Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Star Wars: Battlefront Video İnceleme

29 Kasım 2015 bolumsonucanavari.com BSC 49 İzlenme Sayısı: 40037 Video süresi: 10:10 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Batllefield yapımcısının ellerinden çıkan yeni Star Wars oyununda neler var neler yok?

star wars dice battlefield battlefront video inceleme
2si1 "Kardeş Payı" Teknoloji ve Oyun Programı Monster'da Bu Hafta: One More Dungeon
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

rambocuk

30.12.2015 11:26:29

0
swb u çocuğuma karne hediyesi olarak aldım sıf dart rader hayranı diye çünkü düşük puanlardan etkilenmiştim gördümki oyun inanılmaz eğlenceli ve tüm zamanların en iyi grafiklerine sahip aynı zamanda çok iyi performansla çalışıyor şimdi editör avına çıktım bakıcam şimdi nasıl bir inceleme olmuş kaç puan verilmiş :D

rambocuk

30.12.2015 11:25:29

0
swb u çocuğuma karne hediyesi olarak aldım sıf dart rader hayranı diye çünkü düşük puanlardan etkilenmiştim gördümki oyun inanılmaz eğlenceli ve tüm zamanların en iyi grafiklerine sahip aynı zamanda çok iyi performansla çalışıyor şimdi editör avına çıktım bakıcam şimdi nasıl bir inceleme olmuş kaç puan verilmiş :D

Rizeli55

14.12.2015 13:35:36

0
Hikaye modu olmadı için bu oyun da çok uzun ömürlü olmayacak...

BSC Misafiri

1.12.2015 01:56:44

0
ersinin ayrılışına bende üzüldüm fakat ersinin ayrılışının sorumlusu çağlarmış gibi adamı suçlarcasına yorumlar atmanız hiç hoş değil

Redunay

30.11.2015 17:57:42

+3
Hey sağımlıklar size güzel bir haberimiz var; oyunda harita ve silah çeşitliliği az ve bu durum bir süre sonra sıkıyormu diyorsunuz üzülmeyin 120 dolara satılan star wars battlefront: ultimate domal edition ile oyundaki bütün içeriklere sahip olabileceksiniz. hikaye modu olmayan İçi boş oyuna para verip iki katı bir içeriğe ayrıca para vermek lanet olsum dostum bu harika.

ploff

30.11.2015 09:40:07

+1
quote:

Orjinalden alıntı: KaptanKenway O kadar övdün oyunu yok doku kalitesi şöyle, grafikleri böyle, ayrıntılar cart, karların ışıldaması curt böyle güzel yanlarını ballandıra ballandıra anlattın ama puanlamaya gelince 7 verdin. Çok acil doktora görünmen lazım ya da kendini inceleme konularında geliştirmen. O kadar övgüye 8 - 8.5 beklerken 7 görmek saçma oldu. Daha özverili inceleme puanları bekliyoruz mümkünse.
Oyun gorsel, ses ve oyananabırlık olarak cok ıyı.. Teknık acıdan da oyunda bır problem yok gıbı.. Eglence ust duzeyde lakın, 4 buyuk ve 4 kucuk toplamda 8 harıta var. Multıplayer ıcerıkler fazla degıl.. Sunum olarak vıdeolar mevcut degıl.. Hıkaye kurgudan cok gorsel solenle savasa dalıyorsun. Oyunu ılk aldıgında buyuk bır zevkle oynarsın. 3 - 4 gun sonra aynı harıtalar da aynı seylerı yaparken kendını bulursun. Bellı bır zamandan sonra sıkılabılırsın.. Bu yuzden Kısa ama eglencelı bır sure gecıreceksın dıyor oyunu ınceleyen kısı. Ayrıca benım kendı gorusum: buyuk bır ıhtımal yenı harıtalar (mesela uzay savasları vs..) dlc seklınde parayla satılacak.. Sıngle player de yok. Bu yuzden oyunu ınceleyen kısı oyuna 7 puan verıyor.. Bence oyunu ınceleyen kısı cok dogru tespıt yapmıs. ve ıyı bır ınceleme cıkartmıs. Doktora gıtmesıne gerek yok. Vıdeoyu ızlerken adamın neler dedıgını anlamaya calıs. ;)

KaptanKenway

30.11.2015 06:15:41

+4
O kadar övdün oyunu yok doku kalitesi şöyle, grafikleri böyle, ayrıntılar cart, karların ışıldaması curt böyle güzel yanlarını ballandıra ballandıra anlattın ama puanlamaya gelince 7 verdin. Çok acil doktora görünmen lazım ya da kendini inceleme konularında geliştirmen. O kadar övgüye 8 - 8.5 beklerken 7 görmek saçma oldu. Daha özverili inceleme puanları bekliyoruz mümkünse.

stun

30.11.2015 02:32:35

0
'' oyunda bir hikaye bulunmadıgı gibi multiplayer modlarınında bir hikayesi yok o savaşlar gerçekleşiyor fakat çatışmalar orda oldugu için hissettiriyor.. neden savaştıgınızı ve bulundugunuz ambiyansı anlatan hikaye girişi ve çıkışı mevcut değil ''' sayın editör 6 filmi izledin mi ? izlediysen bu yorumu niye yaptın ? izlemediysen oyundan keyif alamaman çok normal. ( filmleri izlemeyen insan almasın zaten oyunu keyif alamaz.. zaten her 2 oyunu da oynamış biri olarak ( cod bo3 ve star wars battlefront) kensinlikle star warsı öneriyorum..

burakx35

30.11.2015 01:30:07

0
Boltux nickli arkadaşa hiiç kulak asma,her sözcüğünü anladım.Eğer anlayamıyor ise onda bir sorun vardır,tamam bazı yerlerde hızlı konuşmuş olabilirsin de tempolu ve sıkmayan bir inceleme olmasında etkili olmuş bu şekilde konuşman.Ben kelime yuttuğunu da fark etmedim yorumu görünce de şaşirdım zaten.

silverygt

29.11.2015 22:19:48

+1
Çağlar inceleme gayet sade anlasilabilir ve oyunu tum hatlariyla ozetleyen bir inceleme olmus. Türk toplumu yapamadigini yerme psikolojisini hayat felsefesi olarak benimsediginden buyuk ihtimalle 12-13 yasindaki bu cocuklarin yersiz elestirilerine kulak asmamani rica ediyorum. Youtube kanalida guzel yerlere gelecektir insallah kisa zamanda..

MoqoKo

29.11.2015 21:49:46

0
Izlemeyin. Bastan sona sacmalik ve vakit kaybi

neo-life

29.11.2015 21:32:32

0
Beyler dünyanın her sitesin de her ne incelemesi olursa olsun hep bu tartışma oluyor yok az puan verdin yok paramı aldın da çok puan verdin gibi bence saçma sapan tartışmalar neden saçma sapan diyorum çünkü puanlı incelemelerin hepsi tümüyle saçma sonuçta inceleyen kişinin zevkine kalıyor olay dolayısıyla incelenen ürünün de eksileri artıları kendilerine göre olmuş oluyor bu yüzden ben bsc nin yerinde olsam incelemeye matematiksel puanlama yerine oyunu aynen ilk izlenim videoları veya oynuyorum programında ki oynarken oyun hakkında bilgileri verip geçerim yoksa burada ki incelemeler de ne puan verirseniz verin hiçbir zaman kimsenin gözünde adil davranmış olamayacaksınız baksanıza biri en iyi star wars oyunu diyor diğeri çöp diyor bu iki düşünceyi ortak payda da buluşturma şansınız yok.

Boltux

29.11.2015 21:30:20

0
İncelemenin sonunda anlaşılır şekilde söylediklerine ve nota ise kesin olarak katılıyorum. Star Wars bir fps oyunu değildir. Oyunlar tarzlarına göre değerlendirilir. Şimdi Fallout, Bioschok ile Blinding of Isaac, Trine, Coh, Starcraft, Europa Universalis, hepsi kendi tarzına göre değerlendirilir. Fallout'a verilen notla karşılaştırılması saçmalık çünkü Fallout ile alakası dahi olmayan basit, saçma ve Star Wars evrenine hiç de uymayan malca bir oyun. BFME ve CC ve RA serilerini mahvedip paramparça eden bir firma. En büyük şaheseri; yıllar önce çıkmış sims 3'ün asıl oyunun hala 50 lira ile satılıp, gece dışarı çıkıp, hayvanla oynamak ve tv izlemek istersen, bütün dlc'lerini 900 lira verip satın alabildiğin bir oyun. Böyle bir para göz firmanın, iki ay sonra bu oyuna nasıl saçma dlc'ler çıkartabileceğini hayal edin.

Boltux

29.11.2015 21:03:34

0
10 kelimeden üçünü yutan bir herife, günlük yaşamda kullanılandan farklı kelimeleri söyletmeye çalışırsanız, böyle saçma bir şey çıkar. İncelemenin ilk bir kaç dakikasında, geri alarak ne dediğini anlamaya çalıştıktan sonra, beş dakika sonrasında vazgeçtim ve sadece izlemeye başladım. Ben de günlük yaşamda inanılmaz hızlı konuşup, bazı kelimeleri yutabiliyorum, bu insanın doğasında var, fakat bir incelemede istediğin gibi o kısmı daha sakin akıcı çizgisinde tutup, rahatlıkla anlaşılabilir bir hız tonunu yakalaman lazım. Sanki zorla okuyup bitirmen gereken bir yazıymış gibi rezalet bir inceleme anlatışı. Talha, Gökhan, Erdinç'ten sonra bu... He Talha'nın da ilk incelemesi yavan olabilir fakat hiç bir zaman anlaşılamayacak şekilde konuşmadı. Bioshock ve Last of Us incelemelerinin şaheserliği, Fallout belgesi ve bu rezalet... Daha net açıklayamam.

CW_X

29.11.2015 20:22:49

+4
BSC kafan mı güzel yavrum senin 7 puan nedir ?

kaplan3461

29.11.2015 20:14:27

0
Puan tam yerinde olmuş eğer fazla içerik harita fazla olsaydı bugün gidip o oyunu alırdım gittim call öf duty bloks 3 aldım halbuki hevesim bu oyunda daha fazlaydı grafikler den anca ilerde dlc gerekli şeyler eklenir PSN indiririm.

BSC Misafiri

29.11.2015 19:48:36

+4
Arkadaş oyun diye birşey yok orta da iki silah modellemiş iki harita koymuşlar üstüne 60 dolar fiyat koyuyorlar içerik zayıf, single mod yok. gelecek yıl açıp oynayayım dediğiniz de adam bulamayacaksınız. Sırf multiplayer tabanlı oyun yapmak daha kolaydır daha az bütçe ve adam ile işi halledersin. Resmen EA insanları yeni filmin arifesinde söğüşleme derdinde bunun nesini savunuyorsunuz. Fallout sevmesem de onun içeriği iyi, CoD'un dahi single modu hikayesi yine var. Dice biz hikaye modu yapamıyoruz ondan eklemedik şeyine bile sığındı sayenizde adamlar. Star wars severim ama salak değilim.

BSC Misafiri

29.11.2015 19:47:32

+3
quote:

Orjinalden alıntı: dnz59 Şu zamana kadar yapılan bütün star wars oyunlarını toplasanız bu oyun etmez sevgili editör arkadaşlar grafiğinden tut bölüm tasarımlarına kadar 10 numara olmuş bir oyun bir hikaye moduna bir takılmış gidiliyor diğer multiplayer oyunlarda hikayeyemi bakıyordunuz Allah aşkına 4-5-6 serisi filmi en iyi yansıtan oyun olmuş o filimlerde kaç yılında çıktı bir düşünün artık. Hangi firma bu kadar iyi bir star wars oyunu yapabildi. Ne derseniz deyin bu serinin bir kitlesi var ve çatır çutur oynanıyor hayranlarıda bir düşünün bakalım herşey oyuncu gözüyle olmaz!!!
kusura bakma arkadaşım neden bahsettiğini bilmiyorsun bence Önce ki battlefront oyunları kendi zamanına göre bundan çok çok daha iyiydi. Bu pastadan pay kapmak için ucuz hızlı bir tüketim oyunu.

BSC Misafiri

29.11.2015 19:47:12

0
İçeriğin az olması nedeniyle 7 puan verilmiş, 3 puan bu sebeple kırılabilir olsa da oyun bence gayet oynanabilir durumda.

Krone

29.11.2015 19:26:19

0
Gerçekten çok eğlenceli bir oyun ama editöründe dediği gibi sığ ve eksiklikler mevcut. 7-8 puan civarı alması normal.

mehmet4428

29.11.2015 18:49:06

0
İncelemelerde artık bu eleman var, diğerlerine ne oldu ? Ersin gittikten sonra değişti baya buralar. :D

Guest-8BD6C1C54

29.11.2015 18:07:39

0
Helal olsun sana Çağlar Avcıl

michael01

29.11.2015 18:05:25

0
Sen her hafta monster laptop reklamı yap gel burada msi ile şu kadar fps veriyor de :D

Hoid

29.11.2015 18:03:14

0
İnceleme güzel olmuş ben beğendim .

rambocuk

29.11.2015 17:53:53

+1
hayret erken bi inceleme gelmiş :D

rude.

29.11.2015 17:40:48

+3
Oyun u açtım muazzam grafikler yağ gibi akan FPS güzel bir oynanış sadece 1 hafta surdu. çok kısıtlı silah ekipman harita , Puani gayet yerinde buldum.

ultraslan06GS

29.11.2015 17:30:56

0
Çok güzel bir inceleme olmuş

Patren

29.11.2015 17:21:36

0
adamın sesi kulağımı acıtıyor o nasıl tiz bir ses

Patren

29.11.2015 17:20:17

0
adamın sesi kulağımı acıtıyor o nasıl tiz bir ses

the last of us 2

29.11.2015 16:12:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: Bernhard Gelmiş geçmiş en iyi Star Wars oyunu Roque Squaredon 2'dir. Bu oyun kötü değil, ama ilk 3'e zor girer. Kotor efsanesi var mesela. Anlaşılan star wars'un oyunlarını yakından takip etmiyorsunuz. Bir oyun sitesinde her şeye oyuncu gözüyle bakılır. Hayran gözüyle değil.
ben hayatımda star wars seyretmedim, o yüzden hayran gözüyle bakmıyorum. kendini her sene tekrar eden cod a 8 veripte, bu oyuna 7 vermeniz nasıl bir oyuncu gözü anlayamadım.

the last of us 2

29.11.2015 15:46:10

0
quote:

Orjinalden alıntı: Bernhard Gelmiş geçmiş en iyi Star Wars oyunu Roque Squaredon 2'dir. Bu oyun kötü değil, ama ilk 3'e zor girer. Kotor efsanesi var mesela. Anlaşılan star wars'un oyunlarını yakından takip etmiyorsunuz. Bir oyun sitesinde her şeye oyuncu gözüyle bakılır. Hayran gözüyle değil.
ben hayatımda star wars seyretmedim, o yüzden hayran gözüyle bakmıyorum. kendini her sene tekrar eden cod a 8 veripte, bu oyuna 7 vermeniz nasıl bir oyuncu gözü anlayamadım.

the last of us 2

29.11.2015 15:39:01

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Bernhard Gelmiş geçmiş en iyi Star Wars oyunu Roque Squaredon 2'dir. Bu oyun kötü değil, ama ilk 3'e zor girer. Kotor efsanesi var mesela. Anlaşılan star wars'un oyunlarını yakından takip etmiyorsunuz. Bir oyun sitesinde her şeye oyuncu gözüyle bakılır. Hayran gözüyle değil.
ben hayatımda star wars seyretmedim, o yüzden hayran gözüyle bakmıyorum. kendini her sene tekrar eden cod a 8 veripte, bu oyuna 7 vermeniz nasıl bir oyuncu gözü anlayamadım.

Bernhard

29.11.2015 15:29:59

0
Gelmiş geçmiş en iyi Star Wars oyunu Roque Squadron 2'dir. Bu oyun kötü değil, ama ilk 3'e zor girer. Kotor efsanesi var mesela. Anlaşılan star wars'un oyunlarını yakından takip etmiyorsunuz. Bir oyun sitesinde her şeye oyuncu gözüyle bakılır. Hayran gözüyle değil.

nonpoint

29.11.2015 15:25:33

0
7 mi dedi o haha katılmıyorum!! black ops 3 denen oyuna 120 lira bayıldığım çöpü gördükten sonra her sene aynı teraneyle aynı motorla bizim cs dust 2 ci lerle aynı kefeye koyduğum oyunu 8-9 aldığı yerde battlefront 7 alıyorsa..içerik yok diyosunuz oyun kendini tekrar ediyo diyosunuz cod serisine bi bakın isterseniz mantık olarak eğer black ops 3 120tl yi hak ediyorsa battlefront 160 ı hayli hayli eder hatta ezer geçer her konuda. Gerçi 2side türkiye şartlarında o parayı hak etmiyor ama..

dnz59

29.11.2015 14:59:14

0
Şu zamana kadar yapılan bütün star wars oyunlarını toplasanız bu oyun etmez sevgili editör arkadaşlar grafiğinden tut bölüm tasarımlarına kadar 10 numara olmuş bir oyun bir hikaye moduna bir takılmış gidiliyor diğer multiplayer oyunlarda hikayeyemi bakıyordunuz Allah aşkına 4-5-6 serisi filmi en iyi yansıtan oyun olmuş o filimlerde kaç yılında çıktı bir düşünün artık. Hangi firma bu kadar iyi bir star wars oyunu yapabildi. Ne derseniz deyin bu serinin bir kitlesi var ve çatır çutur oynanıyor hayranlarıda bir düşünün bakalım herşey oyuncu gözüyle olmaz!!!

caneycaney

29.11.2015 14:18:11

0
grafikler über olmuş 8 den aşağı puan verilmez

mementopolis

29.11.2015 14:10:33

+2
Sönük bir oyun.

Blasterreal

29.11.2015 14:00:05

+4
7 Puan bence çok. 3.5 yeter artar bile

Master_Evil

29.11.2015 13:50:31

0
betayı kaçırdım oyunu çok merak ediyorum, star wars evreni hatrına oynanır yine de incelemesini beğendim, ya single oynayıp silicez ya da fiyatı düşecek multiplayer oynayacağız

the last of us 2

29.11.2015 13:48:23

0
oyun müthiş keyifli , bu puanlara bakmayın içerik kısıtlı diye veriliyor. yakında ücretsiz dlc lerle yeni haritalar ve modlar eklenecek. kesinlikle bu yılın en iyi savaş oyunu.

akabeyss

29.11.2015 13:39:29

0
quote:

Orjinalden alıntı: oyunbilgini57 Bu puanlama sistemi iyice saçma sapan bir hale büründü . Fallout 4'de grafikler iyi değil diye 8,5 veriyorsunuz , Star Wars Battlefront'da oynanış basit diye 7 puan veriyorsunuz . Halbu ki Battlefront olağanüstü hatta bana göre 2015'de ki en iyi grafiğe sahip . Sizin puan sisteminize göre Fallout 4'e 8,5 verdiyseniz grafik yüzüne buna 9 vermeniz gerekiyor . Her oyun her şeyi yapmak zorunda mı ? Hem grafiği süper olacak hem hikayesi olacak ve o da müthiş olacak hem basit olmayacak zorlayacak -sonra başından zor diye kalkacaksınız BF4'de öyle demiştiniz çünkü- yani her şey mükemmel olacak . Bu puanlama sistemi saçma , oyunu kendi kitlesine göre kıyaslayın , kendi içinde kıyaslayın , parası olan adam için Season Pass sakız gibi bir şey oluyor o adamın umurunda değil ki onun yüzüne de oyunun puanını kıramazsınız bence . Bana göre puan falan olmamalı , kendi gördüğünüz eksikleri söylemelisiniz .
Grafik yorumlanırken sadece teknik kalite değil, grafik tasarım da işin içine katılır. Fallout evreninde, etrafta her yerde bir detay vardır. Bu kadar büyük oyun olmasına rağmen, her gittiğimiz mekan farklı havadadır. Birçok farklı silah tasarımı, bir çok farklı kıyafet tasarımı bir çok farklı şehir ve mekan tasarımı olması ve bunların kendine özgü olması, kalite olarak polygonları az da olsa kıyamet sonrası dünyada her ama her köeden farklı bir detay olması ve doluluk falloutun grafiksel başarısıdır. Bu benin kişisel düşüncemdir. Grafik puanı tasarıma ve çeşitliliğe göre değil sadece teknik olarak kaliteye bağlı diye düşüşürseniz çok da haksız sayılmazsınız. Ama bütün oyun otoritelerinin değerlendirmesi de bu şekilde.

akabeyss

29.11.2015 13:37:13

+1
quote:

Orjinalden alıntı: oyunbilgini57 Bu puanlama sistemi iyice saçma sapan bir hale büründü . Fallout 4'de grafikler iyi değil diye 8,5 veriyorsunuz , Star Wars Battlefront'da oynanış basit diye 7 puan veriyorsunuz . Halbu ki Battlefront olağanüstü hatta bana göre 2015'de ki en iyi grafiğe sahip . Sizin puan sisteminize göre Fallout 4'e 8,5 verdiyseniz grafik yüzüne buna 9 vermeniz gerekiyor . Her oyun her şeyi yapmak zorunda mı ? Hem grafiği süper olacak hem hikayesi olacak ve o da müthiş olacak hem basit olmayacak zorlayacak -sonra başından zor diye kalkacaksınız BF4'de öyle demiştiniz çünkü- yani her şey mükemmel olacak . Bu puanlama sistemi saçma , oyunu kendi kitlesine göre kıyaslayın , kendi içinde kıyaslayın , parası olan adam için Season Pass sakız gibi bir şey oluyor o adamın umurunda değil ki onun yüzüne de oyunun puanını kıramazsınız bence . Bana göre puan falan olmamalı , kendi gördüğünüz eksikleri söylemelisiniz .
Grafik yorumlanırken sadece teknik kalite değil, grafik tasarım da işin içine katılır. Fallout evreninde, etrafta her yerde bir detay vardır. Bu kadar büyük oyun olmasına rağmen, her gittiğimiz mekan farklı havadadır. Birçok farklı silah tasarımı, bir çok farklı kıyafet tasarımı bir çok farklı şehir ve mekan tasarımı olması ve bunların kendine özgü olması, kalite olarak polygonları az da olsa kıyamet sonrası dünyada her ama her köeden farklı bir detay olması ve doluluk falloutun grafiksel başarısıdır. Bu benin kişisel düşüncemdir. Grafik puanı tasarıma ve çeşitliliğe göre değil sadece teknik olarak kaliteye bağlı diye düşüşürseniz çok da haksız sayılmazsınız. Çünkü grafiksel kalite kişinin yorumuna bağlı olarak değişebilir. Herkes kendi yorumunu katabilir. Ama bütün oyun otoritelerinin değerlendirmesi de bu şekilde.

HIGHER

29.11.2015 13:19:12

+2
7.5 olmalıydı kanımca yinede her şeye değinmişsiniz güzel inceleme

WHITE_Wolf

29.11.2015 13:15:22

+1
İnceleme başarılı ama oyunun puanı 8 şuan bir kaç ay sonra ucuza alınıp oynanır

CILGIN_TURK_96

29.11.2015 13:13:40

0
Video incelemesi için teşekkürler çok güzel olmuş..

CodeMachine

29.11.2015 13:07:42

+1
Verilen paraya ve içeriğe bakınca COD bu oyundan iyi. COD çöp, dice oyunları kral diye bi mantalite yerleştildi bunun sonucu alın size tam fiyata çeyrek oyun.

Deadpool1239

29.11.2015 12:29:09

+2
Demek 7 puan... düşündürdü.

oyunbilgini57

29.11.2015 12:24:38

+8
Bu puanlama sistemi iyice saçma sapan bir hale büründü . Fallout 4'de grafikler iyi değil diye 8,5 veriyorsunuz , Star Wars Battlefront'da oynanış basit diye 7 puan veriyorsunuz . Halbu ki Battlefront olağanüstü hatta bana göre 2015'de ki en iyi grafiğe sahip . Sizin puan sisteminize göre Fallout 4'e 8,5 verdiyseniz grafik yüzüne buna 9 vermeniz gerekiyor . Her oyun her şeyi yapmak zorunda mı ? Hem grafiği süper olacak hem hikayesi olacak ve o da müthiş olacak hem basit olmayacak zorlayacak -sonra başından zor diye kalkacaksınız BF4'de öyle demiştiniz çünkü- yani her şey mükemmel olacak . Bu puanlama sistemi saçma , oyunu kendi kitlesine göre kıyaslayın , kendi içinde kıyaslayın , parası olan adam için Season Pass sakız gibi bir şey oluyor o adamın umurunda değil ki onun yüzüne de oyunun puanını kıramazsınız bence . Bana göre puan falan olmamalı , kendi gördüğünüz eksikleri söylemelisiniz .

TheHobits67

29.11.2015 12:15:58

+33
Tahmin ettiğim oldu nedense :D CoD denilen çöpe 8 puan verip bu oyuna 7 vermek.. Trollüğü başka bir boyuta taşıdınız tebrikler BSC.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Star Wars: Battlefront 6/10 11 oy
KÜNYE
Star Wars: Battlefront
+ TAKİBE
AL
46 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
3
OY
3,3
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız