Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Carmack: Playstation 3 Herşeyden Üstün, ama...

id Software'in geliştirdiği Rage grafikleri ile şimdiden oyuncuları etkilemeyi başardı

       id Software'in efsanevi programcısı  John Carmack, şu sıralar herkesin merakla beklediği Rage adlı FPS üzerinde çalışıyor. Görsel olarak mükemmel olacağını videolarında da anladığımız bu oyun geliştirici firmanın id Tech 5 adlı oyun motorunu kullanıyor. 

      Bu oyunu PC'nin yanı sıra Playstation 3 ve Xbox 360'a da getirecek olan id Software'in herşeyi olan John Carmack'tan ilginç bir açıklama geldi. 

       "Playstation 3 hala şu ana kadar yapılmış herşeyden kat kat üstün.. belki Xbox 360 hariç" sözleriyle tartışma yaratacak gibi görünüyor. Aslında Carmack'ın bu açıklamasının nedeni artık PS2 ve Sega Saturn gibi garip tuhaf mimarilere sahip cihazlara oyun yapmadıklarını vurgulamak. Carmack'a göre bu nesil geliştirici olmak için harika bir dönem.

      Xbox 360'ı favori olarak seçmesi nedeniyle, Playstation 3'teki herşeye negatif baktığı gibi bir anlamın çıkarılmaması gerektiğini söyleyen Carmack, bakalım Rage'de hangi konsolun performansını daha iyi kullanacak.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak nowgamer Xbox 360 PS3 John Carmack
CoD: Black Ops'un Wii Sürümüne Güncelleme Geliyor Battlefield 3'ün İkinci Videosu Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Guest-F97E00D06

18.3.2011 14:00:13

0
Babadan oğula nesil bunlar olum, en iyi exc ler ve multi platform microstars ateride var. Mariodan sonra Rage nedir? Veya Scorerden sonra pes? fifa? Power Ranger den sonra aksiyon oyunu taniimadim ben. Tak ikinci kolu, aç player2yi al sana mp!

marvinous

18.3.2011 10:48:52

0
İki fanboy türüne de bakıyorum. Resmen birbirinizi yiyorsunuz. Sanki MS-Sony size para veriyorda deliler gibi savunuyorsunuz anasını satem :) Şimdi birisi gelip bana PC'ci derse de hiç şaşmayacağım :)

Promozom

17.3.2011 20:04:32

0
@bsc misafiri sonunda akıllı biri çıktı

BSC Misafiri

17.3.2011 18:24:00

0
arkadaslar ps3 xboxtan ustundur ama yapımcılar xboxa oyun yapmak kolay dıe onun ustune calısıolar adamın konusmasını okudusanız zaten herseyden ps3 katlarca guclu deyıp son anda xbox su araya sıkıstırmıstır xbox super konsoldur gears of war vardır halo reach vardır belkı daha guzel oyunlar vardır ama sunu kabullenınkı ps3 konsolunun ustune oyunları yapsalar xbox avcunu yalar bu kadar basıt ayrıca fanboy demeyın ben ıkı konsoluda denedım bırı bende bırı abımde yane anlıcagınız dogrular bunlar

Stygián

17.3.2011 18:00:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: darkroyal7 haklısınız tamam... xbox multıplatformda iyi ... ama ps3 te exc te ıyı ... fatality... devir multıplatform çagı .. artık ps3 e çıkan butun exc lerde multıplatform olarak çıkıyor...

Promozom

17.3.2011 15:52:01

0
@bsc misafiri puanları ve satışları kafaya fazla takma nesnel bir bakış atarsak; oyungezer'in 2009 sayılarından birinde (mw2 kapaklı olan) oyun sektörünün skandalları yazıyordu.orada gamespot,ign gibi sitelerin para karşlığı verdikleri yüksek puanlar vardı.bungie 15 gün önce verir sitelere;karşılığı 90 üzeri nottu atıyorum.bunlar da okuyuculara sunmak için direk yüksek puan verirler.satışlar da puana bağlı olarak patlar. kz3'e bakınca;sony lansman düzenleyerek tüm dünyadaki dergilere kz3 ü açmıştır ve isteyen gidip oynayıp incelemiştir.bunun sonucu nesnel bir puan almıştır(87 gibi birşeydi herhalde).en azından halo gibi ederinin üstünü almadı. frame e gelince;o grafiklerde kassın bi zahmet.o grafiği xboxda gör bak bakalım 10 frame'in üstüne çıkıyor mu. kaliteye gelince;her ne kadar karşı olsam da bir konsolun kalitesini exc ler belirler. Not:Xbox'ın hd oyunları çok azdır.Sizin bahsettiğiniz upscale 1080p dir.Halo'nun bütün oyunları 540p dir mesela

BSC Misafiri

17.3.2011 10:27:56

0
Xbox in gucunu neden gormek istemiyosunuz anlamiyorum sony size parami veriyor arkadas son yapiminiz killzone3 bizim hollo reach dan daha dusuk puanlar aldi BSC ayni sey gecerli ayrica kendi exc de bile frame dusmeleri var multiplartform lari hic soylemiyim bile tabi birde baglanti sorunlariniz simdi benbir oyuncu olarak bana oyunu dogru yansitamayam ama cok guclu olan ps3 ne yapim bizim xbox imiz teknik olarak belki zayif ama oyun kalitesiyle herzaman sizin onunuzde bunu artik gorun siz butun oyunlari bizden daha dusuk fbs ile oynamaya mahkumsunuz ustelik daha dusuk cozunurlukte

BSC Misafiri

17.3.2011 10:27:31

0
hakkaten ya ps3 e exc yapan hangi firma multiplatform yapmaya basladı yaw. microsoft ta ps3 e oyun cıkarmaya basladı mı yoksa.what a noob.

Zenyxia

17.3.2011 00:21:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: darkroyal7 haklısınız tamam... xbox multıplatformda iyi ... ama ps3 te exc te ıyı ... fatality... devir multıplatform çagı .. artık ps3 e çıkan butun exc lerde multıplatform olarak çıkıyor...
Mesela ? Bir örnek verir misin ?

darkroyal7

17.3.2011 00:07:33

0
haklısınız tamam... xbox multıplatformda iyi ... ama ps3 te exc te ıyı ... fatality... devir multıplatform çagı .. artık ps3 e çıkan butun exc lerde multıplatform olarak çıkıyor...

SOLID SNAKE

16.3.2011 22:22:39

0
@promozom Sen ne Atlıyorsun.şey gören taze gelin gibi

fatality1907

16.3.2011 22:13:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: Promozom @ghostliving Senin gibi mal xbox fanları yüzünden xbox ımı atacam: 1-)SATIŞLARI KARŞILAŞTIRMAK SAÇMALIKTIR.XBOX 10 MİLYON FAZLA SATTI VE AZ EXC OLDUĞU İÇİN EXC LER DAHA FAZLA SATAR. 2-)HALO 10/10 VEREN 1-2 SİTE YÜZÜNDEN ÖYLE DİYEMEZSİN;ORTALAMASINA BAK. 3-)DİĞER EXC LARA BAK: gears of war 2 ortalama:93 uncharted 2: 96 halo reach:91 killzone 2:91(killzone 3 de çıktı bu arada) alan wake:81 heavy rain:88 sizin eliniz bitti.bizde ne var? little big planet little big planet 2 METAL GEAR SOLİD 4(GEARS OF WAR 2 İLE AYNI SENE ÇIKTI AMA EN İYİ GRAFİK ÖDÜLÜ BUNDA) killzone 3 gran turismo 5 motorstorm:pacific rift motorstorm:apocalypse DEMONS SOULS GOD OF WAR 3 The last guardian ... var oğlu var. bu arada herşeyi satışa bağlayan oyundan zerra anlamıyordur.sana kötü bir haberim var:mario halo reach"in 30 katı kadar sattı. bu arada satışları madem bukadar yazdın:alan wake"in satışını da yazsaydın bari noob xbox ı savunduğumu herkes bilir ama kendine çeki düzen ver.
piyasadaki oyunların yüzde 95 multiplatform oyunlardır. multiplatform oyunlarda ps3 her zaman (bir kaç istisna olabilir) en kötü versiyona sahip oluyor. hem kötü oyunlar bide üste para veriyorsunuz bu oyunlara. o saydığın ex oyunlarmı yoksa yüzde 95 multiplatform oyunlarmı? ps ex oyunlarına kötü demiyorum ama çoğu insan bunları bilmiyor yazacak çok şey var ama bu kadarı kafi şimdilik

BSC Misafiri

16.3.2011 22:06:43

0
ya birader ps3ü olan 360'ı olmadığından,360'ı olan ps3'ü olmadığından birbirine laf atıp kötümsüyor..bi de öyle satış rakamları filan dönmüşki sanki kendileri dizayn etti konsolu :D (aynı futbol muhabbetleri gibi:abi o oyuncu iyidir yaa.1 sene sonra rakip takım transfer eder:abi o ne dandik adam zaten yaşlı da :s)...yani sende o konsol yok diye niye ona laf atarsın?ben iki ay önce ps3 aldım gayet hoşuma gidiyor.360'ım yok ama bir çok oyunda 360'ın performansını da merak ediyorum...belki bu mesajada alınacaksınız ama haksızsam haksız deyin birader..

lionking334

16.3.2011 21:54:37

0
Promozom xbox 360 dx 11 gelmesi ankarada tsunami olması kadar imkansız nasıl ankarada deniz yoksa xboxda da dx 11 desteklicek donanım yok kullandığın makinayı bilmiyosun yazıyosun bende bi xbox kullanıcısıyım ATI'nin Xenos grafik cipi var buda x2900 serisine denk bi ekran kartı ne donanım olarak nede yazılım olarak dx11 desteklemez anlıcan

CaSsErDoDo

16.3.2011 21:35:50

0
bu kadar tarttışmayı ülke sorunları için yapsanız inanın bu ülke coşar gider ama nerdeee.saçma sapan tartışmalar kaç yıldır devam ediyor.yok xbox daha iyi yok ps3.yav kardeşim sizene?sanki babanızın firması ya oynayın geçin hala saçma sapan işlere devam ediyorsunuz sanki bir konsol diğerinden üstün olsa çok bir şey olacak

Smalltime

16.3.2011 21:31:42

0
Hastasınız siz.

SOLID SNAKE

16.3.2011 19:52:26

0
@OnlyChaos Saçmaladığını hisset sanki ps3 ün 20 tane süper exc i var. Halo Reach : 10/10 almış, Satış : 8 milyon. Gears Of War 2 : Bu Nesile Damgasını vuran Unreal Engine nin Eseri. Satış : 6.2 milyon Alan Wake : Sadece oynayın,Oyanamayan ağzını açmasın. Forza 3 ve 4 Kinect olarak gelicek. god of war 3 : satış 3,6 milyon killzone 2 : 2,5 milyon uncharted 2 : satış 4 milyon 3 ps3 exc ide güzel oyunlar ama Abartarak,xbox"ın exc leri bunların 5 te 1 i fln deyip Saçmalama

celalkd

16.3.2011 17:58:59

0
gerçekten kesin verilere dayanarak fanboyluk yapmadan buna cevap verebilcek var mı? hangi konsol daha güçlü bugüne kadar kullanılan olarak değil sahip olduğu potansiyel olarak

BSC Misafiri

16.3.2011 17:53:40

0
encuni Siz anlamıyorsunuz galiba? İnsanların temel bünyesinde tembellik vardır.Sen diyelimki 1 tane yiyecek alacaksın.Bu yiyecek 2 tane yerde var.1.yer sana yakın 2 yer san uzak sen hangi yerden alırsın?Yakın yerden alırsın.Niye boşuna uzak yere gidensin ki aynı ürün için?İşte burdaki olayda o işte.Yukarıdaki yazdıkların oyunlar multiplatform oyunlar oluyor tamam bilgin olsun?Multiplatform oyunları xboxa kodlamak ps3 e kodlamaktan daha kolay.Çünkü çok bilindik bir dil kullanıyor.Ps3 ün dilini kullanmak çok daha zor ve daha fazla zaman gerektiriyor.Bu nedenle tembel oyun yapımcıları her masraftan kaçınmak için oyunu xboxa yapıp sonra ps3 konsoluna uyarlıyorlar.Bu yüzden xbox konsolu devasa kadar olmasada bazı yönlerde ileri geçiyor.Bunun nedenide ps3 ün zayıf veya güçlü yada xboxun güçlü veya zayıf olmasında yatmıyor.İşte bunun nedeni bu.Ps3 ün performansını ps3 teki kodlama dilinden anlayanlar kullanbilir.Neden ps3 te ciddi exc oyunlar var.Çünkü sırf bu ps3 exc oyunları için ayrı

BSC Misafiri

16.3.2011 17:53:29

0
Bazıları anlamıyorsunuz galiba? İnsanların temel bünyesinde tembellik vardır.Sen diyelimki 1 tane yiyecek alacaksın.Bu yiyecek 2 tane yerde var.1.yer sana yakın 2 yer san uzak sen hangi yerden alırsın?Yakın yerden alırsın.Niye boşuna uzak yere gidensin ki aynı ürün için?İşte burdaki olayda o işte.Multiplatform oyunları xboxa kodlamak ps3 e kodlamaktan daha kolay.Çünkü çok bilindik bir dil kullanıyor.Ps3 ün dilini kullanmak çok daha zor ve daha fazla zaman gerektiriyor.Bu nedenle bazı oyun yapımcıları her masraftan kaçınmak için oyunu xboxa yapıp sonra ps3 konsoluna uyarlıyorlar.Bu yüzden xbox konsolu devasa kadar olmasada bazı yönlerde ileri geçiyor.Bunun nedenide ps3 ün zayıf veya güçlü yada xboxun güçlü veya zayıf olmasında yatmıyor.İşte bunun nedeni bu.Ps3 ün performansını ps3 teki kodlama dilinden anlayanlar kullanbilir.Neden ps3 te çok güzel grafikli exc oyunlar var?Çünkü sırf bu ps3 exc oyunları için ayrı stüdyolar açılıyor.Bakın bakalım god of war 3, uncharted 2, killzone 3 gi

BSC Misafiri

16.3.2011 17:49:08

0
Bazıları anlamıyorsunuz galiba? İnsanların temel bünyesinde tembellik vardır.Sen diyelimki 1 tane yiyecek alacaksın.Bu yiyecek 2 tane yerde var.1.yer sana yakın 2 yer san uzak sen hangi yerden alırsın?Yakın yerden alırsın.Niye boşuna uzak yere gidensin ki aynı ürün için?İşte burdaki olayda o işte.Multiplatform oyunları xboxa kodlamak ps3 e kodlamaktan daha kolay.Çünkü çok bilindik bir dil kullanıyor.Ps3 ün dilini kullanmak çok daha zor ve daha fazla zaman gerektiriyor.Bu nedenle bazı oyun yapımcıları her masraftan kaçınmak için oyunu xboxa yapıp sonra ps3 konsoluna uyarlıyorlar.Bu yüzden xbox konsolu devasa kadar olmasada bazı yönlerde ileri geçiyor.Bunun nedenide ps3 ün zayıf veya güçlü yada xboxun güçlü veya zayıf olmasında yatmıyor.İşte bunun nedeni bu.Ps3 ün performansını ps3 teki kodlama dilinden anlayanlar kullanbilir.Neden ps3 te çok güzel grafikli exc oyunlar var?Çünkü sırf bu ps3 exc oyunları için ayrı stüdyolar açılıyor.Bakın bakalım god of war 3, uncharted 2, killzone 3 gi

BSC Misafiri

16.3.2011 17:47:30

0
multi platformda xbox ın ezici bir ustunlugu var ama aynı ustunluk ps3 ex oyunlarında da var.xbox multiplatform.ps3 ex konsolu bence.her ikisinede sahibim ve ikisindende memnunum ama bu yapımcı niye boyle birşey deme ihtiyacı duymus anlamadım .cıkıpta xbox ps3 ten daha iyi diyebilirdi. multiplatform oyunlarda ilk istisnayı gelecek ay mortal kombatta yasıyacaz.ps3 te ilk defa bir multiplatform daha iyi olacak

OnlyChaos

16.3.2011 17:39:47

0
"Bu lafı hangi multiplatform oyun yapımcısı söylese PS3 kullanıcılarını karşılarına alır." demişim de doğru yazmışım. Yani dedim ki John Carmack bu oyunu satacağı PS3 sahiblerinin(fanboylarının demek daha doğru olur : ) kalbini kırmış, demek istedim. Ayrıca dediğini anladım ve sana katılıyorum. Cell tabanlı PS3"e değil de CPU tabanlı X360"a gelse gelir. Ayrıca "9 tanecik platinium" demen beni fazlasıyla korkuttu. =) Şu dershane çatısından kurtulup eve gidersem eklerim. Misafir arkadaşım ben her iki konsolunda eksilerini artılarını iyi biliyorum. Ben 18 yaşındayım 10 senedir oyun oynayan insanım. Şu an"a kadar birçok oyun bitirdim. Bir sürü yenilik gördüm. Ben oyuncuyum diyen çok oyuncudan daha oyuncuyum. Her iki konsolu denedim(PS3"e sahibim) ve şöyle yüzesyel şekilde yazayım. > GamePad olarak X360 Controller FPS-TPS türünde daha iyi. DualShock, Dövüş-Spor-Yarış türlerinde daha iyi. >Online özellik bakımından X360 daha iyi ki bunun başarısında Microsoft firmasının yazılım alanında iyi olmasının payı büyük. PSN"nin Türk olması(Türkçe olması demiyorum bak) ve ücretsiz olması avantaj. >Multiplatform oyun konusuna gelirsek, ben PS3"ün bazı oyunlar dışında -Beyonetta ve CoD: Black Ops vs.- öyle aman aman bir fark yok. Çoğu oyunda parlaklık farkı var. Bunun bu kadar büyütülmesini anlayamıyorum. >Konsola özel oyunlarda PS3 daha çok çeşit sunuyor. >Donanım olarak PS3 daha güçlü ve önü açık. >Sağladığı destek bakımından(Türkiye"de) SONY bütün markalar arasında eşsiz. >Kinect bana göre bir devrim. Move ise aşırı gelişmiş Remote. >>>Genel olarak PS3 daha iyi geliyor bana. Konsol fanlığına bir insanın Galatasaray ve ya Fenerbahçe"yi sevmesi gibi bakılmalı. Ben bir Galatasaray"lı sarı rengi seviyorum, laciverti de seviyorum ama bana sarı-lacivert itici geliyor. İşte X360"ta da Kinect"i beğeniyorum, Halo"yu seviyorum.. Ama bunlar XBox markası altında olunca ban itici geliyor.... Bir önceki mesajımda son söylediğim şeyin arkasındayım. İsteyenler Google"a sorsunlar o bilir. Herşeyi satış rakamına bağlamamak gerekiyor. Wii Sports"un en çok satan oyun olması bu dediğimi kanıtlar nitelikte. Misafir arkadaşım; İlk oyun Mortal Combat olmayacak. Final Fantasy var. Xbox fanları yüzünden göz ardı edilen birçok oyun var.

LathspeLL

16.3.2011 17:29:36

0
Adam doğruyu söylemiş, hemen "evet rage kötü oyun olacak" diye savunma yapmışsınız :D

encuni

16.3.2011 17:20:57

0
quote:

OnlyChaos
Bana halo ile ps3 un en ıyı exc oyununun satış rakamlarını söylermisin :() Al karşılaştırma http://www.youtube.com/watch?v=AjmhtETAMvY&feature=related Kaçtane ortak oyunda ps3 ezdı geçti Cod? Darksiders? AC Br? Red dead? Dantes inferno? Bioshock2? Just caus 2? Prince of persia? Aklıma bunlar geldi crysis 2 cıkıncada bunlara eklenecek At gözlügünü cıkar artık!

Promozom

16.3.2011 16:49:02

0
@onlychaos bak fanboyluğu bir kenara bırak da iyi oku:xbox direct x 11 desteğini de alırsa bu nesli her türlü 1. bitirir dedim.alıp almaması önemli değil.alırsa dedim.bu nesil konsollardan gelse gelse xbok a gelir. hangi multiplatform oyun yapımcısı söylese karşılarını alır demişsin de ne alaka çözemedim. online kapışmak istersen ps3'ünden ekle:yunusutaro 9 tanecik de platinium açtım şimdilik :D

BSC Misafiri

16.3.2011 16:47:42

0
Tanrım, bizi PS3'ün kör takipçilerinden, sözde oyunculardan koru. Tanrım, bize iki konsolu da oynamış ve eksiklerini / artılarını objektif bir şekilde yorumlayabilen insanlarla dolu bir dünya ver. Tanrım, vallahi çok sıkıldım bu konsol savaşlarından. Amin.

OnlyChaos

16.3.2011 16:33:36

0
Promozom arkadaş; John Carmack'ı iyi tanıyorum, belki de dayımın oğlu. Ama önemli olan bu adamın kim olduğu ne yapabildiği değil.Bu adam bu oyunu X360'a özel yapsa anlardım. Bu lafı hangi multiplatform oyun yapımcısı söylese PS3 kullanıcılarını karşılarına alır. Ayrıca X360 directx 11'i neresine alıyor söyler misin?. Directx 11 desteği bu nesil konsollarda zor. Ghostliving: Xbox'ta exc. var yalnız PS3'tekinin 5'te 1'i kadar sanırım. Pek çoğunun kalitesi de herhangi bir PS3 exc'in yanına yaklaşamaz.. "Halo:reach var,Alan Wake var,Efsane Gears Of War var " başka da yok zaten. :) Killzone var, Heavy Rain var, Efsane Uncharted var. God of War, Resistance, (Türkçe) inFamous 2, Little Big Planet, Gran Torismo, The Last Guardian ve bir sürü PS3'e özel oyun.. Exc'e takmakta haklıyız değil mi? Bir de sizin Multiplatform oyunlarla övünmeniz şu son çıkan oyunlarda hayal olacak gibi duruyor çünkü Dragon Age 2 olsun, Bulletstorm olsun, Homefron olsun(Ben Crysis 2'nin de Ps3'te daha olacağını düşünüyorum) PS3'te daha iyi. Karşılaştırmalar için Eurogamer sitesine bakabilirsin.

Promozom

16.3.2011 16:13:19

0
NE KADAR EZİKLER VAR YAAA bikere JOHN CARMACK'ı tanımadığınız belli.Bu adam efsane bir bilgisayar programcısı.id software ile doom,quake,wolfenstein 3d yapmıştır.O kadar zekidir ki port edilmesi İMKANSIZ denen atari jaguar'a Doom'u port etmiştir.Fps tanımını kökten yazan adamdır. ps3 e gelince:opengl yazılımını kullanıyor ve bunun için kodlamak aşırı zordur.daha oturması için birkaç sene gerekli.bu yüzden multiplatform oyunlarda XBOX daha iyi.port etmeyi beceremeyen birkaç firma xbox da daha iyi işler yapıyorlar çünkü xbox'ın kodlama dili ve kütüphanesi pc ile aynı.directx 11 desteği gelirse hele bu nesli her türlü 1. bitirir. şimdi 2 sini birleştirin:Siz 20 yıllık bir pc programcısısınız.4-5 senelik yazılım mı yoksa ezelden beri varolan,içine hayatınızın en önemli oyunları yazdığınız bir Kodlama dili mi?tabii ki de 2. si. burada carmack ın dediği xbox iyi değil.ps3 de iyi değil demiyor.sadece xbox a kod yazmanın daha kolay olduğunu söylüyor ve basit yapısından dolayı xbox

BSC Misafiri

16.3.2011 16:12:05

0
ahaha koskoca id software programcısı xbox daha iyi dedi diye oyuna kötü diyorlar :D siz oynayın dandik oyuncağınızla biz rageyi oynarız xboxumuzda hahaha :D

lionking334

16.3.2011 16:04:56

0
unutmamak lazım multiplatform oyun yapıldığında en düşük seviyedeki konsola göre yapılır bunun anlamıda multiplatform oyunlar genelde xbox a göre yapılıyo buda grafiksel anlamda biraz geride kalıyo mesela ps3 veya pc ye yapılan özel oyunları görüyoruz grafiksel olarak xbox 360 da hayal edemicez grafikler var hem ps3 hemde pc de not : ben hem xbox 360 hemde ps3 sahibiyim

Project Scorpio

16.3.2011 15:59:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Smalltime Aşağıdaki hangi yorumu PS3 sahipleri yapmıştır? A: Ben bu oyunu almam, .ok gibi! B: Şimdi saçmalamış işte, belli oldu kötü olacağı C: Bu adam oyunlar ne anlar! D:Hepsi
D. Hepsi diyorum.

Smalltime

16.3.2011 15:38:29

0
Aşağıdaki hangi yorumu PS3 sahipleri yapmıştır? A: Ben bu oyunu almam, .ok gibi! B: Şimdi saçmalamış işte, belli oldu kötü olacağı C: Bu adam oyunlar ne anlar! D:Hepsi

BSC Misafiri

16.3.2011 14:38:45

0
"Evet bundan anlayacağımız üzere oyun beş para etmez" diyen arkadaşa beyin nakli yapılmasını rica ediyorum ben de. Demek ki oyunun başarısı Carmack'ın PS3'ü sevmesine bağlıymış. Tamam gençler dağılabiliriz.

BSC Misafiri

16.3.2011 14:36:03

0
Ahaha adam 2 kelime etti diye oyun beş para etmez diyenler olmuş. Allah akıl fikir versin ne diyeyim...

SOLID SNAKE

16.3.2011 14:30:02

0
@NarutoTR xbox 360 ın ergonomiği ve tasarımı tartışılamaz sen beğenmeye bilirsin.uzaktan gören sanarki xbox 360 ta hiç exc yok taktınız bi exc gidiyosunuz anasını satım :D, 10/10 ve 8 milyon satan bir Halo:reach var,Alan Wake var,Efsane Gears Of War var :)...

NarutoTR

16.3.2011 14:24:49

0
xbox ın kolu bile düzgün değil neymiş analog stick okların yerinde çok büyük kolu var ben onunla oynayamayorum valla iç tasarım olarak falan yine ps3 ex. oyunlar desen yine ps3 yani sonuç ortada

Project Scorpio

16.3.2011 14:08:41

0
Rage X360 da 60 FPS ile çalışıyor bakalım PS3 performansı ne olacak ama şöyle bir gerçek var ki multiplatform oyun X360 da oynanır.

fatality1907

16.3.2011 14:07:29

0
john carmack tanımayanlar olabilir adam ilk fps mucidi. ilk 3 boyutlu oyunuda id software yapmıştır. ps3 çöplük olduğu bir kez daha ortaya çıkmıştır

SOLID SNAKE

16.3.2011 13:52:30

0
John Carmack Diyorsa doğrudur!. Adam ağzının tadını biliyor.

BSC Misafiri

16.3.2011 13:27:05

0
Bu oyun bes para etmez simdiden beli oldu . saten oyunlar cok pahali ben iyi olmayan oyuna para vermem!!!!

BSC Misafiri

16.3.2011 13:26:56

0
bu oyun simdiden kötü DIYE BILIRIM: Saten oyunlar cok pahali ben gidipte bu oyunu almam!!!

bykrm

16.3.2011 13:06:30

0
Ne diyeceni şaşırmış. Hem kat kat demiş hem belki xbox demiş :S... Lafı derken micro geldi aklına heralde dolayısıylada para geldi ve sonuna xbox ı sıkıştırdı :)

OnlyChaos

16.3.2011 13:03:04

0
Bu adamı severim ama bu sefer boş konuşmuş. Oyun yapımcılarının böyle şeyler söylemesini doğru bulmuyrum doğrusu..

encuni

16.3.2011 12:48:38

0
Şimdi gelir biri %50 fln der Sonra başlar exc vs vs vs aglama duvarına döner :D

BSC Misafiri

16.3.2011 12:15:22

0
abartmak bedava
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Xbox 360
+ TAKİBE
AL
54 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız