PS4'e Özel Without Memory Hala Geliştiriliyor

Gazali Çetinkaya

 
   Adını en son 2014 yılında duyduğumuz Without Memory'nin geliştirildiğine dair yapımcı stüdyo tarafından onay geldi. 
 
   PlayStation 4 özel olarak geliştirilen psikolojik gerilim türündeki oyun Heavy Rain ve Beyond: Two Souls'a benzer yapısıyla ilgi çekmeyi başarmıştı. Uzun zamandır haber alınamayan oyun için gamingbolt adlı oyun sitesi kolları sıvadı ve geliştirici stüdyo Dinosaurum Games'e ulaştı. Mail aracılığıyla yapılan konuşmada Dinosaurum Games'ten Arkadiy Kulikov oyunun geliştirilme aşamasında olduğu bilgisini verdi.
 
   Unreal Engine 4 ile geliştirilen ve hikaye odaklı olması beklenen oyunun resmi sitesinde çıkış olarak 2016 yılı gözüküyor. Sanatsal çalışmalarıyla da fena gözükmeyen Without Memory'i kim bilir belki bu E3'de görürüz.