Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Mass Effect 3 İlk 24 Saatinde 890.000 Sattı

 
   EA'den John Riccitiello katıldığı bi konferansta Mass Effect 3'ün satış rakamlarından oluşan memnuniyetini dile getirdi. Oyunun ilk 24 saatinde, üstelik sadece Amerika'da 890.000 adet satmayı başardı. Böyle bir sonuç beklediklerini ve durumdan mutlu olduklarını açıklayan Riccitiello, DLC paketine olan ilgiden de memnun kaldıklarını belirtti. Satılan oyun rakamlarına oranlandığında, Mass Effect 3 ile aynı anda çıkış yapan DLC paketi % 40'lık bir satış oranı yakalamış durumda.
 
     Bu neslin en başarılı IP'lerinden birisi olan Mass Effect serisi, üçüncü oynuyla sadece başarılı bir hikaye sunumu değil; multiplayer ve co-op modlarıyla oyunculara zengin bir içerik sunarak satış rakamının başarısına katkı sağladı. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak VG247 Mass Effect Mass Effect 2 Mass Effect 3 Action RPG Bioware EA Games Xbox360 PC
Tribes: Ascend'ın Çıkış Tarihi Açıklandı Half Life Hayranları Gabe Newell'a "Küsüyor"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

yaselvuz

10.3.2012 10:22:16

0
Benimde ikinci oyundaki level sistemi hoşuma gitmemişti o konuda biraz özüne dönmüş mako veya hammerhead gelmediği için çok mutluyum zaten :) gezegenlerde mineral aramaktan da kurtuldum

söny

10.3.2012 02:04:04

0
1milyonu geçtiği haberinide gördük doğal seyler bunlar heleki böyle bir efsane için

bilgadem

9.3.2012 19:35:50

0
quote:

Orijinalden alıntı: yaselvuz bilgadem diyalog konusunda sana katılıyorum çoğu diyalog da sadece 2 seçenek ver o konuda 2 daha iyiydi ama ben 3 ün combat sistemini daha çok beğendim multiplayer da oynadım hoşuma gitti sen sevmemiş olabilirsin amenna ama böyle oyuna gömerek Mass effect serisini bilmeyen ama oyunu almak isteyen insanları caydırma nazikçe diyalog sistemini beğenmedim savaşlar 2. oyundaki kadar kaliteli olmamış diyebilirsin oyuna hakaret etmenin ne sana ne de başkasına bir faydası yok
Haklı olabilirsin, zaten seriyi herkesin denemesinde fayda var, hele rpg-shooter türünü sevenler mutlaka denemeli. Ben zaten hakaret etmedim :) ama öyle düşünüldüyse kusurumu bağışlayın :) Onun dışında söylediklerimin arkasındayım, Mass Effect 3 bana göre ikici oyuna nazaran gerileme yaşamış...

yaselvuz

9.3.2012 19:24:45

0
gogpop oyuna miranda var ilerleyince görürsün ama çok fazla göründüğünü söyleyemem

yaselvuz

9.3.2012 19:23:33

0
bilgadem diyalog konusunda sana katılıyorum çoğu diyalog da sadece 2 seçenek ver o konuda 2 daha iyiydi ama ben 3 ün combat sistemini daha çok beğendim multiplayer da oynadım hoşuma gitti sen sevmemiş olabilirsin amenna ama böyle oyuna gömerek Mass effect serisini bilmeyen ama oyunu almak isteyen insanları caydırma nazikçe diyalog sistemini beğenmedim savaşlar 2. oyundaki kadar kaliteli olmamış diyebilirsin oyuna hakaret etmenin ne sana ne de başkasına bir faydası yok

gopgop

9.3.2012 19:01:33

0
bu oyunda Miranda Lawson olcak mı yeni başladım da ilk başlarda yok ?

bilgadem

9.3.2012 18:52:21

-1
quote:

ya tamam anladık sevmedin ME3'ü de biz napalım yani. insan bi kere olmadı iki kere yazar kapanır konu. bi haftadır bütün ME3 haberlerinin altına paragraf paragraf yorum yazıp duruyorsun. birde utanmadan incelemeyi şöyle yapın böyle yapın diyorsun. adamlar sana mı soracak nasıl inceleme yapacaklarını? bende mesela sitede uçuk puanlar alan ve herkesin övdükçe övdüğü Trine 2'yi sevmedim. herhalde benim zevkime uymadı diyip tek kelime etmedim sustum. 9.4 ortalama alan oyuna ben 4.9 bile vermem mesela. ha bunu gelip her Trine haberinde belirtsem ne olcak? valla bende ME serisi kitap gibi ezbere bilen biriyim. CE edition'ını aldım ME3'ün ve yeni oynamaya başladım. ilk izlenim olarak gayet muhteşem bir oyun olduğunu söyleyebilirim. sen sevmedin diye oyun kötü olacak diye bir kaide yok. herkesin her konuda fikrinin aynı olamayacağını hala öğrenemediysen biz bu konuda bir şey yapamayız...
Ben kimseye birşey yapın demiyorum ki, bana neden kızıyorsunuz anlamıyorum :) Her konuda yazıyorum diye kötü birşey yapmış olduğumu sanmıyorum. O kadar büyük hayal kırıklığına uğradım ki her konuda belirtiyorum bunu, neden rahatsız edici buluyorsunuz ben de onu anlamıyorum. Siz de benim gibi Mass Effect'i ezbere bilen biri olabilirsiniz ve sevmiş olabilirsiniz, ama çoğu takipçisi beğenmedi. Metacritic'deki yorumlarda da genelde oyunu eskiden beri takip edenler az puan vermiş, fakat yeni başlayanlar veyahut yeni başlamasa da çok sıkı takipçisi olmayanlar beğenmiş. İncelemeyi şöyle yapın böyle yapın demem utanmam gereken birşey değil, bütün editorler bu oyuna dünya çapında çok yüksek puan verdiler zaten, ama nedense kullanıcı yorumları yerlerde geziyordu. Editor'ler en başta oyunu severek oynayan kişilerin gözünden yorum yapmalıdır demek utanılacak birşey değildir. Eğer amaca hizmet etmek isteniyorsa tabi. Ayrıca "herkesin her konuda fikrinin aynı olamayacağını hala öğrenemediysen biz bu konuda bir şey yapamayız" demeniz hoş değil; madem her konuda yazdığımı görüyorsunuz o halde bu işin kişiden kişiye değişebileceğini zaten kabul ettiğimi yazdığımı da görmüşsünüzdür. Kimseye ben beğenmedim sakın siz de beğenmeyin demiyorum sonuçta. Eleştirilerim gayet objektif, nedenleri ile belirtiyorum neden güzel bulmadığımı.

muhammedDURGUN

9.3.2012 18:19:33

0
Biride benim ama hâla elime geçmedi

BSC Misafiri

9.3.2012 18:12:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: vergosa sırf su oyun ıcın ıngılızceyı sular seller gıbı bılmek ısterdım ama yok oynayamam artık mass effect 3 un turkçe yama sını beklıycem oda 1,5 2 yıl sürecekmıs dıolar of ya
Cokta bilmene gerek yok, simdi saglam bi spoil veriyorum: dialoglarda ustteki secenek iyimser alttaki secenek kotumser. Bu sekilde oyunun sonuna kadar roll the face.

Frost Troll

9.3.2012 17:05:19

+4
quote:

Orijinalden alıntı: bilgadem Oyun sadece senaryo olarak mükemmel bir içerik sunmakta, onun dışında hiçbirşeyi güzel sunduğu falan yok. Editor'lerin Mass Effect 2 gibi bir başyapıttan sonra Mass Effect 3 gibi ortalama bir oyuna neden bu kadar fazla puan verdiğini anlamış değilim bir türlü. Serinin hayranları bu oyuna asla fazla puan vermez. Benim de vermeyeceğim gibi. Güzelim seriyi bir facia ile bitirmekten başka bir başarı elde edemez Mass Effect 3. Mass Effect 1 oldukça güzel ve başarılı bir oyundu, Mass Effect ile gelmiş geçmiş en iyi RPG-shooter oyunuydu, Mass Effect 3 ise her ikisinde de sınıfta kalan bir yapım. Bir çok shooter'dan daya iyi bir savaş atmosferi sunan Mass Effect 2'nin yanına bile yaklaşamaz Mass Effect 3. Birçok gayet güzel işleyen savaş dinamiği çıkartılmış yerine, sadece aksiyona batmış fakat tad vermeyen savaş dinamikleri eklenmiş. Shooter oyunları bile bu işte bu kadar başarılı olmazken, neden güzelim savaş sistemini değiştirip bu hale getirdiler anlamış değilim. Rpg kısmı ise inanılmaz bir hayal kırıklığı. Mass Effect serisi özellikle 2. oyunu ile bütün RPG oyunlarına örnek olması gereken muazzam bir diyalog sistemine sahipti, aynı durum için bir.ok diyalog ve bir çok farklı sonuç mevcuttu. Mass Effect 3'ü yaklışık 5 saat oynadım, rahatlıkla söyleyebilirim ki diyaloglar sanki demo oynuyormuşumcasına oldukça kısıtlı (kısıtlı derken saedece 2 seçenek var, üçüncü bir seçenek neredeyse hiç olmadığı gibi çoğu zaman seçenek bile yok, sizin kararınıza başvurulmadan film gibi izlemek zorunda kaldığınız yerler çok fazla) kaldı ki bu kısıtlı seçeneklerin de oyunun gidişatına neredeyse hiç katkısı yok, eklenen paragon veya renegade puan dışında hikaye dümdüz ilerliyor. Mass Effect serisinin bir hayranı olarak konuşuyorum, ikinci oyun sadece bu türde değil 15 yılı aşkın bilgisayar oyunculuk tarihimde oynadığım belki de en güzel oyundu ve Mass Effect 3 seriyi bambaşka dinamiklere sahip olan farklı bir oyun haline getirdi. Serinin hayranları yani bizler, ikinci oyun ile yakalanan başarıyı devam ettirmelerini, tamamen aynı dinamikler ile o güzel senaryoyu sonuna kadar yaşamayı beklerken, bir facia ile karşılaştık. Oyunu oynarken o kadar rahatsız oluyorum ki, sadece o mükemmel hikayayei görebilmek için sanki sevmediğim bir oyunu oynamak zorunda kalıyorum. BSC editor'lerine sesleniyorum, lütfen inceleme yaparken, editor mantığı ile şöyle yenilik gelmiş böyle yenilik gelmiş mantığı ile değil, gerçekten oyunun hayranlarını düşünerek ve bizim beklentilerimize nasıl ters geldiğinin farkında olarak yorumlar yapın. Metacritic'deki onca kullanıcı yorumunun bu kadar düşük olmasının sebebini anlayın artık...
ya tamam anladık sevmedin ME3'ü de biz napalım yani. insan bi kere olmadı iki kere yazar kapanır konu. bi haftadır bütün ME3 haberlerinin altına paragraf paragraf yorum yazıp duruyorsun. birde utanmadan incelemeyi şöyle yapın böyle yapın diyorsun. adamlar sana mı soracak nasıl inceleme yapacaklarını? bende mesela sitede uçuk puanlar alan ve herkesin övdükçe övdüğü Trine 2'yi sevmedim. herhalde benim zevkime uymadı diyip tek kelime etmedim sustum. 9.4 ortalama alan oyuna ben 4.9 bile vermem mesela. ha bunu gelip her Trine haberinde belirtsem ne olcak? valla bende ME serisi kitap gibi ezbere bilen biriyim. CE edition'ını aldım ME3'ün ve yeni oynamaya başladım. ilk izlenim olarak gayet muhteşem bir oyun olduğunu söyleyebilirim. sen sevmedin diye oyun kötü olacak diye bir kaide yok. herkesin her konuda fikrinin aynı olamayacağını hala öğrenemediysen biz bu konuda bir şey yapamayız...

vergosa

9.3.2012 16:58:03

-1
sırf su oyun ıcın ıngılızceyı sular seller gıbı bılmek ısterdım ama yok oynayamam artık mass effect 3 un turkçe yama sını beklıycem oda 1,5 2 yıl sürecekmıs dıolar of ya

encuni

9.3.2012 16:55:46

+1

armide

9.3.2012 16:40:12

0
hani dün gelecekti saygısızlık etme niyetinde deilim ama 2 gündür bu soruyu soruorum biri çıkıo bugün yarın gelir dioo ve bunu 2 gün önce dioo insan gibi neden söylemiosunuz şu gün gelecek diee bırakın yaaa (saygısızlıkk olduysada umrumda deil) tabi şimdi yorumumda silinecek

Lincourt

9.3.2012 16:36:53

+1
Arkadaşlar farklı başlıklarda da belirttik, Vita incelemesi hafta sonu yayında olacaktır.

armide

9.3.2012 16:28:15

-1
sayın editörlerimiz lütfen Ps Vita incelemesinin ne zaman geleceğini söylermisinizz bakın ''LÜTFEN'' diyorum lütfen söyleyinn

bilgadem

9.3.2012 16:27:29

-11
Oyun sadece senaryo olarak mükemmel bir içerik sunmakta, onun dışında hiçbirşeyi güzel sunduğu falan yok. Editor'lerin Mass Effect 2 gibi bir başyapıttan sonra Mass Effect 3 gibi ortalama bir oyuna neden bu kadar fazla puan verdiğini anlamış değilim bir türlü. Serinin hayranları bu oyuna asla fazla puan vermez. Benim de vermeyeceğim gibi. Güzelim seriyi bir facia ile bitirmekten başka bir başarı elde edemez Mass Effect 3. Mass Effect 1 oldukça güzel ve başarılı bir oyundu, Mass Effect ile gelmiş geçmiş en iyi RPG-shooter oyunuydu, Mass Effect 3 ise her ikisinde de sınıfta kalan bir yapım. Bir çok shooter'dan daya iyi bir savaş atmosferi sunan Mass Effect 2'nin yanına bile yaklaşamaz Mass Effect 3. Birçok gayet güzel işleyen savaş dinamiği çıkartılmış yerine, sadece aksiyona batmış fakat tad vermeyen savaş dinamikleri eklenmiş. Shooter oyunları bile bu işte bu kadar başarılı olmazken, neden güzelim savaş sistemini değiştirip bu hale getirdiler anlamış değilim. Rpg kısmı ise inanılmaz bir hayal kırıklığı. Mass Effect serisi özellikle 2. oyunu ile bütün RPG oyunlarına örnek olması gereken muazzam bir diyalog sistemine sahipti, aynı durum için bir.ok diyalog ve bir çok farklı sonuç mevcuttu. Mass Effect 3'ü yaklışık 5 saat oynadım, rahatlıkla söyleyebilirim ki diyaloglar sanki demo oynuyormuşumcasına oldukça kısıtlı (kısıtlı derken saedece 2 seçenek var, üçüncü bir seçenek neredeyse hiç olmadığı gibi çoğu zaman seçenek bile yok, sizin kararınıza başvurulmadan film gibi izlemek zorunda kaldığınız yerler çok fazla) kaldı ki bu kısıtlı seçeneklerin de oyunun gidişatına neredeyse hiç katkısı yok, eklenen paragon veya renegade puan dışında hikaye dümdüz ilerliyor. Mass Effect serisinin bir hayranı olarak konuşuyorum, ikinci oyun sadece bu türde değil 15 yılı aşkın bilgisayar oyunculuk tarihimde oynadığım belki de en güzel oyundu ve Mass Effect 3 seriyi bambaşka dinamiklere sahip olan farklı bir oyun haline getirdi. Serinin hayranları yani bizler, ikinci oyun ile yakalanan başarıyı devam ettirmelerini, tamamen aynı dinamikler ile o güzel senaryoyu sonuna kadar yaşamayı beklerken, bir facia ile karşılaştık. Oyunu oynarken o kadar rahatsız oluyorum ki, sadece o mükemmel hikayayei görebilmek için sanki sevmediğim bir oyunu oynamak zorunda kalıyorum. BSC editor'lerine sesleniyorum, lütfen inceleme yaparken, editor mantığı ile şöyle yenilik gelmiş böyle yenilik gelmiş mantığı ile değil, gerçekten oyunun hayranlarını düşünerek ve bizim beklentilerimize nasıl ters geldiğinin farkında olarak yorumlar yapın. Metacritic'deki onca kullanıcı yorumunun bu kadar düşük olmasının sebebini anlayın artık...
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Mass Effect 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
76 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız