Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Cyberpunk 2077'nin Grafikleri Sinematikteki Gibi

Sinematiklerdeki gibi görseller karşılaşmak oyuncuları çok memnun edecektir

     The Witcher serisinin yaratıcısı olan CD Project Red kısa bir süre önce siber-punk bir dünyada geçen yeni oyunu Cyberpunk 2077'yi duyurdu. Oldukça başarılı bir duyuru videosu hazırlayan geliştirici ekip oyunun grafiksel gücü hakkında konuştu.
 
     Bildiğiniz gibi oyunun ilk videosu tamamen sinematiklerden oluşuyordu ve oyun içi unsurlar yoktu. CD Projekt RED'in patronu Marcin Iwinski'nin açıklamalarına göre oyun içi grafikler bu sinematiklerden doğal olarak biraz farklı olacak, ama geliştirici ekibin amacı sinematik kalitesinde oyun içi görsellerle karşımıza çıkmakmış.

      Iwinski ayrıca oyun içi büyük bir pazarlama-reklam kampanyası yapacaklarını söylüyor. Böylece özellikle Kuzey Amerika gibi büyük pazarlarda daha fazla ilgi çekilmeye çalışılacak. The Witcher serisi için böyle reklam kampanyaları biraz da maddi nedenlerle yapılamamıştı.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Cyberpunk CDProjekt PC RPG
Sony'den Yeni Tasarım Move Patenti Alien Breed Classic PS3 ve Vita'ya Geliyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

any77

14.1.2013 17:34:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN @\\RivenDeLL// harbiden boş ve bilgisiz bir arkadaşsın. Sen bir ekran kartını -atıyorum- 200 $ a alıyorsan konsol firmaları milyonlarca adet aldığı için 100-130 $ civarında alır. Yani senin toplayacağın sistemle bir üretici firmanın toplayacağı sistem arasında 2 kat fark oluşabilir. PS3 Türkiye de kazık vergilerle ilk çıktığında 1000-1200 TL arasındaydı (ABD de 400 $ dı yanlış hatırlamıyorsam), herhalde sen o zaman piyasada yoktun ki birşeyden haberin yok. Tekrar söylüyorum, eğer 500-600 $ dan fazla olursa, konsol falan satamazlar. Avrupa da ki, Amerika da ki yaşam standartlarıyla senin ki bir değil, bu yüzden para endexlemesi de bir olmaz. Bilgisiz insanlarla tartışmanın doğru olmadığını düşünüyorum, sağlıcakla kalın.
siz kendinizi ne sanıyorsunuz? 600 dolar ne yapar hiç düşündün mü? 1200 tl yapar biliyorsunuz. eee. yani ps3'ü ilk çıktığında alan tanıdıklarım 1500 tl'ye almışlardı. gelip buraya 4gb'lık modellerin fiyatını yazıyorsunuz ve 1000-1200 tl demişsin kardeşim. ne 1000 tl'sinden bahsediyorsun. yapma. Allah var. ayrıca bu konuda ne kadar bilgili olduğun belli oluyor zaten biraz araştırsana. gelp buraya 200 doları 100 dolardan alıyorlar demişsin. haha. neden bahsediyorsun sen. sallama. doğru dediğin. daha ucuza alıyorlar ama 38 dolara. bari yazdığın şeyler doğru olsunda inanalım. bak ben sana söyledim 38 dolar. bilip bilmeden sallama. fakat fiyatı 2 dolar bile olsa sony bunu aynı fiyattan satacaktır. bu arada abd fiyatını ne karıştırıyorsunuz. tamam abd fiyatına bir şey demem. zaten her şey ucuz oluyor orada. biz burada türkiye fiyatını tartışıyoruz. bu arada sanırım doların hala 1,5 sanıyorsun her halde. dolar 1,772. birde kazık vergi diyeceğine %18 vergi desen daha doğru olur. yani vergilerle beraber dolar neredeyse 2 oluyor. asıl senin ne kadar bilgisiz olduğun anlaşılıyor. 130 dolar filan sallamışsın kafadan. burada doğru bilgiler verirsen tartışmaya gerek duyarım. işlemcisi de 52 dolar. bakalım daha ne cevap yazacaksın merak ediyorum. ps4 çok merak edilen bir konsol. ve sony'de bundan yararlanacaktır. neyse. sıkın dişinizi. 1 yıl bekleyin. hesabınızıda silmeyin size pm atacağım. ps4 çıkınca fiyatını. bu kadar emin konuşuyorum düşün...

S!rJohN

13.1.2013 20:41:44

-1
@\\RivenDeLL// harbiden boş ve bilgisiz bir arkadaşsın. Sen bir ekran kartını -atıyorum- 200 $ a alıyorsan konsol firmaları milyonlarca adet aldığı için 100-130 $ civarında alır. Yani senin toplayacağın sistemle bir üretici firmanın toplayacağı sistem arasında 2 kat fark oluşabilir. PS3 Türkiye de kazık vergilerle ilk çıktığında 1000-1200 TL arasındaydı (ABD de 400 $ dı yanlış hatırlamıyorsam), herhalde sen o zaman piyasada yoktun ki birşeyden haberin yok. Tekrar söylüyorum, eğer 500-600 $ dan fazla olursa, konsol falan satamazlar. Avrupa da ki, Amerika da ki yaşam standartlarıyla senin ki bir değil, bu yüzden para endexlemesi de bir olmaz. Bilgisiz insanlarla tartışmanın doğru olmadığını düşünüyorum, sağlıcakla kalın.

any77

13.1.2013 19:31:51

-2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @\\RivenDeLL// yasim 29 ps3 de ilk ciktiginda 1000tl ye aldim 2000tl yi sana ulkeye kacak getirip diledigi fiyati sunan adamlarin fiyatidir maalesef boyle biseyle isim olmadi.Neyse hic biseyden haberi olmayan insanlarla konusmanin da pek bi anlami yok herkese iyi gunler
sen 1000 tl'ye aldıysan banane. birde 1000 diyor.. hehe. ben normal fiyatına bakarım. bua rada dediklerin tutarsız. kaçak getirildi ise daha ucuz olur. düşün biraz ne yazdığını. beyler ps3 ilk çıktığında 1000 tl'ymiş. saçmalamazsan sevinirim. eğer 1000 tl'ye gerçekten aldıysan ya 4gb'lık filan almışsındır ya da iyi bir kampanyadan almışsındor. biz normal fiyatından bahsediyoruz. farkında mısın hep ben şöyle aldım hep ben böyle yaptım diyorsun. bana ne senin yaptığından. genele ve standarda bak...

TheBladeRunner

13.1.2013 18:49:45

0
@\\RivenDeLL// yasim 29 ps3 de ilk ciktiginda 1000tl ye aldim 2000tl yi sana ulkeye kacak getirip diledigi fiyati sunan adamlarin fiyatidir maalesef boyle biseyle isim olmadi.Neyse hic biseyden haberi olmayan insanlarla konusmanin da pek bi anlami yok herkese iyi gunler

BSC Misafiri

13.1.2013 18:29:13

0
yeni nesil konsollar 600$ ve yukarısı olursa kimse almaz. Konsollar amacı uygun fiyata oyun oynatmaktır. Eğer yeni nesil bu kadarpahalı olacaksa ben eski konsollarımla mutluyum. Yeni nesil çıkmasın.

FERFEROS

13.1.2013 15:48:25

0
Benim GTX570 o zamana artık yetersiz kalır.

smalsrol

13.1.2013 14:43:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL//

heh yaşa be kardeşim. anlatamadım ki. sanırım konsolların şu anki fiyatına göre değerlendirme yapıyorlar.en az 700 euro olacak zaten.700 euro'da 1000 dolar filan ediyo. yani fiyatı 2000 dolaylarında olacak. bence daha da fazla olabilir. çünkü donanım olarak şu anki konsollardan daha önde olacakları için şu anki konsolların giriş fiyatından daha fazla olacak. konsol fan boylarını sakinleştirmek zor. aynı dediğin gibi. 2018 yılında o fiyata bulabilirler. xbox kinect ile beraber 2500tl olur gibi geliyor bana.
Bir de buna Türkiye'deki kaçınılmaz fiyat farkını ekleyin beyler. En az 500 tl daha pahalı satılcaktır ülkemizde bunu unutmayın.

any77

13.1.2013 13:31:10

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cocoloccomaya 600 dolar olmaz diyenler şuan ki konsolların fiyatları 300 ila 450 euro olduklarını unutmuşlar heralde.. benim tahminim yeni nesil xbox ve ps'nin giriş fiyatı 700 eurodan başlar belki 900 euroya kadar çıkar tabi bundle' paketleriyle.. içlerinden kinect ve move'larla dahil.. ilk sene sonunda ortalama 650-800 euro olacaktır yeni nesil konsollar.. 600 doların aşağısında fiyat etiketi bekleyenler 2018'de belki o fiyatlara bulup alabilirler :))
heh yaşa be kardeşim. anlatamadım ki. sanırım konsolların şu anki fiyatına göre değerlendirme yapıyorlar.en az 700 euro olacak zaten.700 euro'da 1000 dolar filan ediyo. yani fiyatı 2000 dolaylarında olacak. bence daha da fazla olabilir. çünkü donanım olarak şu anki konsollardan daha önde olacakları için şu anki konsolların giriş fiyatından daha fazla olacak. konsol fan boylarını sakinleştirmek zor. aynı dediğin gibi. 2018 yılında o fiyata bulabilirler. xbox kinect ile beraber 2500tl olur gibi geliyor bana.

- The Stig -

13.1.2013 12:32:50

0
600 dolar olmaz diyenler şuan ki konsolların fiyatları 300 ila 450 euro olduklarını unutmuşlar heralde.. benim tahminim yeni nesil xbox ve ps'nin giriş fiyatı 700 eurodan başlar belki 900 euroya kadar çıkar tabi bundle' paketleriyle.. içlerinden kinect ve move'larla dahil.. ilk sene sonunda ortalama 650-800 euro olacaktır yeni nesil konsollar.. 600 doların aşağısında fiyat etiketi bekleyenler 2018'de belki o fiyatlara bulup alabilirler :))

any77

13.1.2013 12:09:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN @\\RivenDeLL//; sen kendinde misin arkadaşım? 2500-3000 TL demek aşağı yukarı 1400-1700 Dolar! Bu fiyata konsol falan satamazlar, gerçekçi ol biraz. 600 $ bile olmaz yeni nesil konsollar, abartmayın.
1700 dolar o zamana göre en az 4000 tl olacak hiç ekonomi programlarını takip filan etmiyorsunuz her halde

any77

13.1.2013 12:06:03

-1
quote:

Orijinalden alıntı: S!rJohN @\\RivenDeLL//; sen kendinde misin arkadaşım? 2500-3000 TL demek aşağı yukarı 1400-1700 Dolar! Bu fiyata konsol falan satamazlar, gerçekçi ol biraz. 600 $ bile olmaz yeni nesil konsollar, abartmayın.
sen bekle 600 dolar bile olmaz sallamayın buraya gelip tartışıyorsunuz. ps3'ten donanımı daha iyi olan bir cihaz nasıl olurda ps3 ile aynı fiyata satılabilir

any77

13.1.2013 12:04:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @\\RivenDeLL// arkadasim ne diyosun sen Allah askina x360 2005 de cikti ps3 de 2006 da ama donanimi 2005 den kalma.oyunlarini hazirlayamadiklari icin konsolu 1 sene sonra cikardi Sony assagidaki arkadas katiliyorum dedigin rakam delilik boyutunda bu konsollar ne kadar guclu donanimlarla gelirse gelsinler fiyati 600-700$ i gecmez gecemez!
yav kardeşim sen kaç yaşındasın merak ettim. ps3 ilk çıktığında ne kadardı.2000 tl değilmiydi. nerenizden sıkıyorsunuz. bilip bilmeden atıyorsunuz. en az 1800 tl olacak buraya yazıyorum o kadar. nokta

smalsrol

13.1.2013 02:09:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner @\\RivenDeLL// arkadasim ne diyosun sen Allah askina x360 2005 de cikti ps3 de 2006 da ama donanimi 2005 den kalma.oyunlarini hazirlayamadiklari icin konsolu 1 sene sonra cikardi Sony assagidaki arkadas katiliyorum dedigin rakam delilik boyutunda bu konsollar ne kadar guclu donanimlarla gelirse gelsinler fiyati 600-700$ i gecmez gecemez!
Bakın eğer bahsettiğiniz gibi ahım şahım bir sisteme sahip şekilde gelirse konsollar, 700 $ değil 1000 dolar bile olur. Az önce bahsediorsnz ya, 50 dolarlık işlemcisi varmış ps3 ün, bakın ps3ün ederini toplayın( parça fiyatlarını) yine sony kar elde ederek satıyor. Sony enayi değil zararına sistem yapıp satsın. Biraz mantıklı düşünün.

nightwolfking79

13.1.2013 01:32:56

0
bütün konsolcu fanlar buraya toplanır artık :DDDD

TheBladeRunner

13.1.2013 01:26:16

+1
@\\RivenDeLL// arkadasim ne diyosun sen Allah askina x360 2005 de cikti ps3 de 2006 da ama donanimi 2005 den kalma.oyunlarini hazirlayamadiklari icin konsolu 1 sene sonra cikardi Sony assagidaki arkadas katiliyorum dedigin rakam delilik boyutunda bu konsollar ne kadar guclu donanimlarla gelirse gelsinler fiyati 600-700$ i gecmez gecemez!

S!rJohN

13.1.2013 01:20:55

-1
@\\RivenDeLL//; sen kendinde misin arkadaşım? 2500-3000 TL demek aşağı yukarı 1400-1700 Dolar! Bu fiyata konsol falan satamazlar, gerçekçi ol biraz. 600 $ bile olmaz yeni nesil konsollar, abartmayın.

any77

13.1.2013 00:27:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237 grafikler böyle olacaksa 2015'te çıkacaksa yeni nesil içindir bu oyun. yada sadece pcde böyle görünür. ps3 xbox grafikleri bu kadar detaylı kaplamaları bu dağılma PhsyX efektlerini çalıştıramaz.
zaten oyun şu an sadce pc'ye gelecek gibi duruyor. ama 2015'e kadarda yeni nesil konsollar gelecektir. şöyle bakıyorumda hep 2014 ve 2015 oyunlarının grafikleri çok aşırı oluyor. demekki yeni nesil konsollar böyle olacak...

sarjaleti

13.1.2013 00:25:31

0
Yeni nesile gelmek zorunda kalır gibime geliyor ama...

any77

13.1.2013 00:14:45

0
ii ben ne diyorum. yanlış anlaşılma oldu. birde demek istediğim yeni nesil diye abartmayın zaten şu anda oyunlar neredeyse gerçek hayata benzemeye başladı. yani bf3'ten az bişey daha iyi olacak. ve fiyatıda en az 2500tl olacak. sevinmeyin o kadar diyorum. ne kadar grafik o kadar para. yeni nesil diye abartmayın. bazıları ctberpunk 2077'nin grafiklerindan bile daha iyi olacak demiş fakat bildiğimiz gerçek olmuş oyun onu demeye çelışıyorum. daha iyisini nasıl yapsınlar. ben neden pc'yi seçtim? cevabı ise daha pratik oyunları oynayabilmek. şimdi nette dolaşıp sonra oyuna giriyorum. ama konsolda geç içeriye aç tv'yi sonra dırımlasınlar tv izleyemiyoruz diye. 50 tane tv yok ki bizde. ayrıca pc hobi işidir. yani ben pc alırken ve parçalarla uğraşırken zevk alıyorum. hobilerimin arasında pc'de var. konsollar çekici gelmiyor ki? birde illaki orijinal alacaksın diye diretiyorlar. ve yeni konsollar kırdırılamayacakmış. yani ne yaparsan yap orijinal almaya mahkumsun. ha iyi bir şey ama kötü oynanmayacak oyunlarda var oynanacaklarda. önce bir bakalım sonra orijin alırız. bu anlayış daha mantıklı geliyor bana. ve boş yere sistem kastırmalarına bende sinir oluyorum. lan sistemim var adamlar dalga geçiyor resmen. bize ne sen istersen dünyanın en iyi sistemine sahip ol. biz oyunu kasması üzerine programladık diyorlar açık açık. bunların hepsinin sorumlusu: KAPİTALİZM. birde farkındayım konsolara 4-5 yıl demişim. 5-6 yıl diyecektim. ama 8 yılda olmadı canım. Allah var şimdi...

TheBladeRunner

12.1.2013 23:43:31

0
@\\RivenDeLL// ps3 cikali 4-5 yil olmadi dedin ya gulmekden yarildim burda.Arkadasim ps3 7 yildir piyasada ve donanimi 8 yillik.Islemcisi 30 dolarmis dogru konsol firmalari bilesenleri zaten ucuza alir aradan 8 yil gecince de 30 dolar gayet normal oluyor.Dice yeni nesillerin en fazla pc ultra olucagini soylemisti ve deli sacmasi oldugunu heralde kendileride kabul ediyorlardir neden dersen yeni bir konsolun en buyuk al benisi cok daha gelismis gorsellerdir.Bugun bf3 un pc versiyonu cok iyi suslenmis konsol portu bir oyundur.Kanitla dersen kanitlarim adamlar UE4 u ve Luminous u gtx680 ile gercek zamanli olarak pc uzerinden calistirdilar ve bf3 ile aradaki grafik farki ucurum boyutunda ve ayni adamlar bu motorlarin yeni nesil konsollar icin tasarlandigini ustune basa basa tekrarliyorlar. Cikan soylentilere bakilirsa su an ki nesil ile yeni nesil arasinda ucurum denilecek boyutta bir donanim soz konusu.Saydigim ekran kartlari pc de kullanilmiyacak hale gelicek dedim dogru neden dogru pc ile konsol mimarisi ayni degil.Pc ustunde cok yuk var ve teknoloji gelistikce bu yuk daha da artiyor arti olarak donanim satma diye bi olay var senin dedigine gelirsek yani hd7850 ile pc de su grafikleri ultra ayarda oynatsa adamlar ileride nasil satis yapacaklar? Satis yapabilsinler diye bos yere sistem kastiriyor adamlar bilmiyorum farkindamisin Konsol olayi cok farkli dusun 8 yillik donanimla adamlar UC3 u cikariyor ve dusun su an ki orta seviye pc bilesenlerini dahai kullansalar ortaya cikacak olan gorsellik adama parmak isirttirir cunku konsol br pc degil sadece oyun makinesidir ve icindeki bilesenler tamamiyle oyun mantigi gudulmesi icin mimari yapilari gelistirilir neyse biliyosundur zaten. Bu nesil de gorsel olarak gorucegin cgi ondan sonrakinde tamamiyle gercek yasam ve simulasyon gibi teknolojilerle bu isi goturmek olucak hic suphen olmasin.

any77

12.1.2013 23:15:29

0
satış stratejisi. aynen hayali bile tüyleri diken diken ediyor. ama dediğim gibi imkansız değil bence gayet basit 30 yıl içinde yapılması. çünkü son 10 yıl içinde olan gelişmeler gerçekten çok fena. şu 10 yılı uyuyarak geçiren biri olsa ve uyandığında oyunlara saldırır :). mario'yu hatırla. kaç yıl oldu çıkalı. ve 10 yıl sonra.......... crysis3. aradaki farka bak. 2d oyun oynayanlar 3d'nin nasıl olabileceğini düşünürken onlarında tüyleri diken diken olmuştur. ama biz şimdi 5d için aynı duyguyu yaşıyoruz... ama eğer böyle bir şey yapılırsa gerçekten şiddet içeren oyunlar gerçek gibi olacağı için çok kötü olur. yasaklanır böyle oyunlar. düşünsene oyunun içinde gerçekten adam parçalıyoruz filan...

smalsrol

12.1.2013 22:50:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL// kesinlikle doğru bir tespit. her şey optimizasyonda bitiyor. ama şu da vav. her ekran kartına ayrı ayrı nasıl optimize edebilirler. onu da düşünmek lazım ama mesela PC'ye özel yapılan nadir oyunlardan olan cyber punk 2077'nin grafikleri pc gücünü ortaya koyuyor. ayrıca sizin çok sevdiğiniz ps3'lerdeki işlemcinin değerinin 30 dolar olduğunu sony onayladı. biz 700-800tl işlemci'ye veriyoruz. nasıl pc vs ps3 konusunda konsolları destekleyebilirsiniz anlamıyorum. yok televizyon yok kablosuz oyun kolu. neler neler... Bu konuyu bazı tip elemanlarla tartışırken bana genelde %70'i konsolların grafikleri pc'den daha iyi olduğunu savunuyorlar sonra anlat bakalım derdini. cahillerle tartışmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu bir ben bilirim bir de Allah. bunların hepsinin cevabı basit. cevap: kapitalizm bu arada yetinmezlik demiyim de simülasyon olursa da bir ayrı olur be abi :). ama nasıl yapacaklarını düşünemiyorum. ama yapılması bence mümkün. neden dersen son 10 yılda geriye dönüp baktığımızda ne kadar gelişme olduğunu düşünürsek bir 40 yıl sonra neler olacağını hayal bile edemiyorum işin açıkçası... bence gerçek anlamda simulasyon için yeni bir buluş gerek. şu anki pc donanımıyla bu işi yapmaları biraz zor. ne de olsa eğer böyle bir şey yapılırsa insanın biyolojik yapısıyla yani beyni ile oynayacaklar. başka nasıl yapabilirler ki. insanın beynine sinyaller gönderip olmayan şeyleri sanki olmuş gibi hissetmemizi sağlayabilirler. bence ancak böyle mümkün olurama eğer yapılırsa bir düşünün assessins creed'de desmond oluyoruz. ya da prototype serisindeki adam. vay anasını...
Hayali bile tüylerimizi diken diken ediyor değil mi :) Ya sistem şu şekilde işliyor, konsol yapımcıları geliri oyunlardan kazanıyor pc de ise parayı donanım kazandırıyor. Konsolda 5 senelik bir oyun hala 100 tl nin üstünde etikete sahipken, pc de steam gibi dijital marketler 5-10 tl gibi komik bir fiyata oyun satıyor. Ama gel gelelim pcde aldıgın parçalar 2 sene sonra 'eskimiş' damgası yiyor ve firmalar bilinçli bir şekilde o ürünlere uyumsuzluk gösteren oyunlar çıkartıyor. Microsoft w8 de demedimi dx sade dx 11.1 desteklenicek diye? Hd 7000 serisi ve gtx600 serisi dışında çoğu kart çöpe gitsin o zaman ? Bu ne biçim mantıktır ?

any77

12.1.2013 22:42:25

0
kesinlikle doğru bir tespit. her şey optimizasyonda bitiyor. ama şu da vav. her ekran kartına ayrı ayrı nasıl optimize edebilirler. onu da düşünmek lazım ama mesela PC'ye özel yapılan nadir oyunlardan olan cyber punk 2077'nin grafikleri pc gücünü ortaya koyuyor. ayrıca sizin çok sevdiğiniz ps3'lerdeki işlemcinin değerinin 30 dolar olduğunu sony onayladı. biz 700-800tl işlemci'ye veriyoruz. nasıl pc vs ps3 konusunda konsolları destekleyebilirsiniz anlamıyorum. yok televizyon yok kablosuz oyun kolu. neler neler... Bu konuyu bazı tip elemanlarla tartışırken bana genelde %70'i konsolların grafikleri pc'den daha iyi olduğunu savunuyorlar sonra anlat bakalım derdini. cahillerle tartışmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu bir ben bilirim bir de Allah. bunların hepsinin cevabı basit. cevap: kapitalizm bu arada yetinmezlik demiyim de simülasyon olursa da bir ayrı olur be abi :). ama nasıl yapacaklarını düşünemiyorum. ama yapılması bence mümkün. neden dersen son 10 yılda geriye dönüp baktığımızda ne kadar gelişme olduğunu düşünürsek bir 40 yıl sonra neler olacağını hayal bile edemiyorum işin açıkçası... bence gerçek anlamda simulasyon için yeni bir buluş gerek. şu anki pc donanımıyla bu işi yapmaları biraz zor. ne de olsa eğer böyle bir şey yapılırsa insanın biyolojik yapısıyla yani beyni ile oynayacaklar. başka nasıl yapabilirler ki. insanın beynine sinyaller gönderip olmayan şeyleri sanki olmuş gibi hissetmemizi sağlayabilirler. bence ancak böyle mümkün olurama eğer yapılırsa bir düşünün assessins creed'de desmond oluyoruz. ya da prototype serisindeki adam. vay anasını...

smalsrol

12.1.2013 22:26:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL// kalır kalır. merak etme sen. hem daha yeni nesil'in 2014'te bile gelemeyeceği söyleniyordu. sony'nin playstation sorumlusu (tam hatırlayamadım kim) ps3'ün 10 yıllık ömrü var diyerek bizleri bilgilendirmişti. daha ps3 çıkalı 4-5 yıl bile olmadı. neye dayanarak yeni nesil zart zurt saçmalıyorsunuz anlamadım. zaten ultra takıntım yok. bu arada senin sistem ney. eğer ps3'te oynarım dersen ps4'lerin en az 2500 TL'den piyasaya sunulacağı bilgisini de paylaşmak isterim. he he... hatta 3000 tl olması bile bekleniyor. o derece yani... bu arada yeni nesil yeni nesil tutturdunuz bir düşünün en fazla gerçek hayattaki kadar grafik yapabilirler. yani her şeyin bir sonu var. bence gerçek hayattaki kadar iyi bir grafiği 2 tane hd7970 kaldırabilir. sözüm sana değil. herkese. yani yeni nesil yeni nesil. hayal kurmayın. en fazla cyberpunk 2077 grafiğini yapabilirler. hem her yapımcı yeni nesil diye son derece iyi grafik yapacak diye bir şey de yok. örnek: crysis3 ve skyrim aynı nesil ama grafik farkı he he... yani en fazla gerçek hayat grafiği yaparlar. yeni nesilin de yeni nesilinde bence insanlar oyunun içine filan girecek. anlatabildim mi? düşünün bi grafiği nereye kadar geliştirebilirler.
Her sözüne katılıyorum, fakat şunu eklemek istiyorum. İnsanoğlu asla yetinmez, gerçek hayattaki görüntüyü elde ettikten sonra simulasyana oynucaklar ki zaten microsoftun öyle bir projesi var. Bildiğin gibi geçen 2si1 de konuştular. O sadece başlangıç olucak, bir sonraki evre tamamen simulasyon aşaması olucak.

smalsrol

12.1.2013 22:22:02

0
Ayrıca her şey iyi bir optimizasyonda biter, kaç yıllık konsollardan The last of us gibi oyunlar çıkıyorsa, gtx 690 dan über,ultra grafiklere sahip bir şey çıkması lazım ama çıkmıyor ? neden mi ? cevabı basit ; kapitalism.

smalsrol

12.1.2013 22:18:04

-1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

sen bekle oynatir.HD7850 ile yeni nesle adim atmaya kalkarsan bir parca hayal kirikligina ugrarsin gibime geliyor.Birak bu karti,yeni nesiller geldikden sonra gtx680 ve 7970 lerin bile en fazla 1 sene gibi bir sure icinde pek bi onemi kalmayacak!
Kardeşim ne yeni nesilmiş herkes abarttıkça abartıor :) sen kalkmış 2000 bin tl lik kart bile iş görmez diyorsun. Merak etme ne sony ne microsoft 7870 in üstü bi ekran kartı kullanmıcak, hatırlarsan dice da yeni nesil battlefield 3 ün ultra ayarlarındaki grafik seviyesinde olacağını belirtmişti. Çok fazla şey beklemeyin şu sözüm ona yeni nesilden, yoksa hayal kırıklıgına uğrarsınız.

any77

12.1.2013 22:11:26

0
kalır kalır. merak etme sen. hem daha yeni nesil'in 2014'te bile gelemeyeceği söyleniyordu. sony'nin playstation sorumlusu (tam hatırlayamadım kim) ps3'ün 10 yıllık ömrü var diyerek bizleri bilgilendirmişti. daha ps3 çıkalı 4-5 yıl bile olmadı. neye dayanarak yeni nesil zart zurt saçmalıyorsunuz anlamadım. zaten ultra takıntım yok. bu arada senin sistem ney. eğer ps3'te oynarım dersen ps4'lerin en az 2500 TL'den piyasaya sunulacağı bilgisini de paylaşmak isterim. he he... hatta 3000 tl olması bile bekleniyor. o derece yani... bu arada yeni nesil yeni nesil tutturdunuz bir düşünün en fazla gerçek hayattaki kadar grafik yapabilirler. yani her şeyin bir sonu var. bence gerçek hayattaki kadar iyi bir grafiği 2 tane hd7970 kaldırabilir. sözüm sana değil. herkese. yani yeni nesil yeni nesil. hayal kurmayın. en fazla cyberpunk 2077 grafiğini yapabilirler. hem her yapımcı yeni nesil diye son derece iyi grafik yapacak diye bir şey de yok. örnek: crysis3 ve skyrim aynı nesil ama grafik farkı he he... yani en fazla gerçek hayat grafiği yaparlar. yeni nesilin de yeni nesilinde bence insanlar oyunun içine filan girecek. anlatabildim mi? düşünün bi grafiği nereye kadar geliştirebilirler.

TheBladeRunner

12.1.2013 21:45:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: \RivenDeLL// şu an 1 tane hd7850 var. bir tane daha alacağım. 2014 başında. crossfire yapıp yeni nesile öyle gircez bakalım... nasıl fikir. bence 2 tane hd7850 bu oyunu ultrada oynatır. aslında pek fark olmuyor high ile arasında ama ne biliyim birazda fark oluyor canım. bence en düşük sistem gereksinimi 4 gb ram ve hd 6850 olur hehe... salladım inanıpta saldırmayın şimdi ama en az 4gb ram isteyeceği belli...
sen bekle oynatir.HD7850 ile yeni nesle adim atmaya kalkarsan bir parca hayal kirikligina ugrarsin gibime geliyor.Birak bu karti,yeni nesiller geldikden sonra gtx680 ve 7970 lerin bile en fazla 1 sene gibi bir sure icinde pek bi onemi kalmayacak!

any77

12.1.2013 21:14:57

0
özellikle de tesellation kartları bıktıracak cinsten olur eğer grafikler böyle olursa.

smalsrol

12.1.2013 20:56:25

+1
quote:

Orijinalden alıntı: \\RivenDeLL// şu an 1 tane hd7850 var. bir tane daha alacağım. 2014 başında. crossfire yapıp yeni nesile öyle gircez bakalım... nasıl fikir. bence 2 tane hd7850 bu oyunu ultrada oynatır. aslında pek fark olmuyor high ile arasında ama ne biliyim birazda fark oluyor canım. bence en düşük sistem gereksinimi 4 gb ram ve hd 6850 olur hehe... salladım inanıpta saldırmayın şimdi ama en az 4gb ram isteyeceği belli...
Aynen, bende de 7850 var, ama 7870 ile cf yapıcam yeni nesilde, çünkü fiyatları bayağı düştü onların. Ben ilk .ıktıgında % 25 indirimle 560 a almıştım, şimdi vatanda 400 tl 7850, 500 tl civarı da 7870. Ama cf 7850 bayağı iyi bir kombinasyon olur rahat tut içini :)

any77

12.1.2013 20:50:44

0
karakterlerde kullanılan poligon sayısı, tesellation ve AA akla hayale sığmayacak kadar fazla olurdu. yani görüntüyü yuvarlaklaştırabilmek için kullanılan teknoloji çok üstün olması lazım. oyunun yapım ve tasarlama kısmını ve teknolojisini araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız. bence bu denli grafik için çok farklı bir oyun yapım motoru gerekir. ve kaplamalar çok ama çok fena...

any77

12.1.2013 20:21:13

0
şu an 1 tane hd7850 var. bir tane daha alacağım. 2014 başında. crossfire yapıp yeni nesile öyle gircez bakalım... nasıl fikir. bence 2 tane hd7850 bu oyunu ultrada oynatır. aslında pek fark olmuyor high ile arasında ama ne biliyim birazda fark oluyor canım. bence en düşük sistem gereksinimi 4 gb ram ve hd 6850 olur hehe... salladım inanıpta saldırmayın şimdi ama en az 4gb ram isteyeceği belli...

TheBladeRunner

12.1.2013 19:48:06

0
ben demistim buyuk ihtimalle oyun ici diye dedigim cikti.215 basi gibi cikmasi planlaniyor oyunun bu grafikler yeni nesil platformlarinda cikmasiyla gayet dogal bi hal hal oluyor.Sasiracak hic birsey yok!

smalsrol

12.1.2013 18:24:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri siber-punk ne demek ?
Siber-punk bir akımın adıdır, konusu da insanlarla makinelerin iç içe geçtiği, gelecekte olması öngörülen bi evrende geçen olaylardır.İnsanlarla makineler iç içe derken işte trailerda gördüğün gibi kolu robot kendi insan tarzı bir birleşmeden bahsediyorum. Her zaman arka planda tüm bu olayları kontol eden büyük bir şirket vardır.

cenkk34

12.1.2013 18:07:41

-1
Oyun pcler için değilmi zaten ne yeni nesili şuan gtx 680 hd 7970 kartlarla yeni nesili yaşarsın zaten fazla hayal kurmayın

crazyy1903

12.1.2013 14:11:40

0
CD Projekt diyosa doğrudur ..

itachi237

12.1.2013 12:38:43

+1
grafikler böyle olacaksa 2015'te çıkacaksa yeni nesil içindir bu oyun. yada sadece pcde böyle görünür. ps3 xbox grafikleri bu kadar detaylı kaplamaları bu dağılma PhsyX efektlerini çalıştıramaz.

MytHnfr

12.1.2013 12:27:12

+2
quote:

Orijinalden alıntı: rambocuk dalgamı geçiyolar bu grafiklerden aşağaya grafik olucaksa yeni nesile ne gerek var zaten hiç çıkmasın o zaman yeni konsollar
Yeni nesil deyince sadece grafikler mi ilerliyor. Hem konsollar ilk çıktığında o konsolların tüm gücünü yine kullanamayacaklar. Ancak konsolun çıkışından bir kaç yıl sonra yapımcılar daha iyi grafikli oyun yapacak. Tıpkı bu nesilde olduğu gibi. Bence bu sinematikteki gibi grafikler oyunculara fazlasıyla yetecektir. Yeni nesil denince benim aklıma nedense ilk gelen şey yapay zeka oluyor. Eğer yapay zeka çok fazla yol kat edemezse yeni nesilde oynayacağımız oyunların bu nesildeki oyunlardan pek de farklı olmadığını er ya da geç herkes anlayacaktır...

rambocuk

12.1.2013 11:56:32

-1
dalgamı geçiyolar bu grafiklerden aşağaya grafik olucaksa yeni nesile ne gerek var zaten hiç çıkmasın o zaman yeni konsollar

Crynet

12.1.2013 11:34:57

-3
Hadibe :D Hadibe :D The Witcher 2 ile Birebir Aynı Olacaktır Grafikler Öyle Düşünüyorum 2014'e Kadar Geliştirilicek Bir Oyunun Bencede Daha İyi Grafikler ile Çıkması Gerekiyor :) Forever Witcher 2 ¦

Bernhard

12.1.2013 11:26:32

+1
http://tr.wikipedia.org/wiki/Siberpunk

BSC Misafiri

12.1.2013 11:25:31

0
siber-punk ne demek ?

dIsAstEr

12.1.2013 10:56:53

0
2015 dedikoduları doğru o zaman.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Cyberpunk 2077
+ TAKİBE
AL
67 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız