Unreal Engine 4 Konusuna Bir Düzeltme Daha

Samet Konuksal


    Unreal Engine 4 ile Wii U arasındaki ilişki ilginç bir boyuta gelmeye başladı. Epic Games yetkilisi Mark Rein, söylediği her sözden sonra yanlış anlaşılmaya devam ediyor. Haliyle firma yetkilisi, yeni düzeltmeler yayınlamaya devam ediyor.
 
    Geçtiğimiz gün Kotaku'ya verdiği röportajın düzeltmesini bugün verdiği başka bir röportajla yapan Mark Rein, aslında bu sözleriyle de yanlış anlaşıldı. Mark Rein gün içerisinde "Dün Wii U'yla ilgili yaptığım gafı duydunuz. Eğer herhangi bir yapımcı Wii U'ya veya Xbox 360'a Unreal Engine 4 oyunu çıkarmak istiyorsa bunu yapabilirler." sözlerini söylemişti. Rein, bu sözlerini Twitter üzerinden son bir kez düzeltti.
 
    Konuyla ilgili sorular gelmesi üzerine açıklamalar yapan Rein, "Hayır. PS3, Xbox 360 ve Wii U'da yolumuza Unreal Engine 3 ile devam edeceğiz. Eğer yapımcılar bu platformlara ve yeni nesle oyun geliştirmek isterse oyunlarını Unreal Engine 4'ten Unreal Engine 3'e kolaylıkla port edebilirler. Fakat teknoloji olarak bu üç platformu Unreal Engine 4 ile desteklemeyeceğiz." sözlerine yer verdi.