MGS 5'te Quiet'ın Erotik Tasarımı Tartışma Yarattı

Alkan Adakaner


 
     Bir süre önce Hideo Kojima, Metal Gear Solid V: Phantom Pain'deki karakterlerin figür satışlarını arttıracak derecede seksi olmasını istediğini ve karakter tasarımcısı Yoji Shinkawa'nın da bu tarz tasarımlar yaptığını söylemişti. Daha sonra Kojima, erotik değil, seksi demek istedim dese de tartışmalar alevlenmişti bile.
 
     MGS V: Phantom Pain'deki karakterlerin daha erotik yapılmasına ilk tepki Halo 4'ün tasarımcısı David Ellis'ten geldi. Ellis, kendisinin başının belaya girip girmemesini önemsemediğini, bu (aşağıdaki) karakter tasarımının iğrenç olduğunu söyledi ve ekledi: "Endüstrimiz bundan daha iyi durumda olmalı"
 
    Tabi bu duruma yanıt da gecikmedi. Halo 4'te de karakterlerin giderek seksileştiğini söyleyen  MGS V: Phantom Pain'in tasarımcısı Jordan Amaro da Cortana'ya ait değişim çizelgesini (bkz yukarıda) yayınladı.