Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Yeni Need for Speed, 2017'de Çıkacak

     Need for Speed serisi son yıllara kadar her yıl bir oyun çıkarma politikasıyla ilerlerken bu durum Rivals ile son bulmuş ve uzun bir süre yeni oyun adına sessizlik bozulmamıştı. Arkasından 2015 yılının sonlarına doğru yeni Need for Speed önce konsol çıkışını yaptı ardından 2016 Mart itibariyle PC oyuncularıyla buluştu. Tanıtımından itibaren iyi bir etki bırakmayı başaran ve serinin hayranları tarafından sevilen yeni Need for Speed oyunu, haliyle serinin bundan sonrasında izleyeceği yol açısından da merak unsuru oldu.
 
     Electronic Arts ve İsveç merkezli geliştirici stüdyo Ghost Games yaptıkları son duyuruyla bu duruma açıklık getirdiler. Buna göre 2016 yılı içerisinde yeni bir Need for Speed oyunu çıkmayacak. 2015 çıkışlı Need for Speed için halen ücretsiz eklentiler ve geliştirmeler yayınlayan ve bunlar üzerinde çalışmaya devam eden ekip bir sonraki Need for Speed oyununun 2017 yılında geleceğini belirtti.
 
     Özellikle serinin sevilen Underground oyunları ile benzer yapısı, çok çeşitli modifikasyon seçenekleri ve uzun oynanış süresiyle Need for Speed hayranlarını memnun eden son oyun, bir sonraki oyun adına beklentileri de yükseltmiş durumda.
 
     EA'in popüler oyun serilerinde oyuncu dostu atılımlar yapıyor olması hepimiz adına sevindirici bir durum. Tüm bunlardan Need for Speed serisinin de nasibini alması ve serinin adına yakışır devam oyunlarının gelmesi tabiki en büyük arzumuz.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak polygon Need for Speed Payback Electronic Arts Ghost Games
Hideo Kojima'nın Yeni Oyunu The Division ve Uncharted Severlere Göre The Witcher 3: Blood and Wine Resmi Çıkış Tarihi + Yeni Video!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Venomstr

28.5.2017 19:36:55

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Master_Evil oyunun korsanı çıkmayınca unutuldu gitti kimse ismini bile bilmiyor
Konsolda PS4 veya XBOX'ta gayet de oynandı... Gerisini korsancı PC bebeleri düşünsün

Master_Evil

28.5.2017 19:19:36

0
oyunun korsanı çıkmayınca unutuldu gitti kimse ismini bile bilmiyor

TheLuBu

28.5.2017 12:20:26

0
NFS hot pursuit 2 ayarında bir oyun yapmalılar. Yoksa gerisi hikaye.

İdrak İstimlak

28.5.2017 11:37:04

0
Beklentiye girmemek lazım, 2005'ten bu yana ciddi manada başarılı bir oyun çıkartamadılar...

BSC Misafiri

27.5.2017 21:06:31

0
Hennesey wenom gt,pagani,ferrari arabaları olsun

bilgisayaryurdu

26.3.2017 09:46:34

+1
Beklentileri karşılamayacak gibi görünüyor..

-OdATA-

25.3.2017 22:16:03

+2
şu arabaların direksiyonu dönsün.saatte 360 a çıkan araba modifiye ediyoruz sokaktayız ama direksiyon dönmüyor.arabalar son derece hantal. bu mu eğlence? şehir çok karanlıktı tamam gece yarışı da yinede biraz aydınlatma olmalı habire bir yere tosluyoruz. toslamak demişken şu çarpınca araya giren sahnenin ben ta ....... şu oyunu gündüz yapmalılar geceyi beceremediler.

alpalp84

17.12.2016 18:10:04

+2
DC nin puanlarının düşük olmasının sebebi ilk çıktığında sorunlu çıkışı ve vaad edilen PS Plus Edition ın geç verilmesiydi. Daha sonra çıkan ücretli-ücretsiz dlc lerle oyun bambaşka bir hal aldı. Puanının düşük olmasına aldırış etmeyin.

IamxMSFT

17.12.2016 15:16:33

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BorgaXxX Oyunda tek aradığın şey Grafikse senin için DriveClub'tan kralı yoktur tabi.Ama grafik haricinde oyun çöpün çöpü.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Vurdu ve gol oldu[:'(]

BorgaXxX

17.12.2016 12:22:31

+8
Oyunda tek aradığın şey Grafikse senin için DriveClub'tan kralı yoktur tabi.Ama grafik haricinde oyun çöpün çöpü.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

IamxMSFT

17.12.2016 11:39:01

+1
Nfs 2015 hatalatina ragmen hot pursuit 2010, the run ve son zamanalrda cikan les oyunlardan daha iyiydi. Handling gelistirilirse daha iyi olur.

BorgaXxX

17.12.2016 11:01:07

+2
Çöp kıyaslaması yaptın sanırım.

2K

16.12.2016 22:43:51

0
Son çıkan oyun beni hiç bir şekilde memnun etmemişti. Sürüş dinamiklerini beğenmemiştim ve araya giren sinematikler de herkesin 'ooh yeah bro' diye konuşması, bir diyalog içinde 5 kere bunu duymak beni sinir etmişti. Rivals'da ben mi öyle bilmiyorum ama baya sorunlu bir oyundu, buglar, oyundan atmalar derken silmiştim. Tabi bir de sürekli online olacaksınız diye 30 FPS'ye kitlemiş olmaları da vardı. Most Wanted Underground Hot Pursuit 2 (Saatlerce 2D oynayıp sonra 3D ayarı olduğunu görüp açınca yaşadığım şoku anlatamam) NFS2 En sevdiğim NFS oyunları açıkçası 2010 yılında çıkan Hot Pursuit'i bile sevmiştim. Bence NFS serisi başka oyunlara benzemek yerine zamanında onu ne ünlü ettiyse, bu zamana getirdiyse onu yapmalı yani ben öyle kokpit kamerası, açık dünya falan beklemiyorum. Bu arada Ghost'un yapamadığı ortada bence başka bir firma geliştirmeli.

BSC Misafiri

16.12.2016 16:50:53

0
Yeni oyunu çok güzel olup 2017 de çıkacağı belirtiliyor.Ayrıca NFS serisi her zaman gerçekçi olmuştur ve her zaman süperdir yeni oyunu merakla bekliyoruz.

Slepcek97

24.8.2016 13:25:57

0
Need for Speed 2015 iyiydi, araba modifiyesi vs. istediğimiz şeyler vardı.Underground 2 ye yaklaşmıştı. Yeni gelecek oyunu heyecanla bekliyorum. Ama bu sefer çekimler de yapmacık hareketler olmasın mümkünse, oyunun kusurlarından biri buydu.

_Dominic_Toretto_

24.8.2016 13:18:16

+1
Underground serisiyle beraber, 2005 Most Wanted'e kadar (bu da dahil) NFS güzel işler yaptı, sonrasında ise düşüşe geçti. Ama artık çoğu kişi NFS'nin yüzüne bakmayacak. Çünkü 27 Eylül'de PC'ye Forza Horizon 3 geliyor. NFS'den çok çok üstün bir oyun. Belki Horizonun PC'ye gelmesiyle NFS kendine iyi bir çeki düzen verir. Çünkü sağlam bir rakip geldi kendisine. Tabi yine beklenti içerisinde değilim. Çünkü NFS'yle ilgili beklentilerim 10 sene önce bitti benim - Daha büyük harita - Gece gündüz döngüsü - Kokpit olması - Daha fazla araç olması (kesinleşen araç sayısı 372)

Foreign.

24.8.2016 13:14:42

0
Ah bi nfs u2 remastered çıksa ne güzel olur

Dahi Olalım

24.8.2016 12:33:08

0
Need for speed bitmiş. Her yeni çıkan oyunu bir umutla belki düzelmiş diye oynuyorum ama düzelme yok.

BSC Misafiri

24.8.2016 09:26:39

+4
bu oyun varya 2004 de yayınlanan 12 yıl önceki çıkmış nfs underground 2 nin eline su bile dökemez oynanabilirlik 0 tam bir karmaşa hakim oyunda oyunun eksisi saymakla bitmez ya viraji dönüyorsun araba çok süratli olmadığı halde lastikleri taşa değiyor bir anda hop araba takla atıyor saçma sapan ok işareti koymuşlar akılları sıra açık dünya yapmışlar ya oyunu araba hızla gidiyor yolumu takip edeceksin oklarımı saçma sapan oklar yer değiştiriyor seni şaşırtıyor başka yerlere sokuyor hop bi bakmışsın başka yoldasın dar sokakların arasında son sürat gidiyorsun ya arkadaş oyuna tamam görsellik katmak istemişsin anladıkta daracık yolda kümbet gibi ağaçları taşları koymuşsun birisine vurdummu hadi yakala bidaha rakibi yakalaya bilirsen sonra flim grainmidir nedir arkadaş o mod genelde korku oyunlarında atmosfere hava katsın diye konulur hadi sen onu oraya koymuşsun çok zor değil opsiyon bölümüne aç veya kapa diye ben belki öyle oynamak istemiyorum çoğu oyunda o mod olsa bile senin seçeneğine bırakıyor firmalar oyunda zorluk derecesi denilen birşeyde yok belki ben hepsini zorda veya kolayda oynamak istiyorum sana ne zorluk bölümlerindeki oyun içide dengesiz mesela sky line aldın modifiye ettin aracın en yüksek yaptığı sürat 376 km 1011 beygir viper aldın modifiye yaptın araç 400 km 1217 hp beygir hardda oyuna başladın viperla oynuyorsun öndesin hiç bir hata yapmadın adam seni gelip skyline ile geçiyor nasıl geçiyor anlayamadım oyuna internet zorunluluğunu zaten söylemiyorum bile bağlantı kopması olupta seni oyundan atmasını underground 2 gibi bir şaheserin havasını yakalamak istemişsin ama oyunu bk etmişsin bırakmışsın senin yeribde olsam yeni yapıcağın oyumu ea canada ya yaptırırdım yani underground 2 yapan stüdyo ya nfs yi bu şekilde yapmaya devam edersen satış açısından işin zor

LuffyBey

13.5.2016 00:36:51

0
Fazla umutlanmamak gerekir son oyunu öyle bir hevesle bekledim ki anlatamam platinleyip takasladım hala underground 2 yi remasted edip verseler bu çıkacak oyundan daha iyi olacağına eminim bekleyip göreceğiz artık

chakal131

13.5.2016 00:34:19

0
son oyunu az pohpohlamadılar sonuç ortada. umrumda değil açıkçası

Uncle Trevor

12.5.2016 23:49:27

0
Yok aga bu seriyi bir türlü toparlayamadılar.Yeni oyundan da pek umudum yok açıkcası.

FantasyFiRe

12.5.2016 23:45:01

0
sonuncusuda rezaletti. Bi yeri yapsalar öbür tarafı sıvıyorlar. Modiye geldi eyvallah da gerisi yok. Yemişim kuru kuru modifiyeyi....

jamie35

11.5.2016 09:32:13

0
Nfs efsanesi bitti artik boşa umutlanmayalim o eski tadı hiçbir zaman alamayacağiz.

Master_Evil

11.5.2016 09:21:19

0
2 yıl bekledik sonuç yine aynı, bişey değişmiyor 2 yılda 1 çıkınca

Gamermn

11.5.2016 08:24:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55 Mümkünse çıkmasın. Son çıkan oyun araba kullanmadan çok, savaş uçağı kullanıyormuşsun gibi hissettiriyordu. Araba yarışı yapan firmalar bir türlü kavrayamadı, iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.
Aynen kontrol çok kötü önceki oyunlarda iyiydi bu oyunda nfs değilde bfde jet kullanıyoruz sanki

BSC Misafiri

11.5.2016 07:30:00

0
Şu anki NFS 'e adam gibi bir ayar çekseler daha iyi. Bi tanesine başlayıp oynayalım bu ne be sürekli yeni bi tane al tekrar başla. Önce adam gibi eksiklerini kapatın, kötü yanlarını düzeltin de , " adamlar kötü çıkardı ama sonra iyi toparladı" diyip tadını çıkararak oynayalım. Bir kaç yıl sonra da yenisini çıkarırsınız bizde güvenip alırız. Zaten kötü olan bir oyunun ardından çıkan oyun için ne derlerse desinler kimse dikkate almayacaktır.

BSC Misafiri

11.5.2016 07:29:54

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

quote:

Orjinalden alıntı: GT_55 Mümkünse çıkmasın. Son çıkan oyun araba kullanmadan çok, savaş uçağı kullanıyormuşsun gibi hissettiriyordu. Araba yarışı yapan firmalar bir türlü kavrayamadı, iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.
Geneli "ARCADE" olan seri, NFS'e ve "iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.", demek pek de olasi gözükmüyor.
İşte her zaman yapılan bir hata. Oyun arcade diye fizikleri de gerçekten uzak olmak zorunda diye bir inanış var. Halbuki alakası yok. Arcade bir oyunun sürüş dinamikleri biraz daha gerçeğe uydurulabilir. Misal driveclub, pgr4 gibi. Hiç olmazsa bize araba kullandığımızı hissettirmeli. Öyle ağır simulasyon öğeleri olmasına gerek yok. Gerçekçi derken simulasyon demiyoruz.
En basit örneği kaç sene çıkmış olan nfs pro street gibi yapsalar yeter

KortX

11.5.2016 05:30:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: berkay_53 Zamanında underground 2 yi ağzı açık oynayanlar şimdi oyun beğenmez oldu. Merakla bekliyoruz yeni oyunu
Underground 2 efsane olduğu içindir belki? Bir tek eski oyunların hatrına ve grafikleri iyi olduğu için oynamıştım son serileri. İsimlerini say desen sayamam o derece hatırlamıyorum. Underground serisini, Most Wanted'ı, Carbon'u kaç defa bitirmişimdir. Tabii umarım yeni oyun efsane olur da defalarca bitirmek için oynayabiliriz yine..

bkaakco

10.5.2016 23:01:00

0
Belliydi. Çıkacak olsa mutlaka söylentiler dolaşırdı. Ayrıca Underground, Most Wanted veya Carbon ruhunu yeniden canlandırabilmeleri pek mümkün görünmüyor. Yapımcı ekip dağıldı bir kere, oyun motoru değişti vs. Oyun motoru çok önemli değil ancak yapımcı ekip aynı olsa belki bir ihtimal olabilirdi. Ayrıca EA'nın bu konudaki düşünce yapısını anlamak mümkün değil. Bir oyun serisinin yapımcısı sürekli değişir mi?

Kamil93

10.5.2016 22:47:54

0
Yine bu şekilde vasat oyun çıkaracaklarsa hiç çıkarmasınlar daha iyi.

yas197

10.5.2016 22:20:10

+5
yav kardeşim madem oynayamıyorsunuz , çıkıp çıkmayacağı sizi ilgilendirmiyor, boşu boşuna parmaklarınızı yorup yorumda yazmayın bi zahmet, milletin kafasını bulandırmayın, yok uçuyor yok durmuyor[:'(]

EnsArTRance

10.5.2016 22:07:22

0
sebebi yeni ps4ler (:

orc123456

10.5.2016 22:02:23

0
Nfs 3 hot pursuit, Nfs 4 high stakes, nfs 5 porsche unleashed, underground 1&2, most wanted. Bu saydığım oyunların hepsinde çok güzel araç fizikleri vardı, çok uzun süre oynadık, uçan araba kullanıyor gibi hissettirmiyorlardı. Nfssin son oyunlarına bakıyorsunuz, çarpma diye birşey yok, sanki eğlence parklarındaki ultra arcade oyunlar gibi, rezil, berbat dinamikler, fren diye birşey yok. Mümkünse artık bırakıp gitsinler, bir haltı beceremiyorlar çünkü.

Jack Rabbit Slims

10.5.2016 21:46:22

+2
quote:

Orijinalden alıntı: berkay_53 Zamanında underground 2 yi ağzı açık oynayanlar şimdi oyun beğenmez oldu. Merakla bekliyoruz yeni oyunu
Underground 2 gibi nos dumanının çıkış şeklini ve rengini bile özelleştirebildiğin bir oyunla son oyunu bir mi tutuyorsun? Underground 2'nin bir diğer güzel yanı da oyunu oyuna başladığın arabayla bitirebilmendi. Örneğin ben Peugeot 206'yla başlayıp bitirirdim oyunu, o arabayla özdeşleşirdim. Sokak yarışçısı adamın 85 tane arabası da olmaz zaten. EA'in bundan sonra yapabileceği en iyi şey Underground 2 remaketir, oyunun grafik hiçbir şeyine dokunmadan sadece remake.

ekostros

10.5.2016 20:49:48

+5
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

İşte her zaman yapılan bir hata. Oyun arcade diye fizikleri de gerçekten uzak olmak zorunda diye bir inanış var. Halbuki alakası yok. Arcade bir oyunun sürüş dinamikleri biraz daha gerçeğe uydurulabilir. Misal driveclub, pgr4 gibi. Hiç olmazsa bize araba kullandığımızı hissettirmeli. Öyle ağır simulasyon öğeleri olmasına gerek yok. Gerçekçi derken simulasyon demiyoruz.
Bu yoruma bende katılıyorum. Simulasyon olmayan her seviye arcade sınıfında olmasına karşın, bilinen tek algı rc car misali dinamikler. Tamamen kişisel algıma ve zevklerime göre bir yorum yapıcak olursam Nfs'nin şu an 2 sorunu var birincisi araba dinamiklerinin NFS gibi ciddi yarış oyunu değilde roket atılıp yola tuzaklar bırakılan türden yarış oyunları misali dinamiklerde yapılması ve oyunda ruh olmayışı. Bu 2 önemli eksiğin dışında tabi daha çok şey var. Benim bu kulvarda oynadığım son oyun midnight club la'di, o oyunda ki adamı gaza getiren ruh eski underground'larda bile yoktu. Open world LA, yoğun trafik, gece gündüz döngüsü, oldschool hiphop soundtrack'leri, modifiye algısı, online galerisi, oyun modlarına kadar tam olarak istenilen bir oyundu. Benimde yeni nesil konsollarda beklentim midnight club gibi bir oyunun daha gerçeğe dönük araba dinamiklerinde gelmesi. Ne sim nede aşırı arcade arada bir şeyler.

PHO3N1X

10.5.2016 20:44:06

+1
Mümkünse şu hava az aydınlantıktan sonra tekrar akşam olması,güzel görünüyor diye kuru olması gereken yerlerin sürekli su birikintileriyle dolması vb. gibi saçmalıklar olmasın.

GT_55

10.5.2016 20:29:23

+1
quote:

Orijinalden alıntı: HIGHER

yanlız drive clupda pek gerçekci eğil o konuda pistten çıkınca geriye dönmeni söylüyo
Araç fizikleri ve sürüşten bahsediyorum.

mementopolis

10.5.2016 20:27:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: GT_55

İşte her zaman yapılan bir hata. Oyun arcade diye fizikleri de gerçekten uzak olmak zorunda diye bir inanış var. Halbuki alakası yok. Arcade bir oyunun sürüş dinamikleri biraz daha gerçeğe uydurulabilir. Misal driveclub, pgr4 gibi. Hiç olmazsa bize araba kullandığımızı hissettirmeli. Öyle ağır simulasyon öğeleri olmasına gerek yok. Gerçekçi derken simulasyon demiyoruz.
NFS SHift vardi sanirim Begenilmisti ama pek tuttmadi.

2K

10.5.2016 20:24:14

+1
İlk PC oyunum NFS 2'ydi sanırım ilk konsol oyunumda Porsche Unleashed diye hatırlıyorum yanlış hatırlıyor bile olsam benim için NFS serisinin önemli bir yeri var anlayacağınız gibi. Ghost stüdyosu eski Burnout serisini yapan kişilerden oluşmakta Burnout da çok severim ama adamlar iyi NFS yapamıyorlar sanki bir önce çıkan iyi bir oyunmuş gibi hemen bir sene sonra başka bir NFS çıkarmak bence doğru bir karar değil. Son çıkan NFS'yi hiç beğenmedim onu geçtim oyunda zerre NFS havası yoktu umarım bu durum düzelir.

CaSsErDoDo

10.5.2016 20:17:37

+1
NFS hayranlarının hoşuna giden mi? Oyun bence nfs fanları için tam bir hayal kırıklığı. İyi yönleri yok değil ama oyunda iş yok. O sürüş fizikleriyle işleri zor.

HIGHER

10.5.2016 20:07:38

0
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Geneli "ARCADE" olan seri, NFS'e ve "iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.", demek pek de olasi gözükmüyor.
İşte her zaman yapılan bir hata. Oyun arcade diye fizikleri de gerçekten uzak olmak zorunda diye bir inanış var. Halbuki alakası yok. Arcade bir oyunun sürüş dinamikleri biraz daha gerçeğe uydurulabilir. Misal driveclub, pgr4 gibi. Hiç olmazsa bize araba kullandığımızı hissettirmeli. Öyle ağır simulasyon öğeleri olmasına gerek yok. Gerçekçi derken simulasyon demiyoruz.
yanlız drive clupda pek gerçekci eğil o konuda pistten çıkınca geriye dönmeni söylüyo

GT_55

10.5.2016 19:35:40

+2
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis

Geneli "ARCADE" olan seri, NFS'e ve "iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.", demek pek de olasi gözükmüyor.
İşte her zaman yapılan bir hata. Oyun arcade diye fizikleri de gerçekten uzak olmak zorunda diye bir inanış var. Halbuki alakası yok. Arcade bir oyunun sürüş dinamikleri biraz daha gerçeğe uydurulabilir. Misal driveclub, pgr4 gibi. Hiç olmazsa bize araba kullandığımızı hissettirmeli. Öyle ağır simulasyon öğeleri olmasına gerek yok. Gerçekçi derken simulasyon demiyoruz.

UltraFast

10.5.2016 19:30:18

+1
Sen cikma NFS, bokunu cikariyorsun. NFS oynayan mi kaldi?

Tuomir

10.5.2016 19:10:59

0
2012de çıkan MWyi konusu yok falan diye çoğu kişi sevmemisti ancak bana göre oyun isminin hakkını fazlasiyla veriyordu. Daha hızlı olmak için risk almak ve zamanın aracınızın ettafında adeta duruyor oluşu arcade bir yarış oyunundan bekledigim her seyi karsiliyordu. Ama bu oyun... Bu oyunda kendi m3 gtrımı yapıp arka planda Celldweller ve nine thou caldirmak bile yetti bana.

mementopolis

10.5.2016 19:08:22

+14
quote:

Orjinalden alıntı: GT_55 Mümkünse çıkmasın. Son çıkan oyun araba kullanmadan çok, savaş uçağı kullanıyormuşsun gibi hissettiriyordu. Araba yarışı yapan firmalar bir türlü kavrayamadı, iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.
Geneli "ARCADE" olan seri, NFS'e ve "iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.", demek pek de olasi gözükmüyor.

berkay_53

10.5.2016 19:08:13

+17
Zamanında underground 2 yi ağzı açık oynayanlar şimdi oyun beğenmez oldu. Merakla bekliyoruz yeni oyunu

GT_55

10.5.2016 18:55:20

+8
Mümkünse çıkmasın. Son çıkan oyun araba kullanmadan çok, savaş uçağı kullanıyormuşsun gibi hissettiriyordu. Araba yarışı yapan firmalar bir türlü kavrayamadı, iyi araba yarışının fiziklerin gerçeğe yakın olmasından geçtiğini.

neo-life

10.5.2016 18:52:06

+7
bundan sonra çıksa da olur çıkmasa da çoğu oyuncu için nfs serisi artık hiç bir anlam ifade etmiyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Need for Speed Payback
+ TAKİBE
AL
13 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız