Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Grand Theft Auto V - İlk İzlenim

17 Eylül 2013 Gökhan Yılmaz 77 İzlenme Sayısı: 52303 Video süresi: 27:46 İlk İzlenim
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

GTA V'in ayrıntılı video incelemesinden önce hemen çıkış gününde oynayarak BSC ekibi olarak ilk izlenimlerimizi sunuyoruz.

Grand Theft Auto V Action Rockstar PS3 Xbox 360 PC GTA 5 İlk izlenim video inceleme inceleme gta5 gtav gta v
PES 2014 - Lansman Röportajı MMO Canavarı - Bölüm 6
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

fero01

22.9.2013 20:27:43

0
neden caddeler bomboş??????

l053r

22.9.2013 14:26:49

0
Şu oyun için sırf konsol almayı düşünüyorum.

BSC Misafiri

21.9.2013 14:10:08

0
farkeden oldu mu bilmiyorum ama franklin de teknenin kaçırılma işinde galiba :D çünkü çocuk frankline sen de oradaki adamlardan değil miydin diye soruyor :D

nickelangelo

20.9.2013 19:53:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: karakus367 bende almayı düsünüyorum ama acayip pahalı, Türkiyede en uygun fiyat nerde acaba var mı bilen
istanbul bakırköydeki mekanlarda

BSC Misafiri

20.9.2013 13:05:36

0
benim oyunda anti-alliasing göze çok batıyor sizde daha iyi olmuş yumuşak görünüyor ayarları nasıl yaptınız ?

publiclocalhost

19.9.2013 18:53:29

-1
Güzel ön inceleme olmuş. PC için bekliyoruz ;) Ersin Kılıç kardeş, sen Kurtlar Vadisi Pusu'daki KGT timinde yer alan TALHA'ya çok benziyorsun (hem tip hem de ses tonu ile) daha önce söyleyen oldu mu ? :)

ilkermurat

19.9.2013 17:31:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: leo

Arkadaslar, hepinizi Midnight Club LA'e davet ediyorum. Rockstar'in simulasyon ve arcade surusu mukemmel sekilde harmanlamis oldugu oyun [:'(] Bosverin GTAV'i. Gelin MC:LA oynayalim beraber
hocam midnight club ta muhteşem oyundur bu nesildeki en iyi yarış oyunlarından biridir bana göre Gta 5 teki sürüşle ilgili sorunlara Rockstar sessiz kalmayacaktır alternatif bir sürüş seçeneği oyunculara sunulmasa bile güncellemelerle sürüş daha kaliteli bir hale gelecektir diye düşünüyorum hasar konusunda malesef Rockstarın bişey yapacağına inanmıyorum keşke yapabilseler

leo

19.9.2013 16:31:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilkermurat

hocam simulasyon surusun kiymetini en cok bilen insanlarin basinda geliyorsun ama bu oyundaki surusu begenmene gercekten cok sasirdim yukardaki arkadaslarin oyunu kotulemek gibi bi amaci yok bence bende suruslerden memnun degilim bu kadar detayli bir ve guzel bir oyunun arcade yerine simulasyonvari bir surus hakettigini dusunuyorum pekcok seyden odun verilebilirdi ama odun verilecek sey asla surus olmamaliydi cunku bu oyun efsane bir oyun serisinin son halkasi oyunda simulasyonvari bir surus olsa benden daha cok sevecegine suphem yok
Arkadaslar, hepinizi Midnight Club LA'e davet ediyorum. Rockstar'in simulasyon ve arcade surusu mukemmel sekilde harmanlamis oldugu oyun Bosverin GTAV'i. Gelin MC:LA oynayalim beraber

leo

19.9.2013 16:21:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Berkay Bekir Köse Araba takla atınca arabanın altındaki detay oyunu almam için bile yeterli bir sebep :D
Armudun sapi uzumun copu diyosun yani

dark dragon

19.9.2013 15:43:16

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BlackBeasT Oyun zaten PCye gelicek beğenmeme değil, 9 yılı bırakan konsolada Görsele abanalım derken fizik ve npc yok şehirde...Siz başdan 720p/20-30fps ayarında oynayın, R* yapmazsa PCde modlar ile Aracına göre gerekli hız ve fizik ayarı verir...los Sontosu NPCye boğarız...1080p/60fps AA ve sweetFX ilede görseli kaliteyi katladınmı...Konsolda oynadığın için senin tadın kaçacak sonrada bu olacakları bildiğin için oyunu beğenmeyenler PC kullanıcıları diyerek kendini kandır. http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-GTA_Vin_PC_Surumu_Rockstarin_Uygulamasinda-41685.htm
sıranızı bekleyin hele konsol oyuncularo bir kaç kez bitirsin multi'yi de sömürsün seneye npc'lerle oynarsınız, nasılza ps4'e gelir daha gelişmiş şekilde bir de öyle oynarız

BSC Misafiri

19.9.2013 14:27:52

0
1080p de video nasıl kasar ya ?(VİDEO DİYORUM) Tamam bilgisayar dandik ama youtube'da böyle bi problem yaşamıyorum. Şu video oynatıcınızdan kurtulun gözünüzü seveyim.

Aaron Paul

19.9.2013 02:24:19

0
Talha = Trevor... Gökhan = Franklin... Ersin = Michael... Şeklinde yapacaklar bence, incelemeyi...

BlackBeasT

19.9.2013 00:46:06

+1
Oyun zaten PCye gelicek beğenmeme değil, 9 yılı bırakan konsolada Görsele abanalım derken fizik ve npc yok şehirde...Siz başdan 720p/20-30fps ayarında oynayın, R* yapmazsa PCde modlar ile Aracına göre gerekli hız ve fizik ayarı verir...los Sontosu NPCye boğarız...1080p/60fps AA ve sweetFX ilede görseli kaliteyi katladınmı...Konsolda oynadığın için senin tadın kaçacak sonrada bu olacakları bildiğin için oyunu beğenmeyenler PC kullanıcıları diyerek kendini kandır. http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-GTA_Vin_PC_Surumu_Rockstarin_Uygulamasinda-41685.htm

mambrin

18.9.2013 21:56:09

0
baba video incelemeyi de 3 kişi yaparsanız seviniriz. hepinizin sesini duymak farklı yorumlar dinlemek güzel :) ayrı bi çekiciliği oluyor sanki muhabbete biz de katılmışız gibi..

BSC Misafiri

18.9.2013 21:50:04

0
Herkesin beklediği bir oyunu ancak bu kadar kötü tanıtabilirdiniz.Bir oturuşta video mu hazırlanır? Oyunun çıktığı sabah aldım bende,göstericek o kadar şey var ki saatler alır

BSC Misafiri

18.9.2013 21:16:38

-4
Oyun 4 - 4 lük resmen beğenmeyenler ya pc'ci Yada oyuna yaşı tuttmayanlar. Geçin bunları

1OOOOOO

18.9.2013 18:42:04

+2
sanki insan sayısı az gibi şehirde falan

ilkermurat

18.9.2013 15:14:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

Oyunu oynadınız mı?
hocam simulasyon surusun kiymetini en cok bilen insanlarin basinda geliyorsun ama bu oyundaki surusu begenmene gercekten cok sasirdim yukardaki arkadaslarin oyunu kotulemek gibi bi amaci yok bence bende suruslerden memnun degilim bu kadar detayli bir ve guzel bir oyunun arcade yerine simulasyonvari bir surus hakettigini dusunuyorum pekcok seyden odun verilebilirdi ama odun verilecek sey asla surus olmamaliydi cunku bu oyun efsane bir oyun serisinin son halkasi oyunda simulasyonvari bir surus olsa benden daha cok sevecegine suphem yok

GT_55

18.9.2013 14:54:11

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman

Biz simülasyon sürüşü koysunlar demiyoruz. GTA 4'de mükemmel çalışan araç fiziğini geri getirsinler, arcade türü sürüş ile çocuk oyununa çevirmesinler istiyoruz. Biraz düzgün okuyun lütfen..
Oyunu oynadınız mı?

Sanctorum

18.9.2013 14:16:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Araç fiziklerini eleştirenlerin şu videoyu izlemesini tavsiye ediyorum.Bende kullandım bu buggy aracını.Fizikleri gayet yerindeydi. Tabi ki ,eleştirilecek yönleri vardır.Misal exotic araçların sert dönüşleri, onu da yukarda arkadaş bahsetmiş, analog çubuklara az dokunman, ayar vermen gerekli..Birden sert dokununca, aracın içindeki karakterden de görüyorsun zaten,direksyona sert bir şekilde çevrdiğini görüyorsun, bu yüzden de araç hızlı sağa sola dönüşler yapıyor.Bir diğer eleştiri ise aracın ağırlığını hissettirmesi, buna katılırım.Bu konuda biraz daha iyi olabilirdi.Kocaman, bir harita ve her türlü aktiviteyi yapabildiğimiz, açık dünya geniş bir oyun.Eski nesil konsollarında yaşını ele alırsak, bu gibi eksileri normal karşılamak lazım.Sırf pc'ye çıkmıyor diye (ki %100 çıkacak) yerin dibine sokmaya gerek yok oyunu.
cani franklin ezdi hayvancağızı bu arada sana katılıyorum oyun pcye yuzde yuz cıkar ne bu hısım anlamadım

BSC Misafiri

18.9.2013 13:32:18

-4
Araba sürüşlerine academi. Bildiğin simülasyon olmuş. Bencede harika olmuş. Gidin NFS arcade araba yarışı oynayın. takmış millet bir araba fiziğine gidin kendiniz yapin.

Teslaman

18.9.2013 12:50:55

+4
quote:

Orijinalden alıntı: tunc-rıdvan Araç kullanması gayet eğlenceli.Siz simülasyon gibi sürüşleri olsun diyorsunuz diye Rockstar'ın sürüşü değiştirecek hali yok
Biz simülasyon sürüşü koysunlar demiyoruz. GTA 4'de mükemmel çalışan araç fiziğini geri getirsinler, arcade türü sürüş ile çocuk oyununa çevirmesinler istiyoruz. Biraz düzgün okuyun lütfen..

tunc-rıdvan

18.9.2013 12:39:50

-5
Araç kullanması gayet eğlenceli.Siz simülasyon gibi sürüşleri olsun diyorsunuz diye Rockstar'ın sürüşü değiştirecek hali yok

PC WORKS

18.9.2013 12:32:38

0
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca. Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba. Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman. Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
cep telefonunda oynuyormuş hissi veriyor. kesinlikle doğru anlatmışsın araba kontrolleri dahada kötüleşmiş ben iyileşme bekliyordum

BSC Misafiri

18.9.2013 11:52:41

+1
grafikler iyi değil gerçekten ama bu boyutta bir haritaya daha fazlası beklenemezdi.

-gg-

18.9.2013 10:34:17

0
Çok matrak olmuş inceleme teşekkürler

GT_55

18.9.2013 10:12:36

-3
Araç fiziklerini eleştirenlerin şu videoyu izlemesini tavsiye ediyorum.Bende kullandım bu buggy aracını.Fizikleri gayet yerindeydi. Tabi ki ,eleştirilecek yönleri vardır.Misal exotic araçların sert dönüşleri, onu da yukarda arkadaş bahsetmiş, analog çubuklara az dokunman, ayar vermen gerekli..Birden sert dokununca, aracın içindeki karakterden de görüyorsun zaten,direksyona sert bir şekilde çevrdiğini görüyorsun, bu yüzden de araç hızlı sağa sola dönüşler yapıyor.Bir diğer eleştiri ise aracın ağırlığını hissettirmesi, buna katılırım.Bu konuda biraz daha iyi olabilirdi.Kocaman, bir harita ve her türlü aktiviteyi yapabildiğimiz, açık dünya geniş bir oyun.Eski nesil konsollarında yaşını ele alırsak, bu gibi eksileri normal karşılamak lazım.Sırf pc'ye çıkmıyor diye (ki %100 çıkacak) yerin dibine sokmaya gerek yok oyunu.

_Dolores O'Riordan_

18.9.2013 09:07:51

-1
kim ne derse desin sürüş dinamiği kendi açımdan söylüyorum çok iyi gta 4 de ki gibi arabayı komple durdurup dönme gibi bir şey söz konusu değil iyiki böyle yapmışlar yoksa vasat bir durum olurdu gta 4 de ki arablar sürüş hissiyatini bilemem ama dönüşleri berbat

BSC Misafiri

18.9.2013 08:27:25

+2
yarın saatlik videoyu abartıyorsam adam değilim 5 saate izledim şu videoyu youtubeye yükleseniz

KortX

18.9.2013 05:47:29

-1
Açıkçası hasar değil de çarpmadan sonraki fırlama şekilleri bile saçma geldi GTA San Andreas'taki gibi olmuş sanki. Araç bir yere çarpıyo havada bin takla atıyor.

MadGameR

18.9.2013 04:30:05

+3
Herkese merhaba.Oyunu bir GTA hayranı olarak sizler gibi uzun süredir sabırsızlıkla bekledim ve artık resmi olarak oynandığı için çok mutluyum lakin sürüş dinamikleri ve araç hasarı bende biraz hüsran yarattı. şöyle ki ; GTA 4 te senaryo zayıftı ama araç hasarları ve sürüşü için bile saatlerce aracın orasını burasını ezerek zevk aldığım zamanlar bile olmuştu. oysa GTA 5 te iki araç birbirleriyle çarpıştığında çok az hasar alıyor (hatta bazen sadece farlar patlıyor ve boyalar dökülüyor)..evet hasarı çok iyi aldığı noktalarda var örneğin tren vb ağır araçlarla çarpıştığında çok güzel hasarlar alıyor ne yazık ki yetmiyor :( senaryo olarak GTA5 süper , grafik olarakta eskimiş xbox360 ve ps3 te bile harika diyebilirim(Pc ye çıkarsa inşallah çok daha güzel olacaktır eminim) .Ahhh be rockstar keşke bu güzel senaryo ve görselleri muazzam olan GTA5 i , araç hasarı ve sürüş dinamiği harika ve bi okadar gerçekçi olan GTA 4 ile birleştirseydin :( ama ümidimi kaybetmedim inşallah pc ye çıktığında bunlar düzeltilir ve oyunu yıllarca oynarım.görüşlerimi yazdım arkadaşlar arcade sürüşü ben pek yakıştıramadım GTA 5 e yakıştıranlar buyursun bassın eksileri

NECO ksk

18.9.2013 04:01:34

0
suyun dibine nasıl dalıcaz ne yaptımsa olmadı oyun çok harika olmuş,böylesine geniş bir oyunda bu grafikler inanılmaz

magrofon

18.9.2013 03:26:31

+5
ulan bu oyun gta 4 gibi pcde kasarsa rockstar a yazıklar olsun diyorum..

arbforce1

18.9.2013 02:29:42

+1
quote:

Orijinalden alıntı: smalsrol Bence GTA 5 overrated oldu biraz. Sürüş dinamikleri hakikaten çok kötü.
Diğer siteleri pek takmıyorum ama çok güvendigim bi site olan ign nin bile 10/10 vermesi, ign ye olan güvenimi bitirdi. Kesinlikle overrated, bu sitelerdeki incelemecilerin hepsi arcade bağımlısı mıdır nedir çözemedim.

smalsrol

18.9.2013 02:12:13

+3
Bence GTA 5 overrated oldu biraz. Sürüş dinamikleri hakikaten çok kötü.

alito

18.9.2013 01:55:18

+2
Oyun akıyor, bayıldım

Ahayri

18.9.2013 01:54:24

+1
quote:

Orijinalden alıntı: ilkermurat surus dinamiklerini acil duzeltmeli rockstar

gercekcilik diye gangsterlere seslendirme yaptir

oyunun en onemli unsuru arac kullaniminda arcade in dibine vur

bu ne perhiz bu ne lahana tursusu
Kesinlikle katılıyorum. Arcade'in dibine vurmuşlar araç sürüşünde. Bu dinamiği sevenler ya GTA 4 'ü oynamamış yada Arcade severlerdir.

mrtdl55

18.9.2013 01:53:30

-1
rockstar yine pc oyuncularına çamur yaptı!

arbforce1

18.9.2013 01:29:58

+5
quote:

Orijinalden alıntı: Ahayri GTA 4 araç sürüşünün eleştirildiğini ben hiç görmedim ? GTA 5 'in araç sürüşünü nasıl beğenirsiniz arkadaş anlayamıyorum ya. Resmen Saints Row terk ya sürüş.
Aynen kardeş ya, hala bi de devrim diyenler var bu saçmalığa

Ahayri

18.9.2013 01:26:53

+6
GTA 4 araç sürüşünün eleştirildiğini ben hiç görmedim ? GTA 5 'in araç sürüşünü nasıl beğenirsiniz arkadaş anlayamıyorum ya. Resmen Saints Row terk ya sürüş.

CopyAndMony

18.9.2013 01:25:49

-4
quote:

Orijinalden alıntı: arbforce1

Yazdıklarımdan bunu çıkarabildiysen git arcade flash araba yarışı oyna valla! Yorum yapmaman da herkes için en hayırlısı olur, teşekkür ederiz.

ogkasa

18.9.2013 01:16:55

+3
Bir pc kullanıcısı olarak Bi yandan sevindim Bi yandan üzüldüm. Üzüldüğüm kısım oyunun dinamikleri. Nerdeyse oyunun %60ında araba kullanıyoruz ve en kusursuz olması gereken konu bu iken, bu konuda benim açımdan çuvallamaları beni uzdu. Gta 4teki gibi araç fizikleri olsa tadından yenmezdi doğrusu böyle zengin içerikler varken. Sevindiğim kısım ise pc ye çıkmasını çok istiyordum ama artık o kadarda istekli değilim çıkmasına. Gta 4e dahada ısındım diyebilirim şuan.

arbforce1

18.9.2013 01:14:38

+2
quote:

Orijinalden alıntı: CopyAndMony

BAK BAKAYIM "GTA IV" diye mi yaziyor oyunda yoksa "GTA V" diye yaziyor oyunda ? Yenilik olmayacakda ne olacak acaba ,Saints Row gibi süsleyip süsleyip önünemi koyacaklari ? herkez baska telden caliyor sen baska telden caliyorsun. ondan sonra atarlanirlar araba dinamiklerine yeni biseyler eklemediler diye. hemen alacagina incelemeleri bekleseydin camur atacagina. daha yorum yapmicam gta haberlerine.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Yazdıklarımdan bunu çıkarabildiysen git arcade flash araba yarışı oyna valla! Yorum yapmaman da herkes için en hayırlısı olur, teşekkür ederiz.

CopyAndMony

18.9.2013 01:03:57

-5
quote:

Orijinalden alıntı: arbforce1 Yeni şeyler ekledik diye varolan güzellkilerin için etmek mi lazım??? Sen oyunu ilk fragman çıktığından beri büyük bir heyecanla bekle, sonra koşarak almaya git ve gta 4 ten aldığın tadı bile alama. Hızları dışında çok fark varmış gibi bütün araçları deneyin diye millete artistik yapıyosun ama kepçeye bile binmemişsin galiba.
BAK BAKAYIM "GTA IV" diye mi yaziyor oyunda yoksa "GTA V" diye yaziyor oyunda ? Yenilik olmayacakda ne olacak acaba ,Saints Row gibi süsleyip süsleyip önünemi koyacaklari ? herkez baska telden caliyor sen baska telden caliyorsun. ondan sonra atarlanirlar araba dinamiklerine yeni biseyler eklemediler diye. hemen alacagina incelemeleri bekleseydin camur atacagina. daha yorum yapmicam gta haberlerine.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

arbforce1

18.9.2013 00:53:50

+2
quote:

Orijinalden alıntı: CopyAndMony

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
yok yok bundan sonra gta haberlerine bakmak yok millet ucmus, en azindan yorum yapmam gülerim. kimisi yok pc cikmamis diye oyunu ezik diyor. yok eski oyunlar ile karsilastiriyor diyeri gelmis oyunda neden ARABANIN BENZINI bitmiyor diyor. diyeride KEBCE-DOZER????? sanki oyunda bundan baska seyler, birseyler yokmuydu.
Yeni şeyler ekledik diye varolan güzellkilerin için etmek mi lazım??? Sen oyunu ilk fragman çıktığından beri büyük bir heyecanla bekle, sonra koşarak almaya git ve gta 4 ten aldığın tadı bile alama. Hızları dışında çok fark varmış gibi bütün araçları deneyin diye millete artistik yapıyosun ama kepçeye bile binmemişsin galiba.

stun

18.9.2013 00:51:23

-1
oyun harika.. gerçekten çok çok iyi.. tek hatası auto aim i kapatamıyorsunuz... rdr de kapıyorduk ama bunda zorlaştırılıyor ama yinede etkılı ,oyun her yönüyle gerçekten muazzam

erdem1272

18.9.2013 00:49:56

0
karakus367 en uygun fiyat psn de kardeşlik yapıp 2 kişi alıcaksın 75 tl ye gelio :D

Dark_Passenger47

18.9.2013 00:44:03

+2
bende almayı düsünüyorum ama acayip pahalı, Türkiyede en uygun fiyat nerde acaba var mı bilen

smalsrol

18.9.2013 00:42:11

+1
Karakterler arası geçişlerden sonra diğer karakterlerin normal hayatlarına geri döndüğünü söylediniz fakat iki karakter de bıraktıgınız noktada çakılıp kaldı.

BSC Misafiri

18.9.2013 00:40:12

+1
kaç adet inceleme olacak :D

BSC Misafiri

18.9.2013 00:40:06

-1
youtube daki videoyu izliyorum o bitince buna başlayacağım ama o videodaki 5-6. dakikalarda arkanızı dönünce spor araba ve polis arabası falan kayboldu ya :P

BSC Misafiri

18.9.2013 00:40:02

0
Düşük kalitede video bulunamadı diyor.İnternet hızım düşük olduğu için sadece düşükte izleyebiliyorum.Lütfen sorunu düzeltin.

BSC Misafiri

18.9.2013 00:40:00

+1
Pc ye çıkması için çıldırıyorum !!

BSC Misafiri

18.9.2013 00:39:53

0
Arkadaş 8 yıllık konsol ne bekliyorsunuz,PC,PS4 ve X1'e çıktığında elbetteki oyun daha iyi görünecektir daha fazla insan olacaktır.Bence şuanlık çok şey bekliyorsunuz.Oyun çok iyi GTA IV'teki sürüş dinamikleri çok ama çok gerçekçiydi.Ve buda 150'ye bastığımızda direk toslamamıza sebep oluyordu.Bence oyun dört dörtlük.Çamur atmayın şu oyuna!!

RealArek

18.9.2013 00:38:20

-2
Video çok güzel olmuş bazıları yine aşaya gta böle kötü falan yazmış yine madem oynamıycaksınız yazmayın oyun her yönüyle çok güzel.

Teslaman

18.9.2013 00:37:03

-2
quote:

Orijinalden alıntı: firlama777

Oyunu oynamadığın ne kadada belli öyle internetten 3-5 video izleyerek burda böle ahkam kesemezsin. Araç sürüş dinamiğine gelelim gta 4 kadar olmasada dinamikler çok yerinde olmuş exotic carslar biraz basite kaçmış o yönde haklı olabilirsin ama diğer araçların gta 4 den farkı yok bide burda izlediğin videolardaki insanların oynasıyına bağlı dikkat ettim çoğu insan game paddeki tuşlara klavyedeki gibi sağ sol yaparak yön veriyor halbuki joysticle direksiyon kullanır gibi yön verseler araçlara gerçek sürüş dinamiğini ozaman görürsün istersen video bile çekerim bunun için. Hasar konusuna gelirsek gta 4 den bile iyi hale gelmiş hasar tam yerinde olmuş ne çok abartı nede çok az hatta bugün oynarken ki bir anımı anlatayım size ağır harfiyat kamyonuyla tren yolundan geçerken malum görmedim treni önünde kaldım tren çarpmasıyla o kamyon yamuldu takla attı ve en son benzin sızdırıyordu artık düşünün siz gerisini ne kadar gerçekciydi videosunu çekseydim anlardınız hasardaki gerçekçiliği herneyse oyunu oynayınca zamanla hak verirsin umarım. Şehirde insan yok demişsin emin ol gta 4 den bile daha çok insanlar var şehirde yürüyen, bisiklet süren koşan, spor yapan, köpek dolaştıran, gazete okuyan ve sayamadığım yüzlercesi öle köşelerde 3-5 tanede değil komple şehirin her yerine dağılmış vaziyette hatta bazen yayaları bile ezmek durumunda kalıyorsunuz okadar çoklar yani :) Trafik durumuna gelirsek hiç bir gta oyununda göremiyeceğiniz kadar trafik var oyunda sanki binlerce araç hiç durmaksızın yolculuk ediyor gibi şehir merkezleri, taşralar, köyler, otobanlar trafik ve insan kaynıyor gerçekliği muazzam derecede yansıtmışlar dahası şamda kayısı diyip sözümü bitiriyorum son söz olarak da bu oyuna bu kadar laf ediyorsan gta 4 oynamaya devam et dostum..
Ortada bir oyun var ve beğenmediğim şeyleri yazdım. Bunun ahkâm kesmek ile ne ilgisi var anlamış değilim.. Yazdıklarımın hepsi benim gördüğüm şeyler. Zaten çoğu GTA 5 oyuncusu çok şikayet etmiş bu tip şeylerden dolayı. Özellikle araç fizikleri ve hasar görselleri ile alakâlı bayağı bir yakınma var. İnternetten araştırabilirsin.

CopyAndMony

18.9.2013 00:33:07

+2
quote:

Orijinalden alıntı: arbforce1 Aynen katılıyorum. Araç kullanırken sürekli Saints Row oynuyormuş hissine kapılıyorum. Çok çabuk hızlanıyor, çok rahat duruyor, dönüşlerde hiç savrulmuyor. Oyunun atmosferi de cidden olmamış. Başladığımda alışmak için sürekli parlaklık ayarıyla oynadım, hala gta 4 deki atmosferi yakalayamadım. Kepçe-dozer gibi bi aletle son hızda, binek bi araca çarptım. Kepçede sıfır hasar, çarptığım araç patladı. Yine Saints Row hissi, araçların ön farlarını patlatmak için bile uçurumdan filan yuvarlamak gerekiyor bazen.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
yok yok bundan sonra gta haberlerine bakmak yok millet ucmus, en azindan yorum yapmam gülerim. kimisi yok pc cikmamis diye oyunu ezik diyor. yok eski oyunlar ile karsilastiriyor diyeri gelmis oyunda neden ARABANIN BENZINI bitmiyor diyor. diyeride KEBCE-DOZER????? sanki oyunda bundan baska seyler, birseyler yokmuydu.

ilkermurat

18.9.2013 00:29:02

-3
surus dinamiklerini acil duzeltmeli rockstar gercekcilik diye gangsterlere seslendirme yaptir oyunun en onemli unsuru arac kullaniminda arcade in dibine vur bu ne perhiz bu ne lahana tursusu

ribatturan

18.9.2013 00:28:00

+7
haritası küçük diyenlere bu video kapak olsun.

3DneBandim

18.9.2013 00:21:54

0
Biraz aksiypna kaçmışsanki bu sefer max payne ye benzemiş Herneyse gta Gta dır en yakın zamanda oynyacağım.

oldboy83tr

18.9.2013 00:21:22

+1
Öyle bir işlemişler ki içinize bu konsoldan bu kadar grafik normal diye diye artık şu oyunda grafikten bari bahsetmeyin diyebiliyorsunuz.Niye ilk gameplay videosu çıktığında çoğunuz atlamıştı grafikler süper diye.Elbetteki oynanabilirlik olduğu kadar grafiklerde iyi seviyeye getirilmesi gerekiyor.

arbforce1

18.9.2013 00:15:25

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca. Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba. Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman. Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
Aynen katılıyorum. Araç kullanırken sürekli Saints Row oynuyormuş hissine kapılıyorum. Çok çabuk hızlanıyor, çok rahat duruyor, dönüşlerde hiç savrulmuyor. Oyunun atmosferi de cidden olmamış. Başladığımda alışmak için sürekli parlaklık ayarıyla oynadım, hala gta 4 deki atmosferi yakalayamadım. Kepçe-dozer gibi bi aletle son hızda, binek bi araca çarptım. Kepçede sıfır hasar, çarptığım araç patladı. Yine Saints Row hissi, araçların ön farlarını patlatmak için bile uçurumdan filan yuvarlamak gerekiyor bazen.

firlama777

18.9.2013 00:09:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca.

Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba.

Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman.

Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
Oyunu oynamadığın ne kadada belli öyle internetten 3-5 video izleyerek burda böle ahkam kesemezsin. Araç sürüş dinamiğine gelelim gta 4 kadar olmasada dinamikler çok yerinde olmuş exotic carslar biraz basite kaçmış o yönde haklı olabilirsin ama diğer araçların gta 4 den farkı yok bide burda izlediğin videolardaki insanların oynasıyına bağlı dikkat ettim çoğu insan game paddeki tuşlara klavyedeki gibi sağ sol yaparak yön veriyor halbuki joysticle direksiyon kullanır gibi yön verseler araçlara gerçek sürüş dinamiğini ozaman görürsün istersen video bile çekerim bunun için. Hasar konusuna gelirsek gta 4 den bile iyi hale gelmiş hasar tam yerinde olmuş ne çok abartı nede çok az hatta bugün oynarken ki bir anımı anlatayım size ağır harfiyat kamyonuyla tren yolundan geçerken malum görmedim treni önünde kaldım tren çarpmasıyla o kamyon yamuldu takla attı ve en son benzin sızdırıyordu artık düşünün siz gerisini ne kadar gerçekciydi videosunu çekseydim anlardınız hasardaki gerçekçiliği herneyse oyunu oynayınca zamanla hak verirsin umarım. Şehirde insan yok demişsin emin ol gta 4 den bile daha çok insanlar var şehirde yürüyen, bisiklet süren koşan, spor yapan, köpek dolaştıran, gazete okuyan ve sayamadığım yüzlercesi öle köşelerde 3-5 tanede değil komple şehirin her yerine dağılmış vaziyette hatta bazen yayaları bile ezmek durumunda kalıyorsunuz okadar çoklar yani :) Trafik durumuna gelirsek hiç bir gta oyununda göremiyeceğiniz kadar trafik var oyunda sanki binlerce araç hiç durmaksızın yolculuk ediyor gibi şehir merkezleri, taşralar, köyler, otobanlar trafik ve insan kaynıyor gerçekliği muazzam derecede yansıtmışlar dahası şamda kayısı diyip sözümü bitiriyorum son söz olarak da bu oyuna bu kadar laf ediyorsan gta 4 oynamaya devam et dostum..

StativeDread

18.9.2013 00:02:39

+2
BSC bu oyuna 10/10 üzerinden vermesse yuh diyorum. GTA IV'e 10/10 vermişlerdi çünkü.

Aaron Paul

18.9.2013 00:02:19

+1
'' Eski Nesilin '' Max. gücüyle ortaya bunu çıkarabilmişler. Bence gayet iyi. Bu oyun da '' Grafik '' kavramından sıyrılın bir zahmet. Zaten; Last of us, Gta V, Beyond... gibi yapımlar hala '' Eski Nesil '' de ki potansiyeli gözler önüne seriyor.

iamburak

17.9.2013 23:49:01

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca.

Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba.

Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman.

Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
Şu araç sürüş dinamikleri, hasar alma ve hayalet şehirde dolaşma hissine kesinlikle katılıyorum.

CopyAndMony

17.9.2013 23:47:07

+2
10 puan vermeseniz oyuna atarlanirim sizlere sayin BSC editörleri GGRRRrrrr!!!! <00°°-_-°°00> xD Her Aracin farkli sürüs hissiyati var önce bir hepsini deneyin de ondan sonra yapin kriterlerinizi, hizli araba süremiyorsaniz biraz yavas araba secin bu kadar basit.

darkerdi

17.9.2013 23:39:07

+5
oyun çok eğlenceli gözüküyo.

MiyopBey

17.9.2013 23:36:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca.

Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba.

Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman.

Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
Allah gözünü doyursun hocam :)

MiyopBey

17.9.2013 23:33:42

0
İncelmeden daha güzel olmuş valla

Berkay Bekir Köse

17.9.2013 23:33:30

0
Araba takla atınca arabanın altındaki detay oyunu almam için bile yeterli bir sebep :D

DeepImpact.

17.9.2013 23:30:15

-13
Desene cod bu senede rekor üstüne rekor kıracak Gta V adına üzüldüm

Tall Man

17.9.2013 23:29:35

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Teslaman Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca. Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba. Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman. Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.
8 yıllık konsollardan bahsediyoruz . Elbet araç fiziğinde , şehirdeki insan sayısında düşüş olacaktır..

Teslaman

17.9.2013 23:12:59

-6
Öncelikle araç sürüşü GTA 4'e göre çok kötü, burada size kesinlikle katılmıyorum. Arabalar kalas gibi. Sürüş hissi sıfır. Zaten bir çok kişi bundan şikayet ediyor. Koskoca haritada bu kadar dandik sürüş dinamiğiyle dolaşmak hiç zevk vermiyor. Siz büyük ihtimal GTA 4'ü çok önceleri oynamışsınız ve oradaki mükemmel sürüş dinamiklerini unutmuşsunuz. Kaldı ki kullandığınız polis aracını bile durdururken lap diye durdu ve kalkarken de direk kalktı. GTA 4'te araç dinamiklerinden şikayet edenler, arcade türü sürüşe alışıp oynamayı beceremeyenler. Çünkü araç ağırlığı yüzünden belli hızlarda dönemeyebiliyordu. Bunda o kadar keskin dönüyor ki sanki yere yapıştırılmış gibi araçlar. O duvar çatlama olayı Gta 4'te de vardı ayrıca. Araç hasarı bile GTA4'ten çok daha kötü. Oyunu Max Payne ile karıştırmışlar galiba. Şehirde ise neredeyse insan yok. Şehir merkezi olduğu halde sanki sokağa çıkma yasağı varmış gibi bomboş ortalık. Çok seyrek insan var etrafta. Ayrıca oyunun atmosferinde bir olmamışlık havası var. Oyunu oynarken kendini betada oynarmış gibi hissediyorsun çoğu zaman. Beğendiğim tarafları ise oyundaki aktiviteler, hikâyesi, PS3'e rağmen grafikleri ve GTA 4'te olan aşırı puslu havanın gitmiş olması.

oldboy83tr

17.9.2013 23:10:59

-13
Grafikler kaç sene öncesinin oyunları gibi..Oynanabilirliği eglenceli olacaktır ama grafikler hiç tatmin etmedi..

Walter Hartwell White

17.9.2013 22:55:46

0
süper izliyorum.

Tall Man

17.9.2013 22:55:31

-3
Maç biter bitmez izleyeceğim
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Grand Theft Auto V 8/10 90 oy
KÜNYE
Grand Theft Auto V ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
714 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
1
OY
10
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız