Bu sefer ki konuğumuz Modern Warfare 3. Bakalım eski motor, yeni kartlarda nasıl bir performans sergiliyor ?
soresger2121
28.6.2012 20:06:48
Sedat.
30.3.2012 16:54:59
DH Misafiri
12.3.2012 14:13:37
umut23bjk
4.3.2012 20:35:58
kopser123
4.3.2012 20:28:49
TeenageDream
4.3.2012 00:36:55
FantasyFiRe
4.3.2012 00:33:24
kreates
21.1.2012 12:26:06
dockhanger
16.1.2012 09:04:14
quote:Orijinalden alıntı: Majestyca @dockhanger Mw yi öven arkadaşlar hile kullandıkları için övmüyorlar. Sırf o single player modu bile mw yi övmek için yeterli. Ayriyetten oynanış tarzları farklı bf3 daha gerçekçi. Sniperla geçiyorsun köşeye kilometrelerce öteden adam vuruyorsun gerçek bir sniper gibi. Mw3 te oyun daha hızlı geçiyor ve sniper kullanmak bf3 teki kadar rahat değil. Ayriyetten çoğu kişide bf3 ü tatmin edici açacak kadar gerekli donanım bile yok. Belki o yüzden daha cazip geliyor. -- Bide bf3 crysis2 den bile fazla sistem istiyor ama görüntü olarak crysis 2 daha iyi bence. Bf 3 aşırı bulanık ve aşırı koyu. Gölgedeki nesneler seçilmiyor bile.
amashe
15.1.2012 15:34:11
XavierPedro
15.1.2012 14:46:43
quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor. Adam o resmi koymakla haklı ben de güldüm okurken, COD sever olarak bu kadar fanboyluk ötürü midem bulanıyor. Fanboyluk algınızı, zekanızı, eleştirel tarafınızı kör etmiş anlaşılan. Gerçi size ne desem boş, kendi bildiğinizi okuyacaksınız... Crysis gibi oyunlar hayalkırıklığı yaratmış demek? Sizin yaşadığınız dünyayı gerçekten merak ediyorum. Saçma saçma konuşma, orada şahsi fikirlerimi beyan ettim katılmak zorunda değilsin. Yaşadığım dünyayı merak ediyormuş, konuyu getirdiği noktaya bak.. Gerginlik yaratmaya bahane arıyorsunuz resmen.
quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor. Adam o resmi koymakla haklı ben de güldüm okurken, COD sever olarak bu kadar fanboyluk ötürü midem bulanıyor. Fanboyluk algınızı, zekanızı, eleştirel tarafınızı kör etmiş anlaşılan. Gerçi size ne desem boş, kendi bildiğinizi okuyacaksınız... Crysis gibi oyunlar hayalkırıklığı yaratmış demek? Sizin yaşadığınız dünyayı gerçekten merak ediyorum.
quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor.
PuSaT28
15.1.2012 13:28:33
SyLVanasS
15.1.2012 04:22:45
quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam
quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla.
sterilsenfoni
15.1.2012 03:57:43
15.1.2012 00:04:21
quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse... ? ? işareti koymanıze gerek yok konustukça batıyorsunuz, bence yorum yapmamanız daha iyi bir fikir bu gidişle doğru bile yazsanız kaayle alınmayacak. Ne batması dostum? Tamam şakayla karışık abarttık önümüzdeki on oyun falan diyede neden yakındığı mı sende anlamışsındır sanırım? Ben de o konuda sizinle hemfikirim bunu bu konuda önceki sayfalarda da dile getirdim, ama sizin soru soran bir arkadaşa "böyle gidersen 10 oyunda da yeter" derseniz hem alaycı olur, hem de karsı tarafı istediği bir cevap olmaz. Amacım arkadaşla dalga geçmek değil tabiki, öyle anladıysa ondanda özür dilerim. Bu arada şaka maka 10 seneyle çok abartmamışım hemen üstte X1900'le oynuyorum diyen arkadaş var Yanlış hatırlamıyorsam 2005 de çıkmıştı o kartta.
quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse... ? ? işareti koymanıze gerek yok konustukça batıyorsunuz, bence yorum yapmamanız daha iyi bir fikir bu gidişle doğru bile yazsanız kaayle alınmayacak. Ne batması dostum? Tamam şakayla karışık abarttık önümüzdeki on oyun falan diyede neden yakındığı mı sende anlamışsındır sanırım? Ben de o konuda sizinle hemfikirim bunu bu konuda önceki sayfalarda da dile getirdim, ama sizin soru soran bir arkadaşa "böyle gidersen 10 oyunda da yeter" derseniz hem alaycı olur, hem de karsı tarafı istediği bir cevap olmaz.
quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse... ? ? işareti koymanıze gerek yok konustukça batıyorsunuz, bence yorum yapmamanız daha iyi bir fikir bu gidişle doğru bile yazsanız kaayle alınmayacak. Ne batması dostum? Tamam şakayla karışık abarttık önümüzdeki on oyun falan diyede neden yakındığı mı sende anlamışsındır sanırım?
quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse... ? ? işareti koymanıze gerek yok konustukça batıyorsunuz, bence yorum yapmamanız daha iyi bir fikir bu gidişle doğru bile yazsanız kaayle alınmayacak.
quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse... ?
quote:Orijinalden alıntı: blackh4wk quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: yasin57 ASUS HD 5770 ile bu oyunu tatmin edici bir şekilde oynabilir miyim güzel detaylarla. O ekran kartıyla call of duty nin önümüzdeki 10 oyununu oynarsın hocam Neyse...
Phantom7
14.1.2012 23:22:25
14.1.2012 23:08:15
14.1.2012 21:26:20
14.1.2012 21:08:01
14.1.2012 21:06:39
quote:Orijinalden alıntı: Phantom7 quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor. Adam o resmi koymakla haklı ben de güldüm okurken, COD sever olarak bu kadar fanboyluk ötürü midem bulanCıyor. Fanboyluk algınızı, zekanızı, eleştirel tarafınızı kör etmiş anlaşılan. Gerçi size ne desem boş, kendi bildiğinizi okuyacaksınız... Crysis gibi oyunlar hayalkırıklığı yaratmış demek? Sizin yaşadığınız dünyayı gerçekten merak ediyorum. Call of Duty'nin gidişatını bende beğenmiyorum ancak, kendi adıma konmuşuyorum Crysis 2 benim için hayal kırıklığıdır.
quote:Orijinalden alıntı: Leroyy quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor. Adam o resmi koymakla haklı ben de güldüm okurken, COD sever olarak bu kadar fanboyluk ötürü midem bulanCıyor. Fanboyluk algınızı, zekanızı, eleştirel tarafınızı kör etmiş anlaşılan. Gerçi size ne desem boş, kendi bildiğinizi okuyacaksınız... Crysis gibi oyunlar hayalkırıklığı yaratmış demek? Sizin yaşadığınız dünyayı gerçekten merak ediyorum.
RecycleBin
14.1.2012 19:02:25
blackh4wk
14.1.2012 18:21:56
quote:Orijinalden alıntı: milyondabir crysis bu alemde bence tek
Kespec
14.1.2012 17:56:32
14.1.2012 17:39:44
14.1.2012 17:37:08
yasin57
14.1.2012 17:31:38
ogameci
14.1.2012 17:01:18
14.1.2012 13:49:52
14.1.2012 13:49:02
14.1.2012 13:42:04
14.1.2012 13:38:58
14.1.2012 13:27:43
6Clas
13.1.2012 15:59:05
Besiktask34
13.1.2012 10:06:57
The Darkness TR
12.1.2012 16:42:07
12.1.2012 12:49:22
quote:Orijinalden alıntı: wildlove quote:Orijinalden alıntı: sterilsenfoni Call of MW serisinin genel gidişini çok beğeniyorum, orta sınıf sistemlerde bile rahatlıkla çalışan, bunun yanında harika bir multiplayer deneyimi sunan ender oyunlardan biri. Crysis gibi grafik odaklı oyunların yarattığı hayal kırıklığından sonra kesinlikle cod mw serisi her türlü övgüyü hak ediyor.
wildlove
6.1.2012 04:44:41
5.1.2012 13:00:24
Tecnique
5.1.2012 01:50:19
21.12.2011 19:05:55
Majesthion
19.12.2011 20:33:29
19.12.2011 16:19:45
BSC Misafiri
17.12.2011 16:27:19
15.12.2011 02:32:10
15.12.2011 02:21:11
15.12.2011 02:14:13
14.12.2011 12:43:49
milyondabir
13.12.2011 15:05:36
big daddy kunteper
12.12.2011 21:59:33
BenjaMean
12.12.2011 18:25:41
quote:Orijinalden alıntı: Er.Ralp mw3 e ne testi yaptiysaniz artik
12.12.2011 18:24:34
quote:Orijinalden alıntı: Er.Ralp mw3 e ne testi yaptiysaniz artik /quote] Karbon?
12.12.2011 16:18:49
kerokeso
12.12.2011 13:49:59
Tanarri
12.12.2011 00:28:20
alpa07
11.12.2011 22:44:25
Metal-Gear
11.12.2011 17:29:32
quote:Orijinalden alıntı: nightstalker07 1GB GDDR5 Radeon(TM) HD 6490M Graphics [HDMI, VGA] EKRAN kartiyla bu oyunu oynayabilirmiyim acaba arkadaslar bir bilgisi olan varmi ?
TeknolojiveBililisim
11.12.2011 17:25:43
YoungAnıL
11.12.2011 16:49:06
Guest-ED5D10718
11.12.2011 16:31:26
Anaconda_Kenan
11.12.2011 14:24:24
nightstalker07
11.12.2011 13:00:07
Furkan Kılıç
11.12.2011 12:42:51
usperanza
11.12.2011 11:19:34
quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki Recruit'te oynarsanız hemen biter tabi. Önemli olan Veteran'da bitirebilmek. zaten Veteran da oynuyorum. 90 dakikada %60 ve veteran seviyesinde. Online'da K/D rationuz 0.80'in üzerindedir o zaman? Oyunum orjinal olmadığı için online oynayamadım Online oynamanızı tavsiye ederim çok zevkli.
quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki Recruit'te oynarsanız hemen biter tabi. Önemli olan Veteran'da bitirebilmek. zaten Veteran da oynuyorum. 90 dakikada %60 ve veteran seviyesinde. Online'da K/D rationuz 0.80'in üzerindedir o zaman? Oyunum orjinal olmadığı için online oynayamadım
quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki Recruit'te oynarsanız hemen biter tabi. Önemli olan Veteran'da bitirebilmek. zaten Veteran da oynuyorum. 90 dakikada %60 ve veteran seviyesinde. Online'da K/D rationuz 0.80'in üzerindedir o zaman?
quote:Orijinalden alıntı: usperanza quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki Recruit'te oynarsanız hemen biter tabi. Önemli olan Veteran'da bitirebilmek. zaten Veteran da oynuyorum.
quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki Recruit'te oynarsanız hemen biter tabi. Önemli olan Veteran'da bitirebilmek.
quote:Orijinalden alıntı: usperanza İncelme güzel olmuş yanlız oyun oyunlar çabuk bitecek gibi bir bucuk saatte %60 a kadar geldim. Yeni nesil fps oyunları single player a pek önem vermemeye başladı ne yazıkki
wichtking
11.12.2011 11:15:57
kaan.
11.12.2011 10:37:15
PS3!BF3!
11.12.2011 06:05:47
halitozbasli
11.12.2011 02:44:28
11.12.2011 02:39:12
hooijdonk1120
11.12.2011 01:30:20
11.12.2011 01:07:27
11.12.2011 00:43:36
11.12.2011 00:34:38
11.12.2011 00:29:33
insomnia25
11.12.2011 00:11:51
VMTX
11.12.2011 00:09:06
ozguror
10.12.2011 23:38:14
yakupdurmus
10.12.2011 23:29:34
login35
10.12.2011 22:59:44
maho2306
10.12.2011 22:58:00
Opricnik
10.12.2011 22:55:48
quote:Orijinalden alıntı: Nightmare70 Lütfen torrentciler bf3 hakkında yorum yapmasın online oynamadan bf3'ü anlayamazsınız,ben singleplayer'ını hiç oynamadım kurar kurmaz multiplayer'a başladım.Şuan recon favorim bütün silahları felan açıldı dediğim gibi 900 küsür metreden headshot yapmanın zevki başka hiçbir oyunda yok araç kullanımları vs herşey mükemmel bf3 zekanı konuşturabileceğin bir oyun mw3 ise basit şekilde sadece ateş et ya ölürsün yada öldürürsün,bu da benim tarzım değil
beytekin45
10.12.2011 22:54:08
Nightmare70
10.12.2011 22:49:22
napolyon94
10.12.2011 21:16:32
Archangel™
10.12.2011 20:53:06
quote:Orijinalden alıntı: interyasin Bf3 balcks opsun taklidini yapmaya çalışmış ama başaramamış mw3 hem grafik olarak başarmış hemde adrenlini daha arttırmış çık hızlı konusuda iyi bf3ü ise hiç beğenmedim konu yok adrenalini yapacam diye batırmış hele yapay zeka tam bir fiyasko grafiklereide oyuna girince oynayınca anladım orta seviye bi refractionu abartmışlar okadar:bf3 10 üzerinden 4,5 puan mw3 10üzerinden 8,5
10.12.2011 19:47:46
MxFxOx
10.12.2011 19:27:51
Guest-BFCEFA2F8
10.12.2011 17:14:00
10.12.2011 17:13:43
Lady Sylvanas Windrunner
10.12.2011 16:59:44
marfoglu
10.12.2011 16:53:08
quote:Orijinalden alıntı: blizzard3 quote:Orijinalden alıntı: marfoglu Erdinc Iyikul bf3un konsol versiyonlarinin 2005 grafigi olacak diye salladi sonrada bu konuda yanildigini kabul etmeyip bf3 icin kart denemesi konusu acti sonrada tabiki bu olay tarafli olmasin diye mw3 icinde acti ve iyice olay komediye dondu kac senedir ayni oyun motorunu kullanan bir oyun ikinci oyudan beri testlerle ilgisi olmayan ve bu konuda en son olan oyunlardan biri ve konsol portu bir oyuna bu konu cok sacma kacmis.Pc ile nesil farki var bfnin biliyoruz pcdede oynayacagim ama 2005 cok abarti ve bu konuyu kabullenip herkesin soylemesine ragmen abarti ve talihsiz bir yorum oldugunu kendisi kabul etmiyor acin eski codlari pcde 2005te cikan konsol versioyuna esit mi konsolda 24 kisi bosuna degil kalite yerlerde surunmesin diye yapiliyor yapimicida acikladi yani bu konunun bence cikma nedeni budur bana sorarsanız ben bir ps3 kullanıcısı olarak deyil ps3 butun oyunları pcden cok geride cunku pcde ayarları acma kısma gibi coznulugu acma gibi secenekler var ama ps3de bu yok ayrıca ps3deki bi oyuna baktıgımda uc3 te bile oyunda kırılmalar goruyorum ama pcde en ufak bir kırılma yok counter strike 10 sene oncekinin oyunu onda bile cam gibi en ufak bri kırılmak yok siz ebir ornek gosterimmi ps1 medil of honer ps2 black ps3 call of duty buda pcdeki 10 seneden fazla eski counter strike :) [img]http://static.cshile.gen.tr/2011/02/cstrike-hd-resim.jpg [/img] puhahahaa kimse bana maval okumasın ps1 ps2 ps3 oynamıs biriyim ayrıca suan uc3 online oyunuyorum pcdede cogu oyunu oynuyorum
quote:Orijinalden alıntı: marfoglu Erdinc Iyikul bf3un konsol versiyonlarinin 2005 grafigi olacak diye salladi sonrada bu konuda yanildigini kabul etmeyip bf3 icin kart denemesi konusu acti sonrada tabiki bu olay tarafli olmasin diye mw3 icinde acti ve iyice olay komediye dondu kac senedir ayni oyun motorunu kullanan bir oyun ikinci oyudan beri testlerle ilgisi olmayan ve bu konuda en son olan oyunlardan biri ve konsol portu bir oyuna bu konu cok sacma kacmis.Pc ile nesil farki var bfnin biliyoruz pcdede oynayacagim ama 2005 cok abarti ve bu konuyu kabullenip herkesin soylemesine ragmen abarti ve talihsiz bir yorum oldugunu kendisi kabul etmiyor acin eski codlari pcde 2005te cikan konsol versioyuna esit mi konsolda 24 kisi bosuna degil kalite yerlerde surunmesin diye yapiliyor yapimicida acikladi yani bu konunun bence cikma nedeni budur
10.12.2011 16:52:10
10.12.2011 16:52:06
sahmat_78
10.12.2011 15:39:29
Zaman Ötesi
10.12.2011 15:13:09
quote:Orijinalden alıntı: Dovahkiin quote:Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi multiplayer tabanlı oyunda senaryonun ne anlamı var Gören de CoD'da multi yok sanacak. BF'cilerin dandik grafikli dedikleri oyunun bu kadar çok satması zorlarına gidiyor bence.
quote:Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi multiplayer tabanlı oyunda senaryonun ne anlamı var
Pcoyuncy
10.12.2011 15:11:01
ps4
10.12.2011 14:46:37
10.12.2011 14:13:03
quote:Orijinalden alıntı: KarpuzAbi esas ısıtıp ısıtıp önünüze koyan bf3 yapımcıları hep aynı seneryo ırağa irana savaş açalım amerika kazansın güzel grafiklerle sandbox gibi bölümlerde gözünüzü boyarlar anca oyunu oyun yapan grafik+seneryodur bf3 alanlar sırf meraktan ve fanboyluktan siz sanıyormusunuz burada bf3 tarafı tutanların oyunu beğendiğini sırf zeytinyağı gibi üste çıkmak için yazarlar kusura bakmayın gerçekler acıtır
KarinDesenJack
10.12.2011 14:10:38
qkmb
10.12.2011 14:02:34
rabbitweed
10.12.2011 13:55:42
10.12.2011 13:50:46
quote:Orijinalden alıntı: Nightmare70 Beyler bırakın mw3'ü gelin 950 metreden headshot yapma zevkini alın bf3 ile hastası olacaksınız :D low detail'e bile alsanız mw3 den daha kaliteli görünüyor grafikler :D
burakesan
10.12.2011 13:47:13
kubilayyy
10.12.2011 13:20:52
Guest-AE727383A
10.12.2011 13:17:05
JuelzII
10.12.2011 13:15:35
10.12.2011 13:05:03
Poyri
10.12.2011 13:01:35
Viky
10.12.2011 12:54:21
İstan34bul
10.12.2011 12:50:20
JonnyCaqe
10.12.2011 12:43:06
333444333
10.12.2011 12:39:05
ultra_storm
10.12.2011 12:34:03
bocekgrafik
10.12.2011 12:05:47
10.12.2011 12:05:30
10.12.2011 12:05:25
SLIFE
10.12.2011 12:05:05
FoXDiE
10.12.2011 11:59:23
Mactavish-
10.12.2011 11:44:36
quote:Orijinalden alıntı: marfoglu Erdinc Iyikul bf3un konsol versiyonlarinin 2005 grafigi olacak diye salladi sonrada bu konuda yanildigini kabul etmeyip bf3 icin kart denemesi konusu acti sonrada tabiki bu olay tarafli olmasin diye mw3 icinde acti ve iyice olay komediye dondu kac senedir ayni oyun motorunu kullanan bir oyun ikinci oyudan beri testlerle ilgisi olmayan ve bu konuda en son olan oyunlardan biri ve konsol portu bir oyuna bu konu cok sacma kacmis.Pc ile nesil farki var bfnin biliyoruz pcdede oynayacagim ama 2005 cok abarti ve bu konuyu kabullenip herkesin soylemesine ragmen abarti ve talihsiz bir yorum oldugunu kendisi kabul etmiyor acin eski codlari pcde 2005te cikan konsol versioyuna esit mi konsolda 24 kisi bosuna degil kalite yerlerde surunmesin diye yapiliyor yapimicida acikladi yani bu konunun bence cikma nedeni budur.[:'(]
Fear Dot Com
10.12.2011 11:22:09
razor9119
10.12.2011 11:20:43
10.12.2011 11:19:39
AndryTR
10.12.2011 09:33:52
10.12.2011 09:20:08
bloodTime
10.12.2011 09:17:02
quote:zerocontrol Videoda bahsedilği gibi call of duty herzaman en iyi optimizasyon ve kaliteli grafikler sunmaya çalışıyor..Bakınız crysis ilk çıktığında çoğu bilgisayar doğru dürüst çalıştıramadı ama crysis 2 daha iyi bir optimizasyonla sunulduğu için çoğu bilgisayarda oynanabildi...Bu arada inceleme gerçekten güzel olmuş
Esposito Bandolero
10.12.2011 08:27:39
RickGrimes
10.12.2011 08:18:10
Crynet
10.12.2011 07:59:06
10.12.2011 07:25:02
10.12.2011 07:24:41
Bryan88
10.12.2011 06:20:04
gOkO
10.12.2011 05:35:10
berkxy
10.12.2011 04:51:35
blizzard3
10.12.2011 04:00:29
10.12.2011 03:46:18
BYRM81
10.12.2011 02:29:44
10.12.2011 01:47:09
quote:Orijinalden alıntı: Tritium quote:Orijinalden alıntı: marfoglu Erdinc Iyikul bf3un konsol versiyonlarinin 2005 grafigi olacak diye salladi sonrada bu konuda yanildigini kabul etmeyip bf3 icin kart denemesi konusu acti sonrada tabiki bu olay tarafli olmasin diye mw3 icinde acti ve iyice olay komediye dondu kac senedir ayni oyun motorunu kullanan bir oyun ikinci oyudan beri testlerle ilgisi olmayan ve bu konuda en son olan oyunlardan biri ve konsol portu bir oyuna bu konu cok sacma kacmis.Pc ile nesil farki var bfnin biliyoruz pcdede oynayacagim ama 2005 cok abarti ve bu konuyu kabullenip herkesin soylemesine ragmen abarti ve talihsiz bir yorum oldugunu kendisi kabul etmiyor acin eski codlari pcde 2005te cikan konsol versioyuna esit mi konsolda 24 kisi bosuna degil kalite yerlerde surunmesin diye yapiliyor yapimicida acikladi yani bu konunun bence cikma nedeni budur. İngiltere'deki oyun fuarında mı söylemişti bunu? Hatta söyleşi yapmışlardı BF3'tem biriyle. Yoksa yanılıyor muyum?
quote:Orijinalden alıntı: marfoglu Erdinc Iyikul bf3un konsol versiyonlarinin 2005 grafigi olacak diye salladi sonrada bu konuda yanildigini kabul etmeyip bf3 icin kart denemesi konusu acti sonrada tabiki bu olay tarafli olmasin diye mw3 icinde acti ve iyice olay komediye dondu kac senedir ayni oyun motorunu kullanan bir oyun ikinci oyudan beri testlerle ilgisi olmayan ve bu konuda en son olan oyunlardan biri ve konsol portu bir oyuna bu konu cok sacma kacmis.Pc ile nesil farki var bfnin biliyoruz pcdede oynayacagim ama 2005 cok abarti ve bu konuyu kabullenip herkesin soylemesine ragmen abarti ve talihsiz bir yorum oldugunu kendisi kabul etmiyor acin eski codlari pcde 2005te cikan konsol versioyuna esit mi konsolda 24 kisi bosuna degil kalite yerlerde surunmesin diye yapiliyor yapimicida acikladi yani bu konunun bence cikma nedeni budur.
KKIVANCC
10.12.2011 01:40:19
10.12.2011 01:39:34
Rallyman
10.12.2011 01:34:57
quote:Orijinalden alıntı: hakanr Reklamı geç diyince şu iğrenç reklamdan birde kurtulabilsek ne güzel olurdu. Haberiniz varmı millet yılbaşından sonra tivibuya zam geliyormuş (bannnn)
10.12.2011 01:32:02
Salvation27
10.12.2011 01:29:51
10.12.2011 01:24:14
10.12.2011 01:10:27
10.12.2011 00:48:06
DemirAtlı
10.12.2011 00:43:38
alperen_69
10.12.2011 00:37:05
10.12.2011 00:31:49
quote:Orijinalden alıntı: hakanr Reklamı geç diyince şu iğrenç reklamdan birde kurtulabilsek ne güzel olurdu.
10.12.2011 00:31:48
10.12.2011 00:11:55
quote:Orijinalden alıntı: Paypay88 Tamamen optimizeye dayalı motor kimi için kötü grafikler vermesiyle kötü bir özellik kimi için iyi optimize akıcı olduğu için iyi benim için farketmez oynayın gitsin
UnRateD
10.12.2011 00:08:41
zerocontrol
10.12.2011 00:07:56
10.12.2011 00:03:04
yasinyild
9.12.2011 23:57:41
9.12.2011 23:49:10
realblade
9.12.2011 23:28:40
MertLIVE
9.12.2011 23:19:47
yavuzuslu
9.12.2011 23:18:13
hakanr
9.12.2011 23:13:47
FuruKasulye
9.12.2011 23:11:42
quote:Orijinalden alıntı: SilentLegend quote:Orijinalden alıntı: ColeMacGrath Kim ne derse desin Battlefield. Adamlar pusuda yatıyor tartışma çıkarmak için yazık. İnceleme için teşekkürler..
quote:Orijinalden alıntı: ColeMacGrath Kim ne derse desin Battlefield.
SilentLegend
9.12.2011 23:10:33
kratos72
9.12.2011 23:08:25
9.12.2011 23:03:36
Aras.
9.12.2011 22:59:28
9.12.2011 22:59:05
Er.Ralp
9.12.2011 22:57:42
Guest-F8946C419
9.12.2011 22:57:39
mecroskop23
9.12.2011 22:57:38
9.12.2011 22:56:07
DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Adı
Şifre
E-Posta (Onay için gerekli.)