Mirror's Edge 2'de Dövüş Dinamikleri Üzerine Yoğunlaşılıyor

Ömür Gencer


     DICE'ın geliştiriciliğini yaptığını Mirror's Edge serisinin ilk oyunu hızlı parkur oynanışının yanında oyunculara dövüş oynanışı da sunuyor fakat pek çok oyuncunun kabul edeceği üzere oyunun dövüş dinamikleri oldukça geri planda kalmıştı. DICE'ın başkanı Karl Magnus Troedsson'ın açıklamalarına göre bu durum ikinci oyunla birlikte değişecek.
 
     Magnus, oyunun E3 festivalinde gösterilen videosuna işaret ederek dövüş dinamiklerinin büyük yer kaplayacağını ve stüdyonun bu dinamikler üzerinde fazlaca durduğunu açıkladı. 
 
     Magnus "Dövüş ve hareket dinamiklerini gösterdik fakat üzerinde durulacak bir çok şey var. Sadece bu oyunun önceki oyunla aynı olmayacağını söyleyebilirim." diyerek oyunun ilk oyuna nazaran çok farklı bir deneyim sunacağını tekrar dile getirdi.