Önceleri Microsoft'un bünyesinde bulunan Lionhead Studios'da çalışan ve daha sonra ani gelen istifasıyla herkesi şaşırtan Peter Molyneux'dan konuyla ilgili yeni bir açıklama geldi.
Böylesine bir işe neden girdiğini açıklayan Molyneux, "Neden sadece oyun geliştirmeye devam etmedim? Bu sayede cebimi para ile doldurur ve inanılmaz derecede mutlu olabilirdim." diyerek basitliğe kaçmamasının nedeninin, büyük fikirler üretmek olduğunu dile getirdi.
Şu anda Curiosity adında, bir kutuyu kırarak içindeki ödüle ulaşmaya çalışacağımız deneysel bir oyun üzerinde çalışan Molyneux, bu oyunda herhangi bir eğitici kısım bulunmayacağının üzerinde duruyor. Bu sayede oyuncular da ne yapacaklarını oyunu oynarken öğrenecekler.
Peter Molyneux'un bu kararı, belki de şu anda piyasada bulunan çoğu yapımcının tercih edemeyeceği bir yol. Sonuç olarak "cepleri para ile doldurmak" daha çekici bir tercih olarak gözüktüğü halde Molyneux'un verdiği bu cesurca karar takdire şayan. Peki sizce kendisinin başında bulunduğu 22 Cans'ın deneysel oyunu başarılı olabilecek mi?