Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Oyun Muhabbeti - PlayStation 4.5'tan Beklentiler

3 Nisan 2016 Alkan Adakaner 63 İzlenme Sayısı: 27417 Video süresi: 35:06 Oyun Muhabbeti
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Oyun Muhabbeti'nin bu bölümünde Sony'nin söylentileri dolanan 4K konsolunu ve PlayStation 4'ün akıbetini konuşuk.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
İlk İzlenim: Doom Shoppe Keep FİNAL - Patron Çıldırdı Zararına Satışlar /Gökhan & Talha
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Ofsayt Bozan Stoper

8.4.2016 13:05:22

+1
playstation'da vr gözlüğünü takıp porno izleyebilir miyiz ? yoksa sadece oyun için mi ?

BSC Misafiri

8.4.2016 11:55:48

0
Muhabbetinizi sabaha kadar dinleyebilirim valla helal olsun güzel iş yapıyorsunuz.

BSC Misafiri

6.4.2016 16:34:20

0
xbox one alın daha iyi

Conor McGregor

6.4.2016 14:42:01

+1
Xbox a geçme zamanı geldi

Humanizer

5.4.2016 21:26:18

0
Espriler hoştu güzel muhabbet oldu. Ama hala benim kararsızlığım geçmedi ben şimdi ps4 alsammı almasammı yahu :)

RaiTrQ

5.4.2016 19:14:13

0
Atladığınız bir yer var ps vr kendi donanımıyla gelmiyor mu. Ona göre düşünmüşler vr ın çalıştırabileceği oyunları ps4 ün açabilmesi için ekstra donanımla getirmişler. Eğer ps vr için konsol çıkaracak olsalardı vr a donanım eklemezlerdi. Bunca vr çöpe gideceği gibi ps4 lerde çöpe gidicek.

BSC Misafiri

5.4.2016 15:15:15

0
Sony ve Ms'un amacı şuursuz bir tüketim sirkülasyonu yaratmak.4k mış,Vr mış bunlar işin bahaneleri.Çıkaracaklar donanımı,mal gibi alacağız,exc. oyun sayısı 2,3 olacak,böylelikle oyun maliyetlerinden kurtulacaklar,bütün yükü ve maliyeti 3. parti firmalar ve oyunları üstlenecek,sonra işin kaymağını bu iki akıllı firma yiyecek.Olacak olan budur.

cemaydinlik

5.4.2016 05:50:27

0
quote:

Orjinalden alıntı: There goes your life Bu cihazlar ipad değil, insanlar konsolunu kısa vadede değiştirmiyor harcamalarını oyun satın alarak yapıyor. Tüm sektör senin cihazına bağlıyken pat diye yeni sürüm koyamazsın çok kompleks bir iş kaldıki sony pazarda lider ve konsol her açıdan tatmin edici. Bu olay bir sızıntının çarpıtılmasından ibaret duyurulursa beni haberdar edin kendimi süresiz çizeceğim Bugün oyun yapımcısı 2 cihaza adam akıllı port yapamıyorken bu sayı 4'e çıktığında nasıl bir karışıklık oluşacak? Oyun motorları hangi cihazı baz alınarak oluşturulacak? Tedarik,üretim,araştırma masrafları nasıl geri kazanılacak? Bu sektörde 20 yıllık tecrübesi olan hiç bir firma bunları düşünemeyecek kadar aptal bir ekipten oluşmuyor. Kuyuya atılan her taşın peşinden gitmeyin.
Bu konsol için mi VR ürettiler? çok saçma. Tabiki VR deneyimini iyi bir şekilde verecek daha güçlü konsol gelecek. Bu kadar güçsüz bir makine için üç sene bile fazla. Yeni konsolda sahip olduğun oyunları daha iyi bir çözünürlük veya daha iyi bir fps ile oynayamazsan veya hiç oynayamazsan haklısın. bu cihazlar artık daha hızlı güncellenecek aynı akıllı telefonlarda olduğu gibi. Zaten konsol oyuncusu için cihaz para değil ki 5 oyun bir cihaz ediyor.

cemaydinlik

5.4.2016 05:25:48

0
Benim tahminim en az iki kat, 4tflops civarında grafik gücüne sahip, asgari cpu güçlendirmesiyle bir konsol gelecek çünkü VR için bu şart ve güncel yeni 14nm finfet gpu mimarileri %50 verimlilik vaadiyle geliyor. Bu senenin sonuna doğru önceki konsol kadar ekonomik olmasa bile en az iki kat gücünde bir cihaz gelecektir diye düşünüyorum. Bu vr işinde diğer ürünlere göre bir pazarlama sıkıntısı var çünkü bilinmeyen bir şey ve deneyimlemeden değer veremeyeceğin bir şey onun için yaygınlaşması insanlara bunu kubullendirmek biraz zor olabilir, zaten oyunlarda kullanım alanı çok kısıtlı yine de en azından hareket sensörsüz bir şey düşünsen bile 3D keyfi verecek bir şey hele ki kumandayla çalışan bir oyun makinesi için daha iyi. Her ihtimalle sony avantajlı ve bunun üstüne gidecektir sizin görüşünüze katılıyorum. Bundan daha çok konuşulması gereken aslında daha güçlü bir konsol geldiğinde şimdiye kadar çıkmış oyunları nasıl destekleyeceği tamam bilgisayar mimarisi yazılımla güncellemelerle her şey halledilebilir fakat uygulaması sıkıntılı bir konu. 4 kullanıcılarını üzebilir çünkü o kadar uyarıya rağmen bu konsolu alan büyük bir kitle buzdolabı gibi ömürlük bir şey aldıklarını sandılar öncekiler gibi.

Painteam

4.4.2016 23:54:54

0
bence VR teknolojisi ne evlerde kullanılacak bir teknoloji olacak ne de oyun sektörüne çok büyük bir faydası dokunacak.evde kullanılan teknolojiden ziyade alışveriş merkezlerinde veya internet kafelerde insanların,zamanında arcade makinelerinde ve internet kafelerde olduğu gibi sadece dışarıda arkadaş çevresiyle birlikte eğlenmelik bir unsur olacak gibi geliyor bana.çok ta evde kullanılacak bir teknoloji gibi gelmiyor.ben şahsen almam eğer özel ve kaliteli oyunları olmadığı sürece.

murtazakamil

4.4.2016 18:40:11

+1
Ulan Talha abi de iyi ki bi tüplü tvde gears of war oynamış bee.. Başımıza kakmadığı yer kalmadı :D

hoze78

4.4.2016 17:54:40

0
Yaklaşık 3 ay önce tam da sohbetinizde belirttiğiniz gibi ikinci el bir PS4 aldım ama 4.5 haberlerini duyunca eyvah eyvah dedim. Yanlız sadece 4K ve vr teknolojileri için okadar beklemenin bir alemi yok diye düşünüyorum. Kendimi biliyorum tutup 4K deneyimi için PS 4.5 alsam birde 4k tv masrafı açarım başıma. O yüzden hiç gerek yok :))

MadSlinger

4.4.2016 17:52:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: _botturgec_ Birisi bana lütfen Star Wars oyununun nasıl bu kadar akıcı olabildiğini söylesin. Kendimi "oyuncu" olarak görecek kadar fazla oyun oynayan birisi değilim. Ama bu oyun ps4'te bana bir acayip geliyor. Oynadığım diğer oyunlardan çok daha fazla akıyor. Grafik kalitesi de çok çok güzel bence. E bunları başarabilen konsol, bu ayarda yüzlerce oyun çıkartsa da oyuna doysak daha mantıklı değil mi ? Bu kalite benim için fazlasıyla tatmin edici. İçten içe, bu haberlerin fos çıkacağını düşünüyorum. Sony'nin "PS4 daha yeni başlıyor" tadında gaz verici bir açıklama yapmasını umut ediyorum açıkçası :) Bu bir tahmin değil temenni. Çünkü ne kadar kabul etmesek de, 40 milyon oyuncuyu kaybedemez Sony desek de, Yeni bir konsol çıkarsa eğer illaki kenara atılacağız. Oyunların kırpılmış versiyonlarını göreceğiz sürekli bizim konsolda. Öyle olunca da işin tadı kaçacak. Herkesin aynı konsolla, aynı joystickle oynadığını bilmek çok keyifli bir şey online oyunlarda rekabet açısından. Bu baltalanacak. Ya da "siz kenara" diyecekler. Tekrar ediyorum, umarım çıkmaz bu konsol. Yemişim grafiğini, bize içerik verin içerik.
Umutlarınızı çöpe atmayayım ama öyle birşey olmayacak. Konsolların gücü belli. PC mimarisi.

Harold.Finch

4.4.2016 16:41:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: bkaakco Benim anlamadığım şey neden genelde 1080P'den birden bire 4K'ya geçiliyor? 2K neden tutmadı?
Hocam onu bende anlamıyorum.Nesillerdir çözünürlük hep 2 katına geçilirdi şimdi 4 katına geçilmek isteniyor.2k neylerine yetmiyorki anlamıyorum?

BSC Misafiri

4.4.2016 16:34:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: bkaakco Benim anlamadığım şey neden genelde 1080P'den birden bire 4K'ya geçiliyor? 2K neden tutmadı?
4K deyip 1080p 50fps tutturmaya çalışıyorlar :D Hani bi laf var ya immmmkansızı hayal et mümkün olan en iyisini yap diye :D

BSC Misafiri

4.4.2016 16:34:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: ooskay Daha oyun konsolun K sı yok ortada. Olmayan bir ürünü, var olan bir ürün ile kıyaslayıp alıp almamasının tartışılması abeste iştikal..
'Yapacam deyip yapamadıkları, gene yapamayacaklarının teminatıdır' diye bi söz var bildin? :)

herolay

4.4.2016 16:19:59

0
Yazik daha 3 sene oldu. Bir sonrakide 3 sene dayanacaksa hic almaya gerek yok. Zaten pc oyunlari fiyatlari ile ekran kartinin parasi cikiyor.

ooskay

4.4.2016 16:13:43

0
Daha oyun konsolun K sı yok ortada. Olmayan bir ürünü, var olan bir ürün ile kıyaslayıp alıp almamasının tartışılması abeste iştikal..

bkaakco

4.4.2016 15:35:34

0
Benim anlamadığım şey neden genelde 1080P'den birden bire 4K'ya geçiliyor? 2K neden tutmadı?

BSC Misafiri

4.4.2016 14:36:34

+3
quote:

Orjinalden alıntı: zeus_1907 1-2 tane oyun için Konsol alırım diyeni anlamak mümkün değil. çok sevdiğim bir oyun mu var,ps4ü kiralarım 3-5 gün oynar oyunu bitiririm. insanların saçma şekilde para harcamalarını anlamak mümkün değil.
İşte sen öyle yaparsın. Ama bir oyuna ciddi anlamda gönül vermiş bir adam aylar sonra üşenmez o oyunu tekrar yükler (hatta yüklüdür) aklında kalan bir bölümün ilk 5dk sını oynar gene haz alır. Öyle kiralama falan her oyuncuya gitmez.

smalsrol

4.4.2016 12:58:31

0
Gökhan reisle aynı düşünüyorum, amacı sırf konsoldaki exclusive oyunları oynamak olan bir oyuncu, birkaç sene bekleyip ikinci el pazarına girebilir. Ben şahsen Pc kökenli bir oyuncu olmama rağmen geçmişte Ps1 ve Ps2 sahibiydim fakat zamanında hem iyi bir pc hem de Ps3 alacak bütçemiz yoktu, bu yüzden Ps3 ü es geçmiştim. Fakat yaklaşık 2 sene önce gidip ikinci el bir Ps3 alıp bütün oynayamadığım exclusive oyunları oynadım. Diyeceğim konsol veya Pc bir tercih meselesidir ve gerçek bir oyuncu mutlaka bir yolunu bulup, oynayamadığı oyunları oynar. Bu yüzden bence Ps4.5 için 1 sene beklemekten zarar gelmez.

mehmetelmas82

4.4.2016 12:54:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: stun
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetelmas82 Yeni ps4.5 eski oyunları daha performanslı çalıştıramaz. Oyun yapımcıları milimetrik hesaplarla o oyunun akıcılığını sürdürüyor. O oyunu daha hızlı bir konsolda açarsan oyun patlar. Bence eski oyunları ps4 performansıyla çalıştırmalı yani kendi performansını kısmalı. Eski oyunların da ayar çekip update ile ps4.5 da çalışacak şekilde ayarlamaları lazım. Diyelim ki böyle oldu sonrada çıkan oyunlar ps4 de nasıl çalışacak? Bunu da şöyle çözerler, yeni oyun ps4 de 720p ps4.5 da 1080p gibi. Oyun yapımcılarına da ekstradan iş çıkacak gibi. Başka türlü nasıl olur ki? Varsa başka seçenek cevap verirseniz sevinirim.
niye ? aynı oyunu daha güçlü pc de açınca oyun mu patlıyor ? asdasdas :D ps4 ü pc gibi düşün çunku donanım olarak farkı yok.. daha güçlü pc de ps4.5 olsun.. ki gayet dogal bir benzetme.. basit orantı kur.. ps4 te 1080p 30 fps açtıgını düşün.. ps4.5 ta 2k 60 fps açar büyük ihtimal.. ps4.5 a optimize edicekler.. 2k 60 fps mi açtı max ? ozaman 900p 60 fps veya 1080p 30 fps gelebılır .. grafıkleri düşürüp.. büyük bir ihtimalde ps4.- 4.5 serverları aynı olur.. farkı serverlarda olursa oyuncu eksıklıgı olucaktır 4.5 ta hiç bunu riske atamazlar.. 4.5 kullanıcıları avantajlı olucak.. duyarlı olucaklarını gram düşünmüyorum herkesin iyiliği için duyarlı olmamaları lazım çunku.. parayı veren avantaja geçer bu kadar basıt. standart olan birşeyi yokedersen böyle şeyler patlak vericek.. eğer serverları bölerlerse.. ps4.5 mp serverinda kımse bulamassın .. yada yeterlı kisi bulamassın.. bu nesilde yapımcıların işi daha kolay konsolun pc mekanizması oldugu için ama bak aynı mekanızma oldugu içinde çabuk eskıdı teknoloji.. zaten çıktıgı zamanda bile çok uç bi teknoloji değildi.. çıktıgı gibi eskıdı.. microsoft böyle birşey duyurmasaydı hiçte gerek yoktu.. tabi bi konsol 40m diğeri 20m satınca birşey yapmaya çalıştı..
PC gibi düşün demişsin ama ben pc gibi düşünmediğim için öyle dedim. PC mantığı ile aynıysa sorun çıkmaz tabi haklısın. Ayrıca birçok oyunun fps si kitli o da sıkıntı çıkarabilir. Daha çok fps için oyunların update yayınlaması gerekir.

zeus_1907

4.4.2016 11:49:31

+5
1-2 tane oyun için Konsol alırım diyeni anlamak mümkün değil. çok sevdiğim bir oyun mu var,ps4ü kiralarım 3-5 gün oynar oyunu bitiririm. insanların saçma şekilde para harcamalarını anlamak mümkün değil.

BSC Misafiri

4.4.2016 10:28:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: stun niye ? aynı oyunu daha güçlü pc de açınca oyun mu patlıyor ? asdasdas :D ps4 ü pc gibi düşün çunku donanım olarak farkı yok.. daha güçlü pc de ps4.5 olsun.. ki gayet dogal bir benzetme.. basit orantı kur.. ps4 te 1080p 30 fps açtıgını düşün.. ps4.5 ta 2k 60 fps açar büyük ihtimal.. ps4.5 a optimize edicekler.. 2k 60 fps mi açtı max ? ozaman 900p 60 fps veya 1080p 30 fps gelebılır .. grafıkleri düşürüp.. büyük bir ihtimalde ps4.- 4.5 serverları aynı olur.. farkı serverlarda olursa oyuncu eksıklıgı olucaktır 4.5 ta hiç bunu riske atamazlar.. 4.5 kullanıcıları avantajlı olucak.. duyarlı olucaklarını gram düşünmüyorum herkesin iyiliği için duyarlı olmamaları lazım çunku.. parayı veren avantaja geçer bu kadar basıt. standart olan birşeyi yokedersen böyle şeyler patlak vericek.. eğer serverları bölerlerse.. ps4.5 mp serverinda kımse bulamassın .. yada yeterlı kisi bulamassın.. bu nesilde yapımcıların işi daha kolay konsolun pc mekanizması oldugu için ama bak aynı mekanızma oldugu içinde çabuk eskıdı teknoloji.. zaten çıktıgı zamanda bile çok uç bi teknoloji değildi.. çıktıgı gibi eskıdı.. microsoft böyle birşey duyurmasaydı hiçte gerek yoktu.. tabi bi konsol 40m diğeri 20m satınca birşey yapmaya çalıştı..
Mimari olarak yeni nesil iki konsolda bilgisayar tabanlı ancak bilgisayar gibi sürücüler ile güncellenmiyor o çipler ki bilgisayarda AMD firması oyun yapımcılarına açık kaynak kodlu olarak ekran kartlarına özel sürücü geliştirebilmelerine olanak tanımaya başlayacak. Ayrıca yeni model PS4'ün 2K 60 FPS desteklemesi güzel bir hayalmiş doğrusu. Yeni model ne donanıma sahip olursa olsun 40 milyon PS4 sahibine yapılmış bir haksızlık olarak düşünüyorum. 2 sene sonra PS5'i çıkarsa PS4 zaten 4-5 yıllık bir konsol olacaktı ve hiç kimse bu durumdan şikayetçi olmazdı ancak PS4K mıdır nedir sadece eski PS4'ü gözden düşürüp tamamiyle Sanal Gerçeklik kasklarını olabildiğince satma amacıyla düşünülmüş bir uyanıklık. PS4'te yapımcıların düşüncesi açısından bana göre en büyük eksikliği cihazın sonuçta sabit bir donanıma sahip ''oyun konsol'' olduğunu unutmuş olmalarıdır. Bilgisayar ile beyhude bir grafik ve fps yarışı yerine özel oyunlarının turşusunu kuracaklarına bir an önce geliştirilmesini sağlamaları gerekiyordu. Çünkü konsol demek özel oyun demektir ve özel oyunları çıkmamış bir konsolun benim için bir albenisi de yoktur.

stun

4.4.2016 00:59:53

0
quote:

Orjinalden alıntı: mehmetelmas82 Yeni ps4.5 eski oyunları daha performanslı çalıştıramaz. Oyun yapımcıları milimetrik hesaplarla o oyunun akıcılığını sürdürüyor. O oyunu daha hızlı bir konsolda açarsan oyun patlar. Bence eski oyunları ps4 performansıyla çalıştırmalı yani kendi performansını kısmalı. Eski oyunların da ayar çekip update ile ps4.5 da çalışacak şekilde ayarlamaları lazım. Diyelim ki böyle oldu sonrada çıkan oyunlar ps4 de nasıl çalışacak? Bunu da şöyle çözerler, yeni oyun ps4 de 720p ps4.5 da 1080p gibi. Oyun yapımcılarına da ekstradan iş çıkacak gibi. Başka türlü nasıl olur ki? Varsa başka seçenek cevap verirseniz sevinirim.
niye ? aynı oyunu daha güçlü pc de açınca oyun mu patlıyor ? asdasdas :D ps4 ü pc gibi düşün çunku donanım olarak farkı yok.. daha güçlü pc de ps4.5 olsun.. ki gayet dogal bir benzetme.. basit orantı kur.. ps4 te 1080p 30 fps açtıgını düşün.. ps4.5 ta 2k 60 fps açar büyük ihtimal.. ps4.5 a optimize edicekler.. 2k 60 fps mi açtı max ? ozaman 900p 60 fps veya 1080p 30 fps gelebılır .. grafıkleri düşürüp.. büyük bir ihtimalde ps4.- 4.5 serverları aynı olur.. farkı serverlarda olursa oyuncu eksıklıgı olucaktır 4.5 ta hiç bunu riske atamazlar.. 4.5 kullanıcıları avantajlı olucak.. duyarlı olucaklarını gram düşünmüyorum herkesin iyiliği için duyarlı olmamaları lazım çunku.. parayı veren avantaja geçer bu kadar basıt. standart olan birşeyi yokedersen böyle şeyler patlak vericek.. eğer serverları bölerlerse.. ps4.5 mp serverinda kımse bulamassın .. yada yeterlı kisi bulamassın.. bu nesilde yapımcıların işi daha kolay konsolun pc mekanizması oldugu için ama bak aynı mekanızma oldugu içinde çabuk eskıdı teknoloji.. zaten çıktıgı zamanda bile çok uç bi teknoloji değildi.. çıktıgı gibi eskıdı.. microsoft böyle birşey duyurmasaydı hiçte gerek yoktu.. tabi bi konsol 40m diğeri 20m satınca birşey yapmaya çalıştı..

Samichlaus

4.4.2016 00:42:54

0
Hocam o ilk cümle neşir ya gülmekten yazının devamını getiremedim

rambocuk

4.4.2016 00:07:15

+1
vr oyunlarını daha iyi hale getiren bir konsol gelecek diğer oyunlarda ise eşitlik korunacak bir nevi slim modeli olacak sadece vr ye yarayacak ps5 de 4 k oyun deneyimi sunulucak ps5 de 2018 de çıkacak

mementopolis

3.4.2016 23:39:03

0
quote:

Orjinalden alıntı: thief27 Programı izledikten sonra benim de aklıma şu soru geldi- ki maalesef programda konuşulmamış-: Diyelim ps 4.5 çıktı ve sonrasında bf 5 piyasaya çıktı. Bu oyunun mp modları ps 4 te 900p 60 fps, ps 4.5 ta 1080p 60 fps mi olacak? Eğer online rekabetçi modlarda bu tarz farklar olursa konsolun zevki kalmaz yok iki konsolda da aynı olacaksa ps 4.5 sadece vr oyunları çalıştırsın veya sp oyunları daha performanslı çalıştırsın diye mi çıkacak? Öyleyse 300-400 TL ucuza ps4 almak daha mantıklı olur düşüncesindeyim
Bence Rockstar'in yaptigi gibi Aim kullananlar baska , Aim kullanmayanlar baska servira gidecek. Ps4 ve PS4.5 'de de öyle olacaktir , diye tahmin ediyorum. yada her iki cihazda ayni Fps degerinde fazla efor sarfetmeden cikartacak.

thiler

3.4.2016 23:39:00

0
Pahalı olsun iyi olsun

thief27

3.4.2016 23:04:27

+1
Programı izledikten sonra benim de aklıma şu soru geldi- ki maalesef programda konuşulmamış-: Diyelim ps 4.5 çıktı ve sonrasında bf 5 piyasaya çıktı. Bu oyunun mp modları ps 4 te 900p 60 fps, ps 4.5 ta 1080p 60 fps mi olacak? Eğer online rekabetçi modlarda bu tarz farklar olursa konsolun zevki kalmaz yok iki konsolda da aynı olacaksa ps 4.5 sadece vr oyunları çalıştırsın veya sp oyunları daha performanslı çalıştırsın diye mi çıkacak? Öyleyse 300-400 TL ucuza ps4 almak daha mantıklı olur düşüncesindeyim

_botturgec_

3.4.2016 22:50:03

+3
Birisi bana lütfen Star Wars oyununun nasıl bu kadar akıcı olabildiğini söylesin. Kendimi "oyuncu" olarak görecek kadar fazla oyun oynayan birisi değilim. Ama bu oyun ps4'te bana bir acayip geliyor. Oynadığım diğer oyunlardan çok daha fazla akıyor. Grafik kalitesi de çok çok güzel bence. E bunları başarabilen konsol, bu ayarda yüzlerce oyun çıkartsa da oyuna doysak daha mantıklı değil mi ? Bu kalite benim için fazlasıyla tatmin edici. İçten içe, bu haberlerin fos çıkacağını düşünüyorum. Sony'nin "PS4 daha yeni başlıyor" tadında gaz verici bir açıklama yapmasını umut ediyorum açıkçası :) Bu bir tahmin değil temenni. Çünkü ne kadar kabul etmesek de, 40 milyon oyuncuyu kaybedemez Sony desek de, Yeni bir konsol çıkarsa eğer illaki kenara atılacağız. Oyunların kırpılmış versiyonlarını göreceğiz sürekli bizim konsolda. Öyle olunca da işin tadı kaçacak. Herkesin aynı konsolla, aynı joystickle oynadığını bilmek çok keyifli bir şey online oyunlarda rekabet açısından. Bu baltalanacak. Ya da "siz kenara" diyecekler. Tekrar ediyorum, umarım çıkmaz bu konsol. Yemişim grafiğini, bize içerik verin içerik.

mementopolis

3.4.2016 22:26:58

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mehmetelmas82 Yeni ps4.5 eski oyunları daha performanslı çalıştıramaz. Oyun yapımcıları milimetrik hesaplarla o oyunun akıcılığını sürdürüyor. O oyunu daha hızlı bir konsolda açarsan oyun patlar. Bence eski oyunları ps4 performansıyla çalıştırmalı yani kendi performansını kısmalı. Eski oyunların da ayar çekip update ile ps4.5 da çalışacak şekilde ayarlamaları lazım. Diyelim ki böyle oldu sonrada çıkan oyunlar ps4 de nasıl çalışacak? Bunu da şöyle çözerler, yeni oyun ps4 de 720p ps4.5 da 1080p gibi. Oyun yapımcılarına da ekstradan iş çıkacak gibi. Başka türlü nasıl olur ki? Varsa başka seçenek cevap verirseniz sevinirim.
ilk Ps4'e yapmalari gerek ayarlamalari. PS4.5 icin nasil ayarlayacaklarsa yinede PS4 kullanicisi olarak sorun görmüyorum :) .

HIGHER

3.4.2016 22:26:17

0
lan lı konuşma gökhan reyiz hoş değil

Zarbo257

3.4.2016 22:19:54

+2
Ben bu VR olayını aşırı gereksiz buluyorum aynı sinemadaki 3D filmler gibi.2 tane taş toprak yüzüme geliyormuş gibi olucak diye gözümü neden bozayım ya tamamen gereksiz.VR gelince ben bu VR'ın sağlıklı birşey olduğunu düşünmüyorum.Uzun vadede ciddi göz problemleri çıkartacaktır.Kafamda radyasyon yayan bi cihaz taşımak pek mantıklı gelmiyor zaten heryer elektronik kafamada birşey takmayıveriyim ya.

mehmetelmas82

3.4.2016 22:00:39

0
Yeni ps4.5 eski oyunları daha performanslı çalıştıramaz. Oyun yapımcıları milimetrik hesaplarla o oyunun akıcılığını sürdürüyor. O oyunu daha hızlı bir konsolda açarsan oyun patlar. Bence eski oyunları ps4 performansıyla çalıştırmalı yani kendi performansını kısmalı. Eski oyunların da ayar çekip update ile ps4.5 da çalışacak şekilde ayarlamaları lazım. Diyelim ki böyle oldu sonrada çıkan oyunlar ps4 de nasıl çalışacak? Bunu da şöyle çözerler, yeni oyun ps4 de 720p ps4.5 da 1080p gibi. Oyun yapımcılarına da ekstradan iş çıkacak gibi. Başka türlü nasıl olur ki? Varsa başka seçenek cevap verirseniz sevinirim.

BSC Misafiri

3.4.2016 21:58:22

0
Aman adam gibi 1920-1080p açsın 50 küsürat fps yi versin millete yeter. Herkes biliyor 4k mörtk açamıyacak. Millet saf değil God of War 4'ü 4k oynayacuh demiyor (dur herhal???)

BSC Misafiri

3.4.2016 21:58:10

+1
Ne güzel izliyoruz arkadaş, niye hemen kesiyorsun Alkan?

BSC Misafiri

3.4.2016 21:57:44

0
katılıyorum 2 el ps4 alırsın ps4.5 çıkmasına az bi süre kalınca ps4 satar ps4.5 geçersin daha mantıklı ve ps4 fiyatına göre bazı sorunları olsada iyi bi konsol pc kullanıyorum full ayarlarda 1080p 60 fps sabit almak zor 4 k da 2 ekran kartınla sabit 60 fps yalamak yine zor oyuzden ps4 fiyatına göre başarılı konsol

BSC Misafiri

3.4.2016 21:56:55

0
Abi ps4'te sorun grafikler değil...Konsol baba gibi grafik ve çözünürlük veriyor geçen far cry primal oynadım çok kaliteli grafikleri vardı.1080p çözünürlükte gayette yeterli..Ps4 ün en büyük sorunu FPS sorunu,benim deneyim ettiğim bazı oyunlarda witcher 3-just cause 3-mad max gibi oyunlarda fps 30 fps'de stabil kalmıyor. Stabil olsa hiçbir sorun olmaz.Şuan konsol ucu ucuna oynatıyor bazı oyunları.... FPS denilen şey çok önemlidir, oyunun akıcılığı herşeyidir.. Şu ps4 buçuk denilen konsolda 60 fps stabil olsa iş tamamdır.Gerisi 1080p high ayarlarda olsa takan olmaz zaten...Haksızmıyım..

BSC Misafiri

3.4.2016 21:56:48

0
aslında ps4 beklenenin altında kaldıgı icin ps4.5 cıkarmaya karar verdiler simdi cıkan oyunları ps4 1080p calıstırmayabiliyor ve bunu aslamaları icin ps4.5 cıkarmaya karar verdiler diye düşünüyorum

BSC Misafiri

3.4.2016 21:56:42

+3
Özetle.. O kadar laf attığınız, yerden yere vurduğunuz bir önceki neslin (PS3-Xbox360) DEĞERINI bilin.

CodeMachine

3.4.2016 21:51:01

+2
Şu cool olmak için oyunda grafik önemli değil demeyi bırakın Allah aşkına. Oyun sitesinde editörsünüz sizin oyunculuk kültürünüze laf eden yok. Kendinizi her seferinde kanıtlamak yada açıklamak zorunda hissetmeyin.

michael01

3.4.2016 21:47:47

+1
35dk nedir? En az 1 saat olması gerekir böyle güzel muhabbetin.Yayından önce yapılan muhabbetin de 5-10 dakikasını koysanız güzel olurdu

mementopolis

3.4.2016 20:06:48

+2
Nintendo konsolun Gül Yüzünü bir gözdesin bende gecicem. Açıkçası Yeni Zelda ve Good Evil&Beyond2 icin. Geriye uyumluluk vardır diye umuyorum ayrıca.

Kennnn

3.4.2016 19:58:19

+1
Exc oyun çok az anca işte şimdi yaklaşık sanırım 6-7 ay sonra arka arkaya iki tane kaliteli olacağını düşündüğümüz oyun geliyor. Geçenlerde oynadığım exc oyun The Tomorrow Children betası başarılıydı oyun çıkana kadar iyice dolu dolu olur muhakkak ancak işte çoğunun çıkış tarihleri dahi yok. Duyuru çok ama çıkan oyun sayısı o kadar az ki. Ps4 bu yönden bir hayal kırıklığı bunun üzerine de daha oyun çıkmadan yeni ps4 sürümü geliyor olması insanların ve benim daha çok canımı sıkan konulardan biri. Nintendo bu konu da o istediğini beklediğini bulamadığı Wii U da dahi beklenen hitler dışında da olsa exc oyunlarıyla konsolu alanları belli bir yere kadar tatmin edebildi hatta NX konsolu gelmeseydi muhtemelen daha çok oyun gelirdi şimdiye kadar ama sony onca stüdyosuna, partnerlerine rağmen bunun yarısı kadar oyun çıkarmadı. ps4 aldığıma değedi diyebileceğim Until dawn, Bloodborne, Tearaway Unfolded toplamda 6 güzel oyun yoktur bile. Bu nedenden yeni ps yerine bana dolu dolu oyun oynatabilecek NX gibi bir sisteme geçmek daha mantıklı geliyor şu an.

William06

3.4.2016 19:06:02

+2

kopurTR

3.4.2016 18:45:39

0
Senin konsolunu oyuncular daha iyi performans için o kadar beklesin, konsol PS2'nin aynı dönemdeki satışlarını bile geçsin; sen git bu oyuncuların beklediği asıl performansı daha güçlü bir versiyonda sunarak kazık at

deadlight54

3.4.2016 18:28:37

0
Playstation 4.5 diye konsol mu olur yahu? O ne la öyle tadımlık verirmiş gibi? Oyun dünyası nereye gidiyor anlamıyorum. Şaka bir yana da güzel bir sohbet olmuş, ellerinize sağlık.

Leingrad

3.4.2016 17:47:27

+27

oyunbilgini57

3.4.2016 16:50:25

+6
PS 4.5 reklamında Cristiano Ronaldo oynarsa iş yapabilir . #GrafikLazım

thief27

3.4.2016 16:36:23

+1
Uzun bir aradan sonra zevkle takip ettiğim bir program oldu, ps 4.5 hakkında Gökhan ile aynı fikirlere sahibim kesinlikle oyunları 4k da açacak bir donanıma sahip olamaz ama vr için 1080p 60 fps yi standart hale getirir katılmadığım nokta bence playstation vr ile birlikte piyasaya çıkar yani iki sene değil bu Ekim ayında çıkar düşüncesindeyim ve mevcut ps kullanıcıları eğer 60 fps takıntısı yoksa bu olaydan etkilenmez ps3 slim mantığında olur keyifli sohbetiniz için tekrar teşekkür ederim başarılar dilerim

mementopolis

3.4.2016 16:35:39

0
Ps4k -yada adı ne olacaksa- UHD Filmleri çalıştıra bilecek sürücü ve İşlemci ile geliyor . Sanırım Önümüzdeki sene 4K Bluray filmler yaygınlaşacak. Hali hazırdaki Ps4 'ler VR deneyimini iyi sunamayacağını var sayar istek insanlar mecbur yeni ps4'e kayacaklar, en iyi deneyim için Mecburi olarak. Oyunlar 4K'ya upscale olarak oynanacak deniliyor . Upscale edipte oyunu solduracağıma , 1080p oynarım daha iyi. VR ilk deneyim olarak güzel gözüke bilir ama bir süre sonra sıkabilir diye düşünüyorum 2 sene sonra belli olur kaderi. Sundukları oyunların , Vr için beni hiç tatmin etmedi. O çıkacak yeni konsol tek mottosu sadece 30Fps fark yaratıyor olması, benim icin birşey değişmeyecek Oyun muhabbeti icin teşşekürler.

gerçekoyuncu11

3.4.2016 16:08:23

+1
bu sonyi anlamak mümkün değil madem yeni konsol yapacaksın bırak 4.5 falan yap 5i koy adam akıllı bir grafik kartı içine hani 4k olmaz tamam da en azından 1080p high ayarlara denk sat 800 doardan şöyle adam akıllı 5 -6 sene gidecek bir cihaz milleti de uğraştırma saçma sapan işlerle valla bu nesilden gözlerim bozuldu oyunları 25 fps de oynayacağım diye.

alito

3.4.2016 16:03:36

0
Ben PS4 sahibiyim ama muhtemelen 2 seneye kadar bana bunu sattırıp yeni PS sürümünü aldıracaklar. Bence en güzeli PS4.5 ve PSVR çıkıp, bu teknolojiyi destekleyen içerikler iyice yaygınlaştıktan sonra yeni konsol ve VR olayına adım atmaktır. İlk etapta PS4 sahiplerinin bu işten tiksinmesine gerek yok, VR işinin olgunlaşması nereden baksanız 2-3 seneyi bulacaktır. O yüzden bence çok telaş etmeye gerek yok.

MHEC

3.4.2016 16:02:59

0
İsim hakkını türk telekomdan aldı herhalde

There goes your life

3.4.2016 16:01:12

+3
Bu cihazlar ipad değil, insanlar konsolunu kısa vadede değiştirmiyor harcamalarını oyun satın alarak yapıyor. Tüm sektör senin cihazına bağlıyken pat diye yeni sürüm koyamazsın çok kompleks bir iş kaldıki sony pazarda lider ve konsol her açıdan tatmin edici. Bu olay bir sızıntının çarpıtılmasından ibaret duyurulursa beni haberdar edin kendimi süresiz çizeceğim Bugün oyun yapımcısı 2 cihaza adam akıllı port yapamıyorken bu sayı 4'e çıktığında nasıl bir karışıklık oluşacak? Oyun motorları hangi cihazı baz alınarak oluşturulacak? Tedarik,üretim,araştırma masrafları nasıl geri kazanılacak? Bu sektörde 20 yıllık tecrübesi olan hiç bir firma bunları düşünemeyecek kadar aptal bir ekipten oluşmuyor. Kuyuya atılan her taşın peşinden gitmeyin.

stun

3.4.2016 15:52:30

+4
-bu neslin sorunu exc oyunlar olmaması sony tarafında gerçekten kalıtelı diyebiliceğim bloodborne var..bide infamous vardırda aynı kefeyede koymuyorum.. neslin en iyi oyunları witcher 3 -dying light- batman-shadow of mordor hepsi multiplatform abi insan tabıkıde bunları daha iyi kalıtede oynamak ıstıyıcektir - ben ps 4.5 un sadece vr için geldiğine asla inanmıyorum grafık olarakta üstüne birşey koyucak oyunlarda. ama zaten konsollarda herkes aynı oynar bu standart'' olayı aslında konsol için güzel birşeydir.. bunun startlaşmadan çıkıcak olması çok garip olucak. - şimdi sadece 3 yılda 2 tane kalıtelı exc varken tekrar konsol güncellemesi yapmak benim cebime zararlı.. ben yine standart olanı istiyorum ama standartın üstüne çıta koyunca ben bunu kabullenememkı yine gidip alma zorunlulugu hissediyorum.. - şimdi deli gibi beklediğim bi oyun var oda dark souls 3 .. grafıkle bi alakası var mı yok ve yine bakarsanız buda multiplatform bi oyun.. ondan sonra uncharted 4 .. ve deux ex var ne zaman çıkıcak deux, Allah kerim.. oyun yoklugu var bu nesilde.. geçen nesil ps3 ile başladım 2010 da.. hangi oyunu alıcagımı şaşırıyordum.. bayada doya doya oyun oynadım şimdi büyük bir yokluk var.. bide insan seçici olmayada cidden başlıyor zaman geçtikçe birde para kazanıyorsanız paranın değerinide anlıyorsunuz. genç neslin en büyük sorunu o bide çocukluk ergenlik yani.. -vr hakkında düşündüğüm tek şey gerçekten güzel ama şuan ona param yok :D asdsad şuan ps 4.5 ne kadara çıkar ne zaman çıkar.. benim ps4 ü 2. el ne zaman ne kadara satarım vs :D

luganoguz

3.4.2016 15:50:32

0
Oldu görürsem söylerim.

Oozed

3.4.2016 15:49:13

+12
Küçümsediğin o mario 30 yıllık geçmişi olan ve en yakın rakibini ikiye katlamış bir şekilde dünyanın en çok satan oyun serisi sana hatırlatırım.Adama bak hala mario oynardık diyo.

Guest-2D6B32B7D

3.4.2016 15:16:02

0
nerde kaldı diyordum :D

David Attenborough

3.4.2016 15:06:45

+1
1000$'a gelsin de bu sefer eksiksiz gelsin. İllaki konsol isteyenler ilk versiyonu alabilirler.

CoreGame

3.4.2016 15:06:33

0
Xbox one 4.5 gibi birşey düşünmüyor phil açıkladı.Ps çıkarsa tekel takılır

JackTim

3.4.2016 15:01:49

0
Bence konuşmaz için erken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
1
OY
4
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD