Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

2si1: Teknoloji ve Oyun Programı 29 Mart 13

29 Mart 2013 Ersin Kılıç 11 İzlenme Sayısı: 23224 Video süresi: 2si1
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2si1 her Cuma olduğu gibi ekranlarınızı teknoloji ve oyun dünyasındaki son yeniliklerle donatmaya geliyor. Yeni duyurulan ekran kartlarından, Pentium işlemcilerin 20 yıllık tarihine, Battlefield 4'ten Metal Gear Solid 5'e yeni ve taze ne varsa bu programda.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Sniper: Ghost Warrior 2 Video İnceleme BioShock Infinite Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

muratsahin2003

2.4.2013 18:40:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: SerseriGezgin Yahu tamam iyi güzel programlar yapıyorsunuz ona laf yokta.. Mesir macunu gibi yararlı ne yaf.. değiştirin şu sloganı gözünüzü seveyim.

Guest-C6BBFF977

1.4.2013 14:31:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri taha yada mobil platform oyunlari ile ilgili bi bölüm acsaniz program icinde cok sessiz kaliyor diye düsünüyorzn
Arkadaş öyle bir söylemişin ki 'yazıktır şuna da bi şeker verin de yesin' dermiş gibi söylemişsin komiğime geldi :D

Guest-C6BBFF977

1.4.2013 14:30:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: systmbys galiba GTX 560 Ti zırt kalıcak BF4te :/
zırt zaten zırttır :)

dovakin1907

1.4.2013 14:22:27

0
yav he he Mesut çevik.

Hümiyettin

1.4.2013 13:06:00

-2
BF4 ile KZ: SF arasında gerçekten nesil farkı vardır. Mesut abi doğru söylüyor. Üstün körü bakmayın oyunlara. Dikkatli bakarsanız görürsünüz önemli detayları. Şu konsol oyun fiyatlarıda gerçekten çok abartı. O fiyata o kadar satılırsa adamlar tabiki indirmez fiyatı. Pahalı satabiliyorken niye düşürsünler ? Hitman serisi 15 dolara satılıyordu Steam' de. Dediğiniz gibi konsolda bunlar yok. Kısıtlı bir platform bence. Sloganda güzelmiş Haftayada böyle çarpıcı bir slogan bekliyoruz

Heliosaga

1.4.2013 01:38:35

0
Yahu tamam iyi güzel programlar yapıyorsunuz ona laf yokta.. Mesir macunu gibi yararlı ne yaf.. değiştirin şu sloganı gözünüzü seveyim.

TOZ07

1.4.2013 01:06:21

0
26:18 e dikkat edin :)

GT_55

1.4.2013 00:33:14

+1
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka

Ben satıştan söz etmiştim.Kayıtlı oyuncu sayısından değil.Ama sizin verdiğiniz listeye göre de baktığımız zaman 8 milyon konsol oyuncusu kayıtlı gözüküyor.Yani her halükarda, konsollarda daha fazloa online oyuncu sayısı var. @fantasyfire Pc veya konsol kelimesi geçince, neden kendine hakaret etmiş gibi davranıyorsun.Ulen sanki memleket meselesi.Alt tarafı elektronik cihaz, oyna git işte.. @Believeme Belli başlı alabilir.Ona bir şey diyemem ama hiç olmazsa ortalama bir değer veriyor.Ayrıca sadece, pc'de satılmıyor dijital olarak.Konsollarda da dijital olarak satılıyor.Yani burda asıl değinmek istediğim konu, bir oyunun konsol versiyonu çok daha fazla satıyor, oyun yapımcıları kasalarını konsola yaptıkları oyunlar ile dolduruyorlar.Siz şimdi bunun tersinin mi olduğunu söylemek istiyorsunuz anlamadım ki.

Quirah

1.4.2013 00:20:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

%95 yoksa da %90'a yakın fark var. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+3
VGChartz sadece belli başlı perakendecileri baz alarak hazırlıyor listeleri. Ayrıca verilerinde dijital satışlara yönelik kayıtlar da yok. Mesela siteye göre Diablo 3, 3 milyon satmış fakat daha bugün oyunun aylık ortalama 3 milyon aktif oyuncusunun olduğu açıklandı.

FantasyFiRe

1.4.2013 00:04:42

-3
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

%95 yoksa da %90'a yakın fark var. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+3
aletin adı üzerinde "Oyun Konsolu" bi zahmet satsın Eee o zman sorun yok konsol kullanan arkadaşlar için zaten grafik sorun değil dice da bunu önemseyerek bf3 de yaptığı gibi alın size 720p 60 fps bf4 için yeter dedi pc kullanan arkadaşlara bal kaymak grafikler sundu alan memnun veren memnun

musAKka

31.3.2013 23:55:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Burada Origin üzerinden satışlar dahil değil ama ve asıl satışlar Origin üzerinden yapılanlar oluyor. 2012'de kayıtlar şöyleymiş: http://bf3stats.com/
quote:

The strongest platform with over 4.4 million players recorded is PS3. Followed by XBOX360 with 3.6 million players and PC with 3.1 million players.

GT_55

31.3.2013 23:34:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

hadi yaa demek %95'i kapı kapı dolaşıp anket mi yaptın
%95 yoksa da %90'a yakın fark var. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+3

digimon52

31.3.2013 23:29:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

karşımda baya bi velet varmış yeni farkına vardım boşuna destan yazmışım adam daha yazı yazmasını bilmiyor tamam abisi sen haklısın konsol en iyisi en güzeli konsola devam et...
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

djxray

31.3.2013 22:49:42

0
Herkese merhaba, Askerden yeni geldim ve uzun süredir siteyi takip edemiyorum Erdinç İyikul neden sitede yok? Güzel bir değerlendirme olmuş severek izledim.

FantasyFiRe

31.3.2013 22:22:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri Bf4 ek paket gibi bir oyun. Grafiklerde adam gibi yansıma bile yok, doğrudürüst yenilik yok kendimizi kandırmayalım. Daha çıkmadan dlc'si belli oldu para tuzağı. BF3 satışlarının %95'i bu nesil konsollar sayesinde oldu. Grafik sevdası sayesinde değil.
hadi yaa demek %95'i kapı kapı dolaşıp anket mi yaptın

FantasyFiRe

31.3.2013 22:18:05

-2
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52

Crysis 3 oyunmuydu simdi senden duydum bildigin yapay zeka özürlüsü oyun oynanis námina hic bir sey yok yilin balonu, oyun kötü olmus grafiiiii ne eylem. Dua ettde DX10 kartin yokmus Dx11 olmayaydi biraz sor oynardin crysisi. DX12 cikmicagi garantimi "crysis 4 dx12 siz oynanmiyor cevat abi dediiii" ? , Ps3 de her türlü oynarsin saten elleri mahkum konsola. bir- iki sene sonra ultra ayar dedigin sey orta sekmente yer almicak diyorsun ya sasiyorum.senin elde ettiklerine ben saten sahibim ve olabilirim Allah sükür. fakat büyük ekranda oynamak gibisi yok. sanki konsol oyunlarina 180 tl bayiliyorum zannet sen ,sanki hic fiyatlari düsmüyor,kapakli oyun gibisi yok ayrica. Saten senin gibiler pcye ekran karti parasi islemci parasi ödeye ödeye konsol bugünlere geliyor sonrada uyaniklar yeni nesile konsol ile beles giriyor haberin yok. Yapimcilarin isine geliyor konsollara oyun cikartmak sonra pc´ye niye yok niye gelmiyor oyun "nasil bir celiskidir bu" nede olsa egelence isi lüksük dür nasil mutlu oluyorsan öyle ol.
karşımda baya bi velet varmış yeni farkına vardım boşuna destan yazmışım adam daha yazı yazmasını bilmiyor tamam abisi sen haklısın konsol en iyisi en güzeli konsola devam et...

baysan240

31.3.2013 21:37:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: farazicosmos Battlefield 4 dizüstünde çalışırmı bende 16 GB ram intel core i7 3630QM 2.4 GHz ve geforce GT 650 m 4 GB ekran kartı var
low da oynarsın

DH Misafiri

31.3.2013 18:14:06

0
Bf4 ek paket gibi bir oyun. Grafiklerde adam gibi yansıma bile yok, doğrudürüst yenilik yok kendimizi kandırmayalım. Daha çıkmadan dlc'si belli oldu para tuzağı. BF3 satışlarının %95'i bu nesil konsollar sayesinde oldu. Grafik sevdası sayesinde değil.

DH Misafiri

31.3.2013 18:14:06

0
taha yada mobil platform oyunlari ile ilgili bi bölüm acsaniz program icinde cok sessiz kaliyor diye düsünüyorzn

DH Misafiri

31.3.2013 18:14:06

0
Bf4 DLC gibi bir oyun. Grafiklerde adam gibi yansıma bile yok, doğru dürüst bir yenilik yok kendimizi kandırmayalım. Single'i da asla başarılı olamaz. Daha çıkmadan dlc si belli oldu para tuzağı.

bocekgrafik

31.3.2013 17:20:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: Solid State Disk Bu şekilde ilgilenmediği yerleri de izlemek mecbûriyetinde kalabiliyor insan.
Mânâ-i muhalifiyle evet öyle. Video uzun olduğu için seyretmiyorum bile hattaç Uzun zamandan beri yeni seyrettim ama yine o özellik yok. Haftaya olmazsa yine seyretmem. Konuya ilgi de azalmış hem. Önceleri daha gününde konu 2. sayfaya taşardı ama hâlâ ilk sayfasında bu sebeple. 50 dakikamı ne seyredeceğimi bilmeden harcamak istemiyorum.

Solid State Disk

31.3.2013 17:15:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: bocekgrafik Önceleri videonun kenarında, konu içeriklerine dair sekmeler olurdu ve ona tıklayınca videonun ilgili bölümüne gitmek mümkündü. Bunun sonraki bölümlerde kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Onunla hem konu içeriğini görüyorduk. Hem de ilgilendiğimiz kısımlar için videonun tamamını seyretmek zorunda kalmıyorduk...
Katılıyorum. Bu şekilde ilgilenmediği yerleri de izlemek mecbûriyetinde kalabiliyor insan.

* KıL

31.3.2013 14:07:19

0
Elinize sağlık.

eozkuzucu

31.3.2013 13:22:27

0
güzel haber

farazicosmos

31.3.2013 01:31:24

0
Battlefield 4 dizüstünde çalışırmı bende 16 GB ram intel core i7 3630QM 2.4 GHz ve geforce GT 650 m 4 GB ekran kartı var

nedensiz07

31.3.2013 01:15:49

+3
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

crysis 3 ps3 ile pc arasındaki farkı youtube da izle bi istersen 2 girintiden mi ibaret ama sana göre isterse pc ye gerçek dünyayı aktarsınlar ona da 2 girinti diyeceksin hardcore pc kullananları ultra zengin insanlar sanıyorsunuz ya anca gülüyorum. Senin konsolda oyuna verdiğin parayı ben donanıma veriyorum ve en azından elimde oyunlarda çok daha kaliteli grafikler ve ses efektleri elde etmemi sağlayan sadece oyun oynamaktan başka çizim, tasarım vs gibi birçok şeyi yapabilmemi sağlayan bir alet oluyor. Sen konsol kullanırsın veya öbürü pc kullanır herkesin kendi tercihi ama bana görede konsol tam bir para tuzağı oyun oynamaktan başka hiçbir işe yaramayan ve oyunlarına yaklaşık 180tl bayılmak zorunda olduğun oyunlardaki gelişim ivmesini oyun piyasasının hakimi olduğu için yavaşlatan gereksiz bir platform. Daha halen ps4 grafik olarak şimdilik üstün diyorsun. Bunu demen bile fanboyluğun en dik alası ps4ün içindeki işlemci belli gpu belli neyin kafasıyla ps4ü grafik olarak üstün tutuyorsun? Neyse ya boşver...
hocam aslında arkadaşın tahminimce demek istediği karşılaştırma yapmak falan değil.. bende konsolcuyum.. ama şöyle bir gerçek var malesef ki; üst düzey oyunlaarı üst düzey grafiklerde oynatabilen pc sistemi gerçekten çok pahalı.. yanlış anlamayın ben konsol fiyatlarda avantajlı falan demiyorum.. konsollarında oyunları çok pahalı.. ama hep dediğim gibi birçok oyuncu oyun oynamak için sistem toplamayla ekran kartı değiştirmekle uğraşmak falan istemiyor.. yine aynı kişiler ''bir alet alayım eve götürüp kurayım bütün oyunları 7 yıl boyunca grafik kalitesi gözetmeden aynı akıcılıkta oynayayım'' istiyor.. ki haklılarda.. bugün herhangi bir oyun senin pc nde 60 karede çalışırken öbürünün pc sinde 20 karayi göremiyor.. olay bence bundan ibaret.. şahsen bende yıllardır oyun oynarım.. pc ler elbette güçlü cihazlar. .ama insan her yıl işlemciyle falan uğraşmakda istemiyor.. kaldıki hiç kimse crysis i veya bir başka oyunu oynamak için iyi bir sistem bilgisine sahip olmak zorundada değil.. o yüzden herkes istediğini alsın kullansın diyelim..

digimon52

31.3.2013 01:01:39

-1
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

crysis 3 ps3 ile pc arasındaki farkı youtube da izle bi istersen 2 girintiden mi ibaret ama sana göre isterse pc ye gerçek dünyayı aktarsınlar ona da 2 girinti diyeceksin hardcore pc kullananları ultra zengin insanlar sanıyorsunuz ya anca gülüyorum. Senin konsolda oyuna verdiğin parayı ben donanıma veriyorum ve en azından elimde oyunlarda çok daha kaliteli grafikler ve ses efektleri elde etmemi sağlayan sadece oyun oynamaktan başka çizim, tasarım vs gibi birçok şeyi yapabilmemi sağlayan bir alet oluyor. Sen konsol kullanırsın veya öbürü pc kullanır herkesin kendi tercihi ama bana görede konsol tam bir para tuzağı oyun oynamaktan başka hiçbir işe yaramayan ve oyunlarına yaklaşık 180tl bayılmak zorunda olduğun oyunlardaki gelişim ivmesini oyun piyasasının hakimi olduğu için yavaşlatan gereksiz bir platform. Daha halen ps4 grafik olarak şimdilik üstün diyorsun. Bunu demen bile fanboyluğun en dik alası ps4'ün içindeki işlemci belli gpu belli neyin kafasıyla ps4'ü grafik olarak üstün tutuyorsun? Neyse ya boşver...
Crysis 3 oyunmuydu simdi senden duydum bildigin yapay zeka özürlüsü oyun oynanis námina hic bir sey yok yilin balonu, oyun kötü olmus grafiiiii ne eylem. Dua ettde DX10 kartin yokmus Dx11 olmayaydi biraz sor oynardin crysisi. DX12 cikmicagi garantimi "crysis 4 dx12 siz oynanmiyor cevat abi dediiii" ? , Ps3 de her türlü oynarsin saten elleri mahkum konsola. bir- iki sene sonra ultra ayar dedigin sey orta sekmente yer almicak diyorsun ya sasiyorum.senin elde ettiklerine ben saten sahibim ve olabilirim Allah sükür. fakat büyük ekranda oynamak gibisi yok. sanki konsol oyunlarina 180 tl bayiliyorum zannet sen ,sanki hic fiyatlari düsmüyor,kapakli oyun gibisi yok ayrica. Saten senin gibiler pcye ekran karti parasi islemci parasi ödeye ödeye konsol bugünlere geliyor sonrada uyaniklar yeni nesile konsol ile beles giriyor haberin yok. Yapimcilarin isine geliyor konsollara oyun cikartmak sonra pc´ye niye yok niye gelmiyor oyun "nasil bir celiskidir bu" nede olsa egelence isi lüksük dür nasil mutlu oluyorsan öyle ol.

FantasyFiRe

30.3.2013 23:54:27

-2
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52

Sende kendi atesinde Fantasy hayal görmeye devam et bir gün ucarsin belki balkondan buhar olup. Hem Pc ´de grafik hersey degil adam akili daha görmedik neyin ne oldugunu. Pc üstünlügü grafikle alakali ise Allah sana Akil fikir versin Para b.k gibi heralde iki girinti effekt icin 1000 dolar ekran kartina bayilmak kolay geliyor heralde. hem benimki fanboyluk degil eglence meselesi. Snes den sonra ps1,ps2,ps3´üm olmusdur ve ps4´üm de olacak Allahin izni ile Steam´de yüzden fazla oyunum var orjinal Ps3´üm ve oyunlarim da var. Pc´e korsan yüzünden Her oyun cikmiyor belki Konsolun bile yüzüne bakmasdim. Fakat seninkide Pc fanboylugu insan hangi platform kendine uygunsa onu secer. Hani ps4 övdüm ise övmüsümdür, nefret etsem nefret ederim Xbox igrenc ötesi bir konsol mesela benim icin. Saten gercek fanboy olsam o yorumu bile yazmasdim benim icin baya baya para tuzagidir PC. Hele grafik manyagi isen daha fena bir durum. Artik her evde bir pc var bir kere ,( yüzde yüz olmasada) bir insanda ( EV´DE ) iki platform olmasi da dogal bir sey. ben genel yorumumu ekledim isteyen begensin begenmesin. PS3, PS4 DAIMA ( FOREVER.) Herzaman egelence konsolum olacak. Ekleme: Bu arada Ps4 grafik olarak üstün simdilik isderse iki sene üstün olsun tech demo videolarinada inanmamak gerek süsleyip koyuyorlar , bir de demosunu önümüse koysalarda bizde indirip denekdikden sonra baksak gercek mi degilmi pehhh. Unreal 3 cikdiginda ilk GeOW oyunu bugdan gecilmiyordu. birde tech demosu yayinliyorlar b"uaaa olannn üstüüüüüüüüüeeeeeeen" yok daha neler.
crysis 3 ps3 ile pc arasındaki farkı youtube da izle bi istersen 2 girintiden mi ibaret ama sana göre isterse pc ye gerçek dünyayı aktarsınlar ona da 2 girinti diyeceksin hardcore pc kullananları ultra zengin insanlar sanıyorsunuz ya anca gülüyorum. Senin konsolda oyuna verdiğin parayı ben donanıma veriyorum ve en azından elimde oyunlarda çok daha kaliteli grafikler ve ses efektleri elde etmemi sağlayan sadece oyun oynamaktan başka çizim, tasarım vs gibi birçok şeyi yapabilmemi sağlayan bir alet oluyor. Sen konsol kullanırsın veya öbürü pc kullanır herkesin kendi tercihi ama bana görede konsol tam bir para tuzağı oyun oynamaktan başka hiçbir işe yaramayan ve oyunlarına yaklaşık 180tl bayılmak zorunda olduğun oyunlardaki gelişim ivmesini oyun piyasasının hakimi olduğu için yavaşlatan gereksiz bir platform. Daha halen ps4 grafik olarak şimdilik üstün diyorsun. Bunu demen bile fanboyluğun en dik alası ps4'ün içindeki işlemci belli gpu belli neyin kafasıyla ps4'ü grafik olarak üstün tutuyorsun? Neyse ya boşver...

SystemApps

30.3.2013 22:44:06

0
windows 8 arayüzünden memnunum hatta herkez memnun olurda bi dh memnun olmaz.zira satış rakamı derken windows 7-8 farkını ve windows 8 tabletlerin fiyatlarının yüksekliğini gözardı ederek sonuç çıkarıyorsunuz.ikiside windows 8in aleyhine şeyler...ama suçlu arayüz oluyor.hayret başlatı kaç aydır kullanmıyorum masaüstünde de metroyu seviyorum.

EstrEmO

30.3.2013 21:20:50

0
Oyun içi video ile demo bir video yu eşleştirmek... enteresan

imperial crusader

30.3.2013 20:29:09

0
en sondaki video çok iyiymiş

bocekgrafik

30.3.2013 19:42:00

+1
Önceleri videonun kenarında, konu içeriklerine dair sekmeler olurdu ve ona tıklayınca videonun ilgili bölümüne gitmek mümkündü. Bunun sonraki bölümlerde kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Onunla hem konu içeriğini görüyorduk. Hem de ilgilendiğimiz kısımlar için videonun tamamını seyretmek zorunda kalmıyorduk...

digimon52

30.3.2013 19:18:40

+2
quote:

Orijinalden alıntı: FantasyFiRe

pokemon bundan iki hafta önce sen ve senin gibi fanboylar mangalda kül bırakmıyodunuz ps4'ün grafik kalitesiyle ilgili. Pc yi 3'e 5'e katlıyodunuz grafik üstünlük söz konusu olunca şimdi ne oldu da pc nin grafik üstünlüğünü kabul ettin Konsollar donanımsal ve grafik üstünlük olarak hiç bir zaman pc nin yanına yaklaşamaz konsollar sadece oyun çeşitliliği fazla olan, oyunu grafik kalitesini önemsemeden oyanayan, uğraşı gerektirmeyen ayar derdi olmayan tek tip tak çalıştır bir platformdur. Bunu biraz aklı olan herkes anlar ama gözü fanboyluktan dönmüş birçok ergen bilgisizce ve konsolların tanrı yapımı bir alet olduğunu savunurcasına bu kutuların yapabileceklerini yere göğe sığdıramıyorlar kendi hayal düyalarında. Bu video biraz gerçekleri görmelerini sağlamıştır umarım adamlar bf4'ü hd7990 çalıştırıp oynamışlar tüm bunlara rağmen halen ps4'ün bu grafikleri verebileceğini hayal eden arakdaşlarada ancak iyi uykular tatlı rüyalar diyebiliriz
Sende kendi atesinde Fantasy hayal görmeye devam et bir gün ucarsin belki balkondan buhar olup. Hem Pc ´de grafik hersey degil adam akili daha görmedik neyin ne oldugunu. Pc üstünlügü grafikle alakali ise Allah sana Akil fikir versin Para b.k gibi heralde iki girinti effekt icin 1000 dolar ekran kartina bayilmak kolay geliyor heralde. hem benimki fanboyluk degil eglence meselesi. Snes den sonra ps1,ps2,ps3´üm olmusdur ve ps4´üm de olacak Allahin izni ile Steam´de yüzden fazla oyunum var orjinal Ps3´üm ve oyunlarim da var. Pc´e korsan yüzünden Her oyun cikmiyor belki Konsolun bile yüzüne bakmasdim. Fakat seninkide Pc fanboylugu insan hangi platform kendine uygunsa onu secer. Hani ps4 övdüm ise övmüsümdür, nefret etsem nefret ederim Xbox igrenc ötesi bir konsol mesela benim icin. Saten gercek fanboy olsam o yorumu bile yazmasdim benim icin baya baya para tuzagidir PC. Hele grafik manyagi isen daha fena bir durum. Artik her evde bir pc var bir kere ,( yüzde yüz olmasada) bir insanda ( EV´DE ) iki platform olmasi da dogal bir sey. ben genel yorumumu ekledim isteyen begensin begenmesin. PS3, PS4 DAIMA ( FOREVER.) Herzaman egelence konsolum olacak. Ekleme: Bu arada Ps4 grafik olarak üstün simdilik isderse iki sene üstün olsun tech demo videolarinada inanmamak gerek süsleyip koyuyorlar , bir de demosunu önümüse koysalarda bizde indirip denekdikden sonra baksak gercek mi degilmi pehhh. Unreal 3 cikdiginda ilk GeOW oyunu bugdan gecilmiyordu. birde tech demosu yayinliyorlar b"uaaa olannn üstüüüüüüüüüeeeeeeen" yok daha neler.

GT_55

30.3.2013 18:26:35

-1
@freshmind Nesil farkı var demesi zaten, mesut beyin taraflı olduğunun en büyük kanıtıdır.Ya sansasyon yaratıp hit yapmaya çalışıyor, ya da işin altında başka şeyler var.Başka bir açıklaması yok bunun.Ersin ve Talha bey de, mesut beyin her dediği yoruma katılmak zorunda değiller.(Doğru mu samet misali)Sonuçta mesut beyin söyledikleri kanun değildir.İlla ki katılmak zorunda değilsiniz.Yeri geldiğinde karşıt görüşünüzü de çekinmeden söylemeniz gerekir diye düşünüyorum. mesut beyin, nesil farkı var dediği oyun.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

freshmind

30.3.2013 18:04:37

0
Neler oluyor bu sitenin editörlerine yahu ? Killzone 4 ile arasında bir nesil farkı var demekte nedir ? Biz kör müyüz ? O kadar beklentinin bir karşılığı olsa gerek videoyu izlediğimde şoke oldum. Sunumun gerçekten güçlü olduğu sahnelere geçilmeden önce Bf 3'e mod yapmışlar şakalandık galiba deyip araştırmaya konuldum. Battlefield 3'ten sadece partikül efektleri ve sunum kalitesi ile farklılık gösteren bir video ile karşı karşıyayız (ki bu kötü bir şey değil) . Nasıl bu kadar abartılıyor. 7990 da oynanmış deniyor 5770 te mi oynasalardı ? Adamlar teknolojik sunum yapıyorlar, reklam ve gösterişi aynı anda sunuyorlar, partnerleri olan Amd nin en güçlü grafik yongası ile çalıştırılan bir gösterim.. Bundan daha doğal ne olabilir ? BF 3 grafiksel manada hala fps türünde bir mihenk taşıdır, oldukça beğeni kazanmıştır. Üzerine eklemeler yapılıp, rötuşlarla önümüze gelen bir oyunun oluşması olgusu kötü bir olguda değil... Ama genel bir BF 3'e benziyor görüşü oluştuysa o insanlarda geri zekalı yada kör değildir herhalde ! Neden half-life'a, Cod'a , Arma'ya yada özbek pilavına benzetilmiyor ? Kaplamalar, renk tonları, modellemeler, ışıklandırmalar Bf 3 ile oldukça! benzer.. (ne kadar farklı versiyonlar olsalarda aynı motorun temeli ile geliştiriliyor oluşundan olsa gerek) Bf 3'e hastayım, Cod serisine karşı olan yakarış ve eleştirileri yapan yorumcu ve oyunculardanım ama el insaf yahu.. Ancak burada tamamı ile Script bazlı sahnelere dayalı gaza getirici bir videonun gazı ile Mesut beyin (bizim bu alanda hobi edinmemize sağladığı katkılarla öncülük etmiş bir ismin) yaptığı yorumları, gerçekten tüm içtenliğimle kendisinin profesyonelliğine yakışmayacak ölçüde amatörce buluyorum. Ps3 ve Xbox 360'a gelen bir oyunun Ps4 ve yeni Xbox'ta ki kalitesi nasıl tartışılmış şaşırıyorum. Bu mudur DH bu mudur Bsc ? Koca bir videodaki Scriptlerin farkına varmadan gazına gelip hevele güvele öven bir dolu dizin yorum ? Yakıştıramadım. DH ve Bsc'nin en azından tecrübe bazında bundan daha fazlasını taşıdığını biliyorum. Doyum seviyemiz fazla mı yükseldi bilmiyorum ama bir Unreal 4 bir Deep Down bir Killzone 4'ten sonra Bf 3'e göre çok çok ileride bir adımın atılmadığını görüyorum.. Sevgilerimle saygılarımla.

kratos_03

30.3.2013 17:49:39

-1
7790 ve 650ti boost model ekran kartlarını duyunca beynime kaynar su döküldü. Arkadaş madem 650ti nin boost modelini çıkaracaktınız hemde aynı fiyata bende gidipte zotac 650ti almaz 1-2 ay beklerdim. İşi htc one x e döndürdüler insanı pişman ediyorlar aldığına.(Yanlış anlamayın Htc one x çok iyi tlf sadece plus modeli çıkınca insanların o anki hissettikleri duyguyu hissettim.)

cancan_burak

30.3.2013 17:06:02

0
neden "mesir macunu gibi yararlı" yazmışlar diye merak ediyordum ki " tabiki evdeki bireyler çeşitli video izliyorlar" (26:20) espirisine kadar

TheBladeRunner

30.3.2013 14:58:55

-2
@FantasyFire bence sen hala hayaller aleminde yasiyorsun.Pc de 7990 ile oynanamasi kadar normal bi olay yok.Sen 7800gtx ile kalk ps3 oyunlarini pc de bir calistir bakiyim.BF4 un grafikleri ile KZSF un arasinda nesil farki var demek ne ile adlandirilir bilemiyorum.Bu cumleden sonra her iki oyununda videolarini 1080p de izledim gordugum sey ise KZSF BF4 u esmen oldurdugu.

FantasyFiRe

30.3.2013 14:36:18

-1
quote:

Orijinalden alıntı: digimon52 eee ne yapalim simdi sirf pc´nin yok grafik üstünlügü yüzünden konsoll almayalim mi? Tammam konsol almayalim o zaman nicin pc her oyun cikmiyor. konsola baglanmak sorundayiz, neden bir high-end pc mesela nekadar gerekli 8 ile 6 bin TL bayilmak gerekiyor. Ps4 400$ civari ( Söylenenlere göre) High- End Pc ----3-4 bin dolar ( degisken genel olarak) Elimde 3000 dolar 400 Ps4´e veririm geri kalan 2600 ile kendime hitap eden yeni oyunlari alirim. Bf4,5,6,7....,Gta5,Deep Down, God Of War 4, Cod5,6,7 :D 3000 dolari Pc bayilip elimde hic bir sey kalmicak belki halen eksiklerim olacak , ( iyi bir pc toplayicisi degilim ayriyeten.) Pc´ye pek fazla bir sey söylemek isdemiyorum onuda stabilesdirmedikleri icin hep high end hep üst seviye hep yüksel hep yüksek. 3 bilemedin 4 sene anca dayaniyor sonra saten üst seviye donanimlar cikdikca eskiyor sonra neden bu verimi ben alamiyorum da falan filan. Saten yeni nesil konsol yüzünden baya bir port yiyecek ya Pc oyunlari, yeni nesil konsollar Pc mimarisini kullaniyor ya Bakalim ne olacak ben de bilmiyorum pek bunu zaman gösderecek................gel zaman git zaman ....! (ben bugün Gtx titan aldigimda ,DX12´nin cikmayacagi garantisi varmi ondan sonra DX12 sorunlu hale getirirler, Metro 2033 ve Crysis 3´deki gibi.) Konsola devam abi böyle olmaz ki. Sayin Mesut bey ( Mesut Abi ) yorumunuz Beni Etkiledi.
pokemon bundan iki hafta önce sen ve senin gibi fanboylar mangalda kül bırakmıyodunuz ps4'ün grafik kalitesiyle ilgili. Pc yi 3'e 5'e katlıyodunuz grafik üstünlük söz konusu olunca şimdi ne oldu da pc nin grafik üstünlüğünü kabul ettin Konsollar donanımsal ve grafik üstünlük olarak hiç bir zaman pc nin yanına yaklaşamaz konsollar sadece oyun çeşitliliği fazla olan, oyunu grafik kalitesini önemsemeden oyanayan, uğraşı gerektirmeyen ayar derdi olmayan tek tip tak çalıştır bir platformdur. Bunu biraz aklı olan herkes anlar ama gözü fanboyluktan dönmüş birçok ergen bilgisizce ve konsolların tanrı yapımı bir alet olduğunu savunurcasına bu kutuların yapabileceklerini yere göğe sığdıramıyorlar kendi hayal düyalarında. Bu video biraz gerçekleri görmelerini sağlamıştır umarım adamlar bf4'ü hd7990 çalıştırıp oynamışlar tüm bunlara rağmen halen ps4'ün bu grafikleri verebileceğini hayal eden arakdaşlarada ancak iyi uykular tatlı rüyalar diyebiliriz

mr.tenten

30.3.2013 13:54:40

0
http://youtu.be/82kWp5P7iDE

erhanacars

30.3.2013 13:03:11

0
Çok güzel bir video olmuş..Ama keşke "mobil uygulamalar" videosunda yapıldığı gibi, konu başlıkları koysanız da bizde video içerisinde istediğimiz konuya atlayabilsek...

kubilay699

30.3.2013 12:58:25

+2
talha'yı bi konuşturmadınız

DH Misafiri

30.3.2013 04:53:37

-4
talhaya üzüldüm ya bioshock infinite oynaymıomus ya ben inanmıyorum ya evinde gidipte beleşe indirip oynamadığına ,multiplayer olan oyunlara para verip aldığınızı tahmın edıorumda böle her oyunada para verdiğinizi zannetmiyorum yaw

WarSaw

30.3.2013 02:20:19

+2
sondaki videoyu daha öncede izlemiştik galiba ama güzel video. Talha bugün uykusuz kalmış yormayın fazla Talhayı o bizim neşe küpümüz :))

digimon52

30.3.2013 02:10:31

0
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

capoeira_GS

30.3.2013 01:54:38

+1
Talha abiye yastık versen uyuyacak oturduğu yere

GoldPunch

30.3.2013 01:38:32

-1
Mobil dünya özellikle 2009 yılından sonra çok büyük bir hız kazansa da konsol ve hardcore PC oyunculuğunun önüne geçemez diye düşünüyorum. Oyun fiyatlarının arasında uçurum kadar fark var. Hatta öyle ki bir konsol oyunu fiyatına tabletinize 60, 70 tane oyun alabiliyorsunuz. 2010 yılından beri akıllı telefon, 3 yıldır da tablet kullanan biri olarak bu mobil cihazlarda çerezlik oyun dışında başka bir oyunu 15 dakikadan fazla oynadığımı hatırlamıyorum. Hiç bir cep telefonu oyunun senaryosuna ne kapıldım ne de gece yattığımda aklımda o oyun takılı kaldı. Hardcore platformlarda öyle oyunlar var ki gece yattığınızda aklınız oyunda kalıyor veya dışardayken bir an evvel eve gidip de oyunun başına geçeyim diye dakika sayıyorsunuz. Bu tabi ki biraz göreceli bir şey. Yapılan anketler mobil oyunculuğun yükseldiğini gösterse de hardcore oyunculuk hiç bir zaman ölmeyeceğini sadece kan kaybedebileceğini düşünüyorum.
Arada yaptığınız espri dikkatimi çekti. PS4'ün DualShock 4 kontrolcüsünün üzerinde Angry Birds oynarız şeklinde. Bu espri bende orada LCD ekran varmış şeklinde düşündürttü. Eğer öyle düşünüyorsanız diye söylüyorum. DualShock 4 üzerinde LCD ekran yok. Analog bir touchpad var. Kaynaklarda belirtilen 1920×900 çözünürlük, parmak kaydırdığımızdaki hassasiyet olarak nitelendirilmiş.

digimon52

30.3.2013 00:57:17

-8
eee ne yapalim simdi sirf pc´nin yok grafik üstünlügü yüzünden konsoll almayalim mi? Tammam konsol almayalim o zaman nicin pc her oyun cikmiyor. konsola baglanmak sorundayiz, neden bir high-end pc mesela nekadar gerekli 8 ile 6 bin TL bayilmak gerekiyor. Ps4 400$ civari ( Söylenenlere göre) High- End Pc ----3-4 bin dolar ( degisken genel olarak) Elimde 3000 dolar 400 Ps4´e veririm geri kalan 2600 ile kendime hitap eden yeni oyunlari alirim. Bf4,5,6,7....,Gta5,Deep Down, God Of War 4, Cod5,6,7 :D 3000 dolari Pc bayilip elimde hic bir sey kalmicak belki halen eksiklerim olacak , ( iyi bir pc toplayicisi degilim ayriyeten.) Pc´ye pek fazla bir sey söylemek isdemiyorum onuda stabilesdirmedikleri icin hep high end hep üst seviye hep yüksel hep yüksek. 3 bilemedin 4 sene anca dayaniyor sonra saten üst seviye donanimlar cikdikca eskiyor sonra neden bu verimi ben alamiyorum da falan filan. Saten yeni nesil konsol yüzünden baya bir port yiyecek ya Pc oyunlari, yeni nesil konsollar Pc mimarisini kullaniyor ya Bakalim ne olacak ben de bilmiyorum pek bunu zaman gösderecek................gel zaman git zaman ....! (ben bugün Gtx titan aldigimda ,DX12´nin cikmayacagi garantisi varmi ondan sonra DX12 sorunlu hale getirirler, Metro 2033 ve Crysis 3´deki gibi.) Konsola devam abi böyle olmaz ki. Sayin Mesut bey ( Mesut Abi ) yorumunuz Beni Etkiledi.

Alpins951

30.3.2013 00:53:21

0
Talha abinin konuşmalarını istemeden bölmüşsünüz ne güldüm yav :D :D :D Bu arada Gtx 650 ti Boost'un incelemesini de bekliyorum :)

sanitarium8787

30.3.2013 00:43:35

+1
Genç bireyde çeşitli videolar izliyo:):)

HectorBarbossa

30.3.2013 00:30:48

+1
Teşekkürler. Programı sabah erken saatlerde mi yoksa akşam geç saatlerde mi çekiyorsunuz ?

Rurik Eternally

30.3.2013 00:13:35

0
Taha da hep uykulu :)

bmax

30.3.2013 00:10:11

-2
videonun sonundaki adamların yaptıgı bi spormu acaba çok acayip süper bişe denemek isterdim dogrusu :) 56.24 deki görüntü hem süper hemde çok ürkütücü

turker03

30.3.2013 00:03:18

0
Free2play mobil-platformlar derken eski tarz oyunculukta bayağı bir değişik olacak yeni gelişmeler pazarlama şekillerinide değiştirecektir diye düşünüyorum.İnsanlar artık çok eğlenceye az para ödüyor.

RAN7843

29.3.2013 23:52:02

0
kapanis Video su gercekten hos olmusss

Güven*

29.3.2013 23:50:54

0
Çok iyi

Sherlock69

29.3.2013 23:39:19

+22
http://c1303.hizliresim.com/17/x/llgc1.png :D

GncyKrdnZ

29.3.2013 23:38:18

+1
Video böyle hafif puslu çekilmiş geçen haftaki yayın daha iyiydi (Görüntü bakımından)

Last Peony

29.3.2013 23:38:03

0
Mesut reyiz döktürmüş yine

GT_55

29.3.2013 23:31:18

-4
Mesut bey mesir macununu fazla kaçırmış anlaşılan.Nesil farkı var derken?

Gladiotürk

29.3.2013 23:21:22

+1
Subliminal mesaj var... Mesir Macunu

__BadblooD__

29.3.2013 23:13:01

0
Çok güzel programdı sondaki videoyu görünce hepten kıskandım adamları

MiyopBey

29.3.2013 23:07:11

0
Ellerinde tabletle büyüyen çocuklar,oynadıkları F2P,mobil,MP oyunlarla,oyunlarda sadece egolarını tatmin edeceklerinden,hikaye modlarını öldürecekler.Oyun firmaları,oyunculardan daha fazla para koparma yolları kullanıyorlar bize,malesef büyük bir kesimde cevap veriyor.

Atehaa

29.3.2013 23:04:04

0
Genç bireyler sever video izlemeyi :D

Sherlock69

29.3.2013 23:02:45

0
Birbirinizin sesini çok kesmişsiniz :D amaçsız gülüyorum çok eğlenceli adamlarsınız :)

Lyons.

29.3.2013 22:52:01

0
GTA V yeni yayımlanan görüntüleri incelendi mi? Daha izleyemedim.

.RealWesT.

29.3.2013 22:45:11

0
galiba GTX 560 Ti zırt kalıcak BF4'te :/

regaibyigit.

29.3.2013 22:32:08

0
ahaha mesir macunu iyiymiş baya

Christian Lorenz

29.3.2013 22:28:37

-1
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Merhaba, Battlefield 4'ün oynandığı makinede takılı olan kart Amd HD 7990 olarak duyuruldu. 7790 değil :) Sevgiler, Mesut Çevik
Twitterdaki mesajı görünce bende şimdi anladım ama bizim donanımlarında yine yüksek ayarlarda açacağını umuyorum :)

Speed-Step

29.3.2013 22:26:11

+15
quote:

Orijinalden alıntı: alexmason78 Battlefield 4'ün 7790 Üzerinde oynanmasına şaşırdım gerçekten.Fakat bunun olması sevindirici demek ki orta seviye bir kartla bu grafikler elde edilebiliyor.
Merhaba, Battlefield 4'ün oynandığı makinede takılı olan kart Amd HD 7990 olarak duyuruldu. 7790 değil :) Sevgiler, Mesut Çevik

selcukXIII

29.3.2013 22:21:46

+19
quote:

Orijinalden alıntı: salih3466 Mesir macunu gibi yararlı yı görünce donanımhaber de mi bulunuyorum? diye düşündüm sonra aklıma harlem shake ve piston aşşa geldi.
Yavhehe

die.Rache

29.3.2013 22:19:57

0
Hayret video cok hizli bir sekilde yüklendi,üstelik HD ayarda -_-

Christian Lorenz

29.3.2013 22:19:35

-1
Battlefield 4'ün 7790 Üzerinde oynanmasına şaşırdım gerçekten.Fakat bunun olması sevindirici demek ki orta seviye bir kartla bu grafikler elde edilebiliyor.

Cihathalitt

29.3.2013 22:13:14

-2
Hadi boggiym.

Sherlock69

29.3.2013 22:13:07

+1
Abicim f5 e basmaktan gına geldi :D

salih3466

29.3.2013 22:04:20

-28
Mesir macunu gibi yararlı yı görünce donanımhaber de mi bulunuyorum? diye düşündüm sonra aklıma harlem shake ve piston aşşa geldi.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD