Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Call of Duty, Bir Ailenin Sonunu Getirdi


    Oyun bağımlılığı bazen işleri gerçekten ciddileştiriyor. Geçtiğimiz senenin Mart ayında gerçekleştirilen bir cinayetle ilgili detaylar bugün yayınlandı. Cinayetin arka planındaki isim, Call of Duty oldu.
 
   14 yaşındaki Noah Crooks, 37 yaşındaki annesi Gretchen Crooks'a önce tecavüz etmeye kalkıştı, sonra da onu öldürdü. Bunun altındaki tek neden ise anne Gretchen'in oğlu Noah'a bağımlılık derecesinde oynadığı Call of Duty'i yasaklamasından kaynaklanıyor. 
 
    Alınan raporlara göre Noah, kendisi 11 yaşındayken hediye edilen tüfekle annesini vurdu. Geçirdiği anlık cinneti atlatan Noah, babasına "Baba ben Noah. Yanlışlıkla annemi öldürdüm. Çok pişmanım. Lütfen hemen şimdi eve gel." sözleriyle bir mesaj yolladı. Durumu ilk başta şakadan ibaret sanan baba, eve geldiğinde yarı çıplak eşini ölü halde buldu.
 
    Savunmasında Noah Crooks, "Annem kötü notlarımdan dolayı bana Call of Duty'i yasaklamıştı. Şaka yapmıyorum, o artık ölü. Neden bilmiyorum ama onu kendi tüfeğimle vurdum. Ona tecavüz etmeye kalkıştım fakat yapamadım. Hangi insan annesine tecavüz edebilirki? Şu an tamamiyle bir boşluğun içerisindeyim." sözlerine yer verdi. 
 
   Tabii medya tarafından bu cinayetin nedeni olarak Call of Duty gösteriliyor fakat olayda bize asıl ilginç gelen şey, 11. yaş gününde oğluna 0.22 kalibre tüfek hediye eden zihniyet...

Bu haberin bağlantısı
URL
call of duty crime criminal cinayet
Battlefield 4'e Yeni Bir Ekran Görüntüsü Remember Me'nin Sanat Tasarım Kitabı Açıklandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

ssdsadas

8.5.2013 00:44:54

0
böyle saçma bir haber görmedim call of duty oynayan biri annesine tecavüz edip 11 yaşındayken hediye edilen gerçek bir silahla annesini öldürüyor,bana sorarsanız ailesinde akıl problemliği vardı ve buda çocuğa yansımıştı sonrada bu olaylar oldu

-Sniper-

7.5.2013 19:18:52

0
"11. yaş gününde oğluna 0.22 kalibre tüfek hediye eden zihniyet..." katılıyorum.

emrahcey

7.5.2013 13:08:01

0
Desenize çocuk Mario oynuyor olsaydı ve annesi Mario oynamayı yasaklasaydı. Suçlu mario olacaktı. Yada Rayman içinde aynı şeyi düşünebilirsiniz. Arkadaşlar çocuk kısacası bilgisayarda oyun bağlısı bugün Call of Duty olur, Yarın BattleField olur. Bir bakmışsınız. Öbür günde Mario olmuş. Burda suç Ailede en başta çocuklarına silah hediye ederek zaten bir hatta yapmışlar.

artunalar

7.5.2013 09:31:12

0
11 yaşındaki bir çocuğa silah veren bir aile değilde call of duty mi sorumlu tutuluyo !!!

alemburda34

7.5.2013 00:53:29

0
BU HABERI GÖRMEK DAHi İSTEMİYORUM !

obantr

6.5.2013 23:56:05

-4
Silahları çok severim. Silahlar candır. Türk olup silahı sevmeyen var mıdır bilmiyorum. Silahları kullanmayan bilmeyen küçük çocuk akıl hastası v.b kişilere vermek son derece yanlıştır. Bence silahlar 18 yaşından büyük aklı başında herkes tarafından kullanılabilir. Şöyle bir şey daha var 18 yaşından büyük herkes B Sınıfı araba ehliyeti alabiliyor. Araba kazalarında ölen insan sayısı silahla öldürmeye göre 100 kat daha fazla. İşlenen suçların %90'ı ruhsatsız silahlarla işlenir. Eğer insanların ruhsatlı silah almasını zorlaştırır veya yasaklarsanız sadece iyi niyetli kendini korumak ve spor olarak (atıcılık yapmak) isteyen insanların silah almasını engellersiniz. Suçlular silahı ruhsatsız almaz ve yasalara uymaz. T.C ABD'deki silah kanunları uygulanırsa çok yararlı olur. Mesela Karadenizde silahlar serbesttir. Ama büyük olaylara neden olmaz. Silahlar değil insanlar öldürür. İyi, sağlıklı bir insana silah verirseniz bunun kimseye zararı olmaz. Hatta yararı bile olur. İnsanların kendini koruma ve silah edinme hakkını kimse kimsenin elinden alamaz. Bilgisayar oyunları insanları katil yapmaz. Bilgisayar oyunları eğlence amacıyla yapılmış programlardır. Ben 6 yaşımdan beri şiddet içerikli bilgisayar oyunlarını oynuyorum. 10 yaşında Irak savaşının gerçek belgeselini izliyordum. Küçük yaştan beri kan görmeye alışık olduğum için etkilenmiyorum. Küçük yaşta çocuklarının kan ve şiddet içeriği görmesinde bir sakınca yoktur. Akıllı ve mantıklı çocuklar zaten öldürmenin ve ölüm kavramlarını bildikleri için kimseye zarar vermez ve öldürmezler. Sırf öldürme kavramını bildiğim için şimdiye kadar 2-3 kere hariç neredeyse hiç kavga etmedim. Çünkü eğer birisine yumruk atarsam öldürmek istemesem de başını sivri bir yere çarpıp ölebilir bir yumruk yüzünden boşu boşuna katil olup hayatım kararır. Kendimi savunma hariç şimdiye kadar ne okulda nede başka bir yerde kimseye saldırmadım. Bilgisayar oyunları çok faydalıdır. İnsanlar bu oyunları oynadıkları için değil, beyin yapıları veya davranışları bozuk olduğu için başkalarına zarar verir. Yani oyunlar suçsuz. Ve böyle salakça haberler yerine oyun dünyasını ilgilendiren haberler paylaşılırsa herkes daha mutlu olur. BSC ailesini seviyorum. Tüm editör ve üyelere buradan teşekkürler.

BSC Misafiri

6.5.2013 22:35:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri arkadaş kurtlar vadisi izleyip ben mematiyim ben polatım diye gezen zekası gerçekten düşük seviyelerde gerçek ve hayali ayırt edemeyen insanlardan herşeyi beklerim
o dediklerinin bile polatlığı mematiliği dışarıya sökerdi. 14 yaşında anamızdan babamız bi höt dese bi tokat atsa otutur kalırdık karşılık bile verilmezdi. Bütün buların en büyük sorumlusu bozuk ve çarpık amerikan kültürü ve onun yetiştirdiği hasta ve istediği olmayınca her şeyi yapma gücünü çocuklara veren şımarık yetiştirme tarzı.... ayrıca 11 yaşında tüfek almak da ayrı bir psikopatlık..

BSC Misafiri

6.5.2013 20:30:48

0
arkadaş kurtlar vadisi izleyip ben mematiyim ben polatım diye gezen zekası gerçekten düşük seviyelerde gerçek ve hayali ayırt edemeyen insanlardan herşeyi beklerim

CWaRRioR

6.5.2013 20:00:24

0
Şu oyundan etkilenip şöyle yaptı haberlerinden bıktık artık. Çocuğun yetiştirilme şekli, tüfeği alan zihniyet değil de oyunlar oluyor sorumlusu. Basının olayları çarpıtıp ilginç hale getirme çabasından başka birşey değil. Oyunlar resmen günah keçisi haline getiriliyor. Bu kafadaki bir çocuk istediği olmadı diye bu olayı herhangi bir anda herhangi bir kişiye de yapabilirmiş. Biz de çocuk olduk, hala da oyun oynamayı seviyoruz. Ama bugüne kadar oyundan etkilenip kimseye zarar vermediysek üstün olduğumuz için değil normal olduğumuz içindir. Suç yetiştirilme tarzında aranmalı

MxFxOx

6.5.2013 16:37:16

0
adı üstünde çocuk bu yaşlarda bu şiddet içerikli oyunlarda yada flimlerle zamanını geçirirse olacağı bu kendini superman zannedip balkondan atlayanlarda var ve hepsi çocuk yaşta önlem alınması şart.

BSC Misafiri

6.5.2013 14:05:39

+1
Duydunmu mu Max ! silahlar deyil oyunlar öldürürmüş ! New york şerhine hoşgeldiniz !... :D MAX PAYNE 2..

kungfukid

6.5.2013 13:53:26

0
tüfeği alan suçlu

Dovahkiin

6.5.2013 13:33:47

0
Tipik insan. Her türlü pisliği yap suçu oyuna at, şeytana at, cine at, büyüye at bilmem neye at.

BSC Misafiri

6.5.2013 10:26:36

-1
SUÇLU COD BU OYUN YASAKLANMALI SATIŞI DURDURULMALI VE TOPLATILMALI

BSC Misafiri

6.5.2013 08:59:33

0
_RevO_ 05.05.2013 21:19:58 tamam amcacığım 10 sene sonra büyüyüp 42 yaşıma geldiğimde tekrar yazarım sana :)

BSC Misafiri

6.5.2013 08:57:57

0
oyununda etkisi var tabi ama bu tamemen oyunun suçu denemez oyunu okadar oynayıp hayatının parçası yaparsan böyle saçmalıklar olur bence online baglantılı oyunlarda günlük 7saat oynaya bilirsin bugün gibi sınırlamalar olsa bagımlık filan da olmaz herkez hergün şukadar saat oynama hakına sahiptir diye birşey olmalı oyunlarda hemde eşitlikte olur :D zamanı olmayan adam için avantaj tabi insaanın kendisi sınırı bilmeli kendini terbiye etmeli ve o anne babada iş yokmuş galiba oğularına silah hediye ediliyor birşey demiyorlar burda insanın kendini bilmesi gerektiği sonucunu çıkardık :D :D :D :D :D :D

Tycan

6.5.2013 00:41:19

0
Tabii medya tarafından bu cinayetin nedeni olarak Call of Duty gösteriliyor fakat olayda bize asıl ilginç gelen şey, 11. yaş gününde oğluna 0.22 kalibre tüfek hediye eden zihniyet... ???? İnkara devamm

senjido

6.5.2013 00:25:20

0
Abicim çocuk zaten başından deliymiş. Call of duty'nin ne suçu var. Call of duty olmasa başka bir şeyi bahane gösterecekti.

Master_Evil

6.5.2013 00:00:16

0
Allah'ım daha neler duycaz

Ouroboros_Tasarım

5.5.2013 23:57:15

0
böyle şeyler neden ülkemizde olmuyo çünkü önünegelen silah alamıyo o memlekete sormak lazım her ınsanın evınde cıklet gıbı sılahlar bılmem neler oyunun hıc bı sucu yok o ulkede sorun var sılahı armagan edenınde hatası degıl onlarca normal bısı amerıka ıste bunlar capsız ınsanlar okadar dusunemıyolar ya soyle haberler koymayın bsc ye bende dellenıyorum alcam sılahı bascam ofıs :D saka saka olmusla ölmuse care yok

BlackLead

5.5.2013 23:13:02

0
Öyle babaya öyle kader.

InViSiBLePLaYeR

5.5.2013 22:41:02

0
Anne doğrusunu yapmış tüfeği hediye eden kimse bu onun suçudur tüfek olmasa çocuk gene aynı şeyi yapacaktı ama anne kendini rahatlıkla savunabilir şöyle okkalı bir tokat indirebilirdi. Bunun dışında ailenin de suçu yok değil çocuğun bu kadar oynadığını farkedip bağımlı olmadan önce işe el atmamışlar

malum kişi

5.5.2013 21:26:07

0
fazla asosyallik gerçeklik algısını bozabilir.özellikle silahlı çatışmalı oyunlar , gerilim ve korku filmleri gerçeklik algısını bozup bu tür sonuçlara yol açabiliyor

Lingua__Franca

5.5.2013 20:01:18

0
Call of duty de tecavuz sahnesi vardida bizmi skip ledik..

2K

5.5.2013 19:59:25

+1
Başlık 'Call of Duty, Bir Ailenin Sonunu Getirdi' Çocuk annesini hem öldürmeye hem TECAVÜZ ETMEYE kalkışmış , burada suçlu Call of Duty'imi şimdi.Annesi oyunu yasaklamasa bile çocuk bir gün yine bir bahane bulup bu işleri yapmaya kalkışacak bir manyakmış açıkça görülüyor ki.Umarım orada ki hapishaneler de bizim ülkemizde ki gibidir de içerde gerekli muameleyi gösterirler.

BSC Misafiri

5.5.2013 19:42:59

-1
_RevO_ 05.05.2013 16:28:06 sen ne anlatıyosun arkadaşım? kafalar bir hayli karışmış anlaşılan :)))

BSC Misafiri

5.5.2013 19:42:55

0
tipe bak hele...

oveo531

5.5.2013 19:17:21

0
Hediye tüfek Anneye tecavüz girişimi Anneyi öldürme Babaya özür mesajı Habere bak ya !

LathspeLL

5.5.2013 18:30:36

0
Tamamiyle corrupt amerikan aile yapısı. Çocuk bariz psikopat, neden olarak COD gösterilemez yani.

_BEDIRHAN_

5.5.2013 18:04:08

0
o tüfeği hediye edene monte edeceksin işte...

dominnic

5.5.2013 17:26:13

0
yaa adam oyunun içeriği yüzünden işlememişki cinayeti annesi yasakladığı için işlemiş yani ortada oyunun içeriği ile ilgili bi durum yok çocuk oyundan etkilense oyundaki karakterleri öldürmek hoşuna gidipte annemi o yüzden öldürdüm dese eyvallah oyunun kişiyi şiddet eğilimli yapması gibi bi düşünce çok saçma olamaz böyle bişey...

alemci006

5.5.2013 17:14:09

0
oyunlardan etkilenip katliam yapanların hepsi amerikada. o zaman bu amerikalılara oyun oynamak yasaklanırsa sorun kökünden çözülcek. Bu arada babam bana dogum günü hediyesi diye tüfek alsaydı onu sadece beni dövmek için kullanırdı :) dipçigi kafama geçirirdi anca :) işin şakası buda...

ban1st

5.5.2013 16:34:39

0
biziminsan onlardan 100 yıl geri panik yok 90 yıl var :D

efe the hard gamer

5.5.2013 16:11:34

0
suç call of duty de deeğil ben resident evil larla bf ler ile büyüdüm ama hiç annemin sabah kalktığımda beni ısıracağını düşünmedim eğer suç oyundaysa neden little big planet oynayanlar peluş oyuncakların canlanmasından korkmuyor eğer korkuyorsa da çocuk zaten patlak prezervatif mağduru falandır suç oyunda değildir buunda da aile çocuğuna tüfek almış 11 yaşındaki çocuğa sonra suç oyuna atılmış eğer bu +18 olayı gerçek olsa oyunların satışı 1 milyonu geçemezdi bu younları 10 yaşındaki de 50 yaşındaki de oynuyor zaten BÜTÜN OYUNLAR bu yaş aralığı içindir

glikoz surubu

5.5.2013 15:49:04

0
rüzgar eken fırtına biçer

gölge kule

5.5.2013 14:53:11

0
bu safhaya gelmeden onlem alinmali

KortX

5.5.2013 14:38:25

0
İşte böyle döl israfları yüzünden oyun dünyasına bir çok insan tarafından kötü gözle bakılıyor. Bu arada son noktayı da güzel koymuşsunuz tebrik ederim.

fenah2007

5.5.2013 13:53:33

+5
Bir aile düşünün çocuğuna doğum gününde tüfek alıyor bildiğin gerçek tüfek, sonra bundan oyun sorumlu tutuluyor. Arkadaşlar hepimiz oyun oynuyoruz sorun zaten psikolojik açıdan sorunlu olan çocuk. Call of duty değilde sims hayranı olsa gidip mutlu bir yuva kurmayada kalkabilirdi. O zamanda oyun sayesinde hayatı değişti diye haber görürdük. Hepimiz oyun oynuyoruz GTA delisiyim ama gidip orada burada milleti döverek arabandan indirip araba çalmıyorum. Stalker oynadığı için sadece ekmek ve salam yiyip vodkadan başka birşey içmeyen varmı aranızda kesin yoktur. Gerçek hayatla oyunu karıştıran kişi zaten her şeyi yapabilme potansiyeline sahiptir.

oyuncu11790

5.5.2013 13:29:55

0
Tamam call of duty olmamış ,ee çocuk olmuş mu ? oyunlarla alakalı değil insanların karakterleri ve aileleriyle alakalı o yaştaki çocuğa tüfek alan aileden ne beklenir

BSC Misafiri

5.5.2013 13:22:47

0
Bunla oyunun ne alakası var ? çocuğun kendisi bozukmuş zaten.

tahayigit

5.5.2013 13:18:03

0
Benim bildiğim çoğu oyun bağımlılık yapabilir. Misafir doğru söyliyor: [quote]Orijinalden alıntı: BSC Misafiri oyunla alakası yok çocuk zaten pisiko manyakmış [/quote] Çocuğun psikolojik sorunu var + oyun bağımlısı = böyle bir olay oluşur. Bu olay çok korkunç olmuş. 18 üzeri oyunlar mesela 8 yaş için alınırsa olumsuz örnek oluşturucak davranışlar içerdiğinden çocuk zaten ileride bu hale gelebilir. Bu da kaçınılmaz bir durum olabilir. İleride bu son nasıl olacak [quote] Orijinalden alıntı: roommate Nfs, Gran Turismo oynayıp, 18ine geldiğinde ailesi tarafından araba alınan çocuğun psikolojisiyle aynı. Amerikan aile yapısının ve meşur seri katilleri bir yana, Oyunlardaki şiddet düzeyi eskiye nazaran biraz artmadı mı sanki ? Öldürmenin bu kadar haklı olduğu oyunlar, Tüm toplumlara zarar vermeye başlayacak. Bugünlerde survive (farcry3,tomb raider, Ac3) tarzı oyunlarda Avcılık yetisi, hayvan öldürme gibi oyun içinde işlevsel durumlar, git gide artmakta ve fazlaca segilenmekte. 4 - 15 yaş arasındaki kardeşlerimiz, artık 90lardaki gibi sokakta oynamıyorlar. Bilinçsiz ebeveyinler bu yaştaki çocuklara daha çok teknolojik bir ortam sağlıyor. Bu durum, aşırı şiddet yüklü oyunlara daha fazla kapı açıyor.[/quote] Bu haklı.

BSC Misafiri

5.5.2013 12:37:17

0
oyunla alakası yok çocuk zaten pisiko manyakmış

BSC Misafiri

5.5.2013 12:37:14

+1
Siniri anladım da tecavüz ne için?

BSC Misafiri

5.5.2013 12:37:03

0
abi oyna oyununu hafta sonları istediğin kadar hafta içi de bir saat falan oyna sonra dersine çalış aradaki dengeyi koruyamazsan hiçbir şey yolunda gitmez

BSC Misafiri

5.5.2013 12:36:48

0
sonuç olarak tüm suç CoD a ayit çünki o baba sadece 11 yaşındaki muhtemel psikopat çocuğuna silah alıyor ve her kez bilirki bu adam sadece ülkesine para kazandırma amaçlı o silahı aldı ve bence resident evil da dünyadaki salgın hastalıklardan sorumlu olduğu için yasaklanmalı tüm suç oyunların (!)

BSC Misafiri

5.5.2013 12:36:42

+1
arkadaş call of duty oynuyosa gitsin dünyayı kurtarsın niye annesine tecavüz ediyo

BSC Misafiri

5.5.2013 12:36:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: roommate Nfs, Gran Turismo oynayıp, 18ine geldiğinde ailesi tarafından araba alınan çocuğun psikolojisiyle aynı. Amerikan aile yapısının ve meşur seri katilleri bir yana, Oyunlardaki şiddet düzeyi eskiye nazaran biraz artmadı mı sanki ? Öldürmenin bu kadar haklı olduğu oyunlar, Tüm toplumlara zarar vermeye başlayacak. Bugünlerde survive (farcry3,tomb raider, Ac3) tarzı oyunlarda Avcılık yetisi, hayvan öldürme gibi oyun içinde işlevsel durumlar, git gide artmakta ve fazlaca segilenmekte. 4 - 15 yaş arasındaki kardeşlerimiz, artık 90lardaki gibi sokakta oynamıyorlar. Bilinçsiz ebeveyinler bu yaştaki çocuklara daha çok teknolojik bir ortam sağlıyor. Bu durum, aşırı şiddet yüklü oyunlara daha fazla kapı açıyor.
İnsanın içinde canilik varsa zaten engeleyemezsin. Ben God of War ile büyümüş biriyim. GOW diğer oyunlardan daha fazla şiddet var. Ama beni hiç etkilemedi. Oyunu eğlenmek için oynadım. Hiç aklıma böyle şeylerde gelmedi.

BSC Misafiri

5.5.2013 12:36:04

0
çocuğun potasyumunu koyma kalsiyum eksik sonra baba ben annemi öldürdüm , bu çocuk olmamış sen benim oynuma söylüyosun bu oyun olmamış e çocuk olmuşmu

ErayG-TR

5.5.2013 12:27:20

0
Bu ailenin sonunu getiren şey oyun değil kişisel silahlanma (üstelik küçücük çocuğa) ve bastırılmış duygulardır (bkz. tecavüz isteği). Ayrıca +18 bir oyunu 14 yaşındaki bir çocuğa almak da ne kadar doğru bir davranış tartışılır. Durum buyken tabii yine her fırsatta kendilerini aklamak için oyunlara laf atan siyasetçiler ve haliyle onların haberlerini yapan medya at gözlüğü ile bakıp yine Call of Duty'yi suçlayacaktır.

No-One

5.5.2013 12:19:20

0
Ebeveynleri sırf kendileri intihar etmemek için ellerinden geleni yapmışlar. Al şu tüfeği, oyunu yasaklıyorum, vur beni.

roommate

5.5.2013 12:01:14

0
Nfs, Gran Turismo oynayıp, 18ine geldiğinde ailesi tarafından araba alınan çocuğun psikolojisiyle aynı. Amerikan aile yapısının ve meşur seri katilleri bir yana, Oyunlardaki şiddet düzeyi eskiye nazaran biraz artmadı mı sanki ? Öldürmenin bu kadar haklı olduğu oyunlar, Tüm toplumlara zarar vermeye başlayacak. Bugünlerde survive (farcry3,tomb raider, Ac3) tarzı oyunlarda Avcılık yetisi, hayvan öldürme gibi oyun içinde işlevsel durumlar, git gide artmakta ve fazlaca segilenmekte. 4 - 15 yaş arasındaki kardeşlerimiz, artık 90lardaki gibi sokakta oynamıyorlar. Bilinçsiz ebeveyinler bu yaştaki çocuklara daha çok teknolojik bir ortam sağlıyor. Bu durum, aşırı şiddet yüklü oyunlara daha fazla kapı açıyor.

Cemlat

5.5.2013 11:46:53

0
Amerika da ne güzel idam var tutmayacaksın böyleleri hayatta.

Kazumatr

5.5.2013 11:39:18

+2
Niye call of duty ,battlefield oyunuda ayni unsurlara sahip degilmi veya diger oyunlar .Sen hem kucum cocuga silah al ustunede 18 yas inirlamasi olan bir oyunu 14 yasina girmis cocuga al sonrada tum suc oyunun olsun ,iyi bende street fighter oynayip disarda onumu geleni dovmeye calisayim neden insanlar hic bunu yapmiyor acaba bunu dusunen varmi oda oyun siddet eceriyor.

Sgt.Panda

5.5.2013 10:04:11

-1
11 yaşındaki çocuğun eline gerçek silah verilir mi?

BSC Misafiri

5.5.2013 09:50:43

0
onu yetimhaneye falan kapatsınlar onun annesine yapamadığını orda yaparlar sonra akıllanır mı iyice tırlatır mı orası belli olmaz ama bu hareketlerinden sonra zaten akıllı olacağı söylenemez bide boşluğa düşmüşmüş büyümüşte küçülmüş kendini savunmasını da iyi biliyor

K.Dot

5.5.2013 09:32:56

0
Ne anası, ne çocuk ne de CoD gram umrumda degil. Çocuğa silahı vermeden önce düşünecektiniz.

ekinerdem97

5.5.2013 09:09:12

0
11 yasinda cocugun eline silahi ver sonrada git sucu oyunlara at.Amerika zihniyetini degistirip silahlara sinirlama koymadiktan sonra boyle cok olum goruruz biz.

BSC Misafiri

5.5.2013 09:07:53

0
Bu Çocuk Toplumun Refahı için Yok Edilmeli

alito

5.5.2013 07:24:19

0
Oyunlar yokkende böyle cinayetler vardı. O zamanki günah keçisi neydi acaba.

Crynet

5.5.2013 07:06:14

+1
:D Amerikadaki Zihniyet Çok Farklı Evinde W1200 Olan Kimseye Güveni Olmayan İnsanlar Bu Amerikalılar. Amerikanın Oyunları Bunlar. Hapis'e Atmak Bir Çözüm Değildir. Amerikanın Genelini Ruh Ve Sinir Hastalıkları Hastenelerine Kapatmalıyız.

rambocuk

5.5.2013 06:40:25

0
Bu tip yaratıkların bir an önce uyutulması gerekiyor oyun bahane 50 yıl sonra hapisten çıksın aynı şeyi kızına yapar

- The Stig -

5.5.2013 05:17:54

-2
insanlık idamın yasaklanmasıyla bitti! ya idamı geri getireceksin yada böylelerini salacaksın kalabalığın içine, götüne kazık sokarak acıdan öldürteceksin ki ANNE'sine tecavüz etmek neymiş görsün.. ALLAH BELASINI VERSİN BÖYLE İNSANLARIN! Sizede böyle ŞEREFSİZlerin yaptığı şeyleri paylaştığınız için ne diyeyim bilemiyorum!

stun

5.5.2013 05:02:02

+1
o değilde gitti kadınla çocugun hayatı çöpe...

Guest-F97E00D06

5.5.2013 04:34:27

-4
ghost oynarkende annesine tecavüz edicekmiyiz acaba

smalsrol

5.5.2013 04:31:38

-1
Saçma sapan yorum yapanlar, Bsc olayı tamamen objectif bir biçimde haber yapmış, Call of Duty ye falan laf atmamış yani. Zaten aklı olan herkes bu çocuğun ruhsal sorunlardan dolayı böyle bir işe kalkıştığını anlar.

diverapo

5.5.2013 04:21:46

-2
Demek ki ne yapıyoruz? Kimsenin COD oynamasını yasaklamıyoruz.

Alondate

5.5.2013 03:18:47

0
Okurken o kadar rahatsiz oldum o kadar uzuldum ki. Arkadaslar COD'u bir kenara birakin bu olayin oyunlarla hic bir alakasi yok. Eger gercekten bunu oyunlara bagliyorsaniz bilincinizden, zekanizdan suphe edilmeli. Sizde cok iyi biliyorsunuz ki yillarca hic durmadan surekli oyun oynayan buyuk kucuk tonla oyuncu var ve boyle olaylar cok nadiren goruluyor. Cocuk bir an seytana uymus demekten baska bi sey bulamiyorum

:::LOSTPLANET:::

5.5.2013 03:12:00

0
Okurken içim kötü oldu .

BlackBeasT

5.5.2013 02:58:57

+1
Mapus damın'da COD oynamayan o kadar kişi var. Yanlızlık çekmeyecektir'de COD oynatmadığı için Ana'ya kıyılır mı ? Gurban ol sen o Ana'ya...

capoeira_GS

5.5.2013 02:58:52

+3
Bunun Call of Duty ile falan alakası yok bu bildiğin ruh hastası sapık ifade bile edemiyorum değişik bir tür

queenTR

5.5.2013 02:55:03

0
Haber için tebrikler bsc (dh desem daha doğru olur sonuçta aynı sitenin bir eki). Bir çok genç arkadaşın bu siteye baktığını düşünürsek, böyle haberleri koymak genç bir insanın geleceğini %1 bile etilese, sadece " call of duty" tagını buraya koyarak reklam veya ilgi çekmesini sağlayacak içerikler yayınladığın için teşekkürler, biri ölmüş, genç biri birisini öldürmüş,bu haberleri zaten okumak isteyenler 3. sayfalara bakabilir. Sizin işiniz bu haberleri sadece alakasız yere "call of duty" yazıyor diye buraya koymaksa, başta Mesut bey'e teşekkür ederiz.

Quirah

5.5.2013 02:41:54

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Bu cinayetin suçunu CoD'u kullanarak Lanse etmek ? Hemde bir oyun sitesinin.
Bu ve bunun gibi yorumlara istinaden; Olayın nedeni olarak annenin Call of Duty'i yasaklaması gösteriliyor. Başlıklarda karakter kısıtlaması olduğundan pek açık değil ama durum böyle. Call of Duty'i suçlu gösteren tek biz değiliz yani; http://www.destructoid.com/boy-tries-to-rape-mom-kills-her-over-call-of-duty-ban-253085.phtml http://kotaku.com/call-of-duty-blamed-as-boy-admits-killing-mom-with-birt-491086348 http://pixelenemy.com/13-year-old-kid-attempts-to-rape-mother-ends-up-killing-her-for-taking-away-call-of-duty/

BSC Misafiri

5.5.2013 02:39:58

+1
oyun oyundur ve her zaman oyle kalıcak .... insanlar günah keçisi arıyorlar önce kendilerine baksınlar aynada hasta beyinler iğrenç insanlar ruhunuz yok olmuş hastalıklı beyinleriniz yüzünden allah sizi bildiği gibi yapsın....

BSC Misafiri

5.5.2013 02:39:55

+1
Bu adama hayvan demek Hayvanlara hakaret olur! Babasıda heralde 18 yaşına geldiginde Ak-47 alır...

BSC Misafiri

5.5.2013 02:39:46

-1
Bu cinayetin suçunu CoD'u kullanarak Lanse etmek ? Hemde bir oyun sitesinin.

BSC Misafiri

5.5.2013 02:39:12

0
iğrenç

waltran

5.5.2013 02:10:14

0
suçlu call of duty. faşist amerikan aileler değil :)

stun

5.5.2013 02:04:42

+1
çocuğa +18 sınırlamasındakı oyunu al, tüfek al, tamamen aileden kaynaklanan bir sorun

oxlayer

5.5.2013 02:03:19

0
ruhunu şeytan ele geçirmiş surattan belli arka planda hissediliyor.11 yaşında çocuğa silah hediye eden pisikopat cabası. amerika ve silahlar.

kaplan3461

5.5.2013 02:01:57

0
o kadarda bağimlılk yapmaz ki bu nasıl iş arkş 11 yaşindaki cocuğa tufek almak ne ahmaklık tecavuz hangı oyunda çok varki oynanmişki bu olay olsun.

Redunay

5.5.2013 01:51:22

0
Şöyle haberleri yapmasanız daha iyi olacak.

_bluescream_

5.5.2013 01:51:22

-1
camdan atlayan pikaçunun yeni nesil ergen hali

dragonborn95

5.5.2013 01:39:34

0
Yine amerika , yine psikopat cinayeti ve yine bütün oyunlar kötü...

digimon52

5.5.2013 01:38:23

-2
1 Bireysel Silahlanma. 2 Ergenlik 3 Ailenin yanlis örnek olmasi 4 Oyun.

1mpossible

5.5.2013 01:38:01

0
Ne ekersen onu biçersin.

otomania

5.5.2013 01:31:07

+1
Oyunları suçlamak için bahane arayan masum görünümlü kirli kişiler için güzel bir örnek oluşturmuş bu çocuk. Haberin son cümlesi benim de düşüncemi net olarak ortaya koyarken bu olayın açıklaması niteliği de taşıyor bence, ek olarak da "tecavüz" girişiminin bulunması, durumun Call of Duty'den çok bastırılmış birtakım duygu ve düşünceler olduğunu da ortaya koymakta.

BSC Misafiri

5.5.2013 01:26:24

0
Daha neler var boyle
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Black Ops 2 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
148 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız