Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Last of Us Serisinin Satış Rakamı Açıklandı: 37 Milyon

 
 
Yayıncı Sony Interactive Entertainment ve geliştirici Naughty Dog tarafından oyunculara sunulan aksiyon macera oyunu The Last of Us serisinin toplam satış rakamı açıklandı. Ekip, serinin Aralık 2022 itibarıyla dünya çapında 37 milyon adet sattığını duyurdu.
 
The Last of Us'ın çok oyunculu yapımı için konsept sanat eseri paylaşıldı 
 
 
 
Daha önce açıklanan ve geliştirilmeye devam edilen The Last of Us'ın bağımsız çok oyunculu projesi için yeni bir konsept sanat eseri paylaşıldı. Naughty Dog eş başkanı Neil Druckmann bu konsept sanatın paylaşımının ardından şunları söyledi:
 
"The Last of Us'ın Haziran ayındaki 10. yıl dönümünü dört gözle bekliyoruz. Bu serinin geleceği hakkında sizinle daha fazlası bilgiyi paylaşacak olacağımız için çok heyecanlıyız. Bu süreç boyunca size bazı sürprizlerimiz olacak. Yılın ilerleyen dönemlerinde The Last of Us'ın çok oyunculu projesi için daha fazla ayrıntı sunacağız.
 
Vinit Agarwal, Joe Pettinati ve Anthony Newman liderliğinde ilerleyen bu proje sizlere yeni bir deneyim sunacak. Naughty Dog olarak sizlere yeni hikayeler, karakterler ve oynanışlar sunmaya devam edeceğiz."

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Gematsu the last of us ps3 naughty dog sony ps4
Metal Black S-Tribute, 2 Şubat'ta Konsollar ve PC için Piyasaya Çıkıyor Gran Turismo 7 PS VR2 Başlığına Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Bruce Wayne18

8.1.2023 22:42:36

0
Ben last of us remastered PS4 konsolunda oynadım. Ve oyunu çok beğendim. Hatta last of us part 2 biraz oynadım. Çünkü oyunu yavaş yavaş oynuyorum. Ve part 2 hikayesini ben beğendim. Gerçi daha oyunu bitiremedim. Ama yine de part 2 hikayesi bana göre güzel gidiyor. Ve benim tablet işlemcili güçsüz PS4 Slim konsolunda last of us part 2 grafiklerine,animasyonuna ve oynanış hayran kaldım. Naughty Dog PS4'de bile bunu başarmış. PS5'de adamlar fotorealistik gibi last of us part 3 grafikli,animasyonlu oyun yaparlar. Neyse last of us her iki oyunuda her türlü övgüyü hakediyor.

BSC Misafiri

8.1.2023 11:39:48

0
quote:

Orjinalden alıntı: Antikaruh Mevzu hiç eleştiri yapmamak değil, benimde TLOU II ve GoW nezdinde eleştirilerim var... Ama bu oyunları gömme hakkım yok. Çünkü BU ORTAMDA yok ! Başka oyun yok, başka oyun yapan yok. Bunu anlaması neden güç ? Her ikinizin de söylediklerine kısmi şekillerde katılıyorum. GoW'un son sahnelerinin aceleye getirilmiş olması, TLOU II'nin günümüz woke düzenine giriş 101 kitabı haline gelmesinden falan ... Bu arada 22 yıldır oyun oynuyorum her konsola da sahip oldum. Bahsi geçen oyunları da oynadım. Sadece PS5'e geç sahip oldum. Kendi yorumumda da beni bir nebze bunun etkilemiş olabileceğinden bahsettim. Ama biliyorum ki, Sony'de exc. var. Bütün firmaları şu anda 2'li 3'lü projeler üstünde çalışıyor. Xbox 11 yıl oldu bir tane fable getiremedi... Yani duruma, ortama bakar mısınız. PC'ler yeni nesil oyunlarla beraber Stutterfest ve babanı duşta bulmaca oyunlarına teslim oldu. Böyle bir ortamda herhangi bir avantaj-dezavantaj durumundan uzak, artı ve eksileri ile ele alınmamış, çat diye "öğğkkk gibi oyun" demek yakışık almıyor. Kratos öfkeydi oldu sana baba, Tlou da Ellie'den tiksindirttiler... eee ? Diğer yönleri yok mu bu oyunların ? Bombayı atıp kaçma değil mi bu ? Ben hayatım boyunca TLOU II ve Forbidden West kadar bir oyunda teknik manada bu kadar detay barındırıldığını görmedim. Milletin bluğ çağı tüyünden, damarlarının şişkinliğinin yer çekimine göre pozisyon alması ile değişmesine kadar sahneleyebilmek de nedir ? Öte yandan da babanı duşta bulmaca, tarlada araba sürmece oyunları var... Lütfen, kendimize gelelim. PS ve oyunları korunmalı, sevinmeli, şevkatle yatağa alınmalı :)))
Gömen yok zaten, Eleştiri ile Gömmeyi ayırt edemiyor musun. Gömme nedir bilir misin; Iyy çöp oyundu, Allah belasını versin bu nasıl oyundu falan denirse gömme olur..Ama tutupta şu konulardan dolayı sıkıntım var oyunla alakalı deniliyorsa orada duracaksın işte.. Herkes aynı tadı almıyor, Senin ağzının suyu aka aka oynadığın bir bölüm bir başkası için çok sıradan gelebilir.. Herkesin standartları aynı değil, Bana Göre mesela GOW Ragnarok ilk oyunun eksikliklerini tamamlayıp üstüne katıp arşa çıkarması gereken bir oyundu ama bazı şeylerle o kadar çok zaman kaybetmişler ki bunu yapamadıklarını gördüm ben..Ve ağzımda ekşi bir tad ile oyunu bitirdim.. GOW 2018 çok daha zevk aldığım bir oyundu zamanına göre değerlendirirsek... Benim babamın firması değil bu firma..İstediğim gibi eleştirimi yaparım düzeltip düzeltmemek onlara kalmış...Şu düşünceden çıkın eleştirilemez, Bunlar kafayımı yemiş eleştiriyor gibi şeylerden çıkın.. Aslında oyuna gerçekten bağlananlar eleştiri yapar, Çünkü ona çok koyar yapılmayan şeyler...

Sarohan

7.1.2023 18:40:26

+1
Yarası var bazılarının herhalde o kadar gocunmuş ki yaza yaza bitiremiyor. Size ne ki beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez sizi avukatı olarak mı tuttular bu firmaların ? Sen beğeniyorsan oyna geç gelip tatava yapma burada makale yazarak çok halt bildiğini zannedip.

Antikaruh

7.1.2023 17:48:41

0
Mevzu hiç eleştiri yapmamak değil, benimde TLOU II ve GoW nezdinde eleştirilerim var... Ama bu oyunları gömme hakkım yok. Çünkü BU ORTAMDA yok ! Başka oyun yok, başka oyun yapan yok. Bunu anlaması neden güç ? Her ikinizin de söylediklerine kısmi şekillerde katılıyorum. GoW'un son sahnelerinin aceleye getirilmiş olması, TLOU II'nin günümüz woke düzenine giriş 101 kitabı haline gelmesinden falan ... Bu arada 22 yıldır oyun oynuyorum her konsola da sahip oldum. Bahsi geçen oyunları da oynadım. Sadece PS5'e geç sahip oldum. Kendi yorumumda da beni bir nebze bunun etkilemiş olabileceğinden bahsettim. Ama biliyorum ki, Sony'de exc. var. Bütün firmaları şu anda 2'li 3'lü projeler üstünde çalışıyor. Xbox 11 yıl oldu bir tane fable getiremedi... Yani duruma, ortama bakar mısınız. PC'ler yeni nesil oyunlarla beraber Stutterfest ve babanı duşta bulmaca oyunlarına teslim oldu. Böyle bir ortamda herhangi bir avantaj-dezavantaj durumundan uzak, artı ve eksileri ile ele alınmamış, çat diye "öğğkkk gibi oyun" demek yakışık almıyor. Kratos öfkeydi oldu sana baba, Tlou da Ellie'den tiksindirttiler... eee ? Diğer yönleri yok mu bu oyunların ? Bombayı atıp kaçma değil mi bu ? Ben hayatım boyunca TLOU II ve Forbidden West kadar bir oyunda teknik manada bu kadar detay barındırıldığını görmedim. Milletin bluğ çağı tüyünden, damarlarının şişkinliğinin yer çekimine göre pozisyon alması ile değişmesine kadar sahneleyebilmek de nedir ? Öte yandan da babanı duşta bulmaca, tarlada araba sürmece oyunları var... Lütfen, kendimize gelelim. PS ve oyunları korunmalı, sevinmeli, şevkatle yatağa alınmalı :)))

BSC Misafiri

7.1.2023 10:52:45

0
Aynen hocam hiç eleştiri yapma hakkımız yok gibi, Bir şey söyleyince hemen sen oyuna nasıl laf atarsın taş olursun valla demeye getiriyorlar konuyu...Çok ilginç bir vaka..Ben konuşmasam o konuşmasa bu oyunların eksikleri nasıl ortaya çıkacak? Bu oyunlar nasıl gelişecek? Hayır Oyunları gömende yok..Bu kalitede oyunlar yapan firma yok gibi bir şey zaten.. Ama kendi koydukları Çıta'yı aşamadıklarında veya daha kötü şeyler yaptıklarında direk göze batıyor..

BSC Misafiri

7.1.2023 09:50:18

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Bana göre Tlou demek hikayedir ve onu adam gibi yapmazsan Gözüm diğer iyi yaptığı şeyleri görmez..Ve Part 2'de gayet üzecek bir oyun oyuncusunu bu konuda.. GOW Ragnarok'a gelirsek onun ayıbı benim için daha büyük, Hikaye anlamında Ragnarok'tan çok ergen çocuk maceraları işleniyor ve oyunda görkemli Ana boss sayısı yok gibi bir şey.. Sony Çıtayı çok yükseltiyor sonra kendi çıtasının altında eziliyor.. Her şeye elhamdulillah çeken oyuncular için hiçbir sıkıntı yok zaten...
Söylediklerine sonuna kadar katılıyorum 2 sayfa yazı yazan arkadaş daha yeni Playstation oyunlarını oynamaya başladığı için duruma hakim değil. Biz bu oyunları ilk çıktığı günden beri oynuyoruz arkadaş için yeni olduğundan heyecan verici geliyor, ama onun söylediğine de katılıyorum Playstation olmasa ağızının suyunu akıta akıta uzun zamandır oyun oynadığımı hatırlamıyorum. Parasını verip aldığın hizmet hakkında herkesin eleştiri yapma hakkı var fanboy olmaya gerek yok kimse de burada Xbox ile karşılaştırma yapmadı sakin ol anladık PS5'i yeni aldın :D. Bizim söylemek istediğimiz şey bu iki oyunda hikâyeleri ile ön plana çıkan oyunlar doğal olarak önceki oyunlardaki bağ kurduğumuz hikâyelerdeki karakterler, kişiliği ile ilgisi olmayan mantıksız şeyler yaptığı zaman (Örn: Last of Us Part 2 Ellie) veya önceki oyunlarda oyunun ismini söylediğin zaman standart beklemen gereken şey oyunda olmayınca (Örn: God of War serisinin Kratos'un şiddeti ile tanınması ve yeni seride bir ağır başlı baba figürüne dönüşmesi) doğal olarak farklı deneyimler sunsa da beklentiyi karşılayamayabiliyor (her ne kadar oynanış olarak ve teknik açıdan kaliteli olsada). The Last of Us' ın ilk oyununda Ellie karakterini çok beğenmiştim ama Part 2 ile birlikte nasıl bu kadar bağ kurduğum bir karakteri tiksindirmeyi başardılar gerçekten Neil Druckman'ı tebrik etmek gerek bu konuda. God of War Ragnarök'te hikâye çok hızlı anlatılıyor oradan oraya geçiyor kayıkla geçerken iki saat muhabbet dönüyor göreve gideceksin durup 2 saat adamları dinleme ile uğraşıyorsun, saçma sapan ruhların yan görevleri ile uğraşıyorsun üst üste 4-5 tane veriyor birde, biz daha çok Kratos görmek isterken Atreus ile oynatıp duruyorlar, hikâyede mantıksızlıklar, cevap verilmeyen soru işaretleri ile dolu dümdüz oynayıp detaylara dikkat etmezsen 10/10 luk oyun.

BSC Misafiri

6.1.2023 21:44:34

0
Bana göre Tlou demek hikayedir ve onu adam gibi yapmazsan Gözüm diğer iyi yaptığı şeyleri görmez..Ve Part 2'de gayet üzecek bir oyun oyuncusunu bu konuda.. GOW Ragnarok'a gelirsek onun ayıbı benim için daha büyük, Hikaye anlamında Ragnarok'tan çok ergen çocuk maceraları işleniyor ve oyunda görkemli Ana boss sayısı yok gibi bir şey.. Sony Çıtayı çok yükseltiyor sonra kendi çıtasının altında eziliyor.. Her şeye elhamdulillah çeken oyuncular için hiçbir sıkıntı yok zaten...

Antikaruh

6.1.2023 20:24:03

0
Millette hasbel kadar akıl kalmamış... Bu nedir arkadaş. Last of US Part II ve Neil Druckman denen lgbt+q hayranı şaftı kayığı en güzel günahım kadar sevmiyorum. Ama yiğidi öldür hakkını ver. Sunum, teknik başarım, performans, animasyon-sanat tasarımı bakımından bu oyunların yanına yaklaşabilen oyun yok. Herife bak, son zamanlarda sony oyunları hayal kırıklığına uğrattı deyip, GoW ve Last of Us'ın adını vermiş. Sorsan PC'de Rust oynuyordur. Arkadaşım yazsanıza şuraya "oynamamız gerekenler" listesini. GoW hayal kırıklığı da, ne değil mesela ? Onun yerine ne oynayabilirdik ? 2021-2022 hayal kırıklıkları diyarı oldu. Son zamanların en kötü dönemlerinden geçiyoruz. Patlayan oyunlar, ertelemeler, 70 puan barajını aşamayan oyunlar silsilesi dalga dalga yıkadı-yıktı "oyunculuk" kıyılarını. Elden Ring dışında tek bir kıpraşma yok 3. parti oyun piyasasında. Ubisoft yok la ubisoft. Adamlar oyun yapmayı bıraktı. Oyun dediğin zaman Warzone 2.0, Apex, LoL, Fortnite dışında bir şey bilmez oldu millet. İnsanlar konsolları fifa için alır oldu. Herifler GoW'a laf atıyor ya la. AAA ve AAA+ prodüksiyon diye bir şey kalmadı. Microsoft 2-3 yıldır tek bir tane oyun ortaya koyamadı gezegendeki en büyük anlaşmaları yapmasıan rağmen. 2 aydır PS5 sahibiyim, gamepad elimden düşmüyor. Almanya'da Black Friday zamanı 1 yıllık Ps Plus Extra'da çaktım. Shadow of Colossus'un yenilenmiş hali, Last Guardian, Ghost of Tsusima, GoW Ragnarok, Returnal, GT 7, Ratcket and Clank Rift Apart, Horizon Forbiden West (bu oyunun görsellerini kim nasıl bu raddeye getirebilmiş, inanılır gibi değil, bildiğin Disney filmi), The Last of Us serisi, Miles Morales, DualSense'in rakipsizliği ... İçeride 3080'li 5800x'li PC var, yanda 3 yıl gamepassli Xbox Series X var ama toz topluyorlar. Vakit kalmıyor PS'den hiç bir şeye. İnanılmaz iyi. Yada Türkiye'de uzun zamandır Playstation ve oyun fiyatları yüzünden uzak durduğum piyasa 2 ay içinde üstüme çullanınca zevketen dört köşe oldum. Her şey o kadar hızlı ve basit ki. Konsolu satın aldığımdan beri "Turn off" özelliğini kullanmadım. Rest moda geçirip evden çıkıp gidiyorum. 4 gün sonra kaldığım yerden devam ediyorum. Oyun kartları ile 2-3 saniye içinde 150 gb'lık oyunun içine, çat diye o göreve atlıyorum. Çoğu oyunda 60 fps desteği var. Auto HDR eski nesil oyunlara can katıyor. 75" TV'nin karşısına geçtiğin zaman günün gün oluyor. Her yıl ama her yıl Sony ödül törenlerinde, puan ortalamlarında ezip geçti. Xbox resmen zararına oyun, konsol, servis satıyor hala daha 90 Euro'ya oyun satan Nintendo'nun, Playstation'nın gerisinde. Oyun yok oyun ! Açıp iki el forza atıp sonra flight simulator'de istanbul antalya arası uçmaktan sıkıldım. Exclusive oyun şart. Bizzat kendi oyun bölümü yöneticileri öz eleştirilerini verdiler. "Xbox olarak şu 2 yılda özel ve güçlü bir oyun ortaya koyamadık" diyerek. Böyle bir piyasada kimsenin TLoU'yu , GoW'u eleştirme hakkı yoktur. Nokta. Rakip yok çünkü. Başka AAA oyun yok ! Bunlar son kale, Unicefin koruduğu göller, ağaçlar gibi korunmalı bu yapımlar.

BSC Misafiri

6.1.2023 18:48:15

0
Part 2 yi beğenmiyorlar şaka gibi :D Var mı daha iyisi yazın bilelim oynayalım. Atmosferiyle oynanışıyla hikaye sunumuyla teknik açıdan şuan oyun dünyasının zirvesidir Part 2

BSC Misafiri

6.1.2023 17:57:58

0
Aynen teknik kalite anlamında değilde, Hikaye, Gidişat, Eksiklikler, Beklenilen şeyleri bulamamak gibi...

BSC Misafiri

6.1.2023 12:57:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Son zamanlarda çıkan SOny oyunları beni çok hayal kırıklığına uğratmaya başladı, Part 2'de öyleydi, GOW Ragnarok'ta beklediğim seviyede çıkmadı...Bilmiyorum artık bu serileride kaybettiğimi düşünüyorum...
The Last of Us Part 2 ve God of War Ragnarök oyun olarak çok yüksek kaliteli oyunlar. Anladığım kadarıyla sende benim gibi hikâyeden dolayı beğenmemişlik var.

BSC Misafiri

6.1.2023 10:48:51

0
Son zamanlarda çıkan SOny oyunları beni çok hayal kırıklığına uğratmaya başladı, Part 2'de öyleydi, GOW Ragnarok'ta beklediğim seviyede çıkmadı...Bilmiyorum artık bu serileride kaybettiğimi düşünüyorum...

BSC Misafiri

6.1.2023 09:18:14

+1
nintendonun tek oyun serisi bunu geçiyor :D sony sony diye geçiniyorsunuz ama nintendoyu geçemiyor .

BSC Misafiri

6.1.2023 09:18:01

+1
2.oyundan sonra bir beklentimiz kalmadı. Sorty

OptimizedSettings

6.1.2023 07:53:06

+1
Aynı gta 5e döndü Ps3ten beri kaz yolmaya devam ediyorlar

BSC Misafiri

5.1.2023 22:10:37

+1
pazarlamanın önemi..
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Last of Us
+ TAKİBE
AL
152 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız