra köşede unuttuğun kötü oyunlar olarak çıktılar umarım bunda olayı değiştirirler ama bakınca koşma yok yahu koşmasız mortalmı olur dimi??:)

darkdogan

11.2.2011 21:27:40

+1
Malesef görüntüsü var sesi yok sıradan bir dövüş oyunu,eksiği bol bir oyun,özellikle olması gereken karakterler yerine çok gereksiz tipleri koymuşlar.Online 1 2 hafta değişiklik arayanlar için bu ara gider ama Bulletstorm(inanılmaz bir hınçla bekliyorum) çıkınca gideceği yer belli ''BELEDİYE ÇÖPLÜĞÜ!''.Bu neslin kral dövüş oyunu rakipsiz Mortal Kombat olacaktır.İyi oyunlar.

Queen Hentai

11.2.2011 21:22:42

0
Oyuna ilk başlarda güzel diyordum ama zamanla sıkıcı bir hal alıyor oynaması. Benim için uzun soluklu bir oyun olmadı malesef. Super Street Fighter IV'e devam şimdilik. Nisan'da da Mortal Kombat 9 çıksın o zaman işte olay bitecek. :)

_Max_

11.2.2011 21:21:54

-1
İnceleme için teşekkürler.Street Figter bu oyuna bin basar

Sycylian

11.2.2011 21:02:11

+1
Hemen izliyorum teşekkürler.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds 6/10 7 oy
KÜNYE
Marvel vs Capcom 3: Fate of Two Worlds
+ TAKİBE
AL
18 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Türü sevenlere.
7,5 Puan
2.0
1
OY
6
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız