Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Oyun Muhabbeti - Seriyi Rezil Eden Oyunlar

31 Mayıs 2015 Alkan Adakaner 85 İzlenme Sayısı: 39293 Video süresi: 01:02:37 Oyun Muhabbeti
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Harika bir oyunun devamı kötü olunca ne hissettiniz? Oyun Muhabbeti'nin bu bölümünde seriyi rezil eden oyunları konuştuk.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
2si1 "vurmayın Talha'ya dedirten" Teknoloji ve Oyun Programı Rise of the Tomb Raider-E3 Videosu (Türkçe Altyazılı)
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Krone

26.6.2015 00:31:52

0
Call Of Duty serisinde Black Ops sonrası kafada bitirdim ben seriyi. Daha oynamıyorum. Assassin's Creed'de ise Revelations'dan sonra seri benim için bitti.

AvriL

26.6.2015 00:01:01

0
Call of duty ve max payne tabiki

memo84

26.6.2015 00:00:59

0
Mario demem yeterlimi,sadece ortamin renklerini degistirip binlerce cesit ornegi olan oyun,999in1 ,hepside mario 😂

RushEpicsTR

25.6.2015 23:56:49

0
Kusmaktan dolayı leğenle oynadığım Half Life 2 baş dönmesi yapıyordu resmen, arkadaş bir günde defalarca kustum. Diyolar neden kusuyosun ? şimdi kalkıp oyundan dolayı olduğunu söylesem evdekiler sopayla müdehale edip bilgisayardan kaldıracaklardı. Bende öğüre böğre oyunu bitirdim :D

OnLiNe MaNaGeR

10.6.2015 19:22:28

+1
Max Payne 3'ü beğenenleri anlamıyorum gerçekten. İlk 2 oyunu oynamamış olanlar evet beğenir. ilk 2 oyundaki çizgi roman tarzı anlatım, karakterler, kabus sahneleri, karanlık ve soğuk New York sokakları, mafya savaşları, derin devlet, valhala projesi v.s daha ne detaylara girilir. Ama 3 de ise bize sunulan sadece zengin iş adamı ve şımarık karısı.

Painteam

10.6.2015 14:53:40

0
biraz geç oldu ama neyse.benim değinmek istediğim 2 oyun var aklımda. Age of Empires 3 zaten Age of Empires serisini oynamış kişilerin aynı fikirde olacağını düşünüyorum.neydi bu oyunu kötü yapan öncelikle 2 yi oynayanlar bilir mancınık veya topçu birimleri hiçbir zaman yakınında duran piyadelere karşı kendini savunamaz gerçek hayatta olması gerektiği gibi.o yüzden ordunuzu hazırlarken her türden birim oluşturmaya ihtiyaç duyuyordunuz.ama gariptir ki 3 te sadece topçulardan oluşan bir ordu kursanız direk yenilmez hale geliyorsunuz çünkü diplerine gelen düşmanları vurabiliyorlar.onun dışında kaynak toplama olayını inanılmaz basite indirilmiş.köylüler topladıkları kaynakları ışık hızıyla alıp götürüyorlar sanırım.odun topluyorlar,altın kazıyorlar ama hiçbirini merkeze götürmeye gitmiyorlar.çiftçilikte de mesela artık tarla ekmenize gerek yok direk binayı kuruyorsunuz tek bir tane tarla açılıyor etrafında, oraya 10 kişi yerleştiriyorsunuz bitiyor.ne oldu da gerçekçi oynanıştan kopup daha arcade bir sisteme geçmek istemişler onu anlayamadım.onun dışında medeniyetlerin güçleri dengesiz,savaşlar eskisi gibi stratejik değil direk kazanmak için büyük bir ordun olması yeterli...yeni sonuç olarak Age of Empires 3 seriyi mahveden ve ölüm fermanını imzalayan bir oyun oldu.sonrasında gelen Age of Empires Online da üzerine çiviyi çaktı. MAX PAYNE 3 zaten bir arkadaşımız bahsetmişti ben sadece ekleme yapacağım.önceki oyunlarda painkiller ların önemini hatırlarsınız.eğer canınız çok azalmışsa çatışmaya girmeden önce kullanma gereği hissederdiniz. şimdiki oyunda çok kolay bir şekilde can kaybede bildiğimiz için şöyle bir yönteme başvurmuşlar:eğer öldü durumuna gelirseniz ve painkiller ınız varsa otomatik olarak bullet time a giriyor oyun ve o sırada sizi vuran son adamı vurmanızı istiyor.eğer başarırsanız ki %90 başaracaksınız ölmüyorsunuz.ama bu oyunu fazla basite çevirdi ve hiç painkiller kullanmaya ihtiyaç duymuyorsunuz.onun dışında artık etrafı araştırma olayı da kalmadı yani önceden sıkışık durumlarda sürekli silah,mermi ve fazladan painkiller bulmaya çalışırdınız ama bu oyunda o durum kalmış.sonuç olarak bence de Max Payne 3 kötü bir oyun değil ama ilk iki oyunda ki hava da kalmadı yani. daha akımda birkaç oyun var ama bu kadar yeterli.

luganoguz

8.6.2015 14:46:17

-1
Hala GTA 4 ü savunanlar var neyini savunuyosunuz anlamıyorum herşeyiyle çöp oğlu çöp bir oyundu adı GTA değilde başka isimle gelse 5M satamazdı.

whatdoyouseee

8.6.2015 14:19:07

+1
GTA 4 diyenleri anlamıyorum bence serinin en güzel hikayeye sahip olan oyunudur ve niko bellic serideki en sevdiğim karekter :)+

lazseyfo

7.6.2015 05:07:25

0
Re6 ve gow judgement

BSC Misafiri

7.6.2015 03:22:54

0
Red Factionın son oyunu bence

Sorunsuz Genç

6.6.2015 14:09:36

0
Ac Unity diyenler neyin kafasını yaşıyor. Tamam optimizasyon sıkıntılı geldi fakat şuan sorun yok. Hikaye yapısı, suikast görevlerindeki değişiklikler ve Fransa 10/10

DiazLou

6.6.2015 13:23:02

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri gta 4 belki seri içinde vasat bir iz bırakmış olabilir ama kesinlikle çok çok iyi bir oyundu
bende gta 4 ü çok beğendim.ama hikayenin kısalığı ve diğer gta serilerindeki gibi hilelerin rahat yazılamaması sıkıntıydı.polislerle rahat savasılamıyordu.bunun dışında mükemmel oyundu bence..

AlptekinCK

6.6.2015 13:08:51

+1
Artık değişin şu mikrofonları yahu

R a v e N

3.6.2015 19:44:28

0
Sesler sorunlu video takılıyor. Sohbet de aşırı sıkıcı olmuş.

CozgurY

2.6.2015 19:43:34

0
diablo 1 i bilirim çocukluk çağımdı diablo 2 gençlik çağım diablo 3 çıktığında ben çok beğenmiştim ama çok oynamadım 1 kere bitirip bıraktım ama gelen ek paketi ile birlikte diablo 3 te harcadığım zamanın haddi yada hesabı yoktur çok ama çok oynadım ve çok severek oynadığım çok keyif aldığım bir oyundur bence diablo 3 başarılı bir oyundur hayal kırıklığı değil burada tek gözüme batan şey buydu...

durmanow

2.6.2015 16:58:06

+1
red alert 3 daha doğrusu ea nin efsane serilerden sonra dağıttığı tüm oyunlar çöp Tomb Raider 2013 seriyi çöpe attı güzelim zeka oyunu oldu sana önüne geleni vur yık.

hayansame

2.6.2015 02:50:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mertklic stronghold 3 kesinlikle
Hakikaten o stronghold 3 neydi oyle. Crusader'dan sonra seri cokuse dogru gitti ve en berbat oyununu 3'le yaptilar. Ben utandim o oyunu gorunce.

Nalettin

2.6.2015 00:04:21

+2
7:43 Gökhan biraz fazla witcher oynuyo galiba meditasyona geçmiş :)

Requast

1.6.2015 22:07:35

-1
Cod mw den sonras çöp.

Güven23

1.6.2015 22:06:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: KuvvetMira27
alıntı:

Orjinalden alıntı: Asisvénia

alıntı:

Orijinalden alıntı: Raiden.

alıntı:

Orijinalden alıntı: Asisvénia

Gta IV diyen arkadaslarin suratina kurekle vurup birde ustune islak sopayla vurasim geliyor. Hikayeyi anlamayan, o gercekci fiziklerle donatilmis arabalari kullanmayi beceremeyen ve puslu seni icine ceken o kanli Amerikan ruyasina sahip Liberty City'i iliklerine kadar hissedemeyen kisilerin ne haddine oluyorda kotuluyorlar ? Tamam zevkler ve renkler tartisilmaz herkesin gorusune saygi duyarim fakat sadece ''Gta IV'' yazmakla aciklama yapmamakla kendilerini rezil ediyorlar sadece onlara tek sunu sormak istiyorum; acaba bu derece muthis fiziklere sahip baska hangi acik dunya oyunu gordunuzde begenmiyorsunuz ? Sizin ictiginizin aynisindan bende istiyorum, Metacritic ortalamasi 98 olan oyundan bahsediyoruz bu arada..

Görevler o kadar çöp ki. Git şurayı kes gel. Hiç farklı görev yoktu neredeyse.
Optimizasyon.
Simülasyon kadar zor sürüşler. Cidden bayaa zordu. Alışmam uzun sürdü.
Harita çöptü. Hiç iç açıcı yeri yoktu. Her yer beton yığını. Taşra falan koyar insan.

Iste burdan belli oluyor hic cutscene sahnelerini izlemedigin EFLC ile orantili elmas olayi, Darko.. vs gibi olaylardan haberinde yoktur senin. Karakterimiz Niko ne zaman konussa, espri yapsa ya da gecmisi hakkinda bilgi edinsek o ortami degistiriyordu heyacanlaniyorduk hic unutmam gorev esnasinda arabada surerken yanimizdaki karakter bir sey anlatiyordu ben sirf hikayeyi daha iyi anlamak icin arabayi kenara cekip onu dinledim. Uzun, farkli gorevler Gta V ile cikti ve sen V'e bakarak IV'u yerin dibine sokuyorsun senin mantigina gore San Andreas'in gorevleri ya da Vice City-III'un gorevleri de cop olmasi gerekiyor dusunce sistemin GTA gibi bir seri icin cok yanlis. Bu 14-15 saatlik hikaye modu olan TPS oyunu olsaydi sana hak verirdim ama bu sekilde alaninda tek open world oyun icin cok yanlis konusuyorsun + olarak toplam 94 adet sadece hikaye gorevi var ne derece farklilik bekliyorsun anlayamadim. IV'de cok fazla ayak isi gorevleri vardi fakat cutscene leride gorevlerle birlikte izleseydin kendini Amerikan yapimi dram-suc dizilerinde hissederdin ama sen ve senin gibileri ancak M4'u eline alip 50 kisiyi birden indirmeyi sever hikaye, cutscene videolari, karakterlerle iletisim yoktur sizde.

Son olarak haritasini begenmemissin ki buyuk ihtimal oyunun Liberty City'de gectiginden de haberin yoktur ki Liberty City = New York. Bu da demektir ki yogun trafik, kalabalik yaya, yasayan bir sehir ve eksik olmayan korna sesleri yani bu derece karanlik, puslu bir atmosfere dag,cimen inan bana yakismazdi. + olarak onceki oyun yani San Andreas'da dag, bayir, kasabaya doymustuk zaten IV'de dedigin seyler cok gereksiz olurdu V'te de dag, bayira geri donduk zaten.


Hikaye derinliği demişsin avrupada iç savaştan kaçan bir savaş suçlusunun intikam hikayesi ve bunu yerine getirirkende kuzeninin kirki işleriyle uğraşması bütün hikaye bu !!!
fazla bir şey var sa sen söyle bunu bir ben yazmadım san andreas gibi müthiş bir oyundan sonra sıkıcı ve bayat bir oyun oldu güzel olabilirdi ama san andreas gölgesinde kaldı...
Ayrıca şehir gerçekten boştu. New York sadece apartmanlardan oluşan bir şehir değil. O zengin, lüks hayatı iki üç sokak haricinde hiç göremedim. Şehir bomboştu. Gezme isteği hiç uyandırmıyordu.

KuvvetMira27

1.6.2015 21:48:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: MKaan98 MAX PAYNE 3
tamam oyun kötü değil hatta güzel ama bi max payne değil ilk iki oyunu oynadıktan sonra heyecanla 3. oyunun karşısına oturunca bütün heyecanınız bitiyor . oyunu oynarken bu o çizgi romana benzetilmeye çalışılmış ama bence başarısız olmuş sinematikleri , yazar koltuğunda sam lake'in yokluğu ve bunun yanında ilk iki oyuna nazaran farklı hikayesi ( iyiliği kötülüğü tartışılır ama bence ilk iki oyun kadar sürükleyici değil ) , new jersey yerine brezilyada olmanız (bence en büyük sorun) ve oynanışın bazı yerlerde gereksiz aksiyona kayması ( mesela helikoptere gelen füzeleri tabanca ile patlatmanız ) gibi etkenlerden dolayı 3. oyunu kapatıp ilk iki oyuna hasretle bakıp dönesiniz geliyor. ( ben 3. oyunu oynadıktan sonra hemen ilk iki oyunu yeni bilgisayarımada kurdum kurdum ).

kısaca MAX PAYNE 3 sanki R* bir birezilyada geçen bir oyun yapmış sonra içine zorla max payne yi koymuş gibi hissediyorsunuz ( en azından ben ) oyuna sizi tek bağlayan şey ise ilk iki oyunda olduğu gibi yine max payneyi seslendiren kişinin James McCaffrey olması ve 3. oyunun bazı bölümlerinin new jersey de geçiyor olması ( o da çok az ).

siz benim gibi düşümeyebilirsiniz bunlar benim düşüncelerim siz farklı düşünebilirsiniz tabi zevkler tartışılmaz. ama 3. oyunun ilk iki oyundan farklı olduğu kesin.
aynı şekilde katılıyorum sana özellikle Max abimizin başına gelen talihsiz olaylar sürekli karanlık bir tasvirleme ve gerçektenden çizgi roman oyunu oldunu anlıyodun ve 3.oyun çok güzeldi ama ismi Max Payne olmasaydı

4anonim

1.6.2015 21:16:14

+1
MAX PAYNE 3 tamam oyun kötü değil hatta güzel ama bi max payne değil ilk iki oyunu oynadıktan sonra heyecanla 3. oyunun karşısına oturunca bütün heyecanınız bitiyor . oyunu oynarken bu o çizgi romana benzetilmeye çalışılmış ama bence başarısız olmuş sinematikleri , yazar koltuğunda sam lake'in yokluğu ve bunun yanında ilk iki oyuna nazaran farklı hikayesi ( iyiliği kötülüğü tartışılır ama bence ilk iki oyun kadar sürükleyici değil ) , new jersey yerine brezilyada olmanız (bence en büyük sorun) ve oynanışın bazı yerlerde gereksiz aksiyona kayması ( mesela helikoptere gelen füzeleri tabanca ile patlatmanız ) gibi etkenlerden dolayı 3. oyunu kapatıp ilk iki oyuna hasretle bakıp dönesiniz geliyor. ( ben 3. oyunu oynadıktan sonra hemen ilk iki oyunu yeni bilgisayarımada kurdum kurdum ). kısaca MAX PAYNE 3 sanki R* bir birezilyada geçen bir oyun yapmış sonra içine zorla max payne yi koymuş gibi hissediyorsunuz ( en azından ben ) oyuna sizi tek bağlayan şey ise ilk iki oyunda olduğu gibi yine max payneyi seslendiren kişinin James McCaffrey olması ve 3. oyunun bazı bölümlerinin new jersey de geçiyor olması ( o da çok az ). siz benim gibi düşümeyebilirsiniz bunlar benim düşüncelerim siz farklı düşünebilirsiniz tabi zevkler tartışılmaz. ama 3. oyunun ilk iki oyundan farklı olduğu kesin.

KuvvetMira27

1.6.2015 20:02:00

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Asisvénia
alıntı:

Orijinalden alıntı: Raiden.

alıntı:

Orijinalden alıntı: Asisvénia

Gta IV diyen arkadaslarin suratina kurekle vurup birde ustune islak sopayla vurasim geliyor. Hikayeyi anlamayan, o gercekci fiziklerle donatilmis arabalari kullanmayi beceremeyen ve puslu seni icine ceken o kanli Amerikan ruyasina sahip Liberty City'i iliklerine kadar hissedemeyen kisilerin ne haddine oluyorda kotuluyorlar ? Tamam zevkler ve renkler tartisilmaz herkesin gorusune saygi duyarim fakat sadece ''Gta IV'' yazmakla aciklama yapmamakla kendilerini rezil ediyorlar sadece onlara tek sunu sormak istiyorum; acaba bu derece muthis fiziklere sahip baska hangi acik dunya oyunu gordunuzde begenmiyorsunuz ? Sizin ictiginizin aynisindan bende istiyorum, Metacritic ortalamasi 98 olan oyundan bahsediyoruz bu arada..

Görevler o kadar çöp ki. Git şurayı kes gel. Hiç farklı görev yoktu neredeyse.
Optimizasyon.
Simülasyon kadar zor sürüşler. Cidden bayaa zordu. Alışmam uzun sürdü.
Harita çöptü. Hiç iç açıcı yeri yoktu. Her yer beton yığını. Taşra falan koyar insan.

Iste burdan belli oluyor hic cutscene sahnelerini izlemedigin EFLC ile orantili elmas olayi, Darko.. vs gibi olaylardan haberinde yoktur senin. Karakterimiz Niko ne zaman konussa, espri yapsa ya da gecmisi hakkinda bilgi edinsek o ortami degistiriyordu heyacanlaniyorduk hic unutmam gorev esnasinda arabada surerken yanimizdaki karakter bir sey anlatiyordu ben sirf hikayeyi daha iyi anlamak icin arabayi kenara cekip onu dinledim. Uzun, farkli gorevler Gta V ile cikti ve sen V'e bakarak IV'u yerin dibine sokuyorsun senin mantigina gore San Andreas'in gorevleri ya da Vice City-III'un gorevleri de cop olmasi gerekiyor dusunce sistemin GTA gibi bir seri icin cok yanlis. Bu 14-15 saatlik hikaye modu olan TPS oyunu olsaydi sana hak verirdim ama bu sekilde alaninda tek open world oyun icin cok yanlis konusuyorsun + olarak toplam 94 adet sadece hikaye gorevi var ne derece farklilik bekliyorsun anlayamadim. IV'de cok fazla ayak isi gorevleri vardi fakat cutscene leride gorevlerle birlikte izleseydin kendini Amerikan yapimi dram-suc dizilerinde hissederdin ama sen ve senin gibileri ancak M4'u eline alip 50 kisiyi birden indirmeyi sever hikaye, cutscene videolari, karakterlerle iletisim yoktur sizde.

Son olarak haritasini begenmemissin ki buyuk ihtimal oyunun Liberty City'de gectiginden de haberin yoktur ki Liberty City = New York. Bu da demektir ki yogun trafik, kalabalik yaya, yasayan bir sehir ve eksik olmayan korna sesleri yani bu derece karanlik, puslu bir atmosfere dag,cimen inan bana yakismazdi. + olarak onceki oyun yani San Andreas'da dag, bayir, kasabaya doymustuk zaten IV'de dedigin seyler cok gereksiz olurdu V'te de dag, bayira geri donduk zaten.
Hikaye derinliği demişsin avrupada iç savaştan kaçan bir savaş suçlusunun intikam hikayesi ve bunu yerine getirirkende kuzeninin kirki işleriyle uğraşması bütün hikaye bu !!! fazla bir şey var sa sen söyle bunu bir ben yazmadım san andreas gibi müthiş bir oyundan sonra sıkıcı ve bayat bir oyun oldu güzel olabilirdi ama san andreas gölgesinde kaldı...

The SATANİST

1.6.2015 19:56:16

0
SERİYİ BİLMEMDE MASS EFECT 3 ÜN SONUNA HARBİ SÖVMÜŞTÜM

GT_55

1.6.2015 19:41:22

0
Gran Turismo 5

crespo9

1.6.2015 19:18:24

0
Ses başta çok garip geliyordu ama muhabbete daldıkça insan rahatsız olmamaya başlıyor :)

Mithrandir.

1.6.2015 18:47:11

0
Elmas olayını , liber city'i biliyorum. Oyunun eksiklerini söyledim niye böyle oldum anlamadım. Oyunun hikayesini anlayarak 2 kere bitirdim. Kendi kafandan bir şeyler uydurmuşsun benim hakkımda. Daha fazla tartışmayalım hocam.

Asisvénia

1.6.2015 18:36:37

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Raiden.

Görevler o kadar çöp ki. Git şurayı kes gel. Hiç farklı görev yoktu neredeyse. Optimizasyon. Simülasyon kadar zor sürüşler. Cidden bayaa zordu. Alışmam uzun sürdü. Harita çöptü. Hiç iç açıcı yeri yoktu. Her yer beton yığını. Taşra falan koyar insan.
Iste burdan belli oluyor hic cutscene sahnelerini izlemedigin EFLC ile orantili elmas olayi, Darko.. vs gibi olaylardan haberinde yoktur senin. Karakterimiz Niko ne zaman konussa, espri yapsa ya da gecmisi hakkinda bilgi edinsek o ortami degistiriyordu heyacanlaniyorduk hic unutmam gorev esnasinda arabada surerken yanimizdaki karakter bir sey anlatiyordu ben sirf hikayeyi daha iyi anlamak icin arabayi kenara cekip onu dinledim. Uzun, farkli gorevler Gta V ile cikti ve sen V'e bakarak IV'u yerin dibine sokuyorsun senin mantigina gore San Andreas'in gorevleri ya da Vice City-III'un gorevleri de cop olmasi gerekiyor dusunce sistemin GTA gibi bir seri icin cok yanlis. Bu 14-15 saatlik hikaye modu olan TPS oyunu olsaydi sana hak verirdim ama bu sekilde alaninda tek open world oyun icin cok yanlis konusuyorsun + olarak toplam 94 adet sadece hikaye gorevi var ne derece farklilik bekliyorsun anlayamadim. IV'de cok fazla ayak isi gorevleri vardi fakat cutscene leride gorevlerle birlikte izleseydin kendini Amerikan yapimi dram-suc dizilerinde hissederdin ama sen ve senin gibileri ancak M4'u eline alip 50 kisiyi birden indirmeyi sever hikaye, cutscene videolari, karakterlerle iletisim yoktur sizde. Son olarak haritasini begenmemissin ki buyuk ihtimal oyunun Liberty City'de gectiginden de haberin yoktur ki Liberty City = New York. Bu da demektir ki yogun trafik, kalabalik yaya, yasayan bir sehir ve eksik olmayan korna sesleri yani bu derece karanlik, puslu bir atmosfere dag,cimen inan bana yakismazdi. + olarak onceki oyun yani San Andreas'da dag, bayir, kasabaya doymustuk zaten IV'de dedigin seyler cok gereksiz olurdu V'te de dag, bayira geri donduk zaten.

Catimen

1.6.2015 18:32:20

0
Amfi tiyatroda söyleşi yapar gibi olmuş değişik hava katmış ses. :D :D

Aaron Paul

1.6.2015 18:24:26

0
ESKİ DÜZENE DÖNÜN LÜTFEN... Neden hep güzel, iyi... dediğimiz şeyleri bozuyorsunuz ki ?? kamera açısı da kötrü.. sizin oturma şeklinizde kötü.. lütfen eski şekle dönün...

cemecem21

1.6.2015 17:34:52

0
Daha önce 30 milyon kez konusu geçmesine rağmen Alien: Colonial Marines'in programda geçmemesi garip geldi doğrusu. Bir de mikrofon konusunda şunu söylemeliyim ki eko garip bir his katmış programa. Bunun dışında Gta 4 kasvetli bir oyun oldu benim için. İşleyişin farklı geldi bana, kontrolü zordu ama hikayesi gerçekten iyi bir oyun. Ben çılgınlık yapıp hikayeyi en derin anlatılmış şeklinden oyunu oynamadan okudum ama oyun hala bende oynama isteği uyandırıyor. Gta 5'de de aynı girişimde bulundum ve bir daha bunu neden yapmamam gerektiğini anladım. İki oyun tıpkı diğer Gta oyunları gibi güzel gerek satış, gerekse puan yönünden zaaten her şey ortada(Hatta Gta 4, gta san andreas'tan daha çok sattı, belki aralarındaki zaman farkından dolayı yeni gelen oyuncular akın etti ama gerçek bu).

TheLoser1

1.6.2015 17:16:11

+1
stronghold 3 kesinlikle

Guest-AA4ABDB6D

1.6.2015 17:15:58

+1
Çocuklar bilmez, resident evil 4'ten sonra oyun yalama oldu. Diablo 3 var birde, sıkı bir Blizzard fanı olarak diablo 3 tam bir fiyasko çıkmıştı, diablo 2'deki zevkin %10'nunu vermiyor.

0quz28

1.6.2015 17:09:40

0
prince of persia 3 lemesinden sonra çıkan berbat oyunlardan söz edip çekiliyorum

-Üniversiteli-

1.6.2015 16:57:45

0
Düşününce max payne 3 berbat diyorum çünkü 27gb oyun içinde de pek bi yenilik yoktu

Mithrandir.

1.6.2015 16:55:18

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Asisvénia Gta IV diyen arkadaslarin suratina kurekle vurup birde ustune islak sopayla vurasim geliyor. Hikayeyi anlamayan, o gercekci fiziklerle donatilmis arabalari kullanmayi beceremeyen ve puslu seni icine ceken o kanli Amerikan ruyasina sahip Liberty City'i iliklerine kadar hissedemeyen kisilerin ne haddine oluyorda kotuluyorlar ? Tamam zevkler ve renkler tartisilmaz herkesin gorusune saygi duyarim fakat sadece ''Gta IV'' yazmakla aciklama yapmamakla kendilerini rezil ediyorlar sadece onlara tek sunu sormak istiyorum; acaba bu derece muthis fiziklere sahip baska hangi acik dunya oyunu gordunuzde begenmiyorsunuz ? Sizin ictiginizin aynisindan bende istiyorum, Metacritic ortalamasi 98 olan oyundan bahsediyoruz bu arada..
Görevler o kadar çöp ki. Git şurayı kes gel. Hiç farklı görev yoktu neredeyse. Optimizasyon. Simülasyon kadar zor sürüşler. Cidden bayaa zordu. Alışmam uzun sürdü. Harita çöptü. Hiç iç açıcı yeri yoktu. Her yer beton yığını. Taşra falan koyar insan.

RolanD1999

1.6.2015 16:48:10

0
Dead Space 3 yorumunuza katılmıyorum şahsen mekan tasarımları ve hikayesi çok iyiydi bence ilk iki oyundaki korkuyu bekleyenler hayal kırıklığına uğrar ama hikaye devamı olarak gayet güzeldi özellikle sonlara doğru inanılmaz bi atmosfer sunuyor oyun

fazliboz

1.6.2015 15:55:58

0
Shadow the hedgehog Shadowun eline çift uzi vermek nedir :(

Max. Pain

1.6.2015 15:50:08

0
Prince of Persia ve Assassin's Creed diyorum ben

aLdacTrack

1.6.2015 15:43:59

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Bernhard Arkadaşlar seslerin pek iyi olmadığının farkındayız. İki haftadır farklı bir yöntem deniyoruz, ama malesef büyük sorun yaşıyoruz. O nedenle BSC olarak özür dileriz.
Sohbeti hiç yayınlamamaktansa bu şekilde yayınlamanın daha iyi olacağını düşündük.
(Alkan)
Ses konusunda Alkan Bey gerekli açıklamayı yapmış arkadaşlar biraz hoşgörülü olalım lütfen :)

mnyksvsc

1.6.2015 14:57:55

-1
Ses yüzünden 5 dakika dayanabildim, izlemedim.

KuvvetMira27

1.6.2015 14:53:12

-2
quote:

Orjinalden alıntı: Virinom
alıntı:

Orjinalden alıntı: KuvvetMira27

Gta IV : Hikayesi hiçde iyi değildi ayrıca deli eden optimize sorunları ve son olarak araba fizikleri sabaha kadar sayabilirim

Max payne 3 : 1 ve 2. oyunları oynarsan ne dedimi anlarsın sadece aksiyon oyunda başka hiç bir şey tok Max abimize yakışmadı

Call of dutty ghost : açıklamaya gerek yokdu sanırım

Total war roma 2: daha iyi bir oyun bekliyodum

Ac unity : bug ve benzeri bir çok sorun ayrıca hikaye baya bayattı

pes 2014 : kısaca rezalet ..............

Ne GTA IV'si ya San Andreas'tan sonra en güzel GTA oyunuydu bence. Hikayesi gerçekten çok iyiydi. Optimize sorunlarına gelirsek açıkçası sistemim iyiydi o yüzden ilk çıktığı günden beri full ayarlarda oynadım o yüzden fazla alakadar etmiyor beni. GTA IV çıktığındaki o fizik efektleri vs oyun dünyasında çığır açmıştı.
bütün gta serisi ortaya koyarsan en iyisi bence San Andreas dır gtaV ultrada 60 fps aşağı düşmezken gtaIVde 40 frame zor geçiyor oda modsuz oyunu sevebilirsiniz ben gta4 orjinal adım yarım saat oynadım oynadığım en berbat oyundu ac unıty ile beraber....

-dead

1.6.2015 14:34:53

0
Gta 4 e, maxpayne3 e ne biliyim mafia2 ye kötü diyenler var

ozgursbs

1.6.2015 14:31:37

0
assassin's creed diyorum başkada bişey demiyorum

hayansame

1.6.2015 13:53:17

+3
Fable 3 Dungeon sıege 3 Diablo 3 Dırt 2 Age öf mythology tıtans Battle For mıddle earth 2 Cod Battlefıeld Dragon Age 2 Gta 4 kötü diyenler o zamana göre düşünürsek gta4, gta 5den bile daha iyiydi.

metalizmm

1.6.2015 13:21:34

0
Mikrofonlarda sıkıntılı olmuş bilginiz olsun..

OptimizedSettings

1.6.2015 12:39:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: Nipps Max Payne 3 ve GTA IV
Hadi GTA 4 un optimizesi kotu ona eyvallah max paynenin neyi var Allah aşkına piyasada kaç tane öyle oyun var adamlar daha ne yapsın maxin o yaşadıklarından sonra yeni bir hayat şarttı kendisini toparlaması için ve bunu da başardılar gerek grafikler gerek optimizasyonu çok iyi senaryo biraz kısa olmuş o da çok goze batmiyor

mementopolis

1.6.2015 12:24:54

0
Oyun Muhabbeti icin Tessekürler, Oyunlar ile ilgili Hayal Kirikliklari bittmeyecegi icin yazmiyorum. :)

Grasyas01

1.6.2015 11:37:57

+1
sesler kötümü yoksa bana mı öyle geliyor

Kiivii

1.6.2015 11:11:07

+1
Dragon age 2 nin bu konuda geniş yer kaplamasını beklerdim

hksdejavu

1.6.2015 11:10:20

-1
Diablo 3 çok hızlı kestirip atıldı. Oyunu tam anlamıyla oynamadıkları ve ya son güncellemeleri denemedikleri kanısına varıyorum buradan. AH ve RMAH varken oyun gerçekten kötüydü ama Sezonların geldiği güncelleme ile hala bir kaç eksiği olsa da gayet toparlanmış eski Diablo zevkine ulaşmış bir oyun var artık.

BSC Misafiri

1.6.2015 11:08:48

+1
Setiyi batıran oyunlar Gears of war... judgment kötüydü ve yapımcısı da ayrıldı Halo: yapımcısı ayrıldı ruhu öldü. Collection'ı bile sorunluydu Crysis 3 : serinin kötüsü Thief: vasat Sims 4: vasat Spinter Cell: öldü galiba BF: Bugfield MOH: RIP Hl3: doğmadan öldü. Bütün fanları bezdirdiler Doom 4: Carmack ayrıldı, doğmadan öldü iptal oldu. Yeniden yapılıyor

Virinom

1.6.2015 10:02:27

+1
quote:

Orjinalden alıntı: KuvvetMira27 Gta IV : Hikayesi hiçde iyi değildi ayrıca deli eden optimize sorunları ve son olarak araba fizikleri sabaha kadar sayabilirim

Max payne 3 : 1 ve 2. oyunları oynarsan ne dedimi anlarsın sadece aksiyon oyunda başka hiç bir şey tok Max abimize yakışmadı

Call of dutty ghost : açıklamaya gerek yokdu sanırım

Total war roma 2: daha iyi bir oyun bekliyodum

Ac unity : bug ve benzeri bir çok sorun ayrıca hikaye baya bayattı

pes 2014 : kısaca rezalet ..............
Ne GTA IV'si ya San Andreas'tan sonra en güzel GTA oyunuydu bence. Hikayesi gerçekten çok iyiydi. Optimize sorunlarına gelirsek açıkçası sistemim iyiydi o yüzden ilk çıktığı günden beri full ayarlarda oynadım o yüzden fazla alakadar etmiyor beni. GTA IV çıktığındaki o fizik efektleri vs oyun dünyasında çığır açmıştı.

BSC Misafiri

1.6.2015 08:04:37

-1
gta 4 belki seri içinde vasat bir iz bırakmış olabilir ama kesinlikle çok çok iyi bir oyundu

BSC Misafiri

1.6.2015 08:04:33

0
Uyumadan önce izlemeyin mazallah rüyanıza girebilir.

BSC Misafiri

1.6.2015 08:04:25

+5
Prince of Persia serisini bekledim program boyunca, bu seri bu kadar çabuk mu unutuldu ya ?

Puma.XV

1.6.2015 03:06:43

+4
quote:

Orijinalden alıntı: Asisvénia Gta IV diyen arkadaslarin suratina kurekle vurup birde ustune islak sopayla vurasim geliyor. Hikayeyi anlamayan, o gercekci fiziklerle donatilmis arabalari kullanmayi beceremeyen ve puslu seni icine ceken o kanli Amerikan ruyasina sahip Liberty City'i iliklerine kadar hissedemeyen kisilerin ne haddine oluyorda kotuluyorlar ? Tamam zevkler ve renkler tartisilmaz herkesin gorusune saygi duyarim fakat sadece ''Gta IV'' yazmakla aciklama yapmamakla kendilerini rezil ediyorlar sadece onlara tek sunu sormak istiyorum; acaba bu derece muthis fiziklere sahip baska hangi acik dunya oyunu gordunuzde begenmiyorsunuz ? Sizin ictiginizin aynisindan bende istiyorum, Metacritic ortalamasi 98 olan oyundan bahsediyoruz bu arada..
bırak kardeş oyun zevki yok bunların adamın tekide gitmiş mafia 2 demiş harbi tokatlayacaksın bunları. gta iv nin o atmosferi hikayesi gerçektende çok güzeldi. yeni nesilin oyun anlayışı > grafik ha unutmadan black ops serisinden sonra call of duty kendini bozdu. gözümde değeri kalmadı.ve pes 14-15

KuvvetMira27

1.6.2015 02:58:54

-8
Gta IV : Hikayesi hiçde iyi değildi ayrıca deli eden optimize sorunları ve son olarak araba fizikleri sabaha kadar sayabilirim Max payne 3 : 1 ve 2. oyunları oynarsan ne dedimi anlarsın sadece aksiyon oyunda başka hiç bir şey tok Max abimize yakışmadı Call of dutty ghost : açıklamaya gerek yokdu sanırım Total war roma 2: daha iyi bir oyun bekliyodum Ac unity : bug ve benzeri bir çok sorun ayrıca hikaye baya bayattı pes 2014 : kısaca rezalet ..............

Fingolfin.

1.6.2015 02:40:33

0
Dragon Age 2, Origins'ten sonra tam bir rezillikti, sonradan Inqusition'la seriyi toplasalarda(ki bir ilk oyun değildir), 2. oyun rezelet devam oyunları konusunda ilk aklıma gelen oyun oldu.Resident Evil 5'te aynı şekilde seriyi rezil etme diyince direk aklıma gelenlerden açıkçası, 4'te oynanış olarak değişsede güzeldi gene ama 5 ve sonra hiç olmamış gibi davranıyorum yani o derece rezalet.Deus Ex: Invisible War'a da yorum yapılamaz heralde bu konuda zaten.Crash serisi Naughty Dog'dan çıktından sonra maalesef olmadı, Command & Conquer: Tiberium Wars o kadar rezildi ki, önce tarayıcı oyunu yaptışar güzel seriyi, sonra da çöpe attırdı maalesef.Yine Stronghold 2 kötüydü ama Stronghold 3 rezaletin son perdesiydi benim için.Mass Effect 3 tamam rezil değildi ama beni hiç tatmin etmedi, ben beğenemedim.Prince of Persia: Warrior Within, Legacy of Kain Defiance ve DMC 2'de olmamıştı, hani rezalet falan değilde, olmamıştı yani.Yine çok popüler olmayan bir düşünce olsa da ben Uncharted 3'ü pek başarılı bulamıyorum, özellikle ikinci oyunlar karşılaştırınca iyi değildi, rezil denmez ama o da olmamıştı bence.Rare, Microsoft'a geçince Perfect Dark Zero'yu batırdılar, rezaletti, Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts ise o eski tadını hiç ama hiç vermedi ya. Sanırım bu serileri devam ettirme konusunda en iyi Nintendo, adamlar her oyunda taşıyorlar bir tık ileri seriyi, tabii Metroid: Other M, Super Mario Bros. 2 ve Zelda II: The Adventure of Link gibi istisnalarda çıkabiliyor ama onlarda hani iğrenç demem, serinin efsaneliği yüzünden kötü geliyorlar.Baya örnek verdim aslında he. (Aşağıdaki 2 paragrafdan anlatmaya çalıştığım, 14 (ki onu da affetirdiler) dışında-belki Dirge of Cerberus'da eklenebilir- rezelat bir oyun çıkarmadıklarını sadece 10. oyun ve öncesi tadında olmadığı, sıradan olduklarıdır bir jrpg olarak iyi sayılabilicekleridir.Bunu 10. oyundan sonra çıkan oyunlara yorumlarımı belirtip, kısaca geçmeyi planlarken aslında çok da konuyla alakasız bir şey çıktı, aslında başlarken bu kadar oyun olduğu aklıma gelmedi, yazarken o vardı bu vardı diye uzadı, ben başladığıma pişman oldum ama silmedim de o kadar yazınca.Alakasız oldu ama neyse ne işte...Siz o kadar okuduk, zamanımız verdik de sen ne diyon la değişik dememeniz için bu uyarı koydum buraya.) Final Fantasy her ne kadar 10. oyundan sonra çıkan oyunlarında, eski oyunlarını aratsa da, ki 10 ve öncesi cidden çok ama çok ama çok iyidir, ama seri kesinlikle rezil denicek kadar düşmedi bence, 10-2'i aksiyona kaysa da, gideri olan bir oyundu, 11 zaten MMO idi, ben oynadım kısa bir süre de olsa, MMO sevmediğimden çok sarmadı, 12 oynanış olarak değişikliğe gitse de bence oldukça zevkliydi.13 ve onun halefi 13-2 ve FF13 : Lightning Returns çıtayı her ne kadar biraz daha aşağı çekselerde, yine de bir şekilde oynattırdı, hani rezelat denemez ama eski günlerinden çok uzak sayılırlar kesinlikle, bir jrpg olarak bakınca rezelat denmez ama.Yine 13 ile aynı evrende geçen Type-0 bence seriye güzel bir soluk getirdi, beğenen oldu, beğenmeyen oldu ama bence iyiydi.FF Tactics Advance, FF Tactics A2: Grimoire of the Rift ve FF 7: Revenant Wings bence oldukça başarılıydılar zaten, hayranları da gayet beğendi bunları.FF 7: Crisis Core'un da gideri vardı, FF 7: Dirge of Cerberus'un oynanışını ben pek beğenmemiştim, ki fanlarda baya ters tepki verdi ama yine de Final Fantasy oynanışı açısından bakmazsak rezil sayılmaz gibi.Final Fantasy: The 4 Heroes of Light her ne kadar orta derece olsa da, en azından Bravely Default gibi bir harika bir oyuna etkisi olduğundan çok severim, ki Bravely Default'da 10 sonrası en iyisi bence. Tabii seriden sayılır mı bilemiyeceğim. Ama heralde serinin en çok batıran oyunu 14'tür, rezillikti yani, sonradan 14'ü A Realm Reborn adı altında cidden çok güzel bir biçimde toplayıp geri getirdiler, hatta eskiden oyunu alanlara da bedava verdiler diye biliyorum, o hatalarını affetirdiler ve çok güzel bir iş çıkardılar, MMO ile arası kötü olan ben(FF 11 ve WoW dışında MMO deneyimim yoktur pek) bile severek oynadım.Final Fantasy Fables oyunları(Chocobo Tales ve Chocobo's Dungeon) ve Crystal Defenders spin-off için eh işte dedirticek oyunlar, FF Crystal Chronicles serisi de(Ring of Fates, My Life as a King, Echoes of Time, My Life as a Darklord, The Crystal Bearers) benim çok ilgimi çekmese de tutuldu.Final Fantasy Legend serisinden çıkıp, 3. oyundan sonra onun adını kullanmıyıp Saga adı üzerinden serisinden, Unlimited Saga kötüydü baya, Final Fantasy Adventure'dan çıkan Mana(Sword of Mana, Children of Mana, Dawn of Mana, Heroes of Mana, ) adıyla devam eden serinin oyunları da eh işteydi, yani hiç biri Secret of Mana olamadılar ama oynanabilir oyunlardı.Mobil oyunlarından bir Dimensions'ı deneyimledim, mobil oyuna göre gayet iyiydi.Dissidia'lar dövüş oyununa göre iyiydi, ben Smash Bros dışında dövüş oyunu sevmiyorum, o yüzden çok da bakmadım.Son Explorers'ın da batı çıkışını bekliyoruz işte.Çok fazla mobil oyun çıkarıyorlar bu dönemde, ki geneli japonya da kalıyor maalesef, onları pek deneyimleyemiyorum, batı çıkışı olsa bile pek bakmam gibi ama, Explorers ya da Type-0 gibi 3ds ya da Vita odaklı oyunlara dönseler, ki bunlar Theatrhythm gibi olmasın, daha iyi olucak.Neyse artık açıkçası bu kadar uzunca bir yazıda anlatmak istediğim 10. oyundan tarih olarak çıkmış oyunların tadı her ne kadar bozsa da, çok da kötü olmadıklarıdır.

ShadowofDeath06

1.6.2015 02:26:24

-5
Red Alert 3, Age of Empires 3, Darksiders 2, Torchlight 2 ve daha nicesi :(

TherafluForte

1.6.2015 02:22:07

+1
Stronghold Crusader sonrası - DA 2

MytHnfr

1.6.2015 02:18:55

+1
Genel olarak sizin yorumlarınıza katılıyorum fakat God of War Ascension ve Mass Effect 3 için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Mass Effect 3'ün sonu beni de tatmin etmedi ama oyun olarak kaliteliydi diye düşünüyorum aynı şekilde God of War Ascension serinin diğer oyunlarına göre sönüktü ama sonuçta dinamikleri başarılı bir şekilde işliyebilmişlerdi görüşündeyim. Benim ekleyeceğim oyunlara gelecek olursak en başta Heroes of Might & Magic 4'tür. İçerik olarak bayağı kısıtlanmıştı ve dinamikleri 3. oyunun yanından geçemez bence. Stronghold 2 - Command & Conquer 4 - FEAR 3 - Dragon Age 2'de anlam veremediğim değişikliklere giden ve seriyi rezil eden oyunlardı.

murtazakamil

1.6.2015 02:17:36

-1
Bence the Order 1886 oyunu potansiyel kült bir seriyi rezil etmiştir. Ticari kaygılarla sırf PS4'ün bir IP'si olsun diye alelacele üstünkörü çıkarttıkları o oyunla o güzelim Victoria dönemini, siyasi çekişmelerle ve karamsar atmosferle dolu o dünyayı, içine biraz zeka katılsa tadından yenmeyecek senaryoyu hiç ettiler. Ne oynanış dinamikleri, ne senaryosu, ne de oyun süresi bekleneni karşılayamadı. Ortada çok büyük bir potansiyel vardı ama kullanılamadı. Eyyy Ticari Kaygı Lobisi, buradan size sesleniyorum, düşün artık yakamızdan!

Sozinn

1.6.2015 02:10:37

-1
gta 4 diyen arkadaşlar LSD kafasını yaşıyor herhalde

bilgingenc

1.6.2015 01:50:41

+1
daha video'yu izlemedim ama benim ilk gelen oyun sacred 3 oldu. Serisini çok ama çok sevmem rağmen 3. oyunu yıllarca heycanla bekledim ve çıkan oyun REZALET ! :S

amca21

1.6.2015 01:42:33

-1
Spider-Man ve Worms serisini de konuşsaydınız keşke

esmerbuyucu

1.6.2015 01:12:06

+2
The Sims 4

Asisvénia

1.6.2015 00:42:34

+2
Gta IV diyen arkadaslarin suratina kurekle vurup birde ustune islak sopayla vurasim geliyor. Hikayeyi anlamayan, o gercekci fiziklerle donatilmis arabalari kullanmayi beceremeyen ve puslu seni icine ceken o kanli Amerikan ruyasina sahip Liberty City'i iliklerine kadar hissedemeyen kisilerin ne haddine oluyorda kotuluyorlar ? Tamam zevkler ve renkler tartisilmaz herkesin gorusune saygi duyarim fakat sadece ''Gta IV'' yazmakla aciklama yapmamakla kendilerini rezil ediyorlar sadece onlara tek sunu sormak istiyorum; acaba bu derece muthis fiziklere sahip baska hangi acik dunya oyunu gordunuzde begenmiyorsunuz ? Sizin ictiginizin aynisindan bende istiyorum, Metacritic ortalamasi 98 olan oyundan bahsediyoruz bu arada..

kav1nsky

1.6.2015 00:32:22

-5
Max Payne 3 ve GTA IV

michael01

1.6.2015 00:24:20

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Bernhard Arkadaşlar seslerin pek iyi olmadığının farkındayız. İki haftadır farklı bir yöntem deniyoruz, ama malesef büyük sorun yaşıyoruz. O nedenle BSC olarak özür dileriz.
Sohbeti hiç yayınlamamaktansa bu şekilde yayınlamanın daha iyi olacağını düşündük.
(Alkan)
Abi tamam sıkıntı olur ama daha 1-2 ay önceki videolarda da bazen böyle sıkıntılar oluyordu.BSC-DH olarak bu sıkıntıları artık aşmanız gerek.İçerik ne kadar güzel olursa olsun bir süre sonra insanı rahatsız ediyor.Ya BSC de ya DH de tam hatırlamıyorum.Direk videoda ses sıkıntı var diye yazınca benim izleyesim kaçıyor o videoyu.Umarım en kısa sürede sıkıntıları aşarsınız.Sizin emeğinizin boşa gitmesine üzülüyorum sadece :(

freshmind

1.6.2015 00:21:59

+1
Yeni tape sızmış sandım ... Farklı sekmedeydim. Neyse ki Talha çıktı da rahatladım. Yeni mikrofonunuz hayırlı olsun.

07kubi07

1.6.2015 00:15:11

-7
gta 4 .nfs shift. + mafia 2 + command and conqruer generals ( 1 tank 5 askerle 1 saat savaşmasindan sonra iki taraftanda zayiat olmadigini gorunce oyunu silmistim)

Erme7G

1.6.2015 00:03:35

+1
Ya benim için seriyi rezil oyun need for speed pro street'ti. Ama her NFS duyurlduğunda gene heyecanlanıyorum çünlü başka arcade yarış oyunu yok PC açısından varsa da gerçek arabalar değilde hayali arabalar üzerinden ve ben bir araba hayranı olarak gerçek arabalrı tercih ediyorum. Siz söyleyin biliyorsanız başka oyun var PC'de arcade yarış oyunu, forza çıktı XONE'a ama PC'ye yok yani insanların NFS'ye heycanlanması oldukça doğal çünkü tek umut o, o olmazsa başka oyunumuz yok maalesef.

ilgazarda

31.5.2015 23:49:48

+2
Oyun Muhabbeti serisini seviyorum ama her videoda en az bir kişinin sesinde sorun oluyor kaç zamandır çözüm bulamadınız, umarım bir sonraki videoda düzelir.

luganoguz

31.5.2015 23:38:29

-4
%100 katılıyorum en kötü GTA oyunu

GATIRCAN

31.5.2015 23:26:38

0
alone in the dark serisini daha önce hiç oynamamıştım. AitD5 çıkınca oynadıydım, kontrolleri başta çıldırtsada oyun çok hoşuma gitmişti. öncelerden birşeyleri birleştirip yeni eşya üretebileceğin pek oyun yoktu. mesela mermiye benzin sürüyodun yanan mermi oluyordu. spreye çakmak yaklaştırıyordun alev makinası niyetine kullanıyordun falan bu özelliğini çok sevmiştim

BÖCCÜK ♂

31.5.2015 23:17:56

-8
GTA IV

people66

31.5.2015 23:17:22

+1
abi bir tane harici ses kaydedici kullanamazmıydınız_?_

muhammed.12devadam

31.5.2015 23:16:47

-14
Bence Mafia 2 de var

söny

31.5.2015 23:15:12

+11
Donanimhaber ve bolumsonucanavari olarak neden israrla sorunlu media playerlar kullaniyorsunuz? Html5 secenegi vardi onuda kaldirdiniz macbook kullaniyorum ve flash icerik konusunda cogunlukla sikinti yasiyorum gerci sizin her platformunuzda sikinti yasiyorum.Bu israrlariniz nedeni nedir merak etmiyor degilim

Suprémacy

31.5.2015 23:14:50

0
Örn. NFS Pro Street NFS Undercover ve devamındakiler ... kısacası most wanted'dan sonrası ağır çöp.

ardaq

31.5.2015 22:53:52

-9
neden rezil diyorsunuz? onun arkasında emek var, millet karnını doyuruyor siz çıkmış rezillik diyorsunuz. biri emeğinize böle saygısızlık etse hoşunuza gider mi?

MLGoyunTR

31.5.2015 22:53:39

-1
assasin greed yoksa ayıp olur varmı assasinimiz :D

KarapathiaN

31.5.2015 22:49:09

0
Video nedense bende açılmıyor?? Edit: Çözünürlük değiştirince açıldı.

Bernhard

31.5.2015 22:45:52

+2
Arkadaşlar seslerin pek iyi olmadığının farkındayız. İki haftadır farklı bir yöntem deniyoruz, ama malesef büyük sorun yaşıyoruz. O nedenle BSC olarak özür dileriz. Sohbeti hiç yayınlamamaktansa bu şekilde yayınlamanın daha iyi olacağını düşündük. (Alkan)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD