Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

2si1 "Gangsta" Teknoloji ve Oyun Programı

12 Aralık 2015 Talha Aynacı 45 İzlenme Sayısı: 25237 Video süresi: 15:43 2si1
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

 
    2si1, Mesut Çevik ve Talha Aynacı'nın sunumu ile her Cuma olduğu gibi bu Cuma günü de geride bıraktığımız haftanın gündemi oluşturan Teknoloji ve Oyun konularını ekranlarınıza taşıyor.
 
GTA 5'e yeni online görev ve araç paketi geliyor, AMD'nin başı Fury X'deki su soğutma sistemi ile dertte, Inteş Skylake işlemciler eğiliyor, StarWars Battlefront'un görsel modu oyunu sinematik kaliteye taşıyor ve fazlası bu bölümde sizleri bekliyor.

2si1 oyun haberleri teknoloji haberleri bölüm sonu canavarı talha aynacı playstation 4 xbox one nintendo wii u fallout 4 steam machine star wars battlefront
OynuYorum: Just Cause 3 Sıcağı Sıcağına - Uncharted 4 Multiplayer
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

teddybear01

16.12.2015 03:25:05

+2
Oyun menüsünde 1 saat zaman harcayanlara üzülmek size niye? O oyunun menüsünde 1 saat zaman harcamak, karakterle özleşmek, kafa yormak 1 saat CoD açıp çat çut çat çut diye adam vurmaktan daha zevkli gelebilir bir insana. İnsanlar taktik oyunlarını, sıra tabanlı oyunları, kafa yorabileceği oyunları, hikayeyle bütünleşebileceği oyunları sevebilir, bundan zevk alabilir. Bir de kod yazın demişsiniz ki ikisi de bilgisayarda oluyor diye aynı şey olmuyor. Her boş durum olduğunda proje mi yapalım yani, kod mu yazalım? Hayattan zevk aldığımız şeyleri yaparak zevk almayalım mı? Uzun diye dizi yada film serileri izlemeyelim mi? Uzun diye kurgu kitaplar okumayalım mı? Ayrıca dediğiniz oyunları oynamak insana film izlemek, kitap okumak, müzik dinlemek gibi bir şeyler katıyor. Hatta bunların hepsini bir anda bile katabiliyor, örnek olarak Mass Effect, MGS, FF gibi seriler verilebilir. Tek siz oyunda fazla kafa yormayı sevmiyorsunuz, belki de daha az boş zamanınız var diye bu tarz oyunlar vakit kaybı olmuyor yani.

S.P.E.C.I.A.L.

14.12.2015 21:56:29

+2
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT Gençkene bizlerde rpg-frp-mmo vs.. oyunları saatlerce oynadık... Artık genç değiliz ne bu tür oyunlara zaman var nede sabır var... Gençler 30-40lı yaşlara gelin hayata olursak bu mevzuyu 1 daha konuşalım
Hiç oyun oynamıyor musunuz yani? "Sabır"dan bahsettiğinize göre başka oyunları oynuyor olmalısınız. Peki ne oynuyorsunuz? O oyunları sırf daha pratik diye mi oynuyorsunuz? Ben şahsen her gün tavada yumurta yemek yerine yemek yapmayı öğrenirim daha iyi. Damak tadına önem veren herkesin de böyle yapacağına inanıyorum. Belki de oynadığınız oyunları daha çok sevdiğiniz için oynuyorsunuzdur? Zevk meselesi tabii, ama insan tavada yumurtayı ev yemeğinden daha fazla seviyorsa tartışmanın pek bir anlamı kalmıyor. Not: Muhtemelen gene yaş konusundan girerek ciddiye almayan bir mesaj yazarsınız. Bu mesajı okuyan 30-40 ve üstü yaşlarda hala Witcher oynayan üyelerden ricam cevap atmaları. Anlamak istemeyenler olayın yaşla falan hiç bir alakası olmadığını belki öyle anlar. :)

Elessar Eredhian

14.12.2015 15:52:37

+1
Ben anlamadım. Önizleme görüntüsünde "Dikkat: Intel işlemciler yamuluyor!" diye başlık atmışsınız, o da yetmemiş http://www.pcgamer.com/intel-skylake-cpus-are-bending-under-the-pressure-of-some-coolers/ ve http://arstechnica.com/gadgets/2015/12/intel-skylake-cpus-bent-and-broken-by-some-third-party-coolers/ gibi haberlerde gösterilen görüntülere benzer görüntüler göstermişsiniz; ancak Mesut Bey programda sadece anakarttaki pinlerin yamulduğunu söyledi. Evet, bu da sorunun bir parçası ama tüm medya olaya "işlemcilerin yamulması" olarak bakarken, görsel ve başlıklarda gösterseniz de hiç bahsetmemeniz biraz ilginç olmuş doğrusu. Biraz havada kaldı bence o haber. İlk defa görenlerin bir şey anladığını düşünmüyorum.

DH Misafiri

14.12.2015 15:40:06

0
oyunu yapan adamlar bile bizden fazla oynamıyordur

atof

13.12.2015 19:16:11

+1
mesut abinin oyun hakkındaki düşüncelerine katılıyorum ömürümü çürüttü lisede iken wow lanet olacısa wow

_Sparda_

13.12.2015 18:44:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: halken Oyunlar caualleşmiyor aslında sadece büyüyorsunuz. Çünkü oyunların hedef kitlesi bellidir. Çok karışık ve zor olursa küçükler sıkılabilirler. Çok basit olursa büyükler keyif almaz. Grafik döneme uymalıdır. Bu devirde 10 yıl evvel ki grafikleri görmek isteyen varmı? Grafik en azından yeterli seviyede olmalıdır çünkü eğer olmazsa beklenti değişir. Oyunun hikayesinin,atmosferinin iyi olmasını ve her sistemde çok iyi çalışmasını beklersiniz. Üstelik benzer tipte oyunları oynadıktan sonra başka şeylerde arıyor farklılıklara ve detaylara bakıyorsunuz. Beklentileriniz artıyor. Oyun konusunda grafik , hikaye yada oynanış farkı v.b. şeyler. Ayrıca insan yaşına görede farklı düşünür. Çocukken hayal gücü daha ön plandadır uçuk şeyleri daha kolay kabullenir ve hoş bulur fakat yaş ilerledikçe öğrendikleri yüzünden mantık aramaya başlar ve bu seferde hataları görmeye başlar. Ayrıca büyüdükçe hayatınızda önem vermeniz vakit ayırmanız gereken veya sadece kafanızı meşgul eden şeylerde artıyor. 10-15 yaşındayken daha sabırlıydım kolayca yorulmuyordum sorumluklarım fazla yoktu kısaca daha çok boş vaktim vardı. 30'lu yaşlarda bu pek olmuyor. Ya vakitiniz olmuyor ya yorgun oluyorsunuz yada çabuk sıkılıyorsunuz.
söylediklerinin çoğuna katılıyorum dostum ama bu oyunların casual olayına pek katılmıyorum gerçekten oyunlar hardcore olayından iyice şaştı oyunlar daha basite indirgendi zor olmayınca ben oyundan zevk alamıyorum zorluk seviyesini değiştirdiğindede pek fark edemiyorum mesela basit örnek a noktasına direk gidiyorsun casualda very hardda sadece sağ sol yaparak gidiyorsun yada önünde bir engel var onu aşıyorsun çok basitleşti bence tat vermez oldu

Dovahkiin

13.12.2015 17:21:37

+8
Mesut hocam kişisel görüşlerini belirtiyorsun sonuçta eyvallah da, FF muhabbetinde çok ama çok saçmalamışsın, söylemeden geçemeyeceğim. Oyun oynamak yerine programcılık öğrenin proje yapın nedir yahu? Tamamen eğlence, stres atma, keyifli vakit geçirme amaçlı yapılan bir aktivite vs proje yapmak... Öğrenci de olsa, işsiz de olsa, 20 yaşında da 30 da olsa vakit kimse için sınırsız değil sonuçta. Bir kişi artırabildiği kısıtlı vaktini hardcore RPG oyunlarına vermeyi tercih ediyorsa kimseye eleştirmek düşmez. (Sorumluluklarını yerine getirmeyip, yemeyip içmeyip oyun oynamaktan, bağımlılıktan bahsetmiyorum. Diğer tüm bağımlılıklar gibi bu da zararlıdır tabii ki.) Ben sana "bütün gün plazada boş boş drone haberleri inceleyip, haftada 1 saat şovmenlik yapacağına git kavun karpuz yetiştir de bir işe yara" desem hoşuna gider miydi? Bu tarz şeyleri her fırsatta kahveye çay içip okey oynamaya giden ortalama bir Türk söyler, alışkınız da... "Bölüm Sonu Canavarı" ile aynı yerde çalışan, yarısı oyun olan bir programa çıkan birinden bunları duymak hâyâl kırıklığına uğrattı.

Biyturs_OnSr

13.12.2015 16:29:51

+11
Mesut Çevik'in oyunculuk hakkında düşünceleri (temsili)

Antares

12.12.2015 22:51:54

0
Hologram konusundaki düşünceler 20 30 yıl sonra gerçek olur mu acaba Sonra bu videoyu açıp " vay be o zaman hayaldi gerçek oldu" diyebilecek miyiz?

Lyclordx

12.12.2015 20:44:49

+1
GTA 3'ün ps4'e gelmesini karar veren adamın soluduğu ağaç da ki yaprağı seveyim..

akabeyss

12.12.2015 18:20:54

+6
Mesut Bey genel anlamda dediklerinizde çok haklısınız. Oyunlara o kadar vakit harcanmaması konusunda sonuna kadar haklısınız. Hiç şüphesiz. Ama herkesin oyun zevkinin farklı olduğu konusunda biraz düşünmelisiniz bence. Örneğin ben 2 saat GTA veya Just cause açıp, açık dünyada kafama göre aksiyon yaşamaktan gram zevk alan bir insan değilim. Bunun yerine, işim gereği zamanım az olmasından dolayı, haftada 2-3 saat de olsa, Dragon age gibi bir oyun açıp takımımdaki karakterlerimi kendi zevkime göre yaratmayı, kendi zevkime göre strateji belirleyerek rakiple savaşmayı seven biriyim. Bu nedenle, az süre de olsa, bu bahsettiğiniz ekranlarda vakit harcamayı da seviyorum. Call of Duty gibi bir oyunda önüne geleni vura vura ilerleyen insana aynı şekilde hak veriyorum. Talha Bey'in de demek istediği şey aslında buydu.

halken

12.12.2015 17:13:27

+1
Oyunlar caualleşmiyor aslında sadece büyüyorsunuz. Çünkü oyunların hedef kitlesi bellidir. Çok karışık ve zor olursa küçükler sıkılabilirler. Çok basit olursa büyükler keyif almaz. Grafik döneme uymalıdır. Bu devirde 10 yıl evvel ki grafikleri görmek isteyen varmı? Grafik en azından yeterli seviyede olmalıdır çünkü eğer olmazsa beklenti değişir. Oyunun hikayesinin,atmosferinin iyi olmasını ve her sistemde çok iyi çalışmasını beklersiniz. Üstelik benzer tipte oyunları oynadıktan sonra başka şeylerde arıyor farklılıklara ve detaylara bakıyorsunuz. Beklentileriniz artıyor. Oyun konusunda grafik , hikaye yada oynanış farkı v.b. şeyler. Ayrıca insan yaşına görede farklı düşünür. Çocukken hayal gücü daha ön plandadır uçuk şeyleri daha kolay kabullenir ve hoş bulur fakat yaş ilerledikçe öğrendikleri yüzünden mantık aramaya başlar ve bu seferde hataları görmeye başlar. Ayrıca büyüdükçe hayatınızda önem vermeniz vakit ayırmanız gereken veya sadece kafanızı meşgul eden şeylerde artıyor. 10-15 yaşındayken daha sabırlıydım kolayca yorulmuyordum sorumluklarım fazla yoktu kısaca daha çok boş vaktim vardı. 30'lu yaşlarda bu pek olmuyor. Ya vakitiniz olmuyor ya yorgun oluyorsunuz yada çabuk sıkılıyorsunuz.

Guest-FC6108B0A

12.12.2015 16:01:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: JustKiddinGG Mesut Çevik oyundan anlamıyor. Oyun uzun sürüyor diye hepsini tek seferde oynuyoruz sanıyor galiba. Oyun uzun olursa olsun günde 1 saat oynarsın. Bunu anlamayacak kadar beyin tutulması yaşayan bir insan şu programda oyunla ilgili konuşmasın bence. Bıraksan da bu işi Talha yapsın. Günümüzde bu kadar grafiğe abanmış içi boş oyunun olmasının sebebi Mesut Çevik gibi insanların çoğalmasıdır. Siz ruhsuz içi boş oyunları oynamaya devam edin biz sayısı az kalsa da kaliteli oyunları değerini biliyoruz.
Adam sana orda tavsiye veriyor 4-5 sene sonra pişman olma diye

BlackBeasT

12.12.2015 15:20:37

0
Mesut Hoca GTAO PC'de suç örgütü kurucan mı? Mesut Çevik'in gangstalarıyız.. Haftaya yeni DLC ile Twitch'de BSC-DH ft. izleyiciler... GTAO yayını bomba olur Gençkene bizlerde rpg-frp-mmo vs.. oyunları saatlerce oynadık... Artık genç değiliz ne bu tür oyunlara zaman var nede sabır var... Gençler 30-40lı yaşlara gelin hayata olursak bu mevzuyu 1 daha konuşalım

JustKiddinGG

12.12.2015 14:31:21

+19
Mesut Çevik oyundan anlamıyor. Oyun uzun sürüyor diye hepsini tek seferde oynuyoruz sanıyor galiba. Oyun uzun olursa olsun günde 1 saat oynarsın. Bunu anlamayacak kadar beyin tutulması yaşayan bir insan şu programda oyunla ilgili konuşmasın bence. Bıraksan da bu işi Talha yapsın. Günümüzde bu kadar grafiğe abanmış içi boş oyunun olmasının sebebi Mesut Çevik gibi insanların çoğalmasıdır. Siz ruhsuz içi boş oyunları oynamaya devam edin biz sayısı az kalsa da kaliteli oyunları değerini biliyoruz.

Speed-Step

12.12.2015 14:29:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: There goes your life Mesut bey fallout'a efsane oyun serisi diye başlık atmıştı hatta bir aralar casual oyuncular yüzünden bozmuşlar felan diye bir yorum yapmıştı şimdide RPG oyunlarına zaman kaybı diyor
O başlık ve belgesel Talha Aynacı'ya aittir :) lütfen biri hakkında bir şeyler yazmadan önce emin olun.

Speed-Step

12.12.2015 14:28:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: FaTaL21Tr

Casper skandalı ne ?
Ben de merak ettim :) bakalım nasıl bir yalan dinleyeceğiz.

Speed-Step

12.12.2015 14:27:07

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Sarohan GTA 5'in dünyasına çok yapay diyipte Just cause 3 daha güzel diyen daha sonra oyunun ne derece boş olduğunu anlayan Mesut Çevik'ten bahsediyoruz. Bir oyunu daha vardı Ghost Recon Wildlands. Bu oyundan da yeni bir iki oynanış videosu gelsin, çok iyi olmuş müthiş oyun böyle olur diyecek yine. Buraya yazıyorum. Birşey söyleyince de fan oluyoruz mesut çevik oyundan ne anlar demiş oluyoruz.
Merhaba, Yanlışınız var zira ben GTA5 free modda yapılacak çok fazla aksiyon olmuyor Just Cause free modda gezip yıkım arayanlara daha fazla hitap ediyor dedim. Ve hala bu sözümün arkasındayım.

Sarohan

12.12.2015 12:08:25

+12
GTA 5'in dünyasına çok yapay diyipte Just cause 3 daha güzel diyen daha sonra oyunun ne derece boş olduğunu anlayan Mesut Çevik'ten bahsediyoruz. Bir oyunu daha vardı Ghost Recon Wildlands. Bu oyundan da yeni bir iki oynanış videosu gelsin, çok iyi olmuş müthiş oyun böyle olur diyecek yine. Buraya yazıyorum. Birşey söyleyince de fan oluyoruz mesut çevik oyundan ne anlar demiş oluyoruz.

Barerkican

12.12.2015 11:43:07

+3
Ben Mesut Çevik'e katılıyorum. Oyunun türü oynanışı farketmez, oyun için o kadar zaman harcamak zaman israfı. Sosyal-kültürel, genel bilgi birikimi olarak milletçe zayıfız, ama alışkanlıklarımız hiç de o eksiklerimizi kapatacak, geliştirecek yönde değil maalesef..

16Kırmızı

12.12.2015 08:50:45

+2
Mesut çeviğin yorumlarına casper skandalından sonra itibar etmiyorum. Güven vermiyor.

There goes your life

12.12.2015 08:47:38

0
Mesut bey fallout'a efsane oyun serisi diye başlık atmıştı hatta bir aralar casual oyuncular yüzünden bozmuşlar felan diye bir yorum yapmıştı şimdide RPG oyunlarına zaman kaybı diyor

S.P.E.C.I.A.L.

12.12.2015 04:29:38

+18
Mesut bey; Hikayesiyle iddialı oyunlar zaman kaybı değildir. Neden mi? Oyun programlamak veya mühendislik alanlarının birinde faaliyet göstermek yanında bir de bu işin SANATSAL yanı var. Bu tür oyunlar mühendislik yanıyla olduğu kadar sanatsal yanlarıyla da öne çıkar. O yanları da sanatçılar ortaya çıkarır. Yalnızca mühendisler tarafından yapılmış bir oyun içi boş bir oyun olmaktan öte geçemez. Çünkü bir oyuna anlam katan şey sanatsal yanı, yani hikayedir. Ara sıra online oyunlara bağımlı arkadaşlara "arkadaşlar bunlara bu kadar bağlanmayın oyun geliştirme gibi konulara kafa yorun" demenizi destekliyorum ama hikayesiyle öne çıkan oyunları oynamak da bence bir oyun geliştirme girişimi kadar değerlidir. En azından işbu birey sanatla ilgileniyorsa. Şahsen sinema öğrencisiyim, ve bazı hikayesiyle öne çıkan oyunları oynamasaydım şu anki kadar dolu bir birey olmayacaktım. Witcher 3'ü henüz oynama fırsatım olmadı, Witcher 1 ve 2'yi bitirdim. Kabul ediyorum hikaye yanında "oyun"luk yandan gelen bir "vakit çalıcılık" yanları var bazı oyunların, ama kaydadeğer hikaye ve belli bir sonu olduğu müddetçe bu tür oyunlar zarardan çok yarar sağlar. Hayatımda 1920'lerden klasiklerden tutun Avrupa sinemasının öne çıkan filmlerine kadar her türden şey izledim ama sanatsal bir yapıt olarak hayatımda gördüğüm en iyi hikaye benim için Mass Effect'tir. Evet, oyun yanları olan bir oyun, hemen her oyun gibi (Quantic Dream hariç) ama öylesine enfes bir hikaye ki tek başına oyunların sanatsal olarak tanınmayı hak ettiğinin ispatıdır ki bu oyunun bir istisna olmadığını ve böyle başka oyunlar olduğunu söylemiyorum bile. Bazılarına oyun ve sansat kelimelerini yanyana duymak kulak tırmalayıcı gelebilir, hak veririm, ama şahsen gördüğümü söylüyorum. Evet böyle şeyler zaman zaman popüler oluyor ama söylediklerime katılmayan ne olur mevzubahis oyunların videolarını açıp bir baksın, içiniz elveriyorsa sanatla ilgisi yok bu oyunların deyin. Bunun ötesinde mesela film, dizi vs. izlemeyi de vakit kaybı veya olumsuz bir şey olarak gören insanlar var. Tamam bu sektörlerin eğlenceye hizmet ettiğini reddedemeyiz ama allahaşkına bir sinema öğrencisi film izlemeden nasıl sinema yapabilir? Yani demek istediğim o ki bazı şeylerden keyif alıyoruz diye keyif = kötü şey çıkarımını yapmamak gerek. Evet film izlemek oyun oynamak istenirse zaman kaybı olabilir, ama istenirse de hayatınızda size en çok katkı yapan şeylerden biri olabilir. Çoğunluğun davranış şekli bu olmayabilir ama sizin videonuzu izleyen bir kişi bile oyunlardan büyük bir ilham edinse bu dünyayı değiştirmeye yetebilir. ALINTI: casual oyuncu yoktur az ingilizce vardır talha abi çok eziliyor üzülüyorum bi mario açın Bir başka güzel nokta. Aslında belki de yazımı yazmaya gerek yoktu bile bu gerçek göz önüne alınırsa. Çünkü bazen altyazılı veya dublajlı oyunlarda öyle insanların öyle tepkiler verdiklerini görüyorum ki olayın tamamen bununla alakalı olduğunu anlıyorum. Gerçi bazı güzellikleri görmek için dil bilmeye gerek olmadığı da savunulabilir ama o da başka bir tartışma konusu.

KaptanKenway

12.12.2015 03:27:58

+3
quote:

Orjinalden alıntı: dostum kertenkele
quote:

Orijinalden alıntı: Litheart Arkadaki sahte görüntü hiç hoş durmuyor, sanırım sanal stüdyo deniyor. Umarım dikkate alırsınız.
En azından arkaya manzara veya herhangi bir oyundan can alıcı bir sahne koysunlar aslında arka taraf siyah daha önceki programlardan birinde ara video bittiğinde yarım saniye kadar aradaki siyahlık görülmüştü bende o zaman anladım sahte olduğunu hep cam Kenarında yayın yapılıyor sanıyordum
Bir yayınlarında göstermişlerdi "biz arkaplanı şöyle değiştiriyoruz, böyle yapıyoruz" falan diye. O yayını izlememişsin demek ki. Yakaladım seni :D

yaki83

12.12.2015 03:20:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: Voidian hani nerde remakeler ben göremiyorum?emülasyon demek istediniz heralde
Aynen

Nınja

12.12.2015 02:39:43

0

Fingolfin.

12.12.2015 02:20:26

+10
1 saat boş boş Just Cause, GTA falan oynıyacağım gider 1 saat o menüde gezerim, daha çok zevk verir bana.Öyle ateş et, ateş et, patla uu çok aksiyon, uu grafikler falan bana boş geliyor, aksiyon fazla uzarsa ciddi anlamda sıkılıyorum.Seneryosu da sıradansa bana doygunluk hissini veremiyor.Elbette bu tarz oyunlar kötü demiyorum, beğendiğim yapımlarda çıkabiliyor bu tarzda ama genel olarak bana hitap etmiyorlar.Zevkler ve renkler tartışılmaz, mesela bende platform oyunlarını severim, sende onun için zıplıyoruz, hopluyoruz bana boş geliyor diyebilirsin.Ayrıca sonuçta kendimizi geliştirmek önemli olsada, kendimize vakit ayırıp eğlenmeliyiz de, sonra zaten çoluk çocuğa karıştıktan sonra böyle boş vakitler bulamıyacağız. Bu arada yanlış anlaşılmaz umarım, hani öyle eleştiri amaçlı yazmıyorum ama Talha FF Versus 13'ü, sanırım FF Type 0(nam-ı diğer FF Agito 13) ile karıştırdı, zira şimdi Game Over programınında tekrarına şöyle bir bakarken, Çağlar'ın 15'e benzetmesinden sonra ben Versus 13'e benzettim diyor, 15'de benzeyen yönleri de var diye ekliyor sonrada, şimdi demek istediğim şuki aslında 15 ilk olarak Versus 13 diye tanıltılmış, akabindeyse Fabula Nova Crystallis kökeninden ayrılmasa da FF 15 adını aldı.Sanırım dediğim gibi FF Type 0(nam-ı diğer FF Agito 13) ile karıştırdı, insanlık hali olur öyle şeyler ama yinede belirtmek istedim buradan.Belki de karıştırmamıştır, benim öyle şeyime gelmiştir. Bende dövüş sistemini 15'in demosundan daha çok Type-0'ya benzettim ama çok bir şeyde söylenmiyor elbette videodan, bekleyip görüceğiz.

Voidian

12.12.2015 02:16:04

+1
hani nerde remakeler ben göremiyorum?emülasyon demek istediniz heralde

Crashlone

12.12.2015 01:07:25

+1
Fractal Design size ürün göndermediği içinmi buzladınız :D

yaki83

12.12.2015 00:54:20

+2
Mesut cevik sony elestirmeniligini elestirilerden cekindigi icin birakmis olmali, ps2 oyunlarinin remake olmasini elestiremedi bile..

atisaca

12.12.2015 00:43:58

0
Oyun bilgisayarım yok hevesimi bastırmak için youtube daki oyun çözümlerini seyrediyorum oynamış kadar oluyorum napalım.

atisaca

12.12.2015 00:41:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: Litheart Arkadaki sahte görüntü hiç hoş durmuyor, sanırım sanal stüdyo deniyor. Umarım dikkate alırsınız.
En azından arkaya manzara veya herhangi bir oyundan can alıcı bir sahne koysunlar aslında arka taraf siyah daha önceki programlardan birinde ara video bittiğinde yarım saniye kadar aradaki siyahlık görülmüştü bende o zaman anladım sahte olduğunu hep cam Kenarında yayın yapılıyor sanıyordum

serhat3112

12.12.2015 00:40:10

+1
casual oyuncu yoktur az ingilizce vardır talha abi çok eziliyor üzülüyorum bi mario açın

fozdemir

11.12.2015 23:54:57

+4
oyunlara vakit ayırma konusunda mesut beye katılıyorum

mesaverde

11.12.2015 23:26:05

0
Holografik televizyonlar icin 2021 cok iddiali. Tabi astronomik fiyatlarla satışa sunulur o ayrı. GTA 5'in yeni dlc'sini sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle yata haytan kaldım.

Suraz

11.12.2015 23:24:21

+19
Mesut abey valla sen de şunu sevmem bunu sevmem. Anladık abi her oyunu sevmiyorsun sen, çok sık tekrarlanıyor bence bu konu.

EmuMaster

11.12.2015 23:18:16

+7
Oyunlar niye casualleşiyor deniyorya arkadaşlar. Mesut çevik'in final fantasy yorumunu izleyin.

Litheart

11.12.2015 23:18:12

+6
Arkadaki sahte görüntü hiç hoş durmuyor, sanırım sanal stüdyo deniyor. Umarım dikkate alırsınız.

Mihrali Bey

11.12.2015 23:03:23

0
Abi çok kısa çekmişiniz ya. :(

Just My Life

11.12.2015 22:47:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Video yayına girdikten 5dk sonra yorum yaptığınıza göre Reklam ile idare ettiniz sanırım
mesut abi imzalı fotoğrafın hala gelmedi darıldım yemin ediyorum var ya erdi abi en azından samimi davranıyor

koçari

11.12.2015 22:44:52

0
İzleyeg baham .

Speed-Step

11.12.2015 22:44:30

+46
quote:

Orijinalden alıntı: FRIENDS Teşekkürler , güzeldi
Video yayına girdikten 5dk sonra yorum yaptığınıza göre Reklam ile idare ettiniz sanırım

FRIENDS

11.12.2015 22:42:10

+1
Teşekkürler , güzeldi

WHITE_Wolf

11.12.2015 22:42:09

0
Vasaline reklamı ne alaka reklam verenler bu sitenin kullancı profiline bakmıyor sanırım

Patren

11.12.2015 22:39:23

+6
AMD yerden göğe kadar haklı boşuna dava açmasınlar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
1
OY
9
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD